Peugeot 307
2001
Novērtējums: 6
Nopirku lietotu Peugeot 307. Mazs nobraukums - 60 000 km. Cena 7000 EUR. Pirms pirksanas aizvedu uz autoservisu, veci skatijas, it ka sista neizskatoties un ari diezgan laba stavokli. Pirmo menesi nobraucu un nekadas problemas nepamaniju, ja nu tikai to, ka priekspuse plastmasa loti zema, medz kerties lielaki akmeni vai iesprust uz trotuara malas, ja stavvieta parak talu iebrauc.
Bet kopuma pirmais iespaids loti labs, parsteidzosi ietilpiga masina, salidzinot ar Ausi A4, ar kuru braucu agrak, saja masina var tiesam daudz ko salikt, jo 5 durvis. Vel patikami, ka sedekli loti augstu, forsi viss parredzams (laikam sieviesu ipatniba: )).
Salidzinot ar Audi, protams ir troksnainaka un grabosaka, ka ari atrumu klokis tads ta ka izlodzits, ja Audi ieliekot netisam nepareiza atruma masina uzreiz protesteja un slapa, ka ari atrumi bija skaidri un viegli ieliekami, tad seit man pat ir gadijies, ka aizdomajos un tresaja atruma jau braucu uz 70 km h domadama, ka ir 5 atruma, masina ruc, bet ta ipasi neproteste. Atrumu caurumi nekonkreti, viegli sajaucami. Vel salidzinot ar audi ari stures pastiprinatajs stipri sliktaks. Bet stabilitates zina gan patikami parsteidza, loti stabili turas uz cela, neleka, bedres iznem miksti.
Bet tagad par problemam, pec paris menesu brauksanas saku pamanit, ka tad kad uznemts atrums uz 70 km h un atlaiz gazi, tad motora vai apaksa kaut kas sak baigi vibret un taiit skalaku troksni. Servisa teica, ka jamaina bukses un sarniri, jo motors staigajot, monainiju, bet vibracija joprojam turpinas. Varbut kads var pateikt, kas tas ir, varbut ta francu masinam visam ir un tas nekas traks nav?
Tad otra lieta, ko pamaniju, nestrada stures signals. Aizvedu uz servisu, jo bez signala nevar iziet tehnisko, tur saka, ka iespejams ir izsavis airbags, kas savukart parravis kaut ko un signals nestrada. Bet sataisit vienu pasu signalu nav iespejams, jamaina kaut kada tur kopeja lente uz kuras ir ari pagriezienu raditaji utt. Jauna lente maksa 300 Ls. Kaut ka tomer negribas ticet, ka del viena signala tadas problemas? Varbut kadam ari saja joma ir pieredze un kaut kas iesakams?
Nu vel par problemam runajot, ari labais pagrieziena raditajs medz parlekt uz kreizo pusi, ka jau te vairaki ieprieks rakstijusi, bet tas retu reizi un principa loti netrauce.
Bet kopuma joprojam savu izveli par labu Peugeot 307 neesmu nozelojusi, tiesa gan braucu pagaidam vel tikai 4 menesus.
Agnese
@ 11.jūlijs 2007 0:00
Peugeot Partner
2005
Novērtējums: 6
aparātu iegādājos 2005. gada februārī. 1.9D mazliet tā ka pa švaku. itkā domāts daudz maz samniecības vajadzībām, kur šad tad pavīzīnāt kādu detaļu tehnikai. tā jau nav ne vainas, viegli iekrāmēt un izkrāmēt, ja nolaiž ķebļus vietas bagāžai pietiek. bieži gadījās ka nedabū aizmugurējas(bagāžnieka) durvis vaļā(no ārpuses), jo nolūzis maziņš kniburiņš, kas regulāri sanāk mainīt, ar pārējām durvim a i tā štruntīgi, varaikas reizes japarausta ta jau vaļā i. bāka likās ka pa mazu(dienā bieži nobraukāju 200-300km), bieži nācās uzpildīties. vienā brīdī iedegās airbag(vaina kkādā stūres lentā) un chek engine lapiņas, ko servisā nemācēja izskaidrot kas pa lietu(serviss valmierā, dzeltenais: ))vienā feinā dienā braucot, sākas kkas baigi klabēt pie stūres pagriešanas, palūrēju zem haubes neko tādu nemaniju, līdz vienā brīdī(pēc kādiem 20km), palielāks troksnis un ... skatos ka man kkas seko. izrādījās stūres pastiprinātāja skriemeli novērpies un šis seko, nu bez lādēšanas un pastiprinātāju uz servi. nu jau 100000km noripināts. pastiprinātājs sulo. aizsargs apakšā uzlikts, jo bieži akmeņi dod pa karteri. ar aizsargu tenisa bumbiņas lieluma akmeņus cauri neizlaidīsi bez trokšņa, zems. rezerves ratu turu bagažniekā, jo skrūve sarusējusi un negrib nākt vaļā, īpaši jau neesmu lauzis, provējis esmu. itkā aperāts jau labs, bet vai, kā sak, laukiem, kūku vedāšanai un pilsētai mošk i labs. bleķīši paplānu
ipucanc
@ 18.aprīlis 2007 0:00
Peugeot 407 SW
2006
Novērtējums: 8
Nopirku so eksemplaru decembra beigas: benzins, automats TIP- TRONIC,2.0 140Hp, klima, sedeklu apsilde, lietus sensors, atpakalgaitas sensori, vienigi samta salons.
Esam cetri cilveki gimene, bet ir gana praktisks, ietilpibas zina problemas nav sagadajis, pagaidam nesudzos.
Uzraviens ok, uz sosejas un grunts turas vienadi stabili.
Ta ka ir darba masina tad katru dienu ar vinu nebraucu, un noskrejis esmu nieka 6000 km,60%soseja,40% grunts.
Vainas konstatejis nekadas nesmu, komfortabls, ari aizmugure sedosajiem, ja nesez pie stures tads ka es 1,95cm un tads pats aizmugure. Gaitas ipasibas un stabilitate uz cela vienkarsi ideala, tas kas man patik pegijos. Normala masina, par normalu cenu prieks videjas klases autiniem, panemu pa 17500 ls, operativaja lizinga.
Aizmirsu piebilst, par to ka berni sajusma par stikla jumtu.
Ja kas mainas manos uzskatos, dosu zinu velak kad bus vairak noskriets.
valts
@ 20.marts 2007 0:00
Peugeot 406 2.2 HDI Break
2001
Novērtējums: 9
Tika pārvarēts aizpriedums, ka franču auto ir mēsli (nu labi, citi varbūt arī ir : ) tobiš es neņemos spriest, jo neesmu interesējies, bet par šo konkrēto modeli no daudziem avotiem bija infa, kas šis ir viens no labākajiem Pežo darinājumiem) un mērķtiecīgi tika meklēts šāds agregāts
Un tā kādas 3 nedelas atpakaļ no viena LT censona (kas to savukārt bij atdzinis no Francijas) tika iegādāts šis manuprāt ļoti skaistais auto pa 6.3 eiro naudiņām, klāt vēl nāca nokian ziemenieces 400 eiro, visas CSDD lietas kādi 200 LVL un signalizācija 135 LVL - -> ~7.2 eironaudiņas. Meklets tika caur autoplius. lt
Tatad, 2001 gads, 2.2 HDI (cik nu ir pētīts, rets motors), 133 ZS un 314 NM pie 2000 apgriezieniem (piedodiet, ja kļūdos).. un jā, spēka šim auto ir daudz... apdzīt ir prieks : ) it sevišķi pēc iepriekšējā auto - Opel Astra 1.6 16V (jeb ecotec).
Auto ir salīdzinoši daudz dažādu ekstru:
*Klimats
*LIetus sensors (kurs gan dažreiz pārcenšas, bet citreiz akal īsti nefiksē, bet ir reizes, kad šīs lasa manas domas, kopuma ir OK)
*Borta kompis, kurš gan mazliet jokaini reekjina atlikushos km liidz bedziintankam, parasti stipri vien pa daudz : ) bet tas braukšanas prieku nemazina...
*4 elektriskie logi, miglinieki, CD, ādas stūre, labi saglabājušies oriģinālie lietie, elektriski regulējami krēsli... nu gan jau ka vēl kkkas..
Nomainīta eļļa, kkad jau arī siksna tiks mainīta. Papildus vaidzēja iepildīt kkādu mistisku vielu, kas kvēpu filtru attīrot (kompis ik pa brīdim bļāva, ka es pārāk dabu piesārņojot, lai gan ar šādu paziņojumu easy izgāju apskati un atgāzes bija tieši tādas, kā tam jābūt), bet nu kārtībai jābūt un iztērēti 50 LVL iekš Lauva Auto... un jā, apskate pa nullēm...
Tātad, tagad tas laibais un sliktias, kas ir pamaniits pa nobrauktajiem 3.5K km
Mīnusi:
*Paliels, pilsēta pagrūti, bet nu es pamatā pa šosejām un lielais bagāžnieks vasarā būs bauda, kad uz dažādām velosacensībām vaidzēs braukt : )
*Nu tas kompis mazliet dīvaini tās lietas saistībā ar patēriņu rēķina
Plusi:
*Dizains - modes lieta, bet nu man tā mazliet agresīvā priekša ļoti patīk
*Jaudas/ekonomijas apvienojums (tagad ziemā 70% šoseja, pārējais pilsēta vidējais pēc kompja bija 6.8, ar savu iepriekšējo bendzīnastru, kas ne Tuvu tā nevilka, kā šis, būtu tērējis kādus 8 litrus šājā gada laikā), kas pie tam vēl ļoti klusi strādā : ) uz šosejas trokši ir ļoti minimāli arī pie 150, kas ir lielākais, kas ir braukts te LVL - -> nav trokšņa, nav ātruma izjūtas, bet pagaidām ar CP nekādu nepatikšanu nav bijis, cenšos sevi kontrolēt
*lielākais sals ko piedzīvoju -24, pieleca.
Pagaidām laikam viss - zinu, nav daudz to plusu un mīnusu, bet pagaidām arī 3.5k km tikai, gan jau ar laiku nāks vēl (gaidu gan tikai plusus : ) : ) : ), tā, ka vēlāk būs vēl...
JR
@ 13.februāris 2007 0:00
Peugeot 407
2005
Novērtējums: 9
Sveiki! Šo mašīnu es iegādājos pagājuša gada aprīlī sia "Enro" Jelgava. Automašīnas cena bija 14 000 ls mašina ir tikai ar bāzes aprīkojumu, diemžēl paskopojos un arī tik daudz nauds nebija uz to brīdi, kurš ir pietiekami apmierinoš tas ir :1.8 benzīna dzinējs ar 116 zs mehāniska ātrumkārba, abs, ESP, centrālā atslēga, el. spoguļi, el. logu pacēlāji, 10 gaisa spilveni, lietie diski, miglas lukturi, signalizācija, stereo iekārta ar 8 skaļruņiem, stūres pastiprinātājs, un klimatkontrole. Pēc nobrauktajiem 25 000 km ar mašīnu kopumā esmu aprināts gan degvielas patēriņa ziņā gan arī ekstru un konforta ziņā. mašīna pilsētā degvielu tērē aptuveni 10 litrus bet uz šosejas ar vidējo atrumu 130- 140 km 8 - 8,5 litrus, tā kā ar mašīnu gada laikā tiek nobraukti tikai kadi 15 000 km tad tehnisku problēmu nekādu nav bijis vienīgais kas mašīnai ir izdarīts eļas maiņa, kas izmaksāja 40 ls mašīnas viens no mīnusiem ir diezgan cieta piekare ja sēdi aizmugurē uz bedraina ceļa to diezgan labi var just un otrs manuprāt diezgan liels mašīnas mīnus ir ka mašinas apakšas visi sargi ir no plastmasas un pati mašīna ir diezgan zema, pa latvijas grunts ceļiem braukt ir diezgan pagrūti, jo pie katras dziļakās bedres mašina gludina bedres malas ar savu plastmasas apakšu, apkope pamaniju ka vienā plastmasas sargā jau ir izsities caurumiņs : (, bet tas ta teica ka tas ir sīkums un nepiespieda nomainiit : ) nu kopumā mašina ir ista pilsētniece un šosejas mašina tiem kam patīk atri brauk, jo mašina uz ceļa turas patiešām pārsteidzoši, tie kas zin ceļu no jelgavas uz jurmalu, caur valgundi, tad pa to ceļu uz taises, 170, bet līkumos ne mazāk ka 120 un mašina tikai iedegas esp lampiņa un viņa praktiski pati visu izdara izjūtas patīkamas, mašīnas gaita diezgan labas ziemā arī mašīna turas diezgan stingri uz ceļa vienīgais tagad gribētos jaudīgāku motoriņu . paldies ka uzklausijāt mašinas novērtējums 9
vaiper
@ 28.novembris 2006 0:00
Peugeot 206
2004
Novērtējums: 10
Tātad šo mašīnu es iegādājos šī gada pavasarī. Tā ir mana pirmā mašīna, taču domāju, ka ne pēdējā. Dizainiski Peggy ir ļoti smuka ar samērā lielām tūninga iespējām. Konkrēti šis peggy ir ar 1.9D motoru un tas nu ir tas, kas šajā mašīnā mani neapmierina. Lai arī ir ļoti taupīgsun parasti visus ātrumus izbraucot līdz galam tērē tikai kādus 5-6 litrus dīzeļa uz 100km, varētu vēlēties vairāk jaudas. Pirms katras apdzīšanas ir nopietni jāapsver, vai uzspēsi vai ne. "sis konkrētais auto laikm ir viens no pirmajiem 206., tāpēc laikm nekādas extras tam nav. Ir tikai stūres pastiprinātājs un elektriskie logu tīrītāji : ). Nav nekādu airbagu vai ABS, pat ne elekrtisko logu pacēlāju.
Par salonu. Liekas ļoti lēts, grab jau pie nobraukuma 35000. Durvju apšuves visu laiku nāk vaļā. Pietr;ukst tahometra. Vēlākajos modeļos visas šitās lietiņas jau bija, tā ka tie noteikti ir daudz labāki un cena nemaz tik ļoti neatšķiras.
Ziemā ar šo autiņu ir samērā interesanti. Vins ir mazs un viegls. Var labi slidināties: )
Nja, tas laiakm arī tā kā būtu viss.
Ieteikums: Ja pērc pežo 206, tad labāk nemt kādu jaudīgāku motoru, bet viss pārējais vismaz pagaidām ir OK.
effect
@ 24.oktobris 2006 0:00
Peugeot 206 2l HDI
1970
Novērtējums: 8
Peugeot 206 2l HDI 2002. gada, 3 durvis.
Neņemot vērā arī negatīvas rekomendācijas, tomēr iegādājos šo auto. Pirms gada. 2002. gada Peugeot 206, 2 litru dīzeli, HDI motors, 90 zirga spēki. Lai gan pirms tam biju pārvietojies ar lielākiem un arī jaudīgākiem benzīna auto – Audi A4 (95), Honda Prelude (95), Opel Astra (03). Un jāsaka – ne mirkli neesmu nožēlojis šo izvēli.
Izvēli par labu Peugeot 206 noteica, pirmkārt, auto dizains, kas ir vienkārši burvīgs, stilīgs, sportisks utt. Patīk vai nepatīk. Man patika. Mans ir sudraba metālikas krāsā. Pieļauju, ka vairumam šī auto īpašnieku dizains ir viens no galvenajiem 206ā iegādes faktoriem. Otrkārt, auto motors – 2 litru HDI. Tas vairs nav daudzos citos 206 modeļos esošais 1.9 litru dīzelis ar 70 zs, šis ir krietni dzīvīgāks, dinamiskāks un, īpatnēji, arī ekonomiskāks (arī Peugeot bukletos minēts). Secināts apmainoties ar info ar 206 1.9D īpašniekiem. Treškārt, konkrēti manis izvēlētā modeļa aprīkojums. Nezinu, vai šī ir top vai tuvu top 206 modeļa versijai, bet aprīkojums bija tāds, kas nedarītu kaunu lielākas klases auto. Aprīkojumā gan multi stūre, gan borta kompjūters, gan kondicionieris, gan lietie diski, gan miglas lukturi, gan elektriskie logi. Jā, arī Recaro sēdekļi. Viss ļoti rūpīgi apstrādāts un pieslīpēts. Nevaru piekrist citos lasītāju pieredzes rakstos par 206 modeļa neērtumu, kur uzsvērts ļoti neērtais vadītāja beņķis. Šajā modelī jūties kā īstā sporta autiņā. Zems klīrens, dinamisks motors, ļoti atsaucīga stūre, pacieta piekare. Tie, kas mīl šāda tipa auto, sapratīs manu sajūsmu. Vadāmībā vienkārši aizraujoša. Plus vēl ekonomiska pārvietošanās. Pilsētā vairāk par 7l toč nav, ārpusē uz 90 vālējot 4l uz 100km, uz 110 ap 5l.
Ja jāmin mīnusi, tad, pirmkārt, vieta aizmugurē sēdošajiem. Aiz pasažiera ir normāli, taču aiz vadītāja tikai ārkārtas gadījumos. Taču tā kā ar auto pārsvarā pārvietojos 1 vai 2, tad to var pieciest. Otrkārt, varētu vēlēties vieglāku stūri. Varbūt tikai šai modifikācijai tā ir diezgan pastingra, bet tā nu tas ir. Ir stūres pastiprinātājs, tā kā ir ok, bet ja nu jāpiekasās, tad šo var minēt.
Remonti. Gada laikā tikai nedaudz esmu nomainījis pāris bukses un priekšējās šaras (feinie LV ceļi), kā arī eļļu. 3 spuldzītes arī bija nobeigušās. Ziemai rocene bija jāpievelk. Bet principā sīkumi vien ir.
Īss rezumē.
Plusi:
- Izcils dizains (personīgais viedoklis)
- dinamika/ekonomiskums
- aprīkojums, kas gan laikam ir izņēmums, nevis likumsakarība šim modelim
Mīnusi:
- maz vietas aizmugurē sēdošiem
- pastingra stūre
Archijs
@ 27.aprīlis 2006 0:00
Peugeot 407SW
2006
Novērtējums: 9
Kopš gada sākuma vizinos ar šo auto un esmu apmierināts - ir patiešām ļoti laba vadamība, tik labi uz stūres pagriezieniem nav reaģejis neviens no maniem 5 iepriekšējiem auto. Panemu ar 1.8 dzineju un sakuma biju nobazijies, ka nebus labi, jo auto pasmags, tacu nav ne vaina - varbut kamanualas karbas del, bet ir pat uzraviens. Tacu protams nekads skrejejs ar sadu motoru auto nav, tacu perkot, nebija ari tads merkis - ta teikt gribejas smuku gimenes auto. Izvele par labu sim auto krita uz to paskatototies, nu smuks likās : ) Drusku apbedinaja skats, kad atver motora parsegu - ja jauniem citu modelu auto tur viss ir smuki zemmelna vaka, tad te visadi vadi torci un nav tada pabeigtibas skata. Nomierinaju sevi ar domu, ka auto vel garantija un vaku aizveru : ) Drusku tie franci ir samudrijusi ar pogam salona, jo to ir par daudz un bez manuala skaidroba netikt, tacu ar to dazas miutes sapratu ka tur vis strada. Lielaka ekstra un pati labaka lieta - stikla jums - sajuta baraucot ipasi kreslaina vakara super ! Pats vel neesmu sedejis un braucis pakalejos benkos, bet tie, kas braukusi sajusma - tads skats pa jumtu. Kopsavilkums - auto labs, drusku padargs, tacu smukakais saja klase noteikti.
tulip
@ 7.aprīlis 2006 0:00
Peugeot 307 sw
2005
Novērtējums: 1
Bbiju iepircis jaunu 307sw benzīnnieku. Pateikšu godīgi, tik slikta mašīna man nekad nebija bijusi, bet mašīnas man ir bijušas daudz un dažādas. Pusgada laikā man nobira abas spoguļa apsildes, aizmugurējā loga apsilde, priekšējā beņķa apsilde, aizmugurējais amortizators (pa lielām bedrēm nebiju pacenties pabraukt), motora skaņa bija pietuvināma dīzeļdzinēja skaņai (servisā paskaidroja, ka jāmaina kompensatori). Visam punktu pielika, kad braucot atslēdzās durvis un kopjūters sāka bļaustīties, ka ir atvērts bagažnieks. Apstājos lai pārbaudītu vai tā tiešām ir, bet izrādās, ka bagažnieku arī vairs nevar atvērt. Iekāpjot atpakaļ mašīnā redzēju, ka ir ieslēgta signalizācija, bet mašīnu piedarbināju bez problēmām. Vēlāk mēģinot aizslēgt mašīnu no pults to vienkārši nevarēja izdarīt, jo vēl arvien borta kompjūters uzrādīja, ka bagažnieks ir vaļā. Šajā laika periodā biju nobraucis mazliet virs 10k km un pirmos 5k braucu ļoti godīgi.
Iespējams, ka man nepaveicās, bet šis ir tas mirklis dzīvē, kad esmu laimīgs, ka tiku vaļā no tā "superauto". Ja ir doma šādu mašīnu pirkt, tad iesaku sākumā uzzināt cik maksā taksis ar kuru būs jāvizinās kamēr mašīna atrodas servisā. Ja nav ko darīt un gribās sev mazliet pačakarēt nervus, tad tā ir pareizā izvēle.
Secinājumus izdariet paši.
Pegijs
@ 7.februāris 2006 0:00
Peugeot 206 1.9D
1999
Novērtējums: 6
Peugeot 206 1.9D
Kad šis auto nonāca manās rokās, uz spidometra tam bija 60000 km, es ar to nobraucu vēl ap 200000 km. Ko pastāstīt ir…
Mašīna balta, divas durvis, bāzes komplektācija X- line, bez kondicioniera, bet ar dikti smukiem Citroen 15” diskiem no Xsantia, kas vēlāk ekonomisku apsvērumu dēļ tika pārdoti. Tahometrs bija, ABS nebija.
Ārpuse: Ārēji mašīna nenoliedzami pievilcīga, taču motora pārsegs jau drīz vien ir bedrītēs no akmentiņiem, mīksts metāls. Stāvietās arī der uzmanīties.
Gaismas sliktas, neizgaismo neko. Sākumā domāju, ka lukturi vainīgi (stikls bija jau nomatējies), taču, uzliekot pilnīgi jaunus, nekas labāks nekļuva. Izeksperimentējos visādas labās spuldzes (arī CoolBlue un tādā garā), ar Osram Silverstar+50 jau palika labāk, taču tikai pēc Hella FF300 miglinieku uzlikšanas likos mierā, gaismas pietika atliektiem galiem (par ksenoniem nepieminiet, nepamatoti dārgi un strīdīgi, galu galā 206). Starp citu, visādas lampiņas izdeg bieži, elektriķi nekādu vainu neatklāja (pārspriegumi utt. ), tāpēc vienkārši vadāju visu veidu spuldzītes līdzi.
Katru gadu mainīju priekšējo stiklu, jo ziemā noteikti kāda fūre parūpējās par lidojošo akmentiņu pietiekamību. Logu slotas izmēģināju gan Champion, gan Bosch, bet paliku pie oriģinālajām Peugeot/Bosch, jo to cena bija bija pa vidu un dzīvoja vismaz 10k km (Championi ziemā vispār pie 6k km jau sāka haltūrēt un “čīgāt”).
Akmeņi ātri sasit lupatās plastmasas riteņu arku iekšpusē. Mainīt nav vērts, atkal sasit. Arī krāsa sliekšņa apakšā ziemā tiek nodauzīta nost pa tīro. Bet rūsa mašīnu nemoca, varbūt vēlāk.
Salons: Salonā izmantoti gaužām prasti materiāli, visus labi iecerētos risinājumus lētums sabojā neatgriezeniski. Paneļa plastmasa raupja un neglīta, tīrās slikti. Jāatzīmē, ka prastais sēdekļu audums nav piemērots tīrīšanai vispār, šokolādi un pienu pie stūres nelietojiet, pie iespējas izvēlieties 206 XT ar samta salonu, tas tīrās normāli (un arī pārējais aprīkojums ir krietni labāks). Sēdekļi neērti, ilgstošiem braucieniem pilnīgi nepiemēroti, jo nav nekāda atbalsta ne mugurai, ne sāniem, arī to regulācijas soļi ir par lieliem, īsti ērti iekārtoties neceriet. Papildus problēmas šajā ziņā sagādā arī stūres regulēšana, jo pietrūkst regulēšanas dziļumā, tad varētu iekārtoties jau tīri ciešami. Auto paredzēts augumā nelieliem cilvēkiem, garākiem braucējiem ceļi ar garantiju atduras panelī, kaut sēdeklis atbīdīts līdz galam.
Mehāniskie kloķi un pogas slēdzas cieti, pat pagrieziena rādītājs klikšķinās neierasti skaļi. Ar laiku pierod un, iekāpjot vācu vai japāņu auto, ir pat sākumā jāieklausās un jāpierod pie “mīkstajiem” kloķiem un skaņām.
Mērinstrumentu panelis labi pārskatāms un lieliski lasās, vienīgi ieslēdzot gaismas, elektronika tā izgaismojumu gādīgi tā satumsina, ka dienas laikā apgrūtina saskatīt rādījumus. Un regulēt šo apgaismojumu nav lemts.
Stūre gan ļoti ērta, ne par lielu, ne par mazu, ļauj turēt to sportiski pareizi, ļaujot izmantot lielisko un salīdzinoši aso vadāmību. Braukt ātri pa apledojušiem lauku ceļiem ir viegli, vadās lieliski. Arī pāredzamība ir laba, pat “neredzamais” purns stāvvietās problēmas nesagādā, atpakaļskata spoguļi ar noliekto ārējo malu ir labi, pietrūka tikai to apsildīšana un elektrovadība, bet normālajās komplektācijās tas ir.
Skaņas izolācija gan ir bēdīga, no ceļa trokšņi dzirdami lieliski, arī 1.9D dzirdams lieliski. Vienīgais glābiņš ir papildus skaņas izolācija.
Atsevišķi jāpiemin priekšējais stikls. Tas ir liels un vasarā ļoti karsē, liels pluss būtu “violetais” sauli atstarojošais stikls, kas nāk mašīnām ar kondicionieri (starp citu, pērkot pievērsiet tam uzmanību, jo no Vācijas nākušajām ar kondicionieri ļoti bieži ir izsisti un ir ielikti lētie štrunti).
Starp citu, salona spogulis ir novietots par augstu, skatam traucē jumta aizmugurējā augšējā mala. Ar laiku samierinies, bet tomēr traucē.
Salona apsilde un ventilācija priekšā ir ļoti laba, bet aizmugurē ziemā siltums netiek…Un salona filtrs maināms gandrīz katrā eļļas maiņā, savādāk svīst logi (Lauva auto tie ir lētāki kā citur J).
Skaļruņi štruntīgi, ja gribas daudz maz ciešamu skaņu, nāksies pastrādāt, tik slikta skaņa mūsdienu mašīnās nu jau ir retums.
Motors: Motors 1.9D īstenībā ir ļoti aizvēsturisks, šur tur papildināts ar pāris vadiņiem, bet konstruktīvi nāk vēl no 80- tiem gadiem. Tas ir skaļš, vārgulīgs un izteikti neekonomisks (~6.5L uz šosejas). Taču kalpo labi, tiesa gan, otrās ziemas sākumā sāka nelekt pie mīnus15oC, taču, pagriežot mazliet agrāku “aizdedzi”, raizes pazuda un turpmāk leca no pusgrieziena arī pie mīnus 30oC. Tā arī nobraukāju bez motora remontiem. Patika, ka varēja brīvi vēl ar skrūvgriezi pieregulēt, jaunās paaudzes motoriem jau viss, dodies tik pie dīlera, neko vairs nevari improvizēt (chipi neskaitās). Eļļu lēju sintētiku Total9000 (~16Ls/5litru kannna), kā rakstīts grāmatā un mierīgi varēja braukt rakstītos 15k km. BP eļļu arī reizēm lēju, bet to vajadzēja mainīt jau pēc 7-8k km.
Raksturīgi, ka izbeidzas visādi gultņi, gan radiatora ventilatoram, gan sūkņiem, gan citur. Salona ventilatorus vien nomainīju kādus četrus, visiem izbeigušies gultņi.
Ritošā: Piekare ir lielisks kompromiss, ne par cietu, ne par mīkstu un nodrošina lielisku, paredzamu un asu vadāmību. Taču jārēķinās ar dažām Peugeot īpatnībām- ik pa 100k km obligāti jāmaina aizmugurējā tilta adatgultņi un pēc katras ziemas akmeņu sasistā vadītāja puses rokas bremžu trosīte. Aizmugurē tas viss, taču priekšējā piekare prasa paredzamus, taču regulārus ieguldījumus: ik 35k km jāmaina izdauzītie apakšējie lodbalsti (nāk ar visu sviru; 65Ls+), agrāk ik pa 15k km bija jāmaina stabilizatora atsaites, bet tad pēkšņi vairs nebija (pieļauju, ka Peugeot mainījās piegādātājs vai tml. ), pēdējām jau bija pāri 100k km, bet mainīt nevajadzēja. Amortizatori priekšā nespēja ilgāk par 60k km novilkt, vienalga vai Monroe Standart vai dārgie. Paiet 60k km un viss. Iesaku netērēties un likt parastos Peugeot oriģinālos. Reizē ar amortizatoriem vienmēr nācās mainīt arī atbalsta gultņus, jo parasti jau bija sarūsējuši un beigti. Bija jāmaina arī stūres uzgaļi un vēl šis tas, bet tas nebija periodiski.
Lieliski izskatās lietie 15” diski no Citroen Xsara, taču diemžēl tiem ir mazliet lielāks iznesums un lauž piekari, nācās drīz vien pāriet uz parastajiem 14” bleķiniekiem, tie ļāva retāk remontēties un arī palika mazāks degvielas patēriņš. Bet smukuma nekāda.
Kopsavilkums:
+smuka
+lieliska vadāmība
+paredzami remonti
+lieliski ārējie spoguļi
+ilgdzīvotājs motors
+lētas oriģinālās detaļas (beigās jau lielākā daļa tika pirkta Lauva, jo izrādījās izturīgākas par neatkarīgajiem ražotājiem)
- izcili neērts vadītāja sēdeklis
- prastie salona materiāli
- regulārie remonti
- pilnīgi neekonomisks dīzelis
aviators
@ 3.janvāris 2006 0:00