Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 2.0i hečbeks 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Nopirku savu MAZDU pirms gada par 1600 $. Tikko pēc nopirkšanas nomainīju granātu, abas šaras, priekšējās bremzes, azmugurējos stabilizātorus. Tehnisko auto izbrauca ar vienu atzīmi "karozija". Šogad nācās nomainīt visus amortiņus un dažas bukses, redzēsim kā šogad būs ar TA. Visumā ar 626 esmu apmierināts.
+ekonomiska
reti jāremontē
ērts salons
extras(el. logi, stūres lifts, u. t. t. )
- vāji azmugurējie stabilizātori
laiku pa laikam grab salons
diezgan paskaļš salons
moka rūsa
Archa @ 7.jūlijs 2003 0:00
Mazda 323F 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Auto iegādāts no vācijas samērā normālu cenu ar vienu vizuālu defektu aizmugurē, tagd dēl tā ir grūtības nopārdot, pērkot spidometrā bija 135000 km, pirmajā mēnesī jau nomainīju sajūga disku(Ls35 +darbs) pēc 60000 nojuka viens priekšējais gultnis (Ls 36 + darbs), nomainītas vārstu gumijas Ls 0,70gab (16gb) priekšējie bremžu kluči, visi materiāli analogie, pērkot oriģiņālus paliksi bez biksēm , nekādu problēmu ar rezerves daļu iegādi .
Mašina ir uz goda nekādas īpašas problēmas nav sagādājusi ar pilnu bāku 45l var nobraukt 620 km tad gan jāsāk meklēt benzīns, laba lieta zonde nekad skatē atgāzes nebūs par daudz. Neērti iesēsties šofera pusē mazliet jāielocās lai iesēstos pie stūres.
ministers @ 7.jūlijs 2003 0:00
Mazda 6 (Sportwagon) 1970 Novērtējums: 10 Komentāri [10]
"elegance" (vidējā) komplektācijā: 2 litru motors, manuālā kārba (cienu pats likts robos), TCS un atslēdzams DSC, klimatkontrole, borta komps, 15" lietie diski (apzināta izvēle par labu braukšanas komfortam un TCO), viss elektrisks (nav jau šis nekāds vācu bubinators), klimatkontroles un audiosistēmas vadība uz stūres (incredible ērti), apkopes intervāls 20 tkš km, 3 gadu/100 tkš km garantija
2 litru motors lai arī vēl īsti neiebraukts, ceļ normāli, kā jau japānis pārliecinoši to dara pēc 2500 apgriezieniem. troksnis salonā no motora un braukšanas ir normas robežās (nav kā volvo jāpēta tahometrs vai motors ir on vai off), vismaz man kā vadītājam tas liekas pat svarīgs braukšanas priekšnoteikums- ne tikai just situāciju ar pirkstu galiem un pakaļu bet arī papildināt sajūtas ar dzirdi. 15" riteņi labi slāpē bedrītes, piekare ir patīkami cita bet elastīga, kas ļauj izjust ceļu (aprakstā izlasīju ka pēc 8-10 km tās stingrība pielāgojas ceļa segumam- pēc nobrauktiem 700 km vēl to īsti neesmu izbaudījis).
salons ergonomiskākais, kādu esmu redzējis jaunajiem auto (ventilācijas spraugu dizainam un funkcionalitātei- absolūti visaugstākais novērtējums), vienīgās problēmas sagādā retāk nepieciešamās pogas (dsc off, paneļa spilgtuma regulators un lukturu mazgāšanas poga)- tās aizsedz stūres rats un uz tausti tās at''sķirt vēl neesmu iemācījies. sēdēkļi ērti un muguru saturoši, regulēt var plašā gammā, manām garajām kājām salons ir gana piemērots jo aiz manis var sēdēt arī taisnām kājām (ko nevar iekš saab 9-3 sportsedan un jaunā audi a4).
mazliet nepārliecina ātrumkārba- mazliet par cietu tā ātrumu pārslēgšana priekš jauna auto.
izskats - 10*
ergonomika -10*
braukšanas īpašības&vadāmība - 9*
cena - 10*
wowowo @ 16.maijs 2003 0:00
Mazda Xedos 6 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [17]
Principā baigi foršais autiņš ar interesantu vēsturi. Kad Toyota uzbūvēja Lexus, Mazdfas veči gribēja to panākt un pat pārspļaut. Sanāca patiešam luksusa klases mašīna - ne ar ko ne sliktāka par slavēno Lexus'u. Bet kas kas sagāja grīstē - marketings, vai reklāmas kampaņa, vai vēl kas... Tā viņiem arī neizdevās ielauzties tajā nišā, kurā mīt augstākās klases mašīnas. Par ko viņiem milzīgs paldies!!! Savādāk šis autiņš maksātu vismaz kādus 15 000 USD, un ne katram tas būtu pa kabatai. Tagad tādu, ka man var bez īpašām pūlēm dabūt pa 5,5 tūkstošiem. Iekšā - āda, kondicioniers, visi iespējamie "navoroti". No nules līdz 100 km uzrauj deviņās sekundēs. Nekādas vainas! Visiem iesaku!!! Tikai neticiet tam, kas rakstīt par patēriņu: nekādu tur 8 litri uz 100 km nesanāk! Rij uz nebēdu: pilsētā zem 11 l nesanāks. Uz trases var iekļauties 9 litros, jā nedragā pāri 120. Bet visādā ziņā foršs autiņš. Tevi respektē uz ceļa!!!
Mick @ 30.aprīlis 2003 0:00
Mazda 121 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Ideāls autiņš sievietei pilsētā, bet šobrīd ir tā sagadījies, ka braucu es.
Maziņš, viegls, bet neskatoties uz to un šaurajā riepām, ziemā lieku 145/80 R13, vasarā par 20 mm platākas, ir pietiekoši stabils uz ceļa jebkurā ātrumā. Kā jau tāds mazulītis, bedrīdi jūt katru, bet esmu jau pieradis, protams nav jau nekāds komforts braukt pa mūsu ceļiem.
Ekstru praktiski nekādu, iekšā 1300 kubu 16V dzinējs ar karburatoru, patēriņš uz šosejas braucot līdz 120 km/h ir ~6l/100 km, pilsētā līdz pat 8l/100 km.
Kā pilsētas auto perfekts, pietiekoši dinamisks un īss, var iespraukties jebkur. Ir četras durvis, paliels bagāžas nodalījums. Ja šoferis nav ļooti garš, tad aizmugurē ir pat man vieta (188). Vienīgās slimības autiņam bija ar bremzēm - priekšā ķīlējās suporti, bet aizmugurē rokas bremzes "izspiedējdzelzītis". Braucu pusotru gadu. Šeitan var apskatīties pašu auto (šis nav mans) http://www. entenpara. de/English/2CV/Alternatives/Mazda_121/mazda_121. html
dispecers @ 12.marts 2003 0:00
Mazda Xedos 6, 2.0 V6 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
Braucu ar so auto 2 gadus. Par siem diviem gadiem vieniga izmaksa bija ellas maina. Nepatikams parsteigums pec nopirksanas bija tas, ka motors ed ellu 1 l. uz 1300 km., bet dumu pazimes nekadas. Palasot atsaukmes xedos liste interneta, atklajas ka vairakiem ir sada problema. Ari Ford probe lietotajiem ir sada problema, jo probe ir aprikots tiesi ar to pasu V6 motoru. Risinajums ir vienkars - nomainit varstu blivslegus un virzulu gredenus, kas minimali izmaksa 600 Ls, neizmantojot visas orginalas detalas. Braukaju vienkarsi pielejot ellu. Arikojums ari labs - adas salons elektriskie sedekli, kruizs, klimata kontrole u. t. t. V6 motors ir forsi dinamisks. Ar laiku paradijas rusa pie spoguliem un ap priekseja stikla gumiju. Un ari si kaite tajas vietas ir vienam otram.
Tagad braucu ar BMW, bet bauda ir daudz, daudz lielaka par Xedos.
Pirms Xedos man bija Mazda 626 1990. g. un ari tai, tuvojoties 200000 km nobraukumam paradijas problemas ar motoru. Tadel uzskatu, ka Mazdu motori ir domati 200000km. nobraukumam. Iesaku, perkot mazda detalas, vispirs pintereseties cik maksa orginalas, jo piem orginalo gaisa filtru M- motors piedava par Ls 7, bet Gross auto par 14 Ls. Ta ka nevienmer tur viss ir dargak.
Olegs @ 27.februāris 2003 0:00
Mazda 626 1987 Novērtējums: 6 Komentēt
2l dīzelis ar 300000 noskrējienu man kalpoja 2gadi. Vid. patēriņš 6.1l/100km. Pa šo laiku saplīsa motora galva, rem.120 ls, jāmaina bija pakaļējie amortizātori-90ls, pakaļejās arkas 100ls,3reizes noplīsa ģenerators 40ls, sāka tecēt radiātors 30ls, bija jāmaina izpūtējs2 daļas 60ls, akumulators 35ls, siksnas ar spriegotājgultni 50ls, dažādas hadenes gumijas ap30ls. Pa šo laiku nobraucu 80t. km. Eļļas maiņa ik pēc 10t. km, kopā ar filtru 16ls, bremžu kluči priekšā pēc 25t. km, pakaļējie 50t. km. Dīzeli lēju lēto pa15 s/l. Mašina labi turas uz ceļa, zema- ziemās sēžas uz risām, pacieta. Pirms 2gadiem pārdevu un jaunais saimnieks ar to ir nobraucis vēl 100t. km. Šo to pieremontē un brauc.
Fredis @ 4.janvāris 2003 0:00
Mazda 323F 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [24]
Šovasar nopirku savu Mazdu 323F 1,6i 16V tā ar paceļamām lampiņām. Teikšu uzreiz ka esmu stipri pieķēries jau šai mašīnai. Salīdzinoši ar šīs automašīnas nelielajiem izmēriem, viņai ir tīri patīkams salons, kurš man nebūt neliekas par mazu (lai gan neesmu gara auguma cilvēks). Nekādu ekstru izņemot elektrisko lūku viņai nav, bet īpaši arī nekas cits neprasās. Nu pats par sevi saprotams ka stūrei augstums regulējams. Un tātad iesēžos es viņā, varbūt pat labāk ir teikt- ieguļos, nolaižu zemāk stūri un sajūta tāda, itkā būtu iesēdies F-1. Un tad spiežu gāzes pedāli... un katreiz kad viņu pie krustojuma nospiežu, saprotu, ka neesmu kļūdījies izvēlē : ) ar visu nelielo 1,6i rāviens ir tā neko sev!
Protams ka mašīna nav ideāls un esmu tā iekarsis, ka domāju jau kā uzlabot vēl lielāku uzrāvienu. Ir jau arī 1,9i motori, tie rauj vēl labāk (par to varat uzjautāt Koko7).
Nu ir arī šai mašīnai savi mīnusi. Neizturēja pa Latvijas ceļiem braukājot amortiņi. Sabeidzās arī aizmugurējais gultnis, bet tas laikam jau no pirkšanas man nebija ideāls. Un draņķīgākais ir tas, ka gultni šai mašīnai var dabūt tik kopā ar visu stupicu (jauns ~45Ls).
Plusi:
Labi turas uz ceļa (it sevišķi vasarā ja uzliek lietos diskus ar platāku gumiju);
Labs uzrāviens;
Ērts salons;
Latvijā maz šīm mašīnām taisīts tūnings, plašas iespējas (labs piemērs atkal ir Koko7 Mazda);

Mīnusi:
Detaļām salīdzinoši lielas cenas un vēlpietam dažas no viņām grūti dabūt (piemēram aizmugurējā amortiņa atbalstu- čašku);
Trokšņu līmenis salonā orģināli varēja būt labāks(zemāks), bet to var pats izlabot un tad esot pat ļoti labi (zems).
Braukājot ar lieliem apgriezieniem daudz ātri var nobeikt ātrumkārbu.

Nu neskatoties uz izdevumiem, ko jau esmu ieguldījis šajā autiņā, nenožēloju ka nopirku.
DeSuns @ 17.decembris 2002 0:00
Mazda 323 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Peec gaada un apraksta man sanaak, laikam, gluzji taads pats autinsh kaa apakshmineetais. Tik 1.4i motoriic.
Nopirku shaa gada vasaraa, saliidzinoshi leeti (1200$) un taadeelj arii bija jaareekjinaas, ka peec kaada laika bruks nost shis un tas. Tagad nobraukti ap 15tk. km. Uz doto briidi, neskaitot ellju, zobsiksnu, riepas un citus shkjidrumus ir mainiits: pusasis 2x29Ls( saapiigaakais pasakums), viens amiic, lietotu uzlika, pagaidaam viss kaartiibaa, vienk, izsitu traki sho, bremzju klucji 9Ls, aizmuguree stabilzators 10Ls (iisti nezinu kaa pareizi saucas), dzeseeshanas sisteemas cauruliite, kas iet apkaart ap visu motoru, kopaa ar tosulu 10Ls, vot tagad vai tik nekljuudiishos, taada detalja kaa komutaators, vai ? : ) Arii sapiigi, bija 30Ls. vairaak nekas nekriit galvaa.

Plusi:
+ jauks un moderns aareejais un ieksheejais izskats preeksh taada gada, ir ceriiba, ka atlikusii veertiibaa peec gada buus augstaaka, neekaa citiem shii gada autinjiem (ja veertee izskats un gads, tad 9balles).
+ neliels beziina pateerinsh, ap 7litriem videejais, arii tagad ziemaa, uz shtraases vasaraa pat reekjinaajaas zem 6, bet nu tas ka uz 90km/h cjubina
+ salons viss man negrab, naacies seedeet i Gofinjos peec gada jaunaakos, saliidzonoshi ljoooti kluss.
+ diezgan kvalatatiiva apdare
+ preeksh taada maz- auto diezgan it kaa njiprs. bet man par maz njiprums;), kaa ir cilveeki vairaak par divi - paatrinaajums ruuk strauji, bet nu taa nekas, ja izdara secinaajumus, Ogres- Riigas shoseja bik virs 150km/h, ieksha auto 4 normaala izmeera cilveeki un baagaazjieks pills ar panckaam, tiiri normaali veel uz celja staaveeja un neradaas traki paniska sajuuta, ka tuliit kaut kas kaut kur aizlidos pac no sevis
+ ir vieta arii diviem aizmuguree seedoshiem un normaala izmeera bagaaznieks, lokaami kreesli, bet protams, protams, vareeja jau buut lielaaks : ) Ir iespeejams arii doties garaakos braucienos, tiiri eerti, man vismaz, un cik paseedeejo aizmuguree ieksh Estiem, arii normaali.

Miinusi
- man par mazu motors
- uzmaniigi ar pusasiim
- uzmaniigi, peec citu teiktaa, ar elektriibu, man gandriiz nav taadas, bet tagad - ziemaa, piemeeeram, nesakariigi sit aaraa vienu droshinaataaju, it kaa nekas tragjsiks, bet besii aaraa, ik pa laikam liec jaunu, vai arii brauc ar tumshu paneli un bez kreisaa aizmugureejaa gabariita, paareejais it kaa oki
- ziemaa leeni silst salons, bet taa jau mana vaina driizaak, jaamaina termostats, a naudi taga ta nav : P, saliek priekshaa papes pirms radiatora un uz priekshu, siltums peec 5-8min naak tiiri nekas
- durviim iekshpusee "rucjkas" ar ko eertaak, peec idejas, aizveert durvis luuzt traki nost. Man jau tagad ir piebeigtas abas, gan labajaam, gan kreisajaam durviim.
- slapjaa laikaa logi taa diezgan stiivi veras ciet, kaa arii, atverot durvis un durviim staavot valjaa list traki iekshaa, tas deelj auto apaljuma, siikums, bet tracina, tas pats, kad staav uz vietas un logs valjaa.

Aij, zb rakstiit.

Taa auto visaa visumaa atbilst savai cenai un visam paareejam

Ieteikums, nav jaabaidaas no japaanju auto, jo eertums, ekonomija, braukt prieks un izskats, manu praat, ir taa veerts : ) Un nav nemaz tik daargi labot tos japaanjus, ja pirms gadiem vairaakiem veel taa bija, tad tagad jau taas cenas gandriiz taadas pashas kaa eiropieshu auto.
Laiks @ 3.decembris 2002 0:00
Mazda 323 1990 Novērtējums: 7 Komentēt
Auto tika iegādāts 2002 gada septembra viduu. Tas ir ar taam shaurajaam aceleem(apaļīgais modelis), 3duvnieku hetčbeks. Auto tika meklēts, tāds kurš būtu ekonomisks (iepriekšējais bija Kadets GSi, zvērs jau labs bet 11-12l pa pilsētu tika ievērojami sasists un pēc tam vēl nokāvu motoru! : ( ).
Taa nu šī mazdina pa pilsētu rij aptuveni 7litrus ak 'jā motors ir 1.3i, bet man liekas ka tik daudz dēļ braukšanas stila!
Par remontiem - īpaši nekas nebija nu kā jau lietotai mašīnai, bet sanāca tā ap 130Ls - nomainīju eļļu, bremžu klučus, dzesēšanas šķidrumu, 3 piļņikus, zobsiksnu, spidometra trosi (kā sapratu šo auto slimība), bremžu šļaukas un noregulēju savirzi. Vis lielākās problēmas bija ar šļaukām un klučiem, jo pēc kataloga īsti nevarēja notikt kādi man bija nācās 2 reiz mainīt!

Plusi + ekonomiska (ja brauc lēnām)
+ priekš 1.3 uzrāviens diezgan o. k.
+ ir lukturu augstumregulēšana un ventilācija no salona (šādas klases eiropā ražoto mašīnu trūkums)
Mīnusi - salons diezgan paskaļš
- problēmas ar rezerves daļām
- ja nav centrālā atslēga, atslēgas pastiprināti aizsalst : (
- pārāk maza : (
Muncis @ 2.decembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti