Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford fiesta 1985 Novērtējums: 7 Komentēt
Šis auto tika iegādāts 2005 gadā pa 100ls no skolotājas. Tā brīža emocijas - spoks jau ir bet what ever braukt jau var.
Tātad 85 gads 1.6 motors (bundža 800 kilo) biju diezgan pārsteigts par jaudu. Gāja ļoti labi, sēdēšana kā zapītī.
uz tehnisko aizmetināju caurumus un noņēmu gaisa filtru ar kuru atgāzes bija 2x virs normas - bez 2x zem normas(karburators bija beigts un paterins arī liels, ap 8/100)
pēc TA vairs netika ielikta ne kapeika (uz gandrīz gadu) pārdevu pēc 9 mēn pa 70 ls jo pa nakti kāds izšāva ar gaiseni logus un pats pēc tam pārsitu bremzes un man likās ka remontēt to nav izdevīgi.
Nākamais auto bija MB w124 ar 2.6 motoru. tad es arī uzzināju ko nozīmē remontēt mašīnu un liet benzīnu. Ik pa laikam atceros fiestu kā mašīnu kura īstenībā bija nenormāli izturīga un kurā netika vispār ieguldīti līdzekļi, salīdzinot ar mersi. (lai nu kā no merša gan nost nekāpšu)
racer @ 29.augusts 2008 0:00
Ford GALAHY 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Gadu atpakaļ nopirku Galaxy 1.9TDI,85kw motors. Uz pasūtījumu man atveda no Francijas, ar visām ekstrām. Nobraukums-264. tkm, nav sists. Visumā esmu apmierināts ar šo auto. Visiem šiem auto: SHARAN, ALHAMBRA, GALAHY ir viena vājā vieta- ātrumkārbas. Arī man, Rīgā to salaboja, un kopā ar jaunu sajūgu samaksāju 400Ls. Apskatē CO bija 1.0%.
Vēl nomainīju stabilizātora atsaiti-15. Ls[pirkt tikai labas kvalitātes], visas 4 stabilizātora bukses- ap 6Ls. Protams obligāti zobsiksnu ar ruļļiem, arī filtrus[noteikti nomainiet salona filtru]- viss kopā 120Ls. Eļļu vislabāk liet sintētisko, nevajag žēlot naudu labas kvalitātes eļļai, tad motors ilgi kalpos.
Motors sauss, turbīna iet ideāli, eļļu praktiski neēd.
Man pirms šī Forda bija divi VW SHARANI, ar tiem bija daudz problēmu- motori nopuņķojušies, aprūsējuši bleķi, abi izrādījās sisti, šķībi bleķi. Tos biju pircis Rīgā AUTOHOF un otru leišos Radvilškos. Nevienam neiesaku pirkt tur auto!!Tā ir tīrā muļķošana. No sākuma viss itkā labi bet vēlāk var vareni iegrābties, ja auto nav smagu bojājumu tad iespējams ir sists. No saviem draugiem esmu dzirdējis tikai negatīvas atsauksmes.
Tagad par GALAXY auto apetīti: ļoti vēlams ir borta dators, tad var redzēt degvielas patēriņu, uz trases 90km/h [ja brauc 1-2 cilv. ]man uzrādīja 4.7L, ja 7 cilv. tad 5.3L/100km. Pilsētā ap 8.5L. Jauda protams varētu būt lielāka bet visumā ar apdzīšanu problēmu nav nav bijis.
Braucot var baudīt īstu braukšanas prieku it sevišķi garajos gabalos, vienreiz izmēģināju uz 150km/h un vēl bija rezerve, lido kā raķete, motora rūkoņa ir ļoti maza.
Par iepriekšējiem to nevarētu teikt, bet tie bija 66kW motori, tie ir par vāju.
Pērkot šo auto jāskatās:1. lai auto nevelk uz sānu, vai ir
sauss motors, vēlams redzēt zem turbīnas aiz motora ar mazu sieviešu spogulīti, vai pataustot ar roku,
2. sēžot salonā- iedarbinātam motoram nevar būt dunoņa,
3. bortkomjūtera vidējais patēriņš jāuzrāda ne vairāk 6.4-6.5L/100km.
4. priekšējiem bleķiem jābūt taisniem- kapots, spārni.
5. ātrumiem jāpārslēdzas viegli, vai deg atpakaļgait. uguns.
6. vājā vieta- aizmugurējais kapots- kabelis bieži lūst vadi.
7. vai nav sarūsējuši aizmugurējo amortizātoru apvalki.
8. jāskatās lai netek lūka.
Vispār pērkot auto ir septiņreiz jānomērī un vienreiz jānopērk!!!


lācis @ 21.jūnijs 2008 0:00
Ford KA 1999 Novērtējums: 10 Komentāri [3]
Braucot ar šādu aparātu Mārim Oltem un parex debīlajām reklāmām man būtu ko pateikt. Ar šito 1 km man izmaksā apmēram 4 sant. Braukts ir daudz jo daudz - 5 dienās līdz Budapeštai un atpakaļ. Izturība laba, protams, komforts ir tāds kāds ir, diviem normāla auguma cilvēkiem ir ok, vienīgais 5 robā liekot, parasti ir jāpabrīdina lai savāc, kājas, jo savādāk parasti pa celi... bet ir radio. Aukstā laikā pielec bez problēmām. Ir veiksmīgi izturējis dažus triecienus (ziemā lietojiet ziemas riepas) Remontē jebkurā servisā, detaļas arī praktiski visos normālos veikalos ir nopērkamas, pietam par grašiem.
Stabils neskatoties uz savu svaru, konstrukcija atgādina kartingu. Braukt uz 120 var bez problēmām, ātrāk arī protams var, bet nu ne jau tam ir Ka domāts
+ Ekonomisks (vienkārši nav spējīgs ar savu 1,3 vairāk notērēt)
+ Maziņš, ērti noparkojams
+Viegli un lēti remontējams
+ Stabils
+ ir gaisa spilveni

- Nav ekstru
- Ar KA sievietes īpaši neķeras.

Īsāk sakot, ideāls pirmais auto, vai arī auto sievietei.

ego @ 4.maijs 2008 0:00
Ford fiesta 2005 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
2006 rudenī pēc ilgu gadu mokām ar visādiem šrotiem nolēmu pirkt mazlietotu auto. Tākā dienā jānobrauc 100km vajadzēja pēc iespējas ekanomiskāku un lētāku eksplutācijā un izvēle krita uz jamo mašīnu, jo neko lielāku nevaru atļauties.
Par mašīnu motors 1.4TDCI 68 zirgi, pamostās pie 1800rpm, kad turbīna ieslēdzas: )(biju pārsteigts par šī mazā pirdaka jaudu) , ekstru nekādu: (
ja neskaita abs un stūres pastiprinātāju.
Pusotra gada laikā nobraukti 50000km. Vienīgais nopietnais remonts bija pēc TA gāzēšanas, kad kautkas izšāva. Rezutātā 1 sprausla sāka sulot(lēju gan kannu soļķi mož tā vainīga). Remonts Baltik motors servisā 155ls(detaļas 55 darbs 100). Vēl bij paneļa apgaismojums pazudis 70ls remonts, tas viss vairāk remontu nav bijis. Pec pirmā gada TA viss uz nullēm. Motors ekanomisks līdz 2500rpm=110km/h, pēctam patēriņš riktīgi sāk pieaugt.
Bremzes labas, gaismas labas, vietas ar daudz, ja noloka aizm. sēdekļus. Pa cik pirku neteikšu, jo besī, ka sāk uzreiz vajadzēja labāk bumeru, audiku, utt.

+ekanomisks- vasarā vidējais bija 4.2l/100km godīgi braucot līdz 95km/h, ziemā 5l.
+ izturīga piekare nekas nav salūzis nobraukums 60000.
- 2 durvis, šurtur circeņi iedīcas, slikta skaņas izolācija.
maniaks @ 20.aprīlis 2008 0:00
Ford FOCUS 2006 Novērtējums: 2 Komentāri [32]
Vecā automašīnai Ford Mondeo 1994. gada beidzoties apskatei nolēmām iegādāties jaunu automašīnu, dodot priekšroku Fordiem jo divi pirmstam bijuši. Iegādājamies FORD FOCUS 1,6TDCi 2006 gadā. Ripoja ļoti labi , mazs degvielas patēriņš ārpus pilsētas zem 4litri. Noripinājām pirmo mēnesi priecīgi ar samērā normālu nobraukumu līdz pināca liktenīgā diena kad iedegās pirmā lampiņa ''nobeidzās viena sprausla'' garantija sataisam pēc pāris dienām nākošās 2 sprauslas sataisam ripinam tālāk līdz atkal viena pa gaisu ''sataisam'' ripinam līdz melni dūmi skrien pakaļ jo nobeigusies turbīne ''sataisam ''un ripinam pāris tukstošus lidz atkal turbīna pa gaisu , motors beigts . Ko lai daru?Ja kādam arī ir problēmas ar FORDU varbūt varat atsaukties uz telefonu 27836318 vairāk nepirkšu Fordu
wxwq @ 29.janvāris 2008 0:00
Ford Fiesta 2003 Novērtējums: 3 Komentāri [1]
Sākšu ar to saņemu darbā šo auto 2007. gada pavasarī, pirmā reģistrācija 12. 2002., 1,6 i 100 zs duratec, 5 pak. mehāniskā kārba, nobraukums pie saņemšanas 49 000 km. Pašlaik 70 000 km nobraukums. Mašīna nākusi no mātes uzņēmuma Igaunijā, kur tā pirkta jauna, tā ka nobraukums reāls. Patēriņš 8-10l/100km, visas salona elektro ekstras strādā godam, ir kondic. iebuvets maģis ar vadību no stūres : ), elektriskie logi, sēdekļu apsilde, ļoti patīkami ņiprs dzinējs, iet gana dinamiski, arī pāri 100km/h, ērti max. 3 cilvekiem salonā. Bet tas arī viss, nepilna gada laikā auto investeti 700 Ls tikai remontos, bez eļļas un filtriem un svecēm.

+ jau pieminēju augšējā aprakstā
+ izturīga ritošā daļa

- netur tieši dzinēja elektronika, regulāri iedegas check engine lampiņa, nodzēš kļudas un likvidē defektus, pabrauc 2 ned. un lampiņa atkal iedegas un atkal kaut kas iet grīstē
- pēkšņi uz šosejas atsaka indukcijas spole, divas reizes ar 2 mēnešu pauzi
- nesen izbeidzās sajūgs krustojumā
- vasarā ne no šā ne no tā uzvārijās, kaut kāda detaļa izkusa pie radiatora, caur kuru plūst tosols, tā bija jāgaida nedēļu.
- un vēl visādas citas blīvslēgu maiņas un citi sīkumi.
 
viestursss @ 16.janvāris 2008 0:00
Ford Focus 2001 Novērtējums: 7 Komentēt
Tātad Ford focus 1.8 benzīns Universāls 2001 labi aprīkots(neuzskaitīšu). Braucu vienu gadu. Nobraukums bija 178000 tagad +20000 (orģināls ir servisa grāmata eksplotēts visu laiku Latvijā). Šajā laikā esmu remontējis starteri kurš nomira 100ls izdevumi. Vairāk arī neko neesmu remontējis ptu, ptu ptu... Kopumā iespaids ir labāks nekā bija gaidīts. Tā nav manis pirmā un vienīgā mašīna. Mašīnu uztveru kā darba zirgu ar visām no tām izrietošām sekām.
Plusi
+Paliels salons patīk tas, ka aizmugurē var novietot arī platas lietas ne tikai garas.
+ekonomisks 7l/100km
+labs dizains (lai galīgi tas man nav no svara)
+Pietiekami izturīgs (lai arī nerada tādu sajūtu braucot, bet ņemot vērā to, ka servisā esmu bijis vienu reizi izsaku tādu vērtējumu).
+labi uzvedas uz ceļa
Mīnusi
- Lobās krāsa no bamperi
- rūsē gan sliekšnos, gan bagāžnieka durvis
- mazjaudīga
- Orģinālais maģis ir kasešnieks
zoommax @ 5.janvāris 2008 0:00
Ford Focus C-Max 1.6 TDCI 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Iegādājos 2006 gada novembrī - no Beļģijas bijušas mīcītas durvis un sāns - nopirku par 13.000 eur, noskrējiens 22.500, 1.6 TDCI 109 Zs. Pirms pirkšanas aizdzinu uz Baltic Motors - šie pārbaudīja un teica ka viss kedā, var pirkt. Patīkams un nepatīkams pārsteigums bija kad vēlējos uzlikt ziemas riepas uz 15" diskiem (standartā bija 16" ar riepām 205 x 55), tātad nopirku diskus - turpat Baltic motors, aizbraucu uz laneks nopērku riepas turpat montēšu - veči saka - stop! Nederot diki esot lielie suporti priekšā. Aizbraucu uz Baltic Motors WTF??? Šie saka tev veicās priekšā suporti kas paredzēti lielajiem motoriem. Saimainīja uz 16" viss kārtībā, par to arī šobrīd esmu laimīgs. Šobrīd esmu novālējis 55.000 nekādu problēmu, izņemot tehniskās apkopes filtrus un eļļas nekas nav mainīts. Ziemā kad bija -30 izmeta check engine, bet uzsila un cold bug pazuda uz neatgriežšanos.

+ Izcili dinamisks priekš 1.6 TD motora
+ Izcili ekonomisks arī ļoti dinamiski braucot vidējais patēriņš 6lt - pārsvarā pa pilsētu. Uz štrāses 120kmh 5.2 lt.
+ Ļoti labas bremzes : O)
+ Ļoti ērts salons, elkoņa atbalsts, cupholderi, ērts sēdeklis, stūres lifts, ar regulējamu pastiprinātāju, augsti griesti (man 187 - slaidas komplektāc
ijas)
+ Laba vadāmība, ziemā ļoti stabila - tiesa bija arī jaunas labas ziemas riepas Continental TS 810
+ Ļoti labas priekšējās ugunis, ļoti labas, lielas un augstas bremžu ugunis.
+ Ļoti laba ceļa pārredzamība - sēdi augstu kā džipā.
+ Ļoti foršas un ilgmūžīgas oriģinālās logu tīrītāju slotiņas - neesmu vēl mainījis un vēl netaisos mainīt.
+ Ļoti neuzbāzīgs kondicionieris
+ Petiekami kluss kad uzsilis.
+ Augsts, pret standarta apmali bamperi neapčakarēsi.
+ Ietilpīgs bagāžnieks - var ielikt liela izmēra bērnu ratiņus.

- Ļoti lēnu iesilst ja lēnām sāc brauk pa pilsētu tad pirmās siltuma pazīmes ziemā parādās pēc 30 min.
- Lēti un grūti tīrāmi sēdekļu audumi - paliek pleķi pat pēc parasta ūdens, tie mani reāli besī.
- uz priekšējā paneļa labajā pusē stulbs dokumentu bardačoks - bojā visu priekšējā paneļa estētiku.
- attaisot priekšējo logu vējš tieši sejā, lietus laikā smērējās sānstikli no vidus uz leju, un netīrumi kopā ar ūdeni mesti no priekšējām riepām ēd aizmugurē no sliekšņiem krāsu.

Vedikts - ērta, ietilpīga, ekonomiska automašīna, pagaidām bez problēmām.


Yupi @ 9.novembris 2007 0:00
Ford FOCUS II 2007 Novērtējums: 8 Komentāri [17]
Ripināju es te kādu laiku ar savu veco 325 E36, līdz sadomāju, ka no kādreiz (pirms 14 gadiem) ļoti labā auto, kurš tam laikam bija nokomplektēts pa max (koža, klima, lielais dators, etc visādi sīkumi) ir palikusi pāri vien naglukaste, kuras vienīgā vērtība bija nenojātais motors un pakaļējā piedziņa (man iepatikās uzreiz pirmajā reizē kā iesēdos, lai gan saulītes uz asfalta taisījis neesmu. patīk tīri vadāmības ziņā)

un vienu nakti, pilnīgi un galīgi nejauši uzdūros ford lapai, kur atradu sadaļu 'noliktava'. tur izrādās iztirgoja noliktavas mašīnas jaunās, kuras neviens nav paņēmis. pluss - cena daudz zemāka par standarta, mīnuss - jāņem tas kas ir. izpētīju, kas tur ir un galu galā apstājos pie 3 mašīnām, kurām vienīgā atšķirība bija krāsa.
man par prieku akcija sākās tieši nākamajā dienā un jau 2 stundas pēc salona atvēršanas es jau parakstīju dokumentus par auto iegādi.
par labu fokusam spēlēja fakts, ka senčiem ģimenes auto arī ir fokuss, kas ir parādījis sevi no tās labākās puses.

tātad manā īpašumā nonāca Ford Focus, GHIA komplektācija (tjip labākā), 1,6L Ti- VTC (115bhp) manuālis. klāt vēl nāca: velūra salons, miglinieki, kruīzs, dalītais klimats, lietus sensors, paštumšojošs atpakaļskata spogulis, atvēsināts bardačoks, ESP, ļitaki, elkoņu balsts, apsildāms vējstikls un vēl visādi sīkumi.

sāksim ar ārieni:
eksterjers manuprāt ir diezgan veiksmīgs, moderns, bet nav kliedzošs, kas personīgi man ir liels pluss (ļoti nepatīk jaunais Civic dizains). viss izskatās nostrādāts.
klīrenss mašīnai ir diezgan augsts.

interjers:
te gan varēja labāk atstrādāt. ļoti interesanti liekas, ka tā kopumā viss ir ļoti kvalitatīvi, bet ir nianses, kas nu galīgi nav tik labi izveidotas. izskatās tā, ka likts sataisīt ļoti labu interjeru, bet kad bija palikuši 5% darbu, tad pateica, lai fiksi dienas laikā nobeidz un nodod ražošanai : D
vadītāja pozīcija diezgan augsta, pat nolaižot krēslu līdz "grīdai", liekas, ka sēdi ļoti augstu. bet nu tas tāds pieradums, jo e36 sēdēšana bija gandrīz vai uz asfalta ;)
ar laiku īstenībā pieradu. ja iekārto savu pozīciju tad sēdēšana ir pietiekami ērta un ergonomiska. beidzot ir pārdomātas šofera elkoņu pozīcijas, kas īstenībā ir reti kurā tādas klases mašīnā (ir gadījies braukt ar daudz visādām mašīnām). elkoņu balsts pa vidu tiek ļoti aktīvi izmantots.
par aizmugures sēdpozīcijām gan nevarētu tik labi teikt - mašīna ir bik par zemu ar maniem 190cm, un šaubos vai normāls cilvēks varētu aiz manis sēdēt, bet nu es protams esmu iekārtojies pēc labākajiem ērtības parametriem : ) bik šofera beņķi pabīda uz priekšu un aizmugurē var nosēsties jau normāls meitēns. nepatīk bagažnieka apdare tieši savienojuma vietā ar krēsliem - vecajam fokusam bija labāka. gribējās ļoti ādas salonu - biju ļoti pieradis, ne tikai savā, bet arī citos auto, ar kuriem sanāca braukt, bet velūra salons īstenībā ir riktīgi laba lieta - patīk gan pēc sēdēšanas gan pēc skata.
bet nu tā kopumā ņemot manuprāt salonam varētu dot tādu treknu 7.5/8. ergonomikai 9.

gaitas īpašības un motors
vo te gan fokusnieks pogā ārā daudzus - vadāmība ir, nu neteiksim ideāla, bet tuvu tam gan. ļoti labi uzvedās līkumos, pagriezienos - perfekti izņem trajektoriju. reizēm asākus līkumus ņemot, liekas, ka tev piepalīdz ESP, bet lampiņa instrumentu panelī nemirgo, tā kā vadīt ir viennozīmīgi liels prieks.
piekare kā piekare. manuprāt sakarīga. vienīgi esmu laikam nedaudz stresains kļuvis pēc brauciena pa neceļiem Ērgļu pusē, kur kādus 30km nācās pievārēt par drausmīgas kvalitātes ceļu + vēl kādus 100km pa grantenēm. lēni tiesa gan nebraucu ( 80 - 120 km/h). bet nu tagad ieklausos katrā piekares sitienā, brīžiem liekas, ka varbūt kkas ir atnācis vaļā, bet tā nav, jo ar laiku ar vien mazāk un mazāk dzird : D prāts laikam čakarējas : )
starpcitu uz grantenes turas arī baigi labi. ESP tikai pāris reizes pa to laiku slēdzās iekšā.
vēl tajā braucienā pārbaudīju drošības sistēmas - braucot pa asfaltu uz 120km/h gaišā dienas laikā uz ceļa izskrēja stirna un vienīgais, ko tajā vienā sekundē es varēju izdarīt - nospiest bremzes un griezt stūri sākumā uz vienu, tad uz otru pusi (zinu, ka tas ir aizliegts), bet nu mašīna perfekti gan bremzēja gan bija vadāma, tā kā ne stirna ne mašīna tfu tfu tfu necieta. atlikušo ceļa daļu braucu zem 100 : )

motorītis īstenībā ir diezgan elastīgs. pārkāpjot no 2.5 uz 1.6 likās, ka būs traģiski, bet nē - pilsētā viegli var manevrēt un paātrināties. auto iet un arī jūtas diezgan dinamiski.
patēriņš gan nav tik cik gribētos - pilsēta īpaši nesēņojot un darbinot klimu ar AC un visu pārējo 10 - 11l/100km. šoseja ~7l braucot kruīzā uz 110. bet nu pēc bmw 12 - 14l vidēji ir diezgan ok.


klimats un AC īstenībā vispār netiek slēgts ārā - trakoti patīk tā lieta.
mašīna uzsilst diezgan ātri - pēc pāris minūtēm nāk silts gaiss jau iekšā salonā, beņķiem apsilde 5 pozīcījās - ļoti laba lieta. ja gadās ka visa mašīna aizsvīdusi, ļoti labi noder vējstikla apsilde - perfekta redzamība.

principā mašīna mani ļoti apmierina, esmu pieradis pie visām extrām un nezinu kā bez viņām agrāk varēju dzīvot (kruīzs, klimats (e36 nestrādāja), lietus sensors) : )
par uzticamību un remontiem vēl nemācēšu pateikt, jo noripināti tikai 3k km.
ā un vēl plānoju uzlikt apakšā pannu. tīrs motors tomēr laba lieta.

tātad rezumējot:
PLUSI:
+ moderns dizains
+ izcila vadāmība
+ ekstras (ja ir)
+ ergonomisks un ērts salons
+ dinamiska gaita
+ kvalitatīvs salons (par 90-95%)

MĪNUSI:
- patēriņš pilsētā
- neatstrādātie sīkumi salonā tīri kvalitātes ziņā ( atlikušie 5 - 10%)
- vieta aizmugurē lielākam cilvēkam var būt par mazu

lieku 8 tāpēc, ka ideālas mašīnas nav, kā arī dēļ dažiem mīnusiem.
opachuu @ 19.oktobris 2007 0:00
Ford Focus, 1,8 TDD 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Tā nu dzīvē sanāca, ka biju nobriedis uz pilnīgi jaunu automašinu. Bet ar ierobežotu budžetu. Vajadzēja kompakto klasi, vagonu un dīzeli, summā līdz 16 000 Eur. Nu godīgi sakot neko daudz izvēlēties nebija, patika jaunā Opel Astra, un jaunais FORD Fokuss. Fokuss drusku dārgāks, tāpēc nolēmu, lai iet Opelis, bet Opel salonā Adamā mani vienkārši noignorēja. Bet tas ir cits stāsts. Bija tā ka no salona pazvanīja menedzērs un piedāvāja vēl 1 paaudzes fokusu, par 14 tk Eur, jaunais maksāja ap 19tk . Ok! ņemu tipa veco! Ir taču galīgi jauns. Nu jau nobraukti 70 tk, padalīšos ar "+" un "- ".

Sākšu ar mīnusiem, jo godīgi sakot jūtos piekrāpts:
1. Jokainā motora konfigrācija TDD galīgi neceļ, salīdzinājumā ar Parasto TDi. It kā servisā kaut ko programmēja, bet nekas nemainās. Nu neceļ. Protams ka braukt var, un labi, tikai ir jāsamierinās, ka vecais fāters ar 8 gadus vecu tādu pašu Fokusu mani izcērt katrā krustojumā.
2. Tas ir fakts ka pirmā rūsa parādījās pēc 1 gada. Sāka rūsēt bagāžas vāks. Te nu toč ir jāraud (iepriekš bija darīšana tikai ar audi, "cigāram" pat 20 gadi, un ne grama no rūsas). Apsolīja ka nomainīs vāku, pierakstīja rindā. O. k. aizbraucu, nododu mašīnu, bet sirdī kaut kāda nelāga aizdoma. Pēc 3 dienām zvans, viss Oki, brauciet pakaļ. Skatos pēc noputējušām skrūvēm, vāks nav ņemts nost. Vienkārši pa jaunu no virsas nokrāsots. Karoče pasūtīja mani.
3. Numura apgaismojuma lamu kontakti apsūbēja jau pēc 2 nedēļām, un nedega apgaismojums. Katrā servisa pameklējuma laikā tiek mainīts, un it kā hermetizēts, bet bez rezultāta, gan mitrums, gan putekļi ir pilns, un arī ja deg lampa, tad dēļ iekšējiem putekļiem redzēt slikti.
4. Priekšējais gultis izbeidās pie 68 tk. km dažus mēnešus pēc 2 gadu garantijas. Kā saprotiet atbilde "SORRY".
5. Vislielākais pārsteigums, ka mainot 1. reizi bremžu klučus pie 60 tk km, lika nomainīt arī priekšējos bremžu diskus, jo nodilums bija jau pārāk bīstams. Piebildīšu ka kluči nebija nobraukti līdz metālam. Lielas aizdomas ka paņēma mani uz "muļķi".
6. Skaņas izolācija slikta gan no motora gan īpaši no āras (kad brauc lielos ātrumos).
7. Sēdekļi ir no tik stulba auduma, ka tiklīdz nokļūst ūdens vai mitrums, tā izslāņojas riktīgs pleķis.
8. Ā, gandrīz aizmirsu, sāka čīkstēt pie 40 tk. km siksnas spriegotājam gultnis. To gan nomainīja uz forda rēķina, ilgi pratinot, vai neesmu pielējis motortelpu ar ūdeni.

Par plusiem???
1. Smuka mašīna, ja lietie diski virsū (vismaz man tā liekas)
2. Gana augsts klīrenss.
3. Stabila uz ceļa it sevišķi bedraina (neatkarīgā visu riteņu peikare).
4. Patēriņš vidējs , 6-7Litri
5. Zagļu neiecienīts. Svarīgs faktors pēc personīgās pieredzes ar AUDI laikmeta.
6. Visas detaļas remontam ir vienmēr pieejamas, visādu ražotāju, lētākas, dārgākas.
7. Dīzelis, kā motors nekad nevienā milzu salā nav pievīlis, lec no pus apgrieziena.

Secinājums: Mans pašreizējais vērtejums, jūtos piečakarēts, jo pērkot jaunu mašīnu biju sagaidījis ko labāku. Tā kā gatavojos pārdot mašinu, gribu kādu 9tk Eur.
Nākošā mašina ko noskatīju ir Toyota Corolla Verso.
 
Klaris @ 29.augusts 2007 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti