Subaru Impreza
1997
Novērtējums: 8
Nopirku es pec BMW Imprezu 2.0 Turbo pirmais iespaids kad iekapu mašīnā bija super sporta benķi, sporta sture utt., auto salidzinot ciets bet bedrem iet pari diezgan stabili un mīksti, tad kad es nospiedu pedāli grīda tad aiz sajūsmas iekliedzos jo tahometrs nebija vel pāri 4 ka es sapratu ka iet stipri labak par BMW, pirmo nedeļu nobraukaju diezgan godigi kamer pieradu pie mašinas, nomainiju mašinai siksnu, priekšejos stabilizātorus, sveces un tad vareja sakt stiept, uz ceļa sevi cienoši konkurenti reti gadas kas vispar gribetu paskrieties bet pa kadam muļķim atrast jau vareja parsvara tie bija ar BMW un man tas bija liels gods paradīt kur tie BMW liekami. Ar šo mašīnu ka jau kads mineja legalos atrumos pārvietoties grūti centos centrā nebraukt atrāk par 90km/h bet grūti tas bija izdarāms, kad reiz ar kadi 150 pa centru kadas 5 min. pabraucu aidegas man priekšējas bremžu uzlikas tas nomainiju velāk pret bišķiņ labākam tās smirdēja bet nedega, patika man paris reizes uz dragreisiem aizbraukt ar šo mašīnu un kad tur kad krutais gadijas tad to nolikt pie vietas izkabinajis esmu ar Subaru Mustangu, A-6 ar 4.2, Seliku turbo, Hondu Typer- x, BMW 540 un visādus citus mazos brīnumus, ši mašīna var daudz protams piekrītu ka ir daudz jaudīgaki auto piemēram Micuks 3000 kurš mani ka mazu bērnu apdzina. Protam policija ari man milēja stādināt un dzīties pakaļ bet ja ar BMW nebiju parliecināts vai aizmukšu tad ar Subaru šie pat dumus nevareja manus ostīt jo pazudu no šiem ka no stāvošiem, labakais kad VOLVO man dzinās pakaļ pa mežu es ar savu visam bedrem lecu pari bet šie jau grib ta pat un kad paris reizes ar Volvo garo purnu ieaireja smiltis tad arī šie pazuda ja ta parēķina cik no viņiem esmu muci tas ir reizes varbut kadas 14 varbut vairāk. Auto priekš savas lielas jaudas 218 zirgiem samērā ekonomisks 15 L ja baigi velk bet ja ekonomiski brauc tad 12 pa šoseju 10L , pec papiriem autiņam rāviens ir 6.7 s lidz simtam bet man tada aizdoma ka tas bija nedaudz atrāks. sakas visi prieki ar to ka uz 130km/h neizņēmu līkumu sasitu pret autobusu kreiso sānu - sataisiju, tad neiztureja atrumkaste, tad sajūgs, un tagad sasitu otru sānu, ja ta mašīnu sit tad acīmredzot neveiksmīgs auto tapēc pārdevu, mašīna ļoti izturīga bet divi vajie punkti sajūgs un ātrumkaste, jalej protams labs bendzīns jo Statoil 95 bendzīnu mašīna ignorē uz raustās.
Patreiz man ir darba mašīna tapēc neko vietā nepirkšu bet ka nākamo noteikti izvēlēšos Imprezu jo tai mašinai var uzticēties, vienīgais ko es ieteiktu pirkt gribētājiem neņēmt Latvijā brauktu mašīnu jo te ar viņām opji nebrauc bet ralisti amatieri utt, reti kur jus dabusiet labu auto. Otrs perkot šo mašīnu apdrošiniet savu dzīvību un auto jo pastāv 99% ka jus to nošķilsiet tapēc ka atrums aizrauj. Šis auto ir domāts vairāk jauniešiem no 23-30. g., straujam dzīves ritmam paspēt ar to var visur, max atrums ar ko esmu braucis ir 245 km/h, ja nopērkat Imprezu jaseko visām eļām un apkopēm ja šo mašinu kopsiet kalpos ilgi un varbut ieteiktu ātrumkaste iegast kādu kīmiju ja jus esasat ass braucejs vismaz uz pusi ka es. Mašīna ir super katram tadu ieteiktu diemžēl ta ir dārga aptuveni 1997. g. maksā ap 10000 $ kaut gan apdrošinātāji par to nedod vairāk ka 8000$ novertējumu. Lai veicas.
asais
@ 12.decembris 2002 0:00
Subaru Leone
1986
Novērtējums: 9
Mans pirmais autinjsh: o). Varbuut taadelj liekas pac labaakais, bet tieshaam brinishcjiga mashiina. Erta un klusa , vislabaak baudaama garos celja gabalos. Neskatoties uz salidzinoshi lielajiem gabariitiem, Tai ir ljoti mazs apgriezshanaas raadiuss. Maneejaa ir sedans, apriikota ar 1.8l boksertipa motoru ir arii 4WD, kas paarsvaraa tiek izmantoc ziemaa, var droshi braukt arii tad ja celjsh nav noshcjureec: )noteikti jaapiemin .. taada ekstra kaa automaatiskaa bremze kas notur mashiinu sliipaas celja vietaas, liidz shim taadu neesu manijis citaam mashiinaam: o)veel kaac briinums ir rocene uz prieksheejiem ritenjiem... bet ar laiku jau pierast var. Izturiigs autinsh pat pa muusu bedrainajiem celjiem, mainijis esu tikai stabilizaatora bukses(der no Audi qatro). Bet kaa jau katam autoo ir arii sliktaas iipashibas. Pac nepatiikamakais manupraat ir . graboshie hidrokompensaatori(lai arii elja tiek mainiita regulaari).. un jauni maksaa nesameeriigi daargi kaadi 22ls gabalaa: o)veel japiemin ka noreguleet karburaatoru noteikti neizdosies katraa servisaa... joo tajaa trubinju maakonii laikam apmaldiitos katrs: )bet neskatoties uz too taa ir un paliek Forsha mashiina......
Kurmic
@ 22.novembris 2002 0:00
Subaru Legacy
1999
Novērtējums: 7
Manejais aparats ir ar 2,5L motoru A/T, noskrejiens 60k km - loti labs auto, vinigi motors ir nedaudz pa kutru - automats padara to vel kutraku. Ideali uzvedas uz cela gan vasara, gan ziema. Ziema tiesam nevar saprast ko visi velkas... Amortizacija ir OK, ari bremzes ir labas. Salons nav parak plashs, bet pietiekams. Degvielas paterins pie normalas brauksanas ir ~10-11L, pie nedaudz sportiskakas.... pietiekami liels, lai sajustu : ) Vieniga problema ar ko esmu saskaries sava brauksanas laika ir ta, ka bija janovirpo bremzu diski, tas ari viss.
Auto loti sakarigs, vienigi savlaicigi bridinu par Partner Motors servisa izmaksam... (ieprieksejais man bija Peugeot 406 - izmaksas ar kartu mazakas)
whatever
@ 20.novembris 2002 0:00
Subaru Legacy Station turbo
1994
Novērtējums: 8
Visuniversālākā mašīna no kādām apmēram 8, kas ir bijušas un pirmā, kuru nev ne mazākās vēlēšanās pēc gada nomainīt.
Dinamika pēc dažādiem avotiem 6,6 - 6,8 s līdz 100 km/h, jauda gan tikai 200 ZS (analoģiskai Imprezai 218). Ļoti labs cēliens arī diapazonā 150 - 200 km/h (ne Latvijā).
Salons liels, ērts. Visas nepieciešamās ekstras (kondicionieris, apsildāmie sēdekļi, el. logi, sildāmie spoguļi, el. lūka utt., trūkst vienīgi kruīzkontroles). Bagāžnieka ietilpība pilnīgi pietiekama, ar nolaistām atzveltnēm ir pārvadāti 6 gab. 19" monitori ar visām kastēm.
Piekare komfortabla, bet pārāk mīksta, lai nēsātos pa Mellužu kartinga trasi - ekstrēmos ātrumos līkumos stipri sasveras. Normāli braucot nekādu problēmu.
Iesēdināt, pareizāk, uzsēdināt izdevies tikai 1 reizi, un arī, kad visi 4 rati palika gaisā karājoties, citādi pat ar puslīdz draņķīgām riepām iesēsties ir bezcerīgi.
Iegādes brīdī noskrējiens bija 190t, tagad pēc gada 225. Remonti - nomainītas pakaļējā stabilizatora atsaites, kopā 40 Ls un 1 putekļu gumija, laikam 5 Ls. Piekares daļas jebkurā servisā, kas ar rallija Imprezām nodarbojas, es izmantoju Ezermalas ielas servisu. Cenas pietiekami lētas, ja ņem vērā, ka kaut ko nokaut piekarē ir ĻOTI grūti. Par dīleru servisu labāk aizmirst uzreiz, cenas ir vismaz x3, ja ne vairāk.
Šeit bija komentārs par bremžu kluču ārprātīgu cenu - nezinu, Kemi komplekts maksāja kaut kādus padsmit Ls.
Degvielas patēriņš Latvijā 10 - 11,5 l, ārpus Latvijas ~8,5 l.
Visu sarēķinot, ekspluatācijas izmaksas sanāk praktiski tik, cik degviela, vietas pietiek, izbraukt var visur, dvēseles mieram šad tad var pie krustojuma piesmiet kādu spoileriem apkarinātu RWD, dizains arī tā neko. Brīnos vienīgi, ka šamējo te tik maz, bet izskatās, ka pedējā laikā sāk savairoties.
JA
@ 19.novembris 2002 0:00
Subaru Impreza
1998
Novērtējums: 10
2000 gada beigaas Somijaa tika nopirkts tagadeejais braucamriiks,
kur to viens dnd bij nedaudz apskaadeejis. Tobish pasliicinaajis.
Paalii iebraucot laivu novietnee. Risks jau bij pirkt jamo, bet kaa
nekaa ruupniicas originaalais STi par taadu naudu reti kad ir dabuujams.
15000 $ un 42000km nobraukuma pie slapja salona vareet buut
adekvaac cipars. Par laimi dzineejs nebija cietis. Naacaas gan
paarjaukt visu un izzjaaveet, bet tas bija to veerts. Soms to verki
bij bish patuuneejis, paceljot paarspiediena liimeni liidz 1,2 un uzliekot
razjiigaaku baroshanas sisteemu. Kautkaa tak tie 280+ dziivnieki ir
jaabaro. Pagaidaam vieniigaa negatiivaa iipashiiba, kas ir noveerota,
peec auto iegaades ieveerojami pieaugushi teerinji degvielai un riepaam.
Braucot taa, kaa ar shaadu auto pienaakas braukt, savi 17 litri 98 zupas
uz 100 km aiziet. Nedod dievs tikt uz kaadas smukas gruntenes -
tur i visi 30 sanaaks. Ljoti uzmaniigi jaaapietas ar sajuugu. Originaalais
ir bish par shvaku, tachu metot valjaa pie pilna pedaalja, spolee uz asfalta
a visiem trim (prieksaa blokja nav). Vadaamiiba shai mashiinai ir
vienkaarshi fantastiska. Negribu noniecinaat BMW, bet taisni vadaamiibas
zinjaa subaru ir iistaaks Driver's Car. Par paatrinaajumu var teikt tikai taa -
to nevajag aprakstiit, bet izbaudiit. Katraa zinjaa legaalos aatrumos ar
sho mashiiu pabraukt, maigi izsakoties, pagruuti. Ljoti patiikami sleedzas
6robu aatrumkaste. Iisi un preciizi klokja gaajieni, tieshi tik, cik vajag.
Brembo bremzhmashiinas arii ir ieveeriibas veertas.
Gribeetos noveeleet katram shaadu auto, vai vismaz reizi muuzjaa izbraukt
ar taadu. Kaa ikdienas auto es gan to neieteiktu.
Tikai kaa otro mashiinu gjimenee.
Cinderblock
@ 15.novembris 2002 0:00
Subaru Impreza
1996
Novērtējums: 6
Nobraucu ar visvienkāršāko Impreza vagona variantu - 1.6 motors, tikai priekšējā piedziņa 4 gadus, kad atdevu nobraukums bija 1000tkst, viss pa Latvijas ceļiem. Kopumā kvalitāte ļoti laba, vienîgais, kas bija jāizdara - pie 60tkst jānomaina pakaļējie amortizatori un uz pašām beigām arî priekšējos stabilizatoros bija parādîjusies neliela spēlîte, kaut gan jāmaina vēl nebija. Kā jau japāņiem apgriezienu motors - zem 2000rpm nekādas jaudas, knapi vilkās uz priekšu, virs šiem apgriezieniem atveras un aiziet tik smuki, cika jau nu no 1.6 tovar sagadît. Kas îpaši priecēja - gaitas îpašîbas. Pateicoties boksermotoram un lîdz ar to pazeminātajam smagumcentram autiņš ceļam kā pielipis, lîkumus varēja izbraukt krietni pārliecinošāk un lielākā ātrumā, nekā pašalaik to daru ar Toijotu. Salons arî bija visvienkāršākajā izpildîjumā no uz sajûtu diezgan lētas palstmasas, tomēr labi saskrûvēts un nopakots, grabēšanas praktiski nekādas. Bagāþnieks pēc vagona kritērijiem neliels. Komforts sēþot priekšā OK, bet pakaļējā sēdeklî pilnîgi garām- kājas nav kur likt arî bērnu sēdeklîti iespējams tikai ja priekšā neviens nesēþ vai arî iestutēts cits bērnu sēdeklîtis. Vēl viens vājš punkts - ventilācija. Uz priekšējo stiklu, kurš ir diezgan liels ir tikai viena ventilācijas atvere centrā un tā rezultātā intensîva lietus apstākļos stûri svîst ciet, bet aukstumā un vēl, ja ir mitrāks salst ciet un tos aktkausēt praktiski nav iespējams - griez kā gribi. Kopējais vērtējums - mašîna markas fanam, bez ìimenes.
juris
@ 15.novembris 2002 0:00
Subaru LEONE
1989
Novērtējums: 7
Vagons, prieksha velkoshaa, var piesleegt aizmuguri, ir pazeminaatais robs. Darba auto, ar kuru var iebraukt pietiekoshi dzilji neceljos, lai ar divpiedzinju auto klaat netiktu. apakshaa nav lieku plastmasu. (varbuut vairs nav ;) )
Pirms 4 gadiem spidometrs raadiija 208t km, tagad 308t. Videeji gadaa sanaak 25t, pa pilseetu, shoseju un mezhu.
Ekspluateets tiek ne paaraak saudziigi, bet iztur.
Motors 1.8l, opoziitais, karburators. Degvielas pateerinjsh shoseja - 8l/100km, pilseetaa 9l/100km. Liekas normaali prieksh pilnpiedzinjas. Dinamika tikai pie 4-5t/apgr min. un tad arii taa.
Auto kalpo uzticiigi - eletriibas probleemu nav, nav arii citas probleemas.
Pastaaviigaa probleema - ruusee. Cinos ar to - leju eljlju visur un smeereeju apaksheejo auto dalju.
Detaljas tik vecam - cenas taadas pashas kaa paareejiem eiropas auto. Gumijas bukses var pielasiit arii par santiimiem. Peec manaam domaam nav daarga eksploataacija.
zirgz
@ 15.novembris 2002 0:00
Subaru Impreza turbo
1999
Novērtējums: 8
Iegādājos, jo gribējās izmēìināt šo marku. Labs auto. Kad nopirku uz šiltes bija 38 000, tagad ir 72000. Braucu neþēlojot un ātri, bieþi lietoju garas sānslîdes gan uz grunts gan uz ledus.
Plusi: Ritošā daļa - bez problēmām neskatoties pat uz visai extrēmiem lēcieniem, bremzes labas, bet lietojot kreiso kāju, uz grunts ātri uzkarst (~5 km), kļûst cietas, bet vēl tur, gultņos riteņi ļodþas maz. Motors ir tjûnēts ~240 Hp. Degvielas patēriņš ikdienā ap 11L, maucot ~25L.
ērti beņíi, maza kopējā pašmasa, ir četras durvis un diezgan ietilpîgs bagāþnieks, labs dizains.
Mînusi:
Standartā ātrumkārba pa garu, sāk parādîties aizdomas uz sinhronizātoru dilumu.
Stndarta sajûgs ar lielu tendenci "piedegt".
Salons grab diezgan pamatîgi.
Bremþu kluči un citas detaļas jāpiemeklē no citiem japāņu modeļiem, jo dîleru cenas ir nesamērîgas.
KOPVēRTēJUMS:
Braukšu vēl kādu gadu un meklēšu jauno modeli, marku vairāk nemainîšu, jo auto prfekti atbilst koncepcijai - labs ikdienas auto ar "good performance and design".
turbo4x4
@ 14.novembris 2002 0:00