Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Fiat Panda 4x4 Climbing 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Fiat PANDA Climbing 4x4 1.2

Auto tika iegādāts novembrī iekš Auto- Italia.
Marka šāda izvēlēta, jo bija tikai 2 varianti, kas atbilda - zema cena un 4x4 piedziņa - Jimny vai Panda. Vizuālais formāts, 4 durvis + tas, ka abiem tiltiem neatkarīgā piekare - izvēlēta tika Panda. Vēl bija apejas varianti par ne 4x4 auto - ibiza vai colt, bet tiem operatīvais līzings stipri neizdevīgs - pie 60tk nobraukuma 30% atlikusī vērtība, Pandai pie 80tk 35% atlikums, t. i. 5 gadu laikā operatīvajā līzingā jānomaksā 65% un var nobraukt ~17tk gadā.

Par salonu Auto- Italia:
Pozitīvi, ka visi jautājumi un dabiskā interese saprast lietas, kas nav jāsaprot utt - tika atbildēti, attieksme pozitīva un atsaucīga. Testa brauciens tika noorganizēts operatīvi + testa autiņu varēja testēt "no sirds" biķernieku mežā. Ne tik pozitīvi, ka nekādi nevarēju tikt pie dalītā aizmugurējā sēdekļa (man interesējošajam modelim šādas fīčas nebija un apmainīt no cita redz nevarot). Kā arī automagnetola bija jāpērk pašam (vēlamā galva salonā bija par ~Ls50 dārgāka, nekā pašam iepērkot veikalā) - nepieklājīgi. Auto sagatavošana (reklāmuzrakstu noplēšana, reģistrācija, riepu nomaiņa, var būt vēl kas) ilga ~2 nedēļas - man nesaprast, kādēļ 1/2 dienas darbs ilgst 2w, bet nu tas tā.

Rezultātā tiku pie sava dzeltenās Pandas - un esmu diezgan apmierināts.

Remonti/apkope:
Tagad esmu noripinājis kādus 7tk km. Esmu jau dažas reizes servisā pabijis:
- ) salā iesala kardāna gultnis un stirpi gaudoja (bet nu mašīna servisā atsila - varēja braukt. Nekas netika remontēts - kad izbeigsies pavisam, tad mainīšot - tā vismaz teica salona servisā). Pēc tam gan tas gultnis lielā salā vienmēr gaudo, ir pa reizei sācis vibrēt (laikam kautkas izgāja no ierindas braucot ar iesalušu/gaudojošu) - bet nu tad, kad noplīsīs - tad lai maina.
- ) laikam riteņu diski ir ne tādi (6.5 collas 5.5 vietā), kā ražotājs paredzējis (diskus salons iepirka atsevišķi, t. b. ne no Fiat) un salā sāka strīķēties pie kaut kādas plastmasas (šo problēmu atrisināja OK)
- ) bremžu pedāļa stiprinājums bija izgājis no ierindas (nekad laikam nebija bijis pavisam OK) kā rezultātā reizēm palika ieslēgta aizmugures bremžu gaisma (arī šo problēmu atrisināja OK - jāsaka gan, ka pēc ilgām pārrunām ar salona servisa vadītāju)
- ) Par šo vēl neesmu bijis servisā - grāmatā rakstīts, ka apkope jāveic ik pa 20tk km, bet jau pēc 7tk eļļa ir pilnīgi melna (sākumā bija normāla). Interesanti, kāda izskatīsies elļa pie 20tk nobraukuma : ). Vai nu grāmata vai eļļa - bet viens no tiem nav īsti labs.

Braukšana, komforts u. c. :
- ) Priekš 1.2 litriem un 4x4 tas auto ir apbrīnojami dzīvelīgs - bieži raustot kloķi, pilsētas satiksmē var ļoti labi iekļauties. Arī -20 sčemo to salā dzinējs leca tāpat kā siltā laikā.
- ) Auto vadāmība - viss notiek viegli, bez piepūles, gabarīti pārredzami, pa sniegu/grantinieku līkumos auto uzvedas diezgan intuitīvi (lai gan nav ESP).
- ) Max ātrumu neesmu mēģinājis, bet līdz 130km/h iet normāli un nav sajūtas, ka izjuks vai pacelsies gaisā, tikai apgriezieni augsti (grāmatā rakstīts, ka max ir 140km/h, bet šķiet, ka ies vairāk, kad būs iebraukts)
- ) Patēriņš - vidējais 8.4 pilsētā, 7.5 pa šoseju. Ja grib ar 5-6 l/100 izbraukt, tad ļoti jāpiedomā pie braukšanas. Min ir sanācis bāku izbraukt ar 6.4 l/100 ļoti taupot. Īsāk sakot - neticiet tai Fiat grāmatai.
- ) Caurgājība - aizmugures tilts pieslēdzas tikai tad, kad priekša kārtīgi izspolē, līdz ar to iešūpot vai lēni rāpties izmantojot 4x4 nevar. Visādi citādi - ļoti labi - vēders augstu no zemes (15-17cm), apakšā normāls dzelzs aizsargs zem diznēja, pa lielu sniegu iet ļoti labi līdz uzsēžas vēders - tad gan vairs nerāpo : ), bet 960kg ir viegli izstumjami. Pāri bordām/tml sķēršļiem iet viegli un nav jāsatraucas, ka kaut ko noplēsīsi apakšā. Pa mežu (ne pa ceļu) arī var tīri labi pabraukt, jo auto ir šaurs - var starp kokiem/krūmiem labi izlīst, vienīgi reizēm (dziļā un pakusušā sniegā) prasās, ka būtu ierobežotas berzes diferenciālis - vismaz vienā no tiltiem.
- ) Komforta ziņā - ir jūtama īsā bāze + ļoti vāja salona izolācija - dzirdams viss, kas notiek blakus, zem riteņiem un citur (līdzīgi kā mazās/kompakt klases japāņi), kā arī - pa bruģi tās pašas dažas plastamasas tomēr grab nedaudz.
- ) Salons - ergonomiska vadības pults, pārskatāms panelis, laba ventilācija, ļoti ātri uzsilst, ir 3 glāžu turētāji, liels cimdu nodalījums, vieta durvīs arī OK. Defaultā auto akustika gan diezgan draņķīga (vai arī durvju tapsējums) - paskaļāk klausoties skaļruņi/durvis grab.
- ) Bagažas nodalījums atveras tikai ar atslēgu - kaut kas arhaisks.
- ) Sliktas oriģinālās logu slotiņas - normāli tīra tikai lēni braucot vai stāvot, salā gumija sasalst un vispār netīra.
- ) Ļoti labas gaismas - redzēt var daudz un tālu (no visiem auto, ar ko braukts - šķiet, vislabākās)
- ) Ietilpība - ir braukts 5atā - nu tā - aizmugurē pavisam šauri un nav kājām vietas. Bagāzas nodalījums neliels, bet pārsis somām vietas pietiek.
- ) Kopumā - mašīna ļoti praktiska 1-2 cilvēkiem - priekšā ir gana ērti, degvielu tērē viduvēji, izbraukt var daudzkur tur, kur klasikai vai priekšpiedziņas auto neizdotos, auto ir manevrīgs, visur kur var iespraukties un izlīst, vienīgi pie apdzīšanām gan nedaudz jāpierod (apdzīšanas jāplāno).

Katrā ziņā, auto ~atbilst tam, kas no viņa tika un tiek sagaidīts.

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Papildinājumi 24.07.2006
Stāstam sanāca nedaudz bēdīgs gals, jo nu jau auto ir norakstīts, un varu sākt atmaksāt līzingam 10% pašriska tiesu no aktuālās auto tirgus vērtības. Auto iznīka uz grantinieka S veida līkumā noripojot pa gravu lejā. 1,5 kūlenis un stāstam beigas. Ar pasīvo drošību gan viss OK - bez traumām. Bet pats auto ir apņurcīts, traumēta bundžas ģemotrija, salocīts jumts un pabojāta piekare - rezultātā - norakstāms.
Pa ko tā: īsa garenbāze komplektā ar sliktām/cietām oriģinālajām riepām (uz asfalta daudz skaļākas nekā ziemenes, uz grantinieka nestabilākas) - un tā īsti šie faktori braucot netika ņemti vērā + viltīgs ceļs (tas, kas Rīga- Ērgļi).

Ko vēl par ekspluatācijas laiku:
- ) par riepām jau rakstīju, ka ne visai labas - tikko nomainīju no ziemas uz vasaras, likās, ka braucot muziku vairs nevar dzirdēt : )
- ) auto savu max ātrumu (150) attīstija ļoti negribot pat uz laba asfalta, piedevām ar vasaras riepām pa to pašu ceļu par kādiem ~5km/h mazāk gāja
- ) logu mazgājamā šķidruma trauks tikai 2l, un ļoti neērta uzpildīšana (bez trektera vispār nav iespējama)
- ) vēl izbiedzās tuvās gaismas un spuldzītes nomaiņa ir laba izklaide (pašam mainot), piedevām, kā izrādās, pie vainas nebija spuldzīte, bet gan kaut kāds relejs vai kas, par ko Fiat salonā zināja, ka ir tāds ražošanas gļuks, bet salons pats jau, protams, iepriekš nepietiecās, kamēr man gaisma neizbeidzās. Cik zinu, tad daļa citu ražotāju, paši atsauc/nomaina gļukainās lietas.
- ) kas labi - gaiša bundža un gaišs salons - saulē neuzkarst
- ) labas caurgājības īpašības - tika iemēģināts Krustkalnos "motobraucēju treniņvietā" arī vasarā smiltīs - atsevišķos pauguros tikai ar 5- o reizi uzrāpās, bet uzrāpās, un nekur nepalika tā pavisam. Tā ka smiltis & mežs ir vieta, kur šis auto jūtās paīstam labi un patiecoties vieglajai pašmasai pats parasti tiek laukā no vietām, kur spējis iebraukt (kamēr vien vēderu neuzsēdina).

Kaut kā tā.
P. s. Nākamā mašīna laikam nebūs Panda : )
 
Perkons666 @ 22.marts 2006 0:00
Fiat Punto 1,2 8V 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Sveiki,

Mašina noripojusi 94 tk km. Mašinu lieto manas firmas darbinieki kā dienesta auto, tā kā sevišķi saudzigs režims nebija. Autiņš samērā izturigs - nopietnu defektu nav bijis. Pie 60 Kkm tika nomainitas priekšējās stabilizatoru bukses un stūres stieņu uzliktņi. Pie 70 tk sāka trokšņot dzinēja ventilators. Tākā ventilatoram gultņa vietā ir grafita mufta, nācās to mainit - ap 50 Ls. Visiem Punto raksturigie defekti -
durvis jācērt ciet kā žigulim. Pie tam durvju atvēršanu/aizvēršanu pavada pretiga krakšķēšana. Tur vainigi ir fiksatori un smērēšana nepalidz. Vai nu jāmaina vai jāsamierinās.
Logu tiritāju intervāla režimā slotiņas raustās - tur palidz motoriša izjaukšana, iztirišana un no jauna saelošana. Diemžēl tas palidz uz kādiem 10-15 tk.
Vēl Punto ir raksturigi, kad virs 60 tk sāk plaisāt ģeneratora korpusi un nojūk dzinēja kompjūters. Par laimi man nekas tāds nav noticis.
Kā savas klases pārstāvis mašina ir ērta un ekonomiska. Dzinējs patiesi priecē. Dinamika ir lieliska un patēriņš vasarā ir lidz 6 lt un ari braukājot pa pilsētu cipars 8 nav sasniegts. Kolēģim ar Fabia 1,4 patēriņš stabili ir 1,5-2 Lt lielāks. Kaut ari motors lielāks, nekādas dinamikas priekšrocibas nejūt.
Uzskatu, kad mašina par savu cenu ir laba un noteikti tā ir labāka izvēle nekā analoģisks to gadu Clio, Corsa vai Fiesta (bija man tāds 3 gadigs eksemplārs - vispār katastrofa)
Jurģis @ 21.janvāris 2006 0:00
Fiat Doblo 1,3 JTD 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [16]
Nelieli pirmie iespaidi pēc 1000 km noripināšanas...

+ viegli iet dzinējs, lai arī maziņš bet pieiekoši ņiprs, pilsētā mierīgi var izraut pirmais krusotjumā, protams ja blakus nestāv BMW un ar negrib būt pimais : )
+ sajūta/pāredzamība kā autobusā
+ liels plāšums, pat 2- trajā rindā...
+ bagāžnieks (bez komentāriem)
+ daži mazi sīkumi (degviela patēriņa mērītājs, uzrāda arī cik ar bākā atlikušo degvielu var nobraukt)
+ elektriski logu pacēlāji
+ ērts ātrumkoķis, tā atrašanās (tiesa sākumā vajadzēja nedaudz pierast)
+ ērti sēdekļi
+ plaukts virs piekšējiem sēdekļiem (daudz vietas kur viskaut ko slikt, jo bardačoks ir smieklīgi mazs)
+ kluss dzinējs (priekš dīzeļa)
+ labas bremzes (mīksti spiežas)
+ mazs reizes jāgriež stūre lai apgrieztos (neesmu tā precīsi skaitījis bel liekas ka 1,5 vai 2 reizes tikai)

- paliels degvielas patēriņš (sastrēgumu stundās sanāk visi 7,5 vai pat 8), uz šosejas (90 km/h) ap 5,7-6 l/100km, bet optimākais degvielas patēriņš ir pie 70 km/h ar 5- to robu - 4.5-5.5 l/100 km, bukletā bija teitks ka 6.7/4.9/5.5 Tiesa ceru kad motors būs piebraukts patēriņs nokritīsies...
- drausmigi mīksts gāzes pedālis (kā benzīniekam)
- pie 90 km/h var nedaudz dzirdēt vēja šņākoņu,
- vakar bija kaut kāda čikstoņa braucot pa lauku pseido asfaltētu ceļu virs 80 km/h
- prasās stūres lifts

+/- nedaudz tracina drošības jostu džinkstas ja nav piesprādzēts
+/- kad mažīna ir piegruzīta pilna - 5 cilvēki (lieli un ne tie vieglākie : ) ) + bagāžasodalījums piestumts pilnas ar vis kaut ko (domāju ap kādiem 200-250 kg) auto sāk kustēt nedaudz smagnējāk, bet ne ar pārpūli..
max kravnesība - 5 personas + 360 kg

P. S. kad būšu dabūjis atpakaļ fotoaparātu safotogrāfēšu ar...
 
Mr. JMT @ 1.maijs 2005 0:00
Fiat Punto 1,2 12V 2001 Novērtējums: 5 Komentāri [9]
Tad nu tā. Auto tika iegādāts 2005. gada janvārī. Tā bija tīri sievas izvēle. Protams, kā iegādājāmies šo auto, tad manējais auto uzreiz noplīsa (sviestmaizes likums). Tāpēc sanāca man kādu mēnesi arī ar šo auto pārvietoties un radās arī neliels priekštats par šo mazo kastīti. No ārpuses auto izskatās tā, ka tur var ielikt vienu somu un vieta nekam citam neatliek, pat vadītājam. Tomēr iekāpjot auto apjuku, jo priekšējais vadītāja beņķis bija jāpavirza tuvāk stūrei(mans augums ir 1.88m un 120kg smags)- vietas priekšā ir daudz un bagažniekā var ielikt bērna ratus, bet aimugurē var sēdēt tikai zīdainnis, jo tur vetas praktiski nav. Tātad auto ārējais skats ir diezgan maldinošs. Tā kā pats esmu pieradis braukt ar lielu un ekstrām bagātu auto, tad vajadzēja pierast pie tā ka puņķikam nav nekādu ekstru, pat stūres pastiprinātājs. Pilsētā tas būtiski traucē ātri pārvietoties no vienas joslas uz citu. Diezgan interesanta lieta ir tas, ka auto nav temperatūras dačiks (ražotājs to motivē ar to, ka auto pārsvarā lieto sievietes un uz tādiem dačikiem neskatās). Salons izskatās pietiekoši pieklājīgs un nekas arī negrab. Kad auto tika iegādāts, tad tika instelēta jauna signalizācija un mainīta eļla. Izmakasas kādi lati 60. Runājot par motoru, tad domāju, ka mans tosteris būs jaudīgāks, bet nekā - auto ir pieteikoši agresīvs, laikam tāpēc ka īsā kārba. Protams uz 200km/h ar tādu neizspiedīsi, jo grāmatiņā ir rakstīts 136km/h max. Līdz 100km/h ātrumu uzņem labi, bet vairāk spiest gan neisaku, jo sajūta ka motors izkāps un aizies savu ceļu. Auto nav paradzēts braukt pa šosejām. Nepatīkami ir tas, ka visi uzskata par pienākumu apdzīt, jo nevar paciest , ka mazs šperdaks brauc pa priekšu. Degvielas patēriņam vajadzētu būt ap 6l uz 100km, bet man ar smagu kāju sanāk kādi 7-8l uz 100. Varbūt sievai sanāks arī iekļauties paredzētā patēriņā. Diezgan jūtīgs uz degvielas kvalitāti. Sanāca iegāzt sliktāku bendzīnu un auto sāka raustīties. Tagad pēc labas degvielas ieliešanas situācija ir normalizējusies.

+ lētas detaļas, pat no dīleriem ( tā man apgalvoja)
+ ietilpīgs
+varbūt ekonomisks
+ interesants dizains
+ negrab salons
+ pietiekoši jaudīgs pilsētā

- neciena apkārtējie
- nav ekstru
- vietām sāk mest ārā rūsu

Kopumā var secināt, ka auto kalnu gāzējs nav, bet ikdienā ja ir nepieciešamība pārvietoties var.
Atzīme ir 5, jo puņķiks ir starp veļas māsīnu un auto.
reco @ 25.februāris 2005 0:00
Fiat marea weekend elx 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [24]
marea iegādājos 2003 gada vasarā, Rumbulā. pilnīgi uz dullo,3800eur, man jau bija savs auto, bet ieraugot marea sapratu ka man vajag to!1.8 16v motors rūc jocīgi, klusi, laba dinamika(vidēji10litri uz 100km), startējas pasakaini - pagriez atslēgu un momentāli motors iedarbojas , bez nekādiem zz zz . !!!gaiss salonā svaigs, ne tā kā mazdā iekāp un galva sāk griezties... !!! Nobraukti 30kKm, izietas divas apskates bez aizrādijumiem. esmu nomainijis divas bukses (5ls)un stūres pirksti prasās nomainīt, pāris reižu nomainījis eļļu. visu šo laiku pie benzīnbākas ir noberzta krāsa un spīd metāls... taču tas jau 2gadus nerūsē!izpūtējs šķiet ir no nerūsējošā, tātad ar to problēmas nav gaidāmas. kautkas klab aizmugurējās durvīs. mašīna klausa, es valdu pār to nevis otrādi, ziemā nav sajūtas ka tā tulīt tulīt saslīdēs. vasarā patīkami braukt ar AC. grūti noregulēt optimālu temp ziemā. sasalst durvju rokturi. Mašīnu īpaši nekopju tipa silikoni un pulieri... vienkārši neprasās. bezmaksas audiosistēma strādā kā nākas, to neviens nekad nezags un nav kā "lunim'' ar magnetolas priekšējo paneli jāstaigā apkārt. Fiats paliek fiats tāpēc kvalitāte nav pati labākā, bet braucot komforts vienkārši pasakains, sēdekļi mīksti, pedāļi klausa, bremzes assas. jumta stieņi noder ja jāpārvadā piem gulta vai slēpes. pats galvenais- drošības sajūta- nezinu kad kādam būtu nozagts Fiat Marea. salīdzinot ar jaunu(99g. ) Astru fiats liekas mīkstāks plašāks. Pērkot auto ir jājūt ka tas nav apskrūvēts, nobraukts utt. Nekad nepirksu golf vai astra jo tie man liekas tik garlaicīgi un bezgaumīgi, turklāt par katru ekstru jāpiemaksā papildus. un arī kartupeļus ar savu autiņu nevedu....
 
qwerty @ 27.janvāris 2005 0:00
Fiat Tempra 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Iegādājos pirmo automašīnu tikai tāpēc, lai iemācītos braukt, jo nepaveicās ar instruktoru. Tanī pašā laikā, lai būtu liels bagāžnieks. FIAT TEMPRA atbilda šīm prasībām. Realizācijas gaitā man viņa iepatikusies ar to, ka:
1) superīgi daudz un garuma ziņā lielas lietas var pārvadāt, un piedevām ar bagāžnieku ciet,
2) es maz gan ko no mašīnām saprotu, bet pat FIATam, ko daudzi neuzskata par mašīnu, aizmugurē pasažieriem ir silti, jo apsildāma grīda;
3) regulējama stūre;
4) braucu jau gadu un neko sliktu nevaru teikt. Man apkārtējiem Golfi, Renaulti biežāk servisā pabijuši nekā mēs ar TEMPRU;
5) klusa;
6) īpaši TEMPRA nav apvainojusies, ja arī es iebraucu kādā stabā.
7) es viņā jūtos droši.
IETEIKUMI:
DARBAM! Iesaku tiem, kam nepieciešams daudz ko pārvadāt. Laba ģimenei. Un neklausīties, ka FIATs nav mašīna.
Tempra @ 18.februāris 2004 0:00
Fiat Marea sx 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
No 2003. gada maija braucu ar 97 gada Fiat Marea sx, 1,6 dzinējs, sedans 95000 km. Pie šī modeļa Itāļi , kā jau vēstures veidotāji - ir piestrādājuši. Dizains ārējais un salons- viss, kas modernam auto vajadzīgs. Orģinālā audio sistēma vienkārši lieliska, aizmugurē sēdošiem normāla vieta, laba ventilācija. Cena arī demokrātiska. Nekādu problēmu nav bijis. Pēc pirmās apskates vajadzēja nomainīt priekšējās bukses-8 Ls gb?. Vasarā degvielas vidējais patēriņš ne vairāk kā 7,5 l, uzliekot ziemas riepas ~ 8,5l. Pirms sala ieteicams degvielas sistēmā ieliet attīrošo ķīmiju. Darba darīšanās braucu ar AUDI, Golf un Ford Eskort- tā kā ir reāla iespēja salīdzināt. Fiats ir nedaudz cietāks, vēlami labāki (materiāls) durvju rokturi, taču ņiprs, simpātisks, agresīvs, viegli vadāms un ar labām ekstrām auto, tiem, kuri nevēlas pārmaksāt ~1000 Eiro par pāris gadus vecākiem citiem auto.
Kursis @ 16.janvāris 2004 0:00
Fiat Tipo 1.6i.e. DOCH 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Autinjsh uz goda! Jaatceras tikai ka cilindru atmetkas saakas no 4 cilindra nevis no 1! Elektronika straadaa Ok!
Ir probleema - tukshgaitas solju dzineejs! Salons konfortabls! Visaadas ekstras! Elektriskie logi taadi paskalji - laikam buus jaasaelljo! Ik pa briidim iedegas "trauceejumi inzjektoraa". Nezinu kaapeec bet mazaak par 7 - 8 l/100km nevaru izspiest! Jaapatestee buus taa lambda zonde un jaapaskataas ko tas inzjektors dara!
Nokaaraas arii induktiivais aizdedzes deveejs - sapuvusi izolaacija vadiem pie deveeja - sita uz masu!

Nu ir veel taadi siikumi kaa lampinjas - bet autinjsh 2 X labaaks par Golfu! Uzraaviens ar taa neko!

Moshka kaads var paraadiit man kaada vinjam iepluudei galva staav virsuu - man liekas man nav origjinaalaa, jo visos shrotos man raada kautkaadas jociigas. Nevaru solju dzineeju dabuut nekur!

Varbuut vienkaarishi nomainiit visu galvu!

Tipo vajag reaaliem cilveekiem!

Veel shaize - priekshaa nevar 13" ljitakus uzlikt - kur lai gruuzhu tagad!

Ja kaads var man paraadiit kaads vinjam Fiatam Motoriitim inzjektors - 6766282 vai ritvars@macro. lv
Ritvars @ 28.oktobris 2003 0:00
Fiat Croma 2.0i 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Nu ko lai pasaka. itāļu mašīna ir un paliek itāļu mašīna. Visi sūkstās par to, ka virsbūve rūsē un pie motora netiek klāt. Ta nemaz nav. Varbūt man bija noveicies, bet 89. gada mašīnai nebija neviena rūsas pleķa. Arī ar motoru bija viss kārtībā, neskaitot to, ka netīšām to nokāvu. Kā beigās izrādījās, tad turki bija izņēmuši eļļas spiediena regulēšanas vārstus. Dabūju slīpēt un mainīt visu apakšu, pat klaņus izstiepu. Remonts izmaksāja 237, - LVL. Tā ka nav nemaz tik traki un detaļas arī var tīri labi nopirkt, ja tikai ir vēlēšanās.
+ ļoti dinamiska
+ viegli vadāma
+ samērā kluss motors
+ laba caurejamība( augsta piekare)
+ ietilpīgs salons ( nolaižami sēdekļi)
+ samērā ekanomiska arī pie 120 km/h (7-9)
+ elektrība uz visu pieradina slinkot

- iesalst ziemā centrālā atslēga
- grab salons
- bieži kļūdās informācijas sniedzējs par teh. stavokli
- ierūsē rokasbremze ( vasarā)


Citādi labs ierindas autiņš ar kuru var reāli atvilkt!!!
Nuris @ 2.oktobris 2003 0:00
Fiat Brava 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
V moej ekspluatacii uzhe god, poka serjeznih problem net. Bili melochi: slomalasj plastmasovaja chastj shlanga podachi zhidkosti dlia mistja lobovogo stekla, iz- za kontakta ne rabotal zadnij dvornik, nemnogo teklo maslo, no eto iz- za dliteljnogo prostoja mashini u prezhnego vladeljca, servis pri prodazhe ne nashel defekt, 12 Ls i vse dela.
Horoshij dizajn, pojem/opuskanija sidenja voditelja oblegchajut semejnuju ziznj, kogda 2 voditelja, privlekateljnij vneshnij vid.
Iz minusov: nepredskazuem posle prostoja, inogda cherez 2 nedeli stojanki zavoditsia mgnovenno, inogda prihoditsia ''vesti peregovori''. zadnee okno suzheno, obzor mog bi bitj luchshe.
Rivok kak takovoj s 1.4 otsutstvuet, zato 6-7 L na 100 km.
Idealjnij variant dlia pervoj mashini, neboljshaja, sposobstvuet negonochnoj ezde.
Sniegs @ 15.jūlijs 2003 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti