Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Mēs esam par braukšanas ātruma palielināšanu Latvijā uz 110, 120 un 130 km/h

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Ceļu policija un CSDD brīdina par ātrumu, ātruma pārsniegšana, bīstami, daudz bojā gājušo utt. Jā, Latvijā ir daudz bojā gājušo pret iedzīvotāju skaitu, bet kas tam ir par iemeslu??? Viegli ir uzvelt visu ātrumam, turklāt to ir viegli nomērīt un piemērot sodu. Bet varbūt pienācis laiks analizēt patiesos avāriju iemeslus un jāsāk tas būtu ar pilnvērtīgu informācijas ievākšanu negadījumos, kad ir gūtas smagas traumas un bojā gājuši cilvēki! Kā tiek organizēt un galvenais plānota satiksme uz Latvijas ceļiem un vai mēs ieraudzīsim zīme 110 km/h, 120 km/h, 130 km/h un vairāk?

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9 10
Frontera Reģ.: 12.12.2019
5 7 Atbildēt

Njāā....esat braukuši Pleskaveni?Tur kāds brauc 90kmh-100kmh????Nezinu...visi uz 130-140 jau brauc..kur problēma??

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 2 Atbildēt

Ūja, kur tad nu visi? Tur parastais novērotais ātrums ir starp 100-110 pēc GPS. Protams vienmēr gadās daži ar jauniem dārgā gala braucamajam vai pa kādam apgrabējušam, taču ar tipu, kam liels galvasloceklis pie stūres, minam pa otro joslu uz 130.

Frontera Reģ.: 12.12.2019
3 10 Atbildēt

Kā tiek organizēt un galvenais plānota satiksme uz Latvijas ceļiem un vai mēs ieraudzīsim zīme 110 km/h, 120 km/h, 130 km/h un vairāk?

______________________

Nav jau īsti kur ar tādu ātrumu maukt.. .Problēma ir autovadītāju galvās,pareizāk ,smadzenēs,saproti..mums daudzi NAV gatavi ceļu satiksmes noteikumiem un cieņai.Piemēram,es braucu ar atļauto 100kmh bet man astē pielido un dzēšas kaut kāds salāts ar tēva Mnieku un nu midžina ar gaismām untt..lūk..debiliods ,kas iekāpis bavārijas spainī un viss!Biksēs pollūcija noiet!!Sēklas noplūde,bet smadzenes nespēj uztvert realitāti..liekat zīmes kaut 60 kmh..šādi dauņi brauks pedāli grīdā!!!man ir priekšlikums,reizi gadā ,atļaut atcelt visus CSN un ļaut visiem debiliodiem lidot kaut uz 600kmh un ticiet man,statistika un dabiskā atlase sakārtosies .

imzz Reģ.: 27.02.2015
4 6 Atbildēt

"man ir priekšlikums,reizi gadā ,atļaut atcelt visus CSN un ļaut visiem debiliodiem lidot"

Es par, tikai jāvienojas , uz cik ilgu laiku. Nedēļu ?

Frontera Reģ.: 12.12.2019
0 6 Atbildēt

Var arī nedēļu..attīrīsies pilsēta no gružiem.

AD666 Reģ.: 20.12.2019
10 1 Atbildēt

Tā notiek frontera, kad brauc pa kreiso malējo un onanē.

Frontera Reģ.: 12.12.2019
0 7 Atbildēt

Vispār ..palasīju šeit komentārus..pietiek diskutēt par šo tēmu..sākumā ir jāizārstējas daudziem un tad,var domāt par kaut kādiem CSN...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Nnu nu kurš tad nokaunēsies un pats ies brīorātīgi ārstēties no ātruma slāpēm

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 8 Atbildēt

Te gan piekritīšu Froterai,mūsu atpalikušajā valstī nav tādu ceļu kur varētu likt zīmi 120.Toties Zviedrijā uz E4 pat ziemā,kādus 50 km aiz Stoholmas stāv zīme 120 bet tur nav tādas izvirtības kā apgriešanās joslas bet tika viadukti,pat apļveida viadukts.

goo.gl/maps/CgX1TJ2deqkb2X1U7

msh Reģ.: 16.04.2007
3 7 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nu neliek tev taču X6 mieru... Vari jau neskaitāmas reizes apgalvot, ka neskauž - varbūt pats tam noticēsi. Jo tev nav svarīga pati doma, ka dzīvē daudz vairāk cilvēki stūrē mašīnas, kuru iegādes vērtība nekādi neatbilst viņu materiālajam stāvoklim, bet tieši X6 ir būtiskai dēļ kura tev ir vienalga, ka nesamērīga sods tiks piemērots citiem.

Atkal tik skauž, skauž, skauž... Nu padomāsim, kā tur ir ar to skaudību. Ja skauž, tad ir vēlme atrasties tā otra vietā, vai otrādi. Vai man ir vēlme atrasties kādai jaunai tačkai pie stūres? Nemaz. Palasot jaunu tačku tofiku, visi brauc ar garlaicīgām mašīnām un visiem ir savādas problēmas, un vienīgās problēmas, kas ir man, bet nav viņiem - man savu mašīnu reizēm ir jāmetina...

Tā, par jaunām mašīnām noskaidrojām. Padomāsim par ātrumu - abet tur jau paliek interesantāk - es nezinu vai es vēlētos braukt ātrāk, bet es nesaprotu - man CSN atļauj braukt pa A9 ne ātrāk kā 90 kmph, un tāpēc es kruīzēju uz 97 - ko dara tie, kas brauc ātrāk ka viņiem atļauj ātrāk - izlasījuši CSN, turot grāmatiņu ar kājām gaisā? Reku gābešņikam iepriekšējajā lapā bija attaisnojošs iemesls kuru pat es pieņemu, bet - kāpēc uz visādiem koncertiem utml. vienmēr steidzas jaunāku mašīnu braucēji? Kāpēc es neatceros kad man pēdējo reizi būtu kāds Audi 80 vai trešais golfs panesies garām, toties desmitgadīgu aužu, fofāgenu, behu un lolvo netrūkst? Vai tik tam nebūs kaut kāds sakars ar to, cik iespējamais sods izskatās pret ienākumiem, ko? Bet kad tu te atsaucies uz darba mašīnām - piektdienas vakarā piedzīvoju situāciju, kāda man ir bijusi ne rezi vien - UPTK golfs, sestais vai septītais, cēli panesās man garām uz vismaz 120 - es nezinu vai tā ir tā pati mašīna vai cita, bet, kā jau teicu, ne reizi vien tāda mašīna man ir panesusies garām uz šosejas. Kāds ir pamatojums tādam hroniskam lidotājam sodu neierubīt pēc mašīnas vērtības? Dažādu firmu braucējiem savādā kārtā arī ir tieksme lidot, bet nu tos vismaz var saprast, atšķirībā no tā UPTK lidotāja, kurš lido vakaros - bet tad atkal - ja firmām ierubītu sodu balstoties uz mašīnas vērtību, diez firmas nesāktu plānot maršrutus tā, lai vadītājam nebūtu jālido uz 120 lai to izpildītu?

P.N. X6 es pieminu vienkārši tāpēc, ka tas ir kliedzošs piemērs - liela kaste, paaugstinātas bīstamības transportlīdzeklis ar kuriem ļoti bieži mēdz izpildīties, bet tajā pašā laikā šī kaste nekam citam arī nav derīga - četras vietas un mazs grabažnieks, lasīt, sūds un pontmobīlis. X5 vismaz ir kāds praktisks pielietojums atrodams...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
12 2 Atbildēt

Protams, ka skauž. Izlasi uzmanigi pats savu sarakstīto un aizej uz grēksūdzi - skaudība ir grēks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 4 Atbildēt

Protams ka skauž - skauž ka nav "viens likums, viena taisnība visiem" - tas ir kaut kas slikts? Bet interesanti ka tev princips "visi ir vienlīdzīgi, bet citi ir vienlīdzīgāki par pārējajiem" liekas pieņemams.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Tieši tu jau gribi, lai likums būtu diferencēts. Es tieši mēģinu aizstāvēt vienlīdzību.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Vienlīdzība? Kas tā par vienlīdzību, kur bailes no soda nosaka ienākumu līmenis? Ja tu būtu par vienlīdzību, tu vai nu gribētu to pašu ko es - sodu proporcionālu ienākumiem [ko, diemžēl, latvijas apstākļos reālāk atspoguļo mašīnas vērtība, nevis oficiālā alga] - vai arī pretējo - sodus atcelt pavisam, vai vismaz mazināt. Šobrīd tu esi par situāciju kur tam, kas mēnesī pelna 4 pakas, par sodu ir 10x vairāk pohuj nekā tam, kas pelna 4 sotakus. Vienlīdzību te pat ar mikroskopu saskatīt nevar - tāpēc arī pierīgā lepni limuzīni uz šosejām izpildās visādos veidos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Es esmu par situāciju, kurā nav jādzīvo bailēs no soda. Bet tu piestrādā pie savas skaudības - lepnie limuzīni izpildās retāk, nekā lūžņi, jo tiem nav nevienam neko jāpierāda uz ceļa - ir spējuši kaut ko sasniegt dzīvē, kamēr skaudības mākti nabagi plosās, kā nu māk. Vieni ārdoties, citi tēlojot policistus "nevienam nav jābrauc ātrāk par mani".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Nezinu par kādiem "policistiem" tu te runā - līdz šim vienīgo reizi manā braucēja karjerā kad esmu piedzīvojis ka kāds sēņotājs kaut ko pisās, bija pāris gadus atpakaļ viens mudaks ar mogucītī paņemtu E46 330xD tūringu, kurš pirms saldus čunčināja uz 80, bet kad šo nokodu, nokoda mani, un tā kādas trīs reizes, beigās atmetu ar roku un uzliku kruīzu uz mazāku ātrumu, jo man tolaik bija motors kam grabēja klaņa šāle, negribējās lai tur spēkojoties klanis izlien no motora. Visi pārējie vienkārši velkas, pateicoties tam ka pārāk lēna braukšana nav aizliegta.

Kā "situācijā, kurā nav jādzīvo bailēs no soda" panāksi kārtību uz ceļa?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Sodi ir domati huliganiem, kurus bieži tapat nekas neizmācīs, bet ir gana daudz cilveku, kurus absolūti nesatrauc sodi, bet nav arī nekādas nepieciešamības regulari kaut ko parkapt. Tad vienkārši ir jautājums par savu domu, dzīves utml

sakartošanu. Man arī nav sajūtas, ka visu laiku kaut kur butu jaskrien, ja svarīgi būt pirmajam gailim ciemā utml. Es savu "pārāks" par citiem mēģinu pieradit ar savu darbu, un lai to noverte klienti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja jau ir tā kā tu stāsti - tad nah tik DAUDZI pie fočētājiem sabremzējas? Nu tak neko nepārkāpj un neuztraucas - kāpēc šie bremzē?!

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Mana pieredze rāda ka bremzē ļoti bieži tie, kas vispār pat neko nepārkāpj, kapēc - to esnevaru atbildēt. Tādēļ ir situācijas kadcuz tās pašas Tīnūžu šosejas tieši radara priekšā mierīgi apdzenu, jo neredzu iemeslu vilkties ar vismaz -10 no atļautā.

Tas pats jau sen atpakaļ bija ar Siguldas šoseju + brauc CP ar ~ 80-85 km/h - neviens nebrauc(neapsteidz) garām, tad kad es mierīgi ar tuvu 100 braucu garām, pēkšni vēl drosmīgo saradās ta pavairāk. Nezin kas tas par sindromu, bet ļoti dzivelīgs ...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 3 Atbildēt

Īpatnēja tā tava pieredze. Es nosaukšu kliedzošāko piemēru no manējās - agrs rīts, A9, tuvojos tur tam tukuma krustam braucot no dižās pilsētas puses, 500 m pirms tā mani apdzen viens "simtupiecinieks" ar B7 A4 - un uzreiz pēc tam tas pimpis [cita apzīmējuma tādam neatrodu] sadzēsās uz 85, jo, lūk, fočiks - pēc tilta atkal ieskrējās uz saviem simtupieci un aiztraucās tālēs zilajās. Nu tas tā, situācija, kur šāds pimpis apzināti man pamaisījās, jo gribas izpildīties, un tajā pašā laikā bail no soda. Parasti ir mierīgākas situācijas - teiksim, man reizēm sanāk šķērsot kādu no dižās pilsētas tiltiem - tev laikam nē - parastā situācija - es mierīgi braucu kruīzā uz kādiem 75 kmph, apkārt puse varonīgi mauc kā no ķēdes norāvušies lopi - pienāk fočiks - piepeši visi, vai gandrīz visi, kaut kā sadzēšās, attālinās...

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Lielpilsētas tilti ir mana ikdiena un Salu tilta radara zonas 60 nieki arī bieza slanī, nu piedod ja vari - es tur "lidoju" ar tuvu reāliem 75 vai vairāk, ja plūsma atļauj, bet reizēm tur ir 60 pa visām 3 joslām, tiesa bremzēt man nesanāk - parasti uzminu ka tauta atkal "izpildisies" un esmu jau sen "sadzesies" ripojot.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Jau agrāk par to tēmu bija runāts, ka vaina ir spidometrs. Daudziem autiņiem viņi rāda 5-8 km/h vairāk, tāpēc tā sabremzēšanās notiek, daudzi nejēdz to pēc wazes salīdzināt vai vienkārši pēc hronometra.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pat ja tā - vaina ir nevis spidometrā, bet lohos kas brauc "pēc [mistiskā] spidometra ātruma", lai arī fočiks fočē par reālo ātrumu. Kā var braukt nezinot reālo ātrumu - man nav ne jausmas. Man, teiksim, šobrīd uz golfa ir 2 izmērus par augstu ziemenes - uz šosejas es brīdī, kad bultiņa rāda tur, kur vajadzētu būt 92 kmph, nospiežu kruīza SET pogu un zinu ka esmu ieslēdzis kruīzu uz 97 kmph.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Man Avensim riepas orģinālās rāda 6 km/h vairāk,pie radara eju mierīgi 96-97,ja priekšējie sāk bremzēties,man rāda apm. 90,lūk arī iznāk tie 85.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tad ko šie brauc ātrāk un piepeši sabremzējas?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Pie radara visi godīgi,viena daļa ir tie lidotāji.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Par to msh A9 stastu - jā ir tadi meža dīvainīši kas šādi brauc. Par *impi gluži nesauktu, it īpaši ja pēc radara aizvelk tālāk un man nemaisas pa kājām, bet nu ja šāds pats mani nodzen un pecāk "iestājas rindā" aiz fūras un esmy spiests tādam un vel kadiem 5+ vilkt garām, nu tad atbilstoši atstātajai distancei es arī reizēm tādus saucu tieši tādā vārdā. Īpaši krita yz nerviem tad kad braucu vel ar 1,6 litru Avensi, kuram bija kartīgi jāplāno šādu "vilcieniņu" apdzīšana. Tagad pa lielam pofig, ar auto kuri līdz 160 ieskrienas ļoti ātri, tiem *iderasiem neizdodas manu dzīvi vairs čakarēt, pat tad kad to grib ļoti centīgi.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
2 0 Atbildēt

Man atkal smiekli nāk par tiem dīvainīšiem,kuri tevi apdzen un tūlīt piebremzē,kaut gan priekšā brīvs ceļš,vienkārši gāzes pedāli nemāk atlaist.Viņiem laikam tāda loģika,apdzenot ātrumu nav bail pārsniegt,pēc tam sāk jau raustīties.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 4 Atbildēt

Jā, X5 labi der cementa maisu pārvadāšanai, pirms pie durvīm klauvē kreditori un jābēg prom uz Angliju.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Manā svētdienas gadījumā auto vecumam un, vēl vairāk, markai/modelim nebija pilnīgi nekādas nozīmes - tā es brauktu gan tad, ka man būtu tāds pat dranduļets, kā tev, gan arī, ja tas būtu jauns bentlijs... steigšanās bija tāpēc, ka nevarēju izbraukt ātrāk, jo man tikai tajā laikā beidzās skola...

Par to nešanos ar Audi 80... nez kāpēc ziņās tik bieži lasām vai tajā pašā Degpunktā skatām par visādiem vecu dranduļetu īpašniekiem, kuri ir CP aizturēti par ātrumu, šmigu un ko tik vēl ne...

Bez tam, reku, VWfans brauc ar divgadīgu auto...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nu jau Honda ir trīsgadīga, nobraukums ir 60 tūkst.km.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Tu kaut ko nesaprati līdz galam - galvenā doma bija tāda ka tačka parasti ir ārēja pazīme maciņa biezumam. Kā jau teicu, tava svētdienas gadījuma attaisnojumu pieņemu, jo vidēji reizi gadā pašam kas tāds atgadās - bet gan jau ka tev gadās arī bez šādiem attaisnojumiem - diez kurā gadījumā būtu lielāka iespējamība tam ka tu izvēlētos garāku gabalu braukt ar lielāku ātrumu - esošajā kombinācijā, vai tādā, kurā tu brauktu ar esošo TraktorTurizmo, bet kabatā esošajā makā esošā bankas karte būtu savienota "tādu pat bankas kontu kā man" ?

Fana mašīna arī atspoguļo viņa ienākumu līmeni - tā ir ņemta lēzenajā un tāda, kurai ir zemākas apkopes izmaksas. Šī paša iemesla dēļ diez vai fans pelna sodus...

Attiecībā par A80 un degpunktu - nu jā - un ko mēs tur redzam, vai lasām tajās ziņās? Pamatā par trūcīgu cilvēku pārkāpumiem - šmiga, liselīni, apskates trūkums - par ātrumu, nevaru neko tādu atcerēties te sen lasījis; tu varbūt kādus BMW E36 pievelc, kas ir atsevišķs gadījums... Pārkāpumi kas ir radušies vai nu dēļ nevarēšanas kaut ko atļauties, vai tāpēc, ka jau ir iestājies tas stāvoklis, kurā jau ir diezgan pohuj par visu. Cilvēks, kurš var atļauties nopirkt mašīnu par 10+ pakām parasti neietilpst nevienā no šīm abām kategorijām. Kad tā padomā, vispār interesanta aina paveras - braukšana šmigā lielākoties ir nabagu problēma, bet tur regulāri skrūvē sodus uz augšu, tas nekas ka jau esošie ir diezgan nepaceļami - diez kāpēc tāpat neskrūvē uz augšu turīgo mērķauditorijai domātos ātruma sodus?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Arvien skaidrāk noformulē savu domu - sodam ir jābūt par maciņa biezumu, nevis par pārkāpumu. Tā turpināt, biedri, komunisms visas netaisnības novērsīs. Cikos vilciens uz sibĪriju?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Zinot tavus politiskos uzskatus, es saprotu tavu kāri pēc "vienlīdzīgas iespējas" un nepatiku pret "vienlīdzīga iznākuma" - bet šajā gadījumā ir runa par piedalīšanos ceļu satiksmē, kur nomināli vajadzētu panākt ka visi brauc ap tiem 90 kmph, lasīt - vajag "vienlīdzīgu iznākumu" - kā tu piedāvā to panākt bez "soda par maciņa biezumu"?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Iespējams esi dzirdējis - ir tāda soda punktu sistēma, kas paredzēta regulāru pārkāpēju audzināšanai. Iespējams, to vajag uzlabot. Bet valsts sniegto maksas pakalpojumu diferencēšana pēc maciņa biezuma ir tikai solis, lai šo amorālo sistēmu padarītu vēl sliktāku.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pastāsti cik soda punktus iedod par stacionārā vai trijkāja bildi...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Pastāsti, kas tev pietrūkst, lai spētu izlasīt frāzi "Iespējams, to vajag uzlabot.".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Te gan piekritīšu Froterai,mūsu atpalikušajā valstī nav tādu ceļu kur varētu likt zīmi 120.Toties Zviedrijā uz E4 pat ziemā,kādus 50 km aiz Stoholmas stāv zīme 120 bet tur nav tādas izvirtības kā apgriešanās joslas bet tika viadukti,pat apļveida viadukts.

goo.gl/maps/CgX1TJ2deqkb2X1U7

Tu pats esi atpalicis.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 7 Atbildēt

Need for speed. Ir taču datorspēkes- ieraksti Grand Prix Legends vai kaut ko līdzīgu - un pierādi sevi Nirnburgringā vai Spa. Tad ir droši, nav jāpakļauj sevi un citus nāves briesmām utt

WALA Reģ.: 19.06.2002
6 0 Atbildēt

Nu jau jūs te kaut ko sacepāties nevietā, pie mums braukšana ar 120+ ir maksas pakalojums - nevarat atļauties, nebraucat.

P.S. es tikai par to ka dzīvi jatver vieglāk, jo paņemsi jaunu McLaren izgāzt, un ko darīs pārdevējs - vai nu uzaicibās uz testu dienām,vai pateiks - te pagriežamies uz lidostu, palūrēa uz regulāro CP viety, vai neviena nav un teiks, nu tagad spied grīdā ..., un tur nebūs tikai 200 uz pulksteņa ...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 2 Atbildēt

Atceros, ka sen atpakaļ - pirms gadiem laikam 12 - biju kaut kāda Auto Bild vai Kluba testa dienā... toreiz sanāca pabraukt ar nupat iznākušo Alfa Romeo Brera V6. Pārdevējs visu laiku provocēja - nu, davaj, šite dod virsū, te tagad taisns un tukšs gabals utt. Vienu reizi, atzīstu, ļāvos kārdinājumam...

Par to uztveršanu vieglāk pilnīgi piekrītu - manā gadījumā, nesaku, ka tas ir pareizi... noteikumus ievērot vajag, bet, nu, visu laiku dzīvē kāds no mums dara kaut ko, kas nav pareizi - kāds pārsniedz ātrumu, kāds bojā aknas ar alkoholu, kāds zog darbā rakstāmos, kāds mīž uz Vērmaņdārza kokiem, vēl kāds izmanto sievietes utt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Laikam tad bijām vienā Auto Bild pasākumā Ar to sarkano AR Brera laimējās braukt pēdējo posmu - no Kalnciema līdz pat Stabu ielai. Atceros, ka toreiz pat ielēju tajā auto savas 10 naudiņas (neatminos valūtu gan), pēc tam izbaudot gana lielu prieku līdz pat galamērķim. Tas pārdevējs nudien bija traks, bet arī auto ne mazāk traks Labi, ka toreiz nebija FR un arī CP pretī nebrauca

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

O jā, es tajā posmā braucu ar Audi A5.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Nevajag šito s$&#-$ stumt, smird pa gabalu. Drošs ātrums un atļautais ātrums ir pavisam dažādas lietas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Un vēl godīgi runajot par ātrumu - ja esat vecu, vai dranķīgu un mega lētu riepu cienītāji, lūdzu apzinaties ka šādas riepas nav ātrumiem 150+ , tāpat kā vidējā LV dampja bremzes šādiem ātrumiem nav domātas pat tad kad visi elementi ir orģināli un tikko no rūpnīcas. Ja nav pieredzes tad jau 120+ var but priekšnoteikums tam ka diemžēl šo pieredzi vairs neiegūsiet.

Par laimi E36 BMW era pamazām noriet, un viens no dranķīgākajiem drošības ziņā un jaudigakajiem auto par konkrēto cenu būs izkritis no jaunatnes rulžu aprites.

Jā arī to cik auto sevi labi paradījis kadreiz drošības testos ar noteikti ir verts pievērst uzmanību, moš izdodas tomer savus dēlus un meitas novaktēt - lai nekapj pilnīgos šrotos ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Crashtestus netaisa ar izpuvušiem sliekšņiem un frankenšteiniem, kas sametināti no daļām

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

E36 pat tad jad bija tikko no rūpnīcas bija mēsls crash testu konteksta, tur kur bija tests ar sagrieztu auto un iekš LT sametinatu - tad salīdzinot ar jauna crash testu tas metinatais crash testu iztureja par vismaz 95% ja ne visiem 105%.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Tātad galvenais - "lai nekāpj šrotos"... Bēdīgs domāšanas veids - kārtējais pierādījums tam, ka personīgo atbildību aizstājam ar likumiem, regulām un TA. Manuprāt daudz svarīgāk ir bērnam iemācīt kaut kādu tehnisku izpratni un apzināties savas rīcības sekas - jo problēmas var gadīties jebkuram auto un pats jaunākais un drošākais auto var kļūt par "šrotu" vienā neveiksmīgā bedrē. Arī jaunas un pavisam nedraņķīgas riepas var plīst. Bet, piemēram, no melnā ledus neglābs nekas, izņemot paša prātu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man tev jautājums - cik aizmugures piedzinas auto tev ir bijusi, un cik ziemas esi norullējis. Pie ta ka arī jaunatne domā, nenozīme ka viņi nekad nekļūdīsies, un pat par sevi es neesmu 100% drošs ka nekad nekļūdīšos. Un kad esi kļūdījies, tad ar E36 lūzni ieliekot pa stabu - būs laimīgs ja tiksi sveikā, kamēr jau teiksim ar E46 būs jāmāk ielikt pa stabu ta lai nokļūtu slimnīcā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Mācījos braukt ar VAZ 2101, Moskvich 2140 un 412. Arī ziemā. Ar tādām riepām, kādas bija.

Tagad jau vairākas ziemas braukāju ar RWD Jeep (4x4 ir īpaši jāpieslēdz un nav vēlams uz asfalta).

Tikai konteksts tikpat bēdīgs kā ar Raimondu. Ir jābūt drošam par savām prasmēm un jābrauc tā, lai nekļūdītos, nevis jāpaļaujas uz pasīvās drošības sistēmām. Tieši to ir jāiemāca - neeksperimentēt ar savām spējām tur, kur tas nav droši, bet tās pilnveidot atbilstošās vietās. Diemžēl mūsdienās māca braukt pliki pēc CSN un paļaujoties uz NCAP.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Droši vien ir labas autoskolas, kas māca visu ko vajag, un sliktas - kas māca "iziet" eksāmenu.

Principā CSN jau ir perfekti - jābrauc atbilsoši ceļa un auto apstākļiem. To punktu parasti izlaiž, un tad maksimālais ātrums kļūst par normu vienmēr un visur

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

To labo jau nav - jo nav pieprasījuma. Klients maksā par tiesību iegūšanu - t.i. lai nokārtotu CSDD eksāmena prasības, nevis iemācītos braukt. Un visa domāšana ir vērsta uz personisko bezatbildību.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un vel kaut vai šorīt no rita uz Akmens tilta nobrauktuves centra virzienā, ja nenojaustu blakus brauceja nodomu jau laicinu iepriekš, tad šorīt no rīta būtu nodrošinājušu labu korķi uz Akmenīša. Cilvēks pieradis atri un parliecinosi braukt (pasvaiga Skoda), tikai nerēķinsjās isti ar to ka es neeju uz apgriešanos bet eju virziena yz "Dzelzceļa tiltu". Līda mana joslā, ja butu "pārliecinats auns" varēty likt viņam samaksat par viņa paša kļūdu. Tā ir viena no cilvecīgajām mazajām kļūdām, un tādu ir ne mazums ikdienā. Tiešām domajat ka vienmer un visu izdodas pareizi izdarit, ir īpaši vaditajiem bez lielas pieredzes ?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nē, nedomājam. Tieši tādēļ ir jāmāca atbildība, nevis jāmēģina to aizstāt ar regulām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es saprotu tavu nostāju, tomēr man šobrīd izskatās ka tava nostāja ir lielā mērā utopija, kurai nav lemts piepildīties, tadēļ arī uzskatu ka ir iespējams jaunatnei palīdzēt saprast ka apzināta izvēle jāizdara jau auto pirkšanas brīdī. Jā es varu braukt ar šausmīgākajām "mizām" riepu vietā un šausmigu lūzni, taču saviem berniem vai ģimenes pārvadāšanai tadas nekad neliktu/ar tādu nebrauktu. Jā iespējams šāds joks izriet no manas finansiālās perspektīvas, bet jebkurā gadījumā varam bez regulām darīt vairāk ja ne citu tad vismaz savejo labā!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Izklausās, ka tavas finansiālās perspektīvas pamatā ir laiks, kas atņemts ģimenei un bērnu audzināšanai, tādēļ tagad vajag "atpirkties".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Hmm, intersants viedoklis, bet domāju ka nebūs īsti pareizs, nu vismaz es pats sev to tā kā negrasos pārmest. Bet tas ka dienas ir gandrīz pa stundai " saplānotas" - tam gan esam ļoti tuvu - dejas pašiem, dejas jaunatnei (abus vēl pagaidām vedam - 6 un 16), sports pašiem un vecākajam, uzstāšanās ... braucieni pie vecvecakiem, sakopt māju, dārza darbi ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Galvenais šādā ritmā ir neaizmirst, ka audzinot sistēmas skrūvīti (šeit noteikti lielu atbalstu sniegs skola), sportistu un dejotāju, ir jāatrod laiks arī Cilvēka audzināšanai. Un kā rāda mana (ne tikai personīgā) pieredze, mūsdienu vecvecāki šo daļu ir piemirsuši gan attiecībā uz bērniem, gan mazbērniem.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Visa šī regulācija "vajag noteikt'', ''vajag, celt, apgrūtināt, izskaust'' utt. ved tikai pie regulācijas, pie kam katra regulācija rada korupcijas risku, kuru tad atkal vajag regulēt, utt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 1 Atbildēt

Katrs VAG spainis no kompaktklases un augstāk ir projektēts, lai pa bāni pieklājīgi uzvestos pie Vmax.

Dažiem modeļiem pat sākot no 2.0 140zs tdi dzinējiem nāk lielās bremzes, kas lv nopūst, jo viņas nav kur uzsildīt, mierīgi braucot.

Par riepām gan varētu būt taisnība, ar hi fly vai dingdong pie ātruma var iznākt ziepes

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Smalkāk paskaidro.Kas konkrēti ir Lielās un kāpēc konkrēti viņas "pūst".Kā notiek "uzsildīšanas" process und kā konkrēti tas iespaido "pūšanas" ātrumu.Citādāk ZB jau vienkārši.....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Pieļauju, ka cilvēks runā par ventilējamiem diskiem. Tie ļoti lapbrāt izrūsē no iekšpuses un ir jāmaina pat tad, ja netiek nodeldēti. Uzsildīšana tur pie vienas vietas - gluži vienkārši LV vidusmēra braucējs pat neiedomājas, ka bremžu diski ir nolietojuma detaļa, kas maināma regulāri.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Ja te būtu emocijas, liktu tavam postam "haha" Ventilējamie diski VAGmobīļiem ir veci kā pasaule, tie nav īpaši pieminami, jo pēdējos 30 gadus nāk jebkurai mašīnai ar puslīdz sakarīgu motoru... Tas kas ir mainījies kopš gadsimtu mijas, ja ne ātrāk - bremžu izmērs tiek rēķināts pēc kaut kādiem citiem kritērijiem - vai nu kaut kādām paaugstinātām bāņu bremzēšanas prasībām, vai vienkārši bremžu izmērs ir domāts ar domu ka braucējs māk tikai pedāļu gala stāvokļus. Rezultātā ir lielas bremzes un no tā izrietoši koka ratu ripuļi ar plānu gumijas kārtiņu...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Jā, varbūt, drošivien.Vag mašīnām būtiski lielai daļai tie ventilējamie ir arī aizmugurē.Rūsē viņi jebkuri, bet par lietotu auto bremzēm runājot, ir vēl vairāki citi būtiski faktori,kuri sabojā vairāk, nekā rūsa kā tāda.Tas ir, tipiskas problēmas rodas svarā smagām mašīnām ar palietotām bremžu vadīklām.Plus vel, savu daļu iedod priekšējo bremžu paš-žāvēšanas strīdīgais lohmehānisms.Iemesls dažkārt ir arī tieši Mazāka diametra disku oem paredzējums,nekā tādam auto tas būtu vajadzīgs.Cits vēl ir lietotāja stilā, ka iebraucot ar karstu disku peļķē, var rasties brīnumi uz līdzenas vietas- sevišķi, ja uzreiz ar tādu apstājas uz vietas.Kā arī, aizmugurē lielai daļai vag auto ir elektriski vadāmā rocene - mehānisms prasa ne-kapeiksipēja pieeju un pareizu uzturēšanu.

Un, nomainot oem diskus pret visādiem cimmeršahermaņiem un brembussiem, viss augstākminētais var kļūt divkārši aktuāls un rezultāts mēdz būt sliktāks, nekā pat ja turpināt maukt ar nodilušiem oem diskiem.Plus vēl, reti kurš filtrē bazāru sakarā ar konkrēto uzliku atbilstību konkrētajam ne-oem diskam.Jebkurā gad, 2/3 problēmu patiesais cēlonis ir dalbaēbismā un kapeiksipšanā un vel pat jautājums kā nu kurureiz no kuras puses (izgatavotājs vai lietotājs?).Kā precīzi ir teikts tajā slavenajā Csn lohpantā- "un (vai)"...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Tu būtu priecājies ka uz ceļiem ir vairāk mašīnu kas smuki saņurkās avārijā. Kā tev šķiet - ja mēs uztaisītu frontālo, vienādos apstākļos, bet vienā es brauktu ar mk2, otrā ar, teiksim, mk5 - kurā situācijā tev avārija beigtos vieglāk, tajā, kurā pretī būtu vieglāka mašīna kura spēj smagi saņurcīties, vai tajā, kur pretī būtu jūtami smagāka mašīna ar cietu kabīni?

E46 tu diezgan par velti pieminēji - es neredzu sevišķu atšķirību starp E36 un E46 - galvenā atšķirība ir tāda ka agresivī lidotāji ar E46 ir lielāka iespējamība, jo E46 komplektējās ar trīslitrīgu ķīseli, kamēr E36 tikai ar mironīgu 2.4 TDSu, lasīt - vairāk jauniešu var atļauties braukt ar 200+ zs klases mašīnu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

E36 ir tik nedrošs auto cik vien Eiropā nedrošu kasti var atrast, jā Golf 1 iespejams ir nedrošāks, bet tas jau sen nav populārs. E46 ir par vairākām pakāpēm drošāks auto, arī tad ja ar to var nopietnāk lidot !

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Un nopietnāk apsist tos, kuri sagadīšanās dēļ patrāpās ceļā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Un nav ko taisīt tirgu. Katrs brauc cik ātri gribun attiecīgi par to maksā, pārsniedzot bezmaksas slieksni, 50 vai 90, kā kurā vietā, kam vajag ātrāk, noliek maciņā naudiņu ceļu policijai, un viss notiek.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Kamēr satiksme ir reta, sabiedrība var neiebilst pret indivīda tieksmēm (vai tiesībām) pārvietoties tik ātri, cik tam ļauj rocība.

Ja transporta plūsma pārsniedz vai tuvojas ceļa kapacitātei, tad katra apdzīšana (jeb viena indivīda vēlmes braukt ātrāk par citiem) ir citiem traucējoša. Piemērs - rinda pie kases lielveikalā - vai būtu pieņemami, ja kāds nedaudz aizsapņojas, cits uzreiz skrietu garām ar saviem ratiem?

Vēl šinī diskusijā neviens neņem vērā tādu apstākli kā trokšņa līmeni. Man bija tā nelaime dzīvot tuvu šosejai, un labi varēja dzirdēt atšķirību, kad remonta dēļ satiksme tika palēnināta. Līdzīgi ar 100 / 110 / 130 kmh...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 3 Atbildēt

Skaists vienvirziena viedoklis. Traucējoša ir tikai viena indivīda vēlme braukt ātrāk... Bet, ja viens indivīds vēlas braukt lēnāk, tad viss ir pareizi.

Daudz pasaka par šāda viedokļa paudēju.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

Tevi visur aicina pudelei par korķi? Ja neko neminu par lēnākiem, tad tu jau zini diagnozi...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Nepatīk patiesība?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Tu esi jocīgs kukainis.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 2 Atbildēt

Esmu pārliecināts, ka ja par lēnāku braukšanu/satiksmes kavēšanu sāktu likt reālus naudassodus tāpat kā par ātru braukšanu, 3-4 mēnešu laikā automašīnu daudzums uz šosejām samazinātos par 25-30% uz šosejām un par kādiem 15% pilsētās noteikti. Piedevām samazinātos avāriju un smagu avāriju skaits, jo viens lēns braucējs dzīves laikā spēj nogalināt un sakropļots daudz vairāk cilvēku kā Ātrais.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tik pie viena vajadzētu fūrēm pacelt ierobežotāju līdz tam līmenim kā autobusiem, savādāk tas pasāciens ir DDM.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu nevajadzetu arī uz šiem grābekļiem kāpt, galu gala, ja tev kada iemesla pēc bus gadījies nesarēķinat degvielu atlikušajam ceļam, tad puslīdz laicīga vilkšanās uz 80km/h var par pusotru reizi lielāku attālumu ļaut nobraukt līdz nakamajai tankštellei. Un ir lērums citu iemeslu kāpēc var but nepieciešams braukt leni t.sk. dranķīgi braukšanas apstākļi. Nav mums te mega autostrādes, ka vajadzētu šausmīgi visus "drāzt". Jā valsts budžetiņam ir caurumiņi, kuriem prasās ielāpiņi, jo tālāk jo lielāki, bet nu tad arī beidzam.gvelzt par satiksmes drošību, itkā ta vispār kadam rūpētu, izņemot varbūt pašus vadītajus/gajejus.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Smagi drāzt nevajag, bet vajag vismaz lai būtu no cepistu puses interese par šādiem indivīdiem, ar pārrunām un iespējamu brīdinājuma protokolu, pēc kura iespējams arī atrauties kādu mazu sodu.

Bet tavs piemērs par degvielas taupīšanu uz 80 ir diezgan komisks - kurai mašīnai starp 80 un 95 ir jūtama patēriņa starpība? Es nezinu par manu golfu - manas muteres golfam ekonomiskākais ātrums bija dudināt piektajā pa šoseju uz 65 - jā, esmu tā vienreiz prikola pēc 17 km pa šoseju nobraucis, ar 4,2l patēriņu parasto 6,5 vietā - nē, pimpis es nebiju; bija vakars un tukša šoseja, kur mani tajā gabalā apdzina viena vienīga mašīna.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

patēriņa starpība protams vienmēr atkarīga no vairākiem faktoriem, un jā attiecīgi katram auto ekonomiskāks būs mazliet cits ātrums.

P.S. mani galīgi nesipj lēnbraucēji, par problemātiskiem uzskatu relatīvus ātrbraucējus kas bariņos pa 10 mēdz iesprūst aiz fūrām, tas ir kaitinosi ka jādzen lielos baros, jo starp tām kastēm nereti nav iespējams iespraukties pa vidu - attiecīgi "ko tik visu nesauc par drošu braukšanu" šādy kadru kontekstā.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Liela daļa problēmu rodas vnk no attieksmes pret apkārtējiem.Gan no "sava" ātrbraucēja statusa, gan īpaši no pilnīgi visas globāli iespējamās atbildības uzkraušanas citiem, kad ir runa par sevi kā lēnbraucēju.Normālas attiecības netiek kultivētas.Katram ir Savs viedoklis, kuru mainīt viņš i netaisās nepakam nē.

Nesen braucu, skatos fūre minstinās- tai priekšā 3 vieglie,Pirmais kā parasti, uz kādi 75.Otrais ar neko,Trešais ietur distanci, acīmredzami, ka arī viņš (šodien) neko nedzīs.Es piebraucu, neko nepretendēju, iepauzēju- fuuristc to vieglo naski nokož.Nu,domāju, ok, Draugs, nu es tak Tev pakalpoju, bet tagd Es/Tev atļaušos pabraukt garām.Prottams, jā,kā gan citādi- viņš ielien tam Otrajam vieglajam dibenā.Es uzspēlēti Leeeni dzenu, skatos, ko viņš tagd darīs.Abet tak FIGU man !!

Reiz senāk tas pats PTimrots stāstīja- esot kkur tur tipa no tukuma vilcis šņorē otru auto.Viņš neesot iepriekš zinājis- cik daudzi ar aptuveni tādu ātrumu brauc, itin neko nevelkot!

Es pats reiz vedu uz jumta kkādu lielu/lokanu prmetu,pusstundu rūpīgi sēju,bet tas maita vienalga pie kādi 70+ sāka slikti plivināties, biju spiests uzmanīties.Bet apkārt izrādījās vesela varza tādu, kas tā arī brauc...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Kantora un Lielās ielas krustojums,Mini uzsāka kustību kad man līdz krustojumam atlika kādi 5 metri.

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Ideāla vieta priekš mini apļa. Izmaksas - 4 zīmes un spainis krāsas+vidū pieskrūvējama zema apmale, lai fūre var pārbraukt pāri. bet priekš kam iespringt, 1960.gadā krustojumu izprojektēja, un tā jums būs dzīvot

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Nabadzīgais mārupes novads, starp citu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Bet varbūt, ka vajag šādas vietas - lai izķer Lohus ar relatīvi mazām sekām. Jo vienmēr padarot visu muļķudrošu, tāpat atradīs, kur izpildīties - tikai jau smagāk.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Aplī tomēr ātrums mazs, ja vien nav aizmidzis un pilnā ātrumā velk cauri. Aplis būtu lēti un visiem drošāk, protams 5sek ilgāk

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu, mani personīgi tie Mārupes apļi kaitina vairāk, kā problēma ar izgriešanos kaut vai konkrētajā vietā, arī tos luksaforus es iīsti neatzīstu. Bet manai sievai pretēji - tie apļi patik.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Var jau arī vispār zīmes nelikt, tad būs vienkārši labās rokas likums.

vai no visām pusēm STOP, kā USA

bet kaut kā tomēr apļi ir mazāk kaitīgi veselībai

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man grūti spriest vai mazāk kaitīgi ja nu vienīgi fakts ka auto nesatiekas 90 gradu leņķī, kas teiksim mazakam dampītim vs pasmagam dzipakam jau var but nepatikams piedzivojums tam kas ar mazauto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

4-way stop kaut kur eiropā ir?

tukšā aplī tomēr nav pilnīgi jāapstājas, iepretī 4-way stop. Aplis amerikāņu milzauto iznāktu milzīgs

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

UK ir supermazi apļi, drīzāk dekoratīvi, kur smagie brauc pāri pa taisno. Tie vairāk lai labāk strādā labās rokas likums (viņiem kreisās?).

www.youtube.com/watch?v=hvARKEv6jQE

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

IMHO UK nav labās/kreisās rokas likuma

neregulējams krustojums labi strādā tur, kur ir maza plūsma, bet slikti strādā lielas plūsmas apstākļos. Pa apli gan ir arī jāmāca braukt, lai būtu efekts.

4-way stop droši vien nav vīnes konvencijā un Latvijā nav pielietojama

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Tepat Grobiņā ir no 4 pusēm STOP, Timrots demonstrēja.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Mārupes novads (gan jau ka ne simtpunkt ne visu uz sava rēķina) noasfaltēja kādreiz par zemesceļu bijušo Lieloielu.Tur reku kādreizējajā purvalaukā vesela aglomerācija māju ir sacelts.Bet TO, ka krustojumā ar kantoraielu "mainīsies" plūsma un braucēju paradumi un viņu Skaits- nee, to neviens atbildīgaisLohs "neieplānoja".Barjeru priekšā, lai tie lohi sip 7km apkārt caur J-mārupi, tur reku 70g vecs aplis ar brīnišķīgu organizmizāciju- visiem tak būs DROŠĀK.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

STOP liels un dzeltens. Ko vēl? Barjeru, kā pie dzelzceļa? Luksoforu? To arī var nepamanīt, piem. Siguldā plkv Brieža un Vidzemes šos krustojums - pie t/c Šokolāde - samērā regulāri kāds izpildās.

Vislabāk būtu luksofors ar datorvadību. katrā krustojumā, visā Rīgā, vienā tīklā. Tikai tad viena daļa kliegtu, ka lielais brālis visu noskatās, un cik tas viss nemaksā!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

ja avāriju ir vairāk, kā statistiski pēc plūsmas vajadzētu būt, tad vaina ir satiksmes organizācijā

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Frontera rakstīja: Njāā....esat braukuši Pleskaveni?Tur kāds brauc 90kmh-100kmh????Nezinu...visi uz 130-140 jau brauc..kur problēma??

Kurā vietā tas ātrgaitas posms ir 130-140,no Raunas pag. līdz Smiltenes aplim??

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ne gluži LV, bet kontekstā varbūt ir gan.

Vakar braucu no Tallinas un posmā starp Pērnavu un Iklu kruizēju tā ar 105 (pēc Waze reāli laikam 99). Šosejas malā stāvēja CP auto un mani dusmīgi nomidžināja Var jau smieties, bet pēc tā ātrumu tomēr nedaudz samazināju.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Tur arī sodu vai 45min pīppauzi var dabūt par 99, tāpēc ainažos igauņi kā no ķēdes norāvušies

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Šodien braucot pie klienta, atcerējos par msh un "kāds no krustojuma aizbrauc ar nikni rēcošu V8 motoru" un pievērsu uzmanību tahometram, lai saprastu, par ko tad kungs savos slapjajos sapnīšos domā.

Secinājums - Rīgas vidusmēra satiksmes plūsma nozīmē mana Jeep i6 automāta pārslēgšanos 1500-2000rpm diapazonā un mana personīgā "agresīvā" braukšana, kad sēņotāji netraucē - 2000-2500rpm. Nez, kādam ir jābūt domāšanas veidam, lai šādus apgriezienus nosauktu par "nikni rēcošu V8 motoru"?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Nu kā - tu tak cītīgi stāstīji kādi visi esot sēnes, skandināvi, kamēr tu esot agresīvi braucošais dienvidnieks, un es arī skandināvs... Pēc taviem novērojumiem sanāk ka tu tāds skandināvs vien esi - cik jau nu man ir sanācis pabraukt ar "benzīns automāts", tie tavi "kad sēņotāji netraucē" atbilst mierīgai čunčināšanai, jo kad "vēlas izmantot pilnu potenciālu", tad tomāts uztaisa kikdauni un pulkstenis zem 4k nenokrīt. Bet nu labi - tev tomēr ir amerikānis, arhaisks motors un arhaiska kārba, pieņemsim ka tur ir citi apgriezienu diapazoni, pameklējam gūglē

... un atrodam šo viģiku - kurā redzams ka paātrinoties ar pedāli grīdā 60 kmph iestājas pie 4k. Pārliecināmies ka tu tiešām esi skandināvs...

P.N. Man piektdienas vakarā sanāca pabraukt pa dižo pilsētu, pa brīvībeni uz augšu - plūsma bija diezgan jestra, es pat dabūju pacelt savus pārslēgšanās punktus līdz ~3k lai turētu līdzi - tu ar saviem skandināvu 2,5k droši vien būtu jūtami atpalicis...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Neko tu neesi sapratis. Es pirms tam izskaidroju kā es braucu un šodien uzrakstīju piemēru no sava auto, par kuru tu izdomāji pasakas. Es nekad neesmu apgalvojis, ka braucu ar pedāli grīdā - tie 4500 RPM ir absolūta patiesība, tieši tas notiktu, ja nospiestu pedāli grīdā, bet nekad tāds pilsētas satiksmē nav ne vajadzīgs, ne iespējams. Apgriezieni, protams, ir atšķirīgi dažādiem dzinējiem - vakarā vēl sanāca izbraukt ar Volvo XC60 D5 un Fiat Ducato 2.5D - abiem pārslēgšanās punkti parastā Rīgas satiksmē sanāca tie tevis pieminētie 3000 RPM. Tikai ļoti maldies, saucot to satiksmi par "jestru".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Tā tā tā, kas mums te atklājas... Visi ir sēņotāji, skandināvi, pats tāds neesot, bet pat bez traucēkļiem pedālis grīdā neesot vajadzīgs pilsētas satiksmē... Jā, nu man, skandināvam, pedālis grīdā arī nav vajadzīgs - es to parasti iespiežu ~60% dziļumā [spriežot pēc dažādiem motora vadības bloka log failiem] kas rezultējas ~90 kPa spiedienā ieplūdē, tb motors attīsta 90% no attiecīgajos apgriezienos pieejamā griezes momenta - tev ar mašīnu, kura pie vienādiem pedāļa stāvokļiem labākajā gadījumā kustas līdzīgi kā mans golfs, vajag mazāk - nu kas tad tu īsti esi, skandināvs vai itālis? Izklausās ka tu esi tas, par ko pats apgalvo ka neesi, ar vienīgo iespējamo atšķirību pret citiem - bik straujāku izkustēšanos no krusta, jo tomāts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Eh... vajadzēs tev uzfilmēt, kā tie 2500rpm izskatās dzīvē Jārespektē, ka esi viens no retajiem, kas te piedalās diskusijā, nevis pliki stumj kaut kādu ideoloģiju.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Man bija Chrysler Voyager dīzelis šeit, mājās, un, kad 2012. gadā pavadīju vairākus mēnešus US of A, noīrēju tādu pašu, benzīnu, protams.

Dīzelis man 'patika' labāk - ņiprāks šķita, kaut uz papīra it kā tas benzīns bija jaudīgāks. Benzīns man biežāk bija jākikdauno, lai tiktu uz priekšu ierastajā manierē.

(par dīzeļa tehn, problēmām izlaižu, tas cits stāsts)

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu nez, bet tur pabraucu ar 6.woy 3,8 un ļoti patika. No krusta varēja riepas nočīkstināt tikai nedaudz stiprāk pedālītim piespiežot... Patēriņš sanāca pēc bākas 7-8l. Cits auto, ar iepriekšējiem nevar salīdzināt. Ja nu 2.mod bet tā jau vēsture un citi laiki.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pavērojam RPM ikdienišķā pilsētas braucienā (Matīsa ielas labās joslas manevru izpildīju spešalī 4 msh)

www.youtube.com/playlist?list=PLUcJFBI6V2EUMrk5_vqJ_YHl2RS_jbcvw

Papildjautājumi:

#1 0:18-0:35 pa kādu joslu visi, izņemot mani, draudzīgi brauc?

#1 1:28 Pa kuru joslu un kādēļ brauc taksis?

#3 0:38 Kā klasificējams satiksmes dalībnieks ceļa vidū?

#3 0:47 Kā jānogriežas pa kreisi no vienvirziena ielas?

#3 2:15 Ar ko nodarbojas Range Rover?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

drausmas, kā tā urna kratās uz niecīgām asfalta šuvēm, nevar paskatīties, ausis sāp

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pabrauc ar jebkuru citu bobiku un šis liksies kā pats komfortablākais limuzīns ;) LR Defender, piemēram...

AD666 Reģ.: 20.12.2019
2 0 Atbildēt

Kas tā ir par piskasti ar kuru tu tur brauc?

Kā var tā bliest pa salonu no tādām mini bedrēm. Tas auto tak ir no*ists līdz ručkai

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Bobiks. Nevis no*ists, bet ar bezceļu ātrumam pielāgotu piekari - cietākas bukses un amortizatori par standartu, A/T riepas.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Nu nu. Es arī esmu kāpis uz tā grābekļa. Manam Defam, kas netiek lietots pa Matīsielas bruģi, bet gan pa īstu bezceļu, biju uzlicies cietus amortiņus. Jo iekšā iekrauts tik daudz kempinga aprīkojuma, ka likās, to vajag. Bet, nevajag.

Nav nekas labāks par standarta piekari +- drusciņ.

Un bezceļam tādu drebekli? Kādam bezceļam? Varbūt - un tikai varbūt - pa grants trepi tāda cieta piekare ir ar kaut ko 'labāka'. Kaut gan, iespējams, tavam aizvēsturiskajam kastrolim ar lāgu atsperēm standarta piekare šķita tik ļurkana, ka pa šoseju taisni bija grūti nobraukt - tad nu sāki kaut ko 'uzlabot'

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Bez nu nu. Grunts trepe, meža stigas u.t.t. Ātrums, nevis vinčošanās. Auto ir pielāgots tam, kāds ir tā pielietojums - spēj pa gruntenes trepi iet sānslīdē.

Lāgu atsperes nav, šosejā ir gana komfortabls un tā ir sekundāra. Bet vispār diskusijā nevietā - vairāk būtu jādiskutē par telefona turētāja īpatnībām, jo dzīvē tās bedres nejūt tā, kā šķiet no video.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Ok, tad labi

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Mazliet beztēma - ar oriģinālo piekari manai sievai piemetās jūrasslimība, ja bija jānobrauc vairāk par 100km. Ar tagadējo šī problēma ir atrisinājusies

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

maziem bērniem arī šūpīgās piekares nepatīk - labs iemesls iepirkt sti vai evo

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

ar sti vai evo mežā neiebrauksi - tie būs jāatstāj uz ceļa. maniem hobijiem nevajag WRC auto, bet gan ATV.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Noskatījos. Viģikā ieraudzīju +/- manu mierīgo dudināšanu. Atšķirīgais - visādi ielīdieni, un diametrālā starpība starp vadītājiem un mašīnām - manā gadījumā ir "skandināvu" vadītājs un "dienvidnieku" mašīna, kamēr tu, būdams wannabe dienvidnieks, man nesaprotamā veidā spēj pieciest tādu īstu skandināvu mašīnu... Uzskatāms piemērs tas pimpja gājiens uz matīsenes - vadītājs min grīdā, pieprasot pilnu paātrinājumu, sūdomāts saka "gribi paātrināties? huju tev!", liekot ne sevišķi stiprajam motoram griezties uz 2 štukām. Kā tu spēj tādu aizmugušu un neejošu kasti, tas man nav saprotams... Cerams ka tā tolmetam domātā kārba vismaz spirta režīmā paceļ pārslēgšanās punktus un pieļauj kaut kādu paātrinājumu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kur redzēji, ka "vadītājs min grīdā"? No tā "throttle" grafika? Man nav ne jausmas, kas tas ir un ko rāda. Pats ieliki video ar to, kas notiek, ieminot grīdā. Tas - ko savā video neredzēji - izpildot kickdown pie pilsētas ātruma uz slapja bruģa uz priekšu netiksi cita iemesla dēļ. Nevienā vietā man netrūka paātrinājuma, iekļaujoties plūsmā vai esot ātrākam par to. Tāda nu reiz ir ikdienas braukšana "jestrajā" Rīgas satiksmē - "liekot ne sevišķi stiprajam motoram griezties uz 2 štukām". Kā spēju? Nav jau variantu - pat šādu braukšanu sauc par agresīvu un nākas pielāgoties.

Par sporta režīmu - jā, kārba ir adaptīva un pēc šāda pilsētas režīma ir kādu brīdi niknāk japaspaida pedāli, lai tā saprastu, ka ir tikusi brīvībā no "jestrās" sēņotāju plūsmas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Satiksme kā satiksme, pagājušās nedēļas piektdienas vakarā tā plūsma ko noķēru uz brīvībenes bija stipri jestrāka

Pastāsti labāk - vai tu arī esi viens no tiem nervozajiem idiotiem ar nodeldēto taures pogu, kas ir dižās pilsētas īpatnība latvijas mērogā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Par ko tu tagad runā? Atkal kaut ko esi nosapņojis, tāpat kā jestro satiksmi? Un nē - noskaties video #3 beigas - klasisks piemers.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es vienkārši paprasu, jo rīgā tādu ir daudz - tas labi ja neesi viens no viņiem

P.N. Kāpēc tas "throttle" stabiņš lai nebūtu gāzes pedāļa stāvoklis - tad jau varbūt tahometra un spidometra rādījumi arī ir abstrakti?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Rīga tādu nebūt nav daudz. Skaņas signāla lietošana (izņemot tramvajus) ir retums. Ja uz tevi taurē daudz, tad ir ļoti japiedomā pie tā, kā tu brauc - ar to, kas redzams manos video (izlasi papildjautajumus, īpaši pēdējo) nepietiek, lai izpelnītos taurēšanu.

Spidometrs un tahometrs video atbilst tam, ko rāda panelis. Par to, kas ir throttle dati, nav ne jausmas. Jāpapēta to softu kādā brīdī. Pedāli bez kickdown var spiest vēl dziļāk (ceļ līdz ~3500 RPM) un tad, ar jūtamu atduri pret stingrāku atsperi var apzināti nospiest kickdown (ceļ līdz ~4500 RPM). Paskaties vēlreiz video un pasaki, kur tas būtu bijis vajadzīgs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Atradu atbildi. Tas stabiņš rāda "gāzes pedāļa stāvokli" starp vadības bloku un motoru. T.i. ECU izlemto, nevis to, cik ir nospiests pedālis kabīnē. Attiecīgi pilns stabiņš ir "lēmums", ka manis pieprasīto paātrinājumu var nodrošināt ar pilnu droseles atvērumu motoram, saglabājot zemus apgriezienus. Nedaudz piespiežot pedāli dziļāk, throttle rādītājs nokristu, jo ieslēgtos zemāks pārnesums un, iespējams, motoram nemaz nevajadzētu pilnu atvērumu.

Vispār ar šo video pats biju pārsteigts par to cik bieži pārslēdzas pārnesumi - braucot tas vispār nav jūtams.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viss ir loģiski - stabiņš rāda droseles atvērumu - ja tev tur ir gumijas pedālis, tad gumijas pedāļa stāvoklis nozīmē pieprasīto griezi, nevis droseli.

Par to ka rīgā maz nervozu idiotu - mhm, kā tad. Absolūtos ciparos vai procentuāli varbūt - bet starpība pret liepāju ir diezgan iztiekti jūtama. Nē, uz mani nemēdz pīpināt - pirms nedēļas gan izpelnījos; gāzes iekārtas ieslēgšanās dēļ golfam noģība motors zaļā iedegšanās brīdī, kamēr paguvu piešķilt no jauna, aizmugurē viens sāka pīpināt - lielākoties es noskatos kā uz citiem pīpina. Vislabāk palikusi atmiņā viena situācija pirms kādiem trīs gadiem - iebraucu centrā braucot no salu tilta puses, mierīgi pieripinos pie tur tā krusta, uz kuru jāgaida stāvot zem dzelzceļa tilta - man jābrauc pa taisni, braucu pa kreiso joslu, skatos, labajā joslā braucošais pēdējā brīdī atčaknījies ka viņam arī vajag kreiso joslu - viņam par godu atstāju no stop līnijas kaut ko bik mazāk par mana golfa garumu, kur tas iebāž savu purnu. Paiet brītiņš, iedegas papildsekcija, tam aizmugurē viens idiots pasvaigā MB sāk cītīgi taurēt, sak, ja būs jāpagaida tas brītiņš kad iedegsies zaļais, pasaules gals iestāsies, un tak kā var nebūt mašīnai peldēšanas funkcija, jopcik - dabūja tas, kam bija gadījies nokļūdīties, palīst dziļāk krustā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu re - viss ir loģiski. Pats apgāzi savu apgalvojumu, ka pedālis grīdā, bet auto neklausa ;)

Par nervozu idotu daudzumu mums ir katram savs mērs ar ko salīdzināt. Tev Liepāja, man daudz un dažādas Eiropas valstis. Es, ikdienā piedaloties Rīgas satiksmē, neizjūtu, ka nervozu idiotu būtu daudz - sēņotāji un mudaki ir daudz vairāk - kaut vai piemēra video - neviena skaņas signāla nav, bet mudaki vairāki.

Par situaciju, ko apraksti - uz dienvidiem no Latvijas uz tevi taurēs pat mazpilsētās - ielīdi nepareizā joslā? Nogriezies un pēc tam doma, kā savu lažu novērst, nevis kavē satiksmi! Izņēmuma kārtā, iespējams, piedos, ja būs ārzemju numuri. Izņēmums - Šveice, tur nepiedod pat ārzemniekiem - un taurēs pat tad, ja griezīsies vienkārši lēnāk, nekā pieņemts. Rīgā šādā situācijā var gadīties kāds, kas uztaurē, bet lielākā daļa to nedarīs.

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Njā, par tiem joslu mainītājiem pēdējā brīdī... Es, piemēram, ja esmu nolažojies un iebraucis nepareizajā joslā, tad vienmēr izvērtēju situāciju. Ja redzu, ka ceļš ir tukšs un nevienam netraucēšu, parādīšu pagriezienu un bez sirdsapziņas pārmetumiem bliezīšu pāri nepārtrauktajai, ja vajag, vēl vienai nepārtrauktajai. Ja redzu, ka varu kaut vienam auto patraucēt, tad nemudos un braucu tajā virzienā, kur man ir atļauts. Apbraukšu lieku reizi kvartālam apkārt - gabals nenokritīs!

Tūlīt atnāks pāris burta kalpi un mani par šo tekstu noraks

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

"Apbraukšu lieku reizi kvartālam apkārt" - būtu jau labi un pat iespējami, ja vien nebūtu latvijā tāda dižā pilsēta, kur šāds scenārijs var arī nozīmēt "apbraukšu apkārt pusei dižās pilsētas" + prasa apkārtnes zināšanas [kuru trūkums noteikti ir novedis pie tās nolohošanās] vai vismaz navigāciju kas ātri noreaģēs uz tavu situācijas maiņu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Pārstāj uzsvērt savu provinciālo domāšanu. Rīga ir mazpilsēta un navigācija mūsdienās ir pieejama ikvienam. Nav attaisnojuma šādai rīcībai. Esmu kļūdas pēc Eindhovenā braucis tuvu 20km, lai labotu vienu orientēšanās kļūdu - tur ir izdarīts viss, lai fiziski nebūtu iespējams likt par savu kļūdu maksāt citiem. Gan pārdzivosi vienu kvartālu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Jā, rīga ir mazpilsēta - tikai ir tāda maza problēmiņa ka šai mazpilsētai pa vidu ir plata upe ar tikai dažiem tiltiem, un tajā ir visādas atdalītas ielas, aizliegti kreisie un citas huiņas, dēļ kā šis "kvartāls" var būt ar sākumu vienā daugavas pusē un beigām otrā daugavas pusē.

Attiecībā par navigāciju - es speciāli rakstīju "navigāciju kas ātri noreaģēs" - piemēram tā programma kuru es lietoju, mēdz jukt prātā ja es piepeši sāku braukt pretējā virzienā nekā maršruts prasa, tikai rādot ka man jābrauc uz atpakaļ.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Nu tu pārspīlē Rīgā "3 labie ir tas pats kas viens kreisais" strādā ļoti ok, uz tāda vai cita bāņa vai kalnu ceļa tev tādas izvēles nav uz desmitiem km izņemot lielākas pilsētas, kur ir drusku vairāk iespeju nobraukšanai.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Bez šaubām ka strādā ļoti labi - cilvēkam kuram ir labas apkārtnes zināšanas, dēļ pieredzes vai navigācijas - tāpēc es to arī no viena tāda dzirdu Man personīgi ir gadījies 8 gadus atpakaļ braukt no spices uz to nesti kas ir salu tilta aplī, nobraucot vismaz 20 kilometrus...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Nu tak pietiks lielīties, ka neko vairāk par Rīgu neesi redzējis un pat tajā māki apmaldīties. Tas patiešām nav nekas tāds, ar ko vajadzētu lepoties.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es nelepojos, es vienkārši norādu ka tas ir iespējams. Aizbrauc tu uz kādu svešu pilsētu un bez navigācijas...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Daudz ir būts. Braukāju apkārt pirms eksistēja navigācijas - pirmajās reizēs Varšavas caurbraukšana aizņēma pat 2-3h. Mūdienās braukt svešā pilsētā bez navigācijas ir nolaidība un necieņa pret vietējiem.

Un tas nekādi nav arguments, lai sauktu Rīgu par "dižo pilsētu" un uzsvērtu, cik tajā ir briesmīga satiksme.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu kaut ko nesaprati līdz galam - galvenā doma bija tāda ka tačka parasti ir ārēja pazīme maciņa biezumam. Kā jau teicu, tava svētdienas gadījuma attaisnojumu pieņemu, jo vidēji reizi gadā pašam kas tāds atgadās - bet gan jau ka tev gadās arī bez šādiem attaisnojumiem - diez kurā gadījumā būtu lielāka iespējamība tam ka tu izvēlētos garāku gabalu braukt ar lielāku ātrumu - esošajā kombinācijā, vai tādā, kurā tu brauktu ar esošo TraktorTurizmo, bet kabatā esošajā makā esošā bankas karte būtu savienota "tādu pat bankas kontu kā man" ?

Fana mašīna arī atspoguļo viņa ienākumu līmeni - tā ir ņemta lēzenajā un tāda, kurai ir zemākas apkopes izmaksas. Šī paša iemesla dēļ diez vai fans pelna sodus...

Attiecībā par A80 un degpunktu - nu jā - un ko mēs tur redzam, vai lasām tajās ziņās? Pamatā par trūcīgu cilvēku pārkāpumiem - šmiga, liselīni, apskates trūkums - par ātrumu, nevaru neko tādu atcerēties te sen lasījis; tu varbūt kādus BMW E36 pievelc, kas ir atsevišķs gadījums... Pārkāpumi kas ir radušies vai nu dēļ nevarēšanas kaut ko atļauties, vai tāpēc, ka jau ir iestājies tas stāvoklis, kurā jau ir diezgan pohuj par visu. Cilvēks, kurš var atļauties nopirkt mašīnu par 10+ pakām parasti neietilpst nevienā no šīm abām kategorijām. Kad tā padomā, vispār interesanta aina paveras - braukšana šmigā lielākoties ir nabagu problēma, bet tur regulāri skrūvē sodus uz augšu, tas nekas ka jau esošie ir diezgan nepaceļami - diez kāpēc tāpat neskrūvē uz augšu turīgo mērķauditorijai domātos ātruma sodus?

Ja man būtu tāds konts kā tev, tad ar TraktorTurizmo nebrauktu. Un tad, kad tas konts bija kā tev, un es braucu ar vecāku auto, mans braukšanas stils nebija lēnāks. Drīzāk otrādi.

"par ātrumu, nevaru neko tādu atcerēties te sen lasījis"

protams, ka nevari.. kāds pārsteigums!!! Nu, piemēram, šis iauto.lv/pie-stures/policija/32788-policija-aptur-autovaditaju-kurs-ar-audi-traucas-ar-atrumu-183-km-h-video protams, tavupārt, tas jau būs oligarhu auto...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, tas ir C6, mašīna priekš cilvēkiem ar biezāku maciņu un/vai vēlmi čakarēties un labi iepazīt specifiskus šrotus. Viens pazīstams čalis ir tam grābeklim uzkāpis - es pirms tam biju skeptisks teorētisku iemeslu dēļ, tagad jau praktisku Es vispār runāju par mašīnām, ar kādām brauc cilvēki, kam ir maza aldziņa - tie ar mašīnām kas maksā vismaz 4 štukas, ir dārgas uzturēšanā un remontos, un arī uzpildē, apkārt nebrauc, kur nu vēl lai lidotu - protams ka tevis iemestais piemērs neder. Davai, dod rakstu par lidojošu Audi 80 vai Audi 100 - nu lai būtu C4 A6 - braucēju

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atvieglosim uzdevumu - iedod pāris ziņu rakstus, kuros ar smukiem ātrumiem noķerta mašīna, ne dārgāka par vienu paku, kas nav BMW, bet ir jebkas cits. Papildus punkti ja braucējs ir 30+

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nez, es kā braucu atmosfērisko Opeli 110-130, tāpat braucu ar turbo Seatu. Pa šoseju, protams.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"Man personīgi ir gadījies 8 gadus atpakaļ braukt no spices uz to nesti kas ir salu tilta aplī, nobraucot vismaz 20 kilometrus..."

Klau - KĀ to var dabūt gatavu? Intereses pēc paskatījos kartē attālumus - lai tādu ciparu dabūtu, ar vienu kļūdiņu nekādi nepietiek - tur ir jābrauc "uz Liepāju caur Rēzekni".

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Meistars - ko citu lai te saka ;)

Piedod - msh!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Izbraucu no spices, braucu ulmaņa gatves virzienā, domāju, te tak ir tikai labais - apmetu ripā, braucu atpakaļ, nobrauc pārsimt metrus, sāku domāt "paga paga, te tak ir rīga, kreisais jātaisa kā labais un tad jāapgriežas" - domāts darīts, uzbraucu uz jūrmalenes/ulmaņa gatves/whatever, braucu, pirmo viaduktu, protams, palaižu garām, aizbraucu līdz apvedceļa viaduktam, apgriežos, braucu atpakaļ, nobrauktuvi lejā aplī palaižu garām, uzbraucu uz salu tilta - zaķusalā apgriežos, braucu atpakaļ, ticis nost no salenieka, aizbraucu kaut kur pa labi, braucu pa kaut kādām ielām, beigās trāpos aplī - protams, attiecīgajai izejai pabraucu garām, vēl viens goda aplis, un beidzot esmu nestē...

Ziņkārība apmierināta?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā. Skaidrs, kur sastrēgumi rodas un kādeļ uz tevi taurē

Visiem gadās kļūdīties, bet sistēmātiski braukt tur, kur nevajag jau ir īpaša spēja.

Izbraucot no Spices, patiešām ir jānogriežas pa labi un tūlīt ir apgriešanās vieta - paredzēta tiem, kam vajag pa kreisi. Jau braukšana līdz pirmajam viaduktam ir lieka, bet vēl pamanīties tam aizbraukt garām... Turpinājumā liekas neticami, ka tev vispār ienāca prātā izmantot Zaķusalu - to "aizmirst" pat vietējie.

Diez vai ar šādu braukšanu vajag pārmest rīdziniekiem, ka tie ir nervozi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti ka tas bija pirms astoņiem gadiem, ar faktisko braucēja stāžu ap 3 gadiem [pa lielam norullētu pa A11], pirmo reizi pašam aizbraucot uz dižo pilsētu. Tu savos studiju gados pirmo reizi aizbraucot uz rīgu gan jau visu zināji, ja arī nekad tur nebiji bijis, vai ne? Bet kopš tā laika šis tas ir "mazliet" izmainījies, tapēc pēc tā mana divpadsmitā gada vasaras brauciena vari nemaz nemēgināt spriest par to, kā es braucu.

Zaķusalu es izmantoju, jo tajā nestē mani gaidīja vietējais, ar kuru uzbraucot uz salenieka sanāca sazvanīties, un viņš to ieteica darīt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu, ja tas ir tāds piedzīvojums no pirmās reizes "dižajā pilsētā", tad, protams, piedodami. Tas kas nav piedodami - šādu paša izgāšanos minēt kā piemēru, cik briesmīgi ir tajā Rīga.

Es nekad neesmu zinājis un nekad neuzzināšu, kā būtu bijis, ja studiju gados pirmo reizi aizbrauktu uz Rīgu. Rīgā esmu dzimis un lielākas pilsētas redzējis jau bērnībā. Sākot ar Ļeņingradu un Maskavu - kas nu tolaik bija pieejamas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai tad mums latvijā ir daudz vietu ārpus 50 km rādiusa ap rīgu ar tāda veida satiksmes organizāciju?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nav. Un?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu lūk. Tu savas jaunības dēļ brīnies kāpēc kādam dižās pilsētas satiksmes organizācija varētu sagādāt grūtības - es tikmēr atceros vienu braucienu lai apciemotu muteres brālēna ģimeni, kādu 16 gadu vecumā - atbraucu ar ekskursiju autobusu uz rīgu, tur to pametu, satiku muteres brālēnu un ar viņu devos uz jūrmalu. Atceros to iespaidu par jūrmaleni - diez vai bija pirmā reize kad tiku par to vests, bet noteikti pirmā kad pievērsu uzmanību - jopcik, trīs joslas, atdalītas brauktuves, viadukti, laternas pa vidu, pilnīgi cita pasaule - kā filmās!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nē, nebrīnos. Tikai norādu, ka tas nav attaisnojums pilsētas vainošanai savā nespējā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 3 Atbildēt

Problēma cietušajos ir jāmeklē saknēs:

1. Nekompetenti instruktori autoskolās bez jebkāda pedagoģiskā priekšstata. Nav sastādīts braukšanas kurss, kurš jāiziet cauri, neatkarīgi vai ir pieredze vai nav.

2. Ļoti viegls braukšanas eksāmens un arī teorija.

3. Ļoti mazi CSN pārkāpumu sodi. Jāpalielina vismaz x10.

4. Policijai jāsāk sodīt par jebkuru pārkāpumu. (Pie radariem it sevišķi visus, kuri brauc lēnāk par 5km/h par atļauto braukšanas ātrumu. Visus pagriezien nerādītājus, visus bez izņēmuma braucējus pa kreiso joslu, kad labā brīva, brauc aplī tikai pa pirmo, ja netaisās izbraukt un kreisā brīva un tml.)

5. Jānomaina stacionāros radarus pret pārvietojamajiem un jāpalielina to skaits vismaz x4.

6. Jāņem nost tiesības un jāliek atkārtoti iziet autoskolas pilnu kursu, ja netiek apstādināts auto pēc CP lūguma, kā arī: ja ir promiles, ja tiek sasniegti 10 soda punkti, ja avārijas izraisītājs ir rīkojies neadekvāti, dēļ kā ir notikusi avārija un tml.

Šobrīd lielāka daļa šoferu brauc pokuj režīmā un nevienam tie daži eiro sodi nekrata. Tikai tad, kad visi raustīsies pārkāpt noteikumus un būs motivācija tos ievērot, var domāt par ātruma ierobežojuma palielināšanu. Šoferim, piesēžoties pie stūres, ir jājūt atbildības sajūta par savu rīcību un jāieraksta asinīs, ka CSN ir likums, nevis interpretācija par to kā variēt ar pārkāpšanu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

1. Autoskolu instruktori ir pat ļoti kompetenti sasniegt uzstādīto uzdevumu - iemācīt nokārtot CSDD eksāmenu, ievērojot CSDD stingri uzraudzītu apmācību grafiku.

2. Eksāmeni nebūt nav viegli, bet tiem ir ļoti attālināts sakars ar to, lai pārbaudītu reālu gatavību piedalīties satiksmē. Ir jāpadomā, kādēļ tiek realizēta šāda politika, lai saprastu nākamos jautājumus.

3. Sodi atbilst to mērķim - iekasēt. Lielāki sodi paralizētu satiksmi, jo par tādu cenu maksas pakalpojumi netiktu pirkti.

4. Ir jāsāk vispār šos definēt, kā pārkāpumus - atgriežoties pie 2. un 1. punktiem. Pašlaik tiek mācīts ka tie NAV pārkāpumi. Un nav jau arī definējami kā viennozīmīgi pārkāpumi - regulāri tā rīkojoties, tā ir necieņa pret citiem satiksmes dalībniekiem, kas ir pieļaujama rīcība izņēmuma kārtā.

5. Izlasi pats savu 4. punktā apgalvoto - izskatās, ka tomēr gribi nodrošināt efektīvāku iekasēšanu, koncentrējoties uz vienu, ienesīgāko, pārkāpumu.

6. Šāda kartība jau ir paredzēta konkrētos gadījumos. Izskatās, ka vienkāŗši gribi "izpludināt" robežas, nodrošinot lielāku subjektūvu CP patvaļu.

"Šobrīd lielāka daļa šoferu brauc pokuj režīmā un nevienam tie daži eiro sodi nekrata."

Nevērtē visus pēc sevis. Lielākā daļa brauc saprātīgi un ne jau dēļ sodiem. Ja tevi spēj motivēt tikai sodi, tad diemžēl tieši tu esi tas, kuram neeksistē tāda motivācija, kā cieņa pret citiem satiksmes dalībniekiem.

"jāieraksta asinīs, ka CSN ir likums, nevis interpretācija par to kā variēt ar pārkāpšanu".

Nolej sev puslitriņu par katru nepareizi apbrauktu remonta stabiņu un pasaule kļūs labāka.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Rekur tepat, blakus rakstā perfekta bilde par tavām asinīm - droši vari pamēģināt tās ierakstīt ekskavatora kausā, burtiski ievērojot likumu un nemēģinot to interpretēt!

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Reiz Lietuvā, nakts laikā, gandrīz pabeigta remonta vietā viduslīniju bija aizstājuši ar stabiņiem, kur katrs otrais stabiņš bija vērst pretēji. Braucu ar ļoti mazu, ļoti ašu auto, un, tālbraucējšoferiem par prieku - un par prieku sev - kādus kilometrus braucu slalomā.

Morāle? ne jau visas kļūdas un neizdarības uzreiz ir sazvērestība, ko mudina domāt tavs teiktais 'kādēļ tiek realizēta šāda politika'

1. Esmu licis tiesības 3 reizes, 90. gados, 2010 un 2019. gadā (nedomājiet, ka atņemtu tiesību dēļ, bet dažādas kategorijas). Nevaru piekrist, ka instruktori tikai ir tāpēc, lai izvadītu caur CSDD. 90. gadu sākumā t.s. valsts eksāmens bija absurdi viegls, bet autoskolā mācīja pienācīgi, un arī pēdējās 2 reizes instruktori bija OK, viens - pat ļoti labs.

2. Iespējams, ka profesionāļi tomēr ir piemērotāki lemt par to, kāds eksāmens ir kāds, un tieši 2019. gada variants bija pat ļoti labs - principā tika apskatīts, kā es spēju braukt, nevis kaut kāda piesiešanās uz komatiņiem,

3. Somijā ir lieli sodi. Satiksme diez ko paralizēta neizskatās, kad pēdējoreiz tur biju.

Piekrītu iepriekšējam, par to, ka vairāk slēpto fotoradaru padara satiksmi rāmāku, bet tiešām nezinu, vai tāda parādība ir labākā izmaksu/efektivitātes ziņā. Domāju, ka nē, un domāju, ka veiksmīgāk būtu turpināt sabiedrības izglītošanu par to, kas ir drošs ātrums. Apmācības jau no bērnudārza, utt. Bet, ja bērn redz savu vecāku nihilistisko attieksmi pret citiem satiksmes dalībniekiem, tur arī skola diez ko daudz neizdarīs.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

eksāmenu maršruti ir veidoti tā, lai pārliecinātos, vai kursants ir apguvis konkrētās pilsētas satiksmes organizācijas debilākos šedevrus, tā vietā lai no tām vietām izvairītos, un tikai mācītu, kā tās šausmas izbraukt

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"par prieku sev - kādus kilometrus braucu slalomā" - arī man ir gadījies, tepat Latvijā - pasažieru uzjautrināšanai.

"Nevaru piekrist, ka instruktori tikai ir tāpēc, lai izvadītu caur CSDD." - ja 2019.kārtoji papildkategoriju, tie ir pavisam citi instruktori. Problēmas rada "B" masu produkcija - kas štancē satiksmē piedalīties nespējošo pūļus.

"Somijā ir lieli sodi. Satiksme diez ko paralizēta neizskatās" Izskatās jau gan.

"Ja bērn redz savu vecāku nihilistisko attieksmi pret citiem satiksmes dalībniekiem, tur arī skola diez ko daudz neizdarīs" Visnihilistiskākie un egocentriskākie ir velofašisti, autovadītaji ir viena no saprātīgākajām satiksmes dalībnieku grupām - protams, arī ar iespēju to uzlabot. Bet šim piekrītu - tieši savstarpēja cieņa un saprāts ir ceļš uz uzlabojumu. Ar sodiem un burtkalpību neko nevar panākt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

ceļazīmju un horizontālo apzīmējumu uzstādīšanā arī valda pilnīgs po%#@s. Šajā attēlā darbu vadītājam tai vajadzētu būt pēdējai dienai ar licenci, būvdarbus apturētu, atbrauktu sertificēti stabiņu izlicēji, kas nomainītu pareizā virzienā, ko visu būtu jāapmaksā būvfirmai + līgumsods.

Arī horizontālie apzīmējumi ir sazīmēti nevis pēc bīstamības, bet kā vienkāršāk - minimāli tiek lietotas dubultās līnijas, kas ļauj vienā virzienā apdzīt, piemēram, no klana lejup, kur ir ideāla parskatāmība.

Un neaizmirstam bedres - ārpus A šosejām zīmes neviens neskatās, uzmanīgi vēro ceļa klājumu, lai pamanītu bedres.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Spīdošo stabiņu nepieciešamība mums netika pieminēta līdz pat 2019tā gada rudenim.Kad (pēkšņi,tomēr..) izrādījās, ka tie spēlē neaizvietojamu lomu ceļa profila izzināšanā un redzamības/orientācijas uzlabošanai tumsā.Lielākā daļa šķērsvirziena ceļu ar tiem nebija aprīkoti teju visus 3 neatkarības gadu desmitus.Nekāda pamata uztraukumam,- brauc lēnāk, nebrauc vispār,utttt.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

4. Pie radariem it sevišķi visus, kuri brauc lēnāk par 5km/h par atļauto braukšanas ātrumu

Šis būtu ļoti interesanti realizējams dzīvē Viens 85km/h braucējs savāc aiz sevis veselu vilcienu un sodu dabū visi!

1.. 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti