Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega Caravan 2.5 2004 Novērtējums: 8 Komentēt
Man ir bijušas jau vairākas Omegas. Šobrīs 2004. gada Omega Caravan 2,5 dīzelis. Par Omegām varu teikt tikai labus vārdus. Tikai ir kāda sīka problēma, ko esmu novērojis. Bukšķi/trokšņi mašīnas aizmugurējā daļā braucot pa bedrēm un šūpām. Kā lielāks svars mašīnā, jo troksnis pastiprinās. Bukses jaunas. Šādus pašu trokšņus esmu novērojis arī iepriekšējām Omegām. Vai kādam ir līdzīga problēma? Kas tā par vainu?
Rudis @ 18.maijs 2011 0:00
Opel Omega Caravan 2.5 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Man ir bijušas jau vairākas Omegas. Šobrīs 2004. gada Omega Caravan 2,5 dīzelis. Par Omegām varu teikt tikai labus vārdus. Tikai ir kāda sīka problēma, ko esmu novērojis. Bukšķi/trokšņi mašīnas aizmugurējā daļā braucot pa bedrēm un šūpām. Kā lielāks svars mašīnā, jo troksnis pastiprinās. Bukses jaunas. Šādus pašu trokšņus esmu novērojis arī iepriekšējām Omegām. Vai kādam ir līdzīga problēma? Kas tā par vainu?
Rudis @ 18.maijs 2011 0:00
Opel combo 2002 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki!Iegādājos savu opel combo 1.6i benzīns(64kw-87zs)pirms 3,5 gadiem!Pirku pefektā stāvoklī ar ļoti mazu noskrējienu 21000km- pirku a2- autowelt placī uz krasta ielas!Auto 2002gada nu vienkārši mušiņu paņēmu pa šiem gadiem esmu nobraucis gandrīz 50000km- ieguldījumi niecīgi!Esmu nomainījis labo stūres pirkstu, kalodkas un protams regulāras eļļas un filtru maiņas, pagājušo ziem nomainīju akumulātoru- goda vārds vairāk neko!Esmu ļoti, ļoti apmierināts ar šo mašīnu- protams man tā ir tikai darbam mašīna!Ja iet runa par degvielas patēriņu, tad tas ir trase līdz 110km/h līdz 7litri, pa pilsētu līdz 10litriem!Nekāda lielā ekonomija jau nav, bet braucu bez bēdām!Vienīgais kad gāju tehnisko brīdināja, kad uz nākošo reizi vaidzēs mainīt izpūtējam aizmugurējo bunduli, jo sāk slāņoties!

Ar cienu,
Jānis
 
Janko @ 8.aprīlis 2011 0:00
Opel Astra H 2007 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Nu taa – ir pagajushi precizi 4 gadi, kopsh iegadajos Opel Astra H (1.6l, 115hp) pie Opel dilera AdamAuto.
Nobraukums ir tikai 57000km. Auto ir pec dizaina smuks, musdienigs, salons ari – viduskonsole ir savdabiga, atshkjiras no visiem citiem lidzigas klases mahsinaam.. japanjiem, korejieshiem u. c. zveeriem. ; savdabiga pagriezienraditaju darbiba


Par plusiem un minusiem:
+ arejais un salona dizains
+ ekonomisks: vararaa (pilseta 7.8; shoseja 6.2 (ir bijushas reizes 5.7); skatoties cik noslogots autinjsh un kaads braukshanas stils; ziemaa (pilseta 9.0, shoseja 7.0).
+ Borta dators... ljoti precizi raada degvielas paterinju (lidz gramiem preciizi)
+ izcilas gaismas - lieli un specigi priekshejie lukturi
+ salidiznoshi viegli parkoties atpakaljgaitaa (tas laikam tapec, ka man iepkrieksh bija Sedana tipa a/m)

- nav salonaa neviena glazhu turetaaja (iznjemot cimdu nodalijumu). Atverot cimdu nodalijumu, tad cilveks blakus shoferim reali nemaz nevar seedet, nav kur likt kaajas + un tie turetaji ir drizak shkjivju turetaji lai neaizshljuc pa salonu
- slikta pārredzamība pie priekshejās durvju stoikas (abās pusēs)
- pasazhieriem aizmugure pamaz vietu, bet ko no tadas klases mahsinas vairak var gribet
- gariem auguma cilvekiem (virs 1.80m) varetu but problemas ar salona aizmugures skata spoguljiem, jo diezvai vinji ko redzetu. Mahsinas aizmugures dalja ir noshkjelta un virsbuve iet uz leju.
- maza stiklu mazgashanas shkjidruma tvertne (laikam 2l). Takaa mahsina ir hechbeka tipa, aizmugurejie logi ljoti aatri notashkjas ar netirumiem, biezhi skalojot atri beidzas shkjidrums.
- kreslu auduma apdare... ziemā vai lietus laikaa sezhoties a/m, pie durvju atvershanas salona iekritot dazhaam sniega paarslaam vai lietus pilēm – var redzet uz kresa pljekus
- skanjas izolacija braucot vairak par 100km/h

Tagad par remontiem:
1. pec 1- ma gada ekspluatacijas pie 14000km nacas mainit stures stieni, bija neparasti atri izljurkaajies. Paldies Dievam samainija par garantiju. Pat servisa vechi bija ljoti izbriniti un pat pie apskates - pirmo ko ieraudzija tas bija nomainitais stures stienis un vechi bija izbriniti
2. pie 50 000 km nacas mainit labas puses gultni
3. ~pie 40 000 km saakaas klakshkji priekshejaa panelii viduskonsolee. No sakuma tas bija reti un uz nerviem nekrita; tagad jau pie 56tk km tas ir gandriz nepacieshami. Servisaa bez prieksheja panelja izardishanas neko nevar pateikt no kaa tas ir. Bet pec kaada pusgada saku saprast ka tar ir no salona gaisa appuutes sistemas, acimredzot kaads zobratinjsh paarlec. Liekas ka mashina butu iemitinajies kaads ruukjitis
4. pie 55 000km - pie liels bija parsteigums ka braucot atpakaljgaitaa izkrita vaditaja puses atpakaljskata spogulja stiklinjsh – vnk njema un izkrita. Nedammju ka ta butu biezha paradiba mahsinaam. Pec zagljiem neizskatijaas...

Bet visa visumaa laba mashina!
romix @ 29.marts 2011 0:00
Opel Astra H 2007 Novērtējums: 8 Komentēt
Nu taa – ir pagajushi precizi 4 gadi, kopsh iegadajos Opel Astra H (1.6l, 115hp) pie Opel dilera AdamAuto.
Nobraukums ir tikai 57000km. Auto ir pec dizaina smuks, musdienigs, salons ari – viduskonsole ir savdabiga, atshkjiras no visiem citiem lidzigas klases mahsinaam.. japanjiem, korejieshiem u. c. zveeriem. ; savdabiga pagriezienraditaju darbiba


Par plusiem un minusiem:
+ arejais un salona dizains
+ ekonomisks: vararaa (pilseta 7.8; shoseja 6.2 (ir bijushas reizes 5.7); skatoties cik noslogots autinjsh un kaads braukshanas stils; ziemaa (pilseta 9.0, shoseja 7.0).
+ Borta dators... ljoti precizi raada degvielas paterinju (lidz gramiem preciizi)
+ izcilas gaismas - lieli un specigi priekshejie lukturi
+ salidiznoshi viegli parkoties atpakaljgaitaa (tas laikam tapec, ka man iepkrieksh bija Sedana tipa a/m)

- nav salonaa neviena glazhu turetaaja (iznjemot cimdu nodalijumu). Atverot cimdu nodalijumu, tad cilveks blakus shoferim reali nemaz nevar seedet, nav kur likt kaajas + un tie turetaji ir drizak shkjivju turetaji lai neaizshljuc pa salonu
- slikta pārredzamība pie priekshejās durvju stoikas (abās pusēs)
- pasazhieriem aizmugure pamaz vietu, bet ko no tadas klases mahsinas vairak var gribet
- gariem auguma cilvekiem (virs 1.80m) varetu but problemas ar salona aizmugures skata spoguljiem, jo diezvai vinji ko redzetu. Mahsinas aizmugures dalja ir noshkjelta un virsbuve iet uz leju.
- maza stiklu mazgashanas shkjidruma tvertne (laikam 2l). Takaa mahsina ir hechbeka tipa, aizmugurejie logi ljoti aatri notashkjas ar netirumiem, biezhi skalojot atri beidzas shkjidrums.
- kreslu auduma apdare... ziemā vai lietus laikaa sezhoties a/m, pie durvju atvershanas salona iekritot dazhaam sniega paarslaam vai lietus pilēm – var redzet uz kresa pljekus
- skanjas izolacija braucot vairak par 100km/h

Tagad par remontiem:
1. pec 1- ma gada ekspluatacijas pie 14000km nacas mainit stures stieni, bija neparasti atri izljurkaajies. Paldies Dievam samainija par garantiju. Pat servisa vechi bija ljoti izbriniti un pat pie apskates - pirmo ko ieraudzija tas bija nomainitais stures stienis un vechi bija izbriniti
2. pie 50 000 km nacas mainit labas puses gultni
3. ~pie 40 000 km saakaas klakshkji priekshejaa panelii viduskonsolee. No sakuma tas bija reti un uz nerviem nekrita; tagad jau pie 56tk km tas ir gandriz nepacieshami. Servisaa bez prieksheja panelja izardishanas neko nevar pateikt no kaa tas ir. Bet pec kaada pusgada saku saprast ka tar ir no salona gaisa appuutes sistemas, acimredzot kaads zobratinjsh paarlec. Liekas ka mashina butu iemitinajies kaads ruukjitis
4. pie 55 000km - pie liels bija parsteigums ka braucot atpakaljgaitaa izkrita vaditaja puses atpakaljskata spogulja stiklinjsh – vnk njema un izkrita. Nedammju ka ta butu biezha paradiba mahsinaam. Pec zagljiem neizskatijaas...
5. nu jau pie 62000 notika tas ko negaidiju nemaz - atlimeejaas otrs spogu;lja stiklinjsh, shoreiz labaas puses. Iebraucu Aadama servisaa, shi noplaatija rokas pateica ka plika pielimeshana maksaashot 5-7Ls. naacaas pirk superliimi un liimet pasham, izmaksaaja Ls 0.70. Taa luuk

Bet visa visumaa laba mashina!
romix @ 29.marts 2011 0:00
Opel Vectra 1,6 Ecotec 1997 Novērtējums: 6 Komentēt
nesen pārdevu savu vectru un tagad varu padalīties pieredzē. 1997 gada ar 1,6 motoru, kas bija diezgan žiperīgs, ja brauci viens, ja mašinā bija 4 cilvēki tad tā bija kā bija uz rīdzinieka apdzīt. Visus pārējos mīnusus attaisnoja mašīnas komforts un labā vadāmība. Protams arī dizains bija ļoti izdevies.
Bet tagad par mīnusiem
1 rusa kas izlīda pēc 2 gadiem, jo mašīna bija atdzīta no Vācu zemes
2 benzīna patērīņš. Un nevajag ticēt tiem kas saka 7 Litri pilsēta. Nezinu kā jabrauc laikam jāstumj, manēja ēda kā minimums 13 litri. bet tas ir loģiski mazais dzinējs un lielā masa, ko var gribēt.
3Eļļu ēda arī labi, no maiņas līdz maiņai 4 Litru kannas pietika, lai arī bija nomainīti blīvslēgi
4) elektronika sākuma pa retam bet tad ar vien biežāk iedegās dzinēja lampiņa, servisa neko nevareja pateikt!
5 regulāri saka siist arā drosinātāju, kas bija saistīts ar kondisku un termoregulāciju, izeja- ieliku automātisko!
6 parejie sikumi: nodega peckas reostats, ģenerators nobeidzas, šis tas piekarē mainīts,
Kopumā pa trīs gadiem ielikts apmēram 1500 Ls, mašīna nopirkta pa 2000 Ls un pārdota pa 1200 Ls nu tad var parēķināt cik aizgājis mīnusos!
Tas arī kopumā viss stāsts no manas kopdzīves ar šo mašīnu















Tas īsuma būtu viss stāsts no manas 3 gadu kopdzīves ar šo auto.
gunca12 @ 29.marts 2011 0:00
Opel C 2002 Novērtējums: 2 Komentēt
Uz displeja iedegās lampiņa, ka stūres pastiprinātāja eļļa trūkst izrādās, ka uzkāras stūres past., datčiks elektroniskais un vienu pašu nopirkt nevar, jāpērk viss eļļas batčoks ar datčiku un sūkni lietots maksā 150 Ls, mainīju aizmugurējo plauktu jo bukse bija beigta maksāja 160 Ls , jo bukse iepresēta aluminija plauktā un atsevišķi nevar nopirkt, karoče ritošās remontā pa 4 men., iegrūdis 650 Ls
Markuss @ 4.februāris 2011 0:00
Opel Astra Caravan 1.7 DTI 2001 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
2001. gada Opel Astra Caravan 1.7 DTI tika iegādāta 2004. gada februārī Adam Auto. cena, ja nemaldos bija 6500 eur. Mašīnu pirms tam lietoja kāda Vācijas telekomunikāciju kompānija. Bāzes variants, vienīgi bija 4 gaisa spilveni. Mašīna bija lieliskā stāvoklī, nobraukums oriģinālais- nedaudz pāri 140000 km.
Mašīna tika pārdota 2010. gada novembrī ar nobraukumu pāri 280000 km. Vērtība bija ievērojami kritusies. Iespējams, dēļ baltās krāsas un aprīkojuma līmeņa.

Pozitīvais.
Lielisks degvielas patēriņš, prātīgi braucot var tikt zem 5 litriem.
Neitrāls un glīts dizains. (subjektīvs viedoklis)
Milzīga ietilpība.
Laba vadāmība, Opel piekares izstrādē palīdzēja Lotus.
Ļoti izturīga piekare- pa visiem šiem kilometriem tika nomainīts tikai viens sailentbloks un stūres pirksts. Un arī pēc visiem šiem kilometriem piekare likās stingra un nekas negrabēja. Bet vērts pieminēt, ka pārsvarā tika braukts pa asfaltu. Oriģinālā 6 skaļruņu Blaupunkt audio sistēma skanēja kvalitatīvi.

Negatīvais.
Ļoti gauss un nedinamisks motors. Ikdienas braukšanā no motora ir jāspiež ārā gandrīz vai pēdējās sulas un šo situāciju pasliktina garie pārnesumi.
Salona salikšanas kvalitātei nav ne vainas, bet izvēlētie materiāli šķiet lēti.
Lielākās problēmas- motors. Līdz 2009. gada rudenim motoram vienu brīdi bija nelielas elektronikas problēmas, bet neskaitot to motors darbojās lieliski, uzticami un leca no pus apgrieziena jebkurā temperatūrā. Pēc tam sākās murgs.
Bija jāmaina galvas blīve. Pēc šī remonta sākās nebeidzamas problēmas ar elektroniku, tika mainīti dažādi devēji, vadības bloki utt. un ieguldīta liela nauda. Vēl tika nomainīts termostats, vārstu vāka blīve. Es nezinu vai tā bija nepareizo servisu izvēle, bet neviens īsti nemācēja neko līdz galam sataisīt. Beigās tika nolemts mašīnu pārdot.

Secinājums.
Astra ir laba, praktiska un izturīga mašīna, bet ne ar šo motoru (Y17TD). Varbūt vēlāko gadu modeļos šīs problēmas tika novērstas.

PS.
Esmu dzirdējis par citām astrām, kas nobrauc 300k km un vairāk bez jebkādām problēmām. Iespējams, ka šajā gadījuma ir nepaveicies. Lai nu kā, šim Polijā ražotajam "japāņu" Isuzu motoram ir vācu analogs kurš ir švakāks bet esot izturīgāks. Prātīgāk būtu izvēlēties 2.0 vai 2.2 dīzeli.
 
daavisz @ 16.janvāris 2011 0:00
Opel Astra Caravan 1.7 DTI 2001 Novērtējums: 6 Komentēt
2001. gada Opel Astra Caravan 1.7 DTI tika iegādāta 2004. gada februārī Adam Auto. cena, ja nemaldos bija 6500 eur. Mašīnu pirms tam lietoja kāda Vācijas telekomunikāciju kompānija. Bāzes variants, vienīgi bija 4 gaisa spilveni. Mašīna bija lieliskā stāvoklī, nobraukums oriģinālais- nedaudz pāri 140000 km.
Mašīna tika pārdota 2010. gada novembrī ar nobraukumu pāri 280000 km. Vērtība bija ievērojami kritusies. Iespējams, dēļ baltās krāsas un aprīkojuma līmeņa.

Pozitīvais.
Lielisks degvielas patēriņš, prātīgi braucot var tikt zem 5 litriem.
Neitrāls un glīts dizains. (subjektīvs viedoklis)
Milzīga ietilpība.
Laba vadāmība, Opel piekares izstrādē palīdzēja Lotus.
Ļoti izturīga piekare- pa visiem šiem kilometriem tika nomainīts tikai viens sailentbloks un stūres pirksts. Un arī pēc visiem šiem kilometriem piekare likās stingra un nekas negrabēja. Bet vērts pieminēt, ka pārsvarā tika braukts pa asfaltu. Oriģinālā 6 skaļruņu Blaupunkt audio sistēma skanēja kvalitatīvi.

Negatīvais.
Ļoti gauss un nedinamisks motors. Ikdienas braukšanā no motora ir jāspiež ārā gandrīz vai pēdējās sulas un šo situāciju pasliktina garie pārnesumi.
Salona salikšanas kvalitātei nav ne vainas, bet izvēlētie materiāli šķiet lēti.
Lielākās problēmas- motors. Līdz 2009. gada rudenim motoram vienu brīdi bija nelielas elektronikas problēmas, bet neskaitot to motors darbojās lieliski, uzticami un leca no pus apgrieziena jebkurā temperatūrā. Pēc tam sākās murgs.
Bija jāmaina galvas blīve. Pēc šī remonta sākās nebeidzamas problēmas ar elektroniku, tika mainīti dažādi devēji, vadības bloki utt. un ieguldīta liela nauda. Vēl tika nomainīts termostats, vārstu vāka blīve. Es nezinu vai tā bija nepareizo servisu izvēle, bet neviens īsti nemācēja neko līdz galam sataisīt. Beigās tika nolemts mašīnu pārdot.

Secinājums.
Astra ir laba, praktiska un izturīga mašīna, bet ne ar šo motoru (Y17TD). Varbūt vēlāko gadu modeļos šīs problēmas tika novērstas.

PS.
Esmu dzirdējis par citām astrām, kas nobrauc 300k km un vairāk bez jebkādām problēmām. Iespējams, ka šajā gadījuma ir nepaveicies. Lai nu kā, šim Polijā ražotajam "japāņu" Isuzu motoram ir vācu analogs kurš ir švakāks bet esot izturīgāks. Prātīgāk būtu izvēlēties 2.0 vai 2.2 dīzeli.
 
daavisz @ 16.janvāris 2011 0:00
Opel omega 2.0 16v 1994 Novērtējums: 6 Komentēt
Pirms tam braucu ar audi 80 b3 1990. gada, sanaca ta ka tiku pie opel omega 2.0 1994 16v benzins/gaze lietosanas. Pirmie iespaidi nu nesalidzinami erts un liels, salons plass - samta , borta dators, el. logi. Pec audi sis likas ka luksus autins. Ripoja forsi- stabils pie liela atruma nepeldeja ka neka 2t. Gazei paterins 5ls +/- 130km, bet jauda jau mazak. Nebutu bijis jaliek tik daudz nauda ieksa butu atstajis, bet pagaidam priecigs ka tiku vala, jo nezeligi ruseja(nomainiju pakalejas durvis paveicas ka krasu tadu pasu dabuju-20ls, metinaju arkas, zapaskas vietu, atradu ari virs pakalejiem amortiniem rusu, un kuriozs mainot riepas autinu ta pacela ka prieksejo stiklu vel saplesa, kuzavam izturiba jau nekada), moldinigi krita nost lime ka gribi tapat neturejas lidz pieskruveju. Salons cepuri nost, bet saplisa pecka, lai nomainitu 10ls pecka servisa teica 40ls darbs mainiju pats visa torpeda bija jaizjauc lai tiktu klat, el. zaluzijas motors noklemeja- kamer tiec klat lai saellotu...., nu visadi sikumi visu laiku atradas ap kuriem bija janemas. Motors- ta ka uz gazi jauda zudums bija jutams, ar to ari sakas problemas uz gazi izsava gaisa meritaju 25ls- kad pirku ari bija jagaida jo saka ka pat benziniekiem ta ir slimiba, biezi mainot, pec tam ari uz gazi saka neiet visu laiku skaudija- izradijas jamaina svecvadi 50ls+/- un siem motoriem slimiba- visu laiku ellu rij, lasiju ka pat rupnica kur taisija sos autinus meistari teiva ka ta slimiba. Liels minus tas ka plastmasas lampas katru gadu vedu pulet jo apsulbeja. Bet ta autins man patika uzturesana nebija dargs rocenei trosite ap 16ls, plauktam bukses kopa ari ap 30ls vienai pusei, stures pirksti viena puse 2-17ls. Ka masina man omega loti patika viss ko vareju gribet, butu tiesi manam autinam bijis labaks stavoklis butu ari paturejis, bija vel doma pirkt citu BET NEE pietiek mocities, nakoso esmu noskatijis wv passat 1997. gada. Iesaku pirkt so masinu ja zinat ka ta ir tiesam loti laba stavokli un cilvekiem kas pasi nemas gar masinam, jo j akaut kadi sikumi uzpeld lai visu laiku nav javada pa servisiem izgruzot naudu.
karluxs @ 9.decembris 2010 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti