Lasītāju pieredze par saviem auto

Saab 900 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nu tad padalīšos savā pieredzē ar SAAB 900 NG, 2.0T.

Iegādāts tieši pirms gada. Bij pienācis laiks nomainīt veco 9000 pret kaut ko citu. Biju jau nosolījies nepirkt hečbeku, jo reāli bija iekretinējuši aizmugurējā vāka stiprinājumi vecajam SAAB 9000. Nepārtrauktā graboņa, bet papētot 900 eņģes secināju, ka šim negrabēs, jo konstrukcija stipri vienkāršāka.

Skaidrs bija tas, ka obligāti jābūt ar turbīnu, klimatkontroli un vēlams ar automātu. Kādu mēnesi cītīgi pētīju interneta sludekļus, lai atrastu to, ko biju izdomājis. Ja bija ar tubīnu un automātu, tad krāsa nebija īstā un tā tālāk. Kad jau biju atmetis cerību, ieraudzīju to, ko nākamajā dienā nopirku.

Nav automāts, bet ir turbīna un klimatkontrole. Nav arī ādas beņķu, ko arī negribēju, jo no iepriekšējā auto bij palicis negatīvs iespaids. Notīrīt jau baigi forši, tikai ziemā iekāpjot tie ir nenormāli auksti, tur pretī vasarā, atstājot saulē, ar šortiem iesēsties vajag drosmi. Tad vēl ir smuki melnā krāsā, ar smukiem lietajiem diskiem. Cenu ar sarunāju sev vēlamu un darījums notika. Sākumā sludeklī prasītā cena bij 2200 eiro, beigās nokaulēju uz 1750 eiro.

Braukšanas ziņā atšķirīgs no 9000, īsāks un šurāks, bet tajā pašā laikā smagāks. Gaitā cietāks. Lai arī motors tāds pats, bet rāviens drusku savādāks. Liekas, ka kārba ir bišķi "īsāka" nekā 9k. No sākuma bij jāpierod pie pedāļu izvietojuma, samērā tuvu viens otram. Pašvaks stūres pastiprinātājs un nosacīti ciets sajūga pedālis (nav hidrauliskais). Vēl pie trūkumiem: nav iespēja regulēt logtīrītāju pārtrucēja intervālus, maziņš cimdu nodalījums, pietrūkst vietas, kur braucot novietot sīkumus (maku, telefonu), nolaižot aizmugurējos beņķus nav gluda grīda, nolaižot aizmugurējā sēdekļa roku balstu un attaisot slēpju caurumu sniega dēlis neiet iekšā. Jānolaiž viena aizmugurējo sēdekļu pusīte.

Pārējais OK, it sevišķi turbīnas "spēriens". : )

Par remontiem. Gada laikā nobraukti aptuveni 20 000 km, nomainīti priekšējie sailenbloki, pārlasītas aizmugurējās bremzes. Cenas kā jau cenas, sailenbloki kaut kādi Ls 10 gabalā, aizmugurējās bremzes ar jauniem diskiem, roķenes lokiem un trosēm kopā kādi Ls 70 laikam. Darbs paš rokām. Nezinu kur ir tie dārgie remoti??? Ā, ķēdi iepriekšējais saimnieks bij nomainījis, tā , ka man pietiks. : ) Elektronikas gļuks bij viens sākumā lambda zondei, bet pie vainas bij pārlūzis vadiņš. Pārējais darbojas.

Patēriņš normāls, pa šoseju 8 - 10 l, pilsētā ap 13. Varētu jau dabūt mazāku, bet neesmu ekobraukšanas piekritējs. Lai arī nebraucu ātrāk kā 110 km/h, bet pie apdzīšanas patīk iespiest pedāli tā, lai jūt, ka turbīna iepūš. : ) Tur arī tie litriņi slasās.
 
spainis @ 24.aprīlis 2007 0:00
Saab 9-3 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Iegādāts tieši pirms nedēļas... Tādēļ šis laikam būs kārtējais paskopais rakstiņš... Līdz šim esmu braucis tikai ar maziem japāņiem, tādēļ ir grūti objektīvi novērtēt...

Hečbeks, 2.0i motors bez turbīnas, mehāniskā kārba, tumši zaļā krāsā... 4600 eiro, noskrējis 139 000 km...

Pērkot autiņš tika aizdzīts uz E&S servisu, lai notestē... Nopietnas kaites neatrada...

Te nu būs vainu saraksts...
1) Antenas serde jāmaina, varbūt mehānisms(antena ir un radio skan : ), iekšā/ārā nākas ar roku bīdīt )
2) Loku skalotājs pasažiera pusē nestrādā...
3) Motora temperatūras devējs strādā ar kļūdu ( cik lielu nevarēja pateikt... True/False... Pie dīlera maiņa 30Ls)
4) Jāuzpilda kondicionieris... (Laikam nopietnākā no visām kaitēm)
5) Jāieskrūvē lampiņa "Fasten Belts"
6) Amīšu nolietojums 20%... 80% vēl atlikuši
7) Roķenei 40% starpība (tehniskajā bija starpība, bet nepiesējās) - praksē tas izpaužas kā nepieciešamība pievilkt stingrāk...
8) Sailentbloki esot jāmaina (tehniskajā nepiesējās)
9) Aizmugurē nodilusi emblēma
10) Neoriģinālais bākas vāciņš

Pagaidām vēl nekas nav taisīts...

Par braukšanu... Mašīna iet normāli... Atbilstoši attiecībai 1415kg (1850kg) / 131zs... Ja ir visi pieci pasažieri, tad gan , fūri apdzenot, labāk ielikt 4. robā... Un, kas mani ļoti priecē - neslimo ar mazo motoru kaiti - jūtīgumu pret mašīnas masa pieaugumu (viens pasažieris ir ok, iesēdini vēl divus aizmugurē, piekrauj bagažnieku un aizmirsti par normālu apdzīšanu). Uz asfalta turas kā pielīmēta, pat ja asfalts ir viļņains... Grantij gan nav radīts... Braucot pa nesen grēderētu ceļu nedaudz peldēja... Ar savu veco '91 Lanceru (1.3 12v arī priekšpiedziņa) atļautos krietni ātrāk braukt līkumos...

Pie pedāļiem dikti jāpierod... Grūti uzsākt ar lēcienu, jo pareizais intervāls ir 2000 - 3000 rpm... Sakombinēt to, ar faktu, ka mašīna no sākuma jāpabaro, tad jālaiž sajūgs nav dikti forši... Ja būs virs 3000 rpm, aizies spolēdams... Ja zem 2000 nedaudz paraustīsies (nekāds lēciens nesanāks)... Bet tas tikai laika jautājums...

Pilsētā diezgan ērts, diezgan pārskatāms (vadītāja pusē aklā punkta vispār nav, jo spogulis lauzts, pasažierim gan parastais plakanais... Vispār spoguļi gan prasījās nedaudz lielāki... ). Ja ir pierasts braukt ar mazu mašīnu, ieteicams piedomāt par gabarītiem (it īpaši pakaļas garumu).

Gaišais samta salons... Smuks, bet nāksies bieži tīrīt... Vietas daudz tieši garumā... Ja vadītājs ir 180, tad viņa aizmugurē var ērti sēdēt arī 195 garš pasažieris un justies ērti... Platumā - aizmugurē divi pasažieri uz 100 kg jutīsies ērti, ja gribēs iespundēt vēl trešo, tad tikai bērnu... Katram krēslam ir pa kabatiņai ar gumiju -

Bagāžnieks - pietiekami liels, ja vēlas pavasarī vest mantas uz laukiem, par mazu, lielām sadzīves mantām (bet varbūt tomēr var iebāzt veļasmašīnu)... Sēdekļi atlokās un nu jau toč veļasmašīnu vēsā mierā iebāzīsi... Sēdekļiem atlokoties nav gludā grīda... garumā itkā būtu vieta gulēt, bet slieksnis starp krēsliem bagāžnieku noteikti to neļaus... Var mēģināt ielikt piepūšamo matraci...

Durvis, durtiņas, vāciņi - Durvis neļurinās, negrab... Sajūta, kā verot vaļā kārtīgas dzelzs durvis... Veras viegli... Motora pārsegs - ērti atvērt, nav jāmeklē un jāstutē ar kādu dzelzs stieni. Ciet verot jāpietur... Ja palaiž savā gaitā, tad nokrīt ar skaļu bļarkšķi, kam momentā seko lamuvārds no manas puses : )... Tas pats sakāms par bagāžnieku, ja palaidīsi savā vaļā lejā... Optimālais augstums = 10cm... aizcērtas smuki un viegli... Interesanti, kā bagāžnieku ciet vērtu mazs japānis vai ne pārāk gara meitene... Domāju, ka cilvēkiem ar augumu zem 165 varētu būt problēma aizsniegt atvērta bagāžnieka vāku, lai dabūtu to ciet... Nāktos lēkāt vai kaut kā ķeksēt lejā...

Elektronika - trūkst klimata kontroles, apsildāmo sēdekļu, kruīza kontroles un elektriski regulējamu sēdekļu... Kompis rāda vidējo degvielas patēriņu, cik km var nobraukt pie tāda patēriņa ar atlikušo degvielu, āra temperatūru, vidējo ātrumu...

Nekorekti Saabam skaitīt litrus uz simtu, bet nu tomēr...
Uz šoses aptuveni 8L(90km/h), 9L (120km/h)... Pilsēta, bez sastrēgumiem ap 10L... Sastrēgums - 15L+... Rezultātā pēc nobrauktajiem 400km (apmēram 200km uz šoses, 200km pilsētā) vidējais degvielas patēriņš 12L...

Kāpēc novērtējums ir 8? Mašīna ir ļoti laba priekš cenas. Es teiktu, ka labākā izvēle cenā līdz 5000eiro, ja kritēriji ir drošība, ērtums, ekstras un jauda.
 
Rūdolfs @ 22.aprīlis 2007 0:00
Saab 9-5 Griffin 1999 Novērtējums: 10 Komentāri [12]
Pavadīju garas nedēļas mēģinot atrast auto, kurš pilnībā atbilstu manām sākotnējām vēlmēm. Skaidri zināju, ka vēlos tieši Saab 9-5, ne vecāku par 1999. gadu, vismaz 2.3 motoru un vēlams Aero ar maksimālu komplektāciju. Tika atrasti daži varianti, kuri tika aizdzīti uz diagnostiku E&S auto. Šo procedūru iesaku izmantot visiem, kas plāno iegādāties lietotu Saab. Iztērējot Ls35.00 uz diagnostiku var ietaupīt pat vairākus tūkstošus uz remontiem jau īsi pēc to iegādes. Un tipiskākais remonts pēc iegādes - ķēdes maiņa, kas izmaksā ~Ls700.
Saabs laikam ir auto, kas nespēj atstāt vienaldzīgus nedz tā pielūdzējus, nedz pretiniekus. Auto, kurā nav iespējams neiemīlēties pabraucot kaut vai pāris dienas. Klasika, pat snobisms interjerā un eksterjerā, komforts... Un protams - aizdedzes atslēga PAREIZAJĀ vietā! Kā noteikt - cik automašīnai bijuši saimnieki/braucēji? Pēc nezinātāju skrāpējumiem uz stūres mēģinot iebāzt aizdedzes atslēgu tur, kur viņa nav jābāž! : )
Un pie tā visa Griffin komplektācija, 3.0 V6 dzinējs. Tiešām prieks braukt...
Un vēl viens būtisks arguments par labu Saab iegādei: šis auto nav riska grupā! Un tas nozīmē, ka KASKO apdrošināšana uz gadu jums izmaksās krietni zem 10% no auto vērtības un nebūs jāpavada daudzas stundas apdrošināšanas kantoros uzrādot atslēgu komplektus, signalizācijas, telpas kontroles un tā tālāk... Un arī naktī varēsiet gulēt pavisam mierīgi, jo vienīgais iemesls, kādēļ garnadži varētu apskādēt jūsu auto, varētu būt nevērīgi automašīnā pamestas mantas. Šos auto vienkārši NEZOG!
 
Trollis @ 16.aprīlis 2007 0:00
Saab 9-5 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Uz saab 9-5 skatiijos jau ilgu laiku bet vienmer kaut kaa nesanaaca iepirkt. Baidiija daargas dalas un remonti. Bet nu beigaas izdomaaju taa: ka viss jau drosi vien kaa ar jebkuru masiinu buus atkariigs no iepriekseejaa saimnieka un vispaareejaa tehniskaa staavokla. Taa nu Pie saaba tiku loooti
aatri citiem varbuut tas liktos rekordiis laiks. Vienu jauku dienu izdomaaju ss. lv paskatiities kaadas Saabiem ir cenas nu taa tiiri interese peec. Peec minuutes ieraudziiju sludinaajumu Saab 9-5 ar visaam ekstraam tiko no Beļģijas pa 5600 EUR piezvaniiju un paardeveejs jau pa telefonu nolaida cenu uz 5000 EUR esot naakamajaa dienaa uz beļģiju jaabrauc peec citiem auto un vajagot naudu. Nu OK braucu skatiities protams izbraucot neko daudz nesparatiisi iet OK nekas negrab un negaudo Bet tas absoluuti NAV garants tam ka Viss ir kaartiibaa (ir bijusi pieredze ar citiem auto kad it kaa viss OK bet kad pacel augsaa tad izraadaas remonti uz 600-1000LVL)
Taa kaa bija sestdiena un jau peecpusdiena un nezinaju kur iisti paarbaudiit noleemu veikt vienkaarsako celu tas ir uz TA apskati jeb diagnostiku. Tur izraadiijaas ka viss ir kaartiiba un lai izietu TA vajag miglas lukturi ielikt vietaa (remonts bija uz 6LS) Veel 1 ielika par to ka nedaudz naak eļļa (nepil bet nedaudz suucas) no stūres mehānisma bet tas esot Saabiem normaali ?! Nu hvz kaut kad buus veel kaadaa servisaa par to jaapjautaajas. Paareejais pa nulleem.

Dizains:
Lieku 10 no 10 nu nez personiigi man liekas ka 9-5 dizains ir vienkaarsi ģeniāls viss ir tik perfekti pārdomāts visas līnijas gan eksterjera gan interjera dizains ir perfekts. Panelis kurs pilns ar pogām slēdži rokturi vis ir vienkārši perfekti nostraadaats. aadas apsuvums apdares materiaali viss ir augstaa liimenii. Ergonomika laba neiztur kritiku argumeents ka daudz pogu un neko saprast nevar taa nav pogas ir lielas vis ir loģiski sakaartots un saprotams. Taapat arii atsleegas atrassanaas vieta ir loti parociiga.
Mūzikas sistēma nu ļoti augstā līmenī 9 skaļruņi perfekti basi noteikti ka tikpat laba kaa BMW 7 seerijaa vai pat labaak pilniibaa apmierina.
Dzinejs:
2.3t LPT 170 ZS pateerins 7-8l100KM pa šoseju kruīzā pa pilseetu nu ļoti dažādi no 12l/100KM -16l/100km. Ceļ labi no visiem apgriezieniem labs griezes moments jau pie 2 K apgr. Nav turbobedres. Nu faktiski loti optimaals jaudas agregaats (laba jaudas veiktspeejas attieciiba un sapraatiigs degvielas pateerins.
Ātrumkaarba:
Sleedzaas perfekti praktiski nejuut paarslegsanos ir sport un parastais reziims bet jeegu sport reziimam neredzu jo vis atkariigs kaa riikojas ar gaazes pedaali taa arii kaarba sleedzas ja strauji min griidaa tad pa 2 robi sleedzas uz leju un tad ir labs paatrinaajums. Sport reziima laikam tur ilgaak augstaakus apgriezienus.
Komforts:
Salons ir kluss laba skaņas izolaacija nekas negrab braucot pa bedreem mazliet cietaaka piekare saliidzinot ar BMW 5 seeiju vai Audi A4 bet tikai mazliet perfekti turas uz cela seedekli eerti vieniigi vareetu veeleeties labaaku saanu atbalstu.
Beigu veerteejums:
Diazins - 10
Vadaamiiba - 8
Komforts- 8
Cena/ aprīkjums 10 ( 9-5 pamataa ir labi apriikoti ar kruiizu klimu aadu atšķiriibaa no vaacu auto kur biezi pastaav iespeeja ka kaadas no ekstraam nebuus) Videejaa tirgus cena 98. gada auto saakot no 6000EUR
Kopaa 9
Konkurenti:
BMW 5 seerija
Audi A6
Mersedes E klase

No augstaak mineetajiem esmu braucis padaudz ar BMW 5 series BMW ir nedaudz labaaka skanas izlocaija un mazaak juut bedres bruģi utml. Bet BMW noteikti zaudee uz dizainu apriikojumu cenu.
Audi: Ir daargaaks ar daargu alumiinija piekari nu nez personiigi man ne ar ko nesimpatizee.
Vieniigi sava zinaa 2.7T Biturbo Quatro vareetu buut labs eksemplaars bet nu maksaa tak arii ap 10K EUR
Mersedes E klase iistos Mersedesus beidza razot laikam 95. gadaa : ) salons izskataas traģiski (vecmodiigs) Maksaa daudz.
Ja gribi lai tavs autins izskataas daargaaks nekaa patiesiibaa ir Tad Saab vareetu buut iistaa izvele. Kad daziem pazinaam un koleegiem patecu par kaadu ciparu nopirku dazi neticeeja jo domaaja ka maksaa ap 10-15K EUR : )
Tagad atliek braukt un paarliecinaaties kaa buus ar tehnisko izturiibu....

 
Jānis @ 15.marts 2007 0:00
Saab 9000 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Sveiki visiem kas lasīs šo rakstu un gribu pastāstīt par savu nu jau otro autiņu SAAB 9000 3.0 V6 pirmais starp citu arī ir 9000 tikai 2.0 , tā kā radās nepieciešamība pēc otra auto tad nu pēc dažu nedēļu domāšanas un meklēšanas tiku pie šī auto (bija gan drusku pastāvējis , bet zem jumta)tehniskā bija jau beigusies , bet izejot tehnisko izbrāķēja pa sīkumiem (tākā pirku ziemā , bet autinš kustinats pēdejo reizi vasarā tad arī sekojoši bija sasalis logu tīrāmais šķidrums , tālas gaismas atteicās darboties bet braucot mājas darbojās normāli , un vēl daži sīkumi ritošajā dažas bukses bija beigtas)protams aizdzinu arī pie viena saab meistara un protams sarakstiņu papildināja ar to ko tehniskaja neredzēja, bet visumā kopā ņemot auto ir labā tehniskā stāvoklī , redzams ka iepriekšējais saimnieks bija par to rūpejies.
Atšķirībā no pirmā autiņa šim jau ir abs, tcs, klimatkontrole, gaišais ādas salons, šim motoram jau izmanto zobsiksnu līdz ar to motors krietni klusāks tik laicīgi tā janomaina , un citi sīkumi.
Degvielas patēriņš ja brauc normāli ir ap 11l(vidējais)un ja brauc straujāk tad kompis gan rāda pāri 12l , bet ja gabaliņš jābrauc tad var redzet ka strauji krītas degvielas rādītājs .
Bet salīdzinot ar pirmo autiņu ar divlitrigu motoru ar pilnu bāku pietika nedeļu ko braukt uz darbu tad ar šo ir tas pats.
Sāku nomainīt audio sistēmu , dažus vakarus pasēdēju darbnīcā un tapa jauns aizmugures plaukts ar diviem infinity basu skarļruņiem , tuvākā laika ir ieplānots arī nomainīt orģinālo akustiku un protams pēc principa slēpta akustika (tāpat ka basu skaļruņi)pirmkārt nebojā auto dizainu un nekrīt acīs kam nevajag)
Plusi mana uztverē ir daudz , ērti braukt, laba vadāmiba, remonta ziņā nav no tiem dargākajiem auto (un tākā ar elektroniku esu uz tu tad sīki remonti elektronikā nesagadā nekādu problēmu)salīdzinājumā ar citiem autiņiem ir erti sēdēt gan priekšā gan aizmugurē, ziemā arī nesagādāja nekādu problēmu gan palaišanas un braukšanas ziņā(protams ir jabūt labām ziemas riepām)
Mīnusi pat nezinu ko teikt , varētu būt labāk pārskatāms panelis (augšejo rindu mazliet aizsedz stūre tad vai nu jāpavelk stūre uz sevi , bet tas nevienmer ir ērti vai japaliec drusku uz leju galva , bet tas tā ir sīkums)
Protams detaļas nenopirksi katrā auto veikalā , bet arī ta mūsu laikos nav vairs problēma .
Kopā visu ņemot ar auto esu ļoti apmierināts Pagaidam īpašu problēmu nav bijis , tuvāka laika būs jānomaina bremžu kluči kurus ari pats mainišu kā nekā ir skola no pirmā saab : )bildēts gan telefona kameru nebija pa rokai normāla fotoaparāta , iepriekšejam autiņam tika ielikta gāzes iekārta(lētā) tad šim ja arī būs smaga nepieciešamiba ielikt tad tik dārgo variantu, bet tuvākā laikā par to pat nedomāju: )jo it kā jau ir ekonomija , bet ir daudz arī mīnusu (lētajam variantam) , bet dargo pagaidam nesanak kā nekā šim autiņam ap 750-800ls.
 
skm @ 1.jūnijs 2006 0:00
Saab 9-3 Sport Sedan 2.2TiD 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
2006. g. janvārī sāku ekspluatēt. Ekstras gandrīz visas, E&S salonā autiņiem redzēju tikai pliko audio versiju bez navigācijas. Pašam patīk. Citiem arī. Man patīk dīzeļi, tāpēc priecē, ka SAAB tagad tādi ir, citādi es nebūtu izvēlējies. Plusi: Ideāla vadāmība, 140 km/h līkumos palīdz ESP, labas bremzes, ir navigācija, ir savs telefons, ērts un smuks. Trūkumi: nav 6 robu kārba. Par citiem trūkumiem vēl pāragri.
Rock68 @ 13.februāris 2006 0:00
Saab 95 2000 Novērtējums: 10 Komentāri [2]
95 SAAB kā jau 95 SAAB. Ūberlabs auto par izdoto naudu. No aprīkojuma pietrūkst tikai elektriski regulējamu sēdekļu, bet tas sīkums. Pats svarīgākais ir 200 zs un V6 motora patīkamā rūkoņa! Dizains ļoooooti labs - auto man piestāv! Gribēju pirkt e39 bembi, bet, kad tā paskatījos, kas ar tiem bembjiem braukā...
Šeit pie aprakstiem daudzi liela savus auto ar mazu degvielas patēriņu - mans zviedru brīnums 70 litru bāku parasti pa pilsētu izbrauc 360-380 kilometros. Zinu, ka var būt arī mazāk, bet pedālis vienkārši neprot palikt pusnospiests: )

Rezumē:
+) ērts, labi aprīkots, drošs auto
+) skaists auto
+) jaudīgs, ātrs un dinamisks auto

- ) nav elektriski regulējamu sēdekļu
- ) nav viduskonsolē "kabatiņas" cigarešu paciņas un telefona novietošanai
negribustradat @ 12.februāris 2006 0:00
Saab 9000 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [21]
Šo brīnumu nopirku pirms 3 gadiem, un ... iemīlējos: ). Pirms tam braucu ar Opel kadett, BMW, Audi, Ford Probe, taču SAABam blakus nestāv neviens. Tā ir izturīgākā un komfortablākā mašīna, domāta cilvēkiem. Nu nezinu kā ar viņu jābrauc lai kautkas salūztu. Tehnisko apskati izeju bez problēmām.
Vienīgi, ja elektronikā(un tā tur ir nežēlīgi daudz!)kautkas nobirst, tad jāmeklē tiešām labs meistars, un tas nebūt nav lēti.
Taču neskatoties ne uz ko, es uzskatu, ka SAABiņš ekspluatācijā ir lētāks nekā citi auto. Benzīna patēriņš nepārsniedz 8l/100km, pa trasi, ja brauc ekonomiski-6l/100km.
Ideāli ir tas, ka viņš ir drošs avārijas gadījumā(bamperos un sānos titāna stieņi).
Diemžēl rūsa viņu nesaudzē: (
Betta @ 24.augusts 2005 0:00
Saab 9000 Aero 1996 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
Iepirkc 2004. g. martā. Klejoju pa Rīgas plačiem cerībā atrast kabatas izmēram atbilstošu Saabu. Tā nu tika observēta vesela kaudze, bet neviens netika atzīts par labu esam kaut vai cenas/labuma attiecības viduspunktam.
Tā nu klīdu līdz ieklīdu nesen atvērtajā Alfa motora placī. Tur kā dzīvs stāvēja mans sapņu auto. Manā mīļākajā izmērā un krāsā un pie visa tā vēl aero ar automātu: ) Tikai cena gan nebija manā mīļākajā robežā... 6500 ēriki.. Ilgi un daudz staigāju apkārt, atstiepu visus iespējamos radus un draugus skatīties, kādu nedēļu prātoju, līdz iekāre guva virsroku. Tika saorganizēts krīts bankā, tirgotāji gan dabūja mēnesi gaidīt, līdz ar to pats arīdzan biju nosiekalojies ne pa jokam. Nu tur tak trakam jāpaliek! Izbraucu paaris reizes un tagad jāgaida vesels mēnesis...
Tiesa, 500 ērikus nokaulēju, bet vairāk ne par ko...
Jāsaka gan, ka tas auto ir tās naudas vērts. Es esmu apmierināts par visiem 95%. Ar to auto pirms manis, kā vēlāk, ar dedukcijas metodi un kārtīgu izpēti secināju, ir braukts Berlīnē, braukusi ir sieviete, ar visām no tā izrietošajām sekām. Auto perfekts, praktiski ideālā kārtībā.
Līdz ar to secinājums - nav vērts pirkt lētu, Latvijā nobrauktu auto. Neliels satraukums gan bija pirmajā dienā, kad parādījās dūmi no "skursteņa", bet laikam jau tie bija tikai iesēdušies gredzeni vai kautkas tamlīdzīgs, jo pēc pārdesmit kilometriem pazuda. Pa nepilnu gadu visādos sīkumos, kā ieplaisājusi stiklu mazgātāju bāciņa, filtru un eļļu maiņas u. t. t. apmēram 300Ls atstāti servisā.
Šis auto manā dzīvē nav pirmajā desmitā, no saabiem trešais, tiesa divi iepriekšējie nebija mani, bet ģimenes locekļu.
Pašlaik pie lielākajiem trūkumiem konstrukcijā varu minēt šādus:
* Grūti mainīt labās puses tālās gaismas spuldzīti un miglas lukturu spuldzes;
* Spoguļi neregulējas sinhroni ar vadītāja sēdekli;
* Salona atpakaļskata spogulis automātiski nepārslēdzas nakts režīmā;
* Ja stiklu tīrītājs ir ieslēgts impulsa režīmā un uz loga uzsmidzina mazgājamo šķidrumu, tas tur arī paliek, līdz ieslēdzas nākamais tīrītāja impulss, resp. slotiņas pēc šķidruma uzsmidzināšanas nesāk uzreiz strādāt;
* pēc kārtīgas "mīšanas" kādu brīdi jādzesē turbīna, nevar uzreiz slāpēt motoru.

+ ļoti dinamisks auto ar samērīgu degvielas patēriņu (10-14L atkarībā no braukšanas stila)
+ Perfekta vadāmība, labi sēž uz asfalta
+ ļoti rūpīgi pārdomāta konstrukcija, lieliski izvietota vadība, slēdži un kloķi, tie, kas atrodas vidējā konsolē un nav redzami, katrs ar savādāku formu, līdz ar to sataustot nav sajaucami;
+ vienreizēji ērts salons, nav brīnums ka gadiem šis modelis tika izmantots diplomātiskajos dienestos, izbraucot cauri visai latvijai praktiski nenogurst.

Ir jau vēl ko rakstīt, bet tas jau būtu pārāk garš stāsts : ))
orry @ 3.decembris 2004 0:00
Saab 9000 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
man ari ir SAAB , ko teikt , ja tu ar vinu brauc ka ar auto tad bruk un lust ka traks , bet ja tev ir pari 100 gadiniem tu brauksi un tikai parstradasi degvielu . Ka piemers ja tev patik ka vejs svilpo tar uz venspili ar baku tikt nevar un atpakal cela japasuta ir evukuators - tadi nu jau viniem tie resursi - mans viedoklis ja tu brauksi ka vini iet tas ir ap 20 000 km dzinejs ir lupatas un ritosa uz nobruksanas robezas , bet ja tu gribesi palidot tad tas beidzas ap 1000 km - tadi jau vini ir , ja gandriz aizmirsu - remonti ir astronomiski un detalas fantastiskas - juska ka tu apkalpo lidmasinu a ne masinu , - -- -- -- -- - bet braukt ir patikami un bremzet var loti precizi . man patik elektroniskas bremzes
Padre2 @ 7.septembris 2004 0:00
1 2 3