Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Escort 1,6 1996 Novērtējums: 8 Komentēt
Pēc Fiestas nakamajā firmā tiku pie Eskortiņa. Tas bija iepriekšējais šefa autiņš. Tā kā mans šefs bija vācietis, kas mīlēja ērtības, eskortiņš bija piebāzts ar visu ko, tajā skaitā kondicionieri, kas tajos gados eskortiem nebija vēl plaši izplatīta fīča.
Braucot ar šo autiņu sapatikās Eskorti. vājā vieta, protams- priekšējais tilts- bukses jāmaina nemitīgi- ļoti rūpīgi jāseko savirzei un savērsumam. Pāris reizū nācās vilkt savu drauga atiņu no dubļiem, sapratu, ka šis autiņš nav tam domāts- priekšējais tilts tik jūtīgs, ka visu atkal nācās regulēt servisā.
Izbraukājām ar gimeni Čehiju- vājprātīgi ekonomisks- 4,5-5 l/ 100 km ekonomiski "čukājot".
Vienvārdsakot remontēties nācās maz- tagad jau vairs īpaši neatceros neko citu kā bukses un vienu reizi mainīju aķīti. Protams, aimugurējos beņķos pacieti un krata, bet tur jau mēs ar sievu nesēdējām- tur bija vieta bērniem... )))
Esmu nekritisks, jo šis modelis man patīk- teikšu tā- ja man jāizvelas patlaban ekonomisks un lēts dampītis, es labāk ņemtu tā paša gada Eskortu nevis jaunāko Focusu. Vnk, to es nepazīstu.
Lielgabals @ 6.novembris 2010 0:00
Ford Fiesta 1994 Novērtējums: 7 Komentēt
Patrāpījās kā darba autiņš. Maziņa. Ar maniem 192 cm aguma tomēr nejutos tajā neērti. Jāatzīst, ka SAAB man galva gar jumtu vairak strīķējās nekā mazajai Fiestiņai. Patika kantainais dizains, četras durvis (lielākajai daļai to gadu modeļu bija tikai divas durvis). Neraugoties uz to, ka autiņam nebija pilnīgi nekādu ekstru, pat stūres pastiprinātāja, mazo dampīti iemīļoju. Bija gana dinamisks, laba caurgājamība. Ziemā ar kārtīgām ziemenēm vispār pārvērtās par zvēru- drasēju pa lauku ceļiem un neceļiem bez bēdu. Bagāžnieks, protams, maziņš. Tajā ietilpa viena lielā aukstumkaste un paliels grozs, virsū vēl uzstūkāju kādu guļammaisu. Pirmoreiz, kad sieva ieraudzīja, autiņu, bija vispār izbrīnīta, ka tam vēl ir bagāžnieks. Kamēr sīči maziņi bija patiešām normāls autiņš.
Kas no remontiem? Parastās Fordu Eskortu un Fiestu problēmas- priekšējais tilts, pārsvarā jau bukses- tās bija jāmaina bieži. Vienīgais, kas bija neparasti- autiņam, kurš man tika viena gada vecumā, tātad bija vēl ar garantiju, nokāvās generators. Stulbi. Bet tā jau tomēr laimes spēle. Vēl bija jāmaina spogulis- kāds kretīns bija nolauzis- tad atklājās, ka Baltic Motors tādus netur rezervē (tajos gados jaunu autiņu vēl bija ļoti maz)- gaidīju 3 nedēļas, pēc tam izrādījās, ka kāds tirliņš datiorā bija nospiedis ne to pogu un atsūtīts bija pretējās puses spogulis- nācās gaidīt vēl trīs nedēļas... ))
Ak jā, bija izņemts katalizators un izpūtēja trubas samauktas viena otrā... vienu reizi spruka vaļā pašā nepiemērotākajā brīdī- kad braucu iekšā mazgātavā- atāķējies gals uzkārās uz sliekšņa- ne tur- ne atpakaļ... )) Bija smieklīgi.
Īsāk sakot, tā kā tādi autiņi vēl kursē- labs studentu vāgītis. nekāds ekonomiskais gan nebija- 6-8 litri uz simta, bet maksimālais, ko izspiedu uz Viļņas šosejas- 160 km/h un arī tas pa vējam., bet Latvijā ļoti bieži braucu ap 130- autiņš ļāvās- ciets, stabils.
Lielgabals @ 6.novembris 2010 0:00
Ford Granada 1981 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Tas bija labs autiņš... ))) Eiropas versijas Ford Granada ar 2,0 litru motorīti. Pirku tajā tālajā 1995. gadā par 900 Eiro. Protams, ka tā ir vēsture, bet baigi labā vēsture, žēl, ka tagad turpina ražot autiņus, kas, ja neredzēsi firmas zīmi, būs grūti atšķirami viens no otra, piedevām ar perversi apaļīgām formām. Ford Granada būtu labs replikars. Ja vien eksistētu firmas, kas režotu tāda paša modeļa tikai pilnīgi jaunus autiņus, piedevām par samērīgām, nevis eksluzīva autiņa cenām.
Atceros, ka mainīju siksnas, sveces, svečvadus, kaut ko dabūju paremontēt apakšā, protams bukses, bet neko lielu tas man neprasīja- milzīgs, ērts kā dīvāns un universāla versijā, ļāva mežā, sēnēs braucot, ērti sasēsties trijiem maziem dupšiem, lai apēstu sviestmaizes.
Autiņš bija ar 2,0 litru motorīti, kas tiem dzelžiem bija par mazu, no tā arī patēriņš- ievērojams- ziemā pat līdz 20 litriem uz 100 km, vasarā mazāk par 12-14 neizdevās nodzīt. Zinu, ka bija aktīvisti, kas pārlika Skorpja motorus un ar 2,3 vai 2,8 gāja krietni labāk.
Tā tas bija.
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00
Ford Focus 1.8 TDCi 2002 Novērtējums: 3 Komentāri [1]
Nopirku viņu Rumbulā 2010. g. martā: 143t km, 3100Ls. Pats vainīgs, ka nepārbaudīju rekl. minētos: signalizāciju, ABS un airbag. Pēc nedēļas parādījās čabošs troksnis sajūga rajonā (divmasu spararats)un sajūga pedālis sāka iekrist. Nojuka arī el. sprausla (lēju tikai Statoilā), priekš. (ABS magn. josla) un aizmug. rit. gultņi. Visu nomainīja (ap 1400 Ls). Jūnijā atkal parādījās čabošais troksnis un sajūga izspiešanas problēmas. Laikam būs jāpārdod... pārāk dārga mašīna un serviss.
Plusi: ekonomiska 4,5-5 l/100;
ļoti dinamiska pie 2100-3500apgriez. ;
nav zogamo kategorijā;
panelī iebūvētais radio.
Mīnusi: prasts salons;
problēmas ar "LUK" spararatu un sajūgu;
dārgs Baltic motors serviss.
ivars @ 9.jūlijs 2010 0:00
Ford Scorpio 2,5 TDi 1995 Novērtējums: 8 Komentēt
Jau trīs gadus ar šo universālu vizinos un vadāju kravas, jo nolaižot aizmugurējos sēdekļus esmu vedis 15 maisus graudu. Dīzeli strebj ap8 litri uz simts kilometriem, jo smags limuzīns, pilnā masa2,2 tonnnas. Salons ļoti ērts, sēdekļi ļoti ērti, aizmugurē sēdēt var kā uz dīvāna, kārtīgi izstiepjot kājas. Iet stabīli un līgani, salons kārtīgi uztaisīts, nekas nečīkst un negrab. 125 zirgi ļauj braukt pietiekoši droši, apdzenot nav problēmu. Ritošā daļa ļoti izturīga, izņemot zaldātiņus, kuri jāmaina katru gadu. Rūsa šim modelim nav, jo viss kuzovs ir cinkots. Jāuzmana aizmugurējie supoti, jo rokas bremze nestrādā, ja ielaiž rūsu, reizi gadā vajag noņemt un iesmērēt. Bremzes labas, jo visi četri ventilējamie bremžu diski strādā uz goda. Ar motoru lielu problēmu nav bijis, esmu nomainījis kvēlsveces, ūdenssūkņa, ģeneratora siksnu un tas arī viss, atgāzes 0,7. Tagad jāmaksā liels ceļa nodoklis 95 lati un tas nav patīkami, bet tā aparāts labs un lielu naudu neprasa
Kemps @ 30.aprīlis 2010 0:00
Ford Escort 1.6D 1986 Novērtējums: 6 Komentēt
Eskorts tika pirkts 13 gadu vecs. Universālis, lūka. Kā pozitīvo vēlos atzīmēt nelielo degvielas patēriņu – vidēji 4,5 l / 100 km, samērā izturīgs motors, ja savlaicīgi seko līdzi zobsiksnas nomaiņai, bet tā ir jamaina jau pēc 40 000 km, kaut arī uzrādīts, ka var nobraukt 60 000 km. Medz bojāties arī ūdenssūknis un ģenerators. Kā mīnusus varētu arī atzīmēt samērā neizturīgo ritošo daļu (sevišķi gultņi), motors arī iebāzts tā, ka vairs nekam netiek klāt, ļoti grūti remontēt., arī rūsē virsbūve.
Rons @ 20.novembris 2009 0:00
Ford Mondeo 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [2]

Uzreiz jāsaka, ka no 1990. gada bijuši vairāki fordi-1980 - Taunus 2.0 litri, Granada 1981-2.0 litri, Mondeo 1995 1.8 un tagad mondeo 2001-2.0 litri automāts. Visi benzīnmotori.
Galvenais- cena. Ar katru braukts aptuveni pieci gadi. Taunus un Granada 6 cilindru- viss var nijukt, bet motors nenobraucams. Bija problēmas ar komutātoru abiem. Ar 95. gada Mondeo - bukses, atsaites, amartizātori.
2001. g. Mondeo GHIA - ļoti normāls dāmu auto. Viss atkarīgs no braukšanas stila. Neciešs zemes ceļu. Kļūst skaļāks, sajūta, ka sit cauri. Piebāzts ar visu ko vien var- klimats, kruizs u. t. t. Par tādu cenu 6.7 EU ar tādu komlektāciju nu neko labāku nevar vēlēties.
Naktis guļu mierīgi.
Vecais @ 19.oktobris 2009 0:00
Ford Probe 2.5 V6 1993 Novērtējums: 7 Komentēt
Sveiki! Nu tatad, ar šo auto parvietojos nedaudz vairak kā gadu, esmu nobraucis aptuveni 35 tukst. kilometru,
auto ir diezgan izturīgs ritoša pārāk nelūst, principā ir tā pati ritoša, kas mazdai 626, nav pārāk dārga, auto nav seviški komfortabls runajot par piekari, pacieta, salons labs ar visu elektroniku, tachu grab diezgan, toties pagaidam luka, logi spoguli utt strada bez problēmām, dzinējs 2.5 ir labākais variants ja pērc probi, jaudas daudzmaz pietiek, maksimalais atrums normāls, un ja izkramee visu lieko, tad var arī ar kādu uzkrieties, bet tad ieteicams ar mazāka dieametra diskiem ka originali, bet ar 15- tajiem
patērins atkarājas no braukšanas stila, bet nu pa pilsetu ja mierigi brauc tāpat ap 10 bisku pari, pa soseju ap 8-9 braucot līdz 130 tad jau vairāk, dzinējs labs izturigs ja laicigi maina eļlas un filtrus, vājā vieta dzinējā ir hidrokompensatori tie strada paskali ja dzinejs ir pabraukts, jauzmanas lai ar elektroniku dzinejam viss kartiba, ieteicams laicigi mainiit zobsiksnu, bet labak pirkt auto ar nesen mainītu zobsiksnu jo maina nav lēta hidroliskie spriegotāji un 24v dzineja siksna padargi, kad pērk auto, detaļas ari ir daudz pieejamas, gan labas kvalitativas, bet dargakas, gan letas, bet ne tik kvalitatīvas
tatad plusi: liels bagažnieks, dzinējs, ari dizains ( ir kam nepatik) un aprikojums pilna el. pakete utt
mīnusi: aizmugurē sēdošajiem principa vietas nav, degvielas paterinas, paskaļais salons
>>>>>tas ari viss, ja kas interese, jautajiet
guest @ 6.maijs 2009 0:00
Ford Scorpio 2.3 doch16 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Nu tad tā, nopirku mašīnīti pirms diviem gadiem, pirku uz plača pa 1900ls+apm. 200ls par reģistrāciju un skati. Uz skati aizbraucu pa taisno no plača un lai cik brīnumaini neliktos izgāju bez problēmām. Pēc aptuveni mēnešiem 2 sāka parādīties dīvains klakšķis priekšā, pa bedrēm, dabūju nomainīt priekšējā pleca bukses, lētas nebijas katra 37 ls - tikai kā orģināldetaļu var dabūt, pat turkiem nekā līdzīga nebija. Pa gadu it kā nekas daudz netika darīts, kaut gan daudz arī īpashi nebraukāju- no darba uz māju un brivdienās kaut kur kādreiz aizšauj tālāk. Pa 2 gadi kaut kādi 17tk km tikai noripināti. Ak jā vēl zaldātinjus mainīju 2gab pa 13 ls, bet jūtu ka atkal būs jāmaina, nu gadu pa mūsu ceļjiem novilkt var. salons liels ērts tikai sāk kautkas čīkstēt un grabēt bet pārējais ir ok. Dikti priecē fakts ka ir gan el. lūka gan kondicionieris, vnk ideāls apvienojums. degvielas patēriņš apmērām 9-11 litri. Rūsa praktiski nekur neķerās pagaidām klāt, vienīgi apakšā kur sāls tiek klāt. Sliekšņi ir ideāli nopakoti ar gumijām un hromētām metāla plāksnēm- izskatās labi un arī rūsa iet ar līkumu jo ūdens pa peļķēm braucot iekšā netiek.
Kopumā esmu apmierināts , pie izskata spocīgā esmu apradis arī pārējiem vairs neliekas pat smieklīga... ;) dažs pat sāk domāt arī iepirkt tādu varbūt.
scorpis @ 1.marts 2009 0:00
Ford Focus 1.6i 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Bija man ģimenes mašīna Ford Focus , sedans, 1.6 benzīns, 2000. gada! Ar auto ikdienā pārvietojās mana māte- . Kā jau sieviete auto taupīja, pierkš sievietes tiešām labi! bedrēs nebrauca, rpm ievēroja! kā jau 1.6 mazajam motoriņam zem starp 2 -3 000! auto paņēm no nullītes nobrauca 8 gadus, 200 000 km pa pietiekami nelīdzenu ceļu- pavasaros lielās bedres, pārējā laikā latviešu slavenais ceļa segums, kas satāv tikai no ielāpņiem!

pozitīvais-
1) 1.6 benzīnieks apmēram 100 hp, pirmos 3 pārnesumus var saukt par itin dinamiskiem! līzd 120km/h ir ok! Galvenais ekonomisks pa šosi zem 6, pilsētā arī nekas īpaši vairāk, tas gan atkarīgs no braukšanas! Ja ļoti jāsteidzas var pamanīties 20 arī nobraukt! tas, protams auto griežot patstāvīgi strap 4 - 6 000 rpm! ekonomisks tiešām!

2) salona apdare un kvalitāte tiešām labā īmenī! tā rī nekas nav izgrabējis! dizains arī līmenī! Laba audiosistēma!

negatīvais-
1) šīdiens, šīdiens, šīdiens! Piekare juka vienā jukšanā! Rūpnīcas slimība- pakaļas gultņi ! pirmais pēc 20 000, otrais arī drīz pēc tam! sūknim blīve pamanījās laist tosolu! un kaut kādi mazie gļuki ar elekrtoniku, Viens lielais, brauc un pazūd apgaismjums apm. uz 10 sekindēm naktī jautri, tā kā tas bija periodiski bija grūti atrast vainu, apm. mēnesis un kādas 3 reizes servisā! Piekare - sūds kvadrātā, izstrādāta vācijas bāņiem! ik pa pāris mēnešiem kaut kas grab un jānomaina! Trāpot lielā bedrē amortizators var nobaigties acumirklī - apmēram tā, bija amortizators, liela bedre, un vairs nav amortizatora!

2) neērti beņķi, cieti un plakani!

Rezumē:
Ņemote vērā auto gada noskrējienu ap 25 000 un ieguldījumiem 200 - 300 latus gadā! varbūt tas nav traki! spriediet paši man nav ar ko salīdzināt! Auto ekonomisks, pilsētā dinamisks, dizains gan no arpuses gan iekšuses ir ok! Šķīdiens- ņemot vērā auto tika braukts no nulītes un drāzts pa sliktiem ceļiem (ņemot no Vācijas- varbūt, no Latvijas neietektu, piekares dēļ) Auto raksturotu kā "pilsētā dinamisku un ekonomisku auto, kas labi izskatās un regulāri prasīs investīcijsa"

Katrā ziņā braukt bija patīkami!

Ārptāts! cik daudz sarakstīju, kaut tas jums palīdzētu!

mehs @ 23.decembris 2008 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti