Renault Megane Classic
1997
Novērtējums: 6
Bija `97 Megane ar 1.6(veco) motoru. 5 gados tika nobraukti 280tk. km., līdz tika veiksmīgi ielikts purnā Volvo smagajam pretējā joslā. Mašīna lupatās, bet tā kā persona bija piesprādzējusies, tika cauri ar izbīli (pat bez zilumiem). Bija skaidrā. Droša mašīna, ko tur piebilst. Mīksta gaita, kā pīlei. Motors labs, uzticams, velk pietiekami, nekas īpaši nav jāuzmana. Taču to nevar teikt par piekari, diezgan vārga (klasika- lodbalsti, stūres uzgaļi un bremzes) plus mīl rūsēt visādi loriņi, kas satiksmes drošību neuzlabo. Arī krāsa neizturīga- uz sliekšņiem tā pazūd jau pirmajā gadā. Tā kā bija sasista un metāls daudzviet bija brutāli atplēsts vaļā, tad varēja labi redzēt, ka bija sākusi rūsēt pat tādās vietās, kur mitrums it kā netiek klāt. Līdz 10gadiem normālā paskatā tā mašīna nenodzīvotu.
Un vēl- priekšējiem sēdekļiem mēdz priekšējā daļa "nolūzt" uz leju, jo neveiksmīga sēdekļa konstrukcija un tiek pārplēsts tas lateksa mīkstums. Sevišķi, ja bijis resns braucējs.
Bet oriģinālās daļas bieži ir lētākas par neorģinālajām vai vienādā cenā, tas parasti priecēja, jo izturīgākas par "kreisajām". Tas īsumā viss.
Aviators
@ 31.maijs 2004 0:00
Renault 21GTS
1990
Novērtējums: 8
Jā, vispār ar šo auto nobraucu tikai knapi gadu, bet tas galīgi nav rādītājs, vispār viss bruka un juka... Bet, jāņem vērā tas, ka mans auto bija 5 gadus Rīgas Taksometru Parka rīcībā.. Hehehehehe.. BET lai arī cik tas bija nojāts, komforts tajā braucot, ēdot, mainot drēbes, knie..... joties, kā arī guļot bija ideāls.. Man bija 1,7 karburators. Salons kolosāli pārdomāts, īpaši aizmugurējie sēdekļi, kurus varēja salocīt pēc sirds patikas.. Auto bija arī vērā ņemamas caurgājības spējas.. Tad kad bija lielie plūdi 2002 gada rudenī, dodoties visai ekstrēmā braucienā uz Mangaļsalu, atpakļceļā nācās braukt tā, ka ūdens nāca haubei pa augšu pāri. Jāsaka, ka ļoti jauki izskatījās dzeltenie miglinieki zem ūdens.
Nu slavēt jau varētu daudz, īpaši dzinēju, kolosāli nostrādāti agregāti. Manam auto spidometrs bija apstājies pie 432 tūkstošiem, zato motors gan gāja uz nebēdu. Drusku dūmoja, ja grieza akurāt ārā otrajā robā.. Vot, vispār auto uz goda, bet IR viena problēma.. Neviens NEJĒDZ šos auto remontēt. Visiem tikai padavaj BMW un Mercedes, bet tiklīdz jādomā ar galvu, tad ir viss.. Autinji ir kolosāli nostrādāti, viss ir izrēkjināts un atstāta rezerve.. Labi, lai nu paliek, bet par tiem remontiem, es atradu vienu veci, kursh ir baigais monstrs. Strādājis Euro Auto, mācījies Francijā rūpnīcā par servisa meistaru utt., utjp... Nu vienvārdsakot viņš par Reņiem zina visu, nu vismaz tā liekas, pats arī nenormāls fans.. Nu nezinu, moš mani izmetīs par šo tekstu no šejienes ārā, bet es reāli zinu, cik grūti ir dabūt normālu meistaru vispār, kur nu vēl tādu, kas kaut ko rubī.. Tā īsumā, ja ir interese par to veci, tad zvaniet 9554582 Dans. Vinja serviss atrodas pie Buļļu vairumtirdzniecības bāzes. Varu teikt, ka vinju pazīstu jau 4 gadus, piecakarējis nav ne reizes. Ir pie vinja vestas arī Laguna pirms pirkshanas diagnosticēt, remontēti 19, karoče darīts viss ar Renault. Mans Reņa motors piedzīvoja viņa vadībā kapitālo, gāja kā nezvērs..
Vive la Renault!!
@ 22.februāris 2003 0:00
Renault Megane Scenic
1999
Novērtējums: 8
Pirmkārt par izvēli
Pirmā izvēle bija jauns (varēju finansiāli pacelt) vai mazlietots. Paliku pie mazlietota, jo, pie praktiski līdzīgas lietošanas vērtības, maksājumi ir divreiz mazāki (līzings, apdrošināšana). Kā arī autinju varu remontēt tur, kur vēlos nevis oficiālajā servisā, kur dažos regulāro apkpoju izmaksas ir ļoti nesamērīgas.
Otrkārt man bija vajadzīgs autinjs, kur pakaļēja sēdeklī var ielikt bērnu sēdeklīti un divus pilnvērtīgus pieaugušos (jeb trīs pilnvērtīgus pieaugušos), neiziet no kompaktklases ģeometriskajiem izmēriem un iegūt lielu bagāžnieku.
Alternatīvas bija Renault Megance Scenic, Opel Zafira, Peugeot Picasso un Fiat Multipla. No koncepcijas viedokļa Multipla manuprāt ir fantastisks autinjš, bet jāpērk jauns (lietotu negribējās un tādu arī nebija). Picasso lietotu tirgū nebija (un man tas dizains īsti nepatīk). Zafira mazlietotie bija krietni bija salīdzinoši jaunāks modelis un maksāja krietni dārgāk.
Tā es kļuvu par divi gadi veca labi nopakota Megane Scenic īpašnieku. Pēc gandrīz 2 gadu ekspluatācijas dalos ar iespaidiem.
Ekstras: AC, elektriskie logi (priekšā), elektriski un apsildāmi spoguļi, apsildāmi beņķi (priekšā) un !!! elektriski apsildāms vējstikls. Pēdējā ir fantastiski noderīga ekstra – atsaldē vai nožāvē stiklu ātri un jebkuros apstākļos – iesaku un nākamo autinju meklēšanu tikai ar tādu. Vienīgas mīnuss – ja saule ir zemu, tad tas stieplīšu tīkls atspīd un traucē skatu.
Salons:
Plašs un ērts. Daudz vietas kājām aizmugurē. Blakus pasažiere var izstiept uz priekšējā paneļa un demonstrēt savu kāju daiļumu : ))) Trūkums šim konkrētajam eksemplāram bija minimālās beņķu regulēšanas iespējas. Iespējams izņemt un variēt ar aizmugurējiem beņķiem. Sīcim patīk fīča, kad vidējais beņķis tiek pastums uz priekšu gandrīz starp priekšējiem.
Motors: 1,6 l 16V
Nav nekāds dižais vilcējs, bet, ja kārtīgi izgriež (>3000 rpm), dinamikas pietiek (protams pilsētā, nevis paātrinājumā 100- >160 kmh). Jaudas trūkums jūtams, kad ieslēdz AC vai salonā sēžot 5 rumpjiem.
Salīdzinājumam 1,7 8v (no R21) likās stipri elastīgāks un ar lielāku griezes momentu mazos apgriezienos.
Ātrumkārba:
Varētu būt labāka - kusībā, pārslēdzoties uz leju, ir grūti iekabināt 1 un 2 robā. Izlīdzos ar starpgāzi.
Gaitas īpašības:
Balstiekārta salīdzinoši cieta - lieki nešūpojas un var braukt dinamiski. (vakar lieku reizi to pārbaudīju - braucot uz Rīgu no Jelgavas caur Ozolniekiem, tumsā un nezinot ceļu, pagriezienu uz jauno Jelgavas šoseju pamanīju pēdējā brīdi. Rezultātā pasažiere aizmugurējā sēdeklī bija nomesta uz grīdas (burtiski), bet man pie stūres nelikas ka autinjs taisītos apvelties. Tomēr brīžiem gribas kaut ko mīkstāku.
Izsist cauri praktiski nav iespeejams - aizmugurē stāv torsioni (starp citu aiznem maz vietas no bagāžnieka).
Mīnuss ir īsā riteņu bāze (nepagarināta Megane), kādēļ uz “pumpaina” zemesceļa brīžiem iznāk lēkāt kā kazlēnam.
Uz Latvijas ceļiem ar 120 kmh var justies pietiekami komfortabli.
Degvielas patēriņš – pēc papīriem nepilni 8l ārpilsētas ciklā un ~ 9l pilsētā. Šie cipari ir sasniedzami, bet praktiski neizpildās. Autinjā ar komforta elementiem un Latvijas apstākļos reālie cipari ir lielāki: vasarā pie vainas AC, ziemā – sniegs, ziemas riepas, visas iespējamās apsildes. Reālā ekspluatācija notiek pamatā pa pilsētu un vidēji rēķinos ar 9-10 L neatkarīgi no sezonas.
Resurss:
Pirkšanas brīdī noskrējiens bija 45tkst. Šobrīd pēc 1,8 gadu ekspluatācijas – 75tkst.
Ja neskaita eļļas maiņas servisā ir būts 1- reiz (regulārā apkope 60 tkst. ), kas izmaksāja
140 LVL – motora eļļa, transmisijas eļļa, bremžu škidruma nomaiņa, bremžu kluči, izpūtējs, stabilizatora gumijas. Nākamais plānotais ir pie 80 tkst nomainīt sadales siksnu (neticiet servisa grāmatiņā rakstītajiem siksnu resursiem – tik ilgi neiet. ). Ja mainīt pēc pilnas programmas (arī piespiedēja rullīšus un gultņus) ~70 LVL, ja tikai siksnu, tad ~25 LVL.
Nomainīju arī akumulatoru uz Bosch Silver Plus – 36 LVL
No tā visa defekts ir tikai izpuvušais izpūtējs un beigtās stabilizatora gumijas, citu problēmu nav bijis (vēl divas izdegušas lampiņas).
Pārrunāju ar taksistu, kuram tāds pats Scenic ar noskrējienu 350 tkst. Taksists apgalvoja, ka sevišķu problēmu neesot, tikai katru gadu jāmaina stabilizatora gumijas. Šim vēl stāvot oriģinālie amortizatori.
Cits
+ pamatīga kartera aizsardzības panna
+ salīdzinoši augsts klīrenss
+ ja izņem pakaļējos beņķus, var pārvadāt arī lielgabarīta mantas
+ neinteresants zagļiem (tas nozīmē zemākas apdrošināšanas likmes)
- augstaas seedvietas deel neredz dalu no spidometra
- redzamibu uz labo pusi ierobezo paplatie jumta balsti un atpakalskata spogulis, kas iznak tiesi acu augstuma.
- nav seviski eerti priekshejie benkji
- varētu būt labāka šofera darbavieta
- mīksta laka – ļoti viegli saskrāpēt vai citādi sabojāt.
Par ergonomikas trūkumiem un citiem sīkumiem, kurus nebūtu bijis grūti novērst, no ideāla noņemu 2 punktus.
apaljais_buss
@ 9.decembris 2002 0:00
Renault kangoo 1.4 benzīns
1999
Novērtējums: 7
Mašīna ar 1.4 benzīna motoru , 4 durvīm (t. i. 1 sānu bīdāmās labā pusē), elektriskiem logiem, ar atsevišķu audiosistēmu, viengabala pakaļējām durvīm- tika nopirkta jauna kā darba automašīna 2000. gada martā, kad arī sākās tās ekspluatācija. No 2002. gada marta, kad beidzās operatīvais līzings tā ir mana personīgā ģimenes mašīna- kaut gan arī pirms tam tika lietota gan darbam, gan ģimenei. Braucējs esmu no paša sākuma tikai es viens. Smagas kravas daudz vestas netika, tā kā piekarei lieli pārbaudījumi nebija. Uz šo brīdi 2,5 gadu laikā nobraukums ir 118 000 km.
Sākumā par pozitīvo, jeb kas patika:
1)Plašuma sajūta salonā – ļoti svarīgs moments, ja ir jādzīvo vairāk pa mašīnu. Plastmasas negrab. Kolosāli pārredzams ir ceļš - Tu esi augstāk par citiem!
2)Lielais plaukts priekšā pie griestiem –brīnišķīga lieta- braucot nekas nekrīt uz galvas, jo ir mala. Vispār ir pietiekami daudz kabatiņu sīkām mantām(nebija arī pasažiera air bag, kur ir bardačoks)
3)Salīdzinoši ērta ir sēdēšana pakaļējā sēdeklī 2 cilvēkiem- vairāk vietas nekā Citroen Berlingo un P. Partner .
4)Liels plus saspiestās autostāvvietās ir bīdāmās sānu durvis. Esmu dzirdējis, ka tās bieži čakarējās – taču bieži tās eļļoju un tīrīju sliedes un slēdzeni – varbūt tāpēc nebija problēmas.
5)Izņemams pakaļējais sēdeklis, kas ļauj pārvadāt 1.80 m garu priekšmetus pie aizvērtām durvīm.
6)Liels bagāžnieks 600l, ietilpība vienreizēja. Ļoti laba mašīna ceļošanai ar ģimeni.
7)Visvairāk man bija prieks par to, ka mašīna perfekti turās uz visa veida ceļiem- stabilitāte ir vienreizēja(iepriekš braucu ar Audi 80). Arī ziemā ir grūti “samest” līkumos pakaļu, bet kad tas notiek - ir grūti izlīdzināt.
8)Ar piekari problēmas nebija, kaut braucu daudz arī pa sliktiem grants ceļiem – bet varu teikt, ka mašīnai tas nepatīk(skat. tālāk)
Kas nepatika un problēmas:
1)Mašīnai ar augstu virsbūvi un lielu pretestību motors 1.4. ir dikti par vāju – pilsētā to vēl nejūt, bet uz trases pēc 80 km/h ar apdzīšanu tīrās mocības – stipri jāpierod, vēlāk jau nekas!Jaunākiem modeļiem ir motors 1.6 (16v) un 2.0 varbūt ar tiem būtu labāk.
2)Labi motors velk uz zemiem apgriezieniem – var sākt no 2 pārnesuma, bet pie apdzenot prasās vienmēr pārslēgties uz zemāko - dorši vien tāpēc , spiežot dikti pie apdzīšanas ar 4 pārnesumu ap 120 km – manai mašīnai caursita kaut kādu blīvi uz ātrumkārbu un uz sajūga diska tecēja eļļa – sajūta ka “slīd” sajūgs. Remonts – jauna sajūga komplekta maiņa ap 150 Ls. Tāpēc labāk, ka ir tahometrs – man nav. Jaunākiem modeļiem ir visiem
3)Vēl interesanti – nevajag braukt ātri caur dziļām peļķēm , citādi ūdens iekļūst ātrumkārbā caur ventilācijas šahtu (mazs plastmasas “kubiciņš” ar caurumiņu sānos motortelpā uz ātrumkārbas). Par to liecina, tas ka strauji(praktiski tūlīt pēc fakta)kļūst grūti ieslēgt 1. pārnesumu, tad 2. u. t. t. kamēr vispār nav ko darīt ar ātrumkloķi. Pats pārbaudīju 2 reizes, ka tas tiešām ir tā. Tad jāmaina steidzīgi transmisijas eļļa citādi jājauc ātrumkārba un , šķiet, ka jāmaina sinhronizatori - īsti nemāku pareizi nosaukt. (Reno servisā eļļas maiņa un eļļa kopā 35 Ls). Man stāstīja, ka tas attiecās tikai uz motoru 1.4.. Protams, arī kad mazgā motoru, ventilācijas šahta jātaisa ciet (lasi; jāaizbāž ar lupatiņu)– tāpēc, ja to nezin, tad labāk mazgāt Reno servisā. Protams kompis arī jānosedz(“telefona klausule” zem motora pārsega)
4)Uzliktais akumulators ap 35 Ah ir par vāju – ja strādā visas elektrosistēmas - galvenais – ir pakaļējā stikla apsilde, tad ir risks, ka nākošā rītā nevarēs pielaist mašīnu (man tas notika no paša sākuma- akumulatoru u. c. pārbaudīju - viss bija okey). Tāpēc vakaros pēc ilgas braukšanas , pirms izslēgšanas jāpadarbina mašīna tukšgaitā ar izslēgtām elektroierīcēm.
5)Par piekari – mašīna ir cieta, pa grants ceļiem baigi krata, varbūt tāpēc pēc gada, pēkšņi, kādā rītā nevarēju iedarbināt – servisā uzzināju, ka ir pārlūzis kabelis no kompjūtera. Vēl ap 70 000 mainīju labās pusass gultņus. Amortizatori (un bukses) turās labi – nav vēl mainīti, kaut gan laikam drīz pakaļējie amīši būs jāmaina. Arī patreiz automašīna iet klusi- nav nekādi piekares defekta trokšņi. Cenšos šajā ziņā būt ļoti uzmanīgs.
6)Liels troksnis salonā – tērēties uz dārgu audiosistēmu nav nozīmes, jo tik un tā to nedzirdēsi jau pēc 70 km/h,. Kaut gan man patīk orģinālā audiosistēma ar pogām zem stūres – baigi ērti žēl, ka man nav. Patreiz pēc 100 000 aukstumā sāk čīkstēt pakaļējās durvis.
7)Mašīnai ir spēcīga krāsns, bet ziemā problēma apsildīt aizmugurējos sēdētājus – tāpēc nevajag piekrāmēt priekšējo sēdekļu apakšas, lai pa tām cirkulē gaiss. Zem temperatūras 10-15 grādi zem nulles – mašīna silst tikai braucot, bet stāvot atkal salonā kļūst auksts. Prasās webasto autonomā krāsns. Par priekšējo sēdekļu apakšu pielādēšanu - tas "nepatīk" arī jostu drošības sensoriem, kuru vadi iet zem sēdekļa - laiku pa laikam iedegās simbols uz paneļa, ka nestrādā air bag.
8)Ziemā jau zem 0 grādiem – manai automašīnai salst ciet sānu bīdāmās durvis par spīti visām iespējamām eļļošanām. Iespaids tāds, ka aukstumā pilnībā neizbīdās centrālās atslēgas poga. kad iesilst atsāk strādāt, bet ja izslēdz motoru kaut uz 3 min atkal aizsalst.
Un kurš ir izdomājis palikt rezerves riteni ārpusē, apakšā tas droši vien dzīvojis Francijā - mainot rokas paliek baigi netīras, pa ziemu ritenis ir netīrs , un tad vēl tā neērtā riteņu atslēga.
9)Tas foršais pakaļējais sēdeklis, ko var izņemt ir baigi laba lieta – bet nežēlīgi smags , ja ir pilnībā jāizņem. vajadzīgs liels spēks, lai viens cilvēks izņemtu.
10)Vadītāja sēdeklim prasās vairāk regulēšanu iespēju man augums ir 186 cm, bija grūti pierast pie sēdekļa, ja par tuvu durās ceļgali pie priekšējā paneļa, ja tālāk parāk jāizstiepj rokas - ņēmu ārā pelnu trauku, kas atrodās pretī ceļgalam.
Uz beigām jāpiebilst, ka ekspluatācija bija pie vienmērīga braukšanas stila – pilsētā braucu mierīgi, uz trases netrakoju parasti braucu ap 95 – 110 km/h. Kaut gan ziemā patīk lietot pagriezienos rokas bremzi un vadāmo sanesi. Starp citu, mašīna ar to labi vadās. Benzīna patēriņš atbilst uzrādītajam tehn. datos apm 7-8 l/100 km.
Vēl daži ieteikumi; man liekās, ka ērtāk lietot ir dalītās pakaļējās durvis- ar lielajām vienmēr jāskatās vai kāds aizmugurē neapstāsies par tuvu. Noteikti pirms pirkšanas painteresējaties, kuri logi ir atverami un kuri nav – vasarā ir problēmas ar vēdināšanu, jo logi bīdāmās durvīs neverās. Visforšāk būtu kondicionieris - man nav!
Pats gribu un iesaku kartera aizsargu –mašīna augsta, bet reizēm tāpēc pārvērtēju tās iespējas. (bet sorry - maksā 90 Ls!) No papildaprīkojuma obligāti ir vajadzīgi dubļusargi riteņiem – parastie mazie, kas orģinālie maksā 10 Ls katrs, bet labi aizsargā mašīnas sliekšņus un rūpējās par to, lai tik briesmīgi neapmet pakaļējo stiklu – citādi lietus laikā pakaļējam logu tīrītājam nav jēgas. Ļoti uzmanīgi iesaku braukt pa grants ceļiem – jo tā vien liekās, ka lielais automašīnas priekšējais stikls to vien dara, kā pievelk akmeņus - pēc pirmajiem 3 caurumiem sāku uzmanīties - tas ir piebremzēju, ja pretī nāk mašīna un nelienu pakaļā aiz muguras braucot. Prātīgi ar braukšanu atpakaļ gaitā – kaut kāda nesaprotama aklā zona kreisā pusē aiz šofera - pilnīgi prasās sensori. Jāņem vērā, ka lielie sānu spoguļi saplaisā no triecieniem, braucot pa bedrēm. Vēl – vajag no papildaprīkojuma bagāžnieka gumijas segumu – citādi katrs nieks ir jāpiesien. viss slīd pa grīdu.
Secinājums. Ļoti labs kompromiss cilvēkam kam vajag mašīnu darbam un arī ģimenei. Mašīna ir ļoti vienkārša, izturīga, piedod daudz kļūdas vadīšanā, bet gribētos teikt, ka vairāk predzēta vīrietim nekā sievietei.
kaamic
@ 26.novembris 2002 0:00
Renault 19
1989
Novērtējums: 7
Pats vecākais ja nemaldos R19, kads vispar ir. Ar 1.4 karbospēku. Nav jau nekads superturbolux, bet viennozîmîgi franču onkas uztaisîja tam laikam absolûti normalāko caaru. Salidzinajumā ar bestselleru G**fu- nu iesēþoties tajā man liekas - welcome, back in past! Biski gan besî, ka mans atradums (nāk no kādas Vidzemes ciemata) pēc modifikācijas ir tāda relikvija ko neviens normāli pat internetā nepiemin (ar vienu izcilu izņēmumu), tāpēc par atsevišíiem elementiem var komunicēt tikai ar citiem satiktajiem Renaultu cilvēkiem, bet tā kā neesmu parākais skrûvgriezis, tad varu iztikt.
Par + un - viennozîmîgi uzskatu ka ar to naudu (mans elements, nu vidējā stāvoklî
Oskarz
@ 15.novembris 2002 0:00
Renault 21 (GTX, GSE, TSX neatceros)
1987
Novērtējums: 7
Pilniba piekritu ieprieksejam autoram
Man bija 1,7 ar kat kadu GSE, GTX vai tamlidzigi kodu. (Tads pat motors ir dalai Volvo 460).
Motors bija pietiekami elastigs un jaudigs (saja zina labaks ka patreizejais Megane Scenic 99 16v 1,6). Tehniskaja zina loti vienkars, bet dross - izjaukt un salikt var bez seviskam zinasanam.
Visas elektribas problemas noversu izpusot dzineja nodalijuma 1 balonu ar mitrumu atgrudosu aerosolu - 2 sezonas bez problemam. Kompis lauj pieskilt jebkuros apstaklos.
Fantastiska torsionu piekares energoietilpiba - izsist cauri nav iespejams pat smagi piekrautu.
Citi +
Neviens nezog
Ja javerte autinja abilstiba manam konkretam lietotaja (ekonomisks gimenes cilveks, kuram patik lieli auto, bet patik braukt straujak par pensionetu opi) prasibam : (cena, komforts, ietilpiba, zaglu drosiba, uc) - lieku 10.
Vertejot pret kadu nesasniedzamu idealu - 7 (loti labi)
apaljais_buss
@ 14.novembris 2002 0:00
Renault 21Nevada2.2iGTX
1986
Novērtējums: 7
Beigas
Dazu svarigako detalu cenas (kuras ari tika nomainitas 4,5 gadu laika braucot virs 30tk gada): zobsiksna -10-12Ls, prieks. gultnis 32Ls, aizm. amort. (specials, ar atsperi virsu, jo kravinieks tomer -57Ls), radiators (misina, lodejams -100Ls), pusass arejais sarnirs(atsev. mainams) ~30Ls, lambda zonde 29Ls, izputeja pakalejais gabals walker -40Ls, lodveida balsta sarnirs prieksa -10Ls, pr stikls55Ls(sabojaja mazgatuve!!!), bremzu kluci pr. 9Ls, ...
Masina tehnisku iemeslu del nav braukusi tikai 2-3 dienas so gadu laika, dzineju vada kompis, t. i sprici, aizdedzi, utt., ja spararats griezas, lec jebkura temperatura. Man loti patikas, braucu lidz 2002g. maijam. Apskates gaju ar pirmo reizi, 1 bija par rusu un ellas nopludem. 1 reizi atkartoti bija jamaina balsta sarnirs.
Gribeju nopirkt tadu pasu jaunaku, neizdevas, jo neviens negribeja vest!! ;- ((( Erts, komfortigs gimenes auto ar normalu jaudas rezervi(2-2.2l) par labu cenu. Ir 2ldizeli. Man bija kantainais dizains, bet kops 91 g ir apaligs. 1,7 motors varetu but pavajs. GTX ir labs! P. S. Sis exemplars vel atpusas garaza un par simbolisku cenu gaida nakamo saimnieku.
JanisB
@ 14.novembris 2002 0:00
Renault 21Nevada2,2iGTX
1986
Novērtējums: 7
Sakums
Iegadaju 97. g vestu noV par ~2200$ ar 190000 . Videja klase(razo86-93g(-95Turcija)), si modela salidzinamie konkurenti ir vecais VWPassat vagons, Mazda 626vagons...
Universals ar daliti(1:2) nolaizamu aizmugures benki un bagazas parsegu, jumta lokiem, centralo atslegu, servo sturi(past), el logi prieksa, 5 atrumu m. karba, benz(95E) motors ar kat. un sprici (2165cm, 107Zs 8 parastie varsti), kompi- novietots gareniski. Velkosa prieksa. Braucama auto masa esot 1165kg, ar visu kravu ap~16**
Labas lietas: erts, ietilpigs salons, miksti velura benki(vaditajam - 3 v regules, nodilums nav ipasi manams), daudz vietas aizmugure, nolaizot aizm. benkus veidojas kravas telpa ar gludu, miksti polsteretu gridu ap 1.78m garuma, var erti gulet 2,5 pasazieri - ritenu arkas praktiski netrauce, jo aizmugure torsionu piekare un amortini ir gulus zem gridas!! Rezerves rats normala izmera(185/65R14, ziemai 175/70R14), atrodas zem mikstas gridas. Atrumi sledzas precizi, likumos ipasi negazelejas, ieskrejiens normals(ap10s-100), jo lielakais neturbo 8v motors sim modelim. Paterins ap 7l pa soseju (110km/st), pa pilsetu ap 10.
Slikti: mulkiga konstrukcija prieksejam stabilizatoram kamdel buksu gumijas(2gab-9Ls) bojajas pec 10tkkm, ar vietejo meistaru tjuningu iet jau 50tk. Ruse slieksni, dazas vietas uz dibena, ari lonzeronos, aizmug. durvu apaksas mala. Jauns pastaisits slieksnis ar pieliks. maxa 30Ls. Iespejamas citas popularas francu auto vainas - ellas, tosola nopludes, elektribas gluki - galvenokart salitas ziemas del.
JanisB
@ 14.novembris 2002 0:00