VAZ 10 (jaunā)
2000
Novērtējums: 2
Pilnīgais mēsls. Nopirku jaunu mašīnu. Jau pirmajā akspluatācijas gadā vairākas reizes salūza. Ļoti vāja vieta - - startieris. Mainīju 3 reizes. Pie tām nevarēju atrast Latvijā. Startieries izmaksāja ap 120 Ls, bet garāntiju neviens pārdevējs negrībēja dot. Patiesībā neviens automeistars arī nesaprot kāpēc startieri lūzt.
Vēl no mīnusiem - - mikroklimats gandrīz nedarbojās, laudz sīko lūzumu u. t. t.
Nekād neperciet!!!!!!
Es nopirku jauno par 3400 Ls + ap 350 Ls uz signalizāciju, antikorozijas apstrādi, riepām u. tt.
Sergy
@ 3.aprīlis 2003 0:00
VAZ 21213 NIVA
2000
Novērtējums: 7
Ar Ņivuci braucu 3 gadus bez nopietnām vainām. Nobraukums 60000 km. Mainīts ir pr. gultnis, pirksti, šarnīri, krustiņi, ūd. sūknis, lampiņas, noklemmējis supports, rokas br. trose, br. uzlikas, sveces, regulāri 1x 1/2 g. izietas TA. Kā par brīnumu starp TA uz servisu nebraucu, ko nevar teikt par maniem paziņām Ņivistiem. Ar auto braucu ikdienā, un ne reizes neesmu palicis uz ceļa, un katru rītu auto pielec ideāli. Vienreiz gan sliktās degvielas dēļ gandrīz nebija iespējams pabraukt, vēlāk konstatēju karburatura kamerā 2 degvielas frakcijas, nācās nosūkt bāku. Diagonālās 16" riepas gan gaudo šaušalīgi, bet vēl nav pilnīgi nodilušas. Motors eļļu neēd, bet mīl suloties. Nesen daļēji nosvila spidometrs. Degvielas patēriņš 10-12 l/100. Rezumē:
+ laba iespēja pārvietoties jebkādos laika klimatiskajos apstākļos;
+ laba caurgājamība;
+ nav žēl braukt pa bezceļu un meža ceļiem;
+ pagaidām samērā lēta ekspluatācija(4x4 klasē) un rez. daļas, vienkārša uzbūve;
+ nezin kāpēc neievēro policija (aptur 1-2X gadā) un par laimi arī zagļi(tfu, tfu!);
+ nebaidās no slapjuma;
- diezgan spēcīgi rūsē, tāpēc mašīnītei mūžs nav ilgs;
- priekš 1.7l motora liels degv. patēriņš;
- maza degvielas bāka un bagāžnieks;
- neērta braukšanai tālākos ceļojumos un kuplākā kompānijā;
- skaļa transmisija un riepas;
- grūti nopirkt kvalitatīvas rez. daļas(varbūt paveicas?);
- it kā bieži plīstot 5- pak. ātrumkārbas;
- jāuzmanās uz slidena un grubuļaina ceļa;
- dažreiz kaitina dažādas maznozīmīgas tehniskas ķibeles.
Baigais kadrs
@ 16.marts 2003 0:00
VAZ 2109
1993
Novērtējums: 2
Kadu gadu atpakal tulit pec tiesibu noliksanasgadijas iespeja pa leto nopirkt ladu. Man ka jau skolniekam naudasa nav daudz tadel Urku sev nevareju atlauties, bet vaz pa 150 ls tiesi laika. Masina pec skata nebija baigi tragiska, vajadzejab tikai piekrasot durvis un sametinat apaksu(visiem vaziem pec 1990 gada izteikti ruse virsbuve, agrako gadu modeli bija izturigaki), nu bet neko ja pa 150 ls labaku nevareja dabut. Ja motoritis bija 1.3 (1989 gada) un 4 ak. Nekadi dumi ara no motorisa nenaca. Pacik masina bija kadu laiku stavejusi ilgaku laiku nevareja piedarbinat, tadel aizvilku autinju uz latladu tur autinju pieskila un noreguleja co. Meistars nekadus ipasus motora defektus nekonstateja. Aizbraucu majas un izsledzu motrrinju un aizgaju pasaukt mniljo maminju lai nak lukot manu peleko dzelzs zirgu. Un tad "sakas lielie VAZ prieki". protams autinju vairs pieskilt nevareja starteris griez, bet nekas nenotiek(akiti biju nopircis jaunu). sakas dzirksteles meklejumi, pec vaz komutatora un aidzedzes spoles nomainjas pret Bosch komutatoru un citu spoli dziviba erzeli atkal paradijas, tomer prieki bija isi - nogriezas vaz lielaka serga - strateris. uzliku starteri un mazliet pabraukaju. Pec 30 km saka neladet generators. Ar tricosam rokam majas braucu lietu laika no draudzenes ar ceribu, ka akitim amperi neaprausies, logutiritajus, protams, neatlavos ieslegt. Majas uzladeju akiti un devos pie meistara. mehanikis itka nomainija generatoru pret citu + vel uzliku jaunu siksnu drosibas labad , nomainiju ellju un saaisiju roceni prieks TA. Pec servisa uzreiz devos uz TA. gaidot rinda konstateju, ka atkal klepo generators, uzbraucu uz stenda , kur autinju meginaja iedarbinat TA stacijas darbinieks vairs nespeja motoru iekustinat. Par laimi ar mates vardiem izdevas motoru iedarbinat, lai varetu tikt prom no no TA. TA pierakstija dazadus sikumus, gan ari virsbuves krasosanu un metinasanu, bet neizskatijas viss jau tik briesmigi. Masinu saremonteju, salabaoju elektroniku, sametinaju. No servisa abraucun majas un noklemeja karburators, nacas iztirit karburatoru. Lai gan biju saja masina ieguldijis lielu naudu apm. 350ls. masinu atdevu pa 280, jo sapratu, ka si masina nebus lietojama. Ka galveno minusui varu atzimet si auto vajo elektroniku, jo 150km laika ko nobraucu ar so sapnu auto 2 taisiju gan generatoru gan starteri. Tapat ari aizmugurejas lampas nestradaja isti labi - nacas visu partaisit. Salona apgaismojums iedegas pec katra neliela usitiena pa griestiem. ik pa laikam atteicas stradat peckas ventilators. Pirms pardosanas ari motors saka divaini skanet, laikam bija vainigas klanu sales vai vel kautkas cits.
Masina gan bija samera jaudiga, uzraviens bija samera labs(prieks VAZa) uz asfalta vareja taisit ari kaucosos.
Tomer visa kopuma si masina ir 100% murgs, to ari apstiprina krievu prese(Zaruljom). Ja kads velas iegadaties krievu auto, tad labakiesaku kapeiku, sesto vai ari septito, tiem kvalitate ir limeni augstaka. Ja kads ir izvelejies pirkt astoo vai devito tad iesaku pirkt Vazu kas ir razots pirms 1990, tiem ir labaka kvalitate un lielaks resurs. Visu elektroniku iesaku aizstat ar labaku, lai negaditos nepatikami parsteigumi. Viena lieta gan jasecina pie visam kibelem lidz majam es tomer nokluvu. Tadi bija mani jautrie piedzivojuimi ar VAZZZ 2109
mehanikis
@ 20.janvāris 2003 0:00
VAZ 965
1989
Novērtējums: 1
Jaa, dabuujos es arii shitajaa trapakaa pakratiities, labi ka ne pie stuures, jo tad veel es nevareeju aizsniegt pedaaljus. : D Vecais njeemaas melnu muti remonteedams to "krievu briinumu" kaa vinsh pats teica. Un servisaa vechiem parasti suudzeejaas, "sila njetu" (speeka nav) tai tachkai. Kaa aizbrauc uz servisu, taa prasa: "nu, kas par vainu?" vecais tik atbild: "sila njetu". fedja atmet ar roku un saka lai brauc uz citu servisu. Veel vinsh spljaudiijaas, ka jauns zapars ir suudiigaax par 10 gadus vecu zhiguli. : )
ar pechku arii bija pigori, kaadas 2vas reizes gandriiz tas aparaats nodega. Ziemaa kad ierubii pechku, tad benziina pateerinsh gandriiz 2X lielaaks. /Fiichu ka logi sviist ciet un pechka nesilda gan neatceros. Toreiz jau bija tas laiks kad benziinu tirgoja uz taloniem un bija jaastaav supergarajaas rindaas. Nebija taa benziininja ko svilinaat...
Vecajam tas ZAZix nostaaveeja garaazhaa kaadus 8 gadus, un tikai nesen paardeva vienam opim. Es veel pirms tam dabuuju izbraukt ar to briinumu. vispaar jau nebija tik suudiigi, vecais bija krietni vinju nolaiziijis un bija jau vinsh kaa no ruupniicas. : )
shearer
@ 18.janvāris 2003 0:00
VAZ 2106
1977
Novērtējums: 8
Ieguvu pavisam netīšām, pēc VAZ 2101 1970 gada.6 gadi atpakalj. Ar pascinju , kas ir taisnība . Braukts tikai vasarā, nobraucis bija 27t. km. Nerūsējis, nekrāsots. Cveta - diplomat. Neatradu nevienu , kas no vietas raujot spēja apdzīt... un varat neticēt. Karburators vecais labais "veber"- kas zina vaz auto saprot , kas par lietu. Degvielu gan ēda vidēji 11l/100, kamēr nenomainīju gaisa žiklerus pret lielākiem. Degviela patēriņš kļuva ap 8 /100km... un ar lieliem motoriem jau spēja mani apdzīt. A sīk pirži ar kadetiem bmw ,320, un citiem palika neapmierināti. Iedomājies zigulis rulzzz!!!!!!!!! protams uz strāses..., nu bet gadi: )))
Un atkal teikšu pat krievi vēl nespēja sabojāt izcilo Itāļu kvalitāti!!!!!Auto rulllzz vēl šodien.. un zinu visu par viņu, kaut arī viņu nodevu - iepirku audi100 89 2.3(ku), jo tomēr rūsē.. un gribēju ko modernāku- lepnāku... nu ko padarīsi.
Sis VAZ bija pirmais ar kuru aizsākās mana gāzes lietotāja vēsture. Vienīgais trūkums bija - Baltkrievijas gāzes iekārta.
Auto prasīja tikai ierindas izdevumus, kalpoja un jaunajam saimniekam kalpo uzcītīgi. Ņemot vērā izlaiduma gadu un bez problēmu attiecības , kaut smiesieties lieku 8 balles!!!!!!! LIKTU 10, bet rūsē... ar to pieteik. Auto ātri uzsilst ir gana komfortabls.. un nav Audi darba vieta vēl aizvien ērtāka... vēl šodien.
ursis
@ 20.decembris 2002 0:00
VAZ 2101
1970
Novērtējums: 8
Pirmā mana mašīnīte, kuru uzbūvēju pats. Tas bija 6 gadus atpakalj nopirku pa 600 $ ar kuzovu piedevās. Auto bja nobraucis ap 600 t. km.. un protams izrūsējis. Ieguldīju toreiz kopā 2000$. Biju ļoti apmierināts.
1. nevainojama Itāļu kvalitāte! jo slīpēti bija tikai cilindri!!!!
un nomainīta tikai motora ķēde!!!.. pārējais no ražošanas
briīža.
2. nobraucis 2 gadus pārdevu, jo patrāpījās cits vaz markas
auto, bet tas ir jau cits stāsts.
kad bija pagājuši apmēram divi gadi kopš pārdošanas, "mans" vaz vilka volvo 440... :))) es biju lepns: ))
ursis
@ 8.decembris 2002 0:00
VAZ 2101
1971
Novērtējums: 5
Parametri:
- dzinējs 1200 cm, 8 vārsti, karburators "Veber"
- max. speed pēc grāmatas 140 km/h, dzīvē 155 km/h
Nu ko? Mans pirmais klasiskās piedziņas autiņš, kurš man sekmīgi nokalpoja kādus 3 gadus, ja nemaldos. Ar to arī iemācījos tā riktīgi gāzt (cik nu viņš atļāva) un trikus taisīt. Protams neizpalika bez kļūdām, bet tas pie lietas piederas : ). Autiņu saņēmu mantojumā. Ņemot vērā cienīgo vecumu, tad viņš vienreiz bija ticis pārkrāsots savā mūžā. Pie tam kvalitatīvi pārkrāsots, jo autiņš bija izjaukts 100% un krāsots kamerā ar paaugstinātu temperatūru. Bet tas vel bija padomju laikos, kad cēla augšā bez maz vai katru lūzni. Nu OK, tuvāk pie lietas. Žigulim bija stipri labāka kvalitāte, apstrāde un citi sīkumi nekā mūsdienu žigulim. Tas vel fiata iespaidā. Nobraukums ap 600 000 km, viens kapitālais dzinēja remonts tai skaitā.
Plusi:
- nenobraucams dzinējs ( nu tik pat kā )
- ļoti lētas rezerves daļas (jaunas)
- lēts ekspluatācijā
- mazāka jūtība pret nekvalitatīvu degvielu
- laba salona apsilde (pat -30 grādu salā varēja T- kreklā braukt) un ātri uzsilda salonu
- izturīgs pret rūsu
- viegli pārdodams (bez problēmām)
- mazāki sodi pārkāpjot CSN
Mīnusi:
- rezerves daļu kvalitāte smagi pieklibo, kā rezultātā bieži remonti
- diezgan liels degvielas patēriņš ņemot vērā 1,2 litru dzinēju~ 11 litri un 100km, gan pa centru, gan ārpus tā
- ekstru nekādu, ja neskaita paša ielikto CD atskaņotāju : )
- pie tik liela vecuma un ikdienas ekspluatācijas VAZs sāka birt visneiedomajākamās vietās, kas visvairāk kaitināja
- virsbūvē sākās deformācijas
- problemātiski noregulēt riteņu sagāzi/ savērsumu, kā rezultātā nevienmērīgs riepu nodilums
Rezumē:
Labs autiņš priekš pirmā autiņa. Labi kopts kalpos ilgi un dikti. Ja salīdzina ar BMW izdevuma ziņā (remonts, degviela utt... ), tad izdevumi ir tik pat kā vienlīdzīgi!!! Vērā tiek ņemts rezerves daļu labāka kvalitāte kā rezultātā viena un tā pati detaļa kalpo daudz reizes ilgāk un nepieciešams retāks remonts, kā rezultātā ietaupās arī mans laiks, kas savukārt arī ir nauda.
Nu, tad ko? Lai veicās VAZa izvēlē : )
droom
@ 3.decembris 2002 0:00