Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Cieni citus braucējus un viņi cienīs Tevi! Kāpēc Latvijā tas nedarbojas?

Ezits Reģ.: 25.03.2019

Vai tikai mani katru dienu kaitina tie mierīgie autobraucēji (kā Timrots teiktu "Cepurnieki"), kas uzskata, ka braukšana pa kreiso joslu uz atļautā ātruma robežas ir norma un pilnīgi vienalga, ka citiem vajag pasteigties un pabraukt tos 10-15 km/h ātrāk? Neko nesaku, ja visas joslas pilnas, taču arvien vairāk tieši labā josla te kļūst par ārāko joslu, kas ir absurds no satiksmes drošības viedokļa.

Aizbraucot uz Vāciju vai Angliju tik ļoti dzirdu, kā mūsu letiņiem patīk turienes pieklājīgā vide... kā kas tā "sorry" vai "excuse me", bet kā pie sevis Latvijā, tā man pie di...s ka kādam auzšķērsoju vai patraucēju.

Reāli Vācijā bāņos pa kreiso joslu var ieskrieties un brauc tik. Londonā pat uz metro eskalatora paredzēts, ka jāstāv rindā gar labo malu, jo var gadīties kāds, kas ļoti steidzas un pa kreiso pusi ātri uzskrien augšā vai lejā.

Vai tiešām te Latvijā vajadzīgi gadsimti, lai kaut kas kardināli mainītos?

Par šo tomēr arī akmens daiļā dzimuma lauciņā, jo bieži tieši viņas ir tās, kas tā rīkojas...

Ko varam darīt, lai padarītu vidi uz ielām pieklājīgāku citam pret citu?

 
1 2 3 4
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 2 Atbildēt

Tādēļ, ka latvieša mīļākais ēdiens ir cits latvietis un austrumu izcelsmes iedzīvotājiem ir savādāka izpratne par savstarpējo cieņu. Pārējie ir nenozīmīga minoritāte, kas nav pamanāma kopējā satiksmes plūsmā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
6 0 Atbildēt

Nē neesi vienīgais, vēl vakar aiz Dārziņiem bija ampļi, kas ar savu golf mk 3/4 miskasti nevarēja uzņemt ātrumu, kapitāli smirdināja, bet no kreisās joslas laukā nevācās...LV diemžēl nav cieņas pret citu laiku, uz ceļiem tas ļoti redzams. Cik ir būts UK - arī tur ir kreisās (t.i. labās) joslas aizņēmēji, mazākā īpatsvarā laikam.

Cik reizes Jūs kāds lēnākbraucējs ir palaidis garām ? Mani persnīgi nevienu...es gan tā esmu darījis vietās, kur kāds iesēdies astē, bet ātrāk nevaru/nevēlos braukt - jo man nav vajadzīga eskorta kolonna, daudziem diemžēl ir !

Bet tā kā galaktiski svarīgs uzdevums - misija samazināt vidējo ātrumu uz ceļiem, tad diemžēl krājiet pacietību - tizli izgājieni, vilkšanās, vagonnieki būs vēl vairāk, un līdz ar ko visādi bīstami manevri no tiem, kurus tas izvedīs no pacietības.

Nedari uz ceļa to - ko pats nevēlies piedzīvot !

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

"Ko varam darīt, lai padarītu vidi uz ielām pieklājīgāku citam pret citu?"

Gluži vienkārši - sākam ar sevi.

Bet tas, protams, notiks lēni. Reku, tepat iauto ir vesela varza kreisās joslas dročītāju un to aizstāvju, kas uzskata, ka tā braukt ir normāli.

Par letiņiem ārzemēs - vēl tagad atceros pirms pusotra gada Polijas uz divjoslu ceļa vienu tādu ar baltu B8 passātu sedanu, kas pa kreiso brauca vienādā ātrumā ar labējiem un tikai pēc vairākkārtējas midžināšanas palasījās malā. Un vēl neapmierināts blenza, ka esmu viņu Procesā iztraucējis.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Sākšana ar sevi nepalīdzēs - tā varza ir parāk liela, augoša un savā bariņā pāriecināta par savu taisnību. Piedevām - sākt ar sevi vari tikai tad, ja vēl ir ko sākt. Man nav - viedokli par drošītājiem varu izteikt šeit, bet satiksmē pieklājību no savas puses ievēroju un nevienu nemēģinu ar kaut kādiem manevriem audzināt - no tā nekas neuzlabojas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Omg, kur līdzība ar mani (balts B8 Passat un Polijā) Tomēr es regulāri skatos spoguļos un tādu situāciju, godīgi, pat neiztēlojos, pie kam pēdējos gados tikai lidoju ar avio.

Nereti gan Latvijas braucēji izceļas Lietuvā uz bāņa, spītīgi kruizējot kreisajā joslā, nereaģējot ne uz skaņas signālu, ne lukturiem Tādus vajadzētu uzreiz noņemt no trases.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Tu smiesies, bet es iedomājos par tevi tajā brīdī... bet tu šeit esi pret tādiem uzstājies. Bez tam, tam pasātam bija divciparu numurs - skaitlis "15" laikam...

osscar Reģ.: 27.08.2002
2 1 Atbildēt

Mani visvairāk kaitina piekares riepu taupītāji, kuri velkas ar 30 pie zaļā...brīvības zemgala krustā...piedrujas iela un 100 citās vietās...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 2 Atbildēt

Arī piekrītu, tirliņi, ne braucēji.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Mana filozofija Jums zinama. CSN ar diviem lieliem caurumiem. Trukst atruma samazinasana un bridinajuma signali un to lietosana! Neesmu Distancei ienaidnieks, bet sis termins atcel CSN ka tadus, pasa sakne! CSL 19. pants, "Pienakumi un tiesibas", 3. punkts, katram jarikojas TA, lai neveidotu bistamu situaciju un tur pat 4. punkts, kur katram no mums ir tiesiba palauties, ka tos Noteikumus katrs ari pildis. Nomira mana tiesiba palauties, nedzimusi! Un to koltive CSDD, celu policija, prokurors, tiesnesi un automatiski mana Tauta.

Kapec lai es uzvestos godigi? Nav motivacija, Distance pari visam!

Garantet drosibu, tas ir pat kaitigi.

Cerigi izskatas LAPK 149. panta 4. punkts, "Agresiva braksana"! 6 soda punkti un 280 Eiro sods, to var piemerot elementari.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

CSN viss ir viens liels melnais caurums. Jo precīzāk kaur ko mēģina aprakstīt, jo sliktāk sanāk un arvien nereālāk kļūst izpildīt CSN prasības, ja tās uztver kā striktu normatīvo aktu (ko diemžēl dara policija, sodot), nevis vadlīnijas savstarpējo attiecību veidošanai satiksmē.

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 1 Atbildēt

Kam ir jāgarentē drošība?

Visiem, vai tikai noteiktai grupai?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Katram ar savu ricibu, darbibu vai bezdarbibu, bija, ir un bus jagarante drosiba, sev un citiem!

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 0 Atbildēt

Lūdzu konkretizē!

Vai autovadītājam pirms gājēju pārejas ir jāgarantē drošība?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nē. Bet vai tev ir nojausma, kādēļ nē un kādēļ šāda prasība nav pat CSN?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Mani interesē spēkā esošie CSN un to ievērošana!

Mani NEinteresē kaut kādi sētas vai pagalma noteikumi!

Ja tev ir priekšlikumi, tad raksti uz MK lai veic izmaiņas!

Bet tagad konkretizē - kuriem ir jāgarantē drošība un kuriem nav!

wons Reģ.: 26.07.2017
1 1 Atbildēt

Tomēr vislabākais ir kad brauc aiz Land Cruiser, vai citiem lielajiem apvidniekiem, kuri pirms tramvaja sliedēm, vai citiem tik pat iespaidīgiem šķēršļiem sabremzējas līdz 10km/h.

Liels akmens metams instruktoru dārziņā. Gan par kreiso joslu, gan par apļu izbraukšānu, gan velobraucēju apbraukšanu ar intervālu vismaz 1.5m.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Ta pilns ar tiem feniņ..zējiem uz sliedēm un kur citur....tiesa gan pēdējā laikā ielas ir tādas, ka dragāt un reizēm par bremzēt pirms kurstiem ir grūti, vismaz Rīgā . Trakāk ir ar čakarētājiem pie zaļā...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Eu, a kā tur ir, pa to juurmalas suudaceļu diez zirgā jāt drīkst?? Piem, pa to tur 3šo galējo joslu.Uz 40km/h,piem.Tur tak nav nekāda maģistrāle,vane? Un kas ir jādara, kad zirgam no bailēm pljuutamais uznāk un viņš noliek savas joslas vidū kārtīgu Porciju? Piem,mēs te šitie 7gab nedrochītāji varētu tā pa skaisto,smuki rindā visi,distanci ievērojodami, maijā uz plūdmali.Vernons baltā zirgā priekšgalā,es varētu kaut kkādu kleperi/poniju no muguras,noteikti paņemtu sarkano miglaslukturi uz cr2069 bateriju un vel to izlauzto žoga fragmentu pie astes piesiet,tāteikt, lai savai paša aizmugurei drošāk un taa.Un te ja tāds kāds Fans peeksnji ka p*s kruīzā ar to 500kg piekakabi uz to 69km/h= viņš diez savāktos,plus vel ja tajā zirga bambālu čupā ar kādu kreiso riteni pa diago-nāli iejaatu... ritīgs Ārprāt$,kāds tur nafig vel LAPK..

Ezits Reģ.: 25.03.2019
2 0 Atbildēt

wons rakstīja: Tomēr vislabākais ir kad brauc aiz Land Cruiser, vai citiem lielajiem apvidniekiem, kuri pirms tramvaja sliedēm, vai citiem tik pat iespaidīgiem šķēršļiem sabremzējas līdz 10km/h.

Liels akmens metams instruktoru dārziņā. Gan par kreiso joslu, gan par apļu izbraukšānu, gan velobraucēju apbraukšanu ar intervālu vismaz 1.5m.

Tieši tas, ko pirmais nodomāju, kur jebkurš autovadītājs uzzina pirmo reizi par noteikumiem un pirmo pieredzi braukšanā gūst, ir autoskola... tātad jāsāk ir tieši ar autoskolu pasniedzējiem un braukšanas instruktoriem.

.....tas, ka jāsāk ar sevi jau pagājušajā gadsimtā ieviests praksē, taču pagaidām baigi nepalīdz;)

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 1 Atbildēt

Par kādu cieņu uz ceļiem (un vispār sabiedrībā) var runāt, ja liels daudzums pilsētnieku nāk no PSRS guļamrajoniem un bloķenēm, kur tādā pašā nevīžīģā kolhozā un pohujismā arī dzīvojuši gadu desmitiem un audzina savus bērnus?

To jau var labi redzēt - kam māja, pagalms sakopts un kur ir auto izbraukāts dubļu pagalms, norakstītas sienas, smirdīgas kāpņu telpas un piečurāts lifts. Domāju, ka tas labi atspoguļo arī šīs mājas (un rajona) kontingentu. No tiem pašiem cilvēkiem un viņu nevīžības (vai pofigisma) var kaut ko baigi gaidīt?

Bet attiecībā uz normālākiem cilvēkiem - bieži vien ieslēdzas atkal savtīgie nolūki, vai kaut kas cits uzdzen nervus, ka vot arī kļūsti par maitu uz ceļa, lai gan ikdienā tāds varbūt neesi.

Vēl papildinot - nu mums vispār braukšanas kultūra ir zem katras kritikas, daudzi nemaz nepārzin CSN un brauc kā "māk un pašam ērtāk". CSN pārkāpt arī svēta lieta, katru dienu redzu, kā steidzīgie pa tīru sarkano aizmauc vai nogriežas aizliegtā vietā...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Nu re - pats esi piemērs. Kaut ko pārkāpj visi, bet esi nolēmis, ka tev ir kompetence un tiesības divus pārkāpumus izcelt uz pārējo fona.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 1 Atbildēt

Tīši neko nepārkāpju, gadīties var visiem, jā. Tos divus izcēlu, kā piemērus, jo tos redzu ikdienā situācijās, kur nu nekādīgi nevar būt netīšām. Tīši un apzināti tas tiek darīts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Ja nekad neesi apzināti pārkāpis CSN 290.4. punktu, tad noteikti esi tik nevērīgs, ka tevi būtu nekavējoties jāizolē no ceļu satiksmes pa lielu gabalu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 3 Atbildēt

Nu nu. Visārprātīgākās avārijas situācijas man ir gadijušās tieši uz Vācijas bāņiem. Vācietis mierīgi ar zaļu TT var vilkties uz 90 pa kreiso joslu. Vai nolikt pa mēmiem ieraugot apbraucamo ceļu.

Visvieglāk braukt Francijā un Zviedrijā. Itālijā, pie arābiem un latinosiem drusku jāpierod.

Bet kopā mūsu (un bijušās sovdepijas valstīs un Vācijā diemžēl arī) valstī lielākā problēma ir izglītības nepilnvērtība. Pilsoņiem nav ne mazākā priekšstata kā sistēma (vai plūsma) strādā , nav ieraduma sadarboties. Mūsu izglītība saka: iekal Pitagoru, saņem 10. Nepaskaidrojot kāpēc, kāda tam nozīme reālajā dzīvē un neveicot sadarbību ar līdzskolēnu.

sasha Reģ.: 17.12.2002
11 0 Atbildēt

Ir jāatslābst. Koplietošanas ceļš ir kā sabiedriskai transports. To lieto visi, līdz ar ko nevienam nav morālas tiesības saņemt kādas individuālas priekšrocības.

Ja gribi troļļukā sēdēt krēslā – tad brauc tukšajā laikā, kad ar garantiju varēsi apsēsties. Ja gribi kruizēt uz 110 pa tukšu joslu – brauc naktī vai brīvdienā. Pārējā laikā, kamēr +/- tiek ievērotas likuma prasības, negaidi ka tavas vēlmes citi obligāti respektēs.

Jā, protams, vienmēr varam cīnīties lai uzlabotu kopējo situāciju. Bet tur ir tikai 2 metodes – sākt ar sevi, vai piedalīties likumdošanas izmaiņās. Viss pārējais tāda pusaudžu lēkāšana – mani redz nesaprot..

uupis Reģ.: 13.01.2004
2 0 Atbildēt

Gluži manas domas.

Izrāvi manu tekstu: un nesaki ka es uzrakstīju plaģiātu...

uupis Reģ.: 13.01.2004
10 1 Atbildēt

Manuprāt ir tā, ka ceļš pieder visiem! Gan tiem kas brauc ar maksimāli atļauto ātrumu, gan tiem, kuri minēti 103. punktā.

Tātad, ir tikai loģiski, ka ja cilvēks brauc ar maksmāli atļauto ātrumu, tad viņš ievēro likumu un paļaujas, ka citi arī to ievēros, tādēļ brauc pa otro joslu.

Tas kurš brauc ar +10 vai +20 ir pārkāpējs un tādēļ viņš nav tiesīgs prasīt no likumpaklausīgiem kaut kādu sapratni un attieksmi. Es tā saprotu.

Un no šī izriet, ka ja pārkāpējs grib pārkāpt, tad pārkāp, bet neaizskar citu intereses, jo par pārkāpumu ir atbildīgs pārkāpējs un viņam ir jāgroza stūre un jāspaida pedāļi lai neapdraudētu likumpaklausīgos!

Nu nevar pārkāpējs prasīt cieņu pret sevi pārkāpuma rīdī no likumpaklausīgā!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 6 Atbildēt

Nevis no likumpaklausīgā, bet tāda pašpasludinātā etalona, kurš pats sevi ir iecēlis šādā iedomu godā, uzskatot, ka pārkāpj tikai citi. Nevienam nerodas problēmas ar tiem satiksmes dalībniekiem, kas patiešām pēc iespējas cenšas ievērot CSN (diemžēl pārkāpj visi - tā ir neizbēgama problēma).

uupis Reģ.: 13.01.2004
5 1 Atbildēt

Uzmodelēsim situāciju! Rīga – Vangaži šoseja. 1. josla, bedres un ielāpi. Es braucu ar 88 pa otro joslu jo tur nav bedres. Ceļš tukšs. No aizmugures pielido ar 150 viens, kuram traucē, ka es braucu ar atļauto. Kurš ir pārkāpējs un auns? Tas kurš ievēro ātrumu vai tas kurš pārsniedzot atļauto ātrumu nemāk grozīt stūri, laicīgi nespēj pamanīt šķērsli un viņu apbraukt?

Vēl viens jautājums: Ja tu steidzies un tev ir laika trūkums, vai tad tu esi gatavs tērēt laiku citu audzināšanai uz ceļa? Apstāties un skaidroties? Tev tam tiešām ir laiks? Tu tiešām steidzies?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Viņš ir pārkāpējs un tu esi auns.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 1 Atbildēt

Tobiš es ir auns jo speciāli un tīšām nebraucu iekšā bedrēs?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Jā. Dubults - jo esi vēl atradis attaisnojumu savam aunismam. Es ar tādiem nemēģinu skaidroties - gluži vienkārši apsteidzu pa labo joslu - nav tur ne iedomāto bedru, ne Latvijas CSN to aizliedz.

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 2 Atbildēt

Nu kur tad ir problēma?

Nav problēmas apsteigt, tātad nav problēma?

Problēma ir tikai līkročiem, kuri nemāk braukt un grozīt stūri!

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Tas ir diezgan aprobežots skaidrojums, ka visur tiek "mērīts" ātrums.Jo arī bez ātruma ir kādi pamata principi, kuri būtu jāievēro vispār bez vārda runas.Civilizētās teritorijās (kur mums daudzas lietas patīk) šie saprāta un pieklājības likumi tiek vispārēji respektēti,ar skaitliski daudz mazākiem izņēmumiem un savā vairumā darbojas pat bez policejiskas uzraudzības.Cilvēki uzvedas tā, kā viņiem ir mācīts.Labo piemēru ņem cits no cita.

Tāds "lēts" paņēmiens, kad vienmēr visur bāzt to ideju, ka kaut kāds tur tas ātrāk/gribētājs stums nost no ceļa jebkuru citādi domājošo.Un tās uz autobāņa novērotās rupjās kļūdas paliek atmiņā arī tāpēc, ka tur uzreiz atklājas pamatprincipu neievērošanas reālā bīstamība.

Tur/citur tā trešās rindas lietotāja "apmācība" sākas no nerakstīto likumu skaidrošanas.Kādos apstākļos un ar kādām iemaņām apveltītam ir (būtu) jābūt,lai pretendētu tur atrasties.Bet šeit katrs savu individuālo desu spiež uz iekšpusi- tiesības ir man,citiem pienākumi ir 1kārt pret mani, man,man,man ,tararam,ņamņam..

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Freijers rakstīja: Nē neesi vienīgais, vēl vakar aiz Dārziņiem bija ampļi, kas ar savu golf mk 3/4 miskasti nevarēja uzņemt ātrumu, kapitāli smirdināja, bet no kreisās joslas laukā nevācās...LV diemžēl nav cieņas pret citu laiku, uz ceļiem tas ļoti redzams. Cik ir būts UK - arī tur ir kreisās (t.i. labās) joslas aizņēmēji, mazākā īpatsvarā laikam.

Cik reizes Jūs kāds lēnākbraucējs ir palaidis garām ? Mani persnīgi nevienu...es gan tā esmu darījis vietās, kur kāds iesēdies astē, bet ātrāk nevaru/nevēlos braukt - jo man nav vajadzīga eskorta kolonna, daudziem diemžēl ir !

Bet tā kā galaktiski svarīgs uzdevums - misija samazināt vidējo ātrumu uz ceļiem, tad diemžēl krājiet pacietību - tizli izgājieni, vilkšanās, vagonnieki būs vēl vairāk, un līdz ar ko visādi bīstami manevri no tiem, kurus tas izvedīs no pacietības.

Nedari uz ceļa to - ko pats nevēlies piedzīvot !

Šis ir patiesi. Tā interesanti redzēt leišu braukšanas kultūru - viena daļa lido, otra sēņo; kolēģis kurš daudz biežāk brauc uz klaipēdu, stāsta ka leiši mēdzot ļoti pohujistiski braukt apļos - bet - viņi vismaz māk turēties pie labās malas - pa leišu autostrādēm man vēl nav sanācis braukt, tikai no palangas uz klaipēdu, un ko es tur redzu - sēņotāji visi kā viens brauc pa labo joslu un lidotāji pa kreiso. Un nevis tas sviests kas ir pie mums - kur ir daudz sēņotāju kas velkas pa kreiso, un daudz visādu assu, kas pat negaida lai tāds sēņotājs pavāktos malā, bet cēli pa labo pusi mauc garām...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Vienā ziņā jau loģiski dara,ka pa labo vnk mauc garām.Jo mūsu šodienas vietējās propagandas apstākļos gaidīt palaišanu ir diezgan apgrūtinoši.Lieku stresu radoši un citreiz pat bīstami.Bet ne ārpusē izbraucot,tur gan labāk ir jāpārmet tā āda.Un ne vienmēr tas, kurš brauc tipa ātrāk, grib vispār ar kādu stāties kādos psihotelepātiski intīmos sakaros.Pat ne aizvainot vai ko lepnu demonstrēt.

Ja gadījumā man gadās braukt ātrāk un mani palaiž- es vairumā gadījumu (ja situācija atļauj) kā morālu kompensāciju cenšos kaut vai īslaicīgi iekārtoties vidējā rindā.Tas ir manā skatījumā ļoti labs un pareizs "tonis",kurš ap sevi rada labu auru.Ir braucēji, kas to arī šeit ievēro.Tas rada cieņu,komplektā apziņu ka neesi lohs un ka lohs nav tas,ko tu redzēji,saprati un palaidi.Arī "citur" tas darbojas.Vairākkārt līdzbraucēji kādā tālākā gabalā man ir ieinteresēti jautājuši- ko īsti tas nozīmē,esmu pacietīgi skaidrojis.Pat ja par citu ko,esmu klusībā tā vērojis, ka dažam labam tipa līdzbraucējam/-ai pozitīva piemēra ietekmē laiku drusku ceļās arī tā sava kā braucēja attieksme pret dažādām iepriekš neievērotām lietām.

Ja cilvēks atļaujas nakts vidū kilometriem ilgi braukt pa kreisāku rindu, kādam tuvojoties ar 2km/h, viņš vnk demonstrē savu pārākuma attieksmi.Tas pats būs iebraucot pilsētā, viņš tev neliks mieru, kamēr vai nu tu pakļausies vai nu luksoforā aizbrauksi no viņa puskilometru prom.Tiklīdz sagadīšanās pēc viņš tevi pēc 5min izmisīgi noķers,tā atkal viss sāksies no jauna.Tu brauksi pa labo rindu, viņš tev nezcik ilgi spogulī rēgosies pa kreiso.Es vakaros braucu pēc principa "lieciet man mieru" un nepārkāpju praktiski neko, bet šie novērojumi ir simtām reižu vieni un tie paši.

imzz Reģ.: 27.02.2015
6 1 Atbildēt

No visa topika var saprast to, ka kreisā josla pēc visas "tiesas un taisnības" paredzēta tiem, kuri brauc ievērojami ātrāk nekā maksimālais atļautais ātrums dotajā ceļa posmā. Interesanti, kas notiks, kad sāks "mērīt vidējo ātrumu". Piemēram, uz Jūrmalenes.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Nē, tā pieder tiem, kas brauc "ātrāk", bez tā visa pārējā pentera. Paskaties uz vāciju - visi turas pie labās malas un pārkārtojas pa kreisi lai apsteigtu, nevis lai sēdētu attiecīgajā joslā.

Pilsētā vienīgi savādāk - tur joslas mēdz beigties dažādos virzienos...

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 2 Atbildēt

Un ko darīsim ar Vācijas ceļu gludumu un Vācijas vadītāju uzvedību pirms gājēju pārejas?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Kas ir ar to vācijas ceļu gludumu? Te ir latvija, un šeit dzīvojošajiem ir jābūt pieradušiem un apgādājušamies ar mašīnām, kuras ir piemērotas mūsu ceļiem, dēļ kā tas arguments "braucu pa kreiso joslu jo labajā ir bedres" ir diezgan liels absurds.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 3 Atbildēt

Wow! Tas gan ir jaunums! Tas ka šoferis nebrauc bedrē, bet apbrauc to ir absurds?

Vēl izdomā aizliegt LV izmantot konkrētas auto markas!

Viss ir nedaudz savādāk - par bedrēm ir jāvaino ceļa uzturētājs nevis otrās joslas braucējs!

Un tā ir daudzās jomās - pilsonis parastais neredz elementāru cēlonisko sakarību un pieprasa īpašu attieksmi savai paaugstinātai personīgā svarīguma sajūtai!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

Pašlaik jau jūrmalas 3 rindu bānis jau paliek bīstams- kāds experc ar galiem LV ceļos nezina, kad noasfaltēs to bāņa parodiju??

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ceļš nekļūst par bāni tikai no tā, ka tam ir trīs joslas. Kamer neiemācīsies braukt pa parastu trīs joslu ceļu, labi vien ir, ka nav bāņu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Es pilsētā braucu pa kreiso joslu, lai ļautu labajā joslā iekļauties tiem, kas izbrauc no blakus teritorijas vai sānielām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Man, savukārt, nav par grūtu reizi pa reizei pārkārtoties, lai varētu gan palaist tos, kas piekļaujas, gan apsteigt tev līdzīgos pinpjus.

uupis Reģ.: 13.01.2004
4 1 Atbildēt

Un atkal jau bradypusam personīgie apvainojumi ar rupjībām! Kā īstam vatņikam - ne stundu bez lamuvārdiem!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kā lai savādāk nosauc tādus indivīdus kas nemāk lietot visas joslas?

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 0 Atbildēt

Vārdu krājums pavājš? 6 klašu izglītība traucē kulturāli izteikties? Pie vataiņiem apgūts uzvedības modelis neļauj runāt pieklājīgi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, zināma taisnība tev ir - es personīgi parasti lietoju terminu "dzimumlocekļi"

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nav nozīme vārdu krājumam - viss, ko tu ar savu vārdu krājumu spēj, ir savu rupjību izteikt garākā teikumā un pēc tam raudāt, ka kāds tev nodarījis pāri, atbilstoši atbildot īsākā un konkrētākā formā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ir tāda lieta kā uzvedības normas! Paskaties kā runā vatņiki - neviena teikuma bez lamu vārdiem. Nu un tad paceļas jautājums gribam līdzināties viņiem? Vai gribam būt kulturālāki un pieklājīgāki?

P.S. Ja nepiešams es varu nodoklamēt tādus 30 stāvīgos vatņiku leksikas vārdus, kādus tu pat dzirdējis neesi un kurus sapratīs vatņiku daunis, bet tas man neuzliek pienākumu lietot tos ikdienā it sevišķi kulturālā vidē!

core Reģ.: 03.01.2017
4 0 Atbildēt

Pirms brīža braucu no Ķekavas uz Rīgu, noķeru tādu pagaru vilcieniņu, ātrums 60km/h, pie atļautajiem 70, notiek kaut kāds ņigu ņegu, kāds dzen, tad mēģina spraukties. Nonākam līdz vietai kur atļautais jau 90 km/h, bez izmaiņām, tāpat 60 km/h. Radās iespēja apdzinu visu rindu, priekšā taksists spaida telefonu. Ļoti cienīga attieksme pret citiem.

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 4 Atbildēt

Kā jūs zinat ka braukšanai ar 60 iemesls ir necieņa un mobilā lietošana?

Varbūt iemesls ir kāds cits un telefons ir kā līdzeklis lai sazvanītu autoservisu?

Kādas jums nosaukt tehniskas ķibeles ar kurām drīkst piedalīties satiksmē?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nē, tehniska tur ķibele nebij, es šito zinu.Viņš centās sazvanīt veikalu A7 un pasūtīt drusciņ produktus.Standartā parasti sūta kompletu, 2 olas un 1 zardeli.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Cilvēk, tu tak gvelz tādas muļķības, ka pat strīdēties neceļās. Moš maini niku no uupis uz kādu spītīgāku un mazāk inteliģentu dzīvnieku?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kādas muļķības?

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 1 Atbildēt

Tas ka jūs ne reizi neesat redzējis auto ar tehnisku ķibeli, nenozīmē ka tādu nav! Jeb jūs esat tik advancēts, ka momentā uz ceļa spējat detektēt errorlisti, nomest kļūdu, nomainīt bojāto devēju, iztīrat visus filtrus un to visu izdarat skaitītās sekundēs?

darklight Reģ.: 29.10.2013
8 0 Atbildēt

Auto, kuram ir tehniska ķibele, pārvietojas ar iedegtām mirgojošām avārijas gaismām, lai nevienam nerastos jautājumi. Tas viens. Otrs: kopš kura laika tehniska ķibele attaisno mobilā telefona lietošanu braukšanas laikā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Atkal jau Ūpis ar savu plašo kulturālo vārdu krājumu sniedz pieklājīgas norādes uz oponenta mentālo kapacitāti tā vietā lai atzītu problēmu un izteiktu objektīvus argumentus sava viedokļa aizstāvībai.

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 3 Atbildēt

Gribi objektīvu argumentāciju?

Mani nekad nav interesējis un neinteresē kāpēc kāds brauc ar 50, tur kur ir atļauts 90. Mana rīcība ir elementāra un atkarīga no vairākiem faktoriem. Īsumā tie ir 2: ja ir laika limits, tad nav ekonomijas un otrs, ja ir laiks, tad ekonomejam pencīnu un braucam mierīgi un apdzenam kad visi ir aizskrējuši un es varu pusstundu apdzīt lēnāk braucošo.

P.S. Mani novērojumi liecina par to ka ja šoferis māk braukt un ar reakciju ir ok, tad viņš prot gan ātru, gan lēnu braukšanu, savukārt tie, kuri māk tikai ātri braukt, nemāk braukt vispār, un pie mazākās rasas (4 lietus piles uz stikla) ātrums ir –20 km/h.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Atceros, ka agrāk, visnekulturālākās braucējas bija sievietes. Tās ļoti reti kad palaiž braucot pa galveno ceļu, utt.

Bet tagad, neesmu pētījis.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jājā.Kas diez ir šis? Ā, pareizi- tas tak juurmalas suudaceļš !

twitter.com/adac/status/795607954770853888

Šitais te Lohs tak arī kkur redzēts,ne? (0:50)- bet varbūt lohi kāreiz ir tie, kurus viņš cenšas uzrunāt? (x:xx...)

Reku pats Kaizerslautern-policaj Ķeizars, vo tas gan i viens malacis, pPapuasiem dod only 20sek (2:45)

Bet te lūk viens DEvērnons *asiem asi atgādina/rāda,tipa kā pareizi sPpaini nobraukt (3:55)

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Ne pa tēmai, bet smieklīgs video no Ukrainas. Policists bēg no cilvēka, ēd naudu, kad paņēmis kukuli ( pēc tehniskās pases - lietuvietis).

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 1 Atbildēt

Te Bē kategorijas šoferīšiem savstarpējās cieņas skaidrojumi: youtu.be/p6L4pk8yyEQ

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Un te ūpjkategorijas šoferīšiem skaidrojums, par ko jūs esat zaudējuši cieņu citu acīs. youtu.be/uz-rsbnwPco

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Vai tad tu neredzi, ka ceļu nobloķēja speciāli?

Cilvēks tāpat neko nedara. Tātad, bija iemesls. Es domāju, ka vainīgs vai nu operators, vai tas džips.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Tātad "profesionāļiem" tavā ieskatā ir atļauts nodarboties ar "audzināšanu" un apsteigšanu pa nomali? Tas ir labi un pareizi? Diemžēl praksē šādas paralēlās lenbraukšanas sacensības tiek spēlētas koplietošanas satiksmē pēc pašu iniciatīvas un nereti bez spoguļu izmantošanas nogriežot ceļu ātrāk braucošajiem un radot reālas avarijas situācijas, pat tad, ja konkretaja video situāciju sākotnēji ir izprovocējis kāds no tevis minētajiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 4 Atbildēt

Jā. Nelieši jāaudzina VISIEM, nevis jācer, ka viņus izaudzinās kaut kas cits. Tagad modē nāk liberastisms, kas uzskata, ka noziedziniekam ir tiesības veikt noziegumus. Tāpēc aizvien vairāk jāaudzina SABIEDRĪBAI.

Protams, redzot, ko tu aizstāvi, visi jau sen sapratuši, ka tu esi tas potenciālais audzināmais, bandīts un liberasts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Kaut kā ļoti slikti tev un "visiem" ar saprašanu. Kas jums ir "potenciālais audzināmais", ne man spriest, bet par bandītu un liberastu nekādi nekvalificējos

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Joslu mainītājiem ! Ir šāds punkts noteikumos:

97. Intensīvas ceļu satiksmes apstākļos, kad visas braukšanas joslas aizņemtas, mainīt joslu atļauts, tikai lai nogrieztos, apgrieztos braukšanai pretējā virzienā, apbrauktu vai apturētu transportlīdzekli.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Joslu mainīšanas tradīcijas Latvijā rada to dīvaino efektu, ka "pareizā josla" virzās vislēnāk. Piemērs: Ulmaņa gatve Salu tilta beigās pirms krustojuma ar Vienības gatvi. Tiem kuri brauc tālāk taisni Jūrmalas virzienā , vispiemērotākā būtu vidējā josla. Kreisā josla ir tukšāka, jo no tās tālāk paredzēts tikai kreisais pagrieziens uz Vienības gatvi. Bet daudzi to izmanto, lai apsteigtu pa vidējo joslu braucošos auto un iesprauktos pirms tiem pat jau no "stāvošas pozīcijas" tieši pirms Vienības gatves.

Tāpēc vidējā josla virzās vislēnāk un ir iemesls to apsteigt, un tieši tāpēc, ka tā tiek apsteigta, tā virzās vislēnāk.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

100% Tev taisniba! To sauc par agresiju uz cela ar visam no ta izrietosam sekam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šim nepiekrītu, joslu mainīšana nav agresija un kilometru iepriekš nav "jāzin",kāds būs joslu izkārtojums tuvējā krustojumā.Kreisā/tikai uz V-gatvi tur nebūt NAV pašā sākumā pēc g-parejas.Un vdējā tur ir vislēnākā daļēji arī tapc, ka pa viņu kust procentuāli vislielākais drochiitāju skaits.Ja ,piem, ar saprātīgu ātruma pārsvaru braukt gar 20gab auto rindu, ielīst iespējas būs ļoti daudz, turklāt pat bez objektīvas traucēšanas.

Ja kādu tieši tur uztrauc tas vid joslas statuss- tak nebrauc pa viņu.Brauc pats pa kreiso vai dari tā, kā to dara masa citādu dalbaēbu- jau no tilta vidus strikti pa labo, pirms Telts ielas traucējot izbrauktuvi no Mūkusalas apļa un arī pašus pēc debiilās Vāzes ieteikuma uz Telts ielu nogriezties gribētājus- kuri tur tieši tāpat no vidējās "lien virsū", veicinot kilometra sastrēgumu tajā izbrauktuvē,bremzējot vidējo un radot bardaku visā tajā rajonā..Šis vispār ir bezizejas populisms- cik "laicīgi" mainit to joslu- jo "dažiem" traucēs arī tad, ja kāds uz kautkurieni pārkārtosies vel pirms visadukta, vai darīs to pat sastrēgumā tilta vidū (kad tur bija/būs visas 3 joslas).

Cilvēcisksis mehānisms ir tāds, ka tajā posmā starp Telts ielu un V-gatvi katrs no trešās otrajā rindā veiksmīgi ielīdušais labprāt palaidīs tur ielīst to, kas bija viņam aizmugurē un arī pretendē tur ielīst.Apsteidz tikko ielīdušo un droši ieslēdz pagriezienu- lielākā daļa tevi ielaidīs.Ja pats neesi dablaēbs,apkārtējā pasaule liksies par kārtu jaukāka.

Nav jau katrreiz jāsteidzas vai katrreiz tur jālien, bet fakts ir tāds, ka to Telts ielas krustu šķērsojot pa 3šo joslu, pat pamatīga sastrēguma laikā var sagadīties uzspēt pārbraukt V-gatvi uz zaļo,tādējādi visu to šausmīgo apgabalu var izbraukt pilnīgi bez nevienas apstāšanās- un tas par kaut ko "liecina".Ka pamatvaina visur un parasti ir tieši drochiitājos.

Un vispār- jautājuma būtība adresējama rigas satiksmes plānošanas dalbaēbiem, kuru darbības (vai bezdarbības) rezultātā Salutilta šķērsotājiem Jelgavas vrzienam NAV kreisā pagrieziena iespēju.Tas, kas tur ir Ulmaņa/V-gatves krustā, tā ir pilnīga purnagrāfija.Kur no 5gab paspējušajiem 4gab to izdara uz atklātā textā sarkano.Vai pat visi 5- kad centra virzienā braucošie dalbaēbi cenšas masveidā pārbraukt uz savas puses dzelteno.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 3 Atbildēt

Izskatas ka "uupis" ir no paralelas pasaules, kad runa ir par gajejiem. Kartiba un seciba ka darbosies CSN un ka katrs uz cela rikosies ir definets CSL 19. panta! Es esmu gajejs! Un man nekad prata nav ienacis ka es varetu ar savu ricibu traucet satiksmi.

Video parsmagajiem atradis labi labo! Nu luk saja sakara CSN jaievies punkts, kontakta ar smago 100% vainigs vieglais. Satiksmes drosiba uzlabosies 100%!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Vēl noteikti šo varētu papildināt ar 100% vainu smagajam, ja tas saduras ar autobusu. Un 100% vainu parastam autobusam, ja tas saduras ar Verona vadītu autobusu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 2 Atbildēt

Tev vadit autobusu pagaidam ir neiespejama misija! Es savu karjeru esmu beidzis.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Savstarpējās intelekta apmaiņas procesā tā arī palika neiievērots tas, ka (atšķirībā no LV) tādi tur AT un DE satiksmes uzraudzītāji un plānotāji pieliek krietnas pūles un sniedz lasītājiem visdažādāko info un ieteikumus ātrai un pareizai kustībai pa 2 un 3 un vairāk joslu ceļiem.

Tur ir tāds bezierunu Punkts, ka vadītājam jāieņem labā rinda neatkarīgi (!) no ātruma. Un ka nav jāsēņo nedz trešajā ne pat ptrajā rindā- pie brīvas labās vadītājam ir 20sek laika, lai tur pārkārtotos.Turklāt vel sods paredzēts, ja kāds guļ vai uzskata ka tas viņu nesip.Velreiz, reku ADAC atgādinājums vidējās rindas dalbaēbiem: twitter.com/adac/status/795607954770853888

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 4 Atbildēt

1 ) ADAC tas ir auto klubs, sabiedriska organizācija. Tas pats, kas "Latvijas automīļu klubs".

2 ) Vācijā uz daudziem ceļiem nav ātruma limita. Tāpēc, tur ir liela starpība vai tu brauc uz 100 vai 250...

Atšķirība ir tāda pati, kā viens stāv, otrs brauc uz 150. Bet joslas ir tikai 3, dažreiz tikai 2.

Kas ir pie mums? Ja atļauts braukt ne ātrāk par 90, tad ja brauc no 80- 100, tad maksimālā starpība ir 20 km/h ( bet braukšana ātrāk, patiesībā ir noteikumu pārkāpums, un tādiem palīdzēt skaitās tas pats, kas seifu uzlauzējam turēt lukturīti).

Tā ka, šos abus gadījumus nevar salīdzināt. Tavs piemērs ir galīgi garām. Ej izdomā citu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Paturi savu pa visām atverēm ārālienošo intelektu kādreiz pie sevis, vai arī centies parunāt tuvāk par tēmu.Latvijas automobīļu klubu tu vari sev vienā vietā iebāzt, bet adac, asfināgs ,kaizerlauternas cp hauptšturmfīrers un tamlīdzigas personas ir gana "svarīgas", lai viņu viedokli uzklausītu.Itin jo sevišķi lai to latvijas vid/stat Lohs uzklausītu, kā (viens/no), kurš par to nekad nav dzirdējis un tieši kuram līdzīgo virzienā tas viss tiek adresēts.

Kamēr latvijas lohus baro ar varoņdarbu izklāstiem kurš tur kādu naudas kasējamo suudu savā personiskajā stabā ir varonīgi pakarinājis un cik laba no tieši tā momenta lohiem būs viņu līdz tam nožēlojamā dzīve, tamēr citās valstīs atbildīgās personas sevi nestāda par klauniem un cenšas lohus "audzināt".Tu labāk būtu to bērniem domāto klipu noskatījies un komentējis, bet labāk taču ir turpināt to pašu obanno kasīšanos.Nolaid podā to savu gudrību- nākamoreiz te vel kaut vienu krievu suuda klipu ieliksi, es izteikšos konkrētāk.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

kas tev nepatīk? Ko tu te kasies?

Lūk video no Vācijas. Paskaties, kā tas auto it garām pārējiem. Pie mums nekas tāds NAV IESPĒJAMS. Tu, varbūt, māci bērniem būt lohiem, atbalstīt noziedziniekus, vai pašam uzspļaut uz sabiedrisko kārtību, bet es savus bērnus mācu ne tā. Katram savs.

Un lohs ir tas, kurš lohiski izturas pret kārtību, nevis tas, kurš audzina.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Video no krievijas pieminēji, jo tā tēma tev ļoti tuva. Tur arī cilvēks, kurš brauc pa pilsētu uz 150, domā, ka visiem viņam jādod ceļš, jo viņš tāds kruts. Nē, tā nav. Tieši otrādi, tādu vajag taranēt, vai sadot pa mūli. Vai taranēt un sadot pa mūli.

Es speciali minēju to laiku, cik "ieekonomējas" pie kāda ātruma. Braucot uz 90, vai 110 tā ekonomija ir minimāla. Un jo lielāks ātrums, jo starpība ir vēl mazāka. Piemēram, starpība starp 90 un 110 laika izteiksmē ir lielāka, nekā 110 un 130km/h lai gan abos gadījumos ir it kā vienādi 20 km/h. Tāpēc nevar teikt, ka cilvēks steidzas, tāpēc brauc ātri. Turklāt, tādi cilveki "steidzas"vienmēr. Pats zinu par sevi. Pats arī slimoju ar ātrumu. BET AN PIETIEK PRĀTA TO ATZĪT, jo es esmu gudrs. Bet lohs to nekad nesapratīs.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ej tak tu vienreiz pats zini kur- kasies tu pats te, es nekur neesmu minējis nedz uz cik es pats braucu un nedz es tev teicu uz cik TEV jābrauc.Manis pēc kāp ārā un ej kājām, vienīgi dari to ne uz trešās joslas.Man ir pilnīgi pie vienas vietas visi shitie lohu aprēķini, cik kurš kur min ieekonomēs un kurš o- vai e- nānists kuru tur to garāmaizbraukušo papuasu pie kura tā tur nākamā krustojuma satika.

Tev māca un skaidro ievērot VIENU GALVENO- neviens tev pirmkārt neprasa uz cik tu brauc, bet gan tev norāda, ka ir vajadzīgs braukt PAREIZI un PIEKLĀJĪGI un ievērojot primāros pamatrincipus.To tur pat oficiālas austrijas amatpersonas ir skaidrojušas, ka primārais ir lieki neaizņemt kreiso rindu, NEATKARĪGI AR KĀDU ĀTRUMU šī te aizņemšana notiek.kaut vai ja ar atļauto tu brauc- jaajies malā, jeb pēc 20sek samaksāsi 80eur sodu- paskaties normālu video tur augstāk,paklausies ko pats turienes cp pr-nieks tev stāsta. Nevis tos obannaju krievu suudus,ko pats te esi bezjēgā sabāzis ikkatrā tēmā.

Iekomentēt par tēmu tev nav ne patikas, nedz arī tas atbilst taviem globālajiem mērķiem- ko šeit katru dienu sludini, tīšām un uzspēlēti un speciāli kasīdamies jebkur, ar jebko un par jebkādu tēmu.Pat bērniem domātu multfilmu nevari normāli iekomentēt un atzīt, ka viņa rāda vistīrāko patiesību.Gribi turpināt šo kasīšanās pzdiskusiju- tālāk runāšu citādiem/skaidrākiem vārdiem, oficiāli brīdinu.Te vēl spec priekš tevis, tāteikt, informācija no "1majām" rokām:

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Atcerēsimies visam šim priekšvēsturi. Viss sākās ar to, ka uzrakstīju, ka fūres nobloķēja ceļu speciāli.

Tad tu audzinātājus nosauci par lohiem, nezinot, kāpēc tas tika darīts. Tu redzi vienas puses video un dari secinājumus.

Tad tu liec visādus video no vācijas, lai gan tādi ir arī pie mums.

Tad es pieminu, ka Vācijā tur tā ir daudz svarīgāka problēma nekā pie mums. Un tā arī ir. Varbūt ieliec video no Brazīlijas auto mīļotāju kluba?

Redzi, mums ir dažādi skatu punkti uz notiekošo.

Es, kad pats braucu pa otro joslu, vai kad kāds cits brauc un citus dzen - parasti domāju - lūk es/citi pārkapj noteikumus. Bet tu domā - lohinelaiž man/citiem turpināt pārkāpt.Divi atšķirīgi skatu punkti.

Nevajag mani audzināt. Es zinu, ka tā nedrīkst darīt ( pat pēc likuma), tas nav ētiski, utt. Arī pats cenšos 2.joslu neieņemt bez vajadzības, BET brēkt, ka tā ir baigā Latvijas problēma. Problēma Nr1, tas ir veceņu marasms.

Kad es dzirdu fāzi "kultūra uz ceļiem", tad Latvijas apstākļos - man liekas nopietnāka problēma - "sastrēgumu apbraukšana", pagrizienu nerādīšana, utt nevis šis minētais.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tu, vecīt, izkāp drusku laukā no tā sava varoņveidola un nerunā ar mani kā ar lohu- tad būs ok.Es runāju sirsnīgi un vācijas video te liku tapc, lai Lohi izlasa to, ka joslu ievērošanas princips visur ir primārāks par pārkāpēja individuālo ātrumu.Nevajg mēģināt man iedrirst dvēselē par to.Nevajag piedēvēt to, kā nav.Latvijā IR problēma.Jo katrs redz tikai sevi un nerespektē (nezin!!!) pamatprincipus.

Fūres es te nekomentēju- bet, noskatoties redzēju itin Parastu situāciju.Kad viena f grib tikt garām, bet otra nelaiž.Un abiem ir pilnīgi uzdrirst, kas tiem pakaljā tobrīd darās.Tikvien.Trešais fūrists izrullēja draudīgo situāciju- pats uzņēmās bīstamību,pats apsteidza un to nelaidēju piebremzēja.Video suuds, nav ne priekšvēstures ne tālākā.Ko var mācīties- fūru razborku gadījums turēties pa gabalu- nevis ko censties ietekmēt vai spraukties blakus, kā tur viens otrs vieglais lohs darīja.

Tas tur LV video ir suuds,akcija lv-iski runājot tā toreiz bij vistīrākā pakazuha.Un to, ka sākotnēji komunikāciju ar sabiedrību "uzturēt gribošais" brašais NormundsK drīzvien tiks nobīdīts malā un viņam tiks "norādīts" tā pavairāk/labāk muti turēt ciet un ekrānos mazāk zīmēties- to arī es prognozēju un tieši tā arī ir.Precīzi tā.

Vēlreiz, ja kurš nezin kas ir adac un piemēram kas ir austrijā asfināgs un/vai viņu "padoms" pareizai uzvedībai būtu podā metams- lai izlasa šo grāmatu: www.asfinag.at/media/1510/de_buch-30-jahre-asfinag.pdf

Dažādu rangu LVlohiem būtu vēl arī šo jānoskatās:

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti