Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Escort 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Ir man tāds auto Ford Escort 94. g beigu gala... 1.6 EFI ar 88 zirdzinjiem. Ekstru nekādu, ja, protams, pie tām nepieskaitām lūku un stūres pastiprinātāju. Tad nu par visu no sākuma.
Nu iepatikās man tie escorti pirms kāda laika un patiesībā pēc dizaina joprojām patīk labāk, ja salīdzina kaut vai ar 3o golfu. Auto tika iegādāts (kā mans pirmais autiņš) laikam jau ne tai labākajā vietā- Rumbulā par 2200$ pirms diviem gadiem. It kā jau likās ok- melns, divas durvis, spoilerītis, recaro benkji. Pirms pirkšanas aizvedu pārbaudīt, teica motors ok un tā tālāk. Bet no kļūdām jau laikam jāmācās... Izrādījās ka motorā tomēr kaut kas negriež. Vedu uz diagnostikām, pārbaudīju visu iespējamo, bet kāpēc neiet tā'kā vajadzētu neviens pateikt nevarēja. Beigu beigās izrādījās, ka zobene nav pareizi uzlikta... forši mums tie servisi... Piedevām vēl auto bijis sists- par to gan šaubu nebija arī pirms pirkšanas jo rumbulā jau neko citu nevar nopirkt- vismaz tāda tagad ir mana pārliecība. Tad nu nācās nedaudz pacīnīties ar to, ka nebija kā nākas pēc sišanas sataisīts.
Motorā pa diviem gadiem būtībā neesmu jaucies, ja neskaitam regulārās apkopes un tagad viss ir ok. Jā nosvila man logu tīrītāja slēdzis par ko nācās šķirties no kādiem 40LVL. Bet vairāk it kā nekas nav bijis.
Par grabēšanu un rūsēšanu jau ir cits stāsts. Grab un diezgan daudz (esmu jau izlēmis ka nākošā mašīna būs kāds augstākas kvalitātes autiņš un tas nekas ka pāris gadu vecāks nekā fords vai opelis pa to pašu cenu). Rūsē ar, bet to es saistu vairāk ar to ka pēc crasha nebija sataisīts kā nākas.
Par 1.6 dzinēju- būtībā ir par maz tie 88 zirgi. Nu neiet lopā un ēd pietiekoši daudz (it sevišķi ziemā). Ja brauc 30% pilsētā un pārējo pa šoseju tad vidēji pāri pa 8iem litriem tāpat savācās īpaši nespiežot uz tā pedāļa. Ja pirktu tagad auto, noteikti pirktu vai nu dīzeli vai arī kādu jaudīgāku versiju ar nodomu visu vai neko. Benzīna cenas... Tas pats xr3 nebūtu par sliktu!

+ patīk dizains, sēdekļi, ergonomika un brauc kur gribi- darba zirdziņš

- GRABOŠS...

Secinājums: visumā autiņš ir ok, ja vien tev uz nerviem nesit kaukāda graboņa tur nezin kur. Braukt un braukt ar tādu un lētu naudu maksā...
Juris @ 22.oktobris 2004 0:00
Ford escort 1.3 CL 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Man tas ir pirmais "ārzemju" vāģis. Gribējās jau kautko lielāku, bet ja apdomā - arī šajā hečbekā var salikt daudz. Ikdienā nekas lielāks nemaz nav vajadzīgs. Paveicās ar krāsu un RECARO sēdekļiem. Vienkārši perfekti! Patīkami pārsteidz ergonomika. Liekas, ka autiņš tiešām pārdomāts. Par dizainu jau daudz ir teikts.
1.3 motoriņš varēja būt jaudīgāks, bet vienalga velk labi. Esmu jau vecumā, kad vairs nevajag nekur skriet un ieguvums ir benzīna patēriņš.
Pēc pusotra gada ekspluatācijas ar nopietnām problēmām neesmu saskāries. Bojātas rokas bremzes troses dēļ nācās nomainīt arī bremžu lokus(kopā 25 Ls). Ar izteiktu graboņu pieteicās arī stūres pirksts labajā pusē(5 Ls).
Pa sliktākiem ceļiem piekare tomēr padaudz grab, bet uz trases par gaitas īpašībām prieks. Aerodinamika tāda, ka lietainā laikā pakaļējais stikls nemaz nav jāslauka. Kā trūkumu nemaz neuzskatu stūres pastiprinātāja trūkumu.
Izbraucot krustojumus stūre pati atgriežas taisni.
Kaspars @ 18.oktobris 2004 0:00
Ford sierra 1984, 2.0 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku pirms kaadiem 14 meen. 2L karburators, 4cil. , pa 170Ls.
Nobraucu gadu, aptuveni 20kkm. Iespaidi: nu nav jau sporta mashina, Riigai ne iisti piemeerota, itseviski ziemaa - kaameer nav uzsilusi uzraaviens ir gauzaam zeeliigs, toties gaaja liigani kaa kugis pa muusu bedrainajiem celiem.
Gada laikaa naacaas nomainiit abus prieksheejos bremzu diskus, svechvadus, sveces, benziina baaku, termostatu un mainiit izpuuteeja peedeejo un videejo dalu.
Pliist nekas gada laikaa nesapliisa.
Ziemaa probleemas ar salona pecku, loti svaki sildiija + sviida logi, taa arii nesaneemos nomainiit. Aa, veel hidrauliskaa mufta nojuudzaas, bet taa tika nokiileeta lai vienmeer griestos taktii ar klokeni.

Plusi:
+bedres iipashi nejuut
+leetas detalas, visur var dabuut
+viegla stuure
+vienkaarsha konstrukcija - reti kas pliist (man nekas nepliisa, kautgan esmu no seenotaajiem un lauzt mashiinu organiski riebjas)
+ savam gadam loti maz ruuseejusi, paaris ruusas pleki ap aizmugureejaam arkaam, neliels caurums slieksnii un jaapaarmetina atsperu atbalsta vietas aizmuguree - tas arii viss.

Miinusi
- ziemaa salona apslide ir loti vaaja un nezeeliigi sviist ciet logi, bet nomainot pecku (27Ls) shii probleema iespeejams buutu atrisinaata
- uzraaviens, itseviski ziemaa kaameer auksta
- degvielas pateerins 8L pa straasi, pilseetaa ap 15,16L/100km - taa arii nezinu kapeec, kautgan atgaazes cipa ideaalas
- skalja
- zema un veel zemaaks radiators
- miiksts karkass, pats gan to neizjutu, bet tiem kas miil patrakot un pa trampaliiniem leekaat, saak lociities uz augshu purns.

gcha @ 28.septembris 2004 0:00
Ford mondeo 1995 Novērtējums: 8 Komentēt
Ford mondeo ghia 2.5V6, tika mekleets auto ar adas saloonu, bet gruti ko bija atrast, tika apskatiits viens ar melnu salonu, nu fors jau tas salonins bet tas auto tads apnurciits, tad atradaas velviens, bet kaa par brinumu ar gaisi bruunu aadu uun viss salons tads, sakumaa likas fui, jo auto bija ilgi stavejis, ljoti ilgi, jo izradijas motora defekts, tadus vacijaa var nopirkt cik uziet, motors tika sataisits un auto tika panemt uzreiz, nemaz citu nemeklejot, jo cena bija 4200 dolari nevis ka taja laika eiriki moderni : P, auto ir viss ko var veleties, orginali CD mainitajs ar 10 diskiem, nu orginalaa audio sistema, jaatdzist ka skan jau labi, skandas tikai tika nomainitas pret labakam, tad veel sedeklu apsilde, kas adai ziemaa labi noder, visa elektronika, pat spogulu apsilde, kondiska, el kresls, borta kompis ko gadas ljoti reti redzet sadiem fordiem laikam naak tikai ghia X versijai, tad veel tada laba lieta kaa pretbuksesanas sistema kas naak siem V6 motorinjiem lai ziemaa varetu izkusteties no vietas, baigi laba taa lieta ir uz lielaam pelkeem lielaa atrumaa kad sakas akvaplanesana, protams ka auto ir automats.
Remonts. Nava leets it ipasi ja iet runa par motoru, daargs un ne visos veikalos dabonams, bet zobsiksna vinam nava , ir keede, kas ir baigi labi jo jamaina ik pa 120 tkst km, piekare ir laba ja vinu nelauz pa bedrainaam ielaam, universaali ir daudz vietas kravai, var labi guleet taja auto, bet aizmugurejiem pasazieriem maz vietas.
Paterinjs. Nu pa soseju kadi 9 lirti normali braucot, var pat 7 ierakstitiea ja laiz ar kruizkontroli uz 90, nu pilseta tas ir izstiepts jedziens centraa sabu 15 var pat aiziet, bet taa viseji 12 lidz 13 litri negonkojot, bet gonkojot ui ui ui, sis motors miil augstu apgriezienu, ljoti kluss motors tuksgaitaa bet pie 3000 4000 apgriez paradas jauka dziesminja.
Tad veel sim modelim ir aplikti kautkadi Rs orginalie bamperi prieksaa , slieksni un aizmuguree spoileri, sada izskata auto esmu redzejis tikai vienu latvijaa, foto varbuut velak pieliksu, nava pa rokai.
rashns @ 18.septembris 2004 0:00
Ford Sierra 2.0 V6 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Taadu auto nopirku pa 60 ls no aviizes sludinaajuma, kad man bija knapi 17 gadi. Autinjsh nebija daudz ruuseejis, kas arii mani izbriiniija. Saakumaa mashiina pampa nost, ja uz granti gribeeju pasportot. Taa kaa taa bija mana pirmaa mashiina, tad nezinaaju, kas pa vainu. Tad padzirdeeju, ka varbuut nenjem kaads stobrs, vai ir izdegushi vaarsti. Man laikam paveicaas, jo pie vainas bija svechu vadi, kas bija nepareizaa seciibaa uzlikti. Tai pat dienaa izleemu aatraak no garazhas aaraa neiet, kameer nebuushu atradis pareizo kaartiibu. Taa nu pagaaja kaadas 40 min. un tiktieshaam viss bija kaartiibaa. Peec tam gan rajonaa visas granteetaas ielinjas bija taa novagotas, ka vareeja kartupeljus staadiit. Kad nomainiiju degvielas filtru un gaisa filtru, tad arii uz asfalta vareeja taisiit riktiigus burnoutus ar ziliem duumiem.
Vispaar saakumaa biju paarsteigts, ka tik vecam autinjam var buut extras. Un taas bija: elektriskie logi, el. spogulji, borta kompjuuters, kaa arii plashi izgaismots automashiinas salons. Ar sierru pabraucu kaadu pusgadu (arii ziemaa Liepaajas ezers dabuuja truukties). Miinusus shajaa laikaa nespeeju atrast, bet taa kaa vajadzeeja dabuut naudu tiesiibaam, tad mashiinu paardevu pa 150 ls.
Tiesiibas nokaartoju pa 150 ls un 01sant. arii C1 kategoriju. Tagad jau meenesi vizinos ar audi 100 83. gada 1,9 5cilindri, ko nopirku pa 100ls.
^Gybson^ @ 13.septembris 2004 0:00
Ford Mondeo 2001 Novērtējums: 9 Komentēt
2.5l., ~176 poniji, patēriņš - pilsētā:13l/100, ārpus:9l/100
Auto tika nopirkts pirms gada par EUR 10000. Iepatikās tā dizains un cena.
Auto samērā dinamisks, it īpaši pilsētā. Uz šosejas vēlētos mazliet lielāku uzrāvienu.
Detaļas dārgas, jo jāpērk orģinālās detaļas.
+
dizains
plašs salons
dinamisks
labi turas uz ceļa
laba vadāmība
viss apsildāms (sēdekļi, spoguļi, sānu un priekšējais stikls)
divpakāpju air- bag (vismaz nav bail, ka kaut kur ieskriesi un nedabūsi riktīgi pa purnu)
xenon
-
dārgs serviss
auto sēdekļi regulējās ar griežšanu (ak dievs, cik tas ir tizli)
ja bagāžniekā kas mētājas, tad troksnis salonā ir tāds, ka liekas, ka amīšus sit cauri
sēdekļu apdare - tizls materiāls, kas nepieguļ krēsliem

Visumā auto ļoti labs.
BI @ 6.septembris 2004 0:00
Ford XR4i 1983 Novērtējums: 10 Komentāri [13]
Nu es tā jūtu, ka te neviens par tādu monstru nemaz neko nav dzirdējis?! Nu tas ir labais! Lieku bīmerus tikai tā (līdz 3L motoriem) Bundžas forma vispār ideāla, lasīju, ka visi pasaules autokonserni to 83. gadā uzskatīja par veiksmīgāko risinājumu aeirodinamikā. Stiepj zvērā, čuguna galvas ļauj jāt līdz nemaņai. Tur 7 štukas pastāvīgi bez problēmām... spolē kā porš. Un tā V6 boksera motora skaņa - nu vispār uļots. Pēc maniem skaitļiem kādi pieci gabali vēl latvijā palikuši ejoši.

+ detaļas maksimāli standartizētas pēc sierra un skorpio
+ viegli ballējās ārā
+ menti netiek līdzi
+ liekās virsū turbīnas, un tad tas motors vispār ir nevaldāms

- mēdz apraut pusasis
- vērpjās kardāns
- bieži jāmaina ripuļi
- jāmaksā mentiem (ja vispār apstājos)
- otrais robs varēja būt zemāks, a to kvatras dažas tvinturbo var ielikt
- žēl, ka ražoja tikai no 83. -85. jo tipa tajos gados fords nekotējās kā sporta auto, un pircēji lohi nepirka
gints @ 21.augusts 2004 0:00
Ford Escort 1.8 TDi 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Laikam kā jau visi fordi (nav runa par jaunajiem) lēts visos remontos un ekspluatācijas jautājumos, ja tas neskar motoru. Bet manam motors kalpo labi, tas tiek kopts un ar to arī atmaksājās. Nobraucis esmu divus gadus, remontēt nācies stāvbremzes, iespējams tāpēc ka tās regulāri neizmantoju jo bija ieķērusies trosīte. Kā arī tika nomainīti bremžu loki un kluči, vēl stabilizatoru bukses un pāris citas gumijas. Vājš posms izrādijās izpūtēja gofra. Bet tas laikam arī viss ko vajadzējis taisīt. Un tad nāk ikdienas izdevumi, tādi kā eļļas maiņa un sāpīgāka lieta ir motora siksnas maiņa, kas ir salīdzinoši dārgs proces, lai gan parēķinot ekanomiju, kas ir braucot ar dīzeli šis proces pilnībā atmaksājas. Degvielas patēriņš pa taisno un pilsētā 4-7 l/100km. Auto pietiekoši dinamisks un pateicoties turbīnai arī lielā ātrumā nekļūst gausāks. Tā braucot kaut vai ar ātrumu 130km/h nebūs problēmu pie apdzīšanas, nav nepieciešama ieskriešanās un arī degvielas patēriņš īpaši nemainās braucot arī ar lielāku ātrumu par 90km/h
Hugo @ 13.augusts 2004 0:00
Ford Mondeo 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Tāxx... Īsumā - 1994 g, 1,8 16v (115zirgi) pikaps. Vispār esmu pilnībā apmierināts ar šo braucamo. Sanāca tā. Nopirku ar nobraukumu jau pie 220 000. Nebija domāts, ka nāksies ikdienā daudz braukāt. Bet tā teikt dzīve rāda savu un darba lietās nākas daudz braukāt. Nav vēl gads pagājis, kā jau būs 300 000. TAd nu varu šo to secināt par ši auto uzvedību pie samērā intensīvas ekspluatācijas. Motoram pa šo laiku klāt neesmu ķēries. (nu eļļu protams mainu). Braucu no maiņas līdz maiņai bez "uzliešanas" .
Ritošā daļa - sākumā nomainīju bukses un priekšējos gultņus. Pagaidām neprasās uz atkārtotu maiņu.
Nupat nācās nomainīt tā saukto starpgultni (nez kā viņu tur pareizi sauc). IZrādās jaunu tirgo kopā ar pussasi tikai (Ls 90). Lietots ap Ls 25.
Kopumā sakot. Man jau liekas ka autiņam nav ne vainas. Nu jau mekleju jaunāku MOndeo.
Plusi:
- stabils uz ceļa
- jauda pilnībā pietiekoša.
- plašs salons
- ērti sēdekļi priekšā.
- nepieprasīts zagļu vidū.
Mīnusi:
- detaļas dārgas.
- liels nodoklis.

-
Fans @ 6.augusts 2004 0:00
Ford ESCORT 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
ļoti prezīcs stūres mehānisms (pateicoties tam, ka nav stūres pastiprinātāja - arī izteikta vidējā pozīcija), superīga pretreakcija!
Motors 1.4 i. Samērā nodzīts, bet ar visu to braucienā uz Ungāriju(3300 km) vidēji patērēja 6.0 l uz 100 km(ap 100 km/h pārsvarā) (kaut arī ziemā pa pilsētu vien 1-2 km robežās grozoties patērēja 15 l uz 100 km).
Toties izrādījās, ka tērē eļļu 0.1 l uz 1000 km! Agrāk braucot ar Mitsubishi nekādu eļļas patēriņu vispār nevarēju konstatēt.
escortdriverteam @ 5.augusts 2004 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti