Ford Mondeo
1998
Novērtējums: 8
Te jau Mondeo ir slavēti gana, tākā centīšos būt īss.
Saņēmu tačku 2000g. novebrī ar 18K uz skalas (varētu teikt, gandrīz nullīte), labā komplektācija - klimats, kruīzs, 2L, roks kārba, CD (sedans). "Ghia" neskaitījās, bet tuvu tam.
Tagad ir 88K, tākā pārāk daudz braukts nav.
Visādi ļoti patīkams auto - stabili tur ceļu, ar labām riepām arī ziemā viss ir OK, neliela nepietiekama pagriežamība, ko var labot ar nelielu gāzes atmešanu un rocenes pacelšanu, ja ir vēlēšanās.
Max ātrums ~215, lai gan no kalna un pa vējam ir izdevies izcelt arī >220 (tas, protams, tika darīts Vacijā).
Sastaptās problēmas:
1. pie dinamiska braukšanas stila jāreķinās ar 'mīkstiem' bremžu diskiem - tie samērā viegli deformējas pie biežas asākas bremzēšanas un sāk 'mest'. Mainīti divas reizes.
2. vienu reizi nākamajā dienā pēc motora mazgāšanas bija dīvains gļux - pēc skaņas likās, ka startera bendiks nešancē. Meistaram pietika pie autiņa pienākt, lai starteris 'prastos'! : -)
3. neaizmirstiet veikt ziemas apstrādi durvju gumijām - baigi mīl ziemā salt ciet. Un tad viņas plīst nost, utt.
4. ar klimatkontroli gan ziemā, gan vasarā jārēķinās ar pilsētas patēriņu 12-15L, turpretī uz piķa var mierīgi dabūt zem 8 (ja neskrien 130+)
Par servisa cenām neko nezinu - darba autiņš, par remontu maxā darba devējs... : -)
RXE
@ 15.decembris 2003 0:00
Ford scorpio 2.4
1991
Novērtējums: 8
Esmu atkal ēterā))))), vienu vārdu sakot, beidzot tiku galā ar Scorpi, visas problēmas izrādijās 2&5 cilindra sprauslās, kuras tika nomainītas&lambzondes arī ieņēma savu normālo stāvokli, tā ka viss notiekas, vienīgais ko vēl ieteica ir katalizatora amputācija, kuru esmu atlicis uz vēlāku laiku. Liels paldies vīriem no servisa AUTO ERA, jo autiņš ir atguvis otro jaunību!!!)))) tpfu, tpfu, tpfu &paldies visiem, kuri deva padomus & mēģināja palīdzēt.....
goša
@ 26.novembris 2003 0:00
Ford scorpio 2.4
1991
Novērtējums: 7
Tā paņēmu šo zvēru kādus divus mēnešus atpakaļ, plašums &komforts jau nu ir gan, bet problēmas ar špricīti.... i diagnozticēju, i pēc diagnozēšanas kaut ko tur ķīlēja, bet kā lēkā tukšgaitā tā lēkā, & benzīna patēriņš pilsētā mazāk par 15!!!! nesanāk. Tā kā ir automāts tad krustijumos ir nācies aizkavēt visu sabiedrību, jo paņem &nomirī nost, kamēr ieliec N, kamēr piešķil nākas uzklausīt daudz vārdu kuri sākas ar F... &galvenais neviens neko konkrētu nevar pateikt, kas tam aeroplānam par vainu, bet tā kā iepriekš braukāju ar dažādiem BMW tad ietilpības ziņā Skorpim dodu 10 balles, bet vadāmības &dinamikas ne vairāk par 6+ iedot negribētos, jā &vēl tas kompis smadzenes čakarē, tte viņš darbojas normāli, te atkal sāk gaudot kā nenormāls, temperatūras rādītājs arī knapi kāpj pāri baltajai iezīmei, bet pečka silda normāli, kuram neuzprasi atbilde ir viena- Tas ir Fords&tā tam jābūt)))))teikšu atklāti izskatās, ka esmu ietrinies
goša
@ 17.novembris 2003 0:00
Ford Fiesta
1998
Novērtējums: 6
Nopirku šo autiņu no Forda Tērbatas ielā tikai viena iemesla dēļ - citos salonos tajā laikā mazo auto pircē'jus neuztvēra nopietni, tikai pie Forda normāli parunāja, utt.
Mašīnai 1.3 60 Zs dzinējs, nekas īpašs, bet varē'ja arī pakacināt šādus tādus vecus bimerus pie luksoforiem arī.
izbraukāju pa tiem gadiem visu Eiropu, no Norvēģijas līdz Sicīlijai, paldies dievam nekas ārzemēs nenotika. Notika latvijā. Ap 60 t km elektronika sāka taisīt šaizi, un katru reizi remontiņš ~Ls 100 Baltic Motors. Vidēji pa 50 t km - riteņu gultņi gāja pa pieskari. Aķis nobeidzās absolūti pēkšņi - kaut kur aiz Ludzas, protams.
Kopā uz 5 gadu un 180 tk km remonta un apkopju izmaksas bija ~ Ls 900. Es domāju, ka maza summa. Pēc garantijas termiņa beigām protams Baltic Motors salonā parādījos ļoti reti.
Pagājšgad jamo pārdevu par Ls 2000 + PVN.
Tā ka kopizmaksas 6500 (jauna cena) - 2360 = 4140 + 900 = ~5000, jeb Ls 1000 gadā, + benzīns, kas tajā laikā vairākkārt cēlās cena, bet aptuveni par 36 tk km gadā Ls 760
+ salīdzinoši mazs benzīna patēŗiņš 5-6 litri (7 pa pilsētu)
+ nav uzkrītošs, nezog(ok - 1x Tallinā izsita stiklu, un nospēra tur atstātos pirkumus - pac vainīgs)
+ ēri vadības klurģi
- mazs aizmugurē, kaut gan vienreiz braucām septiņi, no tiem viens vecis 140 kg, otrs 200 cm
- nu nevaru izdomāt
Salīdzinājumam - pirms tam braucu ar Ford Sierra, VAZ, MB busu, Škodu Favorit, pēc tam - Citroen Berlingo, Citroen Xsara
Livajevs
@ 6.novembris 2003 0:00
Ford sierra 2,8 4x4
1986
Novērtējums: 7
Ar taadu iznaaca braukt vairaakus gadus. Juuzots pa nezeeliigiem lauku celiem loti biezi un loti smagi. Nu auto vienkaarsi zveers, kad bija jauns laikam bija viens no krutaakiem siermasiinas variantiem, cetru ritenju pedzinja, lielais v6 biidelis, elektriskie logi, centraalaa atsleega, standartie litaki, disku bremzes uz visiem ritenjiem, abs, taa kaa auto bija universaals tam bija arii relinji uz jumta, kaa arii visaadi standarta spoileriishi pie logiem, luukas. Nu baigi praktiskais auto, ja saliek seedekljus var viskautko ieksaa sagaazt. Un taa pilnpiedzinja, seviski ziemaa ir kaut kas iipash, nenoveerteejams! Ar labaam ziemeneem vispaar turas kaa pieliimeets pie celja un sliidee to lai dabuutu ir iipashi jaapacenshaas, ljoti drosha ziemas braukshana, vispaar atminjas palikushas, tiiri braukshanas sajuutas zinjaa taas labaakaas. Nu laikam baigi salieliiju to dinozauru: )
Tagad par miinusiem- Bendzas pateerins pilseetaa un uz sosejas faktiski ljoti liidziigs (padsmit litri: )), bet ko var gribeet no 2,8 litru biidelja un 4X4 piedzinjas. Specifiskas detaljas, daudz kas nemaz neder no parastaas sieras, taatad taas ir speciaali jaapasuuta un liidz ar to cenniks arii speciaals: )), Ruusa, ruusa, ruusa: (( durviis, pakaleejaa vaakaa, bagaznieka griidaa, baakaa, arii aizmugures lonzeronos un noteikti veel kaut kur: (. 6 gadu laikaa kameer juuzots ira arii protams viskaut kas labots, visu neatceros, bet mainiiti ir pakaleejie amiisi, bukses, viena priekseejaa pusass, kardaana krustinji, visi rashodniki protams, kaads bremzu disks, stuures pirksti, aaboli, varbuut veel kaut kas.
Vispaar auto baigi labais darba zirgs, un 7 ieliku taadeelj, ka dazas detaljas tam specifiskas un daargas un taa ruusa biski bojaa bildi.
Vagis veel ir bet nav izmantots jau vairaak kaa gadu un staav laukos, sis tas sametinaats, bet ir kaut kaada probleema ar degvielas spiedienu magistraalee, benziinsuuknis ir ok, it kaa kaada elektriska shaize, diemzeel nav laika ar to nonemties, a lauku servisos dzeki iisti nerubii kas par probleemu tur ir:/. Bet ir doma to dampi pacelt un pa ziemu gaazt: )))
automociic
@ 29.oktobris 2003 0:00
Ford Mondeo
1994
Novērtējums: 8
Braucu ar Mondeo 2.0i 16v automaatu, caravan 3 gadus, ievests no Sveices. Nezinu kas te vienam, otram ir par auto, bet Mondeo 100% spidometrs ir 6 ciparu. Un Mondeo klase ir videejaa, taapat kaa WV Passat. Audi 80 ir mazaa klase. Bet pie lietas. 3 gadus es braucu bez probleemaam un visumaa mashiina ir ljoti laba, iznjemot tekoshos remontus un eljas mainjas. Shogad augustaa nopliisa automaatiskaa kaarba taa, ka paliku uz celja. Kaarbu sataisiija, bet viens krenjkis tik un taa ir palicis. Pirms kaarbas nojukshanas gadiijaas, ka braucot normaali uz 90km negaidot paarleca aatrums no ceturtaa uz otro, uzskreeja apgriezieni un mashiina logiski strauji sabremzeejaas, tad atpakalj. Arii peec remonta shii iipashiiba ir saglabaajusies, un interesantaakais ir tas , ka shis defekts paraadaas tikai jau kartiigi iesilushai mashiinai. No rita ar nedaudz iesilushu motoru kaarba straadaa kaa jauna. Serviss peec remonta pateica , ka kaarba ir kaartiibaa un , ka tas esot driizaak motora defekts, lai gan motors stradaa perfekti. Man gan liekas , ka taa varetu buut elektroniska probleema. Varbuut kaads zina , kas var buut par vaunu un var paliidzeet ar padomu??? Gaidiishu padumus guntis7x@inbox. lv
Fords
@ 15.oktobris 2003 0:00
Ford orions
1991
Novērtējums: 7
Pirms 2 gadiem nolēmu pāriet uz dīzeli, jo daudz jābraukā bet benza dārga. konkrētas izvēles nebija, dārgu baidijos pirk un nolēmu sāk izmēģināt ar vienkāršu dīzelīti. patrāpījās 1,8 orions. nobraukti tagad ir ap 65 stuki. braucu ikdienā gan ziemā, gan vasarā. pa so laiku esmu veicis šādus remontus: zobsiksnas maiņa+3 roliki autofavorītā 100ls, priekšējais gultnis ar darbu 15ls, ģeneratora remonts 40ls, smidzinātāji (pirku srotā 4gab pa 10ls), sūkņa remonts 70 ls, bremžu slauka 17 ls ar darbu. iemaucu vienam pakaļā un izbliezu abas lampas. lampas var nopirkt jaunas pa 15ls katru. ieliku pats. bremzu kluci 8 vai 9 ls, neatceros. nomainas baigi primitīvi var izdarīt pats un nav jābūt izcilam inzinierim. nu protams ellas un filtru maina. gaisa filtrs jāmaina regulāri pēc 20 stuki, maksā ap 4-5ls. tad vēl sovasar pirms tehniskās bukses kādas 6 gab, katra maksā 5ls. vēl kaut kādi elektroiekārtas sīkumi.
visumā rezerves dalas ir loti lētas un var nopirkt jebkurā veikalā.
sūkņa remonts un smidzinātāji bija pasa mulkība, jo saklausijos visādus dīzeļu speciālistus ka vajag liet salarkai piedevu un es sāku gāzt klāt uz nebēdu.
kas man patīk:
+masīna vienkārša kā pieckapeika, iznemot motoru, visu var taisīt katrs pēc saviem ieskatiem vai pie kaktu meistariem vai civilizētos servisos, vai arī pats, atskirība lielāko ties būs cenā.
+lēta ekspluotācija, viegli nopērkamas rezerves daļas;
+lēts pārvietošanās līdzeklis- pa soseju rij zem 5 litri, pa pilsētu 6 ar kapeikām;
+nav zēl p.. t pa celiem un bedrēm;
+nevajag kasko, tāpat nezags;
+esmu kautkā ievērojis, ka fords nekad nepaliek uz ceļa. ja kautkas birst, tad lēnām, tā ka pats var aizbraukt līdz servisam.
un -
- nav nekādi izcilie navaroti,
- samērā lēns, ja jāapdzen, tad kārtīgi jāsagatavojās,
- rūsē pakaļējiem riteņiem arkas un sliekšņi,
- sūdīga elektrosistēma,
- ziemā salst ciet durvim atslēga,
- ziemā svīst logi,
mans ieteikums dīzelistiem- neliet nekādas piedevas degvielai un motoru remontēt dīzeļcentrā (tur cenas nav nemaz tik traģiskas) vai speciālā dīzeļu servisā.
visumā sakarīga mašīna, ja neuztrauc tās vizuālais izskats un galvenā prasība ir pēc iespējas lētāk nogādāt savu pakaļu no pkta A līdz pktam B.
petjka
@ 21.augusts 2003 0:00
Ford Escort RS Turbo S2
1986
Novērtējums: 9
Series 2 (Mark 4) eskorts... kaa jau xr / rs seeriju fordiem, salona apdare un komplektaacija nav slikta - recaro seedeklji, elektriskoe stikli, centraalaa atsleega...
motors cvh 1.6 - daljeeji savietojams ar standarta cvh, piemeeram no xr3i, pie mashiinas pashmasas 900 kg robezhaas dzineejs ar 132 zs pie 5750 rpm un giezi 18 kgm pie 2750 rpm sanaak sameeraa nikns aparaats... LSD diferenciaalis gaadaa, lai nebuutu viena kaucosha riepa bez reaala efekta pie startiem - prieksh priekshpiedzinjas imho ljoti vajadziiga manta..
shii mashiina ir ljoti viegli tjuuneejama, arii internetaa ir ljoti daudz shim modelim veltiitu resursu (paarsvaraa gan anglju)
Modelis ariidzan sameeraa rets, un riigaa vinju 2reiz dienaa diezvai izdosies ieraudziit : ) standarta komplektaacijaa ietilpst arii labas kvalitaates papildus taalie lukturi, kurus naktii iesleedzot var sajusties kaa wrc pilots : ))turbiina saak darboties apmeeram no 3000 rpm, un ir visnotalj pamanaama : ) no iesp truukumiem vareetu piemineet laba benziina lietoshanas nepiecieshamiibu (98 ), protams arii labu ellju, kaa jau turbo, nev ieteicams slaapeet uzreiz peec "atvilkshanas"
no remontiem - pa 2 gadiem nomainiits sajuuga disks ar grozu, prieksheejais stupicas gultnis, uudenssuuknis ( preventatiivi), sveces, svechvadi.... tas itkaa arii viss... svilponja, kas pavada paaatrinaajumu, turbiinai iesleedzoties, arii visai rulziiga : ))
vairaak var paskatiit http://sten. lv/ford
Draco
@ 10.jūlijs 2003 0:00
Ford Escort
1988
Novērtējums: 8
Fords man ir pirmā personīgā mašīna un 8 punktus lieku vairāku iemeslu dēļ:
1) vienkāršs un uzticams kā cirvis. Viss ir labojams jebkurā vietā. Tur nav kam sabojāties.
2) tā kā konkrētajam eksemplāram ir labi saglabājies dzinējs, cēliens ir pieklājīgs. Tas pazūd pie 140-150 km/h. Ceļu tur labi.
3) mašīna perfekti pilda savas funkcijas - nogādāt manu personu no punkta A punktā B.
Ieguvu to par 500 usd janvārī ar apziņu, ka mašīna ir labojama. Cenā bija iekļautas jaunas riepas, lietie diski un CD. Pirms tam Escort bija cietis avārijā un viss purns bija nomainīts - spārni, lampas, radiators, haube, bamperis jauns. Noskrējiens X, jo tā kā rādījums bija tikai 5 cipari, rēķinājos, ka kilometru skaitītājs ir veicis n- to apli. Pirms pirkšanas aizdzinu uz servisu diagnostikai. Tur arī pateica kas maināms - visi gultņi, grīda un sliekšņi metināmi, eļļa tek, amortizatori (hidrauliskie pilnīgi sausi), izjaukta ģeometrija. Bet dzinējs labs. To, ka esmu iegrābies klapatās sapratu, kad sāku remontus citā servisā. Dabūju nomainīt visus filtrus (ar to rēķinājos), papildus visas blīves (vāka blīve bija galīgi beigta, dzinējā vārījās eļļas un benzīna maisījums), termostats strādāja tikai uz mazo loku. Deformēti bremžu diski, trumuļus nācās nomainīt pilnībā. Zobsiksna varēja trūkt katrā brīdī, ģeneratora siksna ne par matu labāka. Vēl benzīna sūknis jāmaina, divām granātām vītnes norautas utt., utjp. Kopā remonts ar detaļām izmaksāja savus Ls 300. Viss tika veikts servisā pusotras nedēļas laikā. Vairāk remontu nav bijis. TA izgāju bez piesiešanās, piemaksām vai problēmām.
Kopš tā laika braucu saprāta robežās - ap 200 km nedēļā. Vairāk remontu nav bijis. Sagāja vadi "uz īso"pie stūres un grieza starteri paralēli dzinējam, kamēr nosvila relejs. Remonts Ls 20. Vienalga gar blīvēm dzen garām eļļu, līdz ar to patēriņš apmēram 1 l uz 2500 km. Rūsē pakaļējās arkas, kas ir profesionāla kaite. Paskaļš dzinējs, grab salona plastmasas. Oriģinālās tumbas nācās izmest, ieliku no mazdas - skaņa lieliska. Problēma arī ar kontaktiem, tie mēdz apsūbēt un rezultātā nekad nevar būt pārliecināts, vai aizmugurē deg viss, kam kam jādeg un kādas kombinācijās. Praktisks risinājums - vadus pielodēt. Kamēr auksts dzinējs ( 1.6l ar karburatoru), mēdz raustīties. Nākas braukt ar maksimāli izvilktu čoku. Apgriezieni ir augsti, bet gāzi vispār nedrīkst spiezt - motors momentāli "aizlejas". Zems, grūti nobraukt no ceļa un izpūtēja līkumi viegli ķeras zemē, saknēs un citos nelīdzenumos. Rezultāts parastais...
Mašīnai ir arī pozitīvās īpašības. Viss lēts un dabūjams jebkurā šrotā vai veikalā. Remontu var veikt pats, kā arī gandīz jebkurā servisā. Ir savstarpēji aizvietojami dzelži ar žiguli, golfu, kadetu. Savam vecumam un klasei pietiekami dinamiska. Degvielas patēriņš pie 100 km/h apmēram 8l un 100 km. Nav stūres pastiprinātāja, tāpēc lielākā ātrumā vieglāk vadāma (lielisks attaisnojums ātruma pārsniegšanai). Salons ziemā uzsilst ātri. Neesmu pārāk garš (1.75), līdz ar to priekšā vietas pietiekami, katrā gadījumā vairāk kā līdzīga gadagājuma kadetam. Ir oriģinālā lūka, kā par brīnumu netekoša. Aizmugurē gan vietas pamaz. 3- durvju variants ir ideāls ne pārāk prasīgam jaunam cilvēkam, kas parasti brauc 1 vai kopā ar meiteni.
Garuda
@ 4.jūnijs 2003 0:00
Ford Fiesta
1990
Novērtējums: 8
Lai ko arī teiktu par Fordiem, esmu laikam viena no tiem, kas Ford nemainītu ne uz kādu citu mašīnu.
Viss sākās, kad man bija 18. gadiņi un es noliku autovadītāja tiesības. 2001. gadā no sava darba kolēģa nopirku Ford Fiesta 0,9 1986. gada. Biju ļoti laimīga, ka man ir savs auto : ) Pagāju pusgads un veiksmīgi izdevās to pārdot. Bez mašīnas biju mēnešus 4, domāju, ka nojūgšos pa šo laiku [bija jābrauc ar sabiedrisko transportu, cilvēks jau ātri pierod pie laba : ) ].
2002. gada oktobrī nopirku arī Ford Fiesta 1,1i, bet jau 1990-1991. gada izlaidums. Ļoti interesants fakts - Vācijā, no kurienes tika atdzīta 2002. gada pavasarī, bija reģistrēta kā 1991. gada. Pie mums viņu ierakstīja kā 1990. gads : ( Kāpēc tas bija vajadzīgs nespēju saprast.
Aprīkojums manai "blusiņai" ir fantastisks - elektriskie logi, lūka, āķis [gribētos zināt kam tas ir domāts : )] Neskatoties uz to, ka viņai ir 1,1i motors var izspiest 150-160km/h. Benzīnu arī daudz neprasa, pa šoseju kādi 5l uz 100km, pilsēta ap 7l. Ļoti labs pārvietošanas līdzeklis pilsētā, arī par stāvvietu meklēšanu maz jādomā, jo ar saviem izmēriem ir spējīga ielīst jebkurā caurumā : )
Pašlaik viņu pārdodu (godīgi NEGRIBĀS to darīt), vienkārši uz vasaru sagribējās mocīti, bet to latiņu nedaudz petrūkst : (
Bet mašīna ir super, lai ko arī neteiktu . . .
ANGELIC
@ 30.maijs 2003 0:00