Ford escort
1992
Novērtējums: 9
motoriits-1.8i,16 vaarsti, dohc.. xr3 variants...130zs.. gana ekonomisks- aarpus pilseetas minot sanaak ap 7-8l uz 100km.. nekaadas dizhaas ekstras nav(luuka, el. spogulji, el. reg. lukturi. stuures lifts).. bet toties standartapriikojumaa prieksheejais stikls- apsildaams. kas i ljoti deriiga lieta- itseviskji ziemaa... kaa arii sporta benkji, kuri nav Recaro firmas, toties ir daudz eertaaki nekaa daudzaas citaas augstaakas klases automashiinas... galvenie auto miinusi, kurus esmu izjutis- saliidzinshi daargas detaljas(taakaa xr3, tad ir daudzas atkaapes no normas) neder parastaas escort detaljas, otra lieta ir ruusa... ruusee aizmugureejaas arkas.. ne traki, bet nu jareekjinaas ka reizi pusotra gada laikaa naaksies taisiit.. kaa arii grab salons, braucot pa brugji..
pa sho laiku auto nomainiiti- prieksheejaas kalodkas(kuriozs- dereeja tikai ford scorpio kalodkas), aizmugureejais gultnis, prieksheejais(labais)stuures pirksts, putekljgumijas prieksaa.. Profilakses peec- nesen nomainiitas visas sveces(beru - firma)jaapiebilst , ka leetaakaa svece shim autinjam izmaksaas ap 5ls., nomainiiti svechvadi, triisreiz mainiita ellja(pusinteetika), paarbaudiits spiediens cilindros.. secinaajumi- auto uztureeshana nav no leetaakajaa, bet noteikti atmaksaasies(2reiz viens un tas pats neluuziis)motors- sporta- ar rezervi(nenojaajams)labi vadaams(max. reaali izspiestais-210km/h) salons moderns, gana plash prieksh 2- durvju mashiinas... pa uzraavienu.. taakaa shis ir 16V, tad reaali xr3 speeku var izjust saakot no 4000RPM... shis patiesiibaa ir auto pa kuru var staastiit un staastiit, bet iisumaa taakaa viss buutu
ro
@ 15.novembris 2002 0:00
Ford Escort Orion 1,4
1987
Novērtējums: 8
Dragaaju ar sho mantinju nu jau 4 gadus - darba auto. Benziinnieks, karburatornieks. Pa shiem gadiem 2x ir mainiiti visi amortinji, prieksheejie lukturi (bija izruuseejushi reflektori), paaris bukses un tas arii laikam viss. Autinjam jau kopsh pirmsaakumiem bija kaukas tuutaa ar dzineeju, ellja putojaas, bet nu autinjsh taapat iet, lai gan lietas labaa nekas nav dariits : -) Stuure feini viegli grozaas kaut arii pastiprinaataajs nav, salons eertaaks kaa 3xx seerijas liidziiga gadagaajuma BMW. Ja nu kas truukst shim auto, tad tas ir uzraaviens - japaanju autinji ar taadu pashu litraazhu celj kudish feinaak.
Scorpion
@ 15.novembris 2002 0:00
Ford Sierra
1988
Novērtējums: 8
Super mashinite. Mana pirma un nobraucu 2 gadus. Salidzinoshi ljoti laba tehniska un visuala kartiba ar lidziga gada sieriem. 2.0 motors ari bija pietiekoshi atrs(fordi nav sporta auto). Bija gan centrala gan luka, gan spoileris, gan akjis kuru ne reizi neizmantoju. Pardevu pirms 1 ned. Nedaudz zhel bija skirties, bet saka paradities ari svas vainas, kas mani vairs neapmierinaja (grabeja, skalja un galvenais benzina paterinjsh). Benzinu eda 7.5/l uz 90kmh un ap 13 pilseta. Bet visa visuma ja pietiek ar sierra, tad neko labaku par to cenu atrast nevares. Pilsetai mashina isti nav domata bet uz shosejas, garaiem attalumiem ideali. Pat lidz spanijai un atpaklaj izbraucu bez jebkadam prob. Ari sture bez stures pastiprinataja griezhas ljoti viegli. Fords kalpoja gods godam. (remonti maz un leti).
FOCUS
@ 15.novembris 2002 0:00
Ford Probe GT
1991
Novērtējums: 9
Ar sho auto braucu nepilnus divus gadus un esmu ljoti apmierinaats. dotajai mashiinaj ir ljoti izturiiga ritoshaa dalja un sameeraa ekonomisks dzineejs. Pozitiivi ir tas, ka rezerves daljas ritoshai un motoram ir dabuunamas praktiski jebkuraa veikalaa, tas taapeec, ka auto ir analogs Mazda 626. Ar blekjiem ir taa pashvakaak. 2.2 turbo dzineeja jauda ir vairaak nekaa pietiekosha un degvielas pateerinsh pilseetaa ap 9-10l. Probleemas rada svechvadi, kas deelj karstuma diezgan aatri nolietojas un kaarba, kas, sportiski ikdienaa braucot, var ilgi nekalpot.
jlj
@ 15.novembris 2002 0:00
Ford Scorpio GL
1989
Novērtējums: 9
Hecbeks - Motors 2,4 litri V6 - manuprat idealakais motors ko piedava, jo ir starp 2,0 un 2,8. Pec statistikas ekonimiskakais. Pilseta 10, arpus 8 litri uz simtu. salona laba skanas izolacija, stabils uz cela, + elektronika, stures pastiprinatajs, servosture un tas viss dabonams par sapratigu cenu. Salons liels vieta ir ari aizmugure sedosiem. Pateicoties hecbeka virsbuvei, var parvadat lielas mantas, var viegli transformet sedeklus. Ar so motoru var ari pietiekami sportiski braukt - palielinas degvielas paterins. Minusi - ar laiku ruse aizmugurejas arkas, kas nemak braukt tam var traucet pakaleja piedzina. Labs gimenes auto. Pietiekami augsts lai varetu iebraukt ari meza, laba caurgajamiba.
Kristians
@ 14.novembris 2002 0:00
Ford escort
1986
Novērtējums: 7
Bija man escorts 1.6 (karbulis) 5 ātrumi. 1986 gada. Braucu 4 gadus. Nopērkot nobraukums nij 155000 km. Bez ekstrām ja neskaita orìinālo lûku kas kalpoja godam un uz tecēšanu pat netaisijās. Motors reāli izturîgs, neesmu no mierîgajiem braucējiem tāpēc visu cieņu 1.6 mototram ar webera karb. un 90 zs. Grabeeja salons, kaa jau plastmasa. Rûsa ar bij, bet tā parādijās tikai slikšņos un vēl stulbākā vietā - aimugures atsperu balstu vietās pie bûra. Bet citur rûsa nerādijās. Piekare savas vienkāršās uzbûves dēļ bija skaļa, bet izturîga. Pa 4 gadiem 1 reizi nomainîju visus amortizatorus, izpûtēju, 2 reiz mainîju visus bremþu klučus.
Man kaa tûninga fanam patika escorts labi padodas tûningam, gan tehniskam, gan vizuālam.
Erix
@ 14.novembris 2002 0:00
Ford Escort 1.4
1987
Novērtējums: 5
Ir bijusi pieredze arî ar šo auto (pirms 3-4 gadiem). Escort 1.4 ar 5 durvîm (pārejas modelis), lûka, bez ekstrām. Noraucu 2 ziemas (tikai ziemās). Motros ar karburatoru un "čoku"- ideāls, nekādu problēmu, pat -30 grādu salā "leca" uz pirmo griezienu. Degvielas patēriņš 7-9l /100km (ziemā). Íibeles: kārbas gultnis tika mainîts, priekšējās piekares bukses (bukses nāk kopā ar sviru). Motors labs, netika aiztiks. Siltums ziemā pietiekams.
Salons prakstisks ar nolaiþamiem aizmugures beņíiem (pa daļām). Esmu pārvadājis daudz kravas. Der krievu mašînām paredzētais jumta bagāznieks (uz tā ir vestas lietas 150kg smagumā : )). Liela problēma ir rûsa, jo tā parādās visur- priekšējo spārnu augšējā stiptinājuma vieta (motortelpā zem haubes), sliekšņi, grîda..
Labs un uzticams iekdienas vai darba auto, nepārāk prasîgiem cilvēkiem.
Nedārgs bet lietojams.
Marx
@ 14.novembris 2002 0:00