Jūrmalā, Medņu ielā, pēc būvdarbu veikšanas palikusi bīstama un nesakārtota vieta, kas var kļūt par lamatām ne vienam vien autobraucējam.
Iela ir atvērta braukšanai, taču visapkārt mētājas pēc remontiem palikušie būvmateriāli, ceļa pamats nav nostiprināts, bet, kas pats bīstamākais - atstāta atvērta ūdeņu novadīšanas sistēmas aka, kur tad arī ieslīdējis video redzamā busiņa priekšējais ritenis.
Pēc ceļu satiksmes negadījuma būvnieks "Ostas celtnieks" tomēr uzliek vadstatni.
Apskatot negadījuma vietu 12.jūnijā, var redzēt, ka netiek ievēroti Ministru kabineta noteikumi Nr.421 "Noteikumi par darba vietu aprīkošanu uz ceļiem".
Lūk, kā izskatās negadījuma vieta 12.06.2021, vai ir ievēroti 421. noteikumi būvniecības laikā?
vai
Jāredz, kā dokumentos oficiāli skaitās Medņu iela.
Ja paši iedzīvotāji nevērsīsies pret nolaidību, tad ne kas nemainīsies.
PAPILDINĀTS 14.06.2021 ar SIA “Jūrmalas ūdens” sabiedrisko attiecību speciālista Jāņa Vilnīša atbildi:
"SIA “Jūrmalas ūdens” tehniskais direktors Guntis Klīve pirmdien, 14. jūnijā, veica kārtējo būvobjektu apskati, tai skaitā Medņu ielā, kur tika konstatēta celtnieku nolaidība, kas vērtējama kā esošo valstī likumos noteikto prasību neievērošana – nav uzstādītas zīmes par ceļa braucamās daļas būtisku sašaurinājumu. Uz vietas tika veikta faktu foto fiksācija (pievienojam foto). Foto ar vietas aprakstu tālāk tiks nodota būvuzraugam.
SIA “Jūrmalas ūdens” ir būvdarbu pasūtītājs, bet valsts likumdošana nedod pilnvaras uzņēmumam piemērot kādus soda mērus par būvdarbu veicēju klaju nolaidību, kas saistīta ar ceļu satiksmes zīmju uzstādīšanu vai neuzstādīšanu."
14. jūnijs, Medņu iela Foto: Jūrmalas ūdens
Lasi arī citus saistītos rakstus iAuto par Jūrmalas satiksmes organizēšanu:
- iAuto.lv: Jūrmalā skolniekus un gājējus paliek zem automobiļu sitiena 26.01.2019 (+ VIDEO)
- Gājēju pāreja Asaru prospektā Jūrmalā, ko varētu darīt labāk 9.02.2019 (+ VIDEO)
- Rīgā "zebras" vēl baltas, bet Jūrmalā nodilušas jau 14.02.2019 (+ FOTO)
- Kad beidzot tiks sodīti Jūrmalas pašvaldības ierēdņi par neizdarību vai neprofesionalitāti organizējot satiksmi 1.04.2019 (+ VIDEO)
- Jūrmalas atbildīgie dienesti nebeidz pārsteigt ar satiksmes drošības izpratnes trūkumu 9.06.2019 (+ FOTO)
- Gandrīz kārtējā avārija Jūrmalas ierēdņu neizdarības dēļ 14.08.2019 (+ VIDEO) 2.daļa
- Jūrmalas dome ar jaunajām Ziemassvētku gaismu dekorācijām apdraud satiksmes drošību 9.01.2020 (+ VIDEO)
- Kāpēc jāpērk auto caurlaide braucot uz savu īpašumu Jūrmalā? (+ VIDEO)
- Lielisks laiks. Jūrmalas pludmale pilna ar atpūtniekiem, bet tikai 4 ģērbtuves 28.06.2020 (+ VIDEO) (ģērbtuves uzstādīja tikai 6.jūlijā)
- Pašvaldības ieņēmumi no sodiem par Jūrmalas caurlaides neesamību pieauguši no 200 eiro līdz miljonam no 2015. līdz 2019.gadam
- Jūrmalas dome apstiprinājusi apšaubāmu Dubultu prospekta pārbūves projektu 23.02.2021
- Kāpēc šogad pa Lielupi nevar iebraukt ne Jūrmalas ostā, ne jūrā? 2.06.2021 (+ VIDEO)
- Piekrastes ielā Jūrmalā vienkārši mētājas akmens šķembas uz ielas! Cik droši tas ir? 8.06.2021. (+ VIDEO)
- Būvnieki nepienācīgi norobežo satiksmei bīstamas vietas ceļu remonta laikā Dāvja ielā 11.06.2021 (+ VIDEO)
- Nekontrolēti "Ostas celtnieks" būvdarbi Jūrmalā noved pie negadījumiem, nolaidība Medņu ielā 10.06.2021 (+ VIDEO)
Nu ko var čīkstēt par katru sīkumu... Skaties, kur brauc un būs labi, katram otram muļķim citi vienmēr vainīgi.
Nav ievēroti noteikumi un tie nav sīkumi! Būvdarbu laikā ir MK noteikumi 421!!!
Labi, ka tikai nedaudz cieta auto
Video ļoti labi redzama tautā sauktā "saulīte" jeb iebraukts aizliegts un papildus zīme ar abraucamo ceļu, ja cilvēks neredz zīmes un nebrauc pēc ceļu satiksmes noteikumiem, tā ir viņu vaina.
Visi kas strādā vai dzīvo aiz "saulītes" tur droši var braukt, vēl bija vesels lērums izņēmumu kas tur var braukt. Apbraucamā ceļa shēmu neredz video, dzeltenas plāksnītes gan, lai gan tām vienām ir maza jēga, nu aizvedīs tevi ierobežojumu posma otrā galā, bet ja mans pagrieziens bija ierobežojumu posma vidū, kur man tālāk likties un tālāk braukt? Ja shēma nav nofilmēta, tad cits stāsts. Bet jā kamēr vien kaut kur priekšā nav "ķieģelis" brauktuve tāpat jāatstāj tādā stāvoklī, lai tur var braukt.
Protams var braukt tie, kas tur dzīvo, bet uzliekot ķieģeli, tad tiem kam jāpiekļūst saviem īpašumiem, šai gadijumā būs jāpārkāpj ceļu satiksmes noteikumi, otkārt pamēriet ceļa platumu tur arī bez rakšanas darbiem nav iespējams diviem auto samainīties. Kā arī ja satiksmes ceļu organizācija notiek mazāk par mēnesi, nav nepieciešama apbraucamo ceļu shēma un pietiek ar papildus dzeltanajām plāksnītēm.
Nu uzliec papildplāksni zem ķieģeļa, ja grib visu ko var izdomāt. Bet ar visu common sense utt, ja pa ceļu atļauj braukt, tad maksimāli jānodrošinās, lai tiem braucējiem viss būtu ok. Cik tur atļautais ātrums? 50? Nu nevar ar tādu ātrumu tādā šaurumā normāli izbraukt. Uzliek kaut 10km/h un normāli norobežo. Par akas vāka un pārsedzes nostiprinājumu nemaz nerunājot.
Tāpēc speciāli nofilmēju visu Medņu ielu visā garumā
Kādēļ brauci tad zem zīmēm?
Iepazīsties ar zīmēs ierobežojumiem, es braucu līdz noteiktai adresei, apstājos, fiksēju pārkāpumu.
Kas tas tāds "abraucamais ceļš"?
Likums ir jāievēro viesiem!