Chrysler Concorde LXI
2000
Novērtējums: 10
Chrysler Concorde LXI 2000. gada 3,2l, V6, 24 vārsti! Mana pirmā amerikāņu mašīna. Nu ko lai saka, ļoti labs auto, kaut tūlīt būs 110 oponenti, kas apgalvos pretējo, kaut arī varbūt nemaz nav redzējuši kāda ta mašīna izskatās, iņemot varbūt google images, nemaz nerunājot par braukšanu ar šo limuzīnu. Ļoti ērta un galvenais ļoti stabila uz ceļa. Ja nu gadās uzlikt augstākas un šaurākas rieps, tad var just, ka mašīna brusku tā ka šūpājas sāniskā virzienā, ja brauc pa ļoti līkumainu ceļu, kādi ir Īrijā. No sākuma Concordei bija virsū 215/65/R16, tad arī jutu šīs sānkustības, jo auto ir diezgan pasmags, un paliels, bet pēcāk nomainiju uz 225/60/R16 un BYE- BYE sānkustībām. Degvielas patēriņs, neteikšu ka liels, tā ka pilsētas režīmā aptuveni 13-14 litri, bet pa štrāsi, iznāca ar šo autiņu drusku paceļot, izbraucot cauri lielai daļai eiropas Latvija, Lietuva, Polija, Vācija kur pa bāni biku patestēju savu mazulīti (negribējās tak no muguras braukt kaut kādas tur Golfam, kur šoferīts ar kakostiem zobiem ieķēries stūrē) pilns pulkstenis 200km/h, tā kā kuģis uz ceļa, tad vēl Beļģija, un Francija kopā 2700km, patēriņš neteikšu ka liels 8,9l uz 100 km.
Nopirku šo autiņu pa taisno no jeņķiem, biku sistu priekšu, bet ne pārāk, nebraucu uz trakajiem servisiem, atradu lētu un ļoti kvalitatīvu servisiņu, kur džeks ar smadzenēm strādā!!! Vienīgā detaļa kuru nevarēju dabūt (protams varēju Atlasā), bija kondiņa radiātors, par lietotu man prasīja 220Ls, bez garantijas, džeks man iemontēja, pārtaisot vienīgi stiprinājumus BMW kondiņa radiātoru, kuru dabūja pa 30Ls, protams lietotu.
Salons: vienkārši super, ērtums neaprakstāms, neesmu pats no tiem mazākajiem cilvēciņiem, tā ka beņķis ir atlaists līdz pašai aimugurei, aizmugurē sēž vīriņš ar 195cm augumu un ar ceļiem netiek aizsarts priekšējais beņķis, aizmugurē 3 cilvēki var iesēsties un ļoti ērti sēdēt, viens otram pat netraucējot, vienīgi kafijas atvilkne drusku ta ka spiež muguru vidējam, vai nu sievišķu untums, bet kas to lai zin, pašam nav nācies tur sēdēt! Mūzika: Infinity nemaz vairāk nekas nav vajadzīgs, ja negrib klausīties mūziku, ta ka pa ausīm asinis sāk tecēt, protams amerikānu sāpe ir tā, ka radio ir Bullshit, frekvenci var paregulēt tikai pa 2 mghz , tā ir drusku problēma, bet tie ir sīkumiņi.
Visā visumā baigi labais auto!!!
Lohs es biju, ka pārdevu šo mazulīti, piedāvāja ļoti labu naudu un muļķis piekritu. Pēc tam ir bijuši vairāki autiņi, janāņi, eiropieši. Nu nav pie kā sirds iepukstas straujāk pie šiem.
Tagad atkal jeņķu Dodge Grand Caravan Sport, bet vasarā esmu atkal nolēmis iegādāties Chrysler Concorde LXI 3,2L (pamēģināšu vēl LHS 3,5L, ja nu iepatīkas labāk kā Concorde).
Varbūt kāds zin, kur var ielikt gāzi jeņķu autiņiem, un cik apmēram tas varētu maksāt!
Iesaku visiem pamēģināt jeņķu autiņus un saprast kas ir komforts, un īstenībā par ļoti patīkamu cenu!!!
Angus
@ 12.aprīlis 2007 0:00
Chrysler Stratus LX
1997
Novērtējums: 8
Chrysler Stratus 2.0 16V LX pakete, 5 ātrumu manuālā kārba. Šis modelis ražots Eiropā ( Austrijas rūpnīcā) un tapēc šim ir aizmugurējie miglinieki un bik savādāks rādītāju panelis nekā amerikāņu variantiem. Ar auto katru dienu tiek braukts cauri Juurmalai uz Rīgu summā ap 100 km dienā. Māšina pagaidām apmierina pilnībā, tātad plusi un mīnusi manā skatījumā -
PLUSi
1)Ļoti plaša un ērta, daudz vietas, viss diezgan pārdomāti
2) Stabila uz šosejas, ļoti ērti braukt garos gabalus, jo kreesls reguleejas diezgan daudz virzienos
3)Visas nepieciešamās extras
4)pietiekami mazs degvielas patēriņš - apmeeram 8 litri jauktā režīmā, braucot sportiski un pa šoseju ap 120.
5)LAba vadāmība
6)pietiekami dinamiska
7)izskatās vienkārši super, pēc skata toch kaa kautkaads sportinieka luksus vaagja krustojums(salīdzinot ar citām tā gada mašīnām)
8)Rezerves daljas liidzvērtīgās cenās ar eiropas vai japānas mašīnām
MĪNUSI
1)Pārāk liels apgriešanās rādiuss, vajag 2 piegājienus lai apcirstu rinkjii
2)Taa vien prasās pēc turbīnas vai 6 cilindriem
3)Lai pašrocīgi kautko izdarītu mašīnā tehniskā ziņā krietni jāpalauza galva, jo viss ir diezgan samuhljiits
4)Diezgan zems, plus manam vēl zemā profila riemas, tapēc jau pārsists kaartera vāks un pāris reizes atrauts bampers pret bortakmenjiem
5)Diezgan juut bedres
6)Lampas varētu labāk izgaismot celju
SECINĀJUMI-
Auto ljoti patīk un pagaidām pilnībā apmierina, prieks braukt, iesaku izmēgināt, ja vēlaties ko vairāk par sīku konservu bundzhu kuraa viss grab!
orlando
@ 4.janvāris 2007 0:00
Chrysler Pacifica
2006
Novērtējums: 8
Sveiki!
Bija lietošanā auto divas nedēļas ASV California... svaigs auto 04.2006 ar nobraukumu ap 8'000 km. Motors standarta viena izvēle 3.5 L 24V 254 zs un 330 nm... 4*4 piedziņa... ikdienā LV lietoju BMW 330i.. paspēju nobraukt ap 1'900 km... lai saprastu kaut cik par šo auto kas un kā... šis subjektīvais iespaids būtu interesants tiem, kuri ir jau vai domā par dodge caravan vai līdzīgu busu iegādi, kur vadītājam būtu svarīgi saglabāt savu "drive" prieku..
"+"
- pietiekama sportiska vadamība sabalansēta ar labu braukšanas komfortu, laba stūres reakcija, nav "peldēšanas" efekts (ja salīdzina ar citiem usa busiem)
- 6 atsevišķas vietas, 2 aizmugurējās nosacīti ērtas pieaugušajiem, ja saloka beņķus tad bagāžnieks milzīgs
- 3 zonu dalītā klimata kontrole, priekšā uz pusēm un + aizmugurē sēdošiem ir sava kontrole, kuru paralēli var konktrolēt arī no priekšas, teicama
- tiptronic kārba, ar manuālo režīmu, bet "- " tikai 4 robi...
- ar vienu pogas spiedienu auto mērinstumenti pāriet no mph uz kmh, attiecīgi arī klimata kontrole uz C* u. c. lietas
- līdz 160 kmh ātruma uzrāviens ļoti labs, ņemot vērā auto gabarītus un masu
- ātrumu pārslēgšanās patīkama un līgana (izņemot ja tahometra bultiņā sāk rāpties pāri 4'500 rpm)
"- "
- ātrs vērtības zudums, jaunu nav vērts, lietotu - par labām naudiņām var dabūt labu auto
- degvielas patēriņš 11.9 l absalūtu vidējais uz 1'900 km (pilsēta 30/ 70 šoseja) ātrums vid. uz šosejas ap 135 kmh, pilsētā ja stumdās (līdzīgi kā Rīgā) tad 15-17 litri, tātad darbs gāzes vīriem!
- atsevišķu apdares materiālu kvalitāte, bet skatījos arī limited versiju - labāks
- nav ESP vai DSC, grants ceļi - ja sameta (speciāli izprovicējot) tad iztaisnot grūti... ziema - nezinu?
- motors virs 4'500 rpm līdz 6'300 rpm (max jauda) ir tāda sajūta ka jāzāģē riktīgi, paliek skaļš, domāts komfortablai braukšanai
- riepas, min R17
kopumā intersants aparāts, praktisks + sportisks tāds crosover's
Agrello
@ 12.decembris 2006 0:00
Chrysler LHS
2000
Novērtējums: 9
Sveiki! Ilgi domāju ko nemt sava 100ka (94g) vietā, gribējās kaut ko tādu jaudīgu nu vairak par 200hp nu un apstājos pie 3 variantiem A6 2.8, A8 3.7 vai LHS 3.5 ilgi testēju visus un tomēr nopirku LHS, jo tādu konfortu un degvielas paterinu par ļoti pieņemamu cenu bija grūti atrast kaut kur citur. Audis zem 10000EUR neviens nebija bet LHS par 7500 ļoti labu atradu. Pirmais iespaids, govs kas govs, ja ar 100 varēju pieparkoties kur gribēju tad ar šito nu nekādis vismaz pirmās 4-5 reizes nesanāca bet tad jau piešāvos un nelikās tik sarežģīti. Gaita kā jau amerikānim mīksta un laigana. Fascinē stūres pastiprinātājs 18 colu 245 šaibas grozu ar mazo pirkstiņu. Automāts manā uzskatē labs kaut gan biki jūt ātrumu pārslēgšanos taču labi atsaucas uz gāzes pedāļa spaidīšanu. Pats galvenais Patēriņš. Pirms pirku dzirdēju daudz versijas cik mans jaunais zvērs varētu ēst pa pilsētu sākot no 12l(optimisti) lidz 22l (pesimisti) nu ko kompi pierē neņēmu un gāju labo veco taciņu pilna bāka un braucam 200 km tikai pa centru + 18.00 sastregumi utt sanāca arī vienreiz izbraukt līdz jūrmalai un atpakal šajā distance kompis rāda 13.2l uz 100km ielejot bākā konstatēju ka viņš tikai nedaudz kļūdījies uz 200 km biju patērējis 26.97l nu noapalojot 13.5l priekš 258hp pat loti labi ja 100 2.3 man eda 12-13 pa centru ar saviem 133hp. Konforts jau protams labs vienīgi varēja tie amerikāni nedaudz pie salona apdares kvalitātes piestrādāt bet tas jau nav pats galvenais. Kas mani vēl pārsteidz tas ka braucot pa štrāsi 110km/h tahomerts uzradīja 2000 apgriezienus uz 4 robu, 100 man bija 3000 apgriezieni kā likts. Ir arī savi izskaidrojumi motoram ir 4 lamdas kas atbild par optimālu zupas daudzumu, ai ka tik tas lamdinas kalpotu ilgi. Nobraucis esmu jau 4000 km pagaidam nekas neliecina ka būtu jāmekle serviss bet gan jau ari pienāks mana kārta. Par rezerves dalām interesējoties viss latvijā ir pieejams. Ja gribas kaut ko eksluzīvu ka hromēti logu tīrītaji vai 20 colu disku komplekts par nieka 600$ tad tik uz priekšu www. ebay. com tur ir loti daudz kas interesants, bet pie mums viss nepieciešamais kā gūltņi pirksti, riepas, kalodkas, dačiki utt. Katrā ziā pagaidam apmierināts.
zz
@ 22.augusts 2006 0:00
Chrysler Voyager
2001
Novērtējums: 5
Labdien, pats gan ar Voyageru nebarucu, bet sencis nu jau 4. gadu ar 2.5crdi brauc, pats esmu braucis, bet nekādas labās asociācijas man ar to auto nav, jo diezgan glītais salona noformējums un klusums tajā neatsver nu jau apdilušo stūri un drausmīgo apkures iekārtu, ko var labot autonomā krāsns vai kāda versija labāka par SE.. Sildās vnk drausmīgi ilgi, braucot no Pārdaugavas(Zass) līdz Valdmeāra ielai sāk parādīties minimāls siltums(tikai priekšā sēdošajiem), un runa neiet par -28, bet max -10 grādiem, piem. mans vecais 85' 524td uzsila no garāžas līdz Dinazam(apm.500m-700m), jau vareeja jaku atpogāties un baudīt braucienu, vēl tik labi un biš labāk sildīja vien 2000' Caravan, bet tas tā, salīdzināšanai..
Par tehnisko pusi: sailent bloki nodilst busrtiski pa 6000km, bet, kam tāda fiška ir, varu pačukstēt, ja nav zināms, ka paildzīnat šo detaļu mūžu turpat 4x var paliekot kādas gumijas zem buskēm, gan nezinu cik biezas un lielas, piedodiet, bet tas patiesi palīdz. Vēl ir tāda kaitinoša lieta, kā bagažnieka atvēršanas mehānisms, kas pa šo laiku 3x mainīts, jo tipa tiekot mitrums klāt, jauka sajūta, kad braucot a 100km/h atveras vāks : D...
Rezumējot: +ļoti komfortabla piekare pat pie maksimālā ātruma t. i 175km/h
+kluss, ērts
+ekonomisks motors apm 8l, pilsēta
+dinamisks
+tas tomēr ir viens no prestižākajiem miniveniem, kam tas ir svarīgs faktors
- remonts baigi dārgs
- remonts ritošajā var būt biežs vai pat ļoti biežs, kā brauks.
- SE versijā krāsniņa sucks
- vienu brīdi 2. robā bija burtiski jāietriec, īpaši, ja no augstāka p
arnesuma.
- šie dārgi maksājosīe mīnusi mani kaitina!
*iesaku nevadīties par šā auto kvalitāti pēc tā prestiža, jo tā ir viduvēja, bet ne gluži nelietojama, tādas ir manas domas...
man tie bembji sirdij tuv
@ 22.janvāris 2006 0:00
Chrysler New Yorker
1996
Novērtējums: 6
Iepirku 3 gadus vecu. Lietoju ap 2 gadiem. Aadas salons, automaats, klimats.
Komforts, eertums, labieriiciibas, prestizhs (gaumes lieta) buutu jaapieskaita pie plusiem. Meitenes var pavizinaat.
Savukaart pie negatiivajaam lietaam - veeraa njemams degvielas pateerinjsh (pilseetaa videeji 13-18l, uz shosejas ap 10l pie 100 km/h, ap 12 pie 120 km/h), kaa arii palielas (lai neteiktu, lielas) ekspluataacijas izmaksas (tc motors neiesaku - daargi, Amerikas auto arii - daargi un ilgi, labaak Irbis Grostonas ielaa - parasti viss ir uz vietas, nav jaapasuuta, un izmaksas mazaakas kaa abos iepriekshmineetajos; arii mans labs pazinja ar chrysler vision nomainiija ar laiku tc motors pret Irbis). Reekjinieties, ka pa gadu savi 500-1000 LVL aizies sameeraa droshi. Pasmaga, liidz ar to vairaak maksaas apdroshinaashana un celja nodoklis. Noparkoshanaas probleemas man likaas paarspiileetas, nebija tik traki.
atomino
@ 5.janvāris 2005 0:00
Chrysler VOYAGER
1993
Novērtējums: 8
TIKO IEGADAJU VOYITI 2,5 NEAUTOMATU . EXTRAS VISAS IZNEMOT ADU. TERINS PILS 12L SOSEJA AP 8L . KARBA SLEDZAS MIKSTI TIK REVERSA DRUSKU JAPASPIEZ. SALONA APDARE GAN PAHABNA VISA SKIRBAINA UN GRAB JABAZ PORLONSS APAKSA. SSERVI TEICA KA LAMBZONDE MIRSSTOT VAI KADSS NEZIN SAPRATIGU DALU VEIKALU. IEPRIEKSS MAN BIJ 89GADA VOJITS 3L AUTOMATS PANEMU AR KARBASS DEFEKTU , SERVI PA REMONTU PRASSIJA 300 LOHUS AIZSUTIJU SOS TALAK NOMAINIJU 2 DISKUS PA 20 LS UN RULLEJU GADU KAMER PARDEVU. VECAIS GAN ZUPU EDA 12-16 JO BIJ 3 ATRUM KARBA. KUZAVS ABIEM BIJ CINKOTS TIK VECAJAM SLIEKSNIS PAPUVIS BIJ NO IEKSAS. ESU REDZEJIS ARI PEC 90G., AR CAURUMIEM SLIEKSNOS LAIKAM IEDZIMTS. NAKOSO AUTO DOMAJU ARI NEEMSU VOYITI APALO. PLUSI- LIELS, MIKSTS, ERTS AUTO KA DIVANS. MINUS- SKIRBAINA SALONA APDARE. KADREIZ VEL KO PASTASTISU KA SO TO IZKODISU.
DODGERS
@ 27.septembris 2004 0:00
Chrysler Voyager
1992
Novērtējums: 7
3.3i, automatiskā kārba, gāzes iekārta, tā jau labs braucamais, visas extras kādas ir, liels autiņš, kad brauc jūties ka ceļu karalis, tachu ka man nepatīk, tad tas ir tas ka priekša velkošā, tāds liels aprāts, bet pagriešanās rādiuss liels. Beņķis atrodas diezgad augstu un tāpēc var redzēt pāri kādam mazākam auto, kas rada bonusus braucot sastrēgumos. benzīnu gan rij vienā laidā, 14l/100km, bet ko var gribēt ar tādu motoriņu? Sākumā nevarēju ciest automātiskas kārbas, bet tagad man patīk! Tāds uzrāviens ka nu tikai. Tas ir ģimenes auto tas nu tiesa, vai ari ja izmet ara aizmugurējos beņķus tad es varu pateikt tikai to ka var ļauties tādai kaislei ar savu mīļoto kādā nostūrī pie ezera, un odi nesakodis. Labas muzikas miletajiem ta nav ista mashina jo labiem skaļruņiem šeit nav vietas, ja nu vienigi veic lielas pārmaiņas šim auto.
Uz ceļa auto ir stabils un braucot ar lielu ātrumu diskomforts nerodas, ir tāda sajuta ka tu pilnigi valdi pār mašīnu. Pusotra gada laikā mašīnai nav vekts, paldies dievam, nekāds kapitālais remonts. Pāris bukses, šaras un zobsiksna tika mainita, neskaitot eļļu, filtrus un tadus sikumus. Ar auto esmu apmierinats. Labs aparāts.
Podzinsh
@ 2.marts 2004 0:00
Chrysler Sebring Cabrio Limited Edition
1997
Novērtējums: 9
1997 gadā Amerikā ražots un 2003 uz Latviju atvest. Bijis dauzīts. 2.4 24v dzinējs (163 zirdziņi. ) Mīkstais, dubultais jumts ar Elektrisko piedziņu. Aprīkots ar visu iespējamo elektroniku (Elektriskie logi, CD Changer (rūpnīcas), kondicionieris, elektr krēsli, infocentrs, autostick utt... ) kā arī ādas salons.
MAšīna laba. Skaista, diezgan jaudīga, nau īpaši ekonomiska.
Latvijā diezgan dārgs serviss... arī daļas nav lētas.
9 - tādēļ, ka mašīna izskatās agresīvāka, un jaudīgāka, nekā ir patiesībā : ) Nedaudz pietrūkst. : )
-=Susis=-
@ 15.novembris 2003 0:00
Chrysler Vison
1997
Novērtējums: 9
izcils aparāts! Visas iedomājamās ērtības, patīkama vadāmība, stabilitāte uz ceļa etc. Tika iegādāts 2002 gada vasarā ar 57tk uz spidometra (pirms tam expluatēts tikai pa Rīgu, Chysler centra garantijas un pēc garantijas apkope). Uzreiz tika aprīkots ar gāzi. tagad braucot pilsēta/trase 100 km izmaxā ~ 2.70. Remonts un apkope gan drusku padārgi (Atlas Motors), bet detaļas imho maxā tik pat cik citiem auto. Pa gadu nobraukts 50 tk mainīti prikšējie putekļu sargi un stūres pirkts. Par 100 % piekrītu Uupizz
P. S nesen biju autogazē paregulēties- Tur džeki lika gāzi Chevrolet Suburbian- Vot Tas būs Spēks : )
Zikurāts
@ 3.septembris 2003 0:00