Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Benzīns vs dīzelis

anoagask Reģ.: 18.06.2019

Interesants salīdzinājums tiguan 150zs tsi vs tdi

www.zr.ru/content/articles/925802-benzin-diesel/

 
1 2 3
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

1,5l kā minimums

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Jā, plet, reku,lūk,vot tak,lūdzdzu jums- kas labāks, 50d vai 50i...https://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-pa-jurmalas-soseju-divi-bmw-x7-tandema-traucas-ar-vairak-neka-200-kmh.d?id=52635745

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

būtu labi, ja policija atrastu jaunos zinātniekus un konfiscētu tiesības uz pusgadu vismaz. Datumu un laiku tak var uzzināt, video no jūrmalas tilta vai kādas citas vietas cerams vēl ir saglabājies. Nabagi ar x6 nevar atļauties aizbraukt uz 333

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Drosi vien ka brayca yz Bikerniekiem, bet pa ceļam "riepas sildīja" ...

taču atklāti sakot neko tādu pārāk extraordināru ko iepriekš nebutu tur redzējis es te nepamanīju ... tikai tas ka bez CP uz ceļiem nu kapitāli izlaižas ...

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Ja (ja) šis būtu noticis Lietuvā, tad jau nākamajā dienā pēc publikācijas viss nepieciešamais būtu konstatēts un cp priekšnieks nācis klajā ar paziņojumu/par.Ja krievijā- tur būtu 1m skatījumu un k-nālam 100k jaunu abonentu.Bet ja pie Lohiem- tad vienkārši 300 komentāri un nekādu darbību.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Pēc 3 mēnešiem sāks meklēt aculieciniekus un reģistratoru ierakstus

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 2 Atbildēt

Lielos ātrumos - dīzelis > benzīns. Kaut vai mirkļa patēriņš krasi atšķirsies.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 1 Atbildēt

Šis gan tiesa-dzimtajam vācietim trīsgadīgam e60 3.0d ar vidējo ātrumu ap 100kmh uz 5k kilometriem borta datirs vidējo patēriņu rādīja drusku zem 9 litriem. Čalim kruīza ātrums ap divīti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/16-90.html?fueltype=2&powerunit=2

vidējais Audi 90 ar benīnnieku patēriņš vidējam braucējam nekādi nesanāks 6. ciktur litri

Kad man vajadzēja, tad aizvējā aiz smagā uz Liepāju aizbraucu ar 4 litriem dīzeļa. Ar Peugeot 206 Patēriņš bija bišķiņ virs 2 litri. Mazohisms, protams. Bet ne jau norma.

Tā iet ka nelasa ko citi raksta. Kurš runāja par vispārējo "vidējo" patēriņu, nevis par gara brauciena vidējo? Piemērs bija - B8 2.0 turbo garā braucienā norija 9 litrus uz simtu, līdzīga veida braucienā kā man bik virs 6 - jautājums, kas ir jādara ar to B8 lai to padarītu par tādu benzīna kapsētu...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tas b8 dzēra jo no viņa tika prasīti tie 211zs, kāda hera pēc ar viņu būtu jātusē starp fūrēm?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

211 zs tu no tā motora nekādīgi pieprasīt nevarēji - iespiežot gumijas pedāli grīdā tiek pieprasīti xxx Nm [burtiski - vadības blokam ir karte, vai līkne, gumijas pedāļa pozīcija pret pieprasītajiem ņūtoniem] - 211 zs motors tev ilgstoši varēja saražot tikai tad, ja tu ilgstoši pamanījies to zāģēt uz, hvz, kādām 6 štukām...

Es arī mēdzu jestrāk apdzīt, iespējams, esi citā tofikā redzējis viģiku - es pieņemu ka tā nedarot vidējais patēriņš garajos braucienos samazinātos par pārsimts gramiem, ne vairāk, galu galā - vispirms ir paātrinājums ar pedāli grīdā, pēc tam ir bremzēšana ar motoru, kas lielu daļu pārtērētās degvielas atsit.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Kādā veidā bremzēšana ar motoru atsit lielu daļu pārtērētās degvielas?

Hibrīds, elektro?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viselementārākajā - bremzējot ar motoru tu brauc ar degvielas patēriņu 0,0 litri uz 100 km - izbraukājot Liepāju no Nīcas, procesā nobraucot ap 50 km ar diezgan neekonomisku 1.6 mono, un vidējo patēriņu kaut kādi 9 litri, viens pats bremzējiens ar motoru pirms iebraukšanas Nīcā vidējo patēriņu samazina par simts gramiem...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Kaut kas tur nav pareizi.

Cik tad tā bremzēšanas distance ir?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāds puskilometrs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Stāsts par viena brauciena patēriņu īsti neiet kopā ar faktisko,

Liepājas šoseja ir ļoti labvēlīga eko patēriņam valdošo vēju dēļ, nu vismaz ceļā līdz Rīgai, atgriežoties atpakaļ vakarā/naktī vējš iespējams jau pierimis, gaisa temperatūra tā ap 10 grādiem(atkal pozitīvi eko braukšanai) un stāsts par aizvēsturisko daudzkatlu benzīnu rokā.

Studiju gados draugam bija labi saturēts 2.2q iekš 90 kantainās virsbūves, iebraukt zem 10 litriem bija diezgan nereāli

Tai konkrētajai mašīnai dienā ar vidēji stipru vēju braucot gan pa vēju gan pret vēju, starpība starp abiem braucieniem patēriņā bija ap puslitru - atceries, tas ir neliels sedans ar aerodinamiku kas pēc mūsdienu standartiem ir laba

Kas tiem 10 grādiem ir labs degvielas taupīšanai? Pirmā dzirdēšana - es tikai zinu ka 10 grādos tieši otrādi, var vairāk degvielu iztērēt, jo motors paliek jaudīgāks - gaiss ir kaut kādus 4% blīvāks nekā pie 20 grādiem.

Draugam bija ķieģeļa formas mašīna ar īsu kārbu, un draugs gan jau bija turīgs un varēja atļauties liet bākā piekto - es turīgs neesmu, bākā tiek liets astotais - 2.3 motoram ar tā elektronisko aizdedzi, kura spēj pielāgoties piektajam [atšķirībā no 2.2, kur to izveic grozot sadalītāju] pie 95 kmph patēriņa starpība ir 2 litri, tb ~8,5.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

change of oxygen in air by temperature

google

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

KO?! Dažādās temperatūrās gaisā cits skābekļa daudzums? Kā mēs pie kaut kādas temperatūras nenosmokam?

Tātad, vēlreiz - gaisam dažādās temperatūrās ir dažāds blīvums, 20 grādu diapazonā izmaiņa ir ~7% - vari par to nestrīdēties - un pat ja tiešām izmainoties temperatūrai izmainītos skābekļa daudzums gaisā , tad motora vadība to slēgtajā ciklā nokompensētu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tad pastāsti kāpēc stādot ātruma rekordus tiek gaidīta ideālā gaisa temperatūra un mitrums.

Skābekļa procentuālā daļa nemainās, molekulu daudzums vienā tilpuma vienībā gan, un tieši tie 10-15 grādi ir tas saldais punkts pie kuriem visām mašīnām esmu novērojis mazāko momentāno patēriņu mazas slodzes apstākļos

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Teikšu kā ir šie izteiktie fakti šķiet dīvaini, jo, jo zemāka temperatūra, jo vairāk skābekļa, attiecīgi motoram būtu normāli jālēj vairāk benžas. Dzineji turbo vai neturbo ?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Turbo d un atmosfēras b.

Stāsts ir par mazas slodzes režīmu-šoseja 100kmh.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Kāpēc vairāk?

Auto brauc uz 90km/h

Pirmajā gadījumā gāzes pedālis 25% no maksimuma, otrajā 24.5, jo gaisā vairāk skābekļa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc stādot ātruma rekordus tiek gaidīta ideālā gaisa temperatūra? Gan jau tā paša iemesla dēļ - vēsākā laikā gaiss blīvāks, attiecīgi pie tāda pat spiediena motors jaudīgāks + vēsāks gaiss vairāk dzesē kūleri, attiecīgi vēl lielāks blīvuma pieaugums. Pie viena zemākas gaisa temperatūras turbiķim var pieļaut agrāku aizdedzi un/vai lielāku pūtienu.

Nezinu neko par taviem "momentānajiem" patēriņiem - man braucot piecus gadus ar golfu un mērot patēriņu pēc bākas metodes, vienīgā garo gabalu braucienu patēriņu atšķirība ir no tā, vai mašīnai ir vasaras vai ziemas riepas virsū, pārējais pa lielam pie kājas. Ar gāzi ir vēl interesantāk ; neesmu vēl varējis iebraukt uz kādiem fizikas likumiem balstās tas ka vidējais patēriņš ļoti minimāli sasaucas ar braukšanu - teiksim, braucot no Rīgas uz Liepāju ar spēcīgu pretvēju, aizbraucot galā, uzpildoties un izrēķinot patēriņu, tas sanāca tieši tāds pats kā braucot bezvējā...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 2 Atbildēt

Pameklē goglē un palasi.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Jā.Jā,pletj,točna.Bet tas nekas, ka skaidrā laikā pie mīnus grādiem tālajā gaismā ir krietni labāka redzamība, nekā nullgrādu pusdūmakā.Pofig, ka jebkuras riepas ēd degvielu drusciņ atšķirīgi pie slapja un pie sausa ceļa.Pie dsas, ka braucot no gaiziņkalna uz jūras malu braucam no kalna lejā, bet no pzdaņķu kūdraspurva uz rīgu braucam kalnā augšā.Po*uj, ka kādreiz ar to 2,2 tika braukts nonstopā uz 120, kas precīzi atbilda tahometram 3,5k.Spizdometrā vēl dažas atzīmes bija,lai jebkurš Lohs saprastu, ka viņš atrodas ideālajā visu līkņu krustpunktā.Bet tagad reku maucam ar 85 un stādam patēriņa rekordus.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 2 Atbildēt

Googli lasīt nevajag. Fiziku vajag mācīties. Tas msh.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Visi jopcik runajat par vienu un to pašu gaisa un tā sastāvdaļu blīvumu, tik par mērvienibam nespejat vienoties. Gan msh nav neko nepareizi pateicis, ne arī īsti kads cits, tik raimonds ir drusku neveiksmīgu angļu terminu virknējumu izvēlējies.

Jā skābeklis ir tā gaisa sastāvdaļa kas visvairāk reaģe uz temperatūras izmaiņām, bet pārtraucat stumt bezjēdzīgu bazaru.

Bet tad arī augstums virs jūras līmeņa un vēl kaudze ar "zinatniskām.muļķībām" kaut ko maina, tik jautajums cik tas ir būtiski ?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 2 Atbildēt

nuja, ka ūdeni tik lejat un lejat

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Problēma šajā gadījumā ir ļoti vienkārša.

Ja sameklē un noliek gatavu priekšā, tad ātri tiek atrasts kaut kas cits un konkrētās informācijas būtība nemaz netiek apspriesta.

Jebkurš var pateikt jebko. Par lietu, ne ar lietu, vienkārši muļķoties.

mass of cubic meter of air - meklējam un atrodam.

Vispirms - kas tieši tur ir jāatrod.

1.2.3.4.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
3 0 Atbildēt

Lai arī nav ieviesti vēl nekādi dīzeļu ierobežojumi, tomēr kaut kādu iemeslu dēļ cilvēki LV reģistrē aizvien vairāk benzīna auto. Piem 2009.g. 4k benzīna un 18k dīzeļi, bet 2019. g. 10k pret 10k. Interesanti, kas ir "nav degvielas" pozīcijā, kas pieaug pēdējos 5 g vismaz. Elektrība baigā minoritāte.

www.csdd.lv/transportlidzekli/transportlidzekli-vizualizacija

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Piekabes!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Jaunos vairāk pērk benzīnniekus, tam varētu piekrist. Tomēr jauni auto nav pārsvarā Latvijā. Turpretī lietoto auto tirgū benzīnnieku ir absolūts minimums. Tad jau sanāk, ka arī ievestie lietotie aizvien vairāk benzīnnieki pēdējo gadu laikā...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Jā, plet, reku,lūk,vot tak,lūdzdzu jums- kas labāks, 50d vai 50i...https://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-pa-jurmalas-soseju-divi-bmw-x7-tandema-traucas-ar-vairak-neka-200-kmh.d?id=52635745

Šiem abiem vnk bija jāiešķiebj 100K naudas sods katram un jānoņem tiesības uz gadu. Tīri formas pēc - lai beidz zīmēties.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 3 Atbildēt

vislabākais variants būtu ielikt tai 50i 12v 6 litru dzinēju un nosaukt par 60i

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kāpēc stādot ātruma rekordus tiek gaidīta ideālā gaisa temperatūra? Gan jau tā paša iemesla dēļ - vēsākā laikā gaiss blīvāks, attiecīgi pie tāda pat spiediena motors jaudīgāks + vēsāks gaiss vairāk dzesē kūleri, attiecīgi vēl lielāks blīvuma pieaugums. Pie viena zemākas gaisa temperatūras turbiķim var pieļaut agrāku aizdedzi un/vai lielāku pūtienu.

Nezinu neko par taviem "momentānajiem" patēriņiem - man braucot piecus gadus ar golfu un mērot patēriņu pēc bākas metodes, vienīgā garo gabalu braucienu patēriņu atšķirība ir no tā, vai mašīnai ir vasaras vai ziemas riepas virsū, pārējais pa lielam pie kājas. Ar gāzi ir vēl interesantāk ; neesmu vēl varējis iebraukt uz kādiem fizikas likumiem balstās tas ka vidējais patēriņš ļoti minimāli sasaucas ar braukšanu - teiksim, braucot no Rīgas uz Liepāju ar spēcīgu pretvēju, aizbraucot galā, uzpildoties un izrēķinot patēriņu, tas sanāca tieši tāds pats kā braucot bezvējā...

Man visiem auto, kam bija (un ir) LPG, vidējais patēriņš būtiski neatšķiras dažādos braukšanas režīmos. LPG gan daudz lielàku nozīmi spēlē fizika (āra temp.) un gāzes sastāvs, kas bieži mēdz atšķirties.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Nav tā, ka gāzei katrā tankā ir savs spiediens, pie kura atslēdzas pumpis, līdz ar to bākas metode strādā tikai pie viena pumpja, un arī tad var lēkāt atslēgšanas spiediens? Man mainās LPG patēriņš - braucot mierīgāk ir lētāk

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 1 Atbildēt

Kalvis99 rakstīja: Lai arī nav ieviesti vēl nekādi dīzeļu ierobežojumi, tomēr kaut kādu iemeslu dēļ cilvēki LV reģistrē aizvien vairāk benzīna auto. Piem 2009.g. 4k benzīna un 18k dīzeļi, bet 2019. g. 10k pret 10k. Interesanti, kas ir "nav degvielas" pozīcijā, kas pieaug pēdējos 5 g vismaz. Elektrība baigā minoritāte.

www.csdd.lv/transportlidzekli/transportlidzekli-vizualizacija

1. Dīzeļi kļūst dārgāki salīdzinot ar benzīniem

2. Vienam otram tirgū pieprasītam brendam praktiski vairs nav dīzeļu

3. Nākusi apgaismība ka dīzelis nav domāts ļurkāšanai pa pilsētu

4. Benzīni gājuši uz priekšu degvielas ekonomijas ziņā un jābrauc stingri daudz lai atsistu iegādes starpību.

5. Uz vietas pamatā pērk jaunus budžeta klases auto, ar gadiem ejot to masa tiek pamatīgi atšķaidīta ar brauktiem un nobrauktiem prēmium dīzeļiem no Eiropas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

"1. Dīzeļi kļūst dārgāki salīdzinot ar benzīniem "

Kad tā nav bijis?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu kādu laiku pabraukšu un tad varēšu pakomentēt ar ko 2.0 litru VTEC CR-V atšķiras no 1.6 DTEC CR-V abas principā viens un tas pats modelis manuālas + AWD. ;)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Vot man šitā dīzeļversija ļoti nepatika. Ilgi gan nesanāca pabraukt, bet pavisam nav Honda. Nekāda asuma nevienā frontē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kurš 1,6 DTEC tev trāpījās, man ir tas kurš pac jaudīgākais - un tas konkrēti saliek mana FR-v 2.2 dīzeli vienos vārtos izņemot patēriņu virs 110 km/h ( tad šams rij kā traks, kamēr FR-V 2,2 škiet pats ekonomijas kalngals)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Frv ir krietni zemāks klīrenss, aerodinamika virs 110 svarīga - jo tuvāk zemei, jo labāk

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

nu te šoreiz es domāju ka CR-V ir tomēr labāka aerodinamika, bet to mazmotoru nelaime ir ka pie lieliem ātrumiem prasa daudz lielākus apgriezienus tip kārba "īsāka". Vienā garā braucienā ar FR-v man nolīda līdz vidējam 6.2 un vēl kritās pie situācijas kad turēju virs 120 visur kur varēja. Ar 1.6 DTECu kā aizlien virs 110 km/h tā vidējais sāk līst virs 7.5 , 120 + jau būs virs 8. Bet ap 90 LV līdzenumos tas DTEC ir ļoooti ekonomisks, nu tā ka malziet piedomājot varētu pat iebraukt rūpnīcas rādītājos. Un līdzīgi ir gājis arī ar Renault 0.9 benzīnu - kamēr līdz 90 tikmēr ekonomisks, kā bānis un 130, tā aiziet 11+ atkarībā no kalnu biežuma un stāvuma, kur FR-V vispār pat seviški nejuta tos kalnus ja var braukt drusku virs 2500 apg/min. un patēriņš ar tur varbūt max +1 litrs., pie kam tā bija ziema Hondai un renim tā bija vasara.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Ne jau velti bluemotion u.tml. modeļiem liek zemākas atsperes - pa apakšu plūstošais gaiss taisa baigos mēslus. Uz aci to nepateiksi. Arī tas, vai apakša ir gluda, piesegta ar plastmasas paneļiem

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šodien uztaisīju relativi ekonomisku braucienu uz ~400 km, viena virziena ap 5,7 otrā ap 5,5 ar 1,6 DTEC cirvīti, videjais 70 km/h , bet centos turet ap 105.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Ir ok, ar kaut kādu passat universāli būtu par litru mazāk

core Reģ.: 03.01.2017
1 2 Atbildēt

msh rakstīja: Viselementārākajā - bremzējot ar motoru tu brauc ar degvielas patēriņu 0,0 litri uz 100 km - izbraukājot Liepāju no Nīcas, procesā nobraucot ap 50 km ar diezgan neekonomisku 1.6 mono, un vidējo patēriņu kaut kādi 9 litri, viens pats bremzējiens ar motoru pirms iebraukšanas Nīcā vidējo patēriņu samazina par simts gramiem...

Šis no tās pašas pasaku grāmatas no kuras stāsts par audi pieccilinrnieku ar 6,ciktur vidējo?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ieslēdz pelēkās šūniņas, paņem kalkulatoru un parēķini...

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Nu parēķināju... pat ja pieņemam tavus ciparus, tad sanāk 90 grami nevis 100, un 10% kļūda aprēķinot degvielas patēriņu ir liela, BET tiešām, lai sabremzētos ar motoru no 90 uz 50 ir nepieciešams 0,5km? tam motoram vispār kompresijas nav? vai tomēr tur tā bremzēšana bija īsāka, kas to ekonomijas ciparu vēl stipri samazina? un tiešām tam vw mono degvielas padeve tiek atslēgta pavisam bremzējot ar motoru, jo ne visiem motoriem tā ir?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Neitrālajā izripoties ir ekonomiskāk, off engine coasting visekonomiskāk, bet nedroši, un nez vai labi motoram tie daudzie starti

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāpēc lai neitrālajā būtu ekonomiskāk?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Prasi VAG un PSA inženieriem

A PSA press note clarifies that "free wheeling" in the EAT8 gear box is in fact coasting: "returns the engine to idle and disengages the gearbox with each lift of the foot off the accelerator for speeds between 20 and 130 km/h

DSG Eco mode ir tas pats

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Bišķi uzgūglēju, neatradu tur neko īpašu, un viens otrs pat neredz starpību patēriņā starp Eco režīmu un parasto.

Pieņemu ka tas ir tāds diezgan elementārs triks - kārba kas pieskrūvēta ekonomiskam tiešās iesmidzes dzinējam izveic ripināšanos, jo ripinoties brīvgaitā var aizripināties ar mazo brīvgaitas patēriņu tālāk patērējot mazāk degvielas kā bremzējot ar motoru un pēc tam to liekot slodzē - un ar visu to starpība visdrīzāk ir neliela. Tikmēr te ir runa par parastiem netiešās iesmidzes benzīnniekiem kuri stundā patērē vismaz litru benzīna...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Patēriņa ietaupījums noteikti 0.1l robežās, ko cilvēks nevar nomērīt. Bet gan jau ka palīdz oficiālajos testos kādu gramu co2 ietaupīt. Man kāreiz liekas, ka modernam dīzelim būs mazs ietaupījums, jo viņš tāpat griežas tuvu tukšgaitas rpm ar 8 pakāpju kārbu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka tas, ko neņemat vērā, ir apstāklis, ka neitrālajā noripot 120>20 ir faktiski neiespējami netraucējot citiem satiksmes dalībniekiem un tāpēc ka reāla tehnika nav derīga.

Bremzēšana ar motoru, savukārt, ir pilnīgi normāla ikdiena.

Tāpēc reālais salīdzinājums ir: bremzēšana ar motoru vs neitrālis + darba bremzes. Un te bremzēšana ar motru ir nenoliedzams uzvarētājs

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

It sevišķi pilsētā var ļoti daudz ripot neitrālajā, lejupceļi uz šosejas, ātruma samazinājumi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, tu tikko uzskaitīji vietas kur tu traucēsi citiem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man liekas ka pat manam golfam [kurš ir vieglāks un ar sūdīgāku aerodinamiku] ar tā esošo 2.0 vajag 500 metrus lai piektajā no ~97 ar motoru sabremzētos līdz kaut kādiem 60, pie kuriem es izmetu no tā piektā, jo tūlīt atsāksies degvielas padeve. Ja tas tev šķiet daudz un tev šķiet ka kompresijas pakāpe ir noteicošais faktors - das aizņemoties no kaimiņa B6 pastēti ar 2.0 kuļmašīnu, es sapratu kāpēc gandrīz visi pirms apdzīvoto vietu robežām bremzē ar darba bremzēm, nevis motoru - jo tā mašīna ar motoru bremzē stipri draņķīgāk nekā mans golfs; tev šķiet ka 2.0 TDI ir zema kompresija? Tev par godu centīšos piektdien nomērīt attālumu...

Protams ka tam 1.6 mono degvielas padeve tiek atslēgta - vieglāk jau būtu uzskaitīt kādiem motoriem tā NEtiek atslēgta - lielākajai daļai motoru kam degvielas padeve ir mehāniska, bez elektroniskas vadības - karbuļi un laba daļa K-jetroniku, bet arī tikai laba daļa; B2 aužos pieciem katliem jau sāka ieviest primitīvu sistēmu kas bremzējot ar motoru norāva degvielu, palaižot gaisu gar šprices lāpstu - kur nu vēl motoram kam ir mono-MOTRONIKS To vai degviela bremzējot ar motoru tiek nogriezta vai nē tak var pateikt ļoti vienkārši - motors kam netiek nogriezta degviela, tādā režīmā bubina...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Passat ir 1.5x smagāks par tavu trusi+dīzelim ir garāka kārba, pie 90kmh tdi griežas ar 1400rpm, kamēr trusis ap 3000rpm, ne tā? 2x ātrāk griežoties labāk bremzē ar motoru

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tieši tā - smagāks, ar no tā izrietošu lielāku rites pretestību Ja kaut kāda pašas mašīnas īpašība tur varētu paildzināt bremzēšanas ar motoru garumu, tad tikai gaisa pretestība - bet es šaubos ka tā starpība ir TIK liela lai būtu tāda starpība.

Par to kārbu filosofiju - nē, ne tā. Redzi, pastēte ir pasmaga mašīna, bet to uz priekšu dzen divu litru TURBOdīzelis, nevis KOMPRESORdīzelis, tas motors ir jātur virs noteiktiem apgriezieniem lai tas spētu pavilkt to mašīnu - nu un no super zemiem apgriezieniem jēgas arī nav nekādas. Jā, iespējams kāds DSG tā darītu kā tu apraksti - bet tikai tāpēc ka 0,1 litra uz simtu ieguvumu nepadirstu, jo kārbas neaktīvā puse jau stāv vienu vai divus robus zemāk ieslēgta un pie mazākā pedāļa paspiediena uzreiz pārslēdzas - bet nē, tajā pastētē ir mešalka - mazāk par divām štukām toč nebija. Bet "trusī" ir, ups - dīzeļa kārba - nu labi, ne TDI, bet tikai TD - bet nu normāli šosejas apgriezieni ir ~2,5k.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Kinētiskā enerģija pasātam 1.5x vairāk

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Sāksim aprēķinus ar šo - google - gasoline grams mililiter

www.forestville.com/cms/lib/NY19000591/Centricity/Domain/38/Mole_HW_Problem.pdf

Pieņemam, ka benzīna molekulārā formula ir C6H14 un benzīna blīvums ir aptuveni 0,85 grami/ml.

100 grami ir cik mililitri?

10 litri uz 100 km ir litrs uz 10 km un 100 mililitri uz kilometru. Uz puskilometru 50 mililitri.

Tie ir mililitri. Pie 10 litru patēriņa. Koeficients pie 8 vai 6 litru patēriņa. Vēl jāpārrēķina uz gramiem. Tas būs cik mazāk?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Kā tautai šķiet, vai LPG bums pārgājis (vai iekārtas uzstāda joprojām)? Šobrīd ekonomiskais pamatojums degvielas cenas starpībā ir vēl jūtamāks.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Cirkulī ar atlaidi pildīju par 45centiem - ietaupījums diezgan ievērojams pret benzīncenu

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Nav jau vairs to mašīnu kam var daudzmaz civilizēti uzlikt gāzi par saprotamiem cipariem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Pieļauju, ka tur sāls. Autoparkam kļūstot jaunākam, zūd LPG iekārtas jēga dārgās uzstādīšanas dēļ. Tiesa, vēl gan daudz benzīna auto arī vecāka ražojuma. Tomēr sajūta tāda, ka šobrīd LPG zaudē popularitāti (lai arī cenas starpība ar benzīnu ir vēl jūtamāka).

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

"Autoparkam kļūstot jaunākam" - cerams ka tu ar to domāji jaunāku izlaiduma gadu. Un, nē, jēga nezūd - vienkārši pazūd tādi Nomiki un Fani kas gatavi sagāzēt garantijas mašīnu, jo centa mīlēšanas sākumcena ir dažas pakas - bet tad kad tā mašīna maksā tikai dažas pakas un pieder cilvēkam ar mēneša ienākumiem līdz pakai, jēga parādās - un tieši tāpēc ir arī ceturtās paaudzes iekārtu vadības bloki kas domāti lai izveiktu netiešo gāzes iesmidzi tiešās iesmidzes blokiem, panākot pāris litru benzīna patēriņu uz simtu un atlikums gāze. Protams, tas nav tas labākais risinājums, un tā kā šāds pasāciens ir diezgan sarežģīts, tad gāzes iekārtu vadības bloku ražotāji kas ražo ko šādu, specializējas uz konkrētiem motoriem - teiksim, poļu LPGTech piedāvā blokus VAG tiešās iesmidzes motoriem ar konkrētiem motora kodiem...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

4. paaudzes LPG ir ķekša pēc - iekārtai baigi jārēķina, vai ir jēga. Papildus apkopes, kaitinoši mazs range, rezerves riepa bagāžniekā, liela cena - viss par labu dīzelim, benzīnam vai hibrīdam.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tev acīmredzot nav īpaši sajēgas par to, ko nozīmē gāzes iekārtas paaudzes. Paaudze nozīmē veidu, kā gāze nonāk līdz cilindriem - 1. parasts reduktors, 2. reduktors ar elektronisku vadību 3. viena sprausla [aizvēsturisks, sen izmiris risinājums], 4. pa vienai iztvaicētas gāzes sprauslai uz cilindru, 5. šķidrās gāzes netiešā iesmidze un 6. šķidrās gāzes tiešā iesmidze tiešās iesmidzes motoros. Papildus apkopes ir visiem, tikai jāsaprot ka apkope pa lielam ir filtru maiņa ko var izdarīt pats, nobraucamais attālums atkarīgs no balona izmēra, rezerves ripulis grabažniekā - nu jā, ja tas ir ielikts rezerves ripuļa vietā un rezerves ripulis ir saglabāts - var arī likt cilindrisko balonu grabažniekā... Liela cena - wtf? Lētākas adekvātas iekārtas nav - četru katlu motora gāzes iekārtas dzelži, jauni un pieklājīgi, varētu būt ap 500 eirām. Nu jā, viss par labu benzīnam vai hibrīdam - sagāzētiem, protams.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Jā, sajaucu ar kosmiski dārgo 5 vai 6 paaudzi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tāpat no tevis uzskaitītajiem tam paaudzēm unikāli tur ir tikai "dārgā cena".

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

ja man tagad vajadzētu pārvietošanās līdzekli, nopietni apsvērtu dacīti ar rūpnīcas LPG

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

...procesā izvēloties paša nopelto ceturto paaudzi...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Kā ta nav - ir - paskaties uz fana fabiju. Ir tikai viena problēma - lielākoties tie ir kaut kādi nemotori [atkal skats uz fana fabiju] - tās pašas fofāgena grupas gadījumā 1.6 MPI un tas pats nemotors ar vienu nozāģētu cilindru, kāds atrodas fana fabijā. Aužiem attiecīgi vispār tādu nav.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Fana Fabijai viss čikiniekā. Nobraukums 171 tūkst.km, tai skaitā ar gāzi 121 tūkst.km. Remonti reti un pa lēto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Kurš 1,6 DTEC tev trāpījās, man ir tas kurš pac jaudīgākais - un tas konkrēti saliek mana FR-v 2.2 dīzeli vienos vārtos izņemot patēriņu virs 110 km/h ( tad šams rij kā traks, kamēr FR-V 2,2 škiet pats ekonomijas kalngals)

Ā man laikam bija ar to 2,2. Nu tāds Vojāžeris.... Kusls grīļīgs un tūļīgs

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Tas tā var būt, ja neņemas baigi štepselēt, bet nu ātrumos virs 120 km/h līdz 160 km/h - ļoti OK velk (tipa ērti apdzīt) un ekonomisks arī pie visa tā ka konkrētais (Polija un atpakaļ) brauciens ar ~ 2000+ km round-trip bija ar max piekrauto auto ( FR-V un nu tip 5 x kārtīga izmēra pīpļi bija iekšā). ;)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 3 Atbildēt

Man KIA-Sportage gadījumā 1,6 litru dīzelis šķita labāka izvēle par benzīnnieku. Vidējais degvielas patēriņš ir ap 5,6-5,7 litriem uz 100 km, bet benzīnniekam būtu vismaz 8.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Universālis tikapt benzīnu tērētu, vai dīzeli 4,mazliet

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Paskat ko.Hmm.Tapc es domāju, ko uz Uļmanng-ves nokaltuši koki mētājas un nanocianīdu saelpojušies tautieši māruppē pa lauku staigā pilnizmēra gāzmaskās.Aizslēgt hanuj ciet visus tos dd nelikvīdu ūķus, visi korī šagōm marš pie gibrīdOnkuļa uz blakus boksu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Tad kad tas gibrīdonkuls beigs žmiegties un uzliks to Atkinsona vārguļu vietā normālus bīdeļus, tad arī iesim pie viņa runāt, citāk aizbraucām pētīt Rav4 izbraucām - nu tā viss protams salonā šiki un tā, bet nu nevelk tas Rav bet nu pat pamanījāmais aizrunāt, ka liela varbūtība ka pirksim. Pēc tam braucām to 1.6 DTEC CR-V aplūrēt, un ... tālāk vairs nemaz neaizbraucām, tas nekas ka salons par pakāpi vienkāršāks, aprīkojums arī tikai pieņemams minimums ...

toties 2 litrīgais gan ir krietni labi aprīkots. ;)

bet vispār es necerēju ieraudzīt ļoti aprīkotu cirvīti ar manuālo kārbu, AWD utt., paskatījos mobile un vēl drusku apkārt, tādi izskatās vispār laikam tikai kādos pāris desmitos tirgū redzami.

P.S. bet "gibrīdonkulim" vispār ir stiliņš žmiegties ...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Pirms pāris gadiem sanāca izbraukt ar CH-R hibrīdu. Tiešām, neiet ne s3.14a. Pirms pāris dienām - ar jauno Clio hibrīdu. Tas gan diezgan ņiprs bija. Nav, protams, lielas pieredzes, tīri pēc sajūtām.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā, gOnkuls tač "drēbi" labi zin.Jo "600gab/gadā" pa sētas durīm "tradicionālie" hlami (lielākoties tie paši d un tdi) viņam taču ejot svilpdami.Pie kam, (droši vien) nevienam logā nav uzlīme, ka nelikvīds- gluži otrādi,tas viss ir svaigs, labs, pārpārbaudīts,utt.Var minēt,ko viņš "piedāvā", kad kāds tāds iebrauc to savu hlamu pret to gibrīdu uzmainīt.Cik tur būts un sieviešu pavadībā tajos viņa g ir kāpts- neviena nav bijusi sajūsmā,vienkārši tr-līdzeklis un nekas vairāk.Kaut vai ar to pašu blakus šķūnī esošo crv gibrīdu salīdzinot- tur vismaz patīkami iekāpt,vienīgi ka ātrumklōķis kkāds dikti netradiciOnāls;).Bet nupat vienu tādu crv demo ssā pa 37,- bij izlikuši un pēc 2d (atšķirībā no pusgadu nezudošās slavenās skodas iV) tas pazuda- laikam jau uz vispārējā fona nav slikts,vienīgi ka v/max noteikts kā krievu žigulim..

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Par gāzi īss komentārs.

Pati gāzes kvalitāte ir zem katras kritikas. Tie kas ir braukuši gan jau ir redzējuši pie apkopes filtra saturu. Otrs moments ir uzmetiens ar iepildīto apjomu. Kad to piečekoju tad pildījos tikai cirkulī. Tiem vismaz ir naiva cerība, ka sūkņi kalibrēti. Nafig tās atlaides ja tevi apskatīta no otra gala.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nez kā pārbauda gāzes skaitītājus - benzīna jau vienkārši - ar sertificētu mērkanniņu

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tik pat vienkārši - ar sertificētiem svariem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Man gan šķiet, ka ir ļoti maz uzpildes uzņēmumi, kas riskētu ar reputāciju un soda naudām, un čakarētu iepildīto apjomu. Tas tāds no pirmajiem pēcpadomju gadiem pieķēries mīts, ka jauna mersedesa iegādei pietiek pagriezt ciet savas stacijas krāniņu.....

Es tik varuiedomāties kas notiks, kad piem ekon. policija konstatēs, ka iepildīts vairāk gāzes kā atvests.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pa vasaru ķeksīša pēc pēc 2 gadu un 30-40 tūkstošu nobraukuma golfam samainīju gāzes filtrus, gan šķidro, gan tvaiku - šķidrais, protams, atrodas reduktorā, tvaika fāzes filtrs man ir Alex Ultra 360 - reāli pa velti mainīju - tvaika filtriņā apakšā bija sakrājusies kripata sūdu, bet nu tādā ātrumā tur kādus 10 gadus būtu jābrauc lai to daudzums sāktu traucēt - man radās tāds iespaids ka tos filtrus varētu mainīt reizi piecgadē. Arī citādāk nav bijis iemesla sūdzēties.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

core rakstīja: Nu parēķināju... pat ja pieņemam tavus ciparus, tad sanāk 90 grami nevis 100, un 10% kļūda aprēķinot degvielas patēriņu ir liela, BET tiešām, lai sabremzētos ar motoru no 90 uz 50 ir nepieciešams 0,5km? tam motoram vispār kompresijas nav? vai tomēr tur tā bremzēšana bija īsāka, kas to ekonomijas ciparu vēl stipri samazina? un tiešām tam vw mono degvielas padeve tiek atslēgta pavisam bremzējot ar motoru, jo ne visiem motoriem tā ir?

Bišķi esmu pabraukājies, paskaitīju arī stabiņus - lai piektajā ar motoru sadzēstos no 95 uz 55, vajag 400-500 metrus; muteres golfam ļoti ticams ka vēl vairākl; aerodinamika labāka, motors mazāks un ar mazāku kompresiju, nu tik vien ka bik garāka kārba.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Kaut kā baigi daudz, es arī intereses pēc patestēju brīžos kad nevienam netraucēju, man 400 nebija ne reizi, parasti 300-350, vienreiz tuvu 400, bet tur man šķiet ka ceļš bija ar nelielu kritumu.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Kārtējais publiskais dīzeļi slikti apgalvojums. Prezidentam gan ir piedāvājumi ņemt benzīnu vai elektrību:

www.tvnet.lv/7176781/kuru-automasinu-ipasniekiem-nodokli-bus-lielaki-jeb-ka-latvijai-tikt-pie-zalaka-autoparka

1. Interesanti ka ir iepirkumos zaļā komponente

2. Te saraksts ar Euro normām, kur un kad var kas iebraukt

dieselinformation.aecc.eu/where-in-europe-can-i-drive-my-diesel-car/

3. Dalam vietu auto skaita ziņā ar Krieviju

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_vehicles_per_capita

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

-ā, ak tad EU saraksts ar normām...Jā...un tur tiešām IR rakstīts tieši tā, kā daži LV Galv.Demagogi to pasniedz- ka nedrīkst iebraukt "ar dīzeli" ?? Tieši tā, principā "ar dizeli",un ne citādi tas ir formulēts? Ja?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
2 0 Atbildēt

Andris Kulbergs: "Eiropā un pasaulē mēs redzam dīzeļmašīnu norietu. Jāsaprot, ka ir liels skaits pilsētu Eiropā, saraksts uz 4 lapām, kur aizliedz vecu dīzeļu iebraukšanu pilsētā. Rīga neizbēgami arī nonāks līdz tādam slēdzienam agri vai vēlu.

Formulēts tā. Tas arī mani izbrīnija vai tad visas zīmes jau pārkausētas.

Katrā ziņā Eur6 vēl drusku drīkstēs pabraukt, bet pārdot kādam to tālāk kļūst aizvien bezcerīgāk pēc šādām uzstāšanās reizēm.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Prottams, ka zīmes tollmetsā nodotas,ieskaitot visas pa šo sniegoto nedēļu nolauztās! Kaut gan,no laika gala ticis teikts- ka ar Euro6 dd var iebraukt gandrīz visur, bet ar Euro5 (joprojām) lielākajā daļā to izdaudzināto ierobežojuma vietu.Demagogi nezkuro reizi piesauc to mistisko sarakstu, apzināti noklusējot kas īsti tur rakstīts.Un/vai tas tiešām ir saistoši LVijas dd lietotājiem.Nospļauties viņi/gribēja uz tiem tur "svarīgo" pilsētu nosaukumiem- ne tur kāds īsti brauks, ne nafig tas kādam interesē! Pretīgi,glumi un nekaunīgi meli! Apzināti vērsti uz privātā autoparka (un privātīpašuma kopumā) degradēšanu kā tādu.Pirmais Lohs, ko apjāt un iespaidot- tas ir tieši Tas, kam ir iekrājies zeķē kāds pārdesmit k.To tagad vajag veikli no viņa izdabūt.Panākt, lai viņam ir sirdsapziņas pārmetumi un morālas mokas par To.

Šveices Zermattā gadu desmitiem autotransports vispār ir aizliegts- lūk ko vajadzētu ieviest mārupē,langstiņos,b-ezerā un v-rīgā! lai tak beidzot visi Nabagi uzelpo pillu krūti!

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Eiropā vajadzētu uzrakt tās partijas un politiķus, kuru lēmumi pārdīzeļoja Eiropas vieglo autoparku, kaut vai lai neatkārtotu līdzīgas kļūdas.

Nav vajadzīgs dīzelis vieglajiem auto. Uz motora masas vienību benzīna motori var izspiest vairāk, nekā dīzeļi. Citādi dīzeļmotorus izmantotu arī aviācijā. Bet kaut kā nav dzirdēts par "dīzeļlidmašīnām."

Dīzeļi ir ekonomiski, to neviens nenoliedz. Tikai degvielas cenu nodokļi sastāda tādā pakāpē, ka nebūtu grūti ar nodokļu politiku benzīna dzinējus padarīt ekonomiski izdevīgākus, nekā dīzeļus.

Tikai tas vairs nav aktuāli, jo politiķi , acīmredzot, nolēmuši norakt iekšdedzes dzinējus kā tādus, vismaz Eiropā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Slikti esi dzirdējis par lidmašīnu dīzeļiem - ar tādiem jau niekojās friči trīsdesmitajos gados - tie, protams, bija divtaktnieki ar diviem virzuļiem cilindrā, un galvenā problēma bez svara bija neizturība - bet bija. Visapkārt redzamie dīzeļi tiek ražoti relatīvās uzticamības un vienkāršības dēļ - agrākos laikos svara/jaudas attiecības problēmas risināšanai mēdza ražot arī divtaktniekus, ne vieglajām mašīnām, bet smagajām mašīnām un autobusiem un vēl lielākiem agregātiem.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Nav lielās lidmašīnas, bet kaut kāda kustība dīzeļmotoros lidmašīnās joprojām ir. Acīmredzot padārga tā aviācijas degviela un tetraetilsvinu visur cenšas izskaust.

en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_diesel_engine

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Jā, es kad uzrakstīju par dīzeļu aviāciju, sāku pats skatīties informāciju par to. Kaut kādi mēģinājumi ir, bet tas diez vai būs ar lielā augstumā lidojošiem lidaparātiem, ņemot vērā, ka 10km augstumā ir -60 C. Vajadzētu ļoti labu "ziemas dīzeli".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gan jau pietiktu ar dzeses sistēmu kas sildītu degvielas tvertni

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Jā, es kad uzrakstīju par dīzeļu aviāciju, sāku pats skatīties informāciju par to. Kaut kādi mēģinājumi ir, bet tas diez vai būs ar lielā augstumā lidojošiem lidaparātiem, ņemot vērā, ka 10km augstumā ir -60 C. Vajadzētu ļoti labu "ziemas dīzeli".

Ja nezini tad paklusē, 10km augstumā nelido arī benzīna dzinēji. Tur lido ar petroleju darbināmi reaktīvie vai turbo ventilātoru vai turbo propeleru aviācijas dzinēju lidaparāti.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Diezgan stulbi pierakstīt citam, ko viņš nav teicis , un tad svinīgi paziņot, ka viņš nezinot un lai paklusējot. Pirmkārt, es nekur neesmu uzrakstījis, ka patlaban aviācija izmanto benzīnu lielā augstumā. Bet attiecībā uz vēsturi, benzīna dzinēji aviācijā 10km augstumā tika izmantoti ilgi pirms reaktīvo dzinēju izgudrošanas. 10 km augstums lidmašīnām tika sasniegts jau 1920.gadā.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti