Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda civic 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Jaa, ar taadu vaagi var lepoties- Honda civic 1.6 litru dzineejs pidevaam ar VETEC sisteemu un Doch motoru ir dabuujis aaraa no sevis maksimumu-160 zirgaspeeki bez jebkaadaam turbiinaam! Tahometraa var ieskatiities lidz 9000 apgriezienu minuutee, reaali bultinu dabuusiet lidz nedaudz paari 8000, ja protams nebuus chiptuning! Lidz kaadiem pieciem tuukstosiem apgriezienu masiina kaa masiina, tikai peec tam vareesiet sajust, kas sleepjaas zem juusu masiinas paarsega- turiet stuuri abaam rokaam! Motors straadaa loti vienmeeriigi, elastiigi, degvielas pateerins videeji ap 7,5litriem! Elektriskie logi, spoguli, luuka, aadas stuure, sportiski seedekli, lukturu korekcija, ABS- taas buutu ekstras, ko vareetu piemineet! Ists dampis dragreisam, ja veel uztaisa chiptuningu un nomaina parasto gaisa filtru pret sporta! Minusi- paaraak mazais radiaators laz garaam tosolu un to nevar izlabot, jums naaksies skirties viduveeji no5-7 litriem si skidruma katru gad, bet taa nebuutu probleema! Lielaakaa kibele ir ar mirongalvaam un pusasiim, vinu aaboliem, jo juus nemitiigi buus jaapieraada sava masiina un liidz ar- krakskosas mirongalvas, bet arii taa nav liela beeda, viena maksaa ap 50ls! Par paareejo suudzeeties nevar, vieniigi, ka pagruuti buus sameklleet taadu masiinu! Veelu veiksi!
RAE @ 27.decembris 2004 0:00
Honda accord 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [46]
Vienkārši super auto, nekadu problēmu nav bijis.
Iegadāts 2001. g 11. maijā. Lietoju jau 3 gadi
Kaut izskatās bizness klases auto, tā pat raujas uz priekšu kā zvērs, ir pierādijies ka nav sliktā mašīna. Pat nelegālajos nedaudz ir braukts, un tur daudz tunetie nestāv klāt, kaut arī ir automāts 2. l 16V
 
RENIO @ 22.novembris 2004 0:00
Honda ACCORD 2.2iVTEC 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Gadu atpakaļ šķīros no ACCORD 2.0i16 DOCH 1989. Pusgadu pabraukāju ar AUDI A4 1.6, nu galīgi nebija dinamikas. Pārdevu mazliet piemetu un iegādājos atkal ACCORDU, bet nu jau ar ādu, kruīzi, kondišku utt. Nu plusus jau gandrīz pateicu vēl tikai reālais patēriņš pa pilsētu netrakojot 8.7l/100km, ar 5- to uz 60km/h mierīgi, bet celt jau nu tādā režīmā necels. Uzreiz nomainīju siksnas, eļļu-60ls. pagaidām citu neesmu darījis. Kā mīnusu varētu teikt, auto ir sēdināts- sporta amīši un atsperes un tāpēc baigi zemais- izpūtēja aizm. bundulis bieži aizķeras. Domāju nomainīt visus amīšus utt. lai būtu Latvijas ceļiem piemērota braukšana. Varbūt ir kādam kāda ideja, kāds varētu būt cipars tādai darbībai? Vēl viena lieta- kaut ko čakarējos ar drošinātājiem un pēc tā sāka degt SRS lampiņa, varbūt ir kādas idejas? Iepriekš paldies.
bach @ 13.augusts 2004 0:00
Honda Accord 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Man ir notikusi nepavisam labs starpgadījums ar manu Hondiņu. Viss sākās ar to, ka sāka svīst ciet logi... Aizvedu es savu draudziņu uz remontu un tur izrādījās, ka pilnīgi sabrucis ir tāds daikts kā "Pečka dļa radiatora". Sākām meklēt cītīgi šo brīnumu pa šrotām, veikaliem un visiem iespējamiem centriem. Visur bija noraidoša atbilde. Citiem modeļiem un gadiem ir, bet manai nav! Tagad nāksies šķirties vismaz no 300LVL. Bēdīgi, taču es fanoju par šo mašīnu. tā ir ideāla, ja tikai neskaita šo oooops.
Varu minēt arī dažus iemeslus kāpēc tā notiek. Tosols priekš mašīnas ir lamu vārds un tā kā es šo mašīnu nopirku jau lietotu, izrādījās, ka tanī nebija liets iekšā nekas cits izņemot tosolu. Esiet uzmanīgi un labāk iegādājieties dzesēšanas šķidrumus, kas ir piemēroti tieši jūsu mašīnām.
Pelīte @ 1.jūlijs 2004 0:00
Honda Accord Aerodeck 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Accord Aerodeck ar kodu CA5, razhoja no 1986. -1989. gadam. Nopirku toreiz par 1000 $. Mashina jau standarta versijaa ir ljooti zema, bet maneja bija seedinata, taadelj drausmigi zema, bet ta kaa man pa laukiem un mezhiem braukat nevajadzeja, ipashi nezhelojos.
Motors 2.0 l 12V PgFi ar motora kodu A20A4, tipa jaudigakais starp shadiem Aerodeckiem. Darbojas lieliski un NEKAD nekadu problemu nesagadaja (liekas, ka japanjiem ir ljoti izturigi motori). Uzraviens ljoti patikams, ir ari dragos braukts, sudzeties nevar. Degvielas paterinjsh videji ap8-9 litri/100 km. Motoric bija parasts standarta, nekas netika tjunets, da i vajadzibu neizjutu.
Virsbuve. Mjaa... manaa izpratnee skaista izdevusies. Protams janjem veraa, ka ta ir 80- gadu mashinite un dizains ari to gadu, bet izdevies patiesham fantastisks. Shis Aerodeck , kaut ari areji kaut kur atgadinaja Civic, tomer skaitijas ar universala tipa virsbuvi nevis hetchbeks, neraugoties, ka tam bija tikai divas durvis un bagazhnieka vaaks. Bagazhnieka vaaks ari forshi uzveidots, no stikla un nevis vienkarshi taisns, bet ar 90 gradu lenki(bet shausmigi smags gan maita, vajag specigus cilindrishus, kas spetu tadu noturet atvertu). Augsheja vaka dalja ari bija stikla un bija ari ka jumta beigu dalja. par cik shiem moljiem orginali naca stikla luka, tad kopa ar bagazhnieka vaku puse jumta bija no stikla. Mashina piecvietiga skaitijas, bet erti tur jutas tikai chetri. Salons erts,. veluura rekaro sedeklji, labi kopts. Grozamie lukturi piedeva sportisku izskatu.
Elektronika. El. logi, el. luka, el. spogulji, centrala atslega, kondicionieris, shausmigi viegls stures stipreklis.... man jau gan liekas, ka vairak neko nevar gribet. Visu to laiku, ko nobraucu, it nekas no elektronikas nenobira.
Max atrums, ko pats esmu izspiedis ir 210km/h (degvielu gan tad tereja stipri daudz)
Izmaksas. Neteikshu, ka Hondas daljas butu shausmigi dargakas par citu a/m daljam. Problema ir tada, ka praktiski vienmer man visas daljas ir bijushas japasuta, jo veikalos uz vietas vinju nekad nav un mani kaitinaja tas, ka vienam Hondas modelim var but tik daudz versiju, ejot pirkt jaunu dalju, veco vienmer labak njemt lidzi. Par cenam spriediet pashi: Reiz nacas mainit radiatoru. Par originalo samaksaju 110 Ls, diemzhel ari neorginalie diez ko letaki nebija - ap 70 Ls. Termostats- 12 Ls, zobsiksna-6 Ls, Bremzu disks (starp citu, tie ir visiem chetriem ratiem)- 15 Ls/ jauns, Kluchi- 9 Ls/komplekts, bremzhu shlauka prieksha - 7 Ls/gab. Izputeja pakaljejais bundulis - 70 Ls
Plusi un minusi:
+ skaista virsbuve
+ jaudigs, dinamisks un ne parak rijigs motors (neko gan nezinu teikt par versiju ar karburatoru)
+ tehniski diezgan pamatigi buvets, tadelj galvassapes nesagada
+ diezgan bagatigi aprikots ar extram
+ katram otrajam tada mashinite nav

- Ruusa... diemzheel, bet japanju virsbuves ir ljoti uznjemigas pret to
- Rezerves daljas. Virsbuvi nevajaga sist, jo pa shrotiem shi modelja mashinite diez ko nemetajas. Gadas, bet reti.
- Augstums. Tomer stipri par zemu. Ziemaa vispar labak turet garazha, ja negribas sniegu shkuret.

Kopuma man mashinite bija ljoti milja, gribetos vel tadu, bet atbaida lielaa uznjemiba pret rusu.
Exip @ 7.maijs 2004 0:00
Honda Civic 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
Auto ir 2004 gada, tā saucamais facelift modelis, ar jauniem lukturiem. (Ievietojot auto nevar izvēlēties 2004!!!)

Tika iegādāts auto ar pilnu, aprīkojumu, visas elektriskās ekstras, nav ādas salons, klimata kontroles, tā vietā ir A/C, ieslēdzmas ledusskapis, kas man patīk vairāk.
Bez xenona gaismām un ar 5pakāpju manuālo kārbu.
Dzinējs ir 1,6 Vtec ar 110 zs.
Mazākais dzinējs ir 1,4 bez Vtec, un krutākā versija portams Type- R 2,0 i- Vtec 200zs.

Tātad mans Civic ir 3 durvju zila metālika (Vivid blue).
Vtec šim modelim ieslēdzās pie 5600 apg./min, tas vēl nav izmēģināts, jo auto dzinējs nav iebraukts, tas ir jāiebrauc 2000 km neātrāk par 110 km/h un pārslēdzoties nevajadzētu pārkāpt 3500 apg./min robežu, cenšoties braukt saudzīgi pārslēdzos pie 3000 apg. min.

Auto ir diezgan ietilpīgs, neskatoties uz mazajiem gabarītiem. Aizmugurē sēdošie jūtās diezgan ērti, jo pa vidu starp priekšējiem sēdekļiem nav tās arkas grīdā, grīda ir pilnīgi taisna, tas palīdz sasēsties trim cilvēkiem, un sēdēšana ir diezgan ērta.
Atlokāmi priekšējie sēdēkļi ir abi, vienīgi, nešofera sēdeklim ir ķepa sāna, šofera beņķi atlocīt ir grūti(ielais pasažieri aizmugurē. ) Tas laikam ir paredzēts drošibas nolūkos, lai nekāptu pasažiesri pa šofera pusi.
Abos priekšējos sēdekļos sānu malā ir air bagi, kā arī airbagi atrodās stūrē un priekšējā panelī, kopā četri.
Paneļa apgaismojums ir maigi rozīgs naktī un dienā ciparnīcas ir baltas. (no 2001-2003 gada modelim tas ir tumši pelēks ar sarkanu apgaismojumu. )
Sēdeķļi ir sportiska tipa, diezgan cieti, bet ļoti ērti, tāda sajūta kad iesēdies, vienkārši ielīpi tajos, un liekas ka braucot kāds tevi stingri satvēris tur muguras sānu daļaā, pie lāpstiņām. Pagriezienā jūties dziezgan ērti. Tālā ceļa braucot mugura nenogurst, ja tiek pareizi pieregulēts sēdeklis.

Ātruma pārslēgs atrodās paneļa viduskonsolē, tieši zem automagnetolas, tas ir burtiski turpat blakām stūrei, un tas ir dikti parocīgi. Ja sākumā liekās nepierasti, tad pārsēžoties uz mašīnu kur ātrumpārslēgs atrodās lejā pie grīdas, roka pa paneli lēkā meklējot pārslēgu.

Stūre ir maza, bet parocīga, jo otrā pusē ir ) tipa ielocījumi kur turēties ar rokām, to nevar izstāstīt , to ir jājūt.
Auto tēmēts uz cilvēkiem no 18- 30 gadiem , sportiska tipa braucējiem. un garā jauniem cilvēkiem.

Runājot par piekari, tā ir stingra, bet mūsu ceļos sastopamām bedrēm lec sprigani pāri. var izjust ceļa grumbas un rīses, bet braukšana rada drošu sajūtu.

Stūres pastiptinātājs ir elektrohidroliskais, stūre ir vaļīgāka pie maza ātruma un kļūst cietāka pie ātrākas braukšānas, man sākumā bija grūti pierast, bet kad piešaujies, vadāmība ir diezgan precīza, un pats auto ir ļoti manevrētspējīgs.

Priekšā kur parasti atrodās ātrumkloķis, ir ar vāciņu aizbīdāms divu gļāžu turētājs, un nodalījums, bet šo visu statīvu var iebīdīt iekšā panelī, kur paverās liela platība līdz pat pašai grīdai kur stāvus var salikt vismaz 10(!!!) CD vākus, parastā biezuma CD vākos. (nu ļoti parocīga CD glabātuve tiem kas mēdz glabāt mazu cd kolekciju mašīnā. ) Un atvērtā stāvoklī, kad ir redami glāžu turētāji, var beigās ielikt kādus 2-3 CD vākus.

Cimdu nodalījums jeb bardačoks ir maziņš aizslēdzams, lai gan panelis ie liels , bardačokā nevar ielikt A4 lappu, tas izskaidrojams ar to ka tieši aiz šīs aizslēdzamās glabātuves atrodās ECU jeb dzinēja smadzenes.

Runājot vēl par patīkamām izmaiņām no iepriekšējā Civic, šim ir pie odometra iebūvēts infocentrs, kur tiek uzrādīta āra temperatūra, degvielas patēriņš, un trip km skaitītājs, kā arī kopējais auto km nobraukums.
Interesanti tas ka , ja piem. zem spidometra rāda kopējos nobrauktos km, un rārā mainās temperatūra(precīzi nezinu uz cik grādiem iespējams ka no + paliek - grādi celsijā) tas nomirgo trīs reizes parādot temperatūru, un pēc nobraukt 1 km, pārslēdzās atpakaļ un km rādījumu.

Ja ir ielēgts logu tīrītājs uz intervālu ieliekot atpakaļgaitā automātiski ieslēdzās aizmugurējā logu birstīte.

Lukturu apmazgātājs strādā ar diezgan lielu spiedienu, un par cik tas ņem logu mazgājamo šidrumu no kopējā tilpuma izple''sanās trauka, man jau MDL ieteica uzreiz uzlikt šī mazgātāja pārtraucējpogu, kas to atslēdz lai ekonomētu šo logu šķidrumu.
Tā parasti braucot mazgā logu , bet ja lukturi ir netīri ieslēdz pārtraucēju, un piespiež kā parasti priekšējo logu mazgāšanu, dzirdama dūkoņa, no priekšēja bampera izlien divi "mieti" un ar spiedienu nomazgā lukturus.
Ir salonā lukturu augstuma korekcija.
Degvielas vāciņš taisās no salona.

Riepas nāk uz parastiem diskiem ar dekoratīviem vākiem 195/60/ R15 Bridgesone Potenza riepas.

Braucot ir dzirdams tipiskais japāņu auto urkšķis, kas ir neuzmācīgs, nav dobja remus sporta trubas skaņa ;))

Zila krāsa ir drusku pērle tā dienā iz zilgana, mākslīgā apgaismojumā piem. iebraucot naktī uzpildīties statoilā tā ir tumši zila.

Pildu 98 degvielu, patēriņš pilsētā ir 6,7 l uz 100 km.
Pa šoseju ar 90 5l/100km un 110 gandrīz 6 l.
Ekonomiska un ar 1,6 dzinēju auto ir diezgan ņiprs.

Bagāžniekā nav pailnizmēra rezerves ritenis, bet plānā riepiņa- "banāns".

Ar auto esmu ļoti apmierināts.

Iespaidi:
+ neskatoties ka ir mazgabarīta auto salons ir plāšs
+ bagažniekā stāvus iegāja 4as vasaras riepas un vēl aizvērās bagažnieks
+ lai gan neiebraukts, bet jau diezgan atsaucīga sadarbība starp gāzes pedāli un dzinēju 5 robs no 50 uz 100 km/h no problem
+ beņķi cieti ar lielām sāna malām, bet diezgan ērti, pagriezienos neizkritīsi no beņķa
+ tā dēļ ka ātruma kloķis ir panelī, lejā ir aizsekts glāžu turētājs, to var smuki iebīdīt panelī, un tajā vietā izveidojās taisnstūrainas kaste līdz pašai grīdai, reāli liela miskaste visādiem papīriem u. t. t.
+ aizmugurē ir taisnā grīda (nav arkas starp priekšējiem beņķiem).
+ aizmugurē sēdēja cilvēks būdīgs augumā 1,80 un teica ka sēdēšana esot diezgan ērta varētu pat izturēt ar vienu piegājienu Rīga - Liepāja. (Vai atpakāļ braukt būtu ar mieru nezinu... )
+ Balti spidometri ar maigi sarkanīgu apgaismojumu (Ja zināt mazda 6 iftīgi apgaismojumu, tad šis ir maigi sarkanīgs).
+ vizuāli auto izskatās sportisks, ir spoilerīts un sliekšņi.
+ pēc ilgas braukšanas ar mammas volvo s80 nejūtos konfortā apzagts, auto ir negaidīti manevrētspējīgs.
+auto atgādina piesprādzēties ar interesantu pīkstienu 3 reizes ik pa 15 min.

- salonā ir tikai viena apgaismojuma lampiņa salonam tieši pa vidu, ja vajag lasīt karti vai citu kaut ko skatīties, gaisma sanāk no muguras kā rezultāta neko īpaši nevar saskatīt
- ja piesprādzējās dabūn drošības siksnu vilkt no diezgan neparocīgas vietas.. (to var arī piesaitīt kā plusu, jo tad var labi iemācīties kasīt muguru)


- par xenona lampām mdl motors paprasīja 700Ls (jo nevis lampas liekot bet type- R lukturus) atteicos
- par pagriezieniem spoguļos mdl motors teicās 250 ls jāmaksā un vecie spoguļi jaatdod viņiem.. pagriezieni kas ir spārnā degs kopā ar spoguļos esošajiem. (sākuma cena bija 370 Ls)
- panelis ir liels, bet cimdu nodalījumā nevar ielikt A4 formāta lappu.

Ne + ne -

Piekare cieta, bet pa bedrēm diezgan sprigana, nav assu sitienu, bet maigi stingra pārlekšana.
Lai gan tehniskā ir izieta mašīnā nav aptieciņas un trijstūra...
Raso ar migliņu aizmugurējie kā ari (tagad ievēroju ) priekšējie lukturi...
Itkā problēma atrisināta, ja rasos vēl divas nākamās nedēlas tikšu pie jauniem lukturiem... (MDL solīja mainīt nevis zieķēties ar silikoniem, tas reāli priecē, jo servisa attieksme pret klientu ir reāli pretīmnākoša salīdzinot ar citiem... )

Rezumē:

Pēc 3 mēnešu gaidīšanas esmu pilnībā ar auto apmierināts.
To nevar izstāstīt, ar to ir jābrauc!

īpāsu izmaiņu no iepriekšējā tāda paša civic nav:
Spidometrā iebūvēts odometrs, āras termometrs, patēriņa rādītājs(pārdevējs teica ka iepriekšējā tāds neesot bijis, saku tā pēc jo pats neesmu iepriekšējo skatījis... )Ārpusē citi lukturi, slieksnītis un tas arī viss, sudrabots panelis, agrāk viduskonsole bija melna.

Tādi ir mani iepaidi.
MDL serviss ir ļoti atsaucīgs un pretīmnākošs!
Dodu auto 8 *, jo mīnusu nav pārāk daudz, un tie nav tik būtiski.
civic04 @ 4.aprīlis 2004 0:00
Honda prelude 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Man ir 95 gada prelude, labs auto, bet lasot par tām 85/91 gada prelūdēm man skiet dala tur nav taisnibas, pirmkārt tas masinas ir jau vēsture un sen jau nerullē!!! Ja jūs negribat nosisties ir jāmaina tās vecās grabažas pret jaunākām silti iesaku, protams prelūdēm, nenožēlosiet.
Edzinsh @ 2.aprīlis 2004 0:00
Honda CRX 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
visaadaa zinjaa - shis buus iistais auto agresiivai braukshanai - 1.6i 16valve(DOHC) , tiesa maneejais ir bez v- tec, bet ja njem veeraa to, ka pashmasa ir tikai 940kg un motorinjsh attiista 130zs... domaaju pietiekams argumenc... pateerinjsh pilseetaa ir apm. 8 litri, aarpus pilseetas 5-6 litri, taa kaa manupraat autinjsh ir sameeraa ekonomisks. Protams ir arii truukumi - nu dotajaa gadiijumaa komforts... Pirmkaart mashiina ir divvietiiga, otkaart cieta, bet shos truukumus atsver laba vadaamiiba un stabilitaate uz celja, kas , manupraat, ir pac galvenais!!!REKOMENDEEJU sho auto visiem, ja ne iegaadaaties- tad vismaz nonjemt skaidu... :)))
rakaris @ 16.februāris 2004 0:00
Honda Accord 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Nomainiiju shogad savu accord 99.... nu ko varu teikt, saliidzinaat ar ieprieksheejo gan gaitas, gan vadaamiibas zinjaa shis ir krietni labaaks. Tiesa nav pilnaa versija 2,4, bet 2,0 Sport iVTEC. Miinusu gandriiz nav.... ja neskaita to, ka lietus laikaa vadiitaaja puses logu nevar taisiit valjaa - uudens gaazhas kaa no spainja iekshaa salonaa.... taa gan mana- piipeetaaja probleema. Auto apriikots ar dual klimatkontroli, taa kaa nekaadu citu iemeslu virinaat logu valjaa nav: )
Degviela - videeji pilsseta - soseja ap 9l. Toties viens liels pluss brauceejiem aarpus Latvijas braucot pa soseju- baani, neatkariigi no aatruma, saakot no 110 liidz pat 200 (aatraak gan netiku braucis, lai gan auto pat taadaa aatrumaa kaa 190 veel gatavs celt gaisaa) degvielas pateerinjsh pateicoties iVTEC nemainiigs ap 7,5 liti uz 100
erikxx @ 12.oktobris 2003 0:00
Honda Concerto 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Sveiki! Man ir tāda ne visai izplatīta Honda kā Concerto. Motors 1.6,16V, 122 ZS. Bet spriežot pēc degvielas patēriņa un asuma varētu būt ka fricis ir uztjūnējis kādus zirgus klāt- 320 bmw grauž nagos. Autiņš Latvijā jau tika atvests ar cietajām atsperēm un ir pagrūti Rīgas ielās, bet toties uz šosejas- līp pie ceļa. Un tehniskajos ir rakstīts ka max. speed=190, pa Jelgavas šoseju reiz pamēģināju 195 izdevās izspiest. Japānis kā jau japānis- sāk rūkt pie 4 tūkstošiem.
indzja @ 26.augusts 2003 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti