Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Civic Coupe 1.5 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Auto ir 92-95 gada modelis, ražots 1996. gada sākumā, tāpēc ir gan vadītāja gan pasažiera airbag. lietoju tikai mēnesi, tākā par remontiem neko pastāstīt vēl nevaru. So far strādā kā pulkstenis. Pirku pa 2800 EUR ar 158000 km tāfelē.


+ Nezog
+ Pietiekoši dinamisks priekš 1.5l
+ Aizmugurē ir vieta arī cilvēkiem : )
+ Elektriskie logi, spoguļi, lūka (maziņa, bet ir)

- Durvis verās pasmagi
- Nevisai ērti sēdekļi
- Stūres gājiens par lielu
- Slikta skaņas izolācija
- Uz šosejas pie lielākiem ātrumiem ne visai stabils
HondaKivič @ 8.jūnijs 2007 0:00
Honda CIVIC 2006 Novērtējums: 6 Komentāri [18]
Pēc idejas, ko gan sliktu varētu teikt par gadu vecu auto, kas uz doto brīdi ir noripojis pa Latvijas un Eiropas ceļiem ne vairāk kā 45 000km. It kā tehniski diezgan labi pārdomāts auto. 1.8 litru (140hp) benzīna dzinējs apvienojumā ar 6- pakāpju mehānisko kārbu ir ok. Diezgan elastīgs un tai pat laikā arī visai ekonomisks. Vidējais degvielas patēriņš ~7l/100km. Uz štrāses ir izdevies iekļauties arī 5.5l/100km. Auto dizains arī tīri tā neko. Ir izdevies, bet kaut kā tur tomēr pietrūkst... nav rozīnītes: ( Auto salons četrām personām ir diezgan ērts un plašs(priekš šādas klases auto). Priekšējais panelis- sveiciens no citplanētiešiem: )... ar visai savdabīgu dizaina piegaršu. Pie tā ir jāpierod! Ar ekstrām šis auto nav apdalīts- ir gan klimatkontrole, ir elektro logu pacēlāji visām durvīm, elektro regulējami un apsildāmi atkaļskata spoguļi, elektro apsildāmi priekšējie beņķi, borta kompis (apskatāmās informācijas apjoms ir salīdzinoši niecīgs(nav info ne par dzinēja eļļas t, ne ceļā pavadīto laiku, vidējo ātrumu utt. )), oriģinālā audiosistēma ar 6 skaļruņiem nodrošina pietiekami labu skanējumu. Aizmugurējā sēdekļa atzveltnes ir iespējams nolaist attiecībā 2:1, tādējādi kaut nedaudz paplašinot jau tā trūcīgo bagāžas nodalījumu. Tas tiešām ir mazs. Tas, ka zem bagāžnieka paklājiņa ir paslēpts pilnizmēra rezerves ritenis, ir ok, bet...
... laiks būtu pāriet pie trūkumiem. Kaut arī iepriekš minēju, ka auto tehniskais izpildījums ir gandrīz nevainojams, tomēr pēc viena gada ekspluatācijas lēnām sāk parādīties šādas tādas šaizītes. Vietām sāk parādīties rūsa (vienīgais mierinājums, ka tās ir detaļas, par kurām nav jēgas īpaši satraukties). Karstās saules ietekmē deformējas priekšējā paneļa plastmasas apdares detaļas līdz tādai pakāpei, ka tās vienkārši izkrīt no to fiksācijas vietām. Mēģināju tās iedabūt atpakaļ, taču neveiksmīgi. Nākamajā servisa apmeklējuma reizē "palūgšu" servismeņus nedaudz "iesvīst". Neapmierina priekšējās piekares īsais amortizatoru gājiens. Laikus nepamanītas sīkas bedres bliež cauri tikai tā. Priekšējo riteņu arku skaņas izolācija salonā - nekāda (dzirdams gandrīz ikviens smilšu graudiņš)... Mazs auto klīrenss. Īpaši tas tracina vietās, kur vienīgā parkošanās ir iespējama uzbraucot uz trotuāra. Virsbūves sliekšņu apakšu "uzsišana" braucot pāri ielas apmalēm ir garantēta: ( Jāuzmanās piebraucot pie apmalēm- priekšējā pārkare ir diezgan paliela. Daudz nevajag, lai pamatīgi sačakarētu bampera apakšējo daļu. Arī kondicioniera radiatora apakšējās daļas aizsardzība ir drīzāk simboliska. Vesels pasākums ir izdegušo lampiņu nomaiņa priekšējos lukturos. Marasma kalngals! Bez skrūvgriežņa neiztikt. Sausā laikā vēl varbūt nekas, bet kad līst lietus, slapjš sniegs utt. tad iestājas pilnīgs sviests...
W12 @ 24.maijs 2007 0:00
Honda FR-V 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [36]
Jau 2 gadi Latvijā ir šis jaukais auto bet neviens nav neko te minējis... : )
Ievadam.
Bija 2005. gads. Meklējām ģimenes auto ar lielāku ietilpību nekā 4.5 vietas. Sākām no VW Sharan - itkā labs,
bet lietots pārāk nobraukts, jauns normālā komplektācijā pārāk dārgs.
Chrysler Voyager - ērts, bet jau "busiņš" - liels, rijīgs un arī dārgs. VW un Chrysler 6 un 7 vieta aizņem bagažnieka
telpu un lai to atbrīvotu, sēdekļi ir jāatstāj "garāžā", a ja tās nav ... jānes uz dzīvokli : )
Opel Zafira - 6 un 7 sēdekļi nolaižot iegrimst grīdā, forši, bet līdz ar to samazinās bagažnieka augstums,
un kopumā salons neērts - "kokains", un vēl piebilde "opelis" : )
Bija vēl citu marku varianti, bet visiem mīnuss 6-7 vietas aizņem bagāžnieku un vairāk domātas tikai bērniem (izņemot chrysler).
Tad padzirdējām par Fiat Multipla ar 6 vietām 3+3, un izlasot atsauksmes un ieraugot foto ... : D
Piebilde, veicot meklējumus nolēmām ņemt tomēr jaunu auto, jo pārsvarā visi lietotie miniveni bija pārāk nobraukti,
kā arī bija apnicis būt bez "riteņiem" un skraidīt pa servisiem (vecā mašīna), jo jābrauc katru dienu, dzīvojam Rīgas rajonā.

FR- V:
Beidzot uzzinājām ka Hondai ir kas līdzīgs 3+3, aizbraucām ar sievu uz salonu un bijām kā apburti! Nolēmām ņemt [līzingā : ) ]
Cena tad bāzes modelim bija 12890 Ls, kas bija krietni lētāk par citu marku jauniem miniveniem.
Īss bāzes modeļa apraksts: 1.7 iVtec motors ar 125 zirgiem, 5 MT, klimatkontrole, elektropaka, CD (skaņa super), signalizācija, imobilaizers,
visi iespējamie airbagi - no priekšas, no sāniem (sēdeklī), airbagi- aizkari visiem sānu logiem, degv. patēriņš vidēji 7-7.5 litri uz 100 km.
Izskats: smuka, stilīga, sportiska, garumā īsāka par citiem miniveniem un tikai nedaudz platāka.
Iekšā: diezgan plašs salons, 6 vietas 3+3, un pilns bagāžas nodalījums- vēl krietni pagarinās nolaižot azmugurējos 3 sēdekļus.
Sēdekļi ir tikai nedaudz šaurāki kā parastajā auto. Esam dadzkārt braukuši 6 cilvēki bez problēmām ar pilnu bagāžnieku.
Protams 6 x 120 kg večiem, ziemas jakās, būs pagrūti viņā sasēsties : ) Vidējie sēdekļi vairāk piemēroti sievietēm : ).
Optimāli sasēsties 4 vīriešiem un 2 sievietēm. Pārsvarā braucām trījatā ar sievu un bērnu, bērns (jau 2 gadiņi) krēsliņā ar mums priekšā. Kas ir parocīgi, jo mazajam
bieži vajag uzmanību. Priekšā pavidu mazo var droši sēdināt jo krēslu var diezgan tālu pabīdīt atpakaļ, reāli sanāk ka mazais
sēž nevis priekšā bet aptuveni pavidu. Atbīdīšana netraucē aizmugurē pavidu sēdošajam, jo arī viņa sēdeklis bīdās atpakaļ, tad
izvietojums kopumā izskatās aptuveni šādi: > >.
Par braukšanu:
Ar 1.7 motoru FR- V līdz 100 km. stundā uzvedās kā izcils ģimenes auto, viss notiek mēreni (par paātrinājumiem
runājot), kaut no vietas uzrauj diezgan labi. Neskatoties uz ģimeniskumu auto lieliski vadās un ir pietiekami manevrīgs apbraucot
bedres u tml. Pēc 100 km/st. auto kļūst vairāk sportisks, laikam tur vainīgs tas iVTEC, kas pie lielākim apgriezieniem atver
papildu sprauslas iešpricei. Bija pārdošanā arī 2 litru motora versija kas itkā, pēc apraksta, esot sportiska pie jebkurā ātruma.
Degvielas patēriņš tiešām vidēji pat no 6.5 litriem uz 100 km līdz 8 l. (ja ieskrienās uz šosejas virs 120).
Uz ceļa auto turās lieliski, laikam dēļ paplašinātās riteņu bāzes, jo auto nedaudz platāks par citiem
(konkrētāk lasiet www. bensonsauto. lv). Reāli to jūt asākos pagriezienos, kurus var izņemt bez problēmām pat ar nedaudz
lielāku ātrumu, nekā ar parasto vieglo auto. Ar FR- V ir ērti parkoties, riteņi diezgan labi sagriežās un apgriezties var diezgan
šaurā vietā.

Par mīnusiem:
1. Vadītāja sēdeklis ir tuvu durvīm un ņemot vērā to, ka visi sēdekļi FR- V ir drusku šaurāki, virs 110 kg lielam šoferim, ziemas jakā
būs neērti : ) Starp citu, es ar saviem 110 kg, protams novelkot ziemas jaku, nejūtu nekādas neērtības : )
Augstuma ziņā, mans draugs (augums 195 cm) pastūrējot manu auto bija patīkami pārsteigts par ērtību.
2. Ar 1.7 motoru tomēr trūkst uzrāviena apdzenot (jau domājam par 2 litru versiju ar 150 zirgiem)
3. Slikta pārredzamība skatoties atpakaļ caur salonu, dēļ masīvām un platām aizmugurējām stoikām, jāizmanto spoguļi... : )
Rezumējot:
Lielisks ģimenes auto! Un ne tikai ģimenes, ja paņem 2.0 litru 150 zirgu versiju : ) Starp citu no šī gada ir jaunā FR- V,
tikai ar 1.8 l. 140 zs motoru, atšķirība ir kārbās - parādījās arī automāts un komplektācijās (lūka, lietie diski u. t. t. )

Par drošību:
1. Kā jau minēju, visu veidu airbagi.
2. Pastiprināta virsbūves konstrukcija.
3. Stiprinātas durvis - iebūvēti drošības metāla stieņi.
Kādēļ nobeigumā minēju par FR- V drošību? Pateicoties tai esam ar sievu palikuši dzīvi (mazais nebija līdzi)
un pat bez būtiskiem miesas bojājumiem!!! Mašīna gan norakstāma... ietriekšanās ar purnu zemē, vairāki kūleņi un beigās koks...
Ātrums bija ap 100 km/st. Motora nav, riteņi aplauzti, iemīcīta virsbūves apšuve no vairākām pusēm.
Bet kas brīnumainākais, pasažieru daļas karkass bez būtiskas deformācijas, jo pēc avārijas mierīgi atvērām durvis un izkāpām ārā.
Paldies Hondai !!!
Īsumā bija tā, apdzenot (ievērojot visus noteikumus), tad kad jau bijām blakus apdzenamajam auto,
tas mūs nepalaida... Aizķērām kreiso apledojušo apmali, sāka nēsāt, iztaisnot pie 100 km/st neizdevās - divi riteņi uz ledus, divi uz asfalta.
Nedaudz sāniski nolidojām pa labi no ceļa ... Tas, kas mūs nepalaida aizlaidās - laikam nobijās redzot kā mēs kuleņojam...
Bet nu ok, šis stāsts citai sadaļai.
Galvenais ir tas ka Hodas FR- V drošība tiešām augstā līmenī, virsbūves karkass izturēja. Bijām piesprādzēti, spilveni izšāva visi izņemot
priekšējos, kas dīvaini, bet laikam arī nevajadzēja, jo mums ar sievu viss bija ok, izņemot nedaudz samežģīto kaklu sievai un man smadzeņtrīci.
Iespējams, ja mūsu FR- V versijai būtu VSA, tā palīdzētu iztaisnoties, vismaz tā ir rakstīts par VSA darbību.
2007. gada FR- V visiem modeļiem ir VSA (stabilitātes kontroles sistēma).
Starp citu, nākamā mūsu mašīna būs arī FR- V!
 
romiss @ 28.februāris 2007 0:00
Honda Legend Coupe 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Iegādājos pirms gada par 3000 eiro-3,2 motors, mehāniskā kārba, visas ekstras. pilnīgi piekrītu citiem Legendas īpašniekiem ka sajūtas pie stūres ir pasakainas!!!tikko nopirku , nomainīju siksnas, eļļas, akumulatoru , ieliku platīna sveces un sajūgu(nopirku jau ar nobeigtu)nu un gadu nokalpoja man gods- godam- (nomainīju tikai bremžu klučus un riepas), visumā tikai pozitīvas emocijas, kas robežojas ar ekstāzi ;- )vienīgais bija no sākuma grūti pierast, ka atpakaļ gaitā slēdzas, kā parastā robā, dažreiz kad vajadzēja no 3-4 vai 5-4 sanāca iemaukt atpakaļgaitas robā... Uz celja turās perfekti, bremzes ir ljoti efektīgas, neskatoties uz lieliem gabarītiem , ļoti viegli izgriezties , autiņš smags bet dinamisks 3,2 dzinējs dara savu : -)) . degvielas patēriņš samērīgs 10-15litri uz 100km , salonā ērti, arī aizmugurē vietas pietiek, divi cilvēki tur jūtās pilnīgi ērti un ja vajadzība spiež, var arī trešo iebāzt (nesalīdzināmi vairāk vietas, kā tai pašai preludej), tikai izkāpšana no aizmugures tā ne visaj, ka visām kupejām... un nu par bēdīgo, cenas detaļām tas ir pilnīgs vāks... patreiz mans bēdulis pirmo reizi pa šo laiku nobira, bet tā kapitāli- mainu radiatoru (400Ls originālais,120 analogs), ūdens pumpi(~200LS) un MAP sensoru (~70Ls)un perespektīvā mainīšu ārējo stūres pirkstu(80Ls) un 2 lodveida balstus(~300Ls katrs). tā kā jūtu šoreiz esmu ieberzies reālos izdevumos, ;- ) un uz vietasreti ko var atrast, viss jāpasūta.. atceros kad mainīju ķīļsiksnu, Bensons par siksnu prasīja 70 ls un par darbu 200Ls, rezultātā to izdarīju Rover centrā par 70 Ls, tā kā arī darbs Honda centrā maksā neknapi : -( kaut gan attieksme tur nav slikta, vienmēr piedāvās atrast analogas lētākas detaļas , ja tas iespējams.... kaut gan piekarei un dzinējam es labāk izmantoju oriģinālās.... resume ..... lai gan šomēnes man kabatā iecirties kapitāls robs, pagaidām autiņu mainīt netaisos, jo pozitīvās emocijas man pagaidām no viņa ir vairāk nekā negatīvās, bet no praktiskā viedokļa skatoties ja kādam ir vēlēšanās UN iespēja iegādāties Leģendu tad jārēķinās ar potenciāli lieliem izdevumiem...
mīli braukt, iemīli arī ragaviņas vilkt...
 
ervinsss @ 1.oktobris 2006 0:00
Honda Civis 5d 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Čau visiem. Neesmu es nekāds aprakstu spečuks un droši vien daudziem mans apraksts liksies garlaicīgs, neinteresants utml, bet tomēr centīšos pastāstīt kaut ko par savu jaunieguvumu.

Tātad, augusta beigās, beidzot tiku pie sen lolotās Jaunās HONDA CIVIC 5 d. Dīzelītis 2.2 litri.

Max griezes moments 340/2000, 140 Zs. Pēc dokumentiem degvielas patēriņš: pilsēta-6.7, ārpus-4.5, kombinētais-5.3, paātrinājums līdz 100 - 8,6 sekundes.

Pašlaik noripināti ir pirmie 1000 km.
Vizuālais (gan ārpuse, gan iekšpuse) - man personīgi ļoti patīk, varbūt ir 2 neērtas lietas - 1. aizmugurējais antispārns (ja to tā var nosaukt) ir tieši horizontāli pa vidu aizmugurējam logam, kā rezultātā sākotnēji grūti pierast, bet nu jau liekas tīri OK; 2. priekša (pampers) ir ļoti zemu, tādējādi jāuzmanās pie parkošanās, noparkošanās tā pat kā ar citiem autiņiem, kad ar priekšējiem riteņiem var piebraukt pie apmales, šim autiņam neies krastā. Principā ar šo autiņu, braucot pa bedrainiem un ļoti nelīdzeniem ceļiem, ir risks apskādēt šādu tādu plastmasas aizsargtetaļu, kas ir mašīnas apakšā.
Sākotnēji jāpierod pie mašīnas gabarītiem, jo iesēžoties tajā un uzsākot braukt rodas dīvainas sajūtas: dēļ savām jocīgajām sānu līnijām, liekas, ka autiņš ir platāks, nekā tas ir reāli; 2. dēļ zemās priekšas un pretēji augstās pakaļas sākotnējā parkoanās notiek uz "izjūtu" principa : ) 17' riteņi tomēr dara savu - vizuāli ļoti smuki un eleganti, tomēr braukšana ir piesardzīgāka, jo pie mazākiem ātrumiem jūt bedres, tādējādi ir 2 varianti (1. izvairīties no pārlieku bedrainiem ceļiem, vai arī 2. izvēlēties tādu braukšanas ātrumu, lai mašīna napaspēju šīs bedrītes sajust) : ) Tomēr jāsaka visu cieņu amortizatoriem, kuri ļoti prasmīgi konpensē visus ceļu nelīdzenumus.
Interjers autiņam man patīk ļoti. Vizuālais izkārtojums un viss ir pa rokai. Naktīs braucot apgaismojus pogu apgaismojums un zilganās nokrāsas despleju izgaismošana padara interjeru jo īpaši pievilcīgu. Neskatoties uz visu labo, ir arī sliktas lietas - nepatīk tā plastmasa apdare, kas šur tur ir sastopama, piemēram, vieta, kur ir centrālais info mezgls (tahometrs, degvielas tvertnes mērītājs u. c. lampiņas) Ir aizdomas, ka drīz tur varētu parādīties uzmācošas skaņas, it sevišķi braucot pa Rīgas ielas bruģi : ) Gribētos arī vēl vienu pozīciju priekšējā vadītāja sēdekļa regulēšanai, bet tā nav pirmšķirīga problēma, bez tās var iztikt. Ļoti ietilpīgs nodalījums zem rokas balsta (var salikt pat vairākas alus pudeles (4 noteikti) : ) Necerēti liels bagažnieks, jo tā kā man regulāri līdzi jāvadā lielā hokeja soma, tad ar siviku šī problēma ir atrisināta. Aizmugurē sēdēšana ir OK, tomēr, ja līdzbraucējs būtu virs 190 garš, tad ir aizdomas, ka viņa galva atdurtos griestos (reāli tas pagaidām nav novērots, bet ir aizdomas. Visādi citādi ir ļoti ērti un vietas kājām ir atliku likām.

Gaitas īpašības:
Tā kā autiņam ir 6pakāpju manuālā kārba, tad ātrumu pārslēgšana notiek ļoti raiti. Ir iespējami 2 vieda baukšanas, pārslēdzot ātrumus pie dažādiem ātrumiem
1. ekonomiskā - 1. pārnesums (līdz 16 km/h), 2. pārnesums (līdz 35 km/h), 3. pārnesums (līdz 50 km/h), 4. pārnesums (līdz 70 km/h), 5. pārnesums (līdz 85 km/h), 6. pārnesums (no 85 km/h un uz augšu kamēr atduras strelka spidometrā). Jā, starp citu spidometrs ir digitāls.
2. sportiskā braukšana - apmēram pie katra pārnesuma var piesakitīt vismaz 10(15)km/h klāt.

Neesmu es speciālists sportiskā braukšanā, tomēr pat ar savām necilajām iemaņām un spējām, pamanījos atstāt "jaņos" OOOO A6 un Bē eM Wē 518.
Nezinu, ko vēl lai uzrakstu.
Ā - reālais vidējais patēriņš, ņemot vērā, ka nedzīvoju Rīgā, bet gan ārpus tās (dienā vidēji tiek nobraukti aptuveni 130 km, no kuriem 50 pa pilsētu, bet 70 pa šoseju) - pagaidām 5.6 litri.


Tātad MĪNUSI:
1. pārlieku zema priekša;
2. auzmugurē droši vien cilvēkam virs 190 nebūtu ērti sēdēt dēļ zemiem griestiem;
3. šur tur liekas aizdomīga plastmasa apdare priekšējā panelī;

PLUSI:
1. labs (manā izpratnē smuks) dizains gan ārēji, gan iekšēji;
2. Ļoti dinamisks un nasks, tajā pat laikā ļoti ekonomisks
3. Ietilpīgs, lai gan vizuāli tāds nebūt neizskatās;
4. Ērts (vadītājam un priekšā blakušsēdētājam noteikti, neatkarīgi no cilvēka auguma, ja vien tas nebūs kādus 250 cm garš basketbolists, bet aizmugurē, lai gan 190 cm garajiem būtu problēmas ar augstumu, toties kājām vietas atliku likām)
5. Savādāk , atšķirīgs utt no pārējime uz ielas sastopamajiem autiņiem.

P. S. Lidz šim es braukāju ar jauno OPEL ASTRA 2005. gada - ir secinājums - lai arī ASTRAI nav ne vainas, tomēr negribu vairāk braukt ar OPEL ASTRA : )
Archa @ 11.septembris 2006 0:00
Honda civic coupe 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
Auto tika iegādāts pirms nedaudz vairāk kā diviem mēnešiem.
honda civic coupe 95. gada ar 1,5 16 vaarstu motoriiti. Iedādes cena bija ap 2500 eiro, kas likās baigi ok.
Nobraukts jau ir vairāk kā 5000 km un auto ne reizi uz ceļa nav pievīlis. Nedaudz traucē tas, ka hondas ir ļoti zemas, bet skaistums prasa upurus.
Kad pirku filtri jau bija apmainīti, bija jāmaina tikai siksnas un eļļa, kas izmaksāja ap 90ls.
Tagad parādījusies jocīga čīkstoša skaņa pie aizmugures amortiņiem, kas tiks drīzumā novērsta.
Auto priekš 1.5 ir ļoti sportisks, ko nodrošina augstie apgriezieni.
Ar trešo ātrumu uz šosejas apdzīt vispār ir ideāli, jo no 80-130 paātrinājums ir ļoti labs. Piektajā ātrumā gals ir pie +/- 200-210km/h. Pats gan diži vairāk pa 195-200 neesmu spiedis, jo riepas nav tās labākās.
Runājot par hondas komfortu, var teikt, ka ta vienkārši nav. Bet tas mani neuztrauc, laikam esmu vēl pārāk jauns : )
Auto tika uzstādīts muflex bundulītis un uztaisīta taisnā izplūde, skaņa ir ļoti patīkama.
Patēriņš- pa pilsētu ap 7l/100km, ja brauc ļoti dinamiski max ir ap 8,5l/100km. Ārpus pilsētas ap 5-5,5l/100km.

Ja ir vēl kādi jautājumi, droši prasiet, centīšos atbildēt.
 
marihuans @ 23.jūlijs 2006 0:00
Honda CR-V 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Bij pienaacis laiks mainiit uzticamo draugu ''Sancho'' - TOYOTA CAMRY 98' 3.0 aut 240kkm ''bez probleemaam'', pret kaut ko citu . Prasiibas bij - automaats , japaanis, daudz vietas pashiem un mantaam bet taa lai buutu gana eerti lietot Riigas centraa un lauku apviduu !!!. Un lai tas viss buutu par ~300eur meenesii : ) , pie pirmaas iemakasas 7.5keur ( par tik manu Toyota nopirka ''amerikas'' onkulis), saprotams neskaitot KASKO utt . pie shaadaam prasiibaam nekas cits neatlika kaa luukot ''parketniekus'' , Tika ieveerteets viss ko LV piedaavaa , saakot ar RAV-4 , beidzot ar KIA SPORTAGE . 2 nedeelju peetnieciibas darbu rezultaataa uzvareeja CR- V EXE koplektaacijaa . To cenas/labuma attieciibu neviens cits nedeva . Par 19kls , ar ls650 uz100kkm apkopju izmaksaam , nepiedaavaaja neviens . Pat ja naudas izteiksme nebuutu tik svariiga , nevienam citam liidz 5m garam ''parketniekam'' nav tik liels salons un ''grabazjnieks'' . Ravs un korejieshi , buudami jaunaaki modelji , bij stipri paardomaataaki interjeros , bet vietas vinjos tikpat cik ''golf'' klases autinjos . Un tas muusu ''nemaza'' augumu gjimenei nedereeja . Pirms pirkshanas , ar testa CR- V , tika uzartas muusu lauku iipashuma pljavas , nobraukts un uzbraukts pa ezera krasta kraujaam , ar izsleegtu VSA paziimeeti astotnieki aizsalushaas pelkjees . Vienvaardsakot auto tika pirkts ar ''praatu'' nevis emoocijaam un pagaidaam nav naacies nozjeelot .
Nu jau ir nobraukts 15kkm , tehnisku probleemu nekaadu . Servis tika apmekleets lai uz 5kkm nomainiitu ellju ~ls40, -( nav obligaati) un uzliktu atsevishkju sleedzi lukturu apmazgaataajiem ~ls25, - . Saakot ar -20°C apkaarteejo temperatuuru standarta akumulaators liekas pavaajsh , bet auto tomeer piestartee pat pie -35°C !!
Pateerinjsh pa shoseju ~9-9.5l/100km , razjotaaja 7.5l/100km saniegt neizdodas , jo uz 90km/h braukt nemaakam , 100km/h min. Ikdienaa , Juurmala- Riiga- Juurmala , bez A/C ~10.5l/100km , ar A/C pat liidz 12l/100km . 2.00 l VTEC motors tam auto ir drusku par vaaju , iipashi ja A/C ir ON , bet nu tas taa subjektiivi saliidzinot ar pierastajiem 200zs AUT un 140zs TDI meh . autinjiem . Noteikti iCDTI Hondas diizelis buutu ''ko dakteris izrakstiijis '' bet tam verkjim nav automaata : ( . pie miinusiem veel vareetu mineet dazju saloona plastmasas apdares panelju ''leetumu'' un ierobezjotaas origin. navigaacijas iespeejas ( sola gan ka 2008 gadaa diskaa buushot arii LV lielcelji ) . Citaadi autinjsh godam un varu rekomendeet to ikvienam ''praktiskam'' cilveekam .
Iisumaa - labs auto par labu cenu un lielu ''atlikusho'' veertiibu .
 
TDI @ 23.jūnijs 2006 0:00
Honda CRV 2005 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Sveiki! 2005. gada vasarā drauga mudināts no VW BORA pārsēdos uz pilnīgi Jaunu Honda CRV, sākumā likās ļoti labi. Auto stāvēja uz ceļa godam, bet tad pienāca ziema un nācās secināt, ka šis 4x4 modelis cienīgi netur ledu un ir diezgan švaki uz tā savāldāms, jo nesavlaicīgi ieslēdzas aizmugurējais tilts. Salons paskaļš, diezgan daudz tērē benzīnu. Pilsētā līdz 12 - 13 litriem, vidēji nu zem 10 nekādi nevar. Salons paskaļš. Pats trakākais iestājās, ziemā pie -20, sāka švaki griezt akumulators, vērsos servisā, un man atbildēja, ko ta Jūs kungs vēlaties no dienvidu rajoniem paredzēta automobīļa. 2.0 benzīna dzinējam uzlikts 45 amperstundu akumulators. Tad konstatēju, ka absolūti nepietiekami darbojas apkures sistēma. Aizmugurē sēdošiem salst kājas un priekšā blakus sēdošajam arī salst kājas. To pats izmēģināju arī uz savas ādas. Arī servisā teica: "Viss ir kārtībā". Gribētu noslēgumā teikt - auto nav tik labs kā viņu mālē, bet nu laikam man tas būs labs starpposms staro kiompaktklases auto un kaut ko labāku!

Mārtiņš
Mārtiņš @ 22.jūnijs 2006 0:00
Honda CIVIC 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nu tā, nopirku šo Bensonā nejauši ap Ziemassvētkiem, meklējot informāciju par citu auto. Cena 6900 Ls. Nezinu vai tas ir daudz vai maz. Vienkārši iepatikās un viss. Sedans - Melnā smukā krāsā, ar jaunām ziemenēm un jaunām vasarenēm uz Honda ļitakiem. Motors šai ir 1.6 V- tec. Tērē vidēji braucot ar 90-110 8litrus labas 95 degvielas. Pietiekama laba dinamika (110ZS) priekš maza sedana. V- tecs strādā sākot ar 3000šiem. Aprikojumā ir kondiška, elektriski regulējami un sildāmi spoguļi, sildāmi benķi, ABS, SRS, ESP, lietus sensors un citas fīčas, kuras neatceros. Arī lokāmā stūre. Auto salons ir melns pilnībā un izskatās eleganti, maģis nāca ar CD kutkāds Pionieris, taču tumbas (4x) bija oriģinālās (sūdi), kurus laukā dabūt ir baigi grūti. Aizmugurē vietas pietiek, jo nav vēdējās konsoles, ķipa nesošā virsbūve - grīda gludena kā trolejbusā. Salons nav no klusajiem, bet motora dūkoņa ir patīkama. Par remontiem neko īpašu nemāku teikt. Pērkot biju ekstāzē, dažās lietas pamanīju vēlāk tikai. T. i. grabēja stures pastiprinātājā kautkas, amīši priekšā bija izbeigušies kā arī kautkāds mikroplaisas priekšējās lampās. Tā kā vēl bija garantija 1.5 mēn. tad auto tika bez ierunām + kapučīno un atpūtas stūrītis bensonā sasvests 100% kārtībā. (Tas gan priecēja).
Runājot par braukšanu, auto atgādina mazu ļoteni, asa kontrole gan vadāmības, gan bremžu gan dinamikas ziņā. Labas gaismas gan tuvās, gan tālās.
pieplusot auto varētu:
*stilīgumu un izskatīgumu
*dinamiku ņemot vērā ekonomiju
*salona noformējumu un plašumu
*laba kondiška, ātri un silti silda (pat -30)

mīnusi ir sekojoši
*bieži jāmazgā
*lampu mazgātāju fīča, kas paredz, ka katru reizi, kad šlaksta uz stikla mazg. šķidrumu, tas ar baigo spiedienu bliež arī uz lampām. kā rezultātā brīžiem logu šķidrums tērējās vairāk par degvielu. Drošinātāja amputācijas rezultātā tagad lampas tīru ar lupatiņu
*auto sarežģītība. t. i., bez dīlera tu pats vari knapi eļļas filtru nomainīt. Pat tosola līmeni bačokā var redzēt tikai no apakšas. Servisos nevarēja pēc grāmatām atrast sveces un filtrus, jo kodu vienkārši ražotājs nedod.
*pacieta piekare, nepatīk gruntene, likās ka braucot pa grunts ceļiem piekare ir čupā, kaut kā ne tā, taču pārbaudot uz stenda viss ir o. k. Droši vien jāpierod.
*bagāžniekā var ielikt samērā nedaudz, jo traucē vāka enģes, bet tādā auto kartupeļus un veļas mašīnu neved. Tad vajaga pasātu pirkt.

Kopumā mašīna ir laba un stilīga, tā teikt jaunu cilvēku auto. Nākošā būs Honda arī, varbūt tikai akords.


Komat @ 3.aprīlis 2006 0:00
Honda stream 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
Ideāls auto nelielai ģimenei. Ekonomisks taču reizē arī ļoti dinamisks. Stabili turas uz ceļa, ražotājs ir stipri padomājis par auto drošību celu satiksmes negadījumu reizēm.
Salons ļoti ērts visas pogas un slēdži pa rokai. Liels bagāžas nodalījums, kuru vajadzības gadījumā var transformēt par divām ērtām papildus sēdvietām.
Kā negatīvo varētu minēt aizmugurē divas sēdvietas. Tomēr labi ka tās ir ērtas ar atlaižamajām atzveltnēm bīdamas uz priekšu un aizmuguri.
Mašīnai ir visas ekstras izņemot ādas sēdekļi, kuri arī nav nekas ideāls sevišķi, kad ziemā no rīta jāsēž uz ledusgabala un vasarā sēdekļi drausmīgi uzkarst... .
Hondas dīleri Bensons Motorā īsti nevar izskaidrot kāpēc Honda Stream nav tautā populāro, jo tehniski tā ir ļoti laba mašīna.
Zinu vienu tādu ar visu ražotāja garantiju. Cilvēks pārdod jo meklē busu, cena 13900 eur.
mans tel. 9477212
 
nordica @ 17.marts 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti