Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Fiat C argo 1.3 90 MJet 2015 Novērtējums: 6 Komentēt
1,3 dīzeļdzinējs. Ja brauc pa labu asfaltētu ceļu, samērā ekonomisks, vairāk gan to jūt pilsētā. Ja ir pretvējš, braucot ar 90km/h iet pasmagi- trūkst jaudas, arī degvielas patēriņš pieaug. Uz ceļa turas labi.
Par komplektāciju- lētākajā variantā vadītāja sēdeklis neērts, kolēģiem pēc garāka brauciena sāp ceļgali, man pēc brauciena Rīga- Liepāja jau otro dienu sāp kaulainais dibens.
Vēl negatīvas emocijas ir par pagrieziena un gaismu slēdzi- braucot pilsētā, kad vairāk jāveic pagriezienus, bieži izslēdzas tuvā gaisma.
Ja brauc pa grants ceļu, atbīdāmajām bagāžas sānu durvīm gultņu rene tiek piemesta ar dubļiem- gultnis iet pa smiltīm.
Vērtējums- ja ieliktu labāku vadītāja sēdekli, īsiem braucieniem kā darba mašīna būtu lietojama un pat ieteicama. Gaismas slēdzi jānofiksē ar skoču, lai nejauši neizslēdzas. Izvēloties komplektāciju, vajazētu ņemt jaudīgāku dzinēju, ja paredzēts braukt lielākus gabalus ārpus pilsētas.
Baltaizs @ 5.oktobris 2015 0:00
Fiat ulysse 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
nopirku ar bojatu motoru leisos nopirku pliku motoru par 300ls protams musu servisa lohi no motora parliksanas un regulesanas neko nesajedz , samaksaju lielu naudu, bet jegas nekadas, kamer pats braukaju un mekleju citu servisu lai visu savestu kartiba. tagadviss labi. masina baigi forsa. patik daudz labak par vw sharan varbut nav tik ekonomiska 8l dizela bet braukt ir tira bauda pa grants celu neko nejuti. salons ar bidamajam durvimir baigais pluss. tresaja rinda sedet ir erti minuss detalas nav uz vietas, japiesaka un serviss nav nekada limeni pluss pa leto var nopirkt labak divus ulysse neka vienu sharan un pats galvenais ka si masinite neruse
minivens @ 16.oktobris 2008 0:00
Fiat bravo 1.8 Gt 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [16]
Nav jau vairs diezko aktuāls auto, bet tā kā par šo modeli nav neviena ieraksta, tad nolēmu pastāstīt.
Manās rokās nokļuva pirms kāda pusotra gada, nobraucis esmu kautkur 30 tūkstošus. Pirms tam itkā nesen esot atvests no itālijas (iepriekšējais īpašnieks tā ņēmās apgalvot). Pašreiz odometrā rādās 212 tūkstoši, vai tā ir patiesība vai nē, neņemos spriest, un īpaši ari neinteresē.

Sākšu ar dzinējiem.
1.8 ir viens no veiksmīgākajiem tā laika fiat dzinējiem. Bendžas patēriņš praktiski tāds pats kā 1.4 motoram (visbiežāk sastopamais bravo/bravas dzinējs), bet toties jauda par 33 zs vairāk (attiecīgi 115 un 82). Pēc papīriem pilsētā ēd 11.3, šosejā 6.5 (1.4 versijai 11.3/6.0, atšķirība minimāla, tapēc sanāk smiekls, kad reklāmās redzu 1.4 nosauktu kā ļoti ekanomisku : ) ) Praksē precīzi neesmu mērijis, bet liekās, ka tā apmēram ari ir, varbūt pilsetā drusku mazāk, bet es ari īpaši negāzēju.
Dinamika ir pietiekoša. Nav nekāds supervāģis, bet man pietiek. Rāviens no vietas gan varēja būt ari spēcīgāks, bet tas izskaidrojams ar salīdzinoši lielo pašmasu, 1050 kg (golfam laikam kautkur virs 900). Maksimālais griezes moments parādās tikai kaukur pie divarpus/trīs apgriezieniem. Man svarīgāk ir kā auto uzvedās uz apdzīšanām, un ar to nav nekādu problēmu pat braucot piecatā.

Tagad par gaitu.
Gaita ir cieta (bet man tieši tas patīk, ka nešūpojas un nesvārstās). Uz asfalta ideāli, bet uz bruģa labāk nerādīties, liekās ka izjuks pa daļām : ) Ari pa gruntenēm diezgan drebinās un nēsā. Bet manuprāt ir ļoti apsveicama viena lieta, proti tas, ka pa šoseju braucot ari uz ātrumiem 150 un vairāk (par 180 gan ātrāk neesmu braucis) vispār nekas nedreb, ne stūre, ne ātrumpārslēgs, ne pedēļi, nekas. Ari vējš nekur gar virsbūvi īpaši nesvilpo. Diezgan labas un jūtīgas bremzes. Stabila, pārskatāma, viegli noparkoties dēļ taisnās aizmugures, kur beidzās tur ari beidzās.

Par virsbūvi un salonu.
Neko pielikt, neko atņemt. Salonā viss ir ļoti erganomisks, sēdekļi ērti (nevienu reizi nav sapējusi ne mugura ne d... ), pogas un kloķi racionāli izvietoti, ari dizainiski viss labi pārdomāts. No ārpuses neizkatās īpaši ietilpīgs, bet īstenībā ir gana. Priekšā sēdošie jūtās normāli komfortabli, īstenibā arī aizmugurejie nekad nav sūdzējušies ( nezinu, varūt jau būt neko nesaka un īstenībā reāli mocās : ) ) Esmu vedis gan velosipēdu (ar nenoņemtiem riteņiem), gan trimmeri, krēslus, bufeti, viskas ir salīdis, ja labi grib : P Vienreiz braucām pat 7 cilvēki, un nebij nemaz tik traki, tikai aizmugurējās riepas gar arkām strīķējās : )
Bagažnieks taisās tikai no salona, nezinu vai tas slikti vai labi, krustojumā apstājoties nevar neviens sēņu grozu nozagt : )
Ir ari tāda fīča, ka aizmugurējiem lienot iekšā, priekšējais sēdeklis noliecās un pabīdas uz priekšu, tas atvieglo iekāpšanu.
Salonā ir siezgan paskaļš, bet tas varbūt dēļ sporta izpūtēja. Akustika oriģinālā, nevisai kruta, visulaiku plānoju ielikt foršāku, bet neizdodās kaukā sakrāt čunguru.
Krāsojums kvalitatīvs, metāliskā krāsa, ir cinkots. Vienīgi virs aizmugurējām arkām lobās nost un sāk drusku rūset (laikam no tās riepu strīķēšanās : ) Citur rūsu neredz.
Šis tas grab salonā, bet nekas nesataisāms. Manam ekemplāram ir arī šādas tādas nestandarta lietas, kā nerūsejošais raggazon izpūtējs (ar visiem trumuļiem nevis tikai uzgalītis, diezgan muzikāls : ), bet tas nu gaumes jautājums, man patīk, kad uzgāzē ir ko vismaz dzirdēt ), momo sliekšņi un ātrumpārslēdzējs, sparco stūre un pedāļi, tonēti logi, spoilerīts, OZ racing diski. Bet tas viss vairs nav gluži pirmā svaiguma. Diski drusku paskādēti uz apmalēm, stūre drusku nodilusi, ari pārslēdzējs, uz sliekšņa kaukāds baltas krāsas pleķis ko nevar notīrīt : ) bet to jau laikam varēju ari neteikt : )

Ekstras un tml.
Ekstras nekādas parcilveciskās nav. Ir elektriskie logi, spoguļi, diezgan forši spilgti miglinieki. Regulējās stūre, augstums sēdekļiem, lukturu augstums. Kondiškas nav, lūkas nav. Ļoti noderīgi (vismaz aizmāršigajam man) ir automatiskās tuvās gaismas, savādak jau 200 reizes būtu aķis izlādējies : )

Remonti.
Neko baigi daudz neesmu remontējies. Autiņš diezgan uzticīgs( jā nospļāvos pār plecu).
nekas nekad nav gļukojis, ne elektronika, ne motors. Eļļu neēd vispār, tosolu ari. Vienreiz tikai nokārās ģenerators, līdz ar to ari aķis. Ģeneratoru saremonteju, aķi nomainiju, kopā kaukur 150 lati. Vienreiz nācas nomainīt priekšējo buferi : )
buferis 50 lati, krāsošana 70.
Tad vel uz apskati nomainiju bremžu šļaukas, 1 balstu, roķeni sataisiju, nekas baigi dārgs. Un protams parastie izdevumi - eļļas maiņa, riepas un tml. sīkumi, bet tas jau visām mašīnām.

Ieteikumi pircējgribētajiem
noteikti pārbaudiet vai ir tā saucamā sarkanā atslēga, jo tikai to ieliekot aizdedzē var piekļūt pie kompjūtera un elektronikas, bez tās nepērciet. tad vel ļoti svarīgi lai nav nojāts dzinējs. Jo ar ritošās un citiem remontiem rīgā nav nekādu problēmu, bet ja itāļiem būs beigts dzinējs tad ir čau rasma. Bet vispār jau nevaidzētu būt nekādam problēmām, šis dzinējs skaitās diezgan izturīgs (pretēji 1.4 : ) ) Pērciet droši, nenožēlosiet, telefons 63455.... joks : ) bet tiešām par tādu cenu autiņs vairāk nekā labs, nevaig klausīties visos vācu un japāņu auto maniakos : ) ari itāļiem nav ne vainas. Ir kam patīk, ir kas skatās skeptiski. Man vienalga vai viņš itālis vai antarktīdietis, galvenais lai labi izskatās, ir ērts un normāli iet

Vispār apnika jau rakstīt, pietiks, paldies par uzmanību.

 
laurito @ 28.augusts 2008 0:00
Fiat Coupe 1998 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Pastāstīšu par šo to no paša pieredzes;
1. Motors. 1.8 l. bik virs 120zs (it kā nav daudz, bet ja atceras Hondas Prelude 1.8 l. motoru ar 103 zs. tad neliekas nemaz tik maz. Un nevajag aizmirst ka motorītis tiek uzstādīts jau no 1993 gada, un 93 gadā 120 zs no 1.8 l bija un ir ļoti pieklājīgs rādītājs). Pilnīgi pietiekams saprātīgai braukšanai, paliek bik uzbāzīgs ātrumā virs 120 km/h. Ekonomiskums? Ražotājs deklarē dakšu 6 līdz 8 litri ar kapeikām. Man braukājot samērā agresīvi, ziemas laikā virs 8.5 l vairāk nu nekā nesanāk.
2. Salons. Biju izbrīnīts, ka nekas nečīkst un negrab. Dizains? Man personīgi patīk. Ir tāda fīča, ka viduskonsoles materiāls ir no mīkstas plastmasas (vai cietas gumijas) - tāpēc to ļoti viegli var saskrāpēt... Paliek nesmukas švīkas. Atrisināju jautājumu vienkārši: atdevu viduskonsoli kopā ar visu boksu apvilkt ar ādu virsbūves krāsā. Nekādu švīku un izskatās eleganti. Sēdekļi gana sportiski un ērti. Stūre - labāku grēks vēlēties. Neliela, kvalitatīva āda, paplašinājumi satveres vietās, regulējās uz prieksu, atpakaļ, augšu, leju. Aizmugurē, ja priekšā sēž 1.80 cm garš es pats, tad darīt nav ko. Bet svarīgi var būt tas, ka 1.80 sēžot aizmugurē aiz sīkāka auto vadītāja neatdursies ar galvu griestos. Aizmugurējā dīvāna leņķis atsķirībā no daudzām kupejām ir pilnīgi civilizēts. Apkure - normāla. Un tā arī jābut, jo salona izolācija ir ļoti pieklājīga, pats salons neliels, bet pret fiziku neko nepadarīsi - nelielu telpu piesildīs pat neliels sildītājs, ja nav siltuma zudumi. Skaņas izolācija - nav jau C klases autiņš, bet vismaz pārsēžoties uz Coupe no 2005 gada VW Caddy starpība liekas grandioza. Tā jau grūti spriest, bet Hyundai Coupe nu nav klusāks to varu apgalvot par 100%.
3. Ekspluatācija: dienā nobraucu stabili 200km. Apkopēs autiņu dzenu ik pēc 10000km. Uz eļlas un filtru kvalitāti neekonomēju, jo nav jēgas : ) Bremžu kluču, eļjas un gaisa filtru cenas vienkārši šokēja - kad man veikalā par visu kopā pateica cenu, domāju, ka aizmirsuši kaut ko pierēķināt. Bremžu kluči, eļas un gaisa filtri ~ 20 Ls.
4. Uz ceļa... Ziemā jāuzmanās no risēm - izmet ārā, ka prieks. Vasarā tas nav tik kritiski. Stūre ļoti viegla, tāpēc pofigistiski ar vienu roku rullēt nav ieteicams. Īsumā sakot - autiņš laikam nav gluži īstais iesācējam, jo kļudas nepiedod - reakcijās ass.
5. Meitenēm konkrēti patīk, sevišķi ja sarkanā krāsā : )
6. Neviens, no tiem kas ir izbraukuši nesmādē šo FIATiņu, bet sakās, ka nebija gaidījuši no tādas bitītes tādu'ņiprumu un stiliņu : )
P. S. Katrā gadījumā, man dotais modelītis sagādāja ļoti patīkamu pārsteigumu, un pārliecību, ka mums laimīgi dzīvot traucē vesels lērums stulbu aizspriedumu. Lieku 7. Jo tomēr tiekties vajag uz pilnību, un no 10 baļļu sistēmas 7 punkti ir ļoti daudz : )
Markinc @ 19.maijs 2008 0:00
Fiat marea weekend 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Biju šī skaistā itāļu auto pirmais īpašnieks tālajā 1997 gadā. Mašīna bija tumši sarkanā metālikas krāsā un cilvēki diezgan bieži atskatījās un pētija šo brīnumu. Īstenībā toreiz nebija tik izteikts kādas noteiktas auto markas kults kā tas ir šobrīd. Toreiz jauna un smuka mašīna, lai arī fiats bija baigi OK. Man nebija pieredzes ar jauniem autiņiem kur nu vēl ar tadu eksotiku kā fiats. Mašīna smuka, jauna, salīdzinoši lēta ar spriganu 1,6 litru 103zs dzinēju. Pirmā vilšanās - mašīna tomēr ļoti cieta un zema. Pēc mēneša pamanījos sašķaidīt butaforisko dzinēja aizsargplāksni, atklāju, ka logu blīve aizmugurējām durvīm nav hermētiska, svīda lukturi, šad tad iegrabējās priekšējais panelis. Toreiz es sapratu un mana vēlāka pieredze ar citiem jauniem autiņiem(ford, toyota u. c. ) to apliecina, ka nav jau viņi tik ideāli, arī jauniem autiņiem ir kādi mazi defektiņi, nepārdomāti sīkumi, kas kaitina. Īstenībā mašīna nebija slikta, kā otrais auto nokalpoja 10 gadus un 140000 km. Diezgan bieži ik pa 20000 km šis tas jāpamaina ritošajai daļai (stabilizātoru atsaites), pakaļējie amīši nokalpoja 50000 km, priekšējie 70000km, hroniska kaite unversālim ir aizmugurējā bagāžnieka roktura iziešana no ierindas(krājās netīrumi), kā rezultātā grūti tikt bagāžas nodalījumā, novēroju dažus sīkus defektus ar elektroniku, lai arī reklāmā apgalvots, ka mašīna cinkota, tomēr vietām gar durvju kantēm parādijās sīki rūsas pleķīši, kas liek domāt par to, ka cinkošana nav veikta kvalitatīvi. Jumta reliņi ir no krāsota alumīnija, diemžēl krāsai laika gaitā ir vēlme nolobīties, to pašu viņa dara no ārējo spoguļu pamatnēm. Runājot par labajām īpašībām- forši un ērti beņķi, liels bagāžnieks(var nolocīt aizmugurējo bamperi, lai pārvadātu garus priekšmetus), abrīnojami precīzi pārslēdzās ātrumi, precīza stūre, degvielas patēriņš 7-9l, salona apdare samērā kvalitatīva un glīta, bet galvenais mašīna smuka un lielos vilcienos nav sliktāka par līdzīgām franču vai korejiešu mašīnām. Ja rūpēsies un kopsi autiņš kalpos ilgi, ja mašīna ir tikai pārvietošanās līdzeklis un ne kas vairāk, tad neiesaku pirkt. Autiņš ar dvēseli.
umka @ 29.marts 2008 0:00
Fiat Grande Punto 1.4 2006 Novērtējums: 3 Komentēt
Ta nu nonaca mana lietosana, paldies DIEVAM , ka tikai lietosana, sis "auto", nobraucu kadus 15 000 km, un varu pateikt diezgan:
plusi:
1. pevilcigs salons
2. pievilcigs auto izskats
minusi:
1. motors 1.4 nekam neder, lai kadu apdzitu, 500 m ta riktiigi ieskrienies un tad meegini
2. ja kas notik ar auto tehniski vai vizuali, tad paiet DIEZGAN ilgs laiks kamer tas tiek sameistarots, sono auto vai kaut kaa tamliidzigi saucas tas kantoris, man degvielas sukni pasutija apmeram pusotru menesi, ja auto butu mans es buutu llooti nelaimiigs
3. fiat ir fiat
rezumee- fiatu nekad muuzaa nepirkssu, jo tas ir veel suudiigaks par opeli
garaisk @ 9.janvāris 2007 0:00
Fiat Tipo 1.4 i.e. 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Tipo ilgi un uzticiigi kalpo jau 4-5 gadus! Ja arii kaut kas nopliist beedaam nav pamats - detaljas ir leetas un remonts taapat! Vieniigaas nopietnaas probleemas bija ar benziina suukni un ruusu uz pakaljeejiem spaarniem! Viens bremzhu disks maksaa 8,80 Ls autoveikalaa, kur Golf ap 15 un audi 80/90 maksaa ap 22-25! Ir starpiiba! Tehnisko apskati iziet ir leetaak nekaa Golfam! Auto nemiil ziemu - gruuti pielaizhaas, bet ja nebuutu slinkojis un notiirijis sveces, auto pielaistos bez probleemaam! Auto sver tikai 990 kg! Tajaa pashaa laikaa Opel Astra 99' sver 1250! Un Pat Honda Civic 97' kas skaitaas ljoti viegls - 1090!!! Lidz ar to tas dod lielu degvielas ekonomiju, un pilniigi pietiek ar 1.4 motoriiti un 69 Zs, kas prieksh taadas masas dod nesliktu ieskreejienu! Pie kam auto ir iisaa kaarba (nav liels maksimaalais aatrums, bet pie 40-50 var droshi braukt ar piekto aatrumu) ! Salonaa nedaudz kaitina leetaa plastmasa (cieta)! Bet tajaa pashaa laikaa ir ekonomaizers (pieshaujaas ekonomiski braukt) un diezgan daudz vietas! Audi 80 89' ir krietni mazaak, piemeeram! Nemaz nerunaajot par Golf II/III , kur sanaak iestuukjeet mazaak smukas meitenes : D !!!! Mashiinai ir zema tirgus veertiiba, taa ka studentam ideaals auto! Un vispaar, ja Latvijaa vareetu dabuut labu eksemplaaru, es paardotu savu un nopirktu Tipo 1.6 ar digitaalo paneli! Manam pazinjam bija taads - nedaudz patjuneeja, un izskatiijaas unj gaaja zveeraa! Un tas viss ne vairaak kaa 900 Ls (lietos diskus ieskaitot) ! Tipo bija eiropas gada auto 88' vai 89' un prieksh saviem gadiem vinjam skaitaas ljoti labs dizains, itaalju izstraadaats, un kaa pasaulee zinaams, itaalji ir labaakie dizaineri! Taa braukt ar Tipo par kaunu ir gruuti uzskatiit (vismaz man)! Laba alternatiiva ir arii Fiat Tempra, kas prinipaa ir tas pats kas ar Golf/Jetta! Tikai tempra ir daudz labaaks salons, un priesha/pakalja (ieskaitot to, ka ir sedans : D ) ! Bet cena - neko dizhi lielaaka! Detaljas taas pashas, taa ka atkla leeti! Tempra dod arii 2.0 dzineeju, kas dod bmw cieniigu ieskreejienu, jo pat ar garo bagaazhnieku un smagaaku dzineeju Tempra sver tikai 1095 kg! Ar iiso kaarbu var noskriet arii dazhu labu bemberistu, protams, tikai ne uz autobaanja! : D Taa ka pietiks buut konservatiivajam latvietim, un iegaadaaties tikai to, "kas ir kaiminjam, un ko ieteica servisaa" !
 
livars @ 27.septembris 2006 0:00
Fiat Grande Punto 1.4 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Esot Berlīnē noīrējām auto, lai pavizinātos arī ārpus pilsētas. Iegadījās jauns melns Fiat Grande Punto.

Mazais melnais 5durvju kompaktnieks ir aprīkots ar 1.4 litru bendzīna dzinēju, dalīto klimatkontroli, cd pleijeri ar vadību uz stūres un maināma jutīguma stūres pastiprinātāju, protams arī priekšējiem elektriskajiem logu pacēlājiem.

Jāsaka, ka auto bija tīri tā neko - vismaz aprīkojums priekš šādas klases auto nu ļoti bagātīgs. Man ļoti patika stūres pastiprinātājs ar city modi, kuru ieslēdzot stūri varēja griezt ar mazo pirkstiņu pat stāvot uz vietas. Cik noprotu, tā dēvētā "īsā reika" nu jau ir standarts visos itāļu auto, jo arī mazajam punto no gala līdz galam bija tikai 2 pilni apgriezieni city modē (nepiefiksēju, vai tas mainās to izslēdzot).

Automašīnas salons ir ļoti pārdomāts, un neatstāja iespaidu, ka sēdi kompaktklases auto, vadītāja vietā (mans augums ir 195) jutos ērti. Lai gan panelis un tā detaļas ir no plastmasas, tomēr nekas negrab (nobraukums ~4000 km).

Vidējais patēriņš - aptuveni 6 litri.

Tākā auto nav ne vainas - noteikti prātīgāks pirkums nekā Fabia vai Getz.

 
Master_D @ 6.jūlijs 2006 0:00
Fiat Grande Punto 1.4 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Nedēļu atpakaļ iegādājos jauno Fiat Grande Punto ar 1.4 litru benzīna motoru un 5 durvīm. Esmu noripinājis tur pat 500km līdz ar to varu nedaudz pastāstīt par iespaidiem.
Pirmais, kas fascinē ir dizains, fantastisks, nekas nespēj līdzināties ar šo mazo Maserati. Salons ir elegants ar ļoti platu paneli, kas sākumā radīja diskonfortu, jo nevarēju redēt mašīnas purnu, kā iepriekšējai, bet jau esmu pieradis un nekas vairs nemaisa. Komplektācijā Dynamic ir pr. el. logi, spoguļi, kuri ir apsildāmi, borta dators, CD ar 6 skaļruņiem ar vadību uz stūres, manuālā ātrumkārba u. c navaroti. Papildus 2- zonu klimata kontrole. met. krāsa un 15' lietie diski. salonā ir pamaz kastīšu, kur salikt sīkumus, bet tas man neuztrauc, jo necenšos mašīnā pārvadāt pārāk daudz lietu. Glāžu turētāji ir pasekli un 0,5l pudeles pie asākiem pagriezieniem slīd ārā. Kliematakontrole strādā perfekti, un var regulēt temperatūru no 16-30 grādiem, ja nepieciešams vēsāks vai karstāks, tad ieslēdas max. vēsais vai karstais režīms. Borta dotors ir pārbāzts ar funkcijām sākot no standarta vid. pātēriņiem, nobraukumiem līdz airbagu atslēgšanai, radio stacijas uzrādīšanu, lukturu augstumu regulāciju, ja ir, lietus sensona jūtīgumu un B ceļojuma datiem. Gaita ir mīksta, daudzreiz labāka par Fabia vai Ibiza bet ar nosacījumu - pa labu segumu, kā ir sliktāks segums vai grants ceļš tā ir dzirdams amortizatoru darbība, tomēr jāsaka, ka troksmis nav neizturams, tas ir tāds maigs un ausij tīkams. Motors ir pietiekoši sprigans, pie 2500 apgr. var jau just, ka mašina rautin raujas uz priekšu. Motora skaņa salonā ir absolūti nedzirdama. Salonā valda pilnīgs klusums, braucot pat ar 130km/h motora skaņa ir tik tiko saklausāma, kas rada ļoti patīkamas emocijas, jo šķiet, ka brauc ar augstākas klases mašīnu. Stūres pastiprinātājs strādā viegli un mašīna ir viegli manervējama. Vidējais patēriņš pilsētā ir 7.5 - 8l uz ceļa 5.6-6l pieļauju domu, ka varētu vēl nedaudz samazināties, kad motors būs iestrādājies. Patīkami ir tas, ka apkope ir pēc 20000km, kas ir vairāk nekā citām markām.
Kopumā skatoties perfekts mazauto, lai gan kas par mazauto, jo aizmugurē sedošajiem ir ļoti daudz vietas gan kājām, gan galvai. Bagāžnieks ir pietiekams, lai tur ievietotu iepirkuma maisiņus.

Par auto samaksāju 9300Ls

Kopsavilkums:

+ Dizains
+ Salona skaņu izolācija
+ Klimata kontrole
+ Salona ietilpība
+ Gaita uz LABA asfalta

- Sekli glāžu turētāji
- Skaļš uz grants ceļa
- Nav rezerves riteņa (ir komplekts Fix & Go)

Tas vairs nemaz neizkatās pēc vecā labā (sliktā) Fiata, jo izmaiņas ir acīm redzamas uz labo pusi. Un cena ir 100% adekvāta.
aigi @ 19.jūnijs 2006 0:00
Fiat Multipla 2006 Novērtējums: 6 Komentāri [19]
Sakarā ar nepieciešamību iegādāties jaunu dienesta auto, sāku meklēt sev piemērotu automašīnu. Kritēriji pēc kuriem tā tika meklēta bija šādi:1) pietiekami daudz un, galvenais, pietiekami ērtas vietas visiem pasažieriem;2)dīzelis ;3)klimatkontrole vai vismaz kondicionieris 4) vēlams - kruīzikontrole un automātiskā kārba. Jāpibilst, ka šo pasākuma nedaudz sarežģīja tas, ka mans augums ir 186 cm, kas nozīmēja to, ka aiz manis neviens īpaši ērti nevarētu justies. Apskatījām hondu F- RV, Mitsubishi space wagon, renault scenic, mazda 5... Nu, nekas diži nespīdēja!Pieregulēt vadītāja sēdekli vēl kaut kā varētu, bet teikt, ka jūtos ērti - gan nē... nemaz nerunājot par pasažieriem, kas sēdēja aizmugurē! Protams, ka sākumā vadījos pēc ražotāja firmas, bet, galu galā, nejauši braucot garām Fiat salonam iebridu tajā un ar pārsteigumu konstatēju, ka visiem pamatkritērijiem (ar dažām atlaidēm) atbilst tāds eksotisks brīnums kā Fiat Multipla. Pats esmu no tiem, kas regulāri seko auto jaunumiem un aptuveni zina, kas ir slikts auto būvē un kas labs, bet šoreiz es nolēmu, ka nu i nafig - braucu taču ar automašīnu , nevis ar firmu.... Tā nu nolēmu uzspļaut veselam saprātam ( kas teica, kā jāņem Mazda vai vismaz Renault Scenic) un pakļāvos emocijām, kas visērtāk jutās šajā te dīvainā Fiat Multipla. Pilnīgi neloģisks lēmums, bet ļoti praktisks. Tā nu tika iegādāta dienasta un privātām vajadzībām pilnīgi jauna automašīna no Fiat autosalona G. Astras ielā, ar dīvaino apzīmējumu - Multipla. Lieki teikt, ka visi, kas mani pazina manu izvēli hm, ... neatbalstīja.. (maigi sakot)... Tomēr neko darīt - visi dokumenti jau noformēti un .. viss notika!
Pirmie iespaidi.
Automašīna ir otrā versija šim modelim. Pirmā bija līdzīga delfīnam un izpelnījās visneglītākās mašinas titlulu.. nezinu kurā gadā.. Galīgs kroplis!Bet šī gan ir jau pieņemama pēc ārējā izskata , .... bet ne vairāk.
Izvēlējos automašīnu zaļi perlamutra krāsā. tai ir priekšējie elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kurus var pieliekt. ir disku Blaupunkt (saucās Multipla) radio ar 6 skaļruniem un kondicionieris. klimatkontroli, kruīzu un autmāta kārbu es biju ar mieru ziedot plašajām salonam.. kas patiešām ir tā vērts..... Ticiet man!Mana auto krāsa ir ļoti skaista. Perlamutra zaļa. Nekāda vaina!
Līdz šim braucu ar Audi 100 Avant 1993 gada. Nu ko lai saka - vismaz bija ar ko salīdzināt, ja spējat iedomāties!Nu labi!Sākumā par pozitīvām īpasībām:
1) kolosāli ērts un liels salons, kurā ir 6 pilnvērtīgas vietas - 3 priekšā un 3 aizmugurē, nevis tā kā Hondai F- RV kā bērnu sēdeklīši.
Braucām jau uz Poliju trijātā un pārliecinājāmies, ka šī mašīna patiešam ir paredzēta tāliem braucieniem. Ir ļoti ērti gulēt pasažiera krēslā - var izstiept kājas un atlaisties pat 188 garam individam. Aizmugurē var ērti gulēt uz pakaļējiem sēdekļiem. Par brīnumu arī bagāžas atdalījums arī izrādījās pietiekami liels, lai tur ieliktu vismaz ceļa somas 3 cilvēkiem3 dienām. Arī patreiz pārliecinājos, ka bagāžas nodalījumā brīvi ieiet bērnu rati, un no tā neko nezaudē ērtību ziņā aizmugurēji pasažieri. Itālieši tā arī prezentē šo automašīnu , kā ģimenei ar 4 bērniem.... Man ir tikai ir trīs bērni , un varu apstiprināt, ka šī automašīna ir tieši tas, kas atbilst šādas ģimenes prasībām.
Aiz sevis es pats varu apsēsties tā ka man ceļgali nepieskarās pie priekšējās atzveltnes. Tādu mašīnu lētajā segmentā ir ļoti maz!Pie tam aizmugurējiem sēdēkļiem atzveltnes regulejās plašā diapazonā, kas aizmugurā sēdošiem nodrošina normālu komfortu arī tālos braucienos!Vārdu sakot, par salonu šai mašinai man nav ko piebilst - viss ir paredzēts gariem pārbraucieniem. Pozitīvi es vērtēju arī ļoti augsto šofera pozīciju - kas ir kā džipam!Redzi visiem pāri!Super!
2)Braukšana.
Sākumā ir grūti pierast pie neparastās sēdus pozīcijas, un džoistika ātrumkārbas pārslēgšanai, bet kad pēc 5000 km pārsēdos Renault Kangoo, tad man likās, ka esmu nenormāli neērtā mašīnā.. smieklīgi.. šis Kangoo standarta ātruma pārslēgs likās ļoti nēerts, zemā sēdus pozīcija - murgaina... (Kangoo tā nemaz nav tik zema). Pie tam Fiat spidometrs ir vidū - neparasti, bet kad pierod - izrādās ir pat ērti!
Uz ceļa turās ideāli - ne velti itālieši plātās, ka katrā fiatā ir kaut kas no Ferrari - tā ari laikam ir!Plus vēl neatkarīgā piekare visiem riteņiem!iet brīnišķīgi!Motors ir 1,9 l dizelis (citu nemaz nevar ņemt- nedariet tādas glupības) un ar pietiekamu dinamiku, lai varētu normāli apdzīt pie ātruma 110 - 120 km/h uz šosejas. Man pēc Audi ar 2, 6 litru motoru - dinamika likās pārsteidzoši pietiekama! (negaidīsim brīnumus). Vārdu sakot - braukt ir patīkami!
3) Mazs degvielas patēriņš - 6,5 l vidēji
4)Kolosālas gaismas - ļoti spožas!
Tagad par to, kas kaitina.
1)Grēks atzīties, bet man maksimālais ātrums 175 km/h ir par maz.. Fiatam jau pie 130 - 140 km/h parādās stipri izteikts t. saucamais "buru simptoms" - automašinu sāk pat nelielā vējā mētāt, kas it kā ir loģiski, jo Fiats ir augsts. Bet tik un tā nepatīkami.
2) Nenormāli jūtīga stūre - pie ātruma pāri 120 km/h paklepot ir bīstami, kur nu vēl pie stūres kafiju dzert ... protams, pilsētā tas ir pozitīvi...
3)Salona apdare un plastmasas ir nu baigi jau prastas... šķirbas ir lielas. Nevar jau neko gribēt par cenu 11 900 ls tik lielai mašinai...
4)Smieklīgi dīvaina ir rezerves riteņa lietošana - tas tiek nolaists ar improvizētas vinčas palīdzību no mašīnas apakšas. Nu, nav man pārliecības, ka kādā jaukā reizē, tas nenokritīs no turienes uz Vacijas autobāņa pie ātruma 130 - 150 km/h.. Nezinu ar ko tas beigtos... tiem kas brauc aiz manis! Pie tam nopirku automašīnu ar "dokatku"kuru nomainīju uz normāla lieluma riteni (60 Ls).
Tā nu laikam arī patreiz ir viss, ko varu pavēstīt. Esmu tagad nobraucis 5060 km un viss vēl priekšā. Patreiz liekās, ka nekādas problēmas nevarētu būt gaidāmas, bet kas gan to zina!Mēneša maksājums uz trim gadiem operatīvā līzinga ir 255 Ls.


 
kaamic @ 23.aprīlis 2006 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti