Transports un īsta ekoloģija.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004

Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.

Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.

iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2

 
arba Reģ.: 16.12.2002
5 0 Atbildēt

es redzu divas problēmas, kas joprojām rīgā nav atrisinātas

1) park un draiv - nu nav iespējams iebraukt Rīgā, atstāt auto un ērti aizbraukt uz centru, ne no viena virziena ! runā par to jau 20 gadus, bet joprojām nekā nav, kur ir bezmaksas daudz stāvu stāvvietas, kurās 1. stāvā var iekāpt sab. transportā ?

2) joprojām ja jātiek no rīgas viena gala uz otru, ērtākais ir caur centru, un to nevar atrisināt aizliedzot braukt centrā, tas ir jārisina izveidojot normālu satiksmes plūsmu ap centru ! normālu satiksmes riņķi, bez gājēju pārejām, bez luksoforiem, ar atļauto ātrumu vismaz 70 , kur ir ? joprojām no berģiem uz lidostu visērtāk, vismierīgāk un visātrāk ir pa Brīvības ielu caur centru !

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Pagaidi vēl, kad sāks būvēt RailBaltic Rīgas nozarojumus. Būs interesanti.

edzl.lv/lv/projekta-norise/vizualizacijas/tehnisko-risinajumu-atteli

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"Tāpat jānodrošina sanāksmju telpas ar videokonferences iespējām "

Nu, dalībai videokonferencē vajag tikai datoru ar kameru un mikrofonu un interneta pieslēgumu, saprotams. Un mileniāļiem pietiek ar viedtālruni. Tā sanāksmju telpa vajadzīga kafijas dzeršanai.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Acīmredzot tie, kas ražo speciālo aprīkojumu videokonferencēm, nav ar tevi pakonsultejušies

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Augsta līmeņa videokonferencēm, saprotams, vajag speciālu aparatūru, kas gan ir lētāka,kā kādreiz , kad nebija ne WIFI , ne LCD vai LED ekrānu. Un , ja pavisam kruti, pat speciālu sakaru kanālu ar garantētu ātrumu ;)

Bet man radās iespaids, ka runa ir par parastu darba sapulču organizēšanu attālināti, kad vispār uz vietas varētu neviens nebūt, atskaitot , varbūt, kantora bosu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ja būtu izlasījis visu kontekstā, tad pamanītu, ka nerunāju par pavisam individuālu attālinātu darbu (darbs mājās), bet savienojumus starp attālinātiem birojiem (darbs dzīvesvietai tuvā birojā). Iešana uz darbu lielākoties ir motivējoša noskaņoties darbam un izslēgt traucējošos faktorus, kas mēdz būt mājās - bet tai ir jābūt 10-15 minūšu pastaigai, kas palīdz pārslēgties darba režīmā, nevis stundām garai sēdēšanai mašīnā sastrēgumā. Ne velti šobrīd attīstās co-working, tomēr šo konceptu pagaidām izmanto individuālā darba veicēji, bet vajadzētu iestādēm un uzņēmumiem. Pozitīvais piemērs - Lattelecom zvanu centrs atrodas Cēsīs, nevis Rīgas centrā. Attiecīgi pat liela kopsapulce ir realizējama kā videokonference starp vairākām konferenču telpām šādos birojos, kamēr 100 atsevišķus dalībniekus neviens individuāls konferences risinājums nenodrošinās.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

"Pozitīvais piemērs - Lattelecom zvanu centrs atrodas Cēsīs, nevis Rīgas centrā. "

Ar valsts iestādēm pretēji. No reģioniem sabāž Rīgā. Un tad sanāk tā, ka reģionos tās algas bija ciešamas, bet Rīgā - par mazām. Un tad - vai nu strādā ne tie labākie, vai tie paši cilvēki kas pārvācās uz Rīgu no reģioniem. un pat tie, - tikai līdz tam brīdim, kad atklāj, ka citur maksā labāk.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā - valsts iestādes sakoncentrē ierēdņu pūļus Rīgas centrā un pēc tam saka, ka Ušakovs vainīgs pie sastrēgumiem.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Iepriekš VID bija izmētāts pa padsmit 'ēkām (zinātāji palabojiet )vai cik tur ēkām dažādos Rīgas rajonos . Kad uzcēla jauno, tad daļa aizgāja ,un pamatā darbā nokļūšanas dēļ . Bet kas man labi palicis atmiņā . Runāju ar vienu vid vidēja līmeņa vadītāju . Un man kā pozitīvo minēja : vairs nevajag apmeklēt dažādas ēkas lai vajadzīgie(vid) cilvēki uzliktu savus parakstus , visu varot veikt vienā ēkā ?! Un tas notiek elektronisko parakstu laikmetā ?

Kas notiek ar bijuš'jām vid ēkām , visas pārdotas ,izīrētas ?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

VID iepriekš nekādu ēku nebija - visas tika īrētas no VNĪ un tā ir viņu problēma, ko ar tām tālāk darīt, ne VID. Bet pats risinājums - murgs. Baiss dzelzbetona cietums ar telpām bez logiem.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Ko Jūs domājat par šādu spēlmaņtiņu?

youtu.be/hjI5lO06RnY

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Sūds. Ē-ups vai leafs kas izskatās pēc vaboles.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nu dikti forša... spēļmantiņa. Un tikai.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Vai tad nevarēja to govi nomainīt pret normālu meiču? Kam tā reklāma domāta? Feministēm?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Mileniāļiem - tiem, kam patīk normālas meičas, šāds auto neinteresē. Līdz ar to reklāmā saturiski viss ir pareizi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti