Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 coupe 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Pirms pusgada vajadzēja auto un nopirku šo 2.0i mazdinieku pa 600 Ls. Pirms tam braucu ar eskortiņu 1.6i 1983, bet ar mazdenieku tur nav ko salīdzināt.
Pagaidām nekādu remontu nav prasījusi, nomainīju tikai visus bremžu uzliktņus, aizkniedēju nelielu puvumu vēderā, un protams nomainīju eļļu. Vienīgais nesaprotamais čp bija , ka pēc 5 km pārbrauciena, benzīntankā šķiļot klāt auto , aķis izrādījās sauss nezin no kā. Uzstūma, aizgāja, aķis uzlādējās un iet vēl tagat. Citādi mazda liek iekšā jebkuram eiropietim visos rādītājos.
Benžu mazdenieks ēd mazāk nekā vecais eskorts , šoseja 100km/h ~6.5L/100km, pilsētā ap 9L, vidējo rēķinu 7L.
Diezgan normāli 2l motorelim.
Nezinu vai tā visām kupejām, bet manējai liekas balstiekārta drusku pa cietu, gribētos nedaudz mīkstāku, bet tāpēc jau laikam tā ir kupeja...
Vāģis 2 lieliem un sīcim piemērots labi, rūmes pietiek. Par bagāžnieka tilpumu nesūdzos, bērnu rati ietilpst.

Tagat pasakiet kāds , kā var spidometru noregulēt, rāda pa 10km/h vairāk nekā mentu radars, 'testēts pie da''zādiem ātrumiem. (riteņi ir R15).
 
KATOB @ 30.septembris 2005 0:00
Mazda 323F 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [18]
Pagājušā gadā nopirku Mazda 323F, 2000. gada, 2,0TDi 16V.

Nav iekšā nekādu ekstru kā klimata kontrole (bet ir kondicionieris), borta kompjūters (tikai divi papildus noskrējiena skaitītāji, kurus var nomest uz nulli. Diemžēl nometās uz 0 paši pēc 999,99km) vai lietie diski. Ir elektriskie spoguļi, logu pacēlāji (diemžēl tikai priekšā), centrālā atslēga. Vēl viena ekstra, kas man patīk ir priekšējo lukturu apsilde : )

Par pozitīvajām pusēm varu teikt sekojošo:
+ reti lūzt (toties, kad salūzt, tad vari droši braukt uz Aura Auto vai M Motors, jo detaļu šrotos nav. Piemērs: miglas lukturis 220Ls : )
+ maz patērē - ~6l pa trasi, 7 pa pilsētu
+ diezgan dinamiska pie saviem 66kW (protams, vienmēr gribās vairāk)
+ priekšā, aizmugurē kā arī bagažniekā brīnumaini daudz vietas tādai mazai (no ārpuses) mašīnītei
+ kopsummā labi (svaigi) izskatās
+ labi lukturi

Un, protams, kā visām mašīnām, ir savi mīnusi:
- dārgas detaļas
- dīzelim pie zemiem apgriezieniem skaļš salons (pie lielāka ātruma var noturēt par benzīnnieku)
- ziemā pie aukstuma pie 2000 apgriezieniem grab kaut kāda plastmasas detaļa, kuru nevar atrast pat Aura Auto. Krīt uz nerviem.

Par pārējo grūti teikt, bet gribu elegantāku un komfortablāku mašīnu. Tomēr gribās, lai salonā būtu bagātības sajūta. Šajā mašīnā to nedabūt : )
 
Cypher @ 18.jūlijs 2005 0:00
Mazda 626 2.0 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Neko sliktu nevaru teikt par šo auto, nopirku pirms vairākiem mēnešiem ar nobraukumu 248000, motors darbojas perfekti, kārba arī esmu nobraucis 3000 km, izdevumi apkopē ļoti minimāli, nomainīju tik eļļu un eļļas filtru, benziinu rij ap 8l uz 100km uz šosejas pat mazāk. Eļļu arī rij savam gadam pietiekoši bet ne pārāk daudz, lielos ātrumos uz grants ceļa samērā nestabils, vienreiz grāvī pabiju, stūres pastiprinātājs liekas pārlieku mīksts, bet el. logi strādā visi. Rūsējis samērā minimāli, iepriekšējais saimnieks bij labi kopis un bij sametinājis pakaļējās arkas kas bija izrūsējušas, grabēt salons gan grab nenormālīgi nu bet savam gadam atbilstoši. Izpūtējs gan ātri rūsē un pirms nedēļas man nolūza. Man ši ir pirmā automašīna un liekas tīri sakarīga par to cenu ko dabūju ( ieskaitot reghistrāciju 100 ls izmaksāja : ))
johndeadly @ 5.maijs 2005 0:00
Mazda 626 D Comprex 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [20]
Lietoju šo auto kopš pagājušā gada oktobra. Pats esmu nobraucis 10000 KM.
Visumā ar pirkumu esmu apmierināts, ņemot vērā cenas, komforta, ekspluatācijas izmaksu attiecību.
Auto tika iegādāts par 3000 eiro.
Ekstras - stūres pastiprinātājs, reg. augstums, lukturu augstuma regulēšana, el. logi, el spoguļi.
Par šo laiku ir mainīts:
Bremžu kluči priekšā un aizmugurē,
Izpūtēja posms (izrūsējis),
Gaisa filtrs,
Eļļa motoram,
Kompresors: )
Labots pakaļējais bremžu suports

Šī auto vājā vieta ir kompresors, pareizāk sakot adatu gultnis, kas tajā atrodas. Nobeidzoties gultnim, ir jāmaina visa konstrukcija, jo Latvijā neviens gultņu tirgotājs neko līdzīgu nepiedāvā.
Ar lietota kompresora iegādi nav problēmu. Kad pats pirku, pēc reklāmas sameklēju ~10 vietas, kas pārdod. Cena no 120-250 Ls. Ar savu lietoto un par jaunu sasmērēto braucu 8000 km. Samaksāju Ls 150.
Pārējais viss ir ok, arī hadenē nekas nav mainīts.
Braukšanas izjūtas pilsētā nemaz nav tik sliktas priekš(75Zs), jo maksimālais griezes moments ir pie 2000 apgriezieniem.
100 km/h auto sasniedz pēc 15 sekundēm.
Uz šosejas apdzīšana, ja brauc atrāk kā 110 km/h (max.165) var sagādāt nepatīkamas izjūtas, jo ātrumu uzņem negribīgi.
Dzinējs priekš dīzeļa diezgan kluss.
Vidējais patēriņš 7l, šosejā -100 km/h 5,5l
Ziemu pārdzīvoja bez nevienas dīzelim raksurīgās problēmas, pat pie -20 leca ar pirmo griezienu.
īsumā viss. ;)
stu @ 11.aprīlis 2005 0:00
Mazda 6 2004 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Tagadeejie braucamie - Mazda6 un huljiganka sievai... Shoreiz iisumaa pastaastiishu par Mazda6...

Auto - Mazda6, SDN, 2004. gads, nobraukums 70k km, Elegance komplektaacija (+Xenon, R17 vieglmetaala diski, kruiizs, automaatiskais klimats, BOSE audiosisteema, aada... ), Sudrabotaa kraasaa...

Iegaadaajoties sho auto, es neesmu viilies... Sho nobraukto 70k laikaa, autinjam nav bijushi nekaaadi atteikumi... Vieniigi kaadaa ziemas riitaa bija elektronika sagaajusi sviestaa, bet tas aatri vien tika atrisinaats...

+Auto diezgan komfortabls...
+Vadaas auto ljoti preciizi un viegli..
+Celja neliidzenumus auto slaapee ljoti labi...
+Bagaatiigs apriikojums par zemu samaksu...
+Dizains
+Nekas negrab, nechiikst...
+Ja stuuresviira augums ir ~187cm, diezgan daudz vietas kaajaam apseezhoties pasham aiz sevis...

- Aatrumaa virs 170km/h, motora troksnis salonaa kljuust neizturami skaljsh...
- Braucot tumsaa, var redzeet, ka cimdu nodaliijums neaiztaisaas liidz galam...
MaFia @ 30.decembris 2004 0:00
Mazda 323f 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
Pirms pagājušajā ziemā pirku sev auto, jau zināju, ka gribu tieši šo modeli, jo man, kā sievietei patika tās dizains. Braucu ar savu mazdiņu gandrīz gadu, un, izņemot eļļu un bremžu klučus neko neesmu mainījusi.
Patīk šīs mašīnas dinamisms - ļoti viegli manevrēt, īpaši pilsētā. Uz šosejas, braucot lielā ātrumā - liekas, ka pielīp pie ceļa, ļoti stabila. Visādi laba mašīna, taču ļoti zema, šķiet paredzēta braukšanai pa šoseju, jo tikko nogriežas uz lauku ceļa - braukt bezcerīgi, jo skrāpē vēderu. tāpat arī, kad uzsniga sniegs, nevarēju izbraukt no pagalma. Tāpat nepatīk virsbūves materiāls - braucot mašīna vibrē, bet, ja autostāvvietā kāds piebraucis pārāk tuvu un straujāk atvēris durvis - bukte garantēta.
salna @ 16.decembris 2004 0:00
Mazda 6 2004 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Lietoju MAZDA 6 SWT 2.0 dīzeli - universālu, elegances komplektācija bez TCS un DSC. Pagājuši 10 mēneši, nobraukti 55 000, vizuāli auto ļoti patīk, braukšana - bauda, bet grabošais bagāžas pārsegs un spēcīgi čīkstošais sēdeklis (nesekmīgi tika remontēti), besī ārā vēl vairāk par švako skaņas izolāciju. Pēc pirmajiem 20 no salona izbrauktajiem km, sāka degt lampiņa check engine (problēmu atrada pēc kādas 2-3. diagnostikas, bet novērsa tikai pēc mēneša - ilgi gaidīja detaļu, jo īsto saņēma ar otro piegājienu), savirzi regulēja 2 reizes, lai auto nevilktu pa labi, tad servisā aizmirsa pieskrūvēt priekšējo riteni, uzstādīto hands free sistēmu nācās pēc 2 nedēļām nomainīt, bet signalizācijas pultis nobeidzās abas, viena pēc otras tai pašā otrajā nedēļā. Domāju, ka ar to visas problēmas beigsies, bet nekā. Pēc laika konstatēju, ka riepām malas dilst kā nu kurai (bet ne vienmērīgi), nācās nomainīt blakussēdētāja durvju loga pacēlāju - vienkārši sačakarējās, bet pēc maiņas secināju, ka servisa "meistari" ir vēl piedevām saskrāpējuši to stiklu. Arī ar to vēl viss nebeidzās, jo pēc kārtējās apkopes, kad gudrīši tā saregulēja priekšējos lukturus, ka parādījās priekšējo lukturu defekts (pusotru mēnesi gaidīju kamēr atsūta un nomaina). Nesen piefiksēju ka motors sāk eļļu ēst (10 000 pēc maiņas, bet 0.7 - 0.8 l eļļas tu- tū). Ja tas viss liekas normāli priekš jaunas mašīnas, tad nezinu.
Kopumā auto patīk, braukšanas prieku tā sniedz, bet auto kvalitāte un "aa" servisa kvalitāte, ir zem katras kritikas.
Bet es esmu ļoti pacietīgs, gaidīšu ar ko vēl tas auto mani pārsteigs. Es, starp citu, neesmu auto "drāzējs", ātras braukšanas cienītājs gan.
Vēl aizmirsu piebilst, ka tas borta info centrs ir reklāmas prospektos jāpārdēvē par borta dezinfo centru, jo, kad beidzas degviela, tas "mudaks" rāda, ka nobrautk var vēl aptuveni 160 km, bet stāvot uz vietas, vai kustoties ar mazu ātrumu tas pat patreizējo patēriņu nerāda vispār. Tādas nu lūk ir tās modernās japāņu tehnoloģijas.
Vērtējums:
Dizains 9; ergonomika 9; borta dezinfo centrs 3; jauda 8; trokšņu līmenis 6; vadāmība 8; auto kvalitāte 5; cena 9
ECO @ 14.decembris 2004 0:00
Mazda 626 2.0i universals 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Mazdiņa ir labs auto, ir jau arī mīnusi. Jau kādu pusotru gadu rullēju, vēl nav nosprādzis. Šis tas vajadzēja nomainīt, jā radiātors maksā jauns 60 ls, tad vēl pakaļā amiņi nobira, tos no audjika pa 20 ls ieliku. Orģinālie velk ap 38 ls. Nu bendžu bišk jau rij, pa taisniem gabaliem ap 8l, bet tākā man biežāk sanāk uz vietas krutķīties un arī pakārpīties tad sanāk kādi 10l. Bāka ir 60l. Rūsa ar jau ir, kur tad bez rūsas, nav takš nekāds svaigais vāģis. Viena arka pakaļā diezgan izpuvusi, piešpaktelē, piekrāso, kur lielāks caurums piepūš ar makrofleksu. Kopumā par to rūsu, tā viena arka ir tāda patraģiska, bet pārējās mašīnas daļas ir konfektes. Valdāmība ar diezgan laba, 120 - 140 taka smird ar diviem pirkstiem var rullēt. Bet vispār tikai 160 esmu izspiedis, bet uneversāli nav domāti lai baigi nestos. Motors salonā ir paskaļš, bet vajag muzonu skaļāk uzgriezt, tad ir OK. Kad nopirku plastmasi negrabēja, bet ja bieži jābrauc pa grantjerofku, tad gan sāk palēnām grabēt. Kopumā viš i zvērs, motors tikai varēja būt lielāks un tāpēc man gribas vēl lielāku zvēru, kam būtu vismaz 3,0 motors.
 
kikers666 @ 18.novembris 2004 0:00
Mazda 323C 1.5i 16v 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
Šis autiņš manā īpašumā nonācis pavisam nesen - nedaudz vairāk par mēnesi. Cena nedaudz zemāka par tirgus - 2300EUR.
Personīgi man patīk mašīnas izskats, tāpēc arī izvēlējos tieši C versiju nevis it kā praktiskāko F, kas mani nesaista tieši izskata dēļ. Kamēr bērnu nav un braucu viens vai divatā, pietiekoši ērti. Reizēm gadās kādu vest arī aizmugurē, bet vēl neviens nav sūdzējies par neērtībām.
Pirms nopirku, mašīna bija kādu laiku stāvējusi un bija "noligojusies" pēc braukšanas. Sākumā "raustījās" braucot pa pilsētu, bet tas pazuda izskrienoties uz ceļa, vienkārši motoram vajadzēja "saelpoties".
Iepriecina benzīna patēriņš - vidēji 6.5 - 7l uz 100km (priekš mana braukšanas stila tas pat ir pārsteidzoši). Iepriekš braucu ar Escortu 1.4i, vidēji uz simtu sanāca kādi 10l.
Uzrāviens no vietas un apdzenot pilnīgi pietiekams, lai nebūtu jāpaliek kaunā pie luksofora un lai nebūtu jābaidās, ka baļķiniekam var arī nepaspēt pabraukt garām, pat braucot četratā.
Perfekti vadāma uz ceļa, manevrēšana pa sastrēgumiem un parkošanās ļoti viegla.
Vienīgais, kas līdz šim nepatika - zobsiksnas un eļļas maiņa - kopā 100Ls. Labi, ka vēl lielākais rullītis nebija jāmaina (80Ls).
Mika @ 4.oktobris 2004 0:00
Mazda mx3 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Tgad par MX - 3 izteiksos es.... :)


Tagad tads iss stasts par to ka man gaja....

Bija tada situacija, ka ilgi ilgi mekleju. Kads gads laikam bija pagajis. Vislaik kaut kas neapmierinaja. Divreiz biju atmetis ar roku un domaju janem kas ir un miers. Laikam jau idealu neatradisu. Baigais retums bija taja laika - jaunaka par 94. gadu. Manas prasibas bija - 1.8 V6 24v dzinejs, jaunaka par vismaz 94. gada modelis. jo salons daudz modernaks un sedekli ertaki, obligati vajadzeja kondicionieri, Bija jabut lietajiem diskiem nevis ar kautkadiem kalpakiem. Un noteikti ar visiem prieksejie un pakalejiem antisparniem, un velams bija ne sarkana.

Pirmo reizi, kad atmetu ar roku - biju iemaksajis kilu un nu nakosa diena brauksu maksat parejo. Pienaca nakama diena un nu es ar nadu dodos pirkt, bet kad atbraucu masinas vairs nav. Kretini atdeva naudu un teica sorry. Bet nu tas ta. Mekleju atkal kadi 2 menesi pagaja. Nu nevar atrast tadu ka gribas. Mekeju pa vaciju ieks www. mobile. de bet nevareju atrast labu par pienemamu cenu. Biju atradis Talsos vienu visas prasibas sakrita, bet vecais modelis. Nodomaju ka jamen kamer vel ir tada. Pirms brauksanas izdomaju iebraukt vel Maskavas ielas placos iemes aci. Un skatos ja vienu parko laukuma. Ir viss baigi forsi. Cena bija nedaudz lielaka ka biju planojis, bet izdomaju nav ko domat. Fiksi uz banku pec naudas un janem ciet.

Nopirkts ir , viss super, vel tik jatiek vala no vecas masinas, janoperk ziemas riepas un metala diski.

Ta pagaja 1 menesis, kad viena 5dienas vakara jabrauc majas, bet nekadu dzivibas pazimju. Pat negriez. Meginajam ievilt.. nu neka. Nebija krokodili lai piepipetu. Izsaucu LAMB lai ved uz servisu. Un tad sakas murgs uz 3 menesiem. Izradas zobsiksna bija nokritusi - motors izmetams. Ka izradijas skriemelis bija ielimets ar svekjiem un liiks. Un tad nu pec 3 menesiem izdevas atrast citu dzineju. Ka izradijas tagad man ir labaks neka tas kas bija. Tas prieks izmaksaja 600 Ls un veselu kaudzi beigtu nervu....


Secinajums viens - pirms atdod naudu par masinu obligati aizved vinu uz servisu, lai puikas parbauda vai viss kartiba par spiti tam, ka viss izskatas ideala stavokli.

Bet nu par citam lietam runajot.

Paterins - jauktais rezims 70 % pa Rigu un 30 % uz Jurmalas trases sanak 10 L/100km. Tikai uz trases videji braucot uz 120-130 km/h 8.33 L/100km ar 40l nobraucu 480 km ar ieslegtu kondicionieri. Par ziemas paterinu neko nevaru pateikt, jo tie 3 menesi kamer mekleju jauno dzineju iekrita tiesi ziemas menesos....

Par remontesanu tiesam jasaka tas labakais. Pa gadu nekas nav bijis jataisa. Tikai Sharnirs janomaina, kas maksaja 24 Ls ieks KEMI servisa. Vairak neko neesmu taisijis... tiesam labi..

Brauksana - komforts limeni. Super erti sedekli. Parredzamiba pa logiem un spoguliem teicama.

Nepatik viena lieta - troskni. Salona loti labi dzird troksnus no dzineja un ari no arpuses. Tiesi lietainaja laika loti labi var dzirdet to snakonu, kas ir zem masinas, bet loti labi dzird ari visus parejos troksnus.

Viena lieta, kas trauce atstat masinu pa nakti kaut kur kur pagadas. Baigi zog prieksejos pagriezienu lukturus. Vienreiz nozaga. Sadarbiba ar servisu izdevas no apdrosinatajiem dabut naudu tik daudz lai es neko del tas zadzibas nezaudetu. Lai vinus nezagtu vajag kaut ka cinities vajag nopirkt skruves, ar ko pieskruvet tos lukturus, tadas kuras ar parasto skruvjgriezi vai krustinu nevar izskruvet vai kaut ko citu peimeram katru vakaru un ritu skruvet ara un tad atkal ieksa.

Par tjuningu runajot - tiesam masina padodas tjuningam loti labi. Ja kadam interese man ir daudz bildes un linki kur var pasutit visko mx3 tjuningam. No bildem var smelties idejas un pasutit tadu pasu bamperi ari kada no Latvijas tjuninga kantoriem.

Jancuks
[email protected] com
 
Jancuks @ 20.septembris 2004 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti