Lasītāju pieredze par saviem auto

Lincoln Continental Mark IV Coupe 1976 Novērtējums: 8 Komentāri [22]
Nu tātad. Nesen iegādājos Lincoln Mark IV, 1976 gada ražojums, 460 engine 7.5l, V8, AT, kruīzkontrole un klimatkontrole, elektriski regulējami beņķi un spoguļi, kā arī borta kompja vectētiņš, bet zupas ekonomiskumu/neekonomiskumu attiecībā uz pedāļa nospiedienu parāda! : ) Tas par tehnisko pusi.
Vizuālais daudzmaz normāls, šur tur krabīši izlīduši, šur tur vnk jāpatīra. Neticami, bet viss strādā! Un pat ļoti neslikti. braukt ar tādu ir vnk patīkami. Nemāku atrast salīdzinājumu, bet sajūtas interesantas. Motorīti tikpat kā nedzird, līgani šūpodamies piespied sevi atcerēties, ka spidometrs ir jūdzēs... : )
Darba priekšā daudz, lai šo Lincolnu savestu priekšzīmīgā kārtībā. Jo tizlais usas pārdevējs bija pa savam izpratis pirmspārdošanas sagatavošanu. Hromējumu dažviet vnk aizkrāsojot, jeb šur tur vispār nekrāsojot. Ir ielauzti sīkumiņi, un nieciņi. Bet galvenais, ka tehniskā ziņā viss ir ok! Ar rezerves daļām arī nav problēmu. Mūsdienu internetā var visu ko vien vēlies atrast. Cenas arī nav kodīgas. Par degvielas patēriņu speciāli neko neminēju, jo tas nav būtisks ( vid.20l/100km) , ja iegādājas šādu auto priekš dvēseles un brīvdienu izbraucieniem. : )
 
McJanis @ 26.jūnijs 2007 0:00
Lincoln LS 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
Pagājušgad meklējot 7- er BMW, nejauši uzdūros Lincoln LS. Tad nu tā kā normālu BMW atrast neizdevās, izdomāju, ka derētu ar šo auto izbraukt un paskatīties tuvāk kas un kā - rezultāts: iegādājos savā īpašumā minēto eksemplāru, jo arī servisā atzina auto par labu esam.

Auto "paķēra" gan ar savu izskatu, gan arī piedāvāto komfortu. Kā jau īstenam amerikānim - ādas salons, klimatkontrole, automātiskā ātrumkārba, kruīzkontrole u. c. ekstras, kuru uzskaitījumus aizņemtu pārāk daudz vietas. Īsāk sakot, ir visas ekstras, izņemot sēdekļu apsildi, jo konkrētais eksemplārs ir nācis no Floridas. Auto tik iegādāts patiešām labā stāvoklī un gada laikā kopš auto ir manā īpašumā, nekādi īpašie remonti nav veikti - nopietnākais, ko nācās nomainīt - MAF sensors dēļ tā, ka amerikānis bija uzlicis mazgājamo gaisa filtru un nebija jēdzis normāli ieeļļot. Piekarei darīts nav nekas un arī tuvākajā laikā neprasās.

Ar detaļām problēmu nav nekādu. Max ~2 nedēļas jāpagaida un turklāt par ļoti saprātīgām naudām. Ja vēl draudzējas ar internet un zin, ko meklēt, tad no ASV internetveikaliem var visu pasūtīt vēl lētāk nekā caur vietējiem rezerves daļu tirgotājiem.

Ja runā par degvielas patēriņu, tad 3.9l V8 dzinējs nav no tiem ēdelīgākajiem - 9l pa šoseju, braucot nedaudz virs atļautā, ~14l mīcoties pa sastrēgumiem Rīgā.

10 nelieku tikai tāpēc, ka ideālu auto nemēdz būt : )
 
MarisK @ 26.marts 2007 0:00
Lincoln Continental L&P Limousine 1970 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Ražots 1965 gadā, pagarinot standarta sedana versiju. Pagaidām šis auto ir vēl ļoti bēdīgā stāvoklī, bet gribu pastāstīt ši eksemplāra interesanto vēsturi.

60- to gadu beigās šis auto nonāca ZIL autorūpnīcas izmēģinājumu poligonā kā prototips padomju valdības limuzīniem ZIL 114, kurus sāka ražot 1978. gadā.1984. gadā tas tika nodots Rīgas motormuzejam un līdz 1987. gadam piedalījās visādos pasākumos un vadāja kāzas.1987. gada ziemā tas nokļuva avārijā- piedzēries vadītājs ar ZIL 130 nonesa limuzīnam visu kreiso sānu visā 7m garumā. Kopš tā laika auto mētājās muzeja angārā, kamēr 1995. gadā nonāca manā īpašumā. Par cik restaurācijai vajag diezgan daudz naudas, auto mierīgi atpūšas uz klučiem(izmaksas apm. 15t usd). Taču kataloga vērtība restaurētam auti ir apm.40-55t usd, jo izgatavoti 65. gadā tikai 78. eks. no kuriem 8 liktenis nav zināms(ir dati i- netā). Labprāt gaidīšu ziņas no kāda ieinteresēta pircēja vai sponsora. Varu nosūtīt bildukus uz e- pastu ja ir interese.
Daži dati:
1. Motors 7.0 l
2. Kārba 3d automāts
3. Elektriski paceļami logi
4. Elektriski regulējami sēdekļi
5.2 neatkarīgi kondicionieri
6. Vietu skaits-8(3+2+3)
7. Salons- vadītājam ādas, aizmugurē samta
8. Jumts ādas.
9. Garums 6.95m
V8 @ 5.decembris 2002 0:00
Lincoln Continental MARK V 1978 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
To, ka tāds auto varētu būt Latvijā neviens negaidīja- vienkārši pazvanīja un piedāvāja. Kad aizbraucu apskatīt skats bija bēdīgs- iestumts šaurā kooperatīvā garāžā, ka iekāpt varēja tikai uzkāpjot uz pār haubi uz jumta un ielienot pa atvērtu durvju logu, savā laikā dabūjis karsta metāla lietu(virs viņa metinātas jumta sijas), aizmugures un sānu logi paši krita ārā(sadedzinātās ādas dēļ sarūsējusi jumta aizmugures daļa), motors pusdzīvs(noskrējis 548t jūdzes), salons pietaisīts līdz nemaņai. Pa vienu vasaru tika veikti visi metināšanas darbi, tikai finansu trūkuma dēļ krāsošana neizdevās kā gribējās, bet tehniski izdevās visu sataisīt kārtībā- pat atradās normāls motors no FORD ECONOLINE E350, tikai nācās nomainīt eļļas karteri un izplūdes kolektorus. Bet braukšanas bauda ir neizsakāma- īsts šosejas kreiseris. Aprīkojums bagātīgs- man vēl ir tikai puse no tā kas ir bijis pieejams dārgākajā versijā(Diamond Series). Tur būtu 58 pozīcijas.
Daži dati:
Motors:7,5L V8 426cc(7,5l)katalyst(78. gadā!!!!!!) 210Zs
Kārba: 3D automāts+overdrive
Piedziņa: aizmugures
Piekare: spirālatsperes, sviras
Bremzes: visas disku ar hidropastiprinātāju
Stūres iekārta: gliemežpārvads ar hidropastiprinātāju
Virsbūves tips: VIP coupe, vietu skaits 6(3+3)
Svars: pilna masa 2893kg, pašmasa 2310kg
Aprīkojums:
1. Alumīnija diski 225/70R15
2. Ādas salons
3. Elektriski regulējami sēdekļi
4. Elektiskie logu pacēlāji
5. Kondicionieris
6. CARTIER pulkstenis
7. Elektroniskais degvielas atlikuma rādītājs
8. Oriģinālais audio AM/FM Quadrosonic ar Cartrige tipa kasetēm(nomainīts)
9. Individuālais apgaismojums katrai sēdvietai
10. Tuvās/tālās gaismas automātisks regulējams pārslēdzējs(kreisajā lukturī optiskā acs kas uztver pretimbraucošā auto gaismu un dzīvsudraba slēdzis kas pārslēdz braucot pret kalnu vai no tā)
11. Katrai sēdvietai individuāls pelnutrauks ar piepīpētāju
12. Buferi ar 15cm elastīgu amortizējošu zonu

Degvielas patēriņš pēc instrukcijas 28-35 L/100km, bet pašlaik pamatīgi nospiests normālai lietošanai un tas nepārsniedz 18-24 l/100km- riepas nedeg, bet viss ok.

Plusus labāk nepieminēt- daudz
Mīnusi:
1. Parkojoties jādomā par izmēru(garums 5,94m
2. Pārāk viegla, ļoti jūtīga stūre
3. Un tomēr apetīte........
V8 @ 5.decembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti