Lasītāju pieredze par saviem auto

Hyundai Getz 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [24]
Ir iegādāts Hyundai Getz. Dialogi ap un par ir ļoti daudz. Nesaprotu tos , kuri noliek korejiešu auto. Jā, auto varētu būt mīkstāks , bet tas nav auto trūkums , ka mūsu ceļi nav tie līdzenākie. Ietilpības ziņā- kolosāls. Ekonomija-5,7 līdz6,1l uz 100 km- ļoti labi. Es teiktu, ka par 9T eiro neko tamlīdzīgu vai labāku Latvijā nedabūs. Tas ir īsts darba auto.
Viktors @ 30.maijs 2004 0:00
Ford Scorpio 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Paldziet! Nesen iegādājos skorpi 2.0i. Pirmstam pārvietojos ar opeli un reni. Priekš saviem gadiem autiņš ir ļoti labs. Ripo labi, arkas mainītas, vizuālais labs. Vienīgais uzrāviens tākā prasītos labāks. Ēd pa pilsētu ap 11. Pagaidām vienīgā problēma ir ar spidometru un benzīndatčiku, tie nerāda. Benzīns vienmēr pa nullēm, iespējams, ka pludiņš noslīcis (es tā domāju, varbūt kas cits?) Nomainīju spidometra datčiku, spidometrs tāpat neiet. Izjaucu pašu spidometru, nekā beigta neredzēju, pieliku to atpakaļ, domāju jāpamēģina. Ieliku atpakaļ gaitā, lai izbrauktu no garāžas, sāku braukt un spidometra bultiņa uzleca līdz 60km/h tad nokrita atpakaļ un vairs nerādīja. Laikam būs jāmaina pats spidometrs, var būt tur kautkas cits ir pie vainas?
loan @ 26.maijs 2004 0:00
_cita_marka_ ZIL-157 1970 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Nu visādi brīnumi te ir rakstīti. Bet es Jums pastāstīšu par ZIL-157 (Zahars), kaut gan daudz jau arī pats neatceros. Tie kas vecāki, iespējams krievu armijā tādu būs izbaudījuši, bet izlaiduma gads varētu būt nu minimums kāds 60- ais: )
Klīda baumas, ka krievi šo nospieduši no jeņķu 2- ā pasaules kara "Studebekera".
Sākšu ar motoru. Seši cilindri (podi pamatīgi) rindā, kā jau armijniekam, visi vadi ekrānos, bloks vienmēr spīdēja un laistījās, uz katru apskati ar alumīnija krāsu pūtām. Tukšgaitā darbojoties skaņa kā mūzika ar labiem, bet ļoti mīkstiem basiem. Neatceros, cik viņam zirgspēku bija un kāda kubatūra, bet norma apmērama 50 litri uz simtu A-76. Papildus transmisijai motors grieza tikai kompresoru un ģeneratoru.
Ritošā sastāvēja no trīs tiltiem (nu ļoti iespaidīgas konstrukcijas), visi velkošie. Riteņi ar spiediena regulēšanu no kabīnes. Rāmis būvēts no tādiem šveileriem, ka izturēs atomkaru. Reiz līkumā neielikos un uzmaucu akmeņu krāvumam apmēram pusmetra augstumā pilnā gaitā. Izjūtas kā kosmonautam, domāju ka izlekšu no kabīnes. Bet kad apstājies mēģināju atrast kādu skādi, tad secināju, ka konstruktori mašīnu plānojot zināja, kādi jefiņi ar to brauks: )
Kabīne - vistīrākā dzelzs kaste, sēdekļi apvilkti ar dermantīnu, iekšā atsperes kā dīvānam, tikai stipri vien cietākas. Standart rādītāji protams bija (spidometrs, manometrs, degvielas daudzums, eļļas spiediens un ūdens temperatūra). Stūre iespaidīgu izmēru, jo nekāds stūres pastiprinātājs nebija, brīžiem to griezt vajadzēja ar abām rokām un dūšīgi ar kājām atsperoties. Pagriezienu rādītāja pārslēdzējs - parasts tumblers, tikai horizontāli slēdzams. Piestartējams bija ar kāju spiežot pogu un gāzes pedāli kopā. Sajūga pedālis - bija ko spiest un atlaist arī vajadzēja prast, citādi mašīna lēca gaisā, gadījās, ka motors izturēja un neslāpa. Īpaša manta protams bremzes - pneimatiskās. Ja iesācējs nospieda to pedāli, mašīna apstājās kā iemieta un braucējs leca virsū stūrei. Ja slēgtajā kravas kastē (tā saucamajā "kungā") sēdēja citi dzimtenes sargi, tie sabira visi uz priekšu un laikam jau pamatoti lietoja visus viņiem zināmos leksikas krāšņumus. Pagāja zināms laiks, līdz iemācījos bremzēt viegli plikšķinot pa bremžu pedāli.
Ātrumkārba jau tajos laikos briesmīgi progresīvā: ) - piecu pakāpju, tiesa pirmo robu praktiski nekad nelietoja, ja nu vienīgi vajadzēja parkoties uz milimetriem. No vietas ņēma ar otro. Protams vēl arī viss pazemināto ātrumu diapazons, kā jau apvidus mašīnai pienākas. Ātrumu kloķis attiecīga izmēra, bet robi slēdzās tīri pieklājīgi.
Kolosāls logu tīrītāju mehānisms, pneimatiskais. Pagriežot vairāk vai mazāk vaļā ventīli, mainījās slotiņu kustības ātrums. Tiesa vienmēr bija problēmas to noregulēt uz vienmērīgām un lēnām kustībām.
Kustības ātrums pa šoseju - apmēram 60km/h. Varēja uzkurināt līdz 70, bet tad vajadzēja nokalni: ) Bija spečuki, kas izgrieza apgriezienu ierobežotāju un plēsa uz 80. taču pa šoseju braukt nebija nekāda kaifa. Cita lieta pa mežu un poligonu ceļiem, gaita mīksta, jūties kā karalis: ) Aprīkots bija arī ar vinču, taču to tiku izmantojis tikai, lai visādus komandirskos bobikus uz cietzemes izdabūt.
Ko vēl var pateikt? Ziemā protams kabīnē nekāds mikroklimats nebija, bez cimdiem tālu netiksi, ķirzačos kājas arī sala: )
Pagājuši jau velns zin cik gadi, bet to savu Zaharu vēl tagad atceros ar zināmu mīlestību un cieņu. Pa divi gadi man viņš ne reizi nenobira, man likās, ka tā mašīna ir mūžīga. Pārējie visi vāģi, ar ko pēc tam ir nācies braukt, tādi bērnu braucamie vien bija. Atzīmi neņemos likt, jo nevar taču vērtēt fundamentālas lietas: )
P. S. velns, prasa novērtēt: ( Labi, likšu 8, tomēr divreiz kājām bez maz vai pirkstus apsaldēju: )
tontons @ 24.maijs 2004 0:00
Audi a6 avant 2.5TDI (85kW) 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Minēto auto izmantoju gadu. Ar auto nobarukti 20,000 km gada laikā. Iegādei bija divi priekšnosacījumi, lai būtu universāls (pirms tam bija sedans un vecāks) un lai būtu klimatkontrole. Pārējās fīčas īpaši nesatrauc. Pirms iegādes izskatījos vairākus auto, cenas ziņā aptuveni līdzīgus Volvo 850, Mitsubishi Space wagon, Voyager, vienu sapratu uzreiz man tie busveidīgie neiet pie sirds (Zafira, Voyager, Space wagon), manuprāt neērta sēdēšana (mans augums 195 cm), faktiski tas pats bija ar Volvo nepieciešams par vēl vienu posmu krēslu atbīdīt lai būtu ērti, bet nevar, jo citādi es piebraukšu pie pašas malas aizmugures beņķim. 5 BMW ir ērts vadītājam, bet aizmugurē vietas mazāk nekā audi. Tā nu arī paliku pie audi. Protams vēl viena lieta, ka busveidīgajos parasti nav klimata, ja ir tad kondicionieris.
Par audi. Nopirku Rumbulā par 7.5EUR. Tā kā pirms tam bija 1990 gada sedans tad īpašu pārsteigumu nebija. Salons ļoti līdzīgs. Patīk kā strādā klimats. Pa šo laiku viens mazs remontiņš gan bija uz 20 latiem. Viens liels remonts motoram bija jo vienā cilindrā ap 50% enerģijas zuda, nebija kompresijas, tā kā mani satramoja, ka principā jau nekas, bet ziemā pie -20 varētu būt problēmas un es nedomāju braukt tikai vienu ziemu nolēmu rudenī motorīti paremontēt viss prieks sanāca uz 650 latiem, sālīti, bet nu kompresija tagad labāka nekā jaunai. It kā spidometrs rādīja pie iegādes, ka nobraukti 130,000 tie kas remontēja motoru visus 400,000 deva. Faktiski man tas motors labi nolietots. Sākumā izjutu jaudas trūkumu, jo iepriekš bija 2.3 benzīns masa arī mazāka tas gāja raitāk, šis ar 115zs, es viņu par traktorīti saucu. Lai arī ir lēns negrasos nekādus čipus likt, priekš kam kaut kādus 200 latus izlikt. Pārējie remonti ir samērā regulāri, bet audi pluss kopumā ir lēts remonts, es teitku, ka gada laikā varbūt 350 latu izlikts par papildu remontu (neskaitot motoru). Tā kā domāju ar šo auto vēl kādus trīs gadus braukt, domāju, ka motora remonts atmaksāsies. Patēriņs simpatizē ziemā bija 7.5-7.8 (80% pilsēta), tagad ir tuvāk pie 7.0 kā kuru reizi citreiz 7.3, ir bijis pat zem 7.0, bet tad protams bija vairāk ārpus pilsētas braukts. Kā vēl vienu mīnusu var minēt to, ka ziemā tomēr salons silst lēnām, šī ziema bija silta, bet ja būtu mēnesi -20 nu nezinu kā tad runātu. Dīzeļa vietā biju domājis 2.3 benzīnu ņemt, bet tāda motora a6 vairāk nav un vēl jo vairāk, kaut vai a100 94 gada tad dabūt tur klimatu vēl klāt bija nerealitāte. Priekš mana auguma ir vēl viena fīča, auto ir bez lūkas, tas ir forši, jo iepriekšējam bija lūka un tomēr tā traucēja (bet nu to sapratīs tikai gara auguma cilvēki). Nesen izgāju tehnisko, neko negatavojos, aizbraucu domādams, ja izm, etīs tad taisīsim ko liks, palaida cauri. Vienu gan es nesaprotu, kad mērīja atgāzes motoru grieza pamatīgi pie kādiem 5000, tādi melni dūmi griezās ka maz nelikās, beigās skatos protokolā puse no normas, es nezinu kā tad izskatās, ka ir norma, vispār neviens aizmugurē nevar pabraukt. Kopsavelkot - patīk salona izmērs, ekonomija, klimats (vasarā), nepatīk - iekritu uz remontu (motoram), lēns, ziemā lēni uzsilst salons.
Melngailis @ 24.maijs 2004 0:00
Audi 80 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [17]
Nopirkām ar 1.8l benz- motoru, kaut kādiem kreisajiem lietajiem diskiem R14 un tajā pašā dienā mainījām pakaļējā riteņa gultni . Pēc kāda laika izrādījas ka 1 disks ir ola, uzlikām parastos dzelzs diskus R15 par LS10 katru un lietotas riepas par 15 ls, mašīna patīkami pacēlās uz augšu par 5 centimetriem. ( rezerves ritenis bija lielais ar R15, arī spidometrs pieskaņots. Pēc pāris mēnešiem nomainījām kontaktoru. Patērējāmies un aizdzinām uz Audi centru uz diagnostiku un sajūga maiņu un uzzinājām, ka priekšējā piekare, amortiņi, utt. pārsvarā jāmaina, par ko bija aizdomas graboņas 'dēļ , jāmeklē arī tāds zvērs, kā karburatora droseļvārsta pozicionieris, kas vēl nav ielikts. tagad m, ašīnīte iet labi. 3 robs grīdā ir 160km/h, tas arī tiek izmantots apdzīšanai, mana otrā puse to ir iemanījusies. Nesen izmēģināju RAV metālkeramiku( www. RAV- tec. com) pirmo porciju, mašīna sākusi niknāk darboties, jūt labāk uzrāvienu, pēc instrukcijas pirms otrās apstrādes būs jāmēra kompresija un jāpārregulē aizdedze. Pašlaik ir doma par chip tuningu un fuelmax, kā arī šādu ta'du elektroniku. jādabū arī rem- komplekts karburatoram.
raimondsm @ 23.maijs 2004 0:00
Mazda Xedos 9 1995 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Pirms gada iegaadaajos 95. gada Xedos 9 (2.0), likaas - o, forshs, komfortabls autinjsh ar visaam ekstraam utt. Diezheel tagad jaaatziist, ka shii mashiina nav domaata Latvijas "labajiem" celjiem. Bishkji konkreetaak, plusi / miinusi:

- Salons ideaals. Kaut arii nav aadas, bet samshs, seedeklji ir ljoti eerti, vadiitaajam elektriski
reguleejams 3 dimensijaas, izskataas arii nevainojami, starp prieksheejiem kreesliem nodaliijums, kur salikt visu svarigo + atspiesties, braucot, bez kaa naakotnee citaas mashiinaas vairs nevareetu iztikt. Panelis smukaakais, kaadu esmu redzeejis liidz shim! Klimatkontrole, el. logi, spogulji, kruiize, miglinieki un viss paareejais, kas piederas pie ekstraam. Skanjas izolaacijas arii ideaala, kad draugie pieseezhas, nedzird iisti, kad jaapaarsleedz aatrumi.

- Ar elektroniku viss ir ljoti labi, viss (bez iznjeemumiem) straadaa nevainojami.

- Motors: 6 cilindri, 24 vaarsti, 141 ZS, uzraaviens - nu taa, bet mashiina ir veidota vairaak komfortam, kas ar nenoliedzami ir sasniegts. Ar motoru nekaadu probleemu nav bijis.

- Ritoshaa dalja. Diemzheel shii ir mashiinas vaajaa vieta, uz celja turas gan labi, arii pie 190 km/h, tachu lielaa svara deelj ritoshaa dalja pa Latvijas bedreem ljoti ciesh. Taa ir tik smalki uzbuuveeta (2x vairaak detalju nekaa parastajaam mashiinaam), ka 1) ir daudz juutiigaaka pret sitieniem, 2) biezhaak naakas mainiit detaljas. Un, protams, detaljas ir nenormaali daargas!! Vienu gabariitlukturu komplekts, ko man nesen nospeera (lielaa deficiita deelj), maksaa jauns 280 Ls, lietotas dabuut gandriiz neiespeejami.

Rezumeejums: Mashiina ir forsha, atraktiiva, ljoti eerta un cenai nepiedieniigi komfortabla - tachu diezmheel nepiemeerota Latvijas celjiem!
romaz @ 21.maijs 2004 0:00
Opel Omega 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Reku pirms paaris meeneshiem tika iegaadaats shaads luuk aparaats – Opel Omega 93’ ar 3.0 24 V 204 ZS motoru un automaatu. Saakumaa gan gribeeju ar parasto kaarbu un shito motoru, bet nu traapiijaas automaats, un par cik lielaakoties pa pilseetu jaabrauc, tad izveele krita pa labu tieshi automaatam. Veel it kaa alternatiiva buutu E34, (cena daudz neatshkjiras) bet nu salona komforts nospeeleeja pa labu omegjim, turklaat biedeeja BMW detalju cenas.
Nobraukums mashiinai spidometraa ir 240 k km, es pats esmu 3.5 k km nobraucis. Drīz peec iegaades ieriikoju mashiinaa gaazes iekaartu, kas, kaa raadaas atmaksaajas arvien aatraak un aatraak .
Ar ruusu ir taa, ka taa ir saakusi paraadiities uz aizmugureejaam durviim no iekshpuses, pie sliekshnja, bet citur nekur nekaa nav. Par to kaa opel iipashniekam liels prieks : DDD
Pateerinjsh – nav taa patiikamaakaa teema J - pa pilseetu benziins ap 14-15 litri, gaaze – 17, turklaat vasaras rezhiimaa. Ar to mashiinu ir taa, ka pamataa gribaas braukt mieriigi un praatiigi, bet dazhreiz automaatam nospiezhaas S poga, un aiziet! Pie taadas kombinaacijas kopaa ar kickdownu naakamais aatrums paarsleedaas pie apmeeram 6200 apgriezieniem. Skanja diezgan laba, bet nu biezhi shito dariit negribaas – mashiinu zheel J . Ar ljoti provizoriskiem meeriijumiem liidz 100 ieskrienas 8.3 sek. Bet nu jaareekjina, ka mashiinai pashmasa jau ir 1500, pilna – 2000.
Salons ljoti eerts, un laikam aada ir vieniigaa no ekstraam kas nav. Visi el. Logi, luuka, spogulji, autonomaa apkure, kondic., samta salons, borta kompis, diezgan eerts lietoshanaa, visaadi elektroraadiitaaji, gan par spuldzeem, logu mazgaajamaa daudzumu, vairaak pagaidaam neesmu iepazinis.

Braukshanas komforts tieshaam labs – ir braukts uz 170 pa Liepaajas shtraasi, bez probleemaam. Taa kaa pashlaik nav iisti piemeerotas riepas, tad nekaadus aatrumtestus veikt nevar.
Ir pa nakti guleets mashiinaa, uz atlaista priekshaajaa seedeklja – man 187 garam pat bija vietas kur izstiepties.

Probleemas – saakumaa grabeeja kompensatori, peec iebaroshanas ar liqui molly (?) klabeeshana beidzaas, un viss itkaa ir normaali. Ta veel sagriezhot stuuri drusku ieklabaas laikam jau stuures kjega. Hvz. Buus jaaved pie aarsta. Taa arii vairaak probleemu nav, un esmu ar mashiinu apmierinaats, taadeelj arii 9 balles. !



Kaneelis @ 20.maijs 2004 0:00
Volkswagen Golf III 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Tā nu sanāca, ka apstākļu spiests 2002. gadā pārsēdos no lieliska BMW 5 uz it kā ārēji necilo golfiņu. Golfam bija 1,8l monoinž. dzinējs(105 zs), 3 durvis un bāzes aprīkojums.
Pie mašīnas ātri pieradu, golfs ir tipisks ''darba zirdziņš"- vienkāršs , lēts un uzticams. Pirmās vainas parādījās pēc pāris nedēļām- aukstu dzinēju bija grūti iedarbināt, momentā pārlēja degvielu. Pie visa vainīgs izrādījās temperatūras devējs( Ls 13 ar servisa darbu). Tā arī bija vienīgā reize, kad auto pabija servisā, jo tā apkope ir ļoti vienkārša un, ja rokas neaug no pakaļas, sīkus remontus var veikt pats.
Vēl pusotra gada laikā bija problēmas ar termostatu (Ls 5), startera bendiksu(Ls 17), aizmugures buksēm(Ls 7 gab. ), u. c. sīkumi
Motora jauda ir pietiekoša, pilsētā no krustojuma gan īpaši zīmēties nevar, taču vienu otru ''krutāku'' auto uzrāvienā salikt izdevās. Arī apdzenot uz šosejas paātrinājums labs tā, ka brauciens pa Daugavpils šoseju sagādā pat baudu. Viss iepriekš rakstītais gan neattiecas uz pilnu automašīnu (5 cilvēki un bagāža). Manuprāt golfs ir izteikti divvietīga mašīna, jo lai ielīstu pakaļējos sēdekļos ir nepieciešama kaķa izveicība.
Kā lielāko mīnusu varu minēt to, ka šīs markas auto ļoti iecienījuši zagļi. Arī manu golfiņu diemžēl nozaga. Pats vien biju vainīgs, noslinkoju, neuzliku signalizāciju. Kā izrādījās arī no maksas stāvvietas mašīna var pazust bez pēdām... Tā kā uz signalizācijas rēķina šim auto nevajadzētu taupīt
Kopumā auto ir LIELISKS, varu ieteikt katram, kuram vajag praktisku auto ar kuru nav kauns parādīties uz ielas!
pitbull @ 17.maijs 2004 0:00
Opel Vectra caravan 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Nopirku pagājšgad salīdzinoši lēti - 6250 EUR, acīmredzot tāpēc, ka auto divus gadus braukts Latvijā. Dzinējs 2,0 DTi ekonomisks - 4,8- 5,5 un 100km, pa Latviju eļlu praktiski neēd. Vācijā pa bāni 2000km un un puslitrs jāpielej, bet tas laikam normas robežās. Ziemā problēmu nav - pie mīnus 25 lec kā zaķītis. Ir kondicionieris, jau biju dabūjis angīnu. Ikdienā tiek ekspluatēts pa grambainu zemes ceļu, pagaidām nomaiņa bija vajadzīga tikai aizmugures tilta balansiera buksēm un tas izmaksā Ls 1,40 gab. (kaimiņš par to pašu savam Mitsubishi maksāja Ls 6,40). Lielākā šize bija ar ģeneratora siksnas skriemeli uz kloķvārpstas- tas ziemā startējot aukstu dzinēju sadalījās divās daļās un nomaiņa izmaksāja Ls 50 (no šrota, jauns maksā Ls 170). Vēl ir nomiris gaisa mērītājs un tas maksā Ls 200 . Braukt jau it kā var, tikai negrib labi vilkt līdz 1800 apgriezieniem, tāpēc ir jāpiešaujas braukt pa pilsētu- jadod lielāki apgriezieni. Servisā teica, ka nevar garantēt, ka mērītāja nomaiņa dos efektu, tāpēc pagaidām braucu tāpat, kamēr atradīsu lietotu detaļu, par kuru droši zinu, ka tā darbojas. Pa bāni no 120km/h līdz 170 ceļ bez problēmām. Salons pieņemams - nedaudz grab , bet pa mūsu ceļiem reti kurš auto neizgrab. Jāpiebilst, ka pirms tam man bija Audi-100, kurš niķojās tikpat daudz, tikai viņa niķi izmaksāja vismaz divtik.
garais @ 15.maijs 2004 0:00
Opel Astra F Caravan 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Nu ko - vairāk nekā gadu krāju pieredzi lai šeit kaut ko jums uzrakstītu. Auto nobraukums ~170000 km (no tiem Latvijā kādi padsmit tūkstoši). Auto aprīkots ar 1,6 16 V Ecotec benzīna dzinēju (100 Zs). Dzinējs ir šīs mašīnas lielākā problēma. 1995. g Opel Astra sāka izlaist ar nedaudz izmainītu facelift. Redzamākais no tiem ir balti priekšējie pagriezinlukturi. Arī 1995. gads ir tas, kurā sāka uzstādīt Ecotec dzinējus. Jāatzīst, ka pirmajos gados šie dzinēji nebija izdevušies. To arī izjūtu es - pie lieliem motora apgriezieniem dzinējs daudz tērē eļļu. Pēc vairākām diagnostikām un eksperimentiem esmu nonācis pie slēdziena, ka visticamāk ir piedegušī eļļas gredzeni. Mirstama vaina tā nav, bet tomēr nepatīkami. Esmu dzirdējis, ka Ecotec sērijas dzinēji ir jūtīgi pret pārkaršanu. Iespējams, ka šis dzinējs ir bijis kādreiz pārkarsēts, kas varēja veicināt gredzenu piedegšanu. Par to liecina kaut vai kaļķakmens nosēdumi dzesēšanas šķidruma bāciņā - vāciets būs taupījis uz tosola un iespējams lējis ūdeni. Dzinējam dzīvība sākas tikai pie 3000 apgr/min. un uz augšu. Dzinēja ekspluatācija manā skatījumā ir samērā padārga- zobsiksnas maiņa lētākajā variantā ap Ls80 (materiāli un darbs). Izejot no visa ieprikš minētā tagad es pirktu auto ar gadiem pārbaudīto 1,6 8V dzinēju (75Zs).
Degvielas patēriņš šadam auto ir ap 6l uz 100km pa šoseju un 8-8,5 l uz 100km (pilsētā). Jāpiebilst, ka auto ir aprīkots ar kondicionieru. Līdz ar to degvielas patēriņš ziemas un vasaras laikā būtiski nemainās. Vidēji (īpaši nepiedomājot pie braukšanas stila) tas ir ap 7,5 l uz 100km.
Runājot par aprīkojumu jāteic, ka tas ir visai interesants (no mana viedokļa) kondecionieris, lūka, ABS, 2 drošības spilveņi, lukturu augstumu korekcija, centrālā atslēga, Recaro tipa sēdekļi. Mani izbrīna tas ka vācietis ir atļāvies pasūtīt kondicionieri, bet nav varējis paņemt kā opciju lelektriskos logus un spoguļus) un priekš kam ir vajadzīga lūka, ja ir kondicionionieris.
Ritošā daļa nav sgādājusi problēmas. Uz ceļa turās pietiekoši labi. Varbūt tas ir mans subjektīvs skatījums, bet daudzim Opeļiem ir problēmas ar priekšējām atsperēm - tās laika gaitā nosēžas un līdz ar to klīrens paliek šausmīgi mazs. Šķiet, ka Opel kompānijai ir problēmas ar atsperu piegādātāju. Atsperu nomaiņa ieskaitot darbu ir ap Ls 60-70.
Salons ir pietiekoši kvalitatīvi izveidots - tas negrab. Tiesa gan Recaro tipa sēdekļi priekšā rada šaurības sajūtu. Man nepatīk - citi ir stāvā sajūsmā. Panelis ir arī pietiekoši interesants. Ļoti laba orģinālā audiosistēma.
Lai gan pēc 1995. gada skaitās ka ir uzlabota antikorozijas apstrāde- tomēr problēmas vēl paliek ar aizmugurējām arkām - iesaku tās apstrādāt ar kādu mastiku (pirms tās vēl nav sākušas rūsēt). Vietām piemēram ir nekvalitatīvi uzklāts šis antikorozijas pārklājums (piem. benzīnbāka).
Ir daži sīkumi kas kaitina piem. nevar izslēgt salona apgaismojumu pie atvērtām durvīm, braucot ar laiku skrūvējas vaļā aizmugurējo durvju stikli).
Kapēc es ivēlējos šo auto (konkurenti F Escort Turnier, VW Golf III)?
1) ļoti patīk ši universāla dizains;
2) lielākais bagāžas nodalījums savā klasē;
3) gandrīz neiespējami ir dabūt par labu cenu Golf II ar kondicionieri.
Auto kopumā labs pret Opeli man pretenziju nav ārī nākošais auto varētu būt Opel. Jāatzīst, ka Opel Astra nedaudz tehniski kopumā atpaliek no Golf III, bet tas nav tik būtiski lai neiegādātos šo auto. Pie tam Astra noteikti būs lētāka nekā Golf III.
Lielākie mīnusi:
- dzinējs;
- rūsa;
- zems klīrens;
lielākie plusi;
- nav zagto auto topā;
Ja ir jautājumi par Opel Astra, tad rakstiet.
- skaists sportisks izskats;
- tomēr maliet interesantāks par Golf III.


taro @ 8.maijs 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti