Konkursā "Latvijas Gada auto 2023" dalībnieku automobiļi un to bāzes cenas EUR no:
- Alfas Romeo Tonale (atsauksmes >>>) 39 990
- Audi Q4 Sportback e-tron (atsauksmes >>>) 68 900
- Audi RS 3 Limousine (atsauksmes >>>) 62 200
- Citroën C5 Aircross (atsauksmes >>>) 27 990
- Citroën C5 X (atsauksmes >>>) 34 990
- Cupra Born (atsauksmes >>>) 43 000
- Dacia Jogger (atsauksmes >>>) 15 990
- Honda Civic Hybrid (atsauksmes >>>) 32 380
- Honda HR-V (atsauksmes >>>) 32 220
- Kia EV6 (atsauksmes >>>) 61 490
- Kia Niro (atsauksmes >>>) 28 990
- Kia Sportage (atsauksmes >>>) 36 490
- Maserati Grecale (atsauksmes >>>) 75 746
- Mazda CX-60 (atsauksmes >>>) 52 990
- Opel Astra (atsauksmes >>>) 22 700
- Peugeot 308 (atsauksmes >>>) 24 100
- Renault Megane E-Tech electric (atsauksmes >>>) 43 380
- Suzuki S-Cross (atsauksmes >>>) 23 990
- Škoda Fabia (atsauksmes >>>) 15 540
- Škoda Karoq (atsauksmes >>>) 24 710
- Toyota Corolla Cross (atsauksmes >>>) 33 800
- Volkswagen ID. 5 (atsauksmes >>>) 53 609
- Volkswagen ID.Buzz (atsauksmes >>>) 64 289
- Volkswagen Multivan (atsauksmes >>>) 45 126
- Volkswagen Taigo (atsauksmes >>>) 20 930
Balso par savu "Latvijas Gada auto 2023 Tautas simpatiju" šeit >>>
"Latvijas Gada auto 2023" žūrija (atsauksmes par pretendentiem ir pēc saite)
- Agris Staņēvičs, "Latvijas Autoinzenieru asociācijas" valdes loceklis
- Aldis Zelmenis, "TV Auto ziņas"
- Atis Jansons, autožurnālists, konkursa "Latvijas Gada auto 2022" žūrijas priekšsēdētājs
- Guntars Pulss, "Profi Latvija" galvenais redaktors
- Ingars Tenis, "Tvnet Auto" redaktors
-
Jānis Bite, “Latvijas valsts meži” saimniecības pārvaldes vadītājs
-
Jānis Mežulis, “Kate” arhitekts, mēbeļu dizainers
- Jānis Rapa, "Tet SIA" infrastruktūras atbalsta nodaļas vadītājs
- Juris Zvirbulis, Autokluba "LAMB" prezidents
- Normunds Avotiņš, "TV Auto ziņu" vadītājs
- Pauls Timrots, režisors, TV raidījuma "Zebra" vadītājs
- Raimonds Volonts, "V4motors" valdes loceklis, "STZELNA" valdes loceklis, "LAIA" valdes loceklis
- Raimonds Zandovskis, "Delfi Auto" redaktors
- Roberts Jansons, "Tavs Auto TV" galvenais redaktors
- Toms Timoško, "Auto Bild Latvija" redaktors
Māris Ozoliņš, konkursa "Latvijas Gada auto" organizators, iAuto redaktors
Alfa Romeo Tonale
Tonale pieejamas trīs versijas, divas hibrīda un viena uzlādējama, kuru iespējams aprīkot ar divām dažādām modifikācijām – Super un Ti.
Tonale hibrīda modeļi attīsta 130 ZS vai 160 ZS jaudu, tie ir aprīkoti ar četru cilindru 1.5 litru iekšdedzes dzinēju, kas sapāroti ar septiņu pārnesumu automātisko ātrumkārbu un 15 kW elektrisko motoru, sniedzot maksimālu efektivitāti un zemāku degvielas patēriņu, braucot pa pilsētu vai situācijās, kad nav nepieciešama maksimālā dzinēja jauda. Tonale jaudīgākā, uzlādējamā versija spēj sasniegt pat 275 ZS jaudu. Tā aprīkota ar 1.3 litru benzīna dzinēju un uzlādējamu 15,5 kWh elektrisko motoru, kas uzņem ātrumu no 0 līdz 100 km/h vien 6,2 sekundēs.
Audi Q4 Sportback e-tron
Elektromobilis. Kompaktklases krosovers ar piecām durvīm.
TEHNISKIE DATI
Tips: krosovers
Modifikācija, akumulators, jauda: 35 e-tron, 55 kWh, 125 kW
40 e-tron, 82 kWh, 150 kW
45 e-tron, 82 kWh, 195 kW
50 e-tron, 82 kWh, 220 kW
Transmisija: automātiskā; aizmugures vai visu riteņu piedziņa
Cena: no 53 200 eiro.
Audi RS 3 Limousine
Kompaktklases sedans.
TEHNISKIE DATI
Tips: sedans
Benzīna dzinējs: 2,5 TFSI 400 ZS
Transmisija: septiņpakāpju automātiskā pārnesumkārba; visu riteņu piedziņa
Cena: no 63 700 eiro.
Citroën C5 Aircross
|
|
|
|
|
|
Motors |
|
|
|
|
|
Veids |
PureTech 130 |
BlueHDi 130 |
PureTech 130 AT8 |
BlueHDi 130 AT8 |
Hybrid 225 AT8 |
Cilindru skaits |
R3 |
R4 |
R3 |
R4 |
|
Darba tilpums, cm³ |
1199 |
1499 |
1199 |
1498 |
1598 |
Maksimālā jauda, kW/ZS/apgr/min |
96/130/5500 |
96130/3750 |
96/130/5500 |
96/130/3750 |
163/225 |
Maksimālais griezes moments, Nm/rev/min |
230/1750 |
300/1750 |
|
300/1750 |
360 |
Transmisija |
M |
A |
|||
Dzenošā ass |
Priekša |
||||
Elektriskā motora maksimālā jauda (kW/Zs) |
|
81/110 |
|||
Elektrodzinēja maksimālais griezes moments (Nm) |
|
320 |
|||
Akumulatora kapacitāte (kWh) |
|
13.2 |
|||
Lādētājs salonā (kW) |
|
3,7/7,4 |
|||
Šasijas tips |
|
|
|
|
|
Durvju skaits |
5 |
||||
Kategorija |
M1 |
||||
Veida apakšgrupa |
Hečbeks |
||||
Izmēri |
|
|
|
|
|
Garums, mm |
4500 |
||||
Platums, mm |
1859 |
||||
Augstums, mm |
1688-1695 |
||||
Riteņu bāze, mm |
2730 |
||||
Min.apgriešanās rādiuss, m |
|
10.7 |
|||
Klīrenss, mm |
|
230 |
|||
Kravas telpas /bagāžnieka tilpums (garums / platums / augstums / tilpums |
580-1630 |
460-1510 |
|||
Masas |
|
|
|
|
|
Nokomplektētas automašīnas pašmasa, kg |
1479-1607 |
1505-1659 |
1479-1607 |
1505-1660 |
1615-1758 |
Pilna masa, kg |
1940-2000 |
2000 |
1940 |
2030 |
2300 |
Piekabes maksimāli pieļaujamais svars ar / bez bremzēm, kg |
1350/739 |
1450/750 |
1350/739 |
1250/750 |
1300/750 |
Nokomplektētas automašīnas kravnesība, kg |
|
500-550 |
|||
Degvielas tvertnes tilpums |
52 |
43 |
|||
Ekspluatācijas raksturlielumi |
|
|
|
|
|
Maksimālais ātrums, km/h |
188 |
225(el.135) |
|||
Ieskrējiens 0-100 km/h |
10.5 |
10.4 |
10.5 |
10.6 |
8.7 |
Degvielas patēriņš |
|
|
|
|
|
Degvielas veids |
B |
D |
B |
D |
Benzīns/hibrīds |
WLTP Vidēais degvielas patēriņš, l/100km |
6.4-6.6 |
|
5.2-5.3 |
1.4 |
|
WLTP Kombinēta CO2 emisija, g/km |
146-149 |
|
137-140 |
32 |
|
NEDC Ārpus pilsētas, l/100 km |
4.6-4.7 |
3.8 |
4.7 |
3.6-3.8 |
6.2 |
NEDC Pilsētā, l/100km |
6.1-6.2 |
4.6 |
6.1 |
4.1-4.5 |
4.5 |
NEDC Vidēais degvielas patēriņš, l/100km |
5.2 |
4.1 |
5.2 |
3.8-4.1 |
|
NEDC Kombinēta CO2 emisija, g/km |
118-119 |
102-108 |
119-122 |
100-107 |
|
Nobraucamais attālums (km) |
|
50 |
|||
Riepas un riteņi |
|
|
|
|
|
Riteņa izmēri (piem.16X6) |
17 |
18 |
|||
Riepas izmēri |
215/65R17 |
235/55R18 |
Citroën C5 X
|
|
|
Motors |
|
|
Veids |
PureTech 130 AT8 |
Hybrid 225 AT8 |
Cilindru skaits |
R3 |
R4 |
Darba tilpums, cm³ |
1199 |
1598 |
Maksimālā jauda, kW/ZS/apgr/min |
96/131/5500 |
165/225 |
Maksimālais griezes moments, Nm/rev/min |
230/1750 |
250/1750 |
Transmisija |
A |
|
Dzenošā ass |
Priekša |
|
Elektriskā motora maksimālā jauda (kW/Zs) |
|
81/110 |
Elektrodzinēja maksimālais griezes moments (Nm) |
|
320 |
Akumulatora kapacitāte (kWh) |
|
13.2 |
Lādētājs salonā (kW) |
|
3,7/7,4 |
Šasijas tips |
|
|
Durvju skaits |
5 |
|
Sēdvietu skaits |
5 |
|
Kategorija |
M1 |
|
Veida apakšgrupa |
Furgons |
|
Izmēri |
|
|
Garums, mm |
4805 |
|
Platums, mm |
1859/2062 |
|
Augstums, mm |
1485 |
|
Riteņu bāze, mm |
2785 |
|
Kravas telpas /bagāžnieka tilpums (garums / platums / augstums / tilpums |
545/720 |
|
Masas |
|
|
Nokomplektētas automašīnas pašmasa, kg |
1418 |
1797 |
Pilna masa, kg |
2955 |
2185 |
Piekabes maksimāli pieļaujamais svars ar / bez bremzēm, kg |
1050/745 |
1350/750 |
Nokomplektētas automašīnas kravnesība, kg |
412 |
388 |
Degvielas tvertnes tilpums |
53 |
40 |
Ekspluatācijas raksturlielumi |
|
|
Maksimālais ātrums, km/h |
210 |
233(el.135) |
Ieskrējiens 0-100 km/h |
10.4 |
7.8 |
Degvielas patēriņš |
|
|
Degvielas veids |
B |
Benzīns/hibrīds |
WLTP Vidēais degvielas patēriņš, l/100km |
5.9 |
1.3 |
WLTP Kombinēta CO2 emisija, g/km |
135 |
29-30 |
NEDC Vidēais degvielas patēriņš, l/100km |
6 |
|
NEDC Kombinēta CO2 emisija, g/km |
136-139 |
|
Nobraucamais attālums (km) |
|
50 |
Riepas un riteņi |
|
|
Riepas izmēri |
205/55 R19 |
Dacia Jogger
Paaugstinātas ietilpības universālis ar piecām durvīm un septiņām sēdvietām.
TEHNISKIE DATI
Tips: universālis
Benzīna dzinējs: 1,0 TCe 110 ZS
Bezīna/gāzes dzinējs 1,0 ECO-G 100 ZS
Transmisija: sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba; priekšējo riteņu piedziņa
Cena: no 15 970 eiro.
KIA EV6
Modelis |
Piedziņa |
Baterijas ietilpība |
Degviela |
Elektroenerģijas patēriņš |
Cena |
EV6 MY23 GT-Line RWD |
2x4 |
77,4 |
Elektromotors |
16,5 |
61 490 |
EV6 MY23 GT-Line AWD |
4x4 |
77,4 |
Elektromotors |
17,2 |
64 490 |
EV6 MY23 GT-Line TX RWD |
2x4 |
77,4 |
Elektromotors |
16,5 |
64 990 |
EV6 MY23 GT-Line TX AWD |
4x4 |
77,4 |
Elektromotors |
17,2 |
67 990 |
EV6 MY23 GT AWD |
4x4 |
77,4 |
Elektromotors |
20,6 |
73 990 |
Kia Niro HEV
Modelis |
Degviela |
Pārnesumu kārba |
Vidējais degvielas patēriņš |
CO₂ izmeši |
Cena |
1,6 LX 6DCT |
Hibrīds (benzīns) |
Automātiskā |
4,416-4,719 |
100,4-107,3 |
28 990 |
1,6 EX 6DCT |
Hibrīds (benzīns) |
Automātiskā |
4,416-4,719 |
100,4-107,3 |
30 990 |
1,6 EX Comfort Pack 6DCT |
Hibrīds (benzīns) |
Automātiskā |
4,416-4,719 |
100,4-107,3 |
34 490 |
1,6 TX 6DCT |
Hibrīds (benzīns) |
Automātiskā |
4,416-4,719 |
100,4-107,3 |
36 990 |
Kia Sportage
Modelis |
Pārnesumu kārba |
Vidējais degvielas patēriņš |
CO₂ izmeši |
Cena EUR |
|
1,6 T-GDI (150hp) LX Plus 2WD |
Manuālā |
6,6-7,0 |
149,76-158,75 |
27 490 |
|
1,6 T-GDI (150hp) MHEV LX Plus 7DCT 2WD |
Automātiskā |
6,3-6,6 |
142,83-149,81 |
29 490 |
|
1,6 T-GDI (150hp) EX 2WD |
Manuālā |
6,6-7,0 |
149,76-158,75 |
30 490 |
|
1,6 T-GDI (150hp) MHEV EX 4WD |
Manuālā |
6,8-7,3 |
154,26-165,76 |
32 490 |
|
1,6 T-GDI (150hp) MHEV EX 7DCT 2WD |
Automātiskā |
6,3-6,6 |
142,83-149,81 |
32 490 |
|
1,6 T-GDI (180hp) MHEV EX 7DCT 2WD |
Automātiskā |
6,3-6,7 |
142,37-150,74 |
33 490 |
|
1,6 T-GDI (180hp) MHEV EX 7DCT 4WD |
Automātiskā |
6,9-7,2 |
155,57-162,54 |
35 490 |
|
1,6 T-GDI (180hp) MHEV GT-Line 7DCT 2WD |
Automātiskā |
6,3-6,7 |
142,37-150,74 |
36 490 |
|
1,6 T-GDI (180hp) MHEV GT-Line 7DCT 4WD |
Automātiskā |
6,9-7,2 |
155,57-162,54 |
38 490 |
|
1,6 T-GDI (180hp) MHEV GT-Line TX 7DCT 4WD |
Automātiskā |
6,9-7,2 |
155,57-162,54 |
42 490 |
|
Kia Sportage Hybrid
Modelis |
Pārnesumu kārba |
Vidējais degvielas patēriņš |
CO₂ izmeši |
Cena |
1,6 T-GDI HEV EX 6AT 2WD |
Automātiskā |
5,7-5,8 |
130-131 |
36 490 |
1,6 T-GDI HEV EX 6AT 4WD |
Automātiskā |
6,3-6,5 |
144-147 |
38 490 |
1,6 T-GDI HEV GT-Line 6AT 2WD |
Automātiskā |
5,7-5,8 |
130-131 |
39 490 |
1,6 T-GDI HEV GT-Line 6AT 4WD |
Automātiskā |
6,3-6,5 |
144-147 |
41 490 |
1,6 T-GDI HEV GT-Line TX 6AT 4WD |
Automātiskā |
6,3-6,5 |
144-147 |
45 490 |
Mazda CX-60 PHEV
Dzinējs : I4 DOHC 16 vārstu, 4 cilindri
Degvielas iesmidzināšanas sistēma : tiešā iesmidzināšana
Darba tilpums : 2488 cm3
Kompresijas pakāpe : 13,0:1
Maksimālā kombinētā jauda : 241kW (327 ZS) / 4000 apgr.
Maksimālais kombinētais griezes moments : 500 Nm
Iekšdedzes dzinēja maksimālā jauda : 141 kW (191 ZS) / 6000 apgr.
Maksimālais griezes moments : 261 Nm
Elektromotors: maks. jauda : 100 kW
Elektromotors: maks. griezes moments : 250 Nm
Degvielas tvertnes tilpums : 50 litri
Akumulatora tips : Litija jonu
Spriegums : 355 V
Apjoms : 50 Ah
Akumulatora kapacitāte : 17.8 kWh
Transmisija : Automātiskā
Maksimālais ātrums : 200 km/h
Paātrinājums 0-100km/h : 5.8 s
Vilkšanas svars ar bremzēm : 2500 kg
Vilkšanas svars bez bremzēm : 750 kg
Kopējais garums : 4745 mm
Platums no spoguļa līdz spogulim : 2134 mm
Kopējais augstums (bez kravas) : 1685,9 mm
Riteņu bāze : 2870 mm
Klīrenss : 175 mm
Priekšējo riteņu platums : 1640 mm
Aizmugurējo riteņu platums: 1645 mm
Salona augstums priekšpusē (ar jumta lūku) : 991 mm
Salona augstums priekšpusē (bez jumta lūkas) : 1004 mm
Vieta kājām priekšpusē : 1058 mm
Plecu zonas vieta priekšpusē : 1504 mm
Salona augstums aizmugurē (ar jumta lūku) : 960 mm
Salona augstums aizmugurē (bez jumta lūkas) : 984 mm
Vieta kājām aizmugurē : 990 mm
Plecu zonas vieta aizmugurē : 1441 mm
Tilpums ar paceltiem aizmugurējiem sēdekļiem : 570 l
Tilpums ar nolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem : 1726 l
Elektrības patēriņš : 17,1 kWh/100km
Kombinētais degvielas patēriņš : 1,5 l/100km
Kombinētāis CO2 emisijas: 33 g/km
Nobraucamais attālums elektriskajā režīmā: 63 km
Opel Astra
Innovation |
Degviela |
Pārnesumk. |
Jauda(ZS) |
Cena |
Innovation 110 Turbo |
Benzīns |
6M |
110 |
22 700 € |
Innovation 130 Turbo A |
Benzīns |
8A |
130 |
26 400 € |
Innovation 180 A Plug-in Hybrid |
PHEV |
8A |
180 |
36 300 € |
Innovation Plus |
Degviela |
Pārnesumk. |
Jauda(ZS) |
Cena |
Innovation Plus 130 Turbo |
Benzīns |
6M |
130 |
25 700 € |
Innovation Plus 130 Turbo A |
Benzīns |
8A |
130 |
27 400 € |
Innovation Plus 180 A Plug-in Hybrid |
PHEV |
8A |
180 |
38 800 € |
GS Line |
Degviela |
Pārnesumk. |
Jauda(ZS) |
Cena |
GS Line 130 Turbo |
Benzīns |
6M |
130 |
26 400 € |
GS Line 130 Turbo A |
Benzīns |
8A |
130 |
28 100 € |
GS Line 130 Turbo A Diesel |
Dīzelis |
8A |
130 |
31 100 € |
GS Line 180 A Plug-in Hybrid |
PHEV |
8A |
180 |
40 400 € |
Peugeot 308
|
Puretech 130 |
Puretech 130 AT8 |
BlueHDi 130 AT8 |
Hybrid 180 |
Hybrid 225 |
Transmisija |
6-pakāpju manuālā |
8-pakāpju automātiskā |
8-pakāpju automātiskā |
8-pakāpju automātiskā |
8-pakāpju automātiskā |
Degvielas tips |
Benzīns |
Benzīns |
Dīzelis |
PHEV (elektriskais/benzīns) |
PHEV (elektriskais/benzīns) |
Motora tilpums (cm³) |
1199 |
1199 |
1499 |
1598 |
1598 |
ICE Jauda (kW/ZS) |
96/131 |
96/131 |
96/131 |
110/150 |
132/180 |
Elektromotora maksimālā jauda (kW) |
|
|
|
81.2 |
81.2 |
Jauda (kW/ZS) |
96/131 |
96/131 |
96/131 |
132/180 |
165/224 |
Griezes moments (Nm) |
230/1750 |
230/1750 |
300/1750 |
360 |
360 |
Paātrinājums 0-100 km/h (s) |
9.6 |
9.7 |
10.6 |
7.6 |
7.5 |
Maksimālais ātrums (km/h) |
210 |
210 |
207 |
225 |
235 |
Emisijas standartiem (Euro) |
|
|
|
|
Euro 6.3 |
WLTP vidējais degvielas patēriņš (l/100km) |
5.5 |
5.6 |
4.5 |
1.1 |
1.2 |
WLTP CO2 emisija (g/km) |
125 |
127 |
117 |
26 |
27 |
NEDC degvielas patēriņš pilsētā (l/100km) |
5.7 |
|
4.1 |
3.2 |
3.1 |
NEDC degvielas patēriņš uz šosejas (l/100km) |
4.2 |
|
3.4 |
6.3 |
6.4 |
NEDC vidējais degvielas patēriņš (l/100km) |
4.8 |
|
3.6 |
5.2 |
5.2 |
NEDC degvielas patēriņš – kombinēts (l/100km) |
/ |
/ |
/ |
1.4 |
1.4 |
NEDC CO2 emisija (g/km) |
109 |
|
97 |
119 |
118 |
NEDC CO2 kombinētās emisijas (g/km) |
/ |
/ |
/ |
31 |
31 |
Garums (mm) |
4365 |
4365 |
4365 |
4365 |
4365 |
Platums (mm) |
1850 |
1850 |
1850 |
1850 |
1850 |
Augstums (mm) |
1465 |
1465 |
1465 |
1465 |
1465 |
Riteņu garenbāze (mm) |
2680 |
2680 |
2680 |
2680 |
2680 |
Pašmasa (kg) |
1333 |
1364 |
1436 |
1678 |
1708 |
Pašmasa (ar šoferi) (kg) |
1376 |
1432 |
1500 |
1726 |
1742 |
Maksimālā masa (kg) |
1790 |
1880 |
1940 |
2120 |
2120 |
Masa piekabei, kas nav aprīkota ar bremžu sistēmu (kg) |
660 |
680 |
710 |
750 |
750 |
Masa piekabei aprīkotai ar bremzēm (kg) |
1300 |
1400 |
1550 |
1500 |
1500 |
Degvielas tvertne (l) |
52 |
52 |
53 |
40 |
40 |
Renault Megane E-Tech
Elektromobilis Renault Megane E-Tech pieejams divās versijās. EV40 versijai, kurā iekļauta 40 kWh baterija un 130 ZS e-motors, sākuma cena ir 39 330 eiro. EV60 versijai ir 60 kWh baterija un 220 ZS e-motors, bet cenas sākas no 45 130 eiro.
Suzuki S-Cross
Motors |
||||
Veids |
1.4 2WD MT Hybrid |
1.4 4WD MT Hybrid |
1.5 2WD AT Hybrid |
1.5 4WD AT Hybrid |
Cilindru skaits |
R4 |
|||
Darba tilpums, cm³ |
1373 |
1462 |
||
Maksimālā jauda, kW/ZS/apgr/min |
95/129/5500 |
75/102/6000 |
||
Maksimālais griezes moments, Nm/rev/min |
235/2000-3000 |
138/4400 |
||
Transmisija |
M |
A |
||
Dzenošā ass |
Priekša |
4 riteņu piedziņa |
Priekša |
4 riteņu piedziņa |
Elektriskā motora maksimālā jauda (kW/Zs) |
10/3000 |
24,6 |
||
Elektrodzinēja maksimālais griezes moments (Nm) |
50 |
60 |
||
Šasijas tips |
||||
Durvju skaits |
5 |
|||
Sēdvietu skaits |
5 |
|||
Kategorija |
M1 |
|||
Veida apakšgrupa |
Hečbeks |
|||
Izmēri |
||||
Garums, mm |
4300 |
|||
Platums, mm |
1785 |
|||
Augstums, mm |
1580-1585 |
1589-1593 |
||
Riteņu bāze, mm |
2600 |
|||
Min.apgriešanās rādiuss, m |
5,4 |
|||
Klīrenss, mm |
175 |
|||
Kravas telpas /bagāžnieka tilpums (garums / platums / augstums / tilpums |
1230/430 |
1111/293 |
||
Masas |
||||
Nokomplektētas automašīnas pašmasa, kg |
1195-1235 |
1285-1305 |
1378 |
|
Pilna masa, kg |
1695 |
1755 |
1780 |
1810 |
Piekabes maksimāli pieļaujamais svars ar / bez bremzēm, kg |
1500/600 |
1200/400 |
||
Degvielas tvertnes tilpums |
47 |
|||
Ekspluatācijas raksturlielumi |
||||
Maksimālais ātrums, km/h |
195 |
175 |
||
Ieskrējiens 0-100 km/h |
9,5 |
10,2 |
13,5 |
|
Degvielas patēriņš |
||||
Degvielas veids |
Benzīns/hibrīds |
|||
WLTP Vidējais degvielas patēriņš, l/100km |
5,3 |
5,8-5,9 |
5,4 |
|
WLTP Kombinēta CO2 emisija, g/km |
119-120 |
132-133 |
132 |
|
Riepas un riteņi |
||||
Riteņa izmēri (piem.16X6) |
17 |
|||
Riepas izmēri |
215/55R17 |
Volkswagen ID.5
Elektromobilis Volkswagen ID.5 ar aizmugures riteņu piedziņu ir pieejams ar 128 kW (174 ZS) vai 150 kW (204 ZS), savukārt pilnpiedziņas ID.5 GTX ar 220 kW (299 ZS).
ID.5 garums ir 4,60 metri, savukārt riteņu bāze – 2,77 metri. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu atzveltņu novietojuma, bagāžas nodalījuma ietilpība mainās no 549 līdz 1561 litram.
Akumulators ar 77 kWh enerģijas ietilpību (neto) ļauj ID.5 Pro un ID.5 Pro Performance modeļiem sasniegt līdz pat 544 km nobraukumu (WLTP). ID.5 GTX plānotais nobraukums ar vienu uzlādi ir līdz 518 km (WLTP). ID.5 flagmanis no 0 līdz 100 km/h paātrinās 6,3 sekundēs un sasniedz 180 km/h maksimālo ātrumu.
Konkursa "Latvijas Gada auto 2023" žūrija:
- Agris Staņēvičs
- Aldis Zelmenis
- Atis Jansons
- Guntars Pulss
- Ingars Tenis
- Jānis Bite
- Jānis Mežulis
- Jānis Rapa
- Juris Zvirbulis
- Normunds Avotiņš
- Pauls Timrots
- Raimonds Volonts
- Raimonds Zandovskis
- Roberts Jansons
- Toms Timoško
Vēlamais informācijas paraugs:
Autoražotājs modelis
TEHNISKIE DATI:
Motors:
Piedziņa:
Baterija (kWh):
Kopējā jauda (kW/Zs):
Maksimālais griezes moments (Nm):
Maksimālais ātrums (km/h):
Ieskrējiens 0 - 100 km/h (sekundes):
Vidījais degvielas patēriņš WLTP (litri/kWh):
CO2-izmeši WLTP (g/km):
Pašmasa no (kg):
Kravas nodalījuma tilpums no (litri):
Garums x platums x augstums no (m):
Riteņu bāze (m) no:
Cena EUR no: