Benzīns vs dīzelis

anoagask Reģ.: 18.06.2019

Interesants salīdzinājums tiguan 150zs tsi vs tdi

www.zr.ru/content/articles/925802-benzin-diesel/

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

1,5l kā minimums

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Jā, plet, reku,lūk,vot tak,lūdzdzu jums- kas labāks, 50d vai 50i...https://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-pa-jurmalas-soseju-divi-bmw-x7-tandema-traucas-ar-vairak-neka-200-kmh.d?id=52635745

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

būtu labi, ja policija atrastu jaunos zinātniekus un konfiscētu tiesības uz pusgadu vismaz. Datumu un laiku tak var uzzināt, video no jūrmalas tilta vai kādas citas vietas cerams vēl ir saglabājies. Nabagi ar x6 nevar atļauties aizbraukt uz 333

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Drosi vien ka brayca yz Bikerniekiem, bet pa ceļam "riepas sildīja" ...

taču atklāti sakot neko tādu pārāk extraordināru ko iepriekš nebutu tur redzējis es te nepamanīju ... tikai tas ka bez CP uz ceļiem nu kapitāli izlaižas ...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Ja (ja) šis būtu noticis Lietuvā, tad jau nākamajā dienā pēc publikācijas viss nepieciešamais būtu konstatēts un cp priekšnieks nācis klajā ar paziņojumu/par.Ja krievijā- tur būtu 1m skatījumu un k-nālam 100k jaunu abonentu.Bet ja pie Lohiem- tad vienkārši 300 komentāri un nekādu darbību.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Pēc 3 mēnešiem sāks meklēt aculieciniekus un reģistratoru ierakstus

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 2 Atbildēt

Lielos ātrumos - dīzelis > benzīns. Kaut vai mirkļa patēriņš krasi atšķirsies.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Šis gan tiesa-dzimtajam vācietim trīsgadīgam e60 3.0d ar vidējo ātrumu ap 100kmh uz 5k kilometriem borta datirs vidējo patēriņu rādīja drusku zem 9 litriem. Čalim kruīza ātrums ap divīti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/16-90.html?fueltype=2&powerunit=2

vidējais Audi 90 ar benīnnieku patēriņš vidējam braucējam nekādi nesanāks 6. ciktur litri

Kad man vajadzēja, tad aizvējā aiz smagā uz Liepāju aizbraucu ar 4 litriem dīzeļa. Ar Peugeot 206 Patēriņš bija bišķiņ virs 2 litri. Mazohisms, protams. Bet ne jau norma.

Tā iet ka nelasa ko citi raksta. Kurš runāja par vispārējo "vidējo" patēriņu, nevis par gara brauciena vidējo? Piemērs bija - B8 2.0 turbo garā braucienā norija 9 litrus uz simtu, līdzīga veida braucienā kā man bik virs 6 - jautājums, kas ir jādara ar to B8 lai to padarītu par tādu benzīna kapsētu...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tas b8 dzēra jo no viņa tika prasīti tie 211zs, kāda hera pēc ar viņu būtu jātusē starp fūrēm?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

211 zs tu no tā motora nekādīgi pieprasīt nevarēji - iespiežot gumijas pedāli grīdā tiek pieprasīti xxx Nm [burtiski - vadības blokam ir karte, vai līkne, gumijas pedāļa pozīcija pret pieprasītajiem ņūtoniem] - 211 zs motors tev ilgstoši varēja saražot tikai tad, ja tu ilgstoši pamanījies to zāģēt uz, hvz, kādām 6 štukām...

Es arī mēdzu jestrāk apdzīt, iespējams, esi citā tofikā redzējis viģiku - es pieņemu ka tā nedarot vidējais patēriņš garajos braucienos samazinātos par pārsimts gramiem, ne vairāk, galu galā - vispirms ir paātrinājums ar pedāli grīdā, pēc tam ir bremzēšana ar motoru, kas lielu daļu pārtērētās degvielas atsit.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Kādā veidā bremzēšana ar motoru atsit lielu daļu pārtērētās degvielas?

Hibrīds, elektro?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viselementārākajā - bremzējot ar motoru tu brauc ar degvielas patēriņu 0,0 litri uz 100 km - izbraukājot Liepāju no Nīcas, procesā nobraucot ap 50 km ar diezgan neekonomisku 1.6 mono, un vidējo patēriņu kaut kādi 9 litri, viens pats bremzējiens ar motoru pirms iebraukšanas Nīcā vidējo patēriņu samazina par simts gramiem...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Kaut kas tur nav pareizi.

Cik tad tā bremzēšanas distance ir?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāds puskilometrs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Stāsts par viena brauciena patēriņu īsti neiet kopā ar faktisko,

Liepājas šoseja ir ļoti labvēlīga eko patēriņam valdošo vēju dēļ, nu vismaz ceļā līdz Rīgai, atgriežoties atpakaļ vakarā/naktī vējš iespējams jau pierimis, gaisa temperatūra tā ap 10 grādiem(atkal pozitīvi eko braukšanai) un stāsts par aizvēsturisko daudzkatlu benzīnu rokā.

Studiju gados draugam bija labi saturēts 2.2q iekš 90 kantainās virsbūves, iebraukt zem 10 litriem bija diezgan nereāli

Tai konkrētajai mašīnai dienā ar vidēji stipru vēju braucot gan pa vēju gan pret vēju, starpība starp abiem braucieniem patēriņā bija ap puslitru - atceries, tas ir neliels sedans ar aerodinamiku kas pēc mūsdienu standartiem ir laba

Kas tiem 10 grādiem ir labs degvielas taupīšanai? Pirmā dzirdēšana - es tikai zinu ka 10 grādos tieši otrādi, var vairāk degvielu iztērēt, jo motors paliek jaudīgāks - gaiss ir kaut kādus 4% blīvāks nekā pie 20 grādiem.

Draugam bija ķieģeļa formas mašīna ar īsu kārbu, un draugs gan jau bija turīgs un varēja atļauties liet bākā piekto - es turīgs neesmu, bākā tiek liets astotais - 2.3 motoram ar tā elektronisko aizdedzi, kura spēj pielāgoties piektajam [atšķirībā no 2.2, kur to izveic grozot sadalītāju] pie 95 kmph patēriņa starpība ir 2 litri, tb ~8,5.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

change of oxygen in air by temperature

google

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

KO?! Dažādās temperatūrās gaisā cits skābekļa daudzums? Kā mēs pie kaut kādas temperatūras nenosmokam?

Tātad, vēlreiz - gaisam dažādās temperatūrās ir dažāds blīvums, 20 grādu diapazonā izmaiņa ir ~7% - vari par to nestrīdēties - un pat ja tiešām izmainoties temperatūrai izmainītos skābekļa daudzums gaisā , tad motora vadība to slēgtajā ciklā nokompensētu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tad pastāsti kāpēc stādot ātruma rekordus tiek gaidīta ideālā gaisa temperatūra un mitrums.

Skābekļa procentuālā daļa nemainās, molekulu daudzums vienā tilpuma vienībā gan, un tieši tie 10-15 grādi ir tas saldais punkts pie kuriem visām mašīnām esmu novērojis mazāko momentāno patēriņu mazas slodzes apstākļos

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Teikšu kā ir šie izteiktie fakti šķiet dīvaini, jo, jo zemāka temperatūra, jo vairāk skābekļa, attiecīgi motoram būtu normāli jālēj vairāk benžas. Dzineji turbo vai neturbo ?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Turbo d un atmosfēras b.

Stāsts ir par mazas slodzes režīmu-šoseja 100kmh.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Kāpēc vairāk?

Auto brauc uz 90km/h

Pirmajā gadījumā gāzes pedālis 25% no maksimuma, otrajā 24.5, jo gaisā vairāk skābekļa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc stādot ātruma rekordus tiek gaidīta ideālā gaisa temperatūra? Gan jau tā paša iemesla dēļ - vēsākā laikā gaiss blīvāks, attiecīgi pie tāda pat spiediena motors jaudīgāks + vēsāks gaiss vairāk dzesē kūleri, attiecīgi vēl lielāks blīvuma pieaugums. Pie viena zemākas gaisa temperatūras turbiķim var pieļaut agrāku aizdedzi un/vai lielāku pūtienu.

Nezinu neko par taviem "momentānajiem" patēriņiem - man braucot piecus gadus ar golfu un mērot patēriņu pēc bākas metodes, vienīgā garo gabalu braucienu patēriņu atšķirība ir no tā, vai mašīnai ir vasaras vai ziemas riepas virsū, pārējais pa lielam pie kājas. Ar gāzi ir vēl interesantāk ; neesmu vēl varējis iebraukt uz kādiem fizikas likumiem balstās tas ka vidējais patēriņš ļoti minimāli sasaucas ar braukšanu - teiksim, braucot no Rīgas uz Liepāju ar spēcīgu pretvēju, aizbraucot galā, uzpildoties un izrēķinot patēriņu, tas sanāca tieši tāds pats kā braucot bezvējā...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 2 Atbildēt

Pameklē goglē un palasi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Jā.Jā,pletj,točna.Bet tas nekas, ka skaidrā laikā pie mīnus grādiem tālajā gaismā ir krietni labāka redzamība, nekā nullgrādu pusdūmakā.Pofig, ka jebkuras riepas ēd degvielu drusciņ atšķirīgi pie slapja un pie sausa ceļa.Pie dsas, ka braucot no gaiziņkalna uz jūras malu braucam no kalna lejā, bet no pzdaņķu kūdraspurva uz rīgu braucam kalnā augšā.Po*uj, ka kādreiz ar to 2,2 tika braukts nonstopā uz 120, kas precīzi atbilda tahometram 3,5k.Spizdometrā vēl dažas atzīmes bija,lai jebkurš Lohs saprastu, ka viņš atrodas ideālajā visu līkņu krustpunktā.Bet tagad reku maucam ar 85 un stādam patēriņa rekordus.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 2 Atbildēt

Googli lasīt nevajag. Fiziku vajag mācīties. Tas msh.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Visi jopcik runajat par vienu un to pašu gaisa un tā sastāvdaļu blīvumu, tik par mērvienibam nespejat vienoties. Gan msh nav neko nepareizi pateicis, ne arī īsti kads cits, tik raimonds ir drusku neveiksmīgu angļu terminu virknējumu izvēlējies.

Jā skābeklis ir tā gaisa sastāvdaļa kas visvairāk reaģe uz temperatūras izmaiņām, bet pārtraucat stumt bezjēdzīgu bazaru.

Bet tad arī augstums virs jūras līmeņa un vēl kaudze ar "zinatniskām.muļķībām" kaut ko maina, tik jautajums cik tas ir būtiski ?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 2 Atbildēt

nuja, ka ūdeni tik lejat un lejat

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Problēma šajā gadījumā ir ļoti vienkārša.

Ja sameklē un noliek gatavu priekšā, tad ātri tiek atrasts kaut kas cits un konkrētās informācijas būtība nemaz netiek apspriesta.

Jebkurš var pateikt jebko. Par lietu, ne ar lietu, vienkārši muļķoties.

mass of cubic meter of air - meklējam un atrodam.

Vispirms - kas tieši tur ir jāatrod.

1.2.3.4.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
3 0 Atbildēt

Lai arī nav ieviesti vēl nekādi dīzeļu ierobežojumi, tomēr kaut kādu iemeslu dēļ cilvēki LV reģistrē aizvien vairāk benzīna auto. Piem 2009.g. 4k benzīna un 18k dīzeļi, bet 2019. g. 10k pret 10k. Interesanti, kas ir "nav degvielas" pozīcijā, kas pieaug pēdējos 5 g vismaz. Elektrība baigā minoritāte.

www.csdd.lv/transportlidzekli/transportlidzekli-vizualizacija

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Piekabes!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Jaunos vairāk pērk benzīnniekus, tam varētu piekrist. Tomēr jauni auto nav pārsvarā Latvijā. Turpretī lietoto auto tirgū benzīnnieku ir absolūts minimums. Tad jau sanāk, ka arī ievestie lietotie aizvien vairāk benzīnnieki pēdējo gadu laikā...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Jā, plet, reku,lūk,vot tak,lūdzdzu jums- kas labāks, 50d vai 50i...https://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-pa-jurmalas-soseju-divi-bmw-x7-tandema-traucas-ar-vairak-neka-200-kmh.d?id=52635745

Šiem abiem vnk bija jāiešķiebj 100K naudas sods katram un jānoņem tiesības uz gadu. Tīri formas pēc - lai beidz zīmēties.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 2 Atbildēt

vislabākais variants būtu ielikt tai 50i 12v 6 litru dzinēju un nosaukt par 60i

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kāpēc stādot ātruma rekordus tiek gaidīta ideālā gaisa temperatūra? Gan jau tā paša iemesla dēļ - vēsākā laikā gaiss blīvāks, attiecīgi pie tāda pat spiediena motors jaudīgāks + vēsāks gaiss vairāk dzesē kūleri, attiecīgi vēl lielāks blīvuma pieaugums. Pie viena zemākas gaisa temperatūras turbiķim var pieļaut agrāku aizdedzi un/vai lielāku pūtienu.

Nezinu neko par taviem "momentānajiem" patēriņiem - man braucot piecus gadus ar golfu un mērot patēriņu pēc bākas metodes, vienīgā garo gabalu braucienu patēriņu atšķirība ir no tā, vai mašīnai ir vasaras vai ziemas riepas virsū, pārējais pa lielam pie kājas. Ar gāzi ir vēl interesantāk ; neesmu vēl varējis iebraukt uz kādiem fizikas likumiem balstās tas ka vidējais patēriņš ļoti minimāli sasaucas ar braukšanu - teiksim, braucot no Rīgas uz Liepāju ar spēcīgu pretvēju, aizbraucot galā, uzpildoties un izrēķinot patēriņu, tas sanāca tieši tāds pats kā braucot bezvējā...

Man visiem auto, kam bija (un ir) LPG, vidējais patēriņš būtiski neatšķiras dažādos braukšanas režīmos. LPG gan daudz lielàku nozīmi spēlē fizika (āra temp.) un gāzes sastāvs, kas bieži mēdz atšķirties.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Nav tā, ka gāzei katrā tankā ir savs spiediens, pie kura atslēdzas pumpis, līdz ar to bākas metode strādā tikai pie viena pumpja, un arī tad var lēkāt atslēgšanas spiediens? Man mainās LPG patēriņš - braucot mierīgāk ir lētāk

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 1 Atbildēt

Kalvis99 rakstīja: Lai arī nav ieviesti vēl nekādi dīzeļu ierobežojumi, tomēr kaut kādu iemeslu dēļ cilvēki LV reģistrē aizvien vairāk benzīna auto. Piem 2009.g. 4k benzīna un 18k dīzeļi, bet 2019. g. 10k pret 10k. Interesanti, kas ir "nav degvielas" pozīcijā, kas pieaug pēdējos 5 g vismaz. Elektrība baigā minoritāte.

www.csdd.lv/transportlidzekli/transportlidzekli-vizualizacija

1. Dīzeļi kļūst dārgāki salīdzinot ar benzīniem

2. Vienam otram tirgū pieprasītam brendam praktiski vairs nav dīzeļu

3. Nākusi apgaismība ka dīzelis nav domāts ļurkāšanai pa pilsētu

4. Benzīni gājuši uz priekšu degvielas ekonomijas ziņā un jābrauc stingri daudz lai atsistu iegādes starpību.

5. Uz vietas pamatā pērk jaunus budžeta klases auto, ar gadiem ejot to masa tiek pamatīgi atšķaidīta ar brauktiem un nobrauktiem prēmium dīzeļiem no Eiropas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"1. Dīzeļi kļūst dārgāki salīdzinot ar benzīniem "

Kad tā nav bijis?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu kādu laiku pabraukšu un tad varēšu pakomentēt ar ko 2.0 litru VTEC CR-V atšķiras no 1.6 DTEC CR-V abas principā viens un tas pats modelis manuālas + AWD. ;)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Vot man šitā dīzeļversija ļoti nepatika. Ilgi gan nesanāca pabraukt, bet pavisam nav Honda. Nekāda asuma nevienā frontē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kurš 1,6 DTEC tev trāpījās, man ir tas kurš pac jaudīgākais - un tas konkrēti saliek mana FR-v 2.2 dīzeli vienos vārtos izņemot patēriņu virs 110 km/h ( tad šams rij kā traks, kamēr FR-V 2,2 škiet pats ekonomijas kalngals)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Frv ir krietni zemāks klīrenss, aerodinamika virs 110 svarīga - jo tuvāk zemei, jo labāk

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

nu te šoreiz es domāju ka CR-V ir tomēr labāka aerodinamika, bet to mazmotoru nelaime ir ka pie lieliem ātrumiem prasa daudz lielākus apgriezienus tip kārba "īsāka". Vienā garā braucienā ar FR-v man nolīda līdz vidējam 6.2 un vēl kritās pie situācijas kad turēju virs 120 visur kur varēja. Ar 1.6 DTECu kā aizlien virs 110 km/h tā vidējais sāk līst virs 7.5 , 120 + jau būs virs 8. Bet ap 90 LV līdzenumos tas DTEC ir ļoooti ekonomisks, nu tā ka malziet piedomājot varētu pat iebraukt rūpnīcas rādītājos. Un līdzīgi ir gājis arī ar Renault 0.9 benzīnu - kamēr līdz 90 tikmēr ekonomisks, kā bānis un 130, tā aiziet 11+ atkarībā no kalnu biežuma un stāvuma, kur FR-V vispār pat seviški nejuta tos kalnus ja var braukt drusku virs 2500 apg/min. un patēriņš ar tur varbūt max +1 litrs., pie kam tā bija ziema Hondai un renim tā bija vasara.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Ne jau velti bluemotion u.tml. modeļiem liek zemākas atsperes - pa apakšu plūstošais gaiss taisa baigos mēslus. Uz aci to nepateiksi. Arī tas, vai apakša ir gluda, piesegta ar plastmasas paneļiem

core Reģ.: 03.01.2017
1 1 Atbildēt

msh rakstīja: Viselementārākajā - bremzējot ar motoru tu brauc ar degvielas patēriņu 0,0 litri uz 100 km - izbraukājot Liepāju no Nīcas, procesā nobraucot ap 50 km ar diezgan neekonomisku 1.6 mono, un vidējo patēriņu kaut kādi 9 litri, viens pats bremzējiens ar motoru pirms iebraukšanas Nīcā vidējo patēriņu samazina par simts gramiem...

Šis no tās pašas pasaku grāmatas no kuras stāsts par audi pieccilinrnieku ar 6,ciktur vidējo?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ieslēdz pelēkās šūniņas, paņem kalkulatoru un parēķini...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu parēķināju... pat ja pieņemam tavus ciparus, tad sanāk 90 grami nevis 100, un 10% kļūda aprēķinot degvielas patēriņu ir liela, BET tiešām, lai sabremzētos ar motoru no 90 uz 50 ir nepieciešams 0,5km? tam motoram vispār kompresijas nav? vai tomēr tur tā bremzēšana bija īsāka, kas to ekonomijas ciparu vēl stipri samazina? un tiešām tam vw mono degvielas padeve tiek atslēgta pavisam bremzējot ar motoru, jo ne visiem motoriem tā ir?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Neitrālajā izripoties ir ekonomiskāk, off engine coasting visekonomiskāk, bet nedroši, un nez vai labi motoram tie daudzie starti

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Sāksim aprēķinus ar šo - google - gasoline grams mililiter

www.forestville.com/cms/lib/NY19000591/Centricity/Domain/38/Mole_HW_Problem.pdf

Pieņemam, ka benzīna molekulārā formula ir C6H14 un benzīna blīvums ir aptuveni 0,85 grami/ml.

100 grami ir cik mililitri?

10 litri uz 100 km ir litrs uz 10 km un 100 mililitri uz kilometru. Uz puskilometru 50 mililitri.

Tie ir mililitri. Pie 10 litru patēriņa. Koeficients pie 8 vai 6 litru patēriņa. Vēl jāpārrēķina uz gramiem. Tas būs cik mazāk?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti