Suzuki Grand vitara
2003
Novērtējums: 8
Suzuki nopirku, ka otro masinu jo ar kaut ko vajadzeja braukt medibas un izvele uz suzuki krita vairaku iemeslu del galvenais no tiem cena, kas sim modelim ar mazo nobraukumu 8000 km bija 10000 Eur ar gandriz visam ekstram nav daudz, vel gribeju lai autins ir japanu jo ikdiena braucu ar Mitsubishi Evo VII un ar to esmu loti apmierinats. Nu tad par suzuki man ejais ir ar tris durvim un 1.6L motoru it ka jau motoritis mazs bet jaudas ir pietiekami pagaidam vel nekur ta pamatigi nesmu iesedies. Pirmie iespaidi par suzuki bija labi lidz pats dabuju tadu it ka jau iekapjot ieksa sajuta laba samera augstu sedi viss labi paredzams u. t. t. bet sakot braukt paradijasta ista seja atrumkarba tam ir ka nivai robi diezgan slikti parsledzas, sakere braucot pa asfaltu ir diezgan slikta un autins it ka visu laiku tiek metats pa celu bet pa mezu iet ka zvers. Paagaidam nekadi remonti nav bijusi tikai noperkot elu uzreiz nomainiju un ta pagaidam viss . Par auto plusiem un minusiem:
+
augsta sedvieta
lieli riteni R16
mazs degvielas paterins ap 8l/100km
laba caurejamiba
-
uz sosejas nestabils
maza ietilpiba
slikta atrumkarba
Rezumejums par auto visuma esmu apmierinats bet ka 1. masinu neieteiktu pabraukajo kadu laiku uz darbu pec tam
pareszoties Evo nevar salidzinat bet prieks meza gandriz izcils
jam
@ 25.augusts 2005 0:00
Suzuki Grand Vitara
2004
Novērtējums: 9
Auto tika iegadats pirms apmeram 2 menesiem, pirku tapec ka gribejas kaut ko lidzigu dzipam par sapratigu cenu un suzuki atbilda siem nosacijumiem. Manejais ir 3 durvim 1,6l motoru. It ka jau 1.6 ir baigi mazs tilpums prieks dzipa bet prieks sada auto tas ir perfekts pietiekami liela jauda un samerigs paterins videji ap 8l uz 100km. Auto uz cela uzvedas apmierinosi bet kad sanak braukt pa meza celu tas ir kaifs iesledz 4x4 un uz prieksu vadamiba perfekta. Plus ir ari augsta sedvieta baigi laba sajuta ka sedi augstak par citiem vienigi sedekli vareja but ertaki. Lielakais minus sim auto ir sauriba salona jo aizmugure vietas ir diezgan maz, bet ar to ir jarekinas ja perk tik mazu auto. Visuma ar auto esmu apmierinats jo tas atbilst manam prasibam.
jam
@ 23.jūlijs 2005 0:00
Suzuki Grand Vitara
1999
Novērtējums: 9
par to cenu cik tada mashina masa, citu dzipu nenopirkt.
dzips ir pa istam dzips, nevis ka daudzi saka parketnieks - tam ir ramis, sasledzmas 4x4, pazeminatais. visa kopuma mashina laba, bez sudzibam un ipasham problemam. patiesham ka jau viens ieprieksh bija rakstijis, ja riepas ir platakas neka paredzets pec gramatinjas, mashina kljust nestabila, uz celja raujas uz visam pusem. caur neceljiem iet baigi labi. degvielu tere (man bija 2l benzins 4cil) nu videji visi 12l/100km, pa pilsetu 14l/100km, gramata protams rakstits mazak (janjem vera vasara gaismas+kondicionieris & ziema gaismas +4x4). auto nav nekads skrejamais, atri nav ieteicams braukt (max 120km/h) - nav droshibas sajuta. rezume sakot, ja kads grib sedet augstak neka vieglaja & braukt kur deguns rada mashina ir iisat. garos gabalos neder, atri braukt neder.
g
@ 25.februāris 2004 0:00
Suzuki Swift
1990
Novērtējums: 4
@@@ 1,0 motors, 5 aatrumi, 2x durvis...
@@@ Iekaapshana, seedeeshana, paarredzamiiba- ljoti laba. Lietojaam kaadus 4-5 gadus. Mainiijaam elljas, bremzhu kluchus, pa kaadam gultnim... Vispaariigaas lietinjas. Nekaadas lielaakas slimiibas motoram un ritoshajai nepielipa. Vienubriid rijaas ciet ar benziinu, zuda jauda...
@@@ Mazajaa blusinjaa pat paarvadaaju 2x ritenjus, dazhaadas mantas u. t. t. Stuure bez pastiprinaataaja bija griezhama ljoti labi. Ziemaa ar 145 riepinjaam mazais vispaar nebija apturams...
@@@ Max aatrums- 130 km/h. Un pie max likaas, ka viss aizies pa gaisu. Raaviens shvax- tie, kas nesaprot, ka taadaa mazaa ir tikai 1,0l motors, biezhi midzhina spogulii pie krusta.
@@@ Ziemaa- necieshams: kraasninja mira un tika atdziivinaata neskaitaamas reizes. Saanu logi nekad neatkusa, prieksheejais so so... Aizmugureejaa stikla el. sildaamie nomira ljoti aatri. Durvis, nopuustas ar silikoniem u. t. t. nav atveramas pat pie "- " dazhiem graadiem. Pliisa pagriezienu sleedzeeji un daudzi citi klokjiishi. Vienaa vaardaa- ar ritosho un motoru viss turaas, bet apriikojums ljoti iisam muuzham.
@@@ Ruusa arkaas, sliekshnjos, spaarnos...
@@@ Bet tas dizains... Kolosaals arii shodienai. Nav kauns to novietot pie maajas kopaa ar citaam goviim... Un benziina pateerinjsh- smiekliigs. Tiem, kas pateerinju apreekjina latos- 100 km bija nobraucami ar 2,5 Ls.
@@@ Patiikams, bet aatri nogurdina ciinja ar mirstoshajaam lietaam. Varbuut shis autinjsh jau bija izsmeelis savu laiku, kursh zin pasaciit???
zaalic jr.
@ 5.janvāris 2004 0:00
Suzuki SVIFT
1993
Novērtējums: 8
Sedans. 1.6 16vārsu motors, automātiskā ārtukārba, 105 ZS motors
Nopirku ar 100 tūkst. km. noskrējienu ( īstenība ). Trijos gados nobraukti vēl 150 t. km. Lietoju tikai sintētiku ( arī ātumkārbā) Degvielu 98, kaut arī neprotestē pret citu. 98 benzīnu lietoju tāpēc ka ir naudas ekonomija salīdzinot ar 95 ( mazāks parēriņš )un labāka dinamika, motors strādā vienmērīgāk.
Pozitīvās
Kolosāla dinamika, uzrāvienā līdz 100 km/st ~ 10 sek., bet tikai līdz 130 km/st. Maksimāli atļauto pēc rūpnīcas instrukcijas 180 uzņem labi, bet ne kilometru vairāk. Salons pietiekami liels. Bagāžieks ietilpīgs, iespējams sēdekļus nolaist un tilpumu palielināt.
Degvielas vidējais patēriņš pilsētā 8, ārpus pie 90 - 110km/st 5.5 ( neticami ar automātisko kārbu, bet precīzi pārbaudīts fakts ) Braucienā uz Ungāriju, nobraucu 5000 km, daudz pa pilsētām un kalniem - vidēji 5.6 ( trīs civēki un bagāža )
Mašīna neuzkrītoša ( arī krievijas, baltkrievijas un ukrainas reketam )
Autozagļi nepievērš uzmanību
Uzticama - neviena atteikuma braucot
Idiāli izrēķināti pārnesumi - tieši braukšanai pie mums. Ne Opel, Ford un VW nestāv blakus
Negatīvās
Pacieta piekare
Rūsē virsbūve
Dzirdami trokši no ceļa ( īpaši uz grants ceļiem )
Putekļi apmeklē salonu
Ziemā nepietiekama salona ventilācija un apsilde
Mašīna jūtīga pret noslogojumu. Vairāk nakrauta - sliktāki rādītāji.
Remonti - pa visu laiku esmu nomainījis priekšējā tilta lodveida balstus ( pārtaisot sviras der no VW Passat ), metinājis izpūtēju. Vajadzētu mainīt pusass galu, bet neēsmu to darījis, kaut pie stūres pilnīgas sagriesšanas tas krakšķ jau kā nopirku. Protams obligātās lietas - eļļu, filtrus, bremžu klučus', siksnu utt. Eļļu pie 15 t. km, gaisa filtru pēc vajadzības. Ar rezerves daļām problēmu nav.
Ieteikumi
Mašīnu var pirkt, bet tikai Japānā ražotu. Nelaimīgi tie kas nopirkuši Ungārijā ražotās. Nesalīdzināma kvalitāte utt.
Vairāk par 300 t. km. gan nevajadzētu braukt, jo tad resurs ritošajai un virsbūvei būs izsmelts. Remonts vairs neatmaksāsies.
Riepas jālieto pēc rūpnīcas instrukcijas, bet ne platākas. Ar platākām uzreiz palielinās degvielas patēriņš, pasliktinās vadamība.
moris
@ 2.maijs 2003 0:00
Suzuki carry
1984
Novērtējums: 9
Šo auto nopirku 1991 gadā noskrējiens 70000 t ideāls mazs busiņš vairāk atgādināja vieglo pēc saviem izmērim.
Tajos laikos dabūt rezerves daļjas bija diezgan problemātiski un Ļoti dārgi, tāpēc centos mainīt tikai tad, kad auto vairs uz priekšu negāja.
Pavisam es nobraucu 120000 km (Biju 18 gadus vecs un mīlēju diezgan sportiski braukt, tagad to varētu saukt par laušanu)
Garākais maršuts līdz Dānijai.
Tas ir pilsētas auto un tāds tāls ceļš ir diezgan šausmīgs eiropietim.
Pa visu šo laiku apmainīju kardānu toreiz ap 300 usd
divreiz kardāna krustiņus, ļoti vāja vieta šim auto.
Bremžu lokus (nācās pārkniedēt uzlikas veikala cena bremžu lokiem ap 80 Ls)
Nomainīju reduktora gultni un un pārējos riteņu gultņus
( ideāli sapasēja pakaļējie moskviča un priekšējie ZAZ)
un protams eļļas un aizdedzes āmurīšus ik pēc 5000 km
Mīnusi rūsē ļoti, plāni blēķi, ziemā izņemot šoferi un blakussēdētāju ir ļoti aukst salons, ļoti dārgas rezerves daļas ap 90 gadu vidu, nestabils
Plusi ekonomisks 7-9l/100 (max ātrums 100) , ļoti izturīga ritošā daļa, motors vienkārši ideāls 0.8 litri kravnesība max svars ko vedu 1.2 t pēc papīriem 500 kg
Ļoti vienkārša uzbūve aizmugurē lāgas, stūres sistēma kā
mersim vai 5 7 BMW ar gliemezi
Tik maz remontu un izdevumu man nau bijis nevienam auto
Armann
@ 11.marts 2003 0:00
Suzuki SIDEKICK
1989
Novērtējums: 7
Auto SUZUKI SIDEKICK (Vitara)
Amerikāņu versija Vitārai. Maziņa, jauka, diezgan universāla. Bezceļos īsts zvērs. Motors 1,6 (8V), maziņš, bet pateicoties ideāli izvēlētajām pārnesuma attiecībām, pietiekošs visos apstākļos. Kā jau amerikāņiem klājas, piebāzts pilns ar dažādiem elektriskiem ''navarotiem'', kas godīgi kalpo vēl šo balt dien. Salons diezgan maziņš, taču, ja saliek aizmugurējos beņķus, var pārvest diezgan lielu kravu (salīdzinoši). Ļoti laba manevrētspēja. Apetīte kā jau džipam- ne mazāk par 10l/100km. Taču šis ir īsts džips: rāmis, pazeminošie ātrumi, pieslēdzams priekšējais tilts (braucot līdz pat 100km/h).
POZITĪVS:
Droši var doties dubļos, pārvarēt dažādus šķēršļus; viegls(950kg), izturīgs un pārbaudīts gadiem motors; benzīna ekanomijas nolūkos var ne tikai atslēgt priekšējo tiltu, bet arī mehāniski (pagriežot no ārpuses) atvienot pusasos; vilk dažādus smagumus (pateicoties pārnesumu attiecībām nav jūtama pārslodze uz motoru); ideāla pārredzamība gan spoguļos, gan apkārt; kruiz- kontrole, kondicionieris, elektr. logi, spoguļi.
NEGATĪVĀS:
Bleķīši plāniņi (tāpēc viegls)- rūsē nežēlīgi, pārāk daudz elektronikas; amerikāņu detaļas dārgas (var jau šo to piemeklēt), jūtīgs pret sēnu vēju (varbūt 2 collu lifts vainīgs); bremzes. Ja seko visam līdz, maina eļlas utt., tad viss pārējais būs dzīvotājs.
IETEIKUMI:
Nebraukājat pa asfaltu ar patstāvīgi pieslēgtu 4x4 stāvokli. Pagriezienos rodas diezgan palieli vērpes spēki, kuri mēģina vērpt pusasis, zobratus, deldē riepas utt. Pieslēdzet priekšējo tiltu, tikai tur , kur tas nepieciešams. Sekojiet līdzi stūres mehānisma pirkstiem- dilst (stūres stienis ar 2. pirkstiem ~200LS). Un beidzamais- ja JUMS ir šāda mašīna, tad droši varat doties uz ''Mazozoli 4x4'' rīkotajiem tūrisma pasākumiem.
GABIS
@ 9.decembris 2002 0:00
Suzuki Vitara Cabrio
1990
Novērtējums: 7
Mans auto SUZUKI VITARA cabrio versija.
Vispārīgi :
Salīdzinoši labs auto cilvēkam ar attiecīgu dzīves ritmu. Nav dārgs ne pirkšanā, ne tālākā apkopē. Ja auto tiek pienācīgi apkopts, tad tehniskas problēmas gadās reti. Noteikti neiesaku šo auto kā "ģimenes auto", taču kā otrā mašīna pilsētai, vai studentam ir ideāla. Pats braucu ar šo auto jau pusgadu (25 000 km) un esmu apmierināts ar pirkumu.
Auto plusi :
Ideāls auto pilsētai - īss, manevrētspējīgs, nav problēmas ar stāvvitetu meklēšanu. Diezgan "stilīgs", īpaši vasarā, kad var atļauties izmantot kabrioleta īpašības. Motors 1.6 l (8vārsti) ir pilnīgi pietiekams, patēriņš piļsētā 10l/100km, taču jāatzīmē, ka riepu izmērs 255/65/15 un mans straujais braukšanas stils prasa savus degvielas litrus. Auto salīdzinoši lēts apkopē (ja ņem vērā to, ka tas tomēr ir džips), lai gan "bleķi" maksā salīdzinoši dārgi, ziemas braukšanai vajag labas riepas, lai auto spētu sabremzēties. Ar "kārpīšanos" problēmu nav pat ar "lisjē" riepām. Arī oriģinālais brezenta jumts ziemā salona temperatūru spēj uzturēt salīdzinoši normālās robežās.
Auto mīnusi ir sekojoši :
Diezgan neērts salons dēļ kā tālākiem braucieniem nav piemērots, ar platām riepām uz ceļa salīdzinoši nestabils, īpaši uz grants ceļa un mitra asfalta, taču tas ir novēršams, ja brauc ar pieslēgtu priekšējo tiltu (4x4), Ir servisi, kur neņemas šo auto remonēt. Jā, kabrio versijas jumta noņemšanai/uzlikšanai nepieciešamas ~5 minūtes "čakara". Ir šādi tādi sīkumi, kurus nav iespējams nopirkt uzreiz (piem. gāzes trosītes cena 26 Ls un piegādes termiņš 2-3 nedēļas), taču auto ir tik vienkāršs pēc uzbūves, ka daudzas lietas var "pielāgot". Protams, kā jau lielai daļai Japāņu auto rūsa ir gana sāpīga problēma. Jā un vēl nav vietas bagāžai.
Sāpīgās vietas esot (jāpievērš uzmanība pērkot auto) :
Stūres pastiprinātāja iekārta, kas mēdzot izdilt un sāk tecēt, taču remonts izmaksā dārgāk, kā nomainīt pāris blīves. Otra raksturīgā problēma - ja nepareizi (visu laiku) lieto 4x4, tad "radatkas" ķēde izstiepjās un grab - attiecīgi var pārplīst, nolekt vai kā savādāk ietekmēt 4x4 darbību.
Wampirius
@ 15.novembris 2002 0:00