Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi pajero 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
sveiki
jau vairak ka gadu braucu ar mitsubishi pajero 2.5td un nenozeloju, ieprieks man bija audi 80 b4 tad bmw525,524td 525tds un pedejais 530d
dzips ar loti labu caurejamibu ietilpigs.
masina ar kuru var iebraukt kur gribi. tagad ar 33colu riepam vispar var izbraukt tur kur agrak vajadzeja domat izies vai ne

pozitivas ipasibas
*diezgan ekonomiska masina pa trasi var ieklauties 10l tas ir uz 265/75r15 riepam bet tagad man ir uzliktas 33/12.5r15 general grabber at2 uz tam gan biku vairak rij ap 12 litriem+, -
*loti liels pluss ka ir super select razdatka un aizmugures tilta blokis
*razdatkas rezimus var slegt neapstajoties un kad izsledz nevajag atpakal gaita braukt, vienigi kad pazeminatos sledz vajag apstaties
*loti maz lust var teikt no TA lidz TA vispar naudu neieliku ne piekare ne motora
*2 akumulatori ziema loti labi iedarbinat pat pie -30 un lidz -5 var pat bez kvelsvecem iegriezt
*2 peckas ziema loti silti , un atri uzsilda masinas salonu
*uz cela turas loti labi vienigi ir sansveres nu bet tas ir daudziem dzipiem
*lampas loti labas gan tuvas gan talas
*7 vietas salona
*loti liels griezes moments motoram neskatoties ka maz zirgu ar 2. parnesumu var mierigi uzsakt no vietas
*liela baka
*nav habu nevajag kapt ara slegt
*diezgan letas detalas jo dazas ari no zigula der


negativas ipasibas
*loti patik RUSET gan ramim gan kuzavam pirms TA vajadzeja nopietnu remontu kurs ar nebija no letajiem: )
*2 akumulatori vajadzigi abi vienadi un ka zinams vini nav leti: )
*salons loti graboss, cietas plastmasas del
*man pajero ir ar visam elektro ekstram kas dazreiz nogluko
perkot vecu pajeru labak izveleties ar minimalam elektroekstram bus mazak galvassapju: )
man bija ta ka ieprieksejais saimnieks bija iejaucies un vienu dienu parstaja akus ladet sita ara drosinatajus vajadzeja apiet to visu un pa taisno partaisit
*protams cela nodoklis dargs 130ls 5durvigajam
*motoram biku pamaz jaudas 100zs ar lielajam riepam ziema dzila sniega pat ar pazeminatajiem jut slodzi motoram
*ekonomiskais atrums ir lidz 90km/h apgriezieni tahim ir 2800apgr/min
*gribetos 6 atrumu : ))
*max atrums 140km/h + -
*loti liels minuss ir bakas aizsargam. pirmkatrt tas ir loti plans un otrkart starp baku un aizsargu braucot tiek dubli un kad brauc pa bezceliem, kad atspiezas aizsargs pret baku tai ar smilts graudiniem izpez mazus cauruminus un rezultata degviela tek ara
*viens no diezgan lieliem minusiem ir lietotu riepu iegade piemeram 265/75 r15 ar rupju protektoru ir loti gruti atrast tapec vajag pirkt diskus uz r16
wolf @ 19.maijs 2012 0:00
Mitsubishi Eclipse 2G (1996) 1996 Novērtējums: 9 Komentēt
Eclipse 2G atsauksmes

Tātad, jau sen zināju, ka 2G eclipsē slēpjas kaut kas īpašs- un pareizi arī domāju- ātra, stabila, skaista kupeja aktīvam cilvēkam.

Pozitīvais:
1. Auto ir skaists un ļoti piesaistošs uz ielas- daudz atskatās.
2. Precīza stūre, teicami manevrē pat pie lieliem ātrumiem.
3. Stabila- līkumos praktiski nesasverās ar stock piekari.
4. Dzinējs- kaut 2.0, tajā slēpjas zvērs(2.0 neturbo versijai 150zs), liekas nekas īpašs, bet griež līdz 7200apgriezieniem.
5. Manuālā kārba ar otro ātrumu virs 120km/h, kas ja patīk dragreiss ir vnk ideāli- izliek lielu daļu 3litrīgos dēļ garās kārbas.
6. Auto ir ļoti viegls un aerodinamisks- nejūt pretīmbraucošo smago vēja plūsmu.
7. Ļoti izturīga un cieta piekare- kā jau sporta auto.
8. Vislielākais pluss- variet neticēt, bet mierīgi braucot tērē zem 7litriem benzīna, sportiski ne vairāk kā 10l.
9. Mazais nodoklis-53ls

Mīnusi:
1. Kā jau sporta auto, lielākā daļa ir sistas
2. Ja oriģinālie lukturi, jākombinē klāt oranžie pagriezieni. '
3. Auto zems, bet to var pieciest, jo k;a nekā sporta auto.
4. Pie liela ātruma sānu stikli svilpo, jo stikliem nav rāmja.
5. Balsta šarnīri jāmaina ar visu sviru- atsevišķi nevar, bet ja tos nomaina, tad ilgi par to var aizmirst(cena bija 55ls oriģinālajiem ne krutkām).

Eclipse tā ir gaumes lieta- ja izmēģināsi, sapratīsi, ka citi auto pēc eclipses 2G ir solis atpakaļ.

ilgi vēl braukšu ar 2G!

ja atradīsi nenočakarētu, nekad nenožēlosi!
 
ivars @ 22.decembris 2011 0:00
Mitsubishi Pajero GDI 2002 Novērtējums: 4 Komentēt
Kādu laiku bija iespēja pabraukt ar 3. ģenerācijas Pajero GDI 3.5L V6 nezvēru ar 5 pārnesumu automātu triptroniku. Šķiet, ka pati pilnīgākā komplektācija ar neizmantojamu lielu displeju, daļēju koka stūri, ādas salonu, elektrību beņķu regulēšanā utt.

Ja piever acis uz patēriņu (ārpus pilsētas var dabūt ap 10.5l/100km kruīzējot līdz 110km/h, pilsētā redzēts arī 23l/100km), tad auto ir ārkārtīgi ērts un patīkams lietošanā. Šāda izmēra, vecuma un jaudas autiņiem parasti lielākai mīnuss ir bremzes un to efektivitāte, bet konkrētajam eksemplāram viss bija izcili. Nedaudz gadījās pabūt bezceļā, lielākā sūdzība, ka purns un aizmugure samērā ātri duras zemē pie ne pārāk dziļu palu ūdeņu veidoti grāvju pārvarēšanas. Par laimi ir noņemams āķis, jo to bezceļos nolauztu pirmajā piegājienā. Lielus smieklus izraisa, kad instrumentu panelī iedegas zaļa GDI ECO lampiņa pie konstantu zemu apgriezienu turēšanas. Kāds tur eko ar 12 - 15l patēriņu???

Visu cieņu ražotājam, jo ne reizi nav gadījies netīšām nocūkot apģērbu iekāpjot/izkāpjot vai pie bagāžnieka. Ir braukts ar līdzīga gada Patrol, tam bija ļoti viegli nošmucēties iekāpjot un arī liekto mantas bagāžniekā. Dīvainas sajūtas izsauc interesantās formas virsbūves priekšdaļa, kura šķiet garāka nekā reāli ir.

Kā jau daudzām padzīvojušām mašīnām, arī šai problēmas rada rūsa - norūsējušas aizmugures durvis un sānu durvis zem plastmasas uzlikām. Faktiski nekas nav redzams, bet paraujot nost plastmasu paveras tiešām skumjš skats. Acīm redzot plastmasa noberž krāsu, aiz plastmasas esošai ūdens labi krājas un slinki žūst, līdz ar to krīt ārā pat gabali.

Godīgi jāatzīst, ka šādu auto neņemtu pat par brīvu dēļ ļoti augstām uzturēšanas un izmantošanas izmaksām. Viena lieta, ka jauda, ērtības un caurgājamība ir super, bet šāda vecuma un daudzu elektronisku brīnumu saturošs auto lūzt pārāk bieži. Šobrīd ir problēmas ar temperatūras dačiku, kuras nav novērstas. Ārprāta mokas rada riepu iegāde, jo dabonamas uz šodienu ir tikai 255/55 R18 vasaras riepas cenā 250Ls gab. Pilnīgs ārprāts.

Kamēr brauc - viss ir izcili, tur varētu likt 10. Tikko jāmaina kaut kas, tā gribās to auto iestumt Daugavā (atzīme 2 ar mīnusu). Remonta un uzturēšanas izmaksas ir pilnīgi un galīgi neadekvātas šāda gada mašīnai. Reālā dzīvē lietojot vairāk par 4 nevaru ielikt : ((
kliks @ 16.maijs 2011 0:00
Mitsubishi Galant 2.5 2002 Novērtējums: 8 Komentēt
Tātad, Auto tika nopirkts 2008. gada maijā, Mūkusalas apļa placī cena - 7700 eiro. Pa taisno uz CSDD viss pa nullēm, tikai
: D lika izliet ūdeni no aizmugures optikas, pietam vel ar šveices skati uz 3 mēnešiem. Micuks 2002. gada 108 000km/n
2.5l 24v v6 motors - kruizs, klimats, el. logi aps. sedekļi u. c nenozīmīgas fīčas, automatiskā kārba ar triptronik. Japiebilst pārlīmētais salons un aizdomīgi par daudz parūsējusī apakša vedināja domas par slīkoni, bet no pirkšanas neatturēja par ko nav nācies nožēlot ne reizi. Nobraukts jau ir bez pāris dienām gads pa Lv sliktāko ceļu Riga - berzkrogs madona nobraukts jau 24 000km ja nemaldos. Micuks visu cieņu turas godam jo - vajadzētu nomainīt labo sūres stieni ja nemaldos samaksāju 9ls par to, bet ta ari bagāžnieka mētājas gaida, kad izdomažu beidzot nomainit, tad nomainīti ir visi 4 bremžu kluči - 24ls kluči 10ls darbs. Un ir sācis nedaudz klabēt pa bedrēm aizmugurējais amītis mja lv ceļi, nomainiju akp eļļu 110ls viss- salīdzinot ar xedos6 kur gada laika nācas ieguldīt 400ls šis ir ideāls lets autiņs lv ceļiem. Par salonu var teikt tā- pietiekoši daudz vietas gan pr. gan pak. skaļš (salīdzinot ar vāciešiem, jo minimāli nopakots), bet panelis forš, kā par brīnumu vēljoprojām negrabošs. Par Jaudu pietiekoša. Dinamika 1 ātrumā 80km/h 2 ātruma 140km/h 3 ātrumā 180km/h 4 nav vēl mēģināts (triptronik) tas viss griežot lidz 6500apg/m piebildīšu ka motors bez mokām grīež līdz 8000 tad ieslēdzās ierobežotājs. Salīdzinot ar 328i- laigan motors par 13zirgiem vājāks iet ņiprāk un nav jamaina g/blive pec 40 min kartīgākas braukšanas, ka bavārietim.
Patērinjs 7-9/9-11/11-13 l uz 100 km a. p/vid/p kā brauc. Ja vajag ģimenes auto brivdienās, kur bagažnieka var bez problēmām ielikt bērnu ratinjus, aizmugure iesēdināt 2 cilvēkus (var bez problemām 3, bet tas komforts), darbadienā uz darbu vakarā atpakaļ un gribi parvietoties šajos maršutos ātri un ērti mašina kalpos godam.

+/-

- skaļš salons
- paterinjš
- mīl un kalpos godam tikai ar 98 markas degvielu
(ņemiet to vērā, no pirksta to neiszīdu)
- apakšā tomer ir brūns
- automāts
- ja neizslēdz uz smiltinjām vai apl. ceļa pārāk pamanāmi strādā pretbuksēšanas sistēma un abs.
- draivs tomēr paredzēts ergonomiskai braukšanai 130km/h 3000apg. min, lai apdzītu atri jaliek triptronikā un pašam jaslēdzas.
- ir paredzēta vieta un ir stiprinājumi lielam subim aizmugure, bet tas jāperk pašam.
- ja regulāri auto netiks lietots sapūs neskatoties uz to ka cinkots (kā nekā japanji varīgi šaja jomā).
- Ja perk automatisko kārbu jārēķinās, ka būs MOMENTALI jamainā kārbas eļļa- ar caurlaizšanu vidēji labā serv. 90-120ls ja to nedarīs karba turēs no 6-12men tad nosvils - Zhopa bus bez 800ls nepabrauksi.
+skaists ar vr4 bodyku diezgan rets
+skanja no v6 liek smaidīt
+ļoti laba optika (reti starp japanjiem)
+stabīla gaita
+elektronika strādā bez atteikumiem
+Pat nebūs mazākās domas auto pārdot (ja būs nepaveicās)

P. S. no visiem auto ar kuriem esmu braucis personīgi man vistuvākais mitsu nevis piem Volvo s60 2004. g 2.0T, Audi B4 d 1996g , Bmw 316 1992g 530 2003g, mazda xedos6 2.0 v6 1992g, WV Passat Limo 1997g kapēc- nav katram otrajam un ir lēts vidusceļš starp eleganto un sportisko.
 
Next stop e36 m3 @ 11.maijs 2009 0:00
Mitsubishi Lancer Sport sedan 2008 Novērtējums: 6 Komentāri [20]
Sveiciens micu lietotājiem!
Redzu ka jauno Lanceru īpašnieki, kaut to jau ne mazums, pagaidām kautrējas pavēstīt publikai savas emocijas: ))) Un tās ir visai dažādas...
Tātad: 1,5 Inform (bāzes, man pietiek, ) benzīns, 108Zs, manuālā ātrumkārba, nobraukts ap 6000km. Salons- no skata tumšs un visai praktisks, reāli - nez no kā parādās pelēcīgi pleķi, tādi kā noberzumi, sevišķi uz durvju apšuvuma, izskatās ļoti tizli. Tas pats attiecas uz paneļa un visām salona plastmasām - sīki skrāpējumi un švīkas ātri vien krīt acīs. Citādi beņķi ērti, nobraucu reiz ap 900km, nogurumu nejutu. Ventilācija, kondicionēšana darbojas labi, ar to bēdu nav. Dupsīšu sildītāji arī dara savu karsto darbiņu až divos režīmos. Radio/cd sistēma - pa laikam parādās gļuks - rādžiņam šad tad pazūd "augšas", da jebkurā vietā, sviests! Un īpaši kurlajiem būs noteikti jārauj nost visi apšuvumi un jānoķellē būda ar putām vai citu ruberoidu - pie lielākas jaudas sāk grabēt un rezonēt: ))) Vēl kas - aukstam motoram borta dators rādīja 56l momentālo patēriņu: )))
Galvenā un laikam vienīgā nopietnā šaize šim modelim ir skaņas izolācija - esmu ļoti vīlies, riepas dimd nenormāli, sevišķi pa veco graudaino asfaltu, tā kā tādai Dačijai (braucu reiz ar Alviksas taxi). Dzinējs kļūst dzirdams visai uzbāzīgi virs 3000 apgr. Vadāmība tā nekas, uz cieta seguma turas labi, līkumos stabila. Pa grants ceļiem nevar īpaši gasīt ja neesat advancētais rallists, te nepalīdzēs nekāda stabilitātes vai pretslīdēšanas sistēma: ) Jūtama arī pasažieru klātbūtne, gan dinamikas gan patēriņa ziņā. Nezinu kā tur ar 1,8, bet liekas tas arī nav cēlējs. Atliek dīzelīts, tur gan cena drusku cita, bet tā jau katram gaumes un naudiņu lieta. Katrā ziņā, braucot vienam- diviem, var lietot. No skata tomēr visai izdevies un bāzes koplektācijā pietiekami nopakots - Lancers man iepatikās, tāpēc jau paņēmu. Un kā jau tas cilvēkam raksturīgi, kad noplok pirmā sajūsma un jauna auto smarža vairs neliekas nepierasta, mēs sākam mazliet savādāk vērtēt savu pirkumu un pievēršam uzmanību sīkumiem kurus sākumā neuzskatījām par uzmanības vērtiem. Tā nu rodas cik necik objektīvi vērtējumi, lai nu tie palīdz tiem kas noskatījuši šeit apspriestos auto.
Neliels rezumē:

patika 1) ārējais izskats,
2) komplektācija, ( lai arī bāzes),
3) ērts salons,
4) laba vadāmība un stabilitāte uz cieta seguma,
5) degvielas patēriņš (8 pilsēta/6 ārpus)
6) motortelpa (viss pārskatāms, viegli pieejams)

nepatika 1) vājā skaņas izolācija (galvenokārt),
2) salona un paneļa apdares kvalitāte,
3) neērta izkāpšana aizmugures pasažieriem,
4) 1,5 dzinējam jūtams jaudas trūkums pie slodzes (pasažieri, bagāža), sevišķi, apdzenot,
5)izcila preskartona plāksne kā bagažnieka grīda,
6) apkopju un rezerves daļu izmaksas (ar to vēl nāksies saskarties),

Tas tā, ļoti konspektīvi. Tā lūk. Ja kādam ir kas jautājams par lietu, savu zināšanu un pieredzes robežās - welcome ! Paldies par uzmanību un veiksmi uz mūsu līkumainajiem ceļiem.

 
Johans @ 23.jūlijs 2008 0:00
Mitsubishi Colt 1.3 MT 2007 Novērtējums: 6 Komentāri [15]
Nedaudz pārsteidz iepriekšējie komentāri par lielo ekonomiju. Nopirku jaunu Colt un nedaudz biju vīlies.
Patiesībā pa pilsetu paterins ir 8-10litri, bet uz sosejas nobraucot 100km ar ātrumu 90km/h videjais paterins ir ap 7.5L uz 100km. Tas faktisi atbilst videjas klases automašīnas degvielas paterinam!
SkandiAuto servisa apgalvoja, ka taa tas varetu but.
Savukart oficiālajā mājas lapā noraditais paterins (Pilsētā (l/100 km) 7.4 Ārpus pilsētas (l/100 km) 4.8) ne tuvu neatbilst faktiskajam.
Tā ka pirms Colt pirksanas nelieciet lielas ceribas, ka uz šosejas šī mašīna būs ļoti ekonomiska.
Turklāt ātrumkārba šai mašīnai arī neslādzas ļoti viegli (ķeras). - Servisā (Skandi auto) teica ka tas esot OK.
 
juri @ 19.janvāris 2008 0:00
Mitsubishi Galant 2.4 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Sveiki visiem....

Bišku pastāstīšu par savu Galantu pikapu.... Kā jau redzat motors cilvēcīgs 2.4 V6 un tapee bendzīna patērinš atbilstošs no 8 līdz pat 15 litriem. Bet tie 15 tikai vasarā kad klimatkontrole karstumaa ārdās ārā un ja iisi gabalinji jābrauc.

Tik dārgi nemaz tie japāņi naf, kā citi šausminās. Priekšējais stikls 46 Ls. Bija nobeigushies pāris priekšējie šarnīri un vēl pāris bukses, ja būtu mainījis krutā servisā man izmaksātu ap 500 Ls, jo bukses nāk koplektā ar visu plauktu. Bet Talsos i labs ritošās serviss kur man tas izmaksāja 65Ls.
Nobraucu gadu un man katru dienu pa grants ceļu jābrauc, sāka kaut kas grabēt, domāju ka atkal būs čupa buksēm beigtas, bet tikai viena, es pat nobriinījos.

Plusi
Baigi mīksti iet pa grants ceļiem, ja nevelkas, bet brauc ap 90..
Izskats labs..
Stabils uz ceļa..

Mīnusi
Sāka grabēt kompesatori motora, negribas mainīt kopa maksā ap 300 ls.
Priekš sava gada diezgan sarūsējis, arkas maliņa, durvju apakšmala iekšā.
ļoti zems, man pa laukiem braucot baigi jāuzmanās..
logu tīrītāju mehānisms nobira, tā galantiem i slimība un šrotos dabūt i bezcerīgi un tas izmaksā 60ls..



Visā visumā es i apmierināts, mīnusu tā padaudz, bet iet labi, uzrāviens i labs. brieņ tik grīdā...
kikers666 @ 16.oktobris 2007 0:00
Mitsubishi Pajero 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Mitsubishi Pajero 3,2 did ir labs auto. Apkopes saprāta robežās - līdz 90 tkm summa ir 1290 Ls; nu ko, tas ir būtiski mazāk nekā, piemēram Grand Cherokee un nav tālu no normāla Eiropas ražojuma vidējās klases dīzeļsedana. Ja ņem labu komplektāciju, tad trokšņi salonā nav nomācoši. Jēdzīga audiosistēma, īpaši, ja to saprātīgi saregulē. Protams, gaitas īpašības uz gluda asfalta nav BMW 645 līmenī un augstā smaguma centra dēļ pirms asākiem līkumiem ir jādomā ar galvu. Taču 110-140 kmh ir pietiekami komfortabls kreisēšanas ātrums pat par spīti kurpjukastes tipa aerodinamikai, lieki trokšņi salonā neparādās. Kā kompensācija nedaudz piemītošajai "nīlzirga grācijai" būtu jāmin lieliskā pārredzamība pilsētā - tu redzi pāri vieglo auto jumtiem, kas notiek krustojumos. Atbilstoši pielietoti pazeminošie pārnesumi ļauj šķērsot jau nopietnus bezceļus - tas jau ir izmēģināts.

Sanāca tā pavairāk pabraukāties pa grants ceļiem. Ja parādās t. s. "trepe", Pajero piekare nu galīgi nav gatava absorbēt sīkus bet regulārus negludumus. Relatīvi lielās masas dēļ auto kratās laukā no trajektorijas katrā līkumā. Bet tas laikam vienkārši jāņem vērā.

Patēriņš: ja uzliek cruise control un brauc neraustoties uz 100, var dabūt pat 8,5. Sastrēgumi pilsētās, protams, dara savu ļauno darbu. 30% pilsēta un 70% šoseja ļauj iebraukt apm 10 litros; taču, ja pabrauc pa šoseju uz 120-140kmh, būs 11-12 litri ātri vien.

Pēdējā vīkendā sanāca pabraukt garākus gabalus ārpus Latvijas. Pret ergonomiku un salona ērtībām lielu pretenziju nav t. i. arī pēc 6-7 stundām, kas pavadītas auto salonā bez izkāpšanas, nekādi inženieriski idotismi nav atklājušies un nav radusies vēlme brutāli noslepkavot visus Mitsu inženierus, kas atbild par ergonomiku (ir bijuši auto, kas rada izteiktu šādu vēlmi... ) . Krēsli varēja būt nedaudz komfortablāki, bet nav traģiski. Dīzeļa troksnis gan nedaudz piegriezās, bet arī ar to pie auto izvēles ir jārēķinās.

Detaļu pieejamība - nu nav tas Tucson, kurus Skandi tur noliktavā laikam 15 gab vienlaicīgi. Ja sanāk sabliezt, locītas detaļas, protams, ir jāpasūta, un tās nāk kādu laiku. Tomēr Skandi attieksme pret Pajero saimniekiem ir pilnīgi OK; viņi ir patiešām gatavi risināt klientu problēmas, ja tādas rodas. Piemēram, tur var diezgan viegli izspiest maiņas auto. Tas patīkami pārsteidz, jāteic, atšķirībā no lielumlielā vairuma dīleru servisu.

Jāpiebilst, ka pēdējais arguments Pajero izvēlē bija 100 t km garantija ritošajai daļai. Nevis kaut kādi iebildumi un atrunas, bet bezierunu garantija. Viņi mainīs jebkuru izsistu buksi un amortizatoru, un, ņemot vērā Latvijas ceļu kvalitāti, tas ir nopietni.

Respektīvi, ja cilvēks ir daudzmaz nobriedis un jau izslimojis slimības no sērijas "Rīga - Liepāja stundas laikā" un "krustojumā būšu pīīīīrmais", Pajero ir ļoti apsverama izvēle. Gan Patrol & Pathfinder gan arī LandCruiser un visi līdzīgi nokomplektēti attiecīgās klases eiropieši maksās vairāk, turklāt aplūkojot Eiropas izstrādājumus vispār ir problēmas ar izvēli, jo te kaut kā visi saspringuši ar parketniekiem. Kā jocīga alternatīva vienubrīd tika apsvērts īsais Multivan ar 4*4, bet piekomplektējot to pilnu, cena sanāca reāli kosmiska. Yeah, arī ar to Mitsu ir OK - 3-4 komplektācijas līmeņi un nekādas tautas čakarēšanas ar papildaprīkojuma izmaksām.
wet @ 11.oktobris 2007 0:00
Mitsubishi space wagon TD 1995 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
pusotru gadu tādu lietoju pa leišu tirgū ar Luksemburgas numuriem. Pirmā brīdī neievēroju piekrāsojumus, bet pēc mēneša pirmie rūsas plankumi uzmetās uz aimugurējām arkām un pie priekšējām durvīm. Kru lasīju, ka šamējiem cinkota virsbūve, bet uz savējo to nemanīju- RŪSĒJA VISĀS MALĀS "LOPĀ"... nu protams pluss tas, ka balta krāsa. Pēc nopirkšanas nomainīju motora eļlu, kārbā eļlu, motora siksnu, ģenģera siksnu, aimugurējam stabilizatoram pirkstu(sorry- esmu tālu no auto lietām), sīks stūres pastiprinātāja remonts- kopā ar darbu Ls96. TA atklāja un nizbrāķēja lb priekšējo oporu vai kā tamlīdzīgi- remonts Ls12, detaļa Ls18;vēl pa šo laiku ģenģerim stabilizatora bloks nonīka Ls55 bez darba- teica labi, ka diožu bloks nenonīka, kas parasti notiekot- tad ap Ls130. Kādu laiku nobraucu garos gabalus ar degošu eļļas līmeņa lampiņu pie 3500-4000 apgriezieniem, jo sajaucu to ar dzeses šķidruma lampiņu- kam mitsuks bijis to sapratīs kāpēc- izvietojuma dēļ. Kad nomainot eļļu uzlēju līmenī- viss štokos- lampiņa vairs nedega un tad arī owner manuālī izlasīju, kas tā par lampiņu, bet... pa šupu eļļu sāka špricēt ārā, kā arī pa attaisītu motora galvas vāku, domāju ka motoram psc, bet TA normāli izgāju, izsiest arī savus 165km/h varēju pie teh. datos rakstītā max155km/h, degvielas patēriņs'uz štrāses-5-6l, vidēji 7,2l. Leca uz sitiena pat ziemā pēc nedēļas nostāvēšanās.
+salona aizmugurējos beņķus var transormēt par divguļamu gultu
+nekas īpaši nav ieguldīts remontā
+visi logi, lūka, spoguļi elektrificēti
_paskaļš salons
_sliktas kvalitātes salona apšuvuma materiāls(nodiluši krēsli, kovriki gar malām acīredzami pa mazu)
_NENORMĀLI VISĀS MALĀS RŪSĒ
_ mazs saules aizsargs
_visu laiku nelīdzenumos nenormāli krakšķi kreisās puses stoikā
2005. vasarā leišos pa 3000euro paņēmu- par 2300 tikko ar grūtībām atdevu... ka saka auto īpašnieks direiz laimīgs- kad nopērk autiņu un kad to pārdod

Tomis @ 2.maijs 2007 0:00
Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v universāls 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Sveiki.
Lanceru iegādājos pirms 2gadi un 4mēn. pret 92g Space Wagon 2L TD, jo tas sāka nedaudz rūsēt, priekš dīzeļa labi ēda , vēl šādas tādas vainas un bija pieriebies to kreiso dīzeli no kannām laistīt. Vajadzēja ekspluotācijā lētu japāņu mašīnu, ko var aprīkot ar gāzi , lai braukātu katru nedēļu uz mācībām Rīgā.
Kolēģis, kam pieder japāņu šrots ieteica Lanceru, nerūsējot.
Ar pirkšanu nesteidzos, izmēģināju gan Galantus, Primeras, 626ās un apstājos pie kāda Lancera. Dārgāka par tirgus vid. cenu, bet izmēģinot un apskatot to cenu jau nebija par ko nosist. Nobraukums apm. 200 000, gadu LV, oriģ. spoilerītis aizmugurē, glīti "liektie"(nedaudz) diski un rez. ritenis glabājas zem grīdas ārpusē , kā radīta vieta gāzes balonam. Pēc Speisa salons un benķi oda pēc lētuma, bet braukšana krietni sportiskāka. Ekstras gandŗiz visas kas japāņu standartā, žel, ka nav apsild. spoguļi.
Uzreiz tika uzstādīta vienkārša gāzes iekārta , ar darbu 260Ls.
Braucu cepuri kuldams, līdz pēc mēneš uz benzīna šī vairs neiet. Izrādās bākā daļēji sakusis sūknis. Esot braucis ar gāzi un pārāk mazu benzīna daudzumu bākā, a sūknis ta šeptē visu laiku. Sūknis derēja no kaut kādas mazdas, dabūju šrotā pa 5Ls. Nākošais, pēc garāka brauciena pa Eiropu, paldies dievam , ka mājās, atteicās lādēt ģeņģis(tipiski Micukiem). Kaut kas tur bija nosvilis , vietējais elektriķis Janka par 15Ls ielodēja tur arī šo to no Bosch un iet vēl tagad.
Pagāja gads, nobraucu 30 000 uz skati nomainīja divas lētas buksītes reaktīv. tjagai pa vidu. Grūtāk bija ar roceni. Viena puse knapi ņem. Vajag jaunu vienas puses trossīti , bet man izrādās ir Lanceriem reti sastopamās disku bremzes. Dabuja man vien tās ņemt pie Skandi. 30Ls par apm. 60cm garu trossīti !!?? Ejot skati pārplīsa priekšas bremžu šļauka. Labi, ka ne uz ceļa. Derēja šļaukas no 323F , cenu neatceros.
Varga vieta ir izpūtējs, nomainīta gofra pie biksēm, ar darbu 35Ls un šat tad viens vārgais posms ir pametināts.
Kaut kad nomainīju priekšas amartiņus, nebija jau beigti , bet ar jauniem tomēr cita lieta. Vēl pagajušajā vasarā pārtrūka viena nolaista el. loga trosīte esot Pērnavā . Labi ka karsts laiks un jau braucu uz māju pusi, šrotā visu mehānismu nomainīju pa draugu būšanai.
Nobraucot divus gadus, 60 000, uz skati nomainīju stūres pirkstu, laikam 8ls +darbs un visus bremžu klučus. Prikšējie (vecie gan vēl bija tīri labi )Ferodo 14Ls un aizmugurējie japāņu 21Ls(skatīt retie br. diski), kur vecie bija baigi saplaisājuši un vitām izdrupuši. Bremzes kļuva krietni labākas. Tikko pie nobrakuma 268 000 sākoties lietiem un vēsajiem rītiem ar maziem apgriez. dodot gāzi raustijās. Pieteicos uz diognostiku, kur pateica, ka svečvadi ir OK, tātad jāmaina sadal. vāciņš un rotors, pārējais ir kārtībā. Ieteica ik pēc 30 000 mainīt sveces, savādāk var nosvilt spole. Vēl tur interesējos par vienu šaizi, kad brauc ar gāzi uz 110 un vairāk izņemot no roba motors noslāpst. Man diagnostiķis ieteca, sazinoties ar spečuku, atvienot gaisa savācēja trubu, kas ieiet spārnā un iznāk ārā. Jo braucot ar lielu ātrumu un samazinoties strauji apgriezieniem tiekot tai brīdi padots dadz gaisa un ar gāzi sanākot liess degmaisījums. To trubu atvienot tā īsti nemaz nevar, tad viņa jālauž nost. Daļēji viņu atbīdot nekas nepalīdzēja slāpst tāpat. Tad man teica, ka jāmaina reduktors, jo pēdējā laikā esot ļoti sliktas kvalitātes gāze un reduktorā tur kat kas izdilstot. Reduktora remkomplekts nomainīts pirms gada (26Ls) , kad uzradās tā slāpšana , bet nepalīdzēja, filtrs reduktorā nomainīts vasarā. Ceru dzirdēt spečuku domas par šo problēmu.
Jā, sadalītāja vāciņš (japošku)Grosauto 11Ls, rotors, nezinu no kā, 5Ls un vairs no rītiem neraustās.
Pietiks par remontiem. Braukšana, ja nav mašīna piekrauta, ir samērā dinamiska - lasīju , ka esot 95zs, citā vietā raksta 105zs, bet neticu, ar gāzi vēl noteikti kādi 15 kumeļi pazūd. Tā kā pie apdzīšanām jādomā ar galvu. Ja garāka kolonna vai pret kalnu pārslēdzos uz benzīnu, tad ar 4 robu cits vilciens, jo šis motorītis apgriezienus mīl.
Patēriņš vidējais benzīnam 7,5l, gāzei ap 9l , bracot vidēji uz 110, bet līdz 130. Vadāmība laba , galvenais izvēlēties pareizas riepas - vasarā 195/55 R15, ziemā 185/70 R14, diski der no VW, OPEL, AUDI. Piekare vidēji cieta , mani tas apmierina. Visbiežāk braucu uz Rīgu pa Vidzemes šos., bet patīk arī ļoti pavilkt pa vidzemes kalnainajiem zemeniekiem. Ceļā palicis neesmu nekad. Vissliktākai šai mašīnā ir sliktā skaņas izolācija - virs 100 un pa zemes ceļiem grūti sarunāties. Kārba slēdzas neprecīzi, tur pie vainas troses. Pēc putekļainiem ceļiem iestrēgst bagažnieka vāka ručka un vispār viņu verot parasti rokas jāsmērē. Salons SoSo, lēts, aizmugurē sēdošjiem vieta nu tā, kā atbīdīti pr. sēdekļi , bet bagāžnieks liels - starp arkām 105 cm.
Labā īpašība ir šīs mašīnas ritošās un piekares vienkāršība, mazais bukšu daudzums, meistari saka - te nav kam lūzt (Dimžēl nākošo paaudžu Micuki ar to vairs neizceļās). Absalūti nerūsē. Neplīst elektriskās lietas izņemot ģeņģi. Arī no aukstuma nebaidās, ja normāls aķis -30 nebija problēma, salons šādā laikā tāds vidēji silts, nosalt nevar, iesilst samērā ātri. Vienvārd sakot mašīna bez liela komforta, ekspluotējot lēta, droša. Kā iet citiem šī modeļa īpašniekiem nezinu. Kolēģiem ir trīs Primeras ar gāzi - visi čakarējās, patēriņš 12l , laikam neiet tās monošprices ar gāzi.
 
rihtig @ 20.septembris 2006 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti