Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault 5 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
šo mašīnīti nopirku aizpagaišo gad, no kāda iedzert mīloša onkas (kā jau laukos) par 25Ls, tiesa gan autiņš nebija ejošs, jo šis onka bija mēģinājis izspiest no mašīnītes ar 1.0 litru motora neiespējamo un rezultātā bija sabiris virzulis. Šrotā atradu vēl vienu tādu pašu autiņu, tiesa gan sasistu, bet ar 1.3 litru motoru. Nopirku to par 35Ls un gatavojos pārcelt motorus, bet secināju lai to izdarītu ir nepieciešams ārdīt nost visu priekšu, tādēļ izvēlējos pārlikt tikai virzuļus un to čaulas (čaulas var izņemt ar pirkstiem ārā). Par galvas blīvi samaksāju mazliet vairāk par 6Ls. Mašīnīte tika salikta, bet sākumā nebija salikti svečvadi pareizi tādēļ nevilka, bet gāja visi stobri tādēļ sākumā nesapratām kas par vainu, bet kad šī vaina tika izlabota tad paši palikām ar muti vaļā, jo tā nevis brauca, bet gan lidoja. Jāpiebilst, ka arī pašmasa tai ir tikai 775kg. Pazīstamais teica, ka esot braucis ar tādu pašu, bet ar 1.4 turbo motoru, kas līdz simtiņam ieskrienas ļoti ātri, kā nekā motors uztjūnēts līdz 160zs, viņš savu mūžu neesot izjutis tādas sajūtas. Mašīnīte ir četrvietīga, bet pēc manām domām tur vietas pietiek pašam, kaimiņa sievai un sunim. Ļoti ekonomiska, jo pa pilsētu apēd kādus 6 litrus, bet ārpus pilsētas kādus četrus, bet nav ieteicams braukt, jo pēc 80 km/h viņa sāk palikt nestabila. Varbūt kāds var pateikt cik izmaksātu uzlikt turbīnu???
 
Edzhuss @ 4.augusts 2005 0:00
Renault MeganeII GrandTour 1.9dCi 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [26]
Jā, jā - konkrētā eksemplāra ražošanas gads ir 2004 : )
vispirms jāsāk ar vēsturi... jau pērn nonācu pie domas, ka iepriekšējās 1.6 16v megānes vietā jāņem kāda jauna ietilpīgāka mašīnīnīte.
tika izsludināts tāds mans neoficiāls iekšējs konkurss, kurā tika apskatītas daudzas un dažādas kandidātes. tika izskatīts gan dizains, gan tehniskie parametri un cenas.
šajā konkursā vinnēja mašīna Renault Megane II grandTour 1.9dCi. otrajā vietā atstājot jauno astru ar jauno biezo dīzeli, kurš netika izvēlēts galvenokārt manuprāt tā neadekvāti lielās cenas dēļ par pilnīgi tukšu komplektāciju. vēl kā iespējamās atlernatīvas palika jaunais fokuss, 307tais un protams arī vesela virkne citu mašīnu, kā mazdas, toijotas un hondas...
taisnības labad jāsaka, ka biki tika uzmesta ace arī 3 bēmēvētūringam, bet tas atkrita lielās cenas un nesamērīgi lielo izmaksu (apdrošināšanas utt) dēļ

tad nu lūk pēc vairāk kā divu mēnešu lietošanas un vairāk kā 6000km nobraukšanas dalos pirmajos iespaidos....
konkrētais modelis vispār tiek ražots no 2003 gada septembra. ražošanas sākuma brīdī skaitījās drošākais auto klasē. (no 2004 gada tam pievienojās 1 bēmēvē, JAUNAIS fokuss, JAUNĀ astra un JAUNAIS golfs), bet nu ne jau sišanai pirku....
modelim ir pieejami 5 motori - 1.4 16v benzīns BEZ vārstu vadības, 1.6 16v ar vārstu vadību un (ekonomiskais, bet knapais) 1.5 dCi komonreila turbodīzelis - ar 5 ātrumu ātrumkastēm.
tad vēl ir 2.0 16v ar vārstu vadību un 1.9dCi komonreila turbodīzelis, kuriem tiek liktas virsū nissana 6ātrumu kastes.
dārgākais no visas šitās plejādes ir tieši lielais 1.9 dīzelis : (, maksā 1000 dārgāk kā biezākais benzīnnieks, bet tieši tāda bija mana izvēle... sākotnēji gribēju 1.6 16v benzīnnieku, bet pēdējā brīdī izšķīros par labu dīzelim.

salikta Spānijā (Palencia)
sarkanā metāliskā krāsā ar tumšu auduma salona apdari.
standartā ābēesi ar visādiem bremžu asistentiem uttt, bet kurai mašīnai gan to tagad nav... seši gaisa spilveni, bet kā jau teicu, neplānoju es viņu sist kopā....
josta, ja nav piesprādzēta tā kaste pīkst, besī ārā un traucē dzīvot. atslēgt nevar... pīkstēšana sākas ja brauc ar nepiesprādzētu jostu ātrāk kā 10km/h.
tāpat arī tā kaste defaultā automātiski pieslēdz durvis, tas man ne pārāk, bet arī netraucē. laikam to fīču var atslēgt (vismaz iepriekšējai megānei varēja, bet šitai vēl pat neesmu mēģinājis).
konkrētajam eksemplāram ir kondicionieris (obligāta prasība konkursā) - līdz šim nav bijis problēmu praktiski uzreiz atdzesēt saulē piekarsušu salonu.
motoriņš 1.9 dCi - komonreila dīzelis ar pastāvīgi strādājošu turbīnu. nav jāgaida kautkādi apgriezieni, kad parādās turbo priekšrocības. tā vietā turbīnai mainīgs lāpstu leņķis. skaitās 120zs/4000 un 300Nm/2000apgr.
pa pilsētu braucot max ir 5 ātrums. sestajā var ielikt kad ir jau uzņemts ātrums krietni virs 50km/h : ). nevienam kompaktklases benzīnniekam vēl neesmu izjutis šitādu kampienu apdzenot ar max pārnesumu uz 120 km/h.
No ārpuses protams var dzirdēt, ka dīzelis, bet ir manāmi klusāks kā otrais dīzeļgolfs un dīzeļa skaņa ir pavisam citāda.
tāpat arī ātruma izjūta ir pavisam savādāka, tas sakarā ar to, ka sēžot kapotu nevar redzēt un visai nopietni ir jāskatās spidometrā lai nepārsniegtu ātrumu. punktu jau man piešķieba kopā ar 20 lohu sodu. : (
ir automātiskas tuvās gaismas, esmu jau aizmirsis kā ir pirms braukšanas sākuma ieslēgt tuvos vai maksāt $$$ mentiem par gaismu neslēgšanu.
vēl par uguņiem ir tāda interesanta fīča, kā "mājupceļa apgaismojums", tas nozīmē, ka var ieslēgt gaismas, aizpogāt autiņu un doties mājās pa gaismu, pec laiciņa gaismas izrubās.
standartā 1.9 motorītim (kā jau biezākajai komplektācijai)vispār jau klāt nāk visādas ekstras (piemēram opelim standartā NAV rādžiņa un elektrisko logu pakaļā)
ir vienkāršs cd rādžiņš ar neiztrūkstošo renault vadību aiz stūres labajā pusē, tāpat ir visi elektriskie logi, kā arī eketriskā aizmugures durvju pretbērnu bloķēšana (lai sīči nevar iztrausties kad veči nevēlas)
aizmugures bagāžas nodalījumam ir uz atsperes izrullējams pārsegs (to var viegli noņemt, ja akurāt nevajag)
aizmugures beņķi smuki lokās 1+2...
interesants degvielas uzpildes risinājums - nav standarta bākas vāciņa. piebrauc tankā, iespraud pistoli un pildies : )
īpaši jāpiemin renault attālumkartes fīča:
pieejot pie mašīnas, tā nodetektē karti un liekot roku pie jebkura durvju kloķa, centrālā atslēga atslēdz durvis. katre nav no kabatas ārā jāņem arī lai iedarbinātu mašīnu. iesēdies, nospied bremzi vai sajūgu, piespied pogu un autiņš rūc. tipiska mašīna tipiskiem windows lietotājiem : ) ar to pašu pogu arī noslāpē. mašīnai ripojot noslāpēt NEVAR.
aizlēgšana arī ir vienkārša, izkāp un nospied podziņu uz jebkurām durvīm (šitā fīča manam eksemplāram gļučī, pa garantiju jau mainītas 2 nestrādājošas podziņas, bet jaunās vēl strādā) un viss. ieslēdzās arī signalizācija...
protams visas aizslēgšnas/atslēgšanas darbības var izpildīt arī no pults.
salonā ir dažas tādas kastītes, kur sakraut visādus sīkumus - tajā kastītē, kas priekšā sēdošajiem zem kajām nevaj glabāt cigaretes, jo izlīstot minerālūdens pudelei, smēķi paliek slapji. es gan nepīpēju, bet tāds fakts ņem vietu.....
ieskrējiens līdz 100 konkrētajam eksemplāram ar www. gtechpro. com mērīts nav, bet ražotājs sola 10.8 sekundes. domāju, ka tā arī ir, katrā gadījumā nav nekādu problēmu krustos ielīst kādam priekšā.
stūres pastiprinātājs ir čista elektrisks, pie kam spēks mainās atkarībā no ātruma, tobiš ātri braucot stūre grozās cietāk. protams pati stūre regulējas augstumā un dziļumā.
spoģuļa automātiskā aptumšošanās ir reāla fīča braucot tumsā pa šoseju.
tāpat ideāli strādā lietus sensors - man visu laiku stāv ieslēgts tieši lietus sensora režīms.
interesanta fīča ir elektriskā spoguļu nolocīšanas fīča, protams spoguļus var arī regulēt, bet pagriežot podziņu tie pielokās mašīnai.
bagāžas nodalījums stipri atšķiras no tradicionālo 20gadīgo mašīnu bagažniekiem - nav tradicionālā bleķa vāka : ( bagažniekā nevar iekraut traktora motoru : (
tādas lieta, kā gaismiņas ieslēgšanās gadījumā ja tiek atvērts spogulītis saulessargā ir sīkumi, bet patīkami...

+ ļoti patīk renault attālumkartes priekšrocības (izņemot podziņu gļukus)
+ oriģinālās michelin energy riepas palīdz ideāli turēties uz ceļa arī stiprā lietū. visticamāk, ka turpmāk ņemšu tādas pašas.
+ lielais griezes moments ļauj brīvi apdzīt fūres uz šosejas. tāpat arī tūļīgos bezmotora bēmēvē.... pie 120 km/h ir ~2000 apgriezienu minūtē, kur lielākais griezes moments.
+ degvielas patēriņš ārpus pilsētas īpaši neekonomējot, braucot 90-140, apdzenot kad vajag utt. ir bikiņ virs 5l/100km. (ražotāja dati ir 4.4, bet nuuuuuuuu nezinu kā jābrauc lai iekļautos) tikai pa pilsētu braucot man patēriņš uztraušas krietni virs 8 (ražotājs saka, ka varot izbraukt ar 7,1), tā vidēji ripinoties līdz šim sanāk 6-6.5, kaut ražotājs draud ar 5.4 litriem. tik un tā es uzskatu, ka tas NAV DAUDZ un pieskaitu pie plusiem.

- izskatās, ka vadītāja sēdekļa audums kreisajā malā beržas pret sāna plastmasu un iespējams jau pāris gadu laikā būs izdilis caurums.
- biezās komplektācijas trūkums - durvju aizslēgšanas ārējās podziņas gļuko - jau ir pa garantiju liktas jaunas.
- ja pasažiera sēdekļī neviens nesēž, tad pasažiera josta zitās pret sēdekļa plastmasu un tada nevajadzīgu troksni.

karoče 10 tā piesardzīgi nedodu galvenokārt dēļ durvju podziņām, gribētos dzirdēt apaļā busa atsauksmi par viņa podziņām.
visādi citādi mašīna manas "cerības" attaisno pilnībā...
 
Pirmais @ 27.jūnijs 2005 0:00
Renault kangoo 1999 Novērtējums: 2 Komentāri [3]
Nopirka šo Ķengu pagājušā gada martā, ar nobraukumu - 136000. Kopš tā laika nobraukti 35000 km. Auto tiek izmantots, kā dienesta mašīna, bet vadītājs ir tikai viens, ekspluatācijas apstākļi nav tie paši skarbākie. parasti tiek pārvadāti ne vairāk, kā 400kg lai gan atļautais svars ir 700kg. Remontu veicu kemi servisā Kr. Valdemāra ielā. Šajā laikā ķengā ieguldīti aptuveni 1400Ls, neskaitot sīkus remontus (zem 10Ls) un ja grib ieguldīt piķi - nav problēmu - jebkurā laikā, jāmaina aizmugurējie bremžu trumuļi (olas) kalotkas u. t. t. Pārsvarā viss guldīts piekarē. Vienīgais pluss šim "auto" ir augstais klīrenss. Ziemā ar kupenām nav problēmu - caurgājamība ļoti laba.
Pēcis @ 13.jūnijs 2005 0:00
Renault Laguna 2 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nu jau kaadu gadu braucu ar 2002 gada 3.0 - V6 Lagunu (nobraukums 87000km) Visumaa esmu apmierinaats, iznjemot auto uztureeshana sanaak sameeraa daarga, jo neorginaalo detalju klaasts ir visai ierobezots, un paarsvaraa naakas pirkt originaalaas detaljas no diileriem. Vispirms pasuudzeeshos un noskaitiishu jums kas ir bijis jaamaina shii gada laikaa, kaa arii kas mani kaitina shajaa mashiinaa. Esmu restaureejis stuures pirkstus, mainiijis uzgaljus (18Ls viens), vienu amiiti (45Ls – originaalais). Pie sho detalju nolietoshanas esmu pats vainiigs, jo patiik braukt aatri arii pa bedrainiem celjiem, bet ir arii shis tas sapliisis deelj kvalitaates truukuma - piemeeram, durvju sleedzene (50Ls), un indukcijas spole vienam cilindram (65Ls). Renault meistars teica, ka indukcijas spoles esot shii auto nikis, un elektronika arii neesot no taam labaakajaam. Riepu sensorus arii atsleedzu, jo tie chakareejaas. Borta kompis ir diezgan apniciigs, jo paaraak daudz runaa un dzindzina par siikumiem, kaut gan tas meedz pateikt arii visaadas interesantas lietas – piem. "inadequate tyre pressure for current speed".

Bet visumaa njemot braukt ar sho auto ir ljoti patiikami, jo ir kluss, komfortabls, stabils - uz asfalta celjiem taa turas pat ljoti labi. Arii saansliidee, un atsleedzot ESP auto lieliski turas uz celja. Auto ir Mcfersona tipa piekare, un izsvarojums arii ir labs. Domaaju, ka ja uzliktu lielaakus ripuljus, zemaakas riepas, normaalus amiishus ( – koni, vai kaut ko tamliidziigu), cietaas atsperes, un veel sho to prieksh jaudas, tad sanaak tiiri labs bliezamais auto. Originaali auto ir 207 zirgi, un no 0-100km/h tas celj 8 sek. Domaaju, ja buutu manuaalaa, tad saakuma paatrinaajums buutu krietni labaaks Shad tad ir zeel, ka nav manuaalaa kaarba, kaut gan ar tiptronic arii var tiiri labi iztikt. Blokjis velkoshajiem arii nenaaktu par sliktu, jo atsleedzot ESP nekas tamliidziigs vairs nestraadaa. ESP sisteema arii straadaa ljoti labi. Domaaju, ka taa lieliski noder dailjaa dzimuma paarstaavjiem ziemaa. Kaut arii auto ir diezgan daargas ekplutaacijas izmaksas, neveelos no taa schirties, jo auto ir komfortabls, klussi ripo paari bedreem, un ir dinamisks. Ja uzliktu 18" diskus, pie dizaina arii gandriiz vai nevareetu piekasiities. Domaaju, ka par to cenu par kaadu to vareetu notirgot neko labaaku nedabuutu – ja nu vieniigi kaut ko divreiz vecaaku. (Mobile. de identiskas Laguna 2 tirgojas par EUR 12,500)
P. S. Kaads nezin , kur var dabuut labus amiishus par sakariigu cenu prieksh Laguna II ?
sarkanacis @ 30.maijs 2005 0:00
Renault 19 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Nu tā, vispirms pakomentēju vienu citu R-19, tagad pastāstīšu par savējo. : )
Tātad R-19, 1995. gads, sedans. Pirkts Latvijā, sākumā piederējis vienam lielam uzņēmumam. Uz pirkšanas brīdi nobraukums 190 tkm. Nobraukums ticams, vienīgi dažas nianses liecina, ka tas varētu būt gan lielāks, bet nu labi.
Nopirku mašīnu nejauši, bez nolūka, ka jāpērk tieši Renis. : ) Vienkārši steidzami vajadzēja citu auto par saprātīgu cenu. Un trāpījās R-19.
Motors 1.4e ar vēbera karburatoru un rokas čoku. Uzreiz jāsaka, ka ar motoru nekādas problēmas nav bijušas, jāņem vērā, ka ar izvilktu čoku braukt nedrīkst (uzreiz pamatīgs degvielas patēriņš), labāk 1 min no rīta padarbināt un tad braukt. Braukāju gan pa pilsētu, gan ārpus tās, vidējais patēriņš vienmēr vienāds: ar 30 litriem var nobraukt 450 km.
Šobrīd esmu nobraucis 130 tkm (vidēji 37 tkm gadā). Pirms katras apskates jānomaina stabilizatora bukses, pie tam gluži vienalga kādas likt oriģinālās vai pakaļdarinājumus. Pēdējās maksā 2,50 Ls gabalā.
Visnepatīkamākās problēmas sagādā mūsu kārtīgi ziemā sasālītie ceļi. Mainīju rocenes trosītes, regulāri ar roku jāregulē stāvbremze, tā autmātiskā regulēšana pie mūsu rūsas apstākļiem nestrādā... norūsēja un nolūza izpūtējs, izpūtēja metināšana bijusi vairākkārt.
Vislielākā problēma Reņiem ir servisi. Ptfu, ptfu, ptfu, man šajā ziņā ir paveicies un ar servisu viss ir OK, neskatoties uz to, ka viņi labprātāk remontē vācu mašīnas, ar Reņiem galā tiek un korekti bez mistiskajiem detaļu un darbu izcenojumiem... : )
Gandrīz aizmirsu... pirmajā rudenī pēc auto iegādes nokļuvu uz 100 gadus neremontēta grants ceļa pa kuru spiestā kārtā nokratījos 20 km. Rezultāts: abas aizmugurējās amortizatoru bukses pagalam. Atsevišķi bukses nav dabūjamas, tikai kopā ar jaunu amortizatoru pa 30 Ls gabalā... Neies cauri, izmērījām bukses izmērus, atradu kaut kādas cietas Forda bukses (2,20 Ls), lieko platumu servisā nozāģēja nost un rezultāts labāks nekā no rūpnīcas: esmu aizmirsis par aizmugures buksēm. : ) Kas ir diezgan aktuāli, jo patīk jau man tie grants ceļi...
Par mašīnas plusiem nav gari ko teikt: droša, uzticama un nav man vēl nācies palikt kaut kur uz ceļa. Viss pārējais kā jau citām mašīnām... eļļas, zobsiksnas, filtru maiņas. Trim riteņiem nomainīti gultņi. Pēc tam, kad radās problēmas lietainā laikā no rīta piedarbināt mašīnu, nācās nomainīt sadalītāja vāciņu. Kas vēl... mainītas ģeneratora oglītes, izpūtēja gredzens starp kolektoru un izpūtēju, abi atsperu atbalsta gultņi, viens lodbalsts un viens stūres stienis. Stūres pirksti vēl joprojām savā vietā.
Ar pārmērīgu detaļu dārdzību neesmu saskāries. Tāpat kā vāciešiem arī Reņiem var dabūt atbilstošas kvalitātes lētās detaļas... jāmaina būs 2x ātrāk. Par poļu ražojuma izpūtējiem nerunāsim... 2 ziemas, tas ir ļoooti daudz.
Tas arī apmēram viss, jo visu tāpat nevar uzrakstīt.
Šo, jāsaka, diezgan nejaušo auto iegādi nenožēloju... Visādā ziņā sliktas atmiņas nepaliks.
R-19 @ 15.novembris 2004 0:00
Renault Laguna 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Taa nu sanaaca, ka iznaaca man iegaadaties Renault laguna autinu ar 3.0 motoru. Braucu varbuut kaadas divas nedeelas!Pagaidaam iespaids labs!Jociigi likaas tas, ka sim auto ir diezgan"cieta"stuure!Nezinu vai tam taa ir jaabuut???????Apriikojumaa ir viss iespeejamaa elektronika - saakot ar elektriski reguleejamiem seedekliem ar atminu!
Par dzineeju veel gruuti spriest, jo neesmu veel neko skruuveejis nost, pagaidaam!Ellu it ka arii nekur veel uz dzineeja neredz!Laikam jau visiem lielajiem dzinejiem "lielais ceeliens"ir peec 3 tk. apgriezieniem!Peec tehniskajiem datiem rakstiits, ka 100 km lielu atrumu var attistit 8 sekundees, bet man vien taa skiet, ka sanaaktu visas 7sek. Kas likaas paarsteidzošs ir tas, ka bendzīna patēriņš uz100 km ar visu auto mocishanu ir 11 l kopa pilseeta un uz štrāses!Autinam ir arī garā kārba - ar otro ātrumu 100 - "120"- "varbuut", neesmu taa veel tik ttraki meeģinājis, nedaudz žēl, bet gāzes atmetējs vēl ne reizi uz otro ātrumu nav nostrādājis!
Gribeetu zinaat, varbuut kaadam veel kaadreiz muuza ir bijusi darīšana ar šo "mežoni", jo autiņš pagaidām ripo normāli!
Starp citu diezgan kaitinošs ir vācu valodā runājošais kompis, kas visu laiku atgādina, ka man tur kaut kur nestrādā kaut kāda stāvgaismas lampiņa, tad jau uz stenda man izstāstīs!Ja kas, nav nemaz tik slikta lieta, jo durvju neaizveeršanas gadījumjā vai arī citu sīkumu gadījumā kompis tev to pasaka!
Nav arii ne jausmas par auto detaļu cenām un to pieejamību šrotos!
Tajaa pashaa dienaa bija iespeeja pasēdēt arī 1999 gada lagūnā, kur jau ir uzstādīts 2.0 16v motors, kuram jau komplektācijā nāk savādāka kārba, kā arī dzinējs droši vien savādāks!SAlīdzinājumā ar 3.0 motoru, šis autiņš 300 metru skrieshanās distancē zaudēja apmēram 2.5 mašīnu garumus!Bet vispār vizuāli autiņi ne ar ko neatšķiras, arī saloni ir identiski!
Runājot par šī autiņa uzvedību uz Latvijas ceļiem, grūtri spriest, jo autiņš ir sēdināts ar diezgan pacietu piekari, taču apmierina, visu jau nevar gribeet!
Runājot par komfortu salonā - dodu 10 balles, jo neskatotie uz 'vizuāli nelielo kuzavu salona ietilpība ir diezgan paliela, kas komplektācijā ar ādas salonu mani pilnībā apmierina, jo arī pasažieri uz aizmugurējā sēdekļa var komfortabli justies!

kapacs @ 23.oktobris 2004 0:00
Renault 19 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
motors: 1.8 16v
patērē (skatoties kaa brauc ;p) ~ 10/100
nobraukums, ja var ticēt spidometram - 29040
Par eertiibaam nesuudzos.

-
Jaunas redzerves daļas ir dārgas, bet lietotas atrast pagrūti.
Stūres pirksti jāmaina ~ 1-2x gadā (laikam padaudz stūri uz vietas griežu)
Latvijā ne1 tādus auto netūnē (ja gribi kādu spoileri/bamperi, tad tikai uz pasūtījuma)
Pēc ziemas parādās daži jauni rūsas pleķi, bet mazi.
+
itkā viss apmierina, izņemot tos dažos mīnusus.

Braukāju jau 2 gadus.

Ieteikumi?? Arī renault ir mašīna.
 
SpokS @ 3.oktobris 2004 0:00
Renault 19 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Gribeju nedargu, ekonomisku autinu, pavasaris naca, nopirku par 1300e. Aprili. Nobrauciens bija apbrinojami mazs - 62000!!! Bet motors un salons to apstiprinaja. Auto bija kadu laiku pastavejis, bet laba kartiba. Dzinejs 1.4, 3 durvis.
Nobraucis esmu 12000 un jasaka ka esmu apmierinats. Pedeja laika tikai gribas kaut ko nipraku, bet ja salona 2 cilveki, ari paskriet var.
Labi, +/-

+
ekonomiska, 6/100 (vidējais)
erts salons, likas ka bus mazaks
bagaznieks ~380 l
laba vadamiba


-
ekonomija beidzas pie 110-115km/h
dargas rezerves dalas


maris @ 27.septembris 2004 0:00
Renault Laguna 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Isteniba Laguna ir 2004. gada, bet tadas opcijas te nebija : ) Ko lai saka - vajadzeja nopirkt savam zakim jaunu auto par salidzinosi nelielu budzetu. Apskrienot tirdzniecibas vietas, sanaca ta, ka neko pratigu nevar dabut, bet Laguna vismaz ir pietiekami liela un ari dizains pienemams. Ta ari palika mana izvele pie Lagunas. Panemu pasu letako versiju, kas beigu beigas izradijas pat loti pieklajigi nopakota. Ja nenem vera mazo motoru (1.6l), tad parejais ir ok - visi el. logi, lietus sensors, manuala karba, kruizs, ka jau visiem reniem ari pie stures vadama audio sistema, 16" ripuli un pat atdzesejams bardachoks : ) Patikami ir ari fakts, ka ir padomats par drosibu - ir gan prieksejie airbagi, gan ari sanu. Nedaudz nepatikami, bet pie ta ir japierod ir skanas signals, kas paliek tikai skalaks, ja neesi piespradzejies - no otras puses tas pat ir labi. Kas man patiesi nepatika - ka auto uzvedas uz cela - diezgan nestabils. Ipatnejiba - nejut atrumu. Man ir bijusi dazadi auto, gan sportiski, gan dizeli, gan jauni, gan veci, bet sis auto izcelas ar to, ka vinam atrumu vispar nejut. Degvielas paterins ir paliels, bet to var izskaidrot ar to, ka mazs motors, bet pasa bundza pietiekami liela - ir ko vilkt.

Nezinu ka bus turpmak, bet pagaidam meicha tiiri apmierinata
tapatvien @ 25.augusts 2004 0:00
Renault thalia 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Nopirkam sogad jaunu renault thalia par 5800 ls. Ta neko autins ar kondiciionieri un elektriskiem logiem. Pat centrala atslega ari ir klat. Tikai renault firmas parstavji vismaz valmiera ir galigi lohi. Tur nebrauciet nekada gadijuma. Masinu jums janem pat neizmeginot kada ta ir barauciena, Murgs gatavais. Tepikisi un visi siki lorini japerk atseviski. Pat motora vaks 2004 gada atstutejams ar bomiti. Lampina zem motora parsega nav, Nu ziniet visa salona 8o procenti cieta plastmasa, Ja ir mums tgad jauns autins kurs noteikti pec pieciem gadiem grabes ka negudrs.
zita @ 8.jūnijs 2004 0:00
1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti