Lasītāju pieredze par saviem auto

Skoda Octavia Kombi 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Taatad par Skodu (Oktāvija, pikaps (nu- tipa kombi) 2000. gads, 2.0 benzina dzinejs. Pirms pie tās tiku, braucu ar Volvo 960, ko, protams, salidzinat nevar, bet, nu laivaikaa.
Labās īpašības: nebija dārga nopirkt (lietotu pirku, 5 g. v. ar 198 000 nobraukumu); benzina paterinjsh = OK. Uz Tallinu, Siguldu un Liepaaju videjais paterinjsh 6,8..7 (nu- 7,2, ja kaut kaads nelaags laiks vai BAIGI jaaskrien). Nu, pilseta, protams ka jau pilsetaa- manaami vairaak.
Vietas "pakaļā" navalom; salikt un pavest var sazin ko.
Pa cik viņa tomēr II klases mašīna- nav īpaši žēl, bet, nu speciāli jau, protams ne-1- s viņu arī nelauž..

Sliktaas iipashiibas: rūsē. Volvo 10 gadu vecumaa vispar minjas nebija no rūsas, a te- 5 g. v. mašīnai- visās malās (īpaši aizmugurē augša virs stikla. Tas ir galīgi garām- nemāk viņi krāsot un aizsargāt virsbūves.

Un pēdējais- serviss- Karlo Motors- "ofic. " Škodas izplatītāji reāli besī.
Darbs viņu servisā un rezerves daļas vnk. NENORMĀLI dārgs, bez tam viņi tā interesanti laiku rēķina. Piem. man gaisa filtra nomaiņai ierēķināja to ļi 15 to ļi 20 minūtes (par likmi 15 ls/h pirms gada). A darba tur, nu uz minūtēm 3. Es ofigel vienkārši.
Tajā pašā reizē bija aizmirsuši iespraust man atpakaļ vienu kautkādu kontaktu- es viņu dēļ D- pilī peļķē paliku. A skaitās, ka viņiem ISO 9000 kvalitates sistēmas sertifikāts. LRQA izdevis...
Viņiem zin, kā klientu pietiek, paši visu pagūt nevar un secīgi - viss pilnīgi po. Tā kā- ar Karlo Motors gan nesienieties.
Balamute @ 20.janvāris 2007 0:00
Skoda Superb 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
Nedēļu atpakaļ uztaisīju savai Škodai 2,5 TDI V6 čiptūningu, standarta parametri 165 Zs, 320 Nm, tagad 190 Zs, 400 Nm. Jaudas pieaugumu varēja just uzreiz, jau no maziem apgriezieniem, bet pēc kilometriem 600 beidzot sapratās tiptronic kārba un jaunā programma (speciālisti teica, ka tas esot normāls sastrādāšanās process) likās, ka trūkst tikai spārnu lai paceltos. Dinamika jau tā nebija slikta, bet pēc veiktās "operācijas" varu cīkstēties ar ļoti nopietniem benzīniekiem bez mazākām problēmām. Motors arī liekas vieglāk elpo un ir parādījusies tāda forša sportiska rūkoņaTagadējais paātrinājums ir kaut kur ap 8 sekundēm līdz simtam, turklāt degvielas patēriņā nekādu izmaiņu nav.
Superb @ 18.augusts 2006 0:00
Skoda Superb 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
Skoda Superb Elegance V6 2,5 TDI Tiptronic. Izcila dinamika un komforts, aprīkojums - praktiski viss iespējamais (ādas salons, koka apdare, biksenona lukturi, ļoti laba mūzika, 17 collu lietie diski utt. ) Riktīgs čehu Audi A6. Braucu pirmo mēnesi, tāpēc tie ir sākotnējie iespaidi. Pirms iegādes pētīju gan Audi A6, gan VW Passat, taču līdzīgas komplektācijas Audi (A6 3,0 TDI) izrādījās par ~12 000 EUR dārgāks, bet VW ~5000 EUR dārgāks, turklāt nepiedāvā V6 TDI. Jāpiebilst, ka Skoda cena šādā komplektācija sastāda nepilnus 29 000 EUR. Mašīna pārsteidz ar savu salona plašumu, jo tās salons esot 10 cm garāks par Vw passat, uz kura bāzes šis auto ir tapis... Reālais patēriņš pilsētā ir ~7,5 l/100 km, uz šosejas, braucot ar 110 km/h ~6,2 l/100 km.

Varbūt kāds varētu padalīties iespaidos, kurš šādu auto ekspluatē jau ilgāku laiku? Paldies jau iepriekš...
Superb @ 3.augusts 2006 0:00
Skoda Octavia, 1.9TDI 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Iegādājos Octavia spontāni. Pārdevu 1.7TDL Astru un jau pēc 3 dienām vizinājos ar Octavia 1.9TDI 110hp.

Auto ir Laurin&Klement salons - vislabākais pieejamais Oktaviai.
Gaišs smilšukrāsas ādas salons, panelis divās krāsās. Augša melna, apakša smilšu krāsā, šur tur koka imitācija. Elektriskā lūka, 4 elektriskie logi, 4 airbag, kruīza kontrole, multistūre, klimata kontrole .

Šajā komplektācijā bija jābūt arī CD changerim, 16 collu lietajiem diskiem, kas manai Octavia diemžēl ir iz/noņemts.

Pērkot zināju, ka abi sliekšņi ir bijuši sisti. Airbag nebija lekuši ārā un uz stenda uzliekot pārliecinājos, ka ģeometrija ir OK.

Auto ir sēdināts. No sākuma bija grūti braukt, bet tagad jau pieradu. Atsperes jau nopirku. Celšu augšā.

Izbraucu uz zaļumiem un nedaudz iesēdos. Atklājās, ka abas pusasis krakšķ. Jāmaina miroņgalvas kārbas pusē.

plusi:

- Patīkams ādas salons
- Dinamisks motors. Nebiju gaidījis no dīzeļa tādu dinamiku. 11 sek. 100km/h. Pateicīgs čipošanai.
- ekonomisks - pa šoseju 100km/h patēriņš 4.0 l, Pilsētā 7l
- ērta sēdēšana
- Laba vadāmība

Mīnusi:

- Paskaļš salons lēni braucot
- paneļa apakšējā daļa un durvis apstrādātas ar prastu plastmasu
- aukstos rītos, kamēr iesildās sēdekļu apsilde, nepatīkamas sajūtas pēcpusei.

Esmu nobraucis tikai 4000km. Pagaidām grūti spriest par auti izturību. Ja salīdzinu ar Opel astru, tad šis autiņš viennozīmīgi ir labāks. Vienīgi Opel bija mīkstāks.

Vilko @ 18.maijs 2006 0:00
Skoda Octavia II 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Uz Škodu aci metu jau pasen. Pirms kādiem četriem gadiem interesēja Fabia, vēlāk pirmā Octāvija. Tagad pirmo nopirkt vairs nevar ...... :)
Vienu mašīnu parasti lietoju ilgu laiku, pa kuru arī diezgan aprodu ar auto, līdz ar to savā jaunajā O2 meklēju līdzības +/- ar savu iepriekšējo - Opel Astra.
Lēmums iegādāt jaunu( labu, mazlietotu atrast neizdevās) auto un nomainīt jau trīs gadus īpašumā bijušo Astru sanāca samērā spontāni. No testa brauciena līdz auto iegādei pagāja divas dienas. Protams izskatīju arī citus variantus, bet izvērtējot cenu/manu apmierinātību nonācu pie sen apsvērtās Octāvijas. Ir noripināti pirmie 1500 km un ir nedaudz par ko padalīties.
DZINĒJS 1,9TD 105 ZS. Dinamika OK ! īstenībā nebiju uz to cerējis, salīdzinot ar Astras 2,0 16v(136zs) benzīnnieku dinamikas izjūta ir labāka. Ekonomisks, uzliekot kruīzi ārpuspilsētas uz 90km/h kompis rāda 4,4 l. No rīta iedarbinot aukstu auto un nobraucot 10km līdz darbam, vidējais ~7 litri. Kā mīnusu varētu minēt to, ka dzinējs tomēr ir paskaļš. ( salīdzinot ar citiem nedaudz ekspluatētajiem dīzeļiem - Renault, Saab, Opel). Jā` aizmirsu pieminēt, ka iegādājot auto tika izvērtēts arī 2,0 TDI. Ja pret auto neizvirza ļoti sportiskas prasības, tas nav vajadzīgs.
SALONS. Labi: ) Viens no retajiem saloniem, kurš man tiešām patīk. Manuprāt lieliski izskatās oriģinālais CD, ādas multif. stūre utt. Ļoti ērti sēdekļi, kurus arī var regulēt samērā plaši, lai atrastu ērtāko pozīciju. Nebiju lietojis auto ar elkoņu balstu- ir OK ! Klimatkontrole, kruīzkontrole, astoņi skaļruņi, info displejs, komentārus neprasa. Kā mīnusu varētu minēt tomēr nepietiekošo skaņas izloāciju. Labi dzirdams dzinējs, pa riteņu arkām skrapstošie akmentiņi utt ( iepriekš pieminētjai Astrai bija labāk) . Pārdevējs piemānija un solītos auduma paklājiņus tomēr beigās neiedeva. Smukajā salonā gumijas vannas nav glīti. Bagāžas nodalījums ir ļoti pat pietiekams, vienīgi traucē apmale, kurai viss jāceļ pāri + jokainais bagāžas pārsegs.
EXTERJERS apmierina, prasās pēc mazliet lielākiem diskiem( Lieti R15 izskatās par mazu) + hromētas izpūtēja uzlikas. Vēl skatījos, ka Milotech piedāvā samērā simpātiskus plasmasu(spoileru) komplektus.
Rezumē - vismaz šobrīd ar izvēli esmu apmierināts. Šis auto nebūs dzīves piepildījums vai lielas braukšanas baudas avots - iztērētajai summai atbilstošs verķis
Puisitis @ 29.marts 2006 0:00
Skoda Octavia 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Škoda Octavia 1.8 turbo, 4x4, 2003

Ievads:
Būs mazliet ar Škoda Octavia nesaistīts teksts, bet tā ir svarīga informācija, lai saprastu kā es līdz tai Škodai vispār nokļuvu.

Stāsts
Stāsts sākās nejauši 2005. gada novembrī un līdz šim nav bijis iemesla bēdāties par to. Bija pienācis laiks mainīt auto un tā es pāris mēnešus drudžaini pētīju un vērtēju mūsu lietoto autotirgus piedāvājumu. Pēdējos pāris gadus braucu ar Audi 100 2.3 benzīns/gāze un skaidri zināju, ka nākamais auto netiks aprīkots ar gāzi, bet tam jābūt gana lielam, vēlams ar dīzeļdzinēju. Protams degvielas izvēle lielā mērā saistīta ar ekonomiskumu (pieredze ir tāda, ka vienāda izmēra dīzeļauto ir ekonomiskāks par benzīna auto), tomēr tas nebija vienīgais iemesls, kāpēc gribu dīzeli - man patīk kā dīzelis uzvedas un esmu biodīzeļa fans : ). Tad nu sāku meklēt sev vēlamo auto - pēc cenas (līdz 10 000 eiro un bišku uz augšu) un izmēra atlasīju 1. Volkswagen Passat (2000/1), 2. Ford Mondeo (2001/3), Opel Omega(2000 +), 4. Volvo V70 (1998/2000). + vēl dažādu marku auto, kurus aplūkoju meklējot ideālo variantu. Jā principā gribēju universālu - gadās tomēr dažādas mantas vest, nu un patīk man juniversāļi.
Passat likās OK jo gana liels, stabila vērtība, labi dīzeļdzinēji, kuriem ražotājs no 1997. gada oficiāli devis "zaļo gaismu" biodegvielai. Bet nu skatot tuvāk vislaiku kautkas nepatika un arī "eksperti" teica, ka piekare esot ne tā labākā. Tad dikti skatīju Mondeo - vizuāli patīk, bet bremzes, jo - Ford, kā pārdosi tālāk un arī piekare esot slikta. Nu Omega jau man pēc izmēra vislabāk patika, bet kad esmu Adam Auto vienu noskatījis un saku dodiet man šo - pārdevējs sāk stāstīt, cik patiesībā slikta Omega ir un man protams bremze iestājas - nevaru vairs uz Omegām paskatīties : ). Visvairāk patika Volvo V70, bet cenu kategorija izrādījās mazliet par augstu.
Meklēju, meklēju līdz ar pazīstamu auto dzinēju sarunāju VW Passat 2001. g 1.9 TDI par labām naudiņām no Vācijas. Tas gan bija sedans, bet nu man jau bija apnicis staigāt pa plačiem un vislaiku nobremzēt ar auto iegādi : ). Gaidu, gaidu auto, bet tā piegāde atliekas tik ilgi, ka apnīk arī šis process. Drīz Octavia parādīsies : ) - šis pārdevējs man pasaka baigi labo padomu. "Tu gribi ideālu variantu izspēlēt, bet ideāla varianta nav! Paņem auto, kas patīk, pabrauc, nomaini, skaties citu! Nav PSRS laiki, kad nopirki vienu un 30 gadus brauci!". Tas man visu dzīvi izmainīja : ).
Piedāvājumā parādījās Škoda Octavia 2003. gads universāls ar 18 000 km nobraukumu. Nobraukums ir pilnīgi oriģināls un par auto viss zināms - kāpēc tas tā nestāstīšu, jo jau tāpat esmu izplūdis. Cena arī pieņemama - 9600 eiro. Vienīgais, kas mani mazliet mulsina ir jocīgi zaļa virsbūve un dzeltens salons, kā arī dzinējs - 1.8 turbo benzīns, 4x4 piedevām. Bet nu atcerējos viedos autotirgoņa vārdus un piedevām nospriedu, kur vēl tādu auto ar minimālu nobraukumu ņemšu - nopriku to!
Nu man patīk! Iet jau baigi labi - uzrāviens foršs, stabils uz ceļa. Sākās ziema ar sniegu un ledu - īstais laiks priekš Octavia 4x4! Mazliet tikai uztrauc soda punkti. Sākotnēji nedaudz baidījos par ekonomiskumu, bet nu kā saka dzīvojam vienreiz! Un izrādās nav tik traki. Nemāku teikt cik ir pilsētā un ārpus ( kompis jau visu ko rāda), bet braucot normāli 50/50 pilsēta - šoseja, uz lielceļa ap 110 km/h, pilsētā nesēņojot pie luksoforiem un cīnoties par uzvaru, vidēji sanāk 9 - 10 litri uz 100 km ceļa.
Nedaudz mīnusu: Nu nākamais auto tomēr būs mazliet lielāks - nopietni apsveru V70. Man ir ap 1.98 m un pēc Audi 100 Škodā tā kā plašuma pietrūkst. Turklāt aiz manis sēdēt var tikai tad ja ļoti vajag, jo vietas kājām paliek dikti maz. Sen neesmu ar citiem jauniem auto braucis, bet sajūta ir ka Škoda varēja būt bišku klusāka. Tad vēl apkure - viss ir forši, bet kājas tomēr tā īsti sasildīt nevar. Jā un salona tīrīšanu pirms vasaras nāksies veikt, jo koši dzeltenais salons : ) ir mazliet zaudējis spožumu (Nu tur liels paldies arī sīčiem).
Summējot visu kopā, par Škoda Octavia neko sliktu teikt es nevaru un visticamāk šāda auto iegāde vilšanos nesagādās - protams, ja pērkot Octavia nesapņo par RolssRoyce. Tas noteikti nav mans Dream car un dzīves piepildījums, bet auto ir labs un šķiet, ka 4x4 man arī ir kļuvis par ļoti svarīgu elementu auto izvēlē.
Kanna @ 27.marts 2006 0:00
Skoda Fabia Combi 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Novembra vidū iegādājos Škoda Fabia Combi. Jāatzīst gan, ka pilnīgi negaidīts un neieplānots sanāca šis pasākums. Lieta tāda. Kārtējo reizi sāka niķoties mans 190tais MB un izdomāju, ka vajadzētu paskātīties, ko piedāvā jauno auto dīleri.

Biju Ford centrā, Renault, Huyndai, arī Adam auto, bet beigās nonācu Karlo Motors. Gribēju ievērtēt jauno Octavia, bet beigās sanāca, ka jau pēc 4trām dienām aizbracu ar jauno Fabia: )

Octavia, protams, ļoti smuka, bet priekš manis vēl mazliet par dārgu. Nu ok, bet skatos stāv Fabia Combi un, kā jau salonā, ar praktiski visām ekstrām: el. logi, el. un apsildāmi spoguļi, ādas stūre, ļoti elegants ātrumpārslēgs, arī rocene no ādas. Dažādi hromēti papildinājumi salonā. Salona apdare arī no daudz kvalitatīvāka materiāla, nekā manu vecāku 2004tā gada Fabijai... Sapartu, ka tas būs kāds dārgāks modelis, tāpēc gāju prasīt, ko var piedāvāt man par cenu līdz 11 000 euro. Izrādās, ka tieši šo modeli! Tas esot kaut kāds Tour de France edition modelis un tāpēc arī tik daudz ekstru, kuru parasti standartā nemaz nav. Vēl nepieminēju: miglas lukturi, tonēti stikli, ABS, jumta celiņi, oriģinālie vasaras un ziemas paklājiņi un vēl virkne maznozīmīgu, bet ļoti patīkamu sīkumu. Tāpat nedrīkst nepieminēt, ka Fabias standartaprīkojums jau tā nav nabadzīgs. Cena? Tagad īsti vairs neatceros, bet dārgāk par 10700 eirām nebija. Motors: 1,2, bet par to vēlāk.

Svarīgs bija arī izskats un vismaz man, pēc Fabijas feislifta 2004tajā, auto tagad patīk daudz labāk. Sportiska izskata priekšējais bamperis, daudz mūsdienīgāki lukturi, salons arī kavlitatīvāks. Izdomāju, ka nav ko: jāņem!
Protams, svētību deva arī vecāki, kuri ar savu Fabiu ir apmierināti jau teju 2ivus gadus, jo vienīgais, ar ko auto bija problēmas - vienreiz izdega tuvo gaismu lampiņa.

Drīz jau būs mēnesis, kopš braucu ar Fabia Combi un jāsaka, ka esmu ļoti apmierināts. Pagaidām. Degvielas patēriņš arī iepriecina, jo, ja labi pacenšos, tad pa Rīgu vairāk par 7l uz 100 nav! Ārpus Rīgas var iebraukt 5,4ros, bet ar to neaizraujos, jo parasti barucu tā, kā gribu un tad jāreiķinās ar 6,5 - 7,5l uz 100. Ar vadāmību arī problēmu nav, ļoti laba ceļa pārredzamība. Prieks par Škodas uzrāvienu un dinamiskumu, kaut arī motors ir tikai 1,2. Tiešām, šis motoriņs mani pārsteidz, jo ir pat ļoti ņiprs. Par maksimālo ātrumu nezinu, jo tikai vienreiz uzskrēju līdz 140 km/h, bet tad palika tā mazliet neomulīgi, pie tam neesmu arī tas, kuram kaut kur būtu jāskrien. Kas vēl? Ietilpība ir ok. Komforts arī priekš šada klases auto ir labs. Ja ir vēl kādi jautājumi - jautājiet, noteikti atbildēšu!: )

Un tagad par negatīvo, jo savādāk padomāsiet, ka esmu Škodas dīleris. Pirmkārt tā ir skaņas izolācija. Tā neiepriecina. Braucot pilsētā ir ok, bet ārpusē, ja ātrums parsniedz 100, salons ir paskaļš. Izlīdzēt var vienīgi skaļi uzgriezts radio. Pa bruģi braukt vispār izvairos, jo troksnis auto tad ir nepanesams - liekas, ka uz Tevi šauj! Tāpat nesaprotu, kāpēc labās puses spogulītis ir tik sasodīti maziņš? Ātrumkārba arī ir interesanta, bet es nesaku, ka slikta, vienīgi varēja būt precīzāka. Žēl, bet arī katru mazāko bedrīti uz ceļa var ļoti labi sajust. Vēl daži sīkumi, kas tracina: bardačokā nav apgaismojuma (!) (liekas žigulī pat tāds bija), nav glāžu turētāja (vismaz manā modelī), maz un seklas kabatas, kur novietot visdažādākos sīkumus, maz vietas aizmugurē sēdošajiem, ja priekšāsēdošie ir līdz 190 cm. Liekas, ka tas ir arī viss par auto mīnusiem, vēl tikai pateikšu, ka vīlos arī pašā Karlo motors! Apkalpošāna ir laipna un patiešām ir patīkami sadarboties ar dīleri, tomēr.. tā kā mūsu ģimenei tā jau bija 3šā Škoda, jo arī mana tēva māsa iegādājās auto pie viņiem, man solīja, ka papildus ieliks arī signalizāciju, Mp3 radio, kasko apdrošināšanu gadam, piereģistrēs bez maksas. Ir ok, vai ne? Tomēr sestdien, atbraucot pēc auto, man pateica, ka es esot pārpratis, jo runa esot bijusi tikai par parasto apdrošināšanu. Ok. Samierinājos, kaut arī man uz rokas bija lapiņa, uz kuras dīleris bija uzrakstījis, ka kasko būšot. Peteicu paldies un arī man pateicās. Aizbraucu mājās un tikai tad secināju, ka arī no mp3 radio nav ne miņas. Vienkāršs cd maģis. Kad nākamajā dienā piezvanīju, man pateica, ka tas čalis, kas man pārdeva auto, nav uz vietas, bet, ka līdz ko parādīsies, tad zvanīs un visu nokārtos. Tā arī līdz šim nav piezvanījis, bet vēl jau nav pagājis arī mēnesis: ) Lūk tā. Secinājumus izdariet paši!

Izskatās, ka visu, ko gribēju, arī patiecu. Vēl tikai novērtējums: 7! Labs auto, par labu cenu. Uzticams un, manuprāt, viennozīmīgi labāks par citiem šīs klases auto: Getz, Fiesta, Corsa, Polo utt. modeļiem. VW kvalitāte par čehu cenām.

P. S. Droši jautājiet visu, kas interesē. Labprāt apmainītos ar pieredzi.


ATBILDES (jo pagaidām nevēlos piereģistrēties):

to Jankazzz (12.12.2005 19:14)
Vairāk par 3īs pasažieriem vēl neesmu vedis. Tā kā grūtu spriests, bet 3ījatā nejutu nekādu atšķirību. No vietas uzrāviens ir ļoti labs, aiziet tikai tā... bet, braucot pa šoseju, apdzīšana ir jāieplāno uz priekšu, jo ir vajadzīgs kāds laiks, līdz auto ieskriesies, bet īstenābā problēmu nav.
 
Jay @ 12.decembris 2005 0:00
Skoda Octavia Combi II 2005 Novērtējums: 10 Komentāri [21]
Principā uzskatu, ka svarīgākais auto izvēlē ir tā funkcionalitāte - tāpēc pirms šķiršanās no Voyagera skaidri zināju - man vajag pikapu un jaunu, jo godīgi sakot ir apnicis krāmēties ar vecu autiņu niķiem. Pēc tam jau arī atbilstoši iespējām skatījos attiecīgo marku. Izvēle krita uz Škodu Octavia Combi II ar 1.6 (102 ZS) benzīna dzinēju, jo pēdējos gados tā ir spējusi krietni attīstīties un sevi pieteikt kā nopietnu konkurentu pasaules tirgū - arī dizains ir pietiekoši pievilcīgs. Neko daudz vēl neesmu nobraucis ar šo auto, taču kādu komentu par plusiem un mīnusiem varu bilst:

Plusi:
1) iztērētajai naudai atbilstoša prece - faktiski šajā svaru kategorijā varēja vēl iegūt Astru, Lanceru, Liānu, Altea, Focusu utt. ;
2) saprātīgs degvielas patēriņš - vidēji 7 l/100km;
3) patīkams dizains - feins ir arī Altea, taču manuprāt tas vairs nav tik labi pielāgots praktiskumam;
4) līgana gaita - pašmasa ir mazliet virs 1400 kg, taču braukšanas sajūta ir līdzīga kā Voyageram (nerunāju par augstumu, ērtumu utt. );
5) ērts un plašs salons - īpaši aizmugurē, jo arī tur garākiem indivīdiem ir vieta kāju novietošanai, pie nosacījuma, ja priekšējie nebūs tā pamatīgi izgāzušies;
6) integrētais CD radio - ļoti labi ierakstās kopējā dizainā un ir parocīgs lietošanā. Pa vidu liels info LCD, uz kura paralēli mašīnas info sistēmai tiek dublēts tekošais laiks un āra temperatūra;
7) automātiskā pagrieziena 3x ieslēgšanās, slēdzi piespiežot vienreiz;
8) priekšējiem sēdekļiem ir iespējams regulēt augstumu, kas īpaši gariem cilvēkiem lieti noder vēlamā kāju/pedāļu attāluma sasniegšanai, tiesa, tad gan aizmugurē sēdošajiem būs tā pagrūtāk ierūmēt savas kājas;
9) salonu šķiet ir dizainējis kāds sīku priekšmetu un visādu fufeļu mīļotājs, jo visās malās var atrast kādu kastīti, plauktiņu, atvilktnīti utt. - īsāk sakot, savu vienīgo Dirol paciņu var pazaudēt kādā no 10 (vai pat vairāk) "novietnēm";
10) nezinu, ar kādām spuldzēm (nav xenon) ir aprīkotas priekšējās lampas, taču gaismu rāda lieliski - pat gājējus var saskatīt (ok, par Voyagera gaismām nekomentēsim);
11) priekšējie logu tīrītāji pāriet uz intervālu režīmu, mašīnai apstājoties;
12) pie ieslēgtiem priekšējo logu tīrītājiem, pakaļējais logu tīrītājs ieslēdzas, kad ieliek atpakaļgaitā;
13) patīkama info sistēma ar saviem sīkumiņiem, kas rāda pašreizējo patēriņu, vidējo braucienā, braucienā patērēto laiku, brauciena vidējo ātrumu un km, āra temperatūru un pie esošā patēriņa ar atlikušo bāku nobraucamos km;
14) liels bagāžas nodalījums ar lūku pakaļējos sēdekļos priekš slēpēm u. c. garām figņām;
15) bagāžas nodalījuma slēgtās blakus "novietnes";
16) salona apgaismojums arī aizmugurē sēdošajiem.

Mīnusi:
1) nosaukums un pagātnes bagāža;
2) bagāžas nodalījuma pārsega fiksācijas mehānisms;
3) spidometra un tahometra ciparnīca ir pārsātināta ar, manuprāt, liekām atzīmēm - gar acīm vien ņirb, ja grib saskatīt pareizo braukšanas ātrumu vai motora apgriezienu skaitu;
4) pakaļējā loga mazgātājs varēja būt aprīkots ar sprauslu, kā tas ir priekšējam logam, lai mazgājamo līdzekli izsmidzinātu, nevis mēģinātu ar tievu un spēcīgu strūklu izdurties cauri pakaļējam stiklam;
5) elektrisko spoguļu regulātors/slēdzis ir kretīnisks.
 
911 @ 8.novembris 2005 0:00
Skoda Fabia 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nesen iegadajos jaunu Skoda Fabia Clasic ar loti mazinu motorinu 1.2l benzinu. Sakuma likas ka bus baigais nikulis, bet.... Patiesiba, ja masina esmu viens vai divata ar savu Skoda varu diezgan ziperigs justies uz cela... Protams iegadajoties jaunu masinite ir jaizmegina uz ko ta ir spejiga... Ilgi nedomajiet ari pameginaju... Lidz 160 km ieskrienas diezgan ziperigi, no 160 - 185 km loti lenam, bet ja sak pie SKY uz Ulmana gatves spiest grida tad pie pagrieziena uz Pinkiem ar savu Skodu varu sasniegt atrumu 185 km ... (pase rakstits ka max atrums ir tikai 160 km)... Ar otro atrumu var izspiest mazliet pari 90 km..., lidz 100 km var ieskrieties 11 sekundes, (pase rakstits 15 sekundes)... Uz ielam var paskrieties un ari izbazt kadu 3 serijas BMW... (P. S - Respekteju BMW, kadreiz pats braucu ar 3 serijas BMW ;- )))...

+Ziperigs un atrs pilseta
+Neliels degvielas paterins ja neparsniedz LV atlauto max atrumu... Var ieklauties 5.5 - 6.5 uz 100 km
+Laba audio sistema

- Drausmigs liels paterins ja ar auto brauc virs 110 km/h. Sasniedz pat 9.5 litrus uz 100 km
- Arejais spogulis blakussedetaja puse daudz mazaks neka vaditaja puse.
- Nekadu extru, pat piepietaja nav, tikai piepitaja caurums.
- Komplekta nenaca ne aptiecina, ne tristuris, ne ugundzesamais aparats...

Visa kopuma Skoda Fabia ir Ok!!!;- )))


Simba-X @ 27.septembris 2005 0:00
Skoda Felicia 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Sadomāju beidzot uzrakstīt par savu vāģi. Nopirku pērnā gada pavasarī, nu jau kautkur gadu braucu un varu pateikt kas patīk, kas nē. Pirmkārt jau gribētos uzsvērt auto cenu un gadu - 1250Eiro/1995g. Pirku galvenokārt dēļ gada un tāpēc ka gandrīz nebija rūsējusi (slikta pieredze ar fordu). Rūsē vienīgi aizmugurējās durvis un tā ir visu feliciu slimība. Nu bet kā teikt, nebrauc ar gadu, bet ar mašīnu. Motors (karbūzis) 1.3, kas sākumā likās pietiekoši, tagad noteikti ir par mazs. Nu ēd so so - 7/8 uz simtu (pārsteidzoši liela bāka) un braucu cik nu dinamiski var. Jaudas jūtami pietrūkst, ja autiņš piegruzīts - tad knapi kust, bet vienam normāli. Skaņa galīgi nekāda, bet to var labot. Droši vien vainīgs mans stils, bet 2X nobira granātas (30 Ls), nomainīju aizmugurējās kolodkas (24 Ls) un vienu viltīgu blīvi zem karburatora (30Ls). Detaļas pirku škodu centrā, bet itkā der arī folkšu un audi. Tas lielumos viss. Detaļas kalpo labi.
Iespējams, ka Eļļas ēd minimāli - nekas nepil un nezūd. Salons diezgan atturīgs, bet ērts. Tuvās gaismas nekur neder, bet moš jānomaina spuldzītes. Auto noteikti nav priekš zīmēšanās un tuninga, bet visnotaļ braucams verķis. Ja ir jautājumi var meilot, vai atbildēšu forumā.
rtkarlis @ 5.aprīlis 2005 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti