Ar ko atšķiras apdzīšana no apsteigšanas? No Ceļu satiksmes noteikumiem - 1 37

Foto: iAuto.lv

iAuto | 7.februāris 2017 13:59

Redzot un lasot komentārus iAuto.lv, secinām, ka CSN daudziem autovadītājiem un autovadītājām ir vienkārši piemirsušies. Tāpēc uzsākam rakstu sēriju par biežākajām kļūdām ar aktuālās redakcijas skaidrojumiem.

Starp apdzīšanu un apsteigšanu ir būtiska atšķiriba, proti:

2.2. apdzīšana – braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, iebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē) un atgriežoties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);

2.5. apsteigšana – braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, neiebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);

ir arī:

2.1. apbraukšana – braukšana garām vienam vai vairākiem pilnīgi vai daļēji uz brauktuves apturētiem transportlīdzekļiem, kā arī citiem šķēršļiem (kavēkļiem), kas saistīta ar braukšanas virziena maiņu;

Atkārtošana ir zināšanu māte - aktuālā Ceļu satiksmes noteikumu redakcija ir šeit >>>

Raksti komentāros savu viedokli par šo, kā arī citus CSN punktus, kuriem turpmāk iAuto pievērst uzmanību! Vai arī sūti mums savas bildes ar jautājumu!

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 7.februāris 2017 20:03
8 5 Atbildēt

Nav jēgas rakstīt.

Te lielākā daļa lasīt tik un tā nemāk, bet dīvainā kārtā rakstīt māk.

Sapirkušies licences uz nāvessoda momentānu piespriešanu un pašrocīgu izpildīšanu, un pie kājas par visu pārējo.

hartijs 7.februāris 2017 20:06
0 4 Atbildēt

Kas labi mācījies, tam ir skaidrs, bet man nav skaidra viena lieta:

Braucu pa Jaunciema ceļu. Tur 70. Priekšā poliči speciāli brauc ar 60. Ar 70 apdzīt praktiski nav iespējams, jo pretī arī brauc.

Tātad, ja apdzenu lēnāk braucošo,- pārkāpju satiksmes noteikumus.

Tā arī vilkos šiem pakaļā, un aiz manis arī vesela strīpa.

Un pats stulbākais, viņi brauca tieši tur kur man vajadzēja, uz Vecdaugavu.

experc 7.februāris 2017 21:14
8 0 Atbildēt

tu nu gan neesi īpaši gudrs.

Ja poliči iet uz 60, tu viņus vari apdzīt braucot uz 75-79 km/h. un nekas tev nebūs. Bet tā ir, kad baidās no kruķiem.

Ir tādi kā tu, āmuri, kuri redzot radaru no 50 uz 40 met nost, vai no 90 uz 70...lai gan var braukt uz 90.

Pamperus nomaini.

hartijs 7.februāris 2017 22:58
5 0 Atbildēt

Reiz dabūju par ātruma pārsniegšanu apdzenot, vairāk negribas.

Redaktors 7.februāris 2017 23:31
2 0 Atbildēt

Šis ar ir kārtējais punkts .... , tiem, kuri nezina - tātad Tev ir vajadzība apdzīt priekšā braucošo fūri, ja apdzīšanas laikā Tu pārkām ātrumu, tad sods ir pēc ierastā cenrāža. Tagad iedomājamies mūsu taisnos un pārredzamos ceļus

Vernons 8.februāris 2017 8:26
7 2 Atbildēt

Un vienīgā taisna ceļā posmā, kur var apdzīt smago, kurš velk savu 80 km/h, apdzenot ar 100 km/h, kreisā pusē noliktais radars taisa bildi! Zivtiņa kungam, gods kam gods, pietika prāta šo sodu atcelt!

Palaidniex 8.februāris 2017 8:38
4 5 Atbildēt

Radars līdz apmēram +20 bildi nemaz netaisa!

Tikai nevajag te fļurkstēt!

P.S

Radaru vietas visiem +/- zināmas - baile no radara - apdzen citur.

daži km ar ātrumu 80 km/h, atļauto 90 vietā, vēl nevienam nav bijuši nāvējoši

Vernons 8.februāris 2017 8:56
6 3 Atbildēt

Redzi, ja Tu būtu kaut kādā veidā saistīts ar smago auto, vai autobusu, tad būtu lietas kursā, bet tagad Tu tiki atšifrēts savos melos. Smagos un autobusus fočē no 1. pārsniegtā kilometra. Bizness un tikai bizness.

Palaidniex 8.februāris 2017 9:04
4 6 Atbildēt

:D

Tikai nevajag fļurkstēt - visas CATAs un Nordekas Setras brauc garām radariem ar min +5 pēc GPS. Tas novērojams ikdienā.

Kaut kā nav dzirdēts, ka tie regulāri apmaksātu tās bildes...

Labāk atbildi par tēmu, kas ar šo rakstu un paskaidro, kā tieši tavas iedomas ņems vērā kaut viens policists vai tiesu instance.

Un kāpēc jāuzskata, ka tavs interpretējums par CSN punktiem jelkam būtu saistošs?

Vernons 8.februāris 2017 8:40
5 3 Atbildēt

"Kodolfiziķis"!

Palaidniex 8.februāris 2017 8:58
6 2 Atbildēt

Parādīsi pēdējo 2 gadu FR protokolu, kas saņemts braucot ar līdz +20 km/h lielu ātrumu pēc spidometra, ar ražotāja paredzētajām riepām?

Kanibaals 8.februāris 2017 22:43
0 0 Atbildēt

Vernons ir spītīgs tiklīdz tiek skarts jautājums par to, ka fiziski autobusam nekas neliedz braukt uz 110km/h. Izliekas neredzam, ka spidometrs nav grūti ietekmējams mērinstruments. Nu gluži, kā krievi izliekas, ka Donbasā šo neesot, lai gan reāli zin kā ir.

Vernons 10.februāris 2017 11:29
1 0 Atbildēt

Tu patiesi stāvi tālu, tālu no reālās dzīves. Varbūt ka kāds buss ir aizķēries ar 110 regulējumu, vai pat 120 Bundesvēra autobuss, kas praktiski nav iespējams. Ne Tu viņus ietekmē, ne Tu ar tādu brauktu! Nevajag šeit fufeli bīdīt. Tu sāc ar Latvijas administratīvo pārkāpuma Kodeksa 149. pantu u.t.t.! Palūkosim vai vispār ir vērts pieļaut šādu domu.

experc 8.februāris 2017 3:51
0 0 Atbildēt

nemuldi muļķības.

experc 8.februāris 2017 4:00
4 1 Atbildēt

ja tu dzen pārsniedzot ātrumu, tad protams, ka sodīs. Bet +5 tā neskaitās ātruma pārsniegšana, un tevi nevarēs sodīt, pat ja gribēs. Policijai ir radars, ko viņi izmanto. Viņi nevar pateikt - "mēs braucām tik un tik, tu mūs apdzini, tāpēc maksā sodu". Viņi saka - "tu brauci ar 68 km/h, tāpēc maksā sodu".

Es esmu dzinis policiju kādas trīs reizes ( tagad mēģināju atcerēties. Varbūt bija vēl) Vienreiz pat gāju garām tādai idiotu ķēdītei. Gāju ātri, bet ieraugot policiju priekšā, nometu ātrumu līdz max atļautajam un pagāju.

Ja tu dzini stipri pārsniedzot ātrumu, tad varētu būt tev sods, bet ja māki braukt un māki pārkāpt noteikumus, soda nekad nebūs.

Pļurkt 8.februāris 2017 20:01
3 0 Atbildēt

Līdz + 10 km/h vieglajiem auto (individuālajiem) var tikt izteikts brīdinājums kā AUGSTĀKAIS soda mērs, BET komervtransportam brīdinājums ir VISZEMĀKAIS soda mērs par tiem pašiem + 10!!

Pieļaujamā radaru kļūda ir 3 km/h, un tikai par šo var kaut ko apelēt. +4 komerctransportam ir jau sodāma lieta, ja poličiem savajadzēsies (kaut vai plānu papildīt)!

Tai pat laikā Vācijā pat uz Bundesceļiem poliči netaisās fiksēt ātruma pārkāpumu apdzīšanas laikā, ja tik tas nerobežojas ar drošības apsvērumiem vai avārijas situācijas izraisīšanu. Bet prasta braukšana līdz + 10 nepievērš uzmanību, līdz + 20 ārpus apdz vietām var apstādināt smadzenes paskalot, bet citādi nesoda.

p.s. man spidometrs uzrāda 100 pie GPS 94 km/h!

Padomāsim 7.februāris 2017 20:36
4 0 Atbildēt

Nu šķēpi tiek lauzti par niansēm. Apsteigt mainot joslu vai braucot pa savu joslu. Tas būtu par vairākjoslu ceļiem ārpus apdzīvotām vietām. Ja kāds brauc ar ātrumu mazāku par max atļauto pa kreiso joslu un es pa labo ar 90 tad ko man darīt. It kā nav aizliegts braukt ar mazāku ātrumu pa kreiso. Un tā ka es tuvojos pa labo var uzskatīt ka tā aizņemta. Vai man pārkaŗtoties viņam aizmugurē un mirkšķināt un citādi izrādi't savu neapmierinātību vai tomēr mierīgi braukt garām pa labo joslu? Ja es brauktu viņam aizmugurē un apsteigtu pārkārtojoties uz labo,tas būtu neapstrīdams pārkāpums. Un ar ko īst atšķiras ja viņš nogrieztos pa kreisi vai vienkārši lēnāk brauc,jo nogriežošo apsteigt pa labo atļauts?

Vernons 7.februāris 2017 21:36
4 5 Atbildēt

113. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.

CSDD nesaprot ko ir sastrādājuši! Punktu uzrakstīja šādai situācijai un tas bija loģiski.

(113.) Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar (vienu joslu katrā virzienā) aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.

(113.) Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā (virzienā) priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi.

85. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.

To visu apvieno Ceļu satiksmes Likuma 19. panta 1., 3. un 4. punkti!

Ceļam jābūt ātruma samazināšanas joslām, ieskrējiena joslām, par kurām aizmirsa. Un CSN jāpilda tā, kā tie rakstīti, bet tad notiek visdīvainākais, tie jāpilda tikai katram otram!

Palaidniex 8.februāris 2017 8:25
7 5 Atbildēt

Nāksies tevi kārtējo reizi apbēdināt (aplauzt)

CSN ir uzrakstīts tieši tas, kas uzrakstīts. Gan Policija, gan Tiesa vērtēs notikumus atbilstoši tur rakstītajam, nevis tam kā to esi sapratis tu, kā tu to rakstīu vai kā tu gribētu lai tur būtu rakstīts!

Vis as tavas versijas par iedomāto, vēlamo, uzmurgoto ir nekas vairāk kā uzraksts uz šķūnīša, kam nav nekāda spēja, ne juridiska, ne praktiska.

113. punkts norāda, ka apteigšana pa labo pusi ir aizliegta tikai tad, ja tās veikšanai ir nepieciešama pārkārtošanās uz blakus joslu vai spraukšanās pa to pašu joslu vai brauksana pa nomali (kas gan pēc definīcijas ir aizliegta ar citu punktu). Vienīgais izņēmums esot ja pa priekšu braucējs grasās nogriezties pa kreisi.

Šis punkts neliedz turpināt braukt taisni (BEZ PĀRKĀRTOŠANĀS) pa tukšu (brīvu) joslu garām lēnāk braucējiem citās joslās.

Kāpēc?

Tāpēc, ka ja kāds brauc normālā ātrumā pa kreiso joslu, tad visai iespējams, ka apsteidzot pa labo pusi nāksies iekraut pakaļā kādam, kurš joslā pa labi brauc lēnāk un nav bijis pamanīts. Kāpēc? Tāpēc, ka pielienot pārāk īsā (tevis tik nīstajā) distancē ļoti stipri apgrūtinās redzamība joslā pa labi. Ja pa priekšu brauc buss - vispār nav redzams, kas notiek joslā pa labi uz kuru grasies pārkārtoties ar apsteidzošu ātrumu. Jo tiek pieņemts, ka jo tuvāk ceļa labajai malai - jo mazāki ātrumi!

Apsteidzot pa kreiso pusi ar redzamību kustības virzienā un izvēlētajā joslā ir stingri labāk - tāpēc arī apsteigšana pa labo pusi ir lekšana uz galvas nezināmā (nepārskatāmā) vietā, apsteigšana pa kreiso pusi - vismaz pārskatāmā (krietni pārskatāmākā) joslā...

Savukārt, kāpēc var apsteigt, ja pa priekšu braucējs gatavojas manevram pa kreisi? Elementāri - tas samazina ātrumu un visai iespējams, ka apsteigšanai nepieciešamais ātrums būs vienāds vai pat zemāks, kā ātrums joslā pa labi un iespējamība atklāt vārda burtiskā nozīmē SATRIECOŠUS jaunumus būtiski samazinās.

Turpināt taisnvirziena kustību pa brīvu, labi pārskatāmu joslu ar atšķirīgu ātrumu nekādu lielu bīstamības elementu nesatur!

Vernons 8.februāris 2017 8:31
8 5 Atbildēt

Dari un nevaino apsteigto pa labo pusi, kurš Tevi uz "citiem medību laukiem" aizsūtīs!

CSL 19. panta 3. punkts, CSN 85. punkts un 113. punktu Tavā izpildījumā nebūtu iespējams veikt! Vēlu veiksmi izdzīvot!

Palaidniex 8.februāris 2017 8:40
6 1 Atbildēt

Paskaties labāk titulbildi! Tajā lieliksi redzama joslu pārskatāmība pa labi un pa kreisi!

Un domā, ka spoguiļos nelūrētājs nevar aizsūtiet tevi pie dieviem, kad tu apsteigsi pa kreiso pusi?

Atceries pats savu dziesmiņu par tiesībām iegriezties AIZŅEMTĀ joslā! Un abus identiskos gadījumus, kur vienā attaisnoji joslas mainītāju, jo tas kravinieks, un otrā, kur sūnīji, jo tas parasts busiņš... Divkosis, kas divkosis!

Vernons 8.februāris 2017 8:59
3 3 Atbildēt
Palaidniex 8.februāris 2017 9:07
7 7 Atbildēt

Davai, davai - atbildi, nevis liec video par ceļiem bez ātruma ierobežojuma! Kur kamazi pa 2 joslu nevelkas, kur uz ceļa nav gājēju, traktoru.

ABECEDE95 8.februāris 2017 11:00
4 0 Atbildēt

Nu, ko lai saka - turi pieci! Pilnīgi normāla un adekvāta situācijas izpratne. Cepumiņš.

Palaidnieka teiktajam vien piemetināšu, ka no 113. punktā iestrādātās normas formulējuma vien, ko, nez kādēļ, turpat neviens nepamana - [..aizliegts apsteigt TAJĀ PAŠĀ JOSLĀ PRIEKŠĀ BRAUCOŠO transportlīdzekli PA LABO PUSI..] - izriet, ka apsteidzējam nāksies pārkārtoties, nāksies izbraukt no joslas pa labi. Un, kā jau biedrs Palaidnieks norādīja, lavīnveidīgi pieaugs bīstamības grāds iebraukt kādam pakaļā, par kura esamību labajā joslā pirms pārkārtošanas cietpaurīgs apsteidzējs pat nenojauš, tas viens.

Otrs risku vinegrets. a) Valstī ceļu satiksme notiek ceļa labajā pusē, b) transportlīdzekļiem vadības ierīces novietotas salona/kabīnes kreisajā pusē, c) vadītājs sēž kreisajā pusē un, tādējādi, labajā pusē notiekošo objektīvi novērtē daudz mazākā mērā, neka kreisajā pusē un d) viss notiek lielā ātrumā (ārpus apdzīvotām vietām tak` , vai nē?). Tad nu pēkšņa transportlīdzekļa parādīšanās no labās puses (kraviniekam totāla aklā zona!) paralizē apsteidzamā TL vadītāja spējas reaģēt. Būs мамаменяфуразадавилаиубила.

P.S. Tā kā apdzīvotās vietās noteikts zems ātruma režīms, mūsu rīcībā ir vairāk laika reaģēt, tāpēc pilsētās un ciemos arī nav aizliegts apsteigt pa labo pusi. Viss vienkārši.

ABECEDE95 8.februāris 2017 11:02
3 0 Atbildēt

11:00 - Tas Palaidniekam.

ABECEDE95 8.februāris 2017 11:13
4 2 Atbildēt

Vidusmēra kravas automobiļa bez piekabes aklās zonas, kurās pilnībā paslēpjas 183 cm garš cilvēks:

www.bildites.lv/a/288uk4xs#hf5btbeb

"Neiznirstiet" no labā riteņa puses, brālīši un māsiņas! Pat vairāk - neiesaku ilgi braukt blakus smagā autiņa labajam ritenim. Tieciet ātrāk prom. Esmu vilcis piekabes un puspiekabes, ticiet man, es zinu.

P.S. Ja autobusam bieži vien labajām durvīm ir stiklojums un arī vadītāja sēdpozīcija ir zemu, tad kraviniekiem pavisam noteikti stiklojuma viscaur durvīm nav plus vadītāja galva vismaz divu metru augstumā. Un, ja nav pasažiera, tad kaut liec uz roķenes, celies un ej skatīties, piebraucis labajā pusē Dačuks vai Vika jeb nē.

650 8.februāris 2017 0:17
3 1 Atbildēt

Jautājums visupirms ir par Valsti, kurā notiek tevis aprakstītais kāzuss.

Ja tas ir LV- brauc mierīgi garām. Es vēl uzbērtu uz +20, lai mazāks risks, ka viņam tieši tajā brīdī restartēsies Sirdsa(p)ziņa.\

Ja tevi apstādinās Inspektors, saki ka tas kurmis rādīja pagriezienu pa kreisi.Vēl vari rādīt ar pirkstu tālumā un teikt, ka tiktikko reku tevi apdzina 3 huligāni un kaapēc viš neredzēja/neturēja tos. Un ka Tas notika tik āāātri, ka tu nesaskatīji nedz a/m Marku nedz VNZ.

Citur ja- paskaties spogulī un iekārtojies viņam aiz muguras drošā distancē.Lieka minūte Kauna,bet gan jau tevi ieraudzīs. Mirkšķināt citā valstī nav ieteicams.Ja tu tur nevelc vismaz uz +60, tad apkārtējie var padomāt par tevi sliktu un nodarīt kaitējumu tavai Aurai.Jo (iespējams) tu pēc maza laiciņa gabaliņu tālāk vari izrādīties (atkal) tajā pašā kompānijā vai pat mainītās lomās- kad tajā mašīnā sēdošie uzsāks teemu "reku ir tas P no LV, kurš nemāk uzvesties svešā vietā"

... 7.februāris 2017 21:06
2 0 Atbildēt

Pie katra apraksta ir jāliek vizuāls video piemērs. Citādi daudzi nesapratīs.

Vernons 7.februāris 2017 21:52
4 0 Atbildēt
650 7.februāris 2017 23:40
9 2 Atbildēt

To es ieteicu "parastajiem" cilvēkiem.Tā,lai vismaz ieiet lietas kursā, pirms vicināt pirkstus pa gaisu uttt.

Dažādiem "-asiem" es iesaku šo:

www.youtube.com/watch?v=6oWh7Ga6ZRw

--->skatīt no 3:00-- JO ARĪ NO TĀ IR KO PAMĀCĪTIES, protams, ja vien IQ līmenis ļauj saprast par ko tur runa ;D

Padomāsim 8.februāris 2017 11:45
4 0 Atbildēt

Patīkami ka šoreiz analītiski komentāri gandrīz bez riešanās!

Vernons 8.februāris 2017 13:50
2 2 Atbildēt

Nu gandrīz!

Palaidniex 8.februāris 2017 13:37
3 0 Atbildēt

Un jā - kā mēs nonākam pie tā, ka joslā pa kreisi kāds brauc lēnāk nekā ir atļauts...

Ir milzums daudz cilvēku, kuri:

a) neprot;

b) nav dadomājušies; nemaz nezina;

c) apzināti nelieto (šis ir reāli stulbi)

savā modernajā mašīnā iebūvēto HandsFree sistēmu - aizbildinoties ar visstulbākajiem iespējamajiem "iemesliem"

Brīdī, kad iezvanās telefons, demonstratīvi to ņem, liek pie auss un - sabremzējas!!!!

Vēl trakāk ar īsziņu browzētājiem - tie VISPĀR NEKO SEV APKĀRT NEREDZ!!!!

Lūk arī situācija - piezvana telefons, atnāk īsziņa, un pēc skata normāls auto teju apstājas 2. vai 3. joslā.

Un ko nu - visiem kuri prauc pa 1. vai 1. un 2. joslu pēkšņi ar jāsabremzējas? Nedod Dies' apsteigt pa labo pusi NEMAINOT JOSLAS?

Kāpēc?

Ja visi brauktu ievērojot 85. CSN punktu un neizdomātu visādu, atvainojos - "fufeli", par iemesliem, kas tiem liedz/traucē izmantot pirmo joslu, it īpaši uz "Jūrmalenes", reālas iespējas apsteigt pa pa labi esošu joslu samazinātos teju līdz nullei!

650 8.februāris 2017 13:55
3 0 Atbildēt

Analītiski und bez riešanās- tas ir apsveicami.Cilvēki izlasīs un padomās, ka šajā forumā ne tikai papuasi dzīvo un ienāks vēlkādreiz.

Labajā pusē vai blakus kādam braukt- tas ir papuasa pazīme.Cilvēks jau nav ļauns- viņš vnk nesaprot ko viņš dara.Ir situācijas ,kad citādi nevar, bet ir bieži to dara bezjēgā uz līdzenas vietas.Tas nekas, ka viņu neredz- visiem tak tagd ir moderni spoguļi.Bet vēl jau tas, ka viņš vispār izslēdz strauja manevra veikšanas iespēju gan sev gan blakusbraucējam,ja nu tiešām kāds misēklis gadās.

Tas, ka analizēt "bezlimita" autobāņa paradumus- nav tā ka bezlimita un ir tā, ka no kaut kā mums IR jāsāk mācīties kārtība un pieklājība.

Ir ļooti maz tādu video, no kā var vērot un mācīties.Šis tas manis augsminētais vācietis ar šaubīgo izloksni, kas tur pusklipu muld par autobāņiem- kaut ko jau mācīties varam,bet tas nav nekāds tur instruktors.To redzam viņa vienā citā video "par ātrumu"- viņš tur pats sapinas savā meistarībā un ,tikko pedāli nospiež tā viņam liekas ka viņš "ātri" brauc un trešajā rindā viņš pārāk ilgi guļ pat no polijas viedokļa.Tur bij kkāds no.4 vai kāds tur tas viņa video.

Te reku ir "cits" video- iesaku pusstundu noziedot un noskatīties.Šīs ir IT ,Autostrada Brennero.Gan otrādā virzienā, braukts tiek kalnā virzienā uz AT, bet nu ok.Principā viens no blakussēdētājam skaistākajiem un vadītājam grūtākajiem ceļiem, ja runājam par ātrgaitas tēmu. Nekāds ne bezlimits,tur ir 130.Un nekāda ne Polija ar 1 līkumu uz katriem 10km. Pie kam,tā "prieka" cena ir 8 santīmi par 1 nobrauktu km, plus 9e par eurotiltu,plus dd par 1,60/l ...

Katra LV-asa "sapnis" personīgās meistarības pārbaudei.Ātrums+pieklājība+vestibulārā aparāta tests.Plus vēl smagie auto, kuru tur papilnam. Tipiska darbadiena, ceļa noslogojums viduvējs "kā parasti" (mēdz būt sliktāk;), un (diemžēl) pavāja video kvalitāte.

BET- visu cieņu autoram- viņš brauc praktiski BEZ kļūdām.Priekš viņa līmeņa- nu vnk apsveicami. Pēc ātruma dodu viņam ap 50%- viņš brauc visu ievērojot,nu tur moška kādi 120-130. Žēl, ka nekur nav neviena onboard video, kuru būtu filmējis kāds "labākā" gala braucējs- kā redzam, tādu tur ir simtiem, viņi tur pa to vienu rindu pamanās vidēji uz +40 vnk izgaist tālumā pa visiem tiem līkumiem...Pavērojiet mijiedarbību- ja arī acīmredzami lēnāks braucējs īslaicīgi nokļūst pēc cilvēcības likumiem "prioritārākā" situācijā- viņš "bez ierunām"(!) tiek palaists garām un mierīgi tiek noķerts un apsteigts vēlāk...

www.youtube.com/watch?v=sNqpFIyYvwk

Erix 9.februāris 2017 9:23
1 0 Atbildēt

Oi... Šis komentārs laikam vislabāk atklāj patieso problēmas cēloni. Minētais ceļa posms ir braukts vairākkārt un nekad nebija ienācis prātā, ka tur ir "Katra LV-asa "sapnis" personīgās meistarības pārbaudei.Ātrums+pieklājība+vestibulārā aparāta tests." Bānis, kā bānis no vadītāja viedokļa un skaista ainava no jebkura viedokļa. Video tieši tāds, kā pašam kaut kur mētājas krājumos - pirmo reizi tur braucot, sieva filmēja dabas skaistumu. Video redzamā braucēja ātrums izskatās pēc klasiskā +20km/h - t.i. ap 150km/h - vismaz no manas pieredzes, Itālijā, braucot ar 150km/h kruīzu, ir vērojama tieši šāda mijiedarbība - pašam apsteigt lielāko daļu un palaist dažus, kam tas ir par lēnu. Bet teikt, ka šādai braukšanai ir nepieciešama īpaša meistarība... To var tikai tad, ja par bāzes punktu pieņem diezgan nožēlojamu neprasmi braukt. Daudz tuvāk meistarības līmeni var sajust mazo ceļu serpentīnos, kur Austrijas pusē ir "Bundesstrase" - vietējiem tas nozīmē atļautu un arī izmantotu 100km/h ar visām apdzīšanām!

650 9.februāris 2017 13:14
0 0 Atbildēt

Cienītais Kungs, Erix, - es pazemīgi atvainojos, ja kādā mērā aizskāru Jūsu Patmīlību.

Ja (ja...) jūs esat (kaut kur...:), teiksim, "vairākkārt "pabijis"- Jūs varat savu "Karmu",""Auru" un visukautko tur vēl kaut ko mēģināt "uzlabot" tādējādi, ka pastāstiet intelektā un pieredzē mazāk padevušajamies līdzcilvēkiem kaut ko "dzīvei noderīgu".

Es nezinu par "Jūsu konkrēto pieredzi", taču nevajadzētu rakstīt par to, kur (diemžēl) intelekts neatļauj ieraudzīt lietas viņu īstajā gaismā un nozīmē. Personīgi es ne reizi (!) uz tā ceļa neesmu redzējis nevienu auto ar LV numuriem.Tādējādi (iespējams) ka man ir vnk "paveicies".

Kas attiecas uz vestibulāro aparātu- iesaku (citreiz;) tajā virzienā braucot Jums lietot AT Dienvidautobānu No.A2- tur Jūs visu varēsit "pārbaudīt" jau austrijas teritorijā "ievērojot" tur bagātīgi sakarinātos "100" un "80" un savu "meistrību" salīdzināt/novērtēt, tikko šis ceļš ieies IT teritorijā- tad nekādu 80 vairs nebūs un varēsit lepni maukt "kruīzā" uz +40, ja vien tas netraucē filmēšanai- jo pirmo IT pussimtu km arī tur ir daudz ko redzēt. ;P

Attiecīgi,ja Jūs pa augstāknofilmēto Brennera ceļu braucat uz 150 "kruīzā"- iesaku Jums pēc (cerams) veiksmīgas atbraukšanas LV apmeklēt kādu ārstniecības vai vismaz rehabilitācijas iestādi un pieteikties pārbaudei pie kāda speciālista.Nu mazums kas var būt...

Savukārt,ja Jūs pa šo ceļu spējat nobraukt kaut 10km vienā laidā "uz atļautajiem 130"- Jūs vnk esat pelnījis Ordeni un varat pieskaitīt sevi pie LV-asu "austākstāvošās/meistarīgākās trešdaļas".

ai, vēl- jā, kas attiecas uz "klasiskajiem filmētāja +20" -jā, tur var skaidri redzēt, ka liela daļa autovadītāju (vismaz Puse vai Liela Daļa no visiem...!)viņu apsteidz ar krietnu ātruma starpību, TAJĀ SKAITĀ ar visvisādiem busiem un mazgabarīta kravas pārvietotājiem- kā noprotam, tad tie tur "parasti" brauc "uz +70".

Varbūt pastāstiet mums, kurā tur tā šaubīgā video minūtē "pēc Jūsu domām" filmētāja ātrums sasniedz tos mistiski/kosmiskos +20 ;))))))

650 9.februāris 2017 13:36
0 0 Atbildēt

Ai, vēl aizmirsu piebilst-(ja nu gadījumā "kādam" vēl tas interesē)- speciālisti varētu NOKOMENTĒT situāciju,kura tur tajā Brennervideo ir redzama pēc hronometra 10:35

Pieredzes uzlabošanai "Parastajiem" cilvēkiem iesaku pavērot-

1:08

3:21

6:08

7:11

8:49

9:42

9:54

9:57

10:35 (??)

11:40

18:00

19:30

20:10

20:56

21:35

22:35

24:50

25:50

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tesla autopilota režīmā neatpazīst apgāzušos kravas auto (+ VIDEO) 10

Taivānā Tesla Model 3 ietriecies kravas auto, kas bija apgāzies uz šosejas. Vadītājs apgalvo, ka elektromobilim tobrīd bija aktivizēts autopilota režīms. Lasīt vairāk

 

Fernando Alonso aizvadījis jaunā, 2020. gada Toyota Hilux testus 1

Gatavojoties 2020. gada Dakaras rallijreidam, autosporta leģendas – Fernando Alonso un Marks Koma – jau pērn Spānijā guva unikālu iespēju izmēģināt 2020. gada Toyota Hilux pirmsražošanas prototipu līdzās rallijreida Toyota Gazoo Racing Hilux jeb sacīkšu mašīnai, kas viņus vienā no pasaulē sarežģītākajiem autosporta sarīkojumiem jau pirmajā reizē droši aizveda līdz finišam. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo piedāvā modernizētos Giulia un Stelvio (+ FOTO) 5

Alfa Romeo modernizējis Giulia un Stelvio, uzlabojot pamata aprīkojumu un pievienojot jaunus elektroniskos palīgus. Lasīt vairāk

 

Valsts policija aicina atsaukties aculieciniekus ceļu satiksmes negadījumam Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē 9

Šī gada 29. maijā ap pulksten 14.35 Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē 86E, melnas krāsas automašīnas Audi A3 vadītājs, braucot pa Kārļa Ulmaņa gatvi virzienā no Liepājas ielas uz Lielirbes ielu, uz neregulējamās gājēju pārejas uzbrauca velosipēdistam. Ceļu satiksmes negadījumā cieta velosipēdists, kurš ar gūtajām traumām tika nogādāts medicīnas iestādē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti