Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Subaru Legacy 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Braucu ar diezgan jaunu Subaru Legacy universali nu jau vairak ka gadu. Ka galvenos minusus varu minet mazo salonu, kas laikam ir piemerots japanu miesasbuvei. Tas laikam ari ir vienigais minus. Auto piemit lieliska vadamiba neatkarigi no cela apstakliem. Esmu braucis uz 110km/h pa celu, kuru klaja 15cm sniegs - fantastiska stabilitate, ja vien nav bailes no nelielas sanslides. Ja brauc uz 100km/h, tad degvielas paterins ir 7/8l, bet ziema nedaudz vairak. Diezko ekonomisks laikam tas neskaitas, jo motors ir tikai 2.5l. Tapat parsteidz salona kvalitate - loti labi materiali un laba montazas kvalitate - nekas negrab un necikst. Vel viens minus ir stereosistema, kuras skanas kvalitate ir vissliktaka no visiem jauniem auto, ar kadiem esmu braucis.
nikotins @ 17.janvāris 2006 0:00
Subaru Legacy 3.0 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Tā ir mašīna braukšanai ikdienā, kurā ir jūtama rallija smarža. 245 Zs, patstāvīga 4 riteņu piedziņa, cietā piekare, tai pat laikā arī praktiskas dabas labumi kā automātiskā ātrumkārba, navigācija, ādas sēdekļi, utt.
Žēl, ka nav sānācis pabraukt ziemas apstākļos. Varētu izbaudīt visas AWD iespējas pilnībā. Uz grants ceļa jāieskrienas līdz vismaz 120 km/h lai asākā līkumā "saliktu krustā"
Mans vidējais patēriņš ir 9L/100 km pa šoseju, pilsētā ap 14-16 L... : ( Tā nu tas ir... : (
 
VanGils @ 13.oktobris 2005 0:00
Subaru Legacy 3.0 2004 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
sis ir jau 2ais Subaru Legacy ar ko parvietojos. Atskiriba no iepriekseja (2.5 a/t) sis principiali savadaks - jauda palielinata lidz 245Zs, 5 pakapju automats parsledzas viegli un nepiespiesti, skanas izolacija uzlabojusies, tadi sikumi ka navigacija ar touch screen paneli utt vispar nav japiemin, bet kas ir svarigi - ir paradijusies pretizslidesanas sistema, kas pamatigi maina brauksanas stilu pa zemes celiem - ja ieprieksejo Subaru vajadzeja "mest" likuma, tad sis iegulas un nemaz nemegina izsidet. Vienigi degvielu gan ed pamatigi, bet ko gan var gribet no 3.0L motora ar pastavigo 4x4 : )) Iesaku!!!
 
Whatever @ 26.jūlijs 2005 0:00
Subaru outback 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Braucu ar Outbackiem jau 5 gadus. Vispirms bija modelis lidz 99gadam. Ar to nobraucu 152 tkt. km. Pie 152 tkt. izdega motora galvas blīve, laikā nepamanīju ka motors uzvārījās. Motoram bija jātaisa kapit. remonts , tapēc pārdevu Outbacku ar bojātu motoru par 3700 LVL. Tagadējais Outback 2000 gads, nobraucis esmu 190 tkt. Regul;āri braucu uz tehn. apkopēm 10tkt. intervāls, pie Partners Motors. Par tehn. lietām- ik pa 30-40 tkt. jāpamaina priekšējās reaktivās bukses. Bremzu kluči kad nodiluši. Gultņi , amiši nav mainīti, vēl kalpo. Elektronika - ok. Apkopes izmaksas - gribās jau lētāk, bet domāju ka par darbu autorizētā servissā ~13 LVL/ st. normāli. Rezerves daļu cenas Partners motors- nedaudz uzskrūvētas, salīdzinot ar "JT tehniku"par 30% augstākas, bet nepieciešamībā pēc tām - patreiz nav bijušas. Gadā nobraucu ~ 40/50 tkt. Esmu pircis mazlietotos ar noskrējienu lidz ~50 tkt. Tagad meklēju atkal , jo gribas jauno Outbacku. mazākais degv. patēriņš 7,6 l ripinot 90-100.8,2-8,5litri ripinot lidz 110. pilsetā ~12/13l. Priekš automāta un 4x4, nav peļami. Kopumā ļoti universāls auto, gan ziemā, gan vasarā ātrums nemainīgs. tikai bremzešanas ceļsš palielinās. Lielāks kaifs - braukt ziemā un pa dubļainiem ceļiem, tad izjūti ko nozīmē Subaru 4x4. Salons varēja būt klusāks. Labs , universāls auto.
Armands @ 9.aprīlis 2005 0:00
Subaru Forester 2,0 S-turbo 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [32]
Skatos te par sito Subaru ne zilbes naf... Tad jau japastasta par savu neilgo saskarsmi ar so aparatu.
Saksu ar to, ka auto nav mana personiga izvele, bet nonaca manas rokjeles ap Jaungadu, kad sencis sanjema savu gaidito Outback. Japiebilst, ka vel lidz sim neesmu isti sapratis, ko vins ir tadu ipasu saja marka atradis, ka jau kopsh 90 gadu vidus sturgalvigi turas pie sis markas....

Ieprieksh parvietojos ar '88 gada MB W201 ar 2L motorinu, tad nu kontrasts ir tads divdomigs... Jauda Subarim ir vienkarsi exploziva, kaut ar automatu tas no vietas vienkarshi uzspragst, esot laikam ~170zs, pret 120zs MB... Toties komforts MB neskatoties uz 11gadu starpibu ar Subari ir jutams, jasaka 'MB ist MB', neskatoties uz kozhu- rozhu, kondishku, visa veida elektriku, automatu, mezonigi lielu luuku, 17gadus vecais mersis uz shosejas bija ertaks, klusaks, un tiri subjektivi parvietojoties tads solidaks (to sajutu gruti noformulet).
Tomer nu jau paris menesi bus pagajusi un puslidz esmu apradis ar Subara dabu. Pirmkart satriecosha pielipshana celjam... Pa ierasto celju uz lauku majam, kur ar MB likuma gaju uz 60- max70km/h ar Subari var bez bazham iebraukt uz 110km/h pie tam pilnigi kontrolejot situaciju. Neskatoties uz salidzinoshi augsto kuzavu laikam boxermotoram ir pietiekami zems smaguma centrs, lai auto sadi uzvestos. Tiesa nedaudz nakas zaudet komforta zina, kaut Foris nav gluzi tada taburete ka Impreza, ar kuru ne reizi nacies izbraukt un iespaidi ir pabriesmigi : (... Pie tam paterinsh ir salidzinoshi jedzigs prieks turbo dzineja ar automatu pa pilsetu kadi 12-13L, uz shtraases lai cik divaini nebutu var ieklauties pat 8L, bet normali braucot ~10L. Nu un protams viens liels pluss ir lielais klirenss un 4X4. Es pat pirma sakuma drusku iebuksejot nonacu tada ka prostracija. Pieradis pie mersha ar pakalpiedzinu un mehaniku, bikuc sabuksejot ar Fori , kuram 4X4 un automats es apjuku, jo isti nezinaju ko darit - iznakums bija elementars: drusku vairak uzspiest gazi un foris no kupenas vienkarsi izleca, mersis butu lidz ausim ieracies... Kops tas reizes man pat liekas, ka pec putenja visi sausmigi leni velkas pa centru...
Par izmaksam vel isti nemaceshu pateikt, tomer no sencha teikta izriet, ka sim esot visai speciga piekare. Ko es zinu tad mainitas esot priekshejo stabilizatoru 'stoikas', pie tam divas reizes, gultni, kolodkas, ik pa 50kt km eljas, nu tas viss skaidrs tapat : ), pirms skirshanas no si auto sencis nomainija siksnu ar rullisiem un spriegotajiem. Par cenam neprasiet - besigas! pat salidzinot ar MB...
Tatad:
+Fantastiska stabilitate un celja tureshana, pie salidzinosi normala komforta...
+Jaudigs.
+Viegli vadams - 4X4
+Silts
+Nav kaprizs, neplist, visa elektrika neskatoties uz stazhu strada perfekti

- dargs, ja kas jaremonte
- dizains, gan ieksa, gan ara tads paprasts
- turboversijai ar automatu nav pazeminosa atruma
Viesturs @ 17.februāris 2005 0:00
Subaru Impreza wrx 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Visu laiku braucu ar parastiem auto ka volvo s70 audi a4 un bmw530 bet tad atskaru ka varu ari iegadaties ko labaku jaudigak neikdieniskaku auto- raketi. Kad griezos pie dileriem pirma izvele krita uz evo7 tacu pec paris izbraucieniem sapratu ka auto dazbrid ir kaa govs un izvelejos ko mazaku- subaru impreza. pasutiju tudal pec pirma izbrauciena jo gribeju ko radikali jaunu. Auto man atsutija no zviedrijas un bija izgatavots pec manam velmem. Zelta krasas lietie diski 70% rallija aprikojums tumsi zila krasa. No arpuses nekas neliecinaja par rallija auto ja nu vienigi gaisa tveramais uz kapota. Kad pec menesa tas tika atdzits saku ar to braukt(nosaciti) auto mani neklausija ungribeju to pardot tacu kad kads draugs no rallija aprindam uzzinaja ka man taads ir nolema man izlidzet. aizbraucam uz tuvejo lielako placi un saaku apgut auto.
Tagad art to ir aprasts un ato liekas labs.
PS- auto cilvekiem kas spej pievert acis uz benzina paterinju. !!!
Reactor @ 31.augusts 2004 0:00
Subaru OUTBACK 2.5 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Jaa, palasot citu marku piedzivojumus naakas secinaat ka Subars ir gandriiz ideaals. Man tagad 72 000 un neatceros nekaadu nopietnu probleemu.

Servisi padaargi, bet laikam taapeec nav nekaadu citu probleemu. Benziinu eed normaali, kaadi 10 litri aarpus pilseetas, ja netrako. Salons paskals un amortizatori pacieti, bet netraucee. Vieta salonaa pietiek visam, tikai vadiitaajam ir pasvaki. Audio nevisai, bet ja traucee var ielikt ko- vien- gribas

Pa lauku celiem var braukt tikpat aatri cik pa asfaltu, 90 graadu liikumu uz grants cela ar 60-70km/h iznem bez nekaadam probleemaam un izsliideesanas. Blakusseedeetaaji parasti grib piespraadzeeties ar savu un manu jostu reizee, jo rallijs sanaak pamatiigs : -) Man nepatiik ralliji, bet ar sito auto savaadaak braukt ir gruuti. Dublos un sniegaa iestidzis neesmu.

Kopsavilkumaa: ja vajag visurgaajeeju pilseetai un laukiem, praktisku, bez ekstraam un var atlauties iziet subara teh. apskates ik peec 12 500 km - loti labs auto.

P. S. gandriiz aizmirsu - priekseejie lukturi nemazgaajas, tas ir diezgan caabiski, biju pieradis pie Volvo eertiibaam. Taa ka ja naktii iznaak izbraukt no meza, jaaiet lukturi tiiriit.
edzis @ 2.jūlijs 2004 0:00
Subaru LEGACY 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
LEGACY 95. gads njemts tikko, vajadziigs info par pneimatisko piekari, jo shim taada ir - priekshas amortus var pumpeet ar roku, aimuguree citi, tipa, parasti amorti, bet salonaa poga automaatiskai vadiibai. Atradu, ka zem spaarna ir kompresors, un spiediena liinijas arii saglabaajushaas, iespeejams, daljeeji. Par izveeli - ljoti vienkaarshi, pirms shitaa nobraucu 6 gadus (laika zinjaa nevis sliktus cilv) , apm.120tuukst km, ar LEONI. Transmisijaa nomainiiju 1 stuures stabilizatora gumiju (virpota no tanku gumijas) + 2 sharniiri, ritoshai tas viss, bet bija parastas elektroprobleemas - 2 x generators, 1 no taam pats vainiigs, jo iedevu piepiipeet neatvienojot savu akum no savas el sist. = dabuuju cita auto primaaro starta straavu savaa elektriibaa. Tiktaal par LEONI, pie LEGACY izveeles 1) cenas kriteerijs; 2) izskats - shim kraasa zils+zaljsh+peleeks=tas viss metaalisks. SKATS NO LABAJIEM. 3) par teh pusi nez kaapeec stipri neuztr. bet juutu, ka driiz prasiisies peec HELP aizmugures amorti. TAUTA - KO DOMAAJAT
ROBSONC @ 19.aprīlis 2004 0:00
Subaru WRX 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Sveiciens!
Manis komentētais auto ir Subaru Impreza WRX apm.220 zirgspeeku, BEZ STi - parastais. Ar to braucu apm. 1 gadu, taatad šis tas ir sakrājies ko pateikt.
Pozitīvās puses
Īsta grunts un ziemas mašīna. Palielinātais amortizatora gājiens padara auto mīkstāku, ļoti klusa mašina, pieņemams salons, ekstras.
Lieliska vadāmība, īss pagrieziena rādiuss.
Citas puses
Sajūgs - diezgan vārīgs, mazliet paslidinot liek par sevi manīt izdalot specifisku aromātu.
Amortizatori - oriģinālie padevās pie apm 50 000 km. Pa grunti nav īpaši dzenāts.
Sēdekļi - šis viedoklis var būt subjektīvs, man liekas, ka ir neeerti. Es salīdzinu ar Type R hondu benkjiem.
Extras
Lieliski griežas ap savu asi: )
Dragreisaa labāk ar līdzīgiem necīnīties.
Corsai ar 150zsp. GSI motoru pakaasu: )
BMW īpašniekus gan esam sarūgtīnājuši.
Honda S2000 man aizlidoja garām pie 140km/h un tā arī turpināja attālināties.
Honda Accord TypeR 2.2 sākumā aizeju, bet tikai sākumā..
Jocīgi bet Foresteris īpaši tālu no manis neatpalika, tiesa salonā mēs bijām triis..
Bet ko nu par ielu braucieniem - šis auto ir paredzēts lai gāztu pa grunti un uz 1.7, līkumos ietu šķērsām un izbaudītu ko spēj labākā 4x4 grunts mašīnīte.. Nu tā.



coolyaga @ 22.oktobris 2003 0:00
Subaru Impreza 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Pēc iepriekšējas Imprezas nopirku citu var teikt tādu pašu tikai Vagona tipa un par gadu vecāku nekā man bija iepriekšējā. 210 zirdziņi zem kopota liek par sevi manīt, Turbo motors, tikai slīpais interkulers un parastais salons, neteiktu ka bagāžas nodalijums būtu paliels, auto bija ļoti nekopts un nojāts, nopirku to lēti, bet dabūju mainīt sajūgu , ritošo daļu diezgan remontēt nacās + veikt standarta apkopi, varu teikt arī šim autiņam motora siksna pirms tam bija uzlikta nepareizi, ja mašīnai pieļauj siksnas nobīdi līdz 5 robiem, tas nonozīmē ka tā jauzliek ar nobīdi, jo teiksim uz maziem apgriezieniem, kamēr turbīna nepaverās auto bija diezgan nīkulīgs. Pikapam ir mikstāka piekare nekā sedanam, tapēc līkumos jaiet ar saprātu nevar uz 100% paļauties uz mašinu un savu profesionalitāti. Uzrāviens ideāls var izkabinat gandrīz katru, max ātrums mazāks nekā iepriekšējam subāram tikai 225km/h. Ko ieteiktu citiem Subaru īpašniekiem autiņos likt tiem paredzētās rezerves daļas ko iesaka Subaru centrs, jo pa piemēru Sachs sajūgs īsti turbo Imprezai nav, tas pārāk mīksts, tas pats ar amjiem. Baigās problēmas bija ar svecem pēc remota auto ilgi raustijās nevarēja neviens prātīgs cilvēks noteikt vainu pat Subaru centrs, paldies jasaka Bosh auto servisam čiekurkalnā, kuri likvidēja šo nebūšanu. Svarīgi uzlikt pareizas sveces un atstarpei jabūt 0.9mm nevis ka pirms tam uzlika 1.1mm kaut gan meistars muldēja ka tur jabūt 1.1mm. Notikti auto jabaro ar labu bendzīnu Statoilā diemžēl tāds nav, bet braukt var. Degvielas patēriņš no 12-17l , tas atkarīgs no braukšanas stila un ļoti no degvielas kvalitātes. Ja kāds uztracas par detaļām ka nopērkot šādu mašīnu būs problēmas tad neuztraucieties Tukumā ir šrots kas dzen Imprezas iekšā un cenas salīdzinoši pie viņiem arī ir saprātīgas. Mašīna ir laba, mans vērtējums būs 8. Bet ja pērkat Turbo Imprezu jārēķinas par 1996. g. vismaz 9000 eiro tad ir cerība ka Jūs nopirksiet puslīdz labu, par zemāku cenu reķinieties ar 1000-2000 eiro remonta naudu. Es vismaz pirku to lēti un rēķinājos ar paprāvu naudiņu remontam. Un vispar pērkot sporta mašīnu atcerieties ka ar tām pensionāri nebrauc, tapēc ļoti viegli var iegrābties nojātā autiņā. Dragreisiem šis auto arī ir diezdan pateicīgs tā kā gaidīšu izaicinājumus.
asais @ 31.maijs 2003 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti