Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Frontera 2.2 dizelis. 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Bija vajadzigs dzips, to arī dabūju. Dzīvoju ārpus Rīgas. Pa vasaru vēl neko, bet ziemā pie mājas piebraukt bija pagrūti. Budžets bija ierobežots un līdz ar to izvēle arī. Grozijos visādi - gan Nissan Terano, gan Jeep Cherokee, gan Frontera. Nezinu kapēc, man tas Opel iekrita acī, laikam jau ta degvielas ekonomija bija noteicošā, vid 8 - 9 l.
Un tad sākās. Pērkot protams uz servi neaizdzinu, tāpat jau visu tur neredzēs. Pirmo dienu vēl nobraukāju ok. Otrā dienā sāka līst ārā nebūšanas - gļukoja tempretūras dačiks, degvielas vispār nekustējās, un motors ar niķoties saka. Pēc nedēļas izkrita nummura abgaismojuma lampiņas - tātad mīļā labā opeļrūsa. Un vēl dažreiz, pats no sevis, pieslēdzās priekšējais tilts. Vopšem pilns komplekts.
bet neskatoies uz visu man tā " dranduļetka" patik, kaut kas viņā ir.
Uz doto momentu pārmetināju jaunu aizmugurējā bampera rami, ar tempretūru ar laikam tiku gala. Atlicis vel benzīna dačiks un motorītis, un tad jau var uz apskati braukt: ))
Nu, tā lūk ar to Opelīti.
sultaans @ 16.novembris 2010 0:00
Opel Astra BERTONE 2000 Novērtējums: 8 Komentēt
Nu jau būs pagājusi 2 gadi, kops vizinos ar šo auto. Kopa būš nobraucis ap 70 000 km, tākā ir ar ko padalīties pieredzē.

Astrai ir 1.8 l 16v motors ar 116 z/s, nav jau nekāds baigais spridzeklis, bet normālai ikdienas braukšanai uz darbu jau neko vairāk arī neprasās.
Uz mūsu ceļiem ritošā ir diezgan pacieta, bet tajā pašā laikā teicami stabila, sēdekļi ir ar augstām maliņam tākā āra gluži nemet. riepas man ir 205/55 R 16, varbūt tādēl arī ir tāda pacieta tā braukšana.

Patēriņš arī tā neko uz šosejas turot 110km/h pie mūsu bedrainajiem bezceļiem un daudzajām apdzīvotajām vietām kur jābrauc uz 70, man sanāk 6.5-7 l uz 100 km, pilsētā jau grūti nomērīt, bet kaut kur ap 10-11 l uz 100 km noteikti sanāk.

Vizuāli jau man personīgi ļoti patīk, jo šīs kupejas jau nemaz tik daudz uz ielas neredz. Salons arī smukiņs, sēdekļi un pati apdare no bešas ādas. no papildaprīkojuma protams ka el. logi, spoguļi, kondiška, beņķu apsilde 5 režīmos, pilnais borta dators ar visiem merītājiem un citi sīkumi... Bagāžnieks priekš kupejas diezgan liels 460l, aizmugure sēdošjiem ar vietu ir tā pašvaki, bet ja priekšā sēž kāds mazāka auguma tad arī tur var ērtāk justies. Vienīgais kaitina ka logiem nav ramju, bet tie tikai piesūcas klāt, tādēļ nedaudz var dzirdēt vēju švilpojot, bet klausoties mūziku to vairs nedzird...

Par remontiem runajot, divas reizes esmu gajis TA un esmu mainījis pāris lietas ritošajā daļā. Pirmajā gadā aizmugurējo atsperi (25 ls), vienu šarnīru (7 ls) un protams gaismas regulēju un bremžu klušus (4gb - 23ls). Otrajā gadā otru aizmugurējo atsperi, otru šarnīru un stūres pirkstus (2gb - 14ls)
Nu protams regulāri mainīju eļļas un filtrs, kā arī pārējos šķidrumus.

Lielākā bēda ir eļļas pateriņš kas svārstās ap 1 l uz 1500-2000 km. Protams ka man arī tas neliekas normāli, bet palasot atsauksmes no citiem tad tur laikam kautkāds defekts no rūpnīcas. Bet ko padarīsi, nakas tagad uzliet ir pa laikam...

Īsumā arī tas ir viss, ko lai piebilst - smuka neuzkrītoša kupeja ikdienas braukšanai...

RRR @ 23.jūnijs 2010 0:00
Opel vektra 1.6 mono iesprice 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
sveiki tauta man ir opl vektra nesudzos pa masinu ekanomisks un samera letas rezerves dalas. problema man ir ar mono iesprici kad piedod asak gazi burbulo itka kautkas pietruktu bet kad lenam piedod gazi tad vis itka vis normali man teica ka kautkads paatrinatajs beigts jeb suknis : ? kas varetu but par vainu
janehs @ 17.janvāris 2010 0:00
Opel Astra 1998 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Nu lūk nesen iegādājos Opel Astra 1.6 i 8v
Iekšāj jau gana tukšs nekādu baiso extru nav, bet nu dabūju pa diezgan lētu nadu un domāju pabrauksim paskatīsimies kas un kā!
Būtībā viss apmierina un pagaidām nekādu trūkumu nav , bet ir viens bet Svīst ciet logi! Gaisa filtrs ir mainīts pirms kāda laika! Varbūt kāds var pateikt kur viņš tieši atrodas? Teica ka izņemšu bardačoku un tur būs ņēmu un izjaucu.. bet neatradu!!! Pārliecinājos arī ka gaisu ņem no āras un klapans ir ciet. Nākamais uz šofera grīdiņas sakrājiess mitrums - tosols (pēc garšas liekas) Pajaucu paneli no pēčkas izskatās ka netek, braukāju jau 3 mēnešus un tosola līmenim būtu jākrītas ja pečka būtu caura - nekas tāds nav novērots! Protams ka logi svīst dēl tā tosola uz grīdiņas bet viņu izkaltēt ar neamz nav tik viegli... un interesanti ja vairs netek tad kā viņš tur ir ticis? Ja kād var palīdzēt gaidīšu jūsu padomus. Dzinējs man ir vēl vecās Astras 1.6 parass jaudas nekādas baisās nav, bet ka ziemā iedarbinu nedaudz kompensatori ieklabina bet pēc sek 20 jau norimst! tas kopumā arī būtu viss gaidīšu padomus paldies! Atzīmi man vēl ir par agru likt pēc 3 mēnešu ekspluatācijas
 
backetboy @ 7.decembris 2009 0:00
Opel Tigra 1995 Novērtējums: 8 Komentēt
Braucu jau trīs gadus. nu jau pats būšu ar viņu 60 000 norullējis (spidometrā kopumā 1/5 miljons aptuveni). Ļoti ekonomiska mašīna visos aspektos. gan uzturēšanas ziņā gan rezerves daļu ziņā. lūst ļoti reti kautkas un visu var dabūt šrotos pa lēto. Lielais mīnuss bija bāka - visām izrūsē un nav viegli labu lietotu atrast! Un protams rūsa pašā virsbūvē - arkās, zem aizmugurējā bampera un vēl šur tur, bet tas pofig. Ļoti svarīgi - jātīra regulāri aizmugures loga ūdens notektrubiņas (vislabāk ar kompresoru izpūst!)!!! citādi nāks ūdens salonā un protams salons būs mitrs un ziemā baigais diskomforts. Motors šad tad visādi niķojas - brīvgaitas vārsts jātīra laikam, bet tagad atkal jau mēnesi normāli. manam ecotecs nestrādā - likvidēts, jo sporta truba visā garumā uzlikta. dzirdēts, ka tas EGR vārsts visādus brīnumus var taisīt, man atkrīt. kas vēl... Lūka saplīsa! bet tas arī netraucē!

Vispārīgi rezumē - manuprāt ļoti izturīga un uzticīga mašīna - itsevišķi piekare, ātrumkaste un pats dzinējs.
Maz tērē degvielu - pilsētā 7L uz 100, uz šosejas 5L uz 100, ja 110 km/h brauc. pat uz 160km/h vālējot patēriņš 6 L. Max ātrums 200km/h (četratā+mantas)... neslikti. Salonā nav daudz vietas, bet piesmiet auto ir izdevies... : )
Īsts pilsētas žiperis. Uzliekot platākus ļitakus un nosēdinot izskatās vispār neatkārtojami skaisti - domāju pat viena no skaistākajām mašīnām...

Pirkta meitenei, bet braucu pats... dīvaini, bet esmu ļoti pieradis un kādreiz būs ļoti žēl šķirties no Tīģera.

+ lēti nodokļi un apdrošināšanas.
+ lētas detaļas un šrotos dabūnamas vienas dienas laikā.
+ ātra un labi turas uz ceļa, pat lielā ātrumā.
+ skaista, interesanta un neatkārtojama mašīna.
+ pietiekami liels bagāžnieks, atgāžama aizmugurējā atzveltne, lielas Stock skaļruņu vietas.

- rūsē bāka!!!
- rūsa...
- lūka - vājiba manuprāt visiem opeļiem.
- abs protams nomiris.
- garlaicīgi beņķi (pats pāršuvu) un pats salons vispār nav tik unikāls kā mašīnas āriene.
- obligāti jāsēdina piekare, citādi izskatās tizli.
- motora telpā nekam nevar tikt klāt! : D baigā spraukšanās.

Lai visiem labi ripo!

p. s. Šleseram arī pieder opel tigra!
argits @ 15.novembris 2009 0:00
Opel Vectra B 1996 Novērtējums: 7 Komentēt
īstenībā 1995 decembris, 1.6 i parastais nezinu vai tajos gados vispār ecotec bija. bet viss kā vectrai B. braucu gadu no 2008 - 2009

+ diezgan moderns dizains
+ mīksta gaita
+ liela vieta bagāžai nolaižami aizmugurējie ķebļi
+ ekonomiska
+ neēd eļļu
+ izturīga ritošā
+ diezgan ērta sēdēšana pie stūres
+ remonti nav ļoti dārgi, šo to var pats darīt
+ (pēc jetta) stūres pastiprinātājs bija extra : )

- nav A/C
_ mazliet ķerās rūsa klāt (laikam astras bija cinkotas no 1996 gada bet vectras nē)
- gar vējstiklu metāla maliņas rūsē


Principā apmierināts biju ar šo auto, pēc jetta 1991 gada bija īsts prieks iesēsties šādā auto.

vismaz es personīgi priecājos ka nopirku opeli, neklausīdamies steriotipos par opeļiem. uzticams ērts praktisks auto un ļoti laba ritošā, es bieži braukāju pa grants ceļiem, kuri ne pārāk labi tiek uzturēti. iesaku labāk šadu opelīti nekā tāda paša gada vw pasātu vai audi a4.
braucejzzz @ 30.oktobris 2009 0:00
Opel Astra 1,7 DTI 2002 Novērtējums: 6 Komentēt
Sveiki. iisteniibaa apraksts buus par divaam shaa gada mashiinaan.... ar 1,7 dti un 2,0 dti dzineejiem. Taa nu sanaaca, ka saakotneeji pieskirtais auto ar 1,7 dti tika peec gada braukshanas noskilts un devaas uz tolmetu, bet vietaa tika iedots taa pasha gada ar 2,0 dti.

1,7 dti. Bāzes modelis, 75 ZS dīzelis. No apriikojuma tikai stuures past, ABS un viss. Motors vaargs, bet labi griezjaas. Ja nav nobraukts, nav nekaadas vainas. Tehnisku gljuku nav, uz sosejas apdziit var cieshami. Ritoshaa dalja loti izturiiga, detalas maksaa kapeikas. Gaitas komforts loti cieshams, piekare kompromiss starp bedru slaapeeshanu un vadiishanu, ne par cietu, ne par miikstu. Vienreiz noklaajaas suuknja vadiibas bloks, jauns 1200 ls, lietots + darbs 180 Ls.
Salons askeetisks, stuure loti tieva, Paklaajini nav paredzeeti, taa vietaa ar plastmasu paarklaata griida.
Mashiina izcili ekonomiska, videejais pateerish ap 5,5l, trase Riiga- Daugavpils- Riiga, 100 km/h 4 l/100km. Uzticams darba zirgs. Labs drošibas līmenis. No skērsielas izbraucošais ignoreeja STOP ziimi, un nepiebremzeejot centaas paarbraukt galveno ceļu 4 m pirms manis. Rezultaataa ar 60 km/h nebremzeejot ieliku jaunai Toyota Carolla Verso saanos. Tiku cauri ar shoku, sasistaam kruutiim(no airbag) un saapiigu celi. Opelim purns palika par 0,5 m iisaaks, bet neskatoties uz to prieksheejaas durvis veraas, it kaa nekas nebuutu noticis.

2,0 DTI. Daudz kvalitatiivaaka salona apdare, cieshams stereo ar CD, A/C un 95 ZS motors, elektriskie logi un spoguli, ak jaa.... stuure resnaaka un miikstaaka : ). Motora jauda pilniigi pietiekosha. Piekare miikstaaka, loti labi slaapee muusu celu neliidzenumus, izturiiga.
Videejais pateerijsh ap 7 l/100 km.
Te nu labais beidzas. Motora elektronika sarezgiita un glukaina. Ja vienreiz dienaa nedeg servisa simbols, tas noziimee, ka ir briivdiena. Daargie turbiinas zaluuziju un recirkulaacijas vaarstu deveeji mirst peec katriem 50 k km. Suuknja vadiiba gluko. Motors rij ellu. Naudas kapseeta.
Rezumee: Astra ir leets un uzticams paarvietoshanaas liidzeklis. Ja netiek panemta baazes versijaa, tad arii pietiekoshi komfortabls garu gabalu veikshanai. Ieteicamie dzineeji 1,6 benziins vai 1,7 DTI( jaachipo).
Vaajpraats @ 10.aprīlis 2009 0:00
Opel Astra 17 TDS `92 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Sveiciens visiem

Varu padalīties pieredzē ar savu nu jau bijušo auto.
Auto Opel Astra hečbeks- ķiršu sarkana metālika, ar Isuzu dzinēju 1,7l Turbo Dīzelis + Intercooler, 1992. gada.
Savā īpašumā ieguvu 2004. gada janvārī un nopraucu apaļus 5 gadus- kopā, ja nemaldos kādus 80k km.
2009. gadā pie pārdošans uz šiltes bija 343k km. nevaru pateikt, vai īsti vai nē- iekš LV grozīts netika.
aprīkojums- lūka, miglas lukturi (tikuši izravēti), ABS, samta salons, oriģinālā signalizācija, centr atslēga, stūres pastiprinātājs. Vienvārdsakot nekas īpašs.
kopumā labs auto ar lietotam auto piemītošām kaitēm. subjektīvi šķita ļoti ērts, salīdzinoši kluss salons, ērta sēdēšana, patīkams, mīksts panelis, ērta sēdpozīcija- regulējama augstumā.
Remonti- īsumā- uzskāitīšu, ko atceros un būtiskākos.
- tika remontēts viss, kas bija nepieciešams:
lielākā problēma rūsa aizmugures arkās & sliekšnos, kuri tika pārmetināti.
- stūres pastiprinātāja sūkņa blīvslēgu maiņa.
- startera buksīšu maiņa.
- ģeneratora oglīšu, diožu bloka un gultņu maiņa
- priekšējo gultņu maiņa
- priekšējo lodbalstu, stūres pirkstu, horizontālo plaukta bukšu maiņa.
- iekšējās miroņgalvas maiņa, dēļ pēķšni pārplīsušas putekļu gumijas.
- pēdējos 2 gadus slēdzoties no 3. uz 2. ātrumu pie lielāka ātruma īsti nestrādā sinhronizatori- slēdzas ar skaņu- pie mazāka ātruma norm''alā režīmā viss ok- netika taisīts.
- aizmugures tumbas savu nokalpojušas- pie lielākiem basiem čirkst.
- dzeses radiatora maiņa.
- Bākas caurumiņa aizlodēšana.
- aizmugurējai piekarei šajā laikā netika mainīts nekas.
- -- zobsiksnas, ķīļsiksnas, bremžu loku, kluču, eļļu miaņa u. c neskaitās- tā ir apkope.
skates gandrīz vienmēr izgāju ar otro reizi, jo man pastāv uzskats, ka atkārtotā skate ir vislētākā diagnostika- regulēju lukturus, nevienmērīgi ņemošas bremzes, nedegoši atpakaļgaitas lukturi, dēļ devēja čakarēšanās.

dzinēju varēja bez problēmām iedarbināt arī -20 grādos.
nepiedarbināju vienu reizi šajos 5 gados, jo kreīsā DD saželēja. Esmu dzirdējis par šiem dzinējiem ļoti daudz slikta, bet nevaru tiem apgalvojumiem pievienoties. Dzinējs pietiekoši jaudīgs, ātrs, ar ļoooti mainīgu apetīti- no 5,5 L uz šosejas līdz 9 L sportiskā režīmā uz lauku ceļa vai ziemā ar stumdīšanos pa piesnigušu pilsētu.

Pārdevu, jo gribējās kautko jaunāku un labāk parīkotu. pirku pa 2150 LS, pārdevu pa 500, Ls 3 dienu laikā.
(Tiku pie Megane II 1,6 `03- kad pabraukšu ielikšu infu šeit- patreiz viss ir ok- neko sliktu nevaru uzraktīt)

Pat pēc pārdošanas Šo Astrīdu atceros ar labu vārdu- kā ērtu, mīkstu pārvietošanās līdzekli, ceru, ka jaunajam īpašniekam labi ripo.

Atzīme tāda, ņemot vērā auto vecumu, konkurentus šajā kategorijā, lietošanas drošību (ne reizi uz ceļa nepaliku), Cenu.
 
Osiss @ 11.marts 2009 0:00
Opel vektra 1.8 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Igdienas vajadzībām laba mašīnīte ritošai remonts lēts un reti , benzīns uz lieliem gabaliem divatā ar mazām ķeselēm vid.6,5, pilsētā vasara+ziema vid.9,5 . Par pečku , ir viena slimība, mainot šķidrumu veidojās gaisa burbulis un kad viņš nokļūst pečkas radiatorā un atkarībā cik viņš ir liels, viņa dēļ pečka vai nu pārstāj sildīt uz kādu laiku kamēr viņš izlien ārā vai kad viņš ir mazs pečka vienkārši slikti silda. To es zinu no savas pieredzes, jo kad nomainīju dzesēšanas radiatoru man sākās ar pečku šie mēsli , kamēr es nedabūju literatūru, un tajā ir skaidri un gaši rakstīts kad maina škidrumu ir jāizskrūvē temperatūras datčiks kad šķidrums sāk tecēt pa datčika vietu ārā, tad datčiku ieskrūvē atpakaļ tad pielej šķidrumu līdz līmenim tālāk uzsilda motoru līdz atveras termostats un ja vajag pielej vel. Par rūsu labāk nekomentēšu tāpēc pērciet vektrucīti pēc 2000g. tam es noteikti dodu 9 balles nemaz nerunājot par pēdējiem vektručiem.
boc @ 29.janvāris 2009 0:00
Opel SINTRA 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [18]
Nesen iegādājos OPEL SINTRU 2,2 16V. Jāsaka, ka tīri sakarīgs auto!
Izvēle, pieņemamā cenu līmenī nav nemaz tik plaša un , vēl jātrāpa, lai būtu vismaz 7 sēdvietas. Vojager - gan vecais, gan jaunais - diezgan rijīgi, pie tam vecais jau bijis. Toyota Previa ar savu "zemgrīdas" motoru šķita pārāk aizdomīga un arī patēriņš diezgan liels, kaut gan - varēja dabūt ar 8 sēdvietām. Vēl no reāli ņemamiem izlikās Honda Shatl, bet tai bija gāzes iekārta; 806 Peugeot - to nokavēju, WW Sharan - nu, kaut kas man viņā nepatīk!
Visiem pirmais jautājums ir par patēriņu, tad tas ir nomērīts reāli: šoseja- 8l, pilsēta - 12l, bet vidēji 9,5l.
Uz 1620 kg ar mehānisko kārbu, liekas tīri normāli!
Vēl pie pozetīvā var pieskaitīt vienkāršo ritošo - maz kam plīst. Un pa lauku ceļiem iet lieliski - mīksti un līgani, savukārt agresīvai braukšanai neder - pārāk mīksta, lielas sānu sasveres.
Ir arī šis tas negatīvs, bet tas gan vairāk attiecas uz rezerver daļu tirgotājiem. Ja neskaita Opeļa motoru, tad pārējais ir īsts amerikānis. Tātad, ja kas vajadzīgs jāapmeklē Amerikas auto, vai labāk Auto+ var jau arī pasūtīt pie OPEL dīleriem, bet tad jāgaida.
Patreiz no detaļām esmu pircis priekšējo gultni, kas izrādījās nepatīkams pārsteigums - lētākais 90,00 Ls (Auto+) Hanza Auto 176, - ls un jāgaida, stabilizatora atsaite Auto+ 8,00 Ls.
Meža ceļiem arī šis nederēs- pārāk zems, kā jau visi jaunie miniveni, lai mierīgu sirdi varētu šturmēt "guļošus policistus" labāk likt nedaudz augstākas riepas piemēram 205/70. Tādā ziņā "kantainais" Vojītis un vecā Mazda MPV ir nepārspējami.
nazis @ 30.septembris 2008 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti