Fiat Tipo 1,4 i.e. S
1993
Novērtējums: 5
Bāzes modelis, bez el. extrām, analogais panelis, jaunais purns. Uz šo brīdi spidom. rādījums 140000. Lietoju šo mašīnīti pārsvsrā pilsētas apstākļos ikdienā gandrīz gadu. Pēc iegādes tika nomainīti visi smērējošie un dzesējošie šķidrumi (būtu jālieto TIKAI antifrīzs), kā arī priekšējo bremžu kluči un sveces. Jāsaka, ka tas arī bija VISS. Dzinējs OK, ar saviem 70 ZS tīri labi ceļ (gan sākot ar 2-3 pārn. ), tikai pieaugot apgr. kļūst pārlieku dzirdams. Patēriņš atbilst manuālī rakstītajam- 8,5l pilsētā (pie + t), ziemā bija pie 10. Protams, pie -35C nācās ievilkt, bet līdz -25C pietiek ar starteri. Ar elektroniku nekādu problēmu, vienreiz nočekojot
svienojumus ar virsbūves "masu" un apstrādājot ar attiecīgu aerosoli atklātos savienojumus un aizdedzes komponentes, par to var aizmirst. Redzmība no "darba vietas" lieliska, salons plašs, vadāmība droša, ar stūres stiprekli- ļoti viegla, līkumos uz sāniem neveļas. Vājākā vieta (vismaz manam auto) ir ritošā daļa. Mūsu apstākļos tā aši vien liek par sevi manīt - būs vien jāmaina amortiņi un priekš. gultņi, taču neuzskatu, ka 10 gadus vecam dzelzim tas būtu kas krimināls. Citādi normāli lietojams un viegli parkojams pilsētā, arī dizaina ziņā joprojām aktuāls, sevišķi ja tiek uzstutēts uz 15' ļitakiem. Tā kā Tipo vēl rullēē!
Visiem gludus ceļus un patīkamu braukšanu savos sapņu auto!
Jānits
@ 4.aprīlis 2003 0:00
Fiat Tipo 1.9D
1992
Novērtējums: 6
Jau rulleju ar sho "italju brinumu" 5,5 gadus. Un visaa visumaa jasaka ka pats divainakais ir tas ka esmu apmierinats ar savu toreizejo izveli. Gribejas jau Golf 2, bet ta ka vajadzeja auto uz sitiena un obligati dizeli - tad nu izradijas ka izvele ta nekaada. Un taa pilniigi nejaushi patrapijas acis Fiat Tipo.
Pa Latvijas brinishkjigajiem celjiem esmu nobraucis turpat 400 000 km ar videjo paterinju 5,8 litri dizelja uz 100. Var jau ari ekonomiskak ta ap 4,5, bet tas jau nav nopietni. Apsolutais maximalais rekords ir 8 litri - pa Rigu un protams no luksoforiem ka 1. vai 2. (nu ko tu BMW izdarisi : (( )
Pa shiem gadiem esmu nomainijis pilnus 2 komplektus piekari, ka arii 1 komplektu amortizatorus - amishi izskatas ka butu jamaina atkal. Sheit gan japiebilst ka visas detaljas ir bijushas orgjinalas FIAT (par cenam labak neprasiet - shausmigas), bet vismaz nokalpo normali, jo sakuma pamegjinaju "no name" piekari pa leeto bet 3 nedelju laikaa biju to nokavis - Pardevejs atmaksaja 60% atpakalj, bet man ta bija maciba!
Secinajumi: Ja Jums vajag letu (pie pirkshanas) auto tad Tipo Diesel var njemt! Bet par benziniekiem esmu dzirdejis shausmu lietas ... Vien lauciniekiem gan ta nebutu laba izvele - ljoti jau nu cieta ta piekare!
Tipists
@ 24.janvāris 2003 0:00
Fiat Tipo 1.6
1990
Novērtējums: 7
Nopirku sho autinju kaadus 2 meeneshus atpakalj- dizaina, gada, ietilpibas un cenas zinjaa devu priekshroku shim nevis II Golfam. Auto ir diezgan labs uzraviens un ta istaa vieta ir pilseta. Pa sho laiku remontets ir daudz. Vispirms saaka teceet ellja gar galvas blivi. Taa tika nomainita. Peec tam nopliisa generators, tad saaka nenormaalos apmeeros strebt degvielu(uz 100km apm. 15l !!!!) Izradijas, ka motoram ir lambda zonde, kuras deelj visa taa shaize- atkal izdevumi. Chakarejas elektronika. Meedz peekshnji atteikt kaads lukturis, vai logu tiritajs. Bet ritoshais salidzinoshi labs, veel nav bijis nekas jaaremonte.
Nepatīk: Mashina nav prognozejama, meedz pievilt. Ljoti sliktaa salona apsilde(laikam jau visi itaalju autinji taadi ir), Gar durvju gumijaam gaudo vejsh, ljoti cieta piekare, pekshnji var saplist pat tada lieta kaa droshibas jostas mehanisms.
Patik: Vel joprojaam muusdienigs dizains, erts plashs salons, ekonomisks un specigs dzinejs(kad darbojas), pieleca pat -20 graadu salaa, shadas tadas ekstras(ari stures augstuma reguleshana), ljoti labi aizsargats no mitruma.
Maza smuka mashinite, kur meedz reizeem sagaadaat galvassaapes saimniekam(rezerves daljas nav ipashi dargas, tachu remonts gan)
Pirkt var, bet pec iespejas jaunaka gada(TIPO vienalga daudz stiligaks par II Golfu).
raivo
@ 11.decembris 2002 0:00
Fiat marea
1997
Novērtējums: 1
bij man neprāts nopirkt šo modeli . It kā dizains pieņemams
cena arī šim gadam ļoti demokrātiska. Defekti sāka birt kā no pārpilnības raga . pirmais noklājās ģenerātors, vaina it kā neliela , gultnis , bet lai viņu nomainītu bija jānoārda pus autīņš gultnis maksāja 5. ls nomaiņa 50 ls tad sākās problēmas ar ritošo daļu priekšējie gultņi , balsta pirksti, kuri mainās ar visu plauktu cena 125 ls par vienu u. t. t vislielākie sūdi sākās lietus laikā , trāpiju diezgan lielā peļķē. Šim autiņam gaisa ustveres caurule atrodās priekšā virs radiātora un ūdens tika dzinējā . Sekas dramatiskas liekts klanis . cik izmaksāja remonts, bail atcerēties . vislielākā problēma , bija sameklēt daļas . galu galā visu saremontēju un mēģināju autiņu pārdot - neizdevās. pēc kāda pusgada izdevās samainīt pret 91 gada pasātiņu ar kuru braucu šobrīd un fiatu atceros , kā ļaunu murgu.
briks
@ 17.novembris 2002 0:00
Fiat Uno 70
1984
Novērtējums: 5
Taatad 1,3l, 70 ZS, 5- pakaapju manuaalaa kaarba. Nekaadu extru, nekaadas elektronikas, karburators, rokas choks, virsbuuve 5- duvju hechbeks ar 5 (teoreetiski) vietaam.
Nopirku 1994. g. ar tipiskajiem 140 000 uz spidometra, tiesa gan, shoreiz bez bleediibaam, jo labi paziistu paardeveeju un zinu, kaadu vinjsh to auto dabuuja.
Kad 2000. g. biju nobraucis 130 000 km (kopeejais noskreejiens 270 000 km) beidzot nevareeju iziet TA, jo paaraak teceeja ella no motora (klokvaarpstas bliivsleegs). Noplîsa arii 2. aatruma sinhronizators, saaka uudens gar stiliem naakt salonaa. Un taa - shim auto nu jau ir cits iipashnieks. Un reizeem pat brauc. Tiesa gan, TA nav izieta veel joprojaam.
Mainiits no lielaam lietaam sajuugs komplektaa, visi amortinji, prieksheejai piekarei 1 apaksheejais plaukts, stuures pirksti vairaakas reizes (s- di traapiijaas), galvenaa bremzhu cilindra manzhetes, termostats, pakaljeejais logs.
Kas patika - augsts, taapeec vareeja braukt seenjot, reizeem sajuuta, ka seedi dzipaa, pa sniegu gaaja kaa tanks. Ja arii kaut kur ieseedaas, ar rokaam vareeja iznest (850 kg). Iekshaa daudz vairaak vietas, kaa no aara izskataas. Tad veel ar mazo lauksaimnieciibu nodarbojos, 6 kastes kartupelju ieliku elementaari : )
Kas nepatika - viegla pakalja, tieksme uz liikumiem griezties rinkjii (ziemaa), shvaka sildiishana (itaalji, galu galaa), ruusa (paarmetinaaju duvis, griidu, pat prieksheejos lonzheronus). Cieta piekare, kaut gan labums arii no taa - pa lauku celjiem nesita cauri.
Ja kaadam lauciniekam vajag auto kartupelju grozu vadaashanai un seenees braukshanai - iesaku. Bet metinaataaju jau laikus jaasameklee : )
karlisi
@ 15.novembris 2002 0:00
Fiat regata 75s
1986
Novērtējums: 5
Sveiki. 1994 mani vecaaki nopirka tam laikam diezgan eksluziivu auto, proti, fiat regata. shis auto tad arii paargaaja manaa iipashumaa 1999 gada beigaas, jo senciishi : ) bija izdomaajushi iegaadaaties citu auto, un fiatu gribeeja nodot metaalluuzhnjos. Pierunaaju vecaakus taa nedariit un vinji uzdaavinaaja auto man. shis auto ir mans pirmais auto un arii pashlaik es ar sho auto paarvietojos. Vasaraa pastraadaaju, paarmetinaaju visu auto, paarkraasoju, jo kaa viens "gudrs" paardeveejs auto veikalaa man teica: "fiats jau no ruupniicas naak saruuseejis". Daljeeji arii jaapiekriit. : ( Lai nu kaa, bet izdariiju visu, cik liidzeklji atljauj, lai vareetu atkal braukt. Ieguldiiju kaadus 500 Ls. Nopirku jaunu benziina suukni, paarmetinaaju (Ls 70!!!) amortizatori, jauns ziemas un vasaras riepu komplekts, bremzhu kluchi, loki. Veel shaadi taadi siikumi tika nomainiiti un es rulleju ar "gandriiz" jaunu auto.
Kas man patiik shajaa auto:
Daudz extru. el. logi, stures lifc, centraalaa atsl. checkpanelis utt.
mazs motors, sameeraa liela jauda. 1.5 75Zs. 0-100kmh 12,5 s.
Maz pateeree, videeji 7litrus pa pilseetu vareetu buut kaadi 8tonji, atkariibaa no braukshanas stila.
Peikare rulle, esmu nomainiijis tikai stuures pirxtus un vienu richaga buxi kopsh 1994 g.
Kas man ljoooti nepatiik:
Aatrumkaarba. aatrumkaarba ir vaajais punkts shim auto, t. b. atpakaljgaita. Meedz atkosties zobrati. shaada vaina ir daudziem, ja nepat visiem shiis markas auto.
diezgan ljodziigs liikumos. Varbuut tas atkariigs no riepaam, man pashlai virsuu ir 13' gurkji.
RUUSA RUUSINJA. Ljoti jaakopj, jo citaadi var palikt bez shitaa auto aptuveni 3gadu laikaa.
Tas arii viss. Vopshem nepeerciet shito auto... : ) Jo es gribu lai man taads ir vieniigajam : )
shearer
@ 14.novembris 2002 0:00