Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda premacy 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Nopirku shaadu auto pusgadu atpakalj,
Bija doma uz Opel Zafira, bet taa, kaut kas nepatika. Te parādījās Premacy ar mazu noskrējienu.
Dzinējs 2,0 TD nu baigi gurdens. Extras, tikai tās, ko vajadzētu likt bāzes modelim jebkuram.
Kondicionieris , el logi, centrālā atslēga, stūres lifts, sēdeklu lifts.
Pārējais pliks kā celis.
Par cik esu nobraucis tikai kādus 50 tkm, un neko īpaši neesu mainijis, par detaļu dārdzību nevaru spriest.
tātad plusi
+degvielas patēriņš -6 l/100
+sēdekļi transformējās uz visām pusēm,
+ liels bagāžas nodalījums(ņemot vērā mazo klasi)
+lieliska pārredzamība
+ nekas negrab

mīnusi:
- lēta salona apdare
- radio ar kasetnieku, nu galīgi mazjaudīgs
- skalsh dzinējs-
- salonā var dzirdēt visus trokšnjus no ārpuses.
Rezumē:
Labs auto darbam.
skuja @ 13.jūlijs 2006 0:00
Mazda Xedos6 2.0 V6 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Nezinu pat kaapec nopirku taadu auto, laikam deelj automaatiskaas aatrumkaarbas. Kaut kaa iepatikaas tas auto un iipashi nedomaajot to nopirku. Vadaamiiba bija ok, eerts salons utt, kas pamudinaaja man pirkt tieshi sho auto. Vai nu taa bija jaabuut vai visticamaak tas auto jau bija savu muuzhu nodziivojis, bet driiz vien visu laiku kaut kas it kaa grabeeja, it kaa vibreeja.
No remontiem veicu visu bremzhu disku nomainju, motors ljoti eljljains bija, taapec mainiiju kaukaadas bliives arii + veel kaut kaadi siikumi - ap 300Ls. Nojuka arii aatrumkaarbaa kaukaads dachiks - 90Ls remonts. Tad veel regulaari gjenerators atteica razhot elektriibu. Jaunu nepirku, remonteeju veco, tur katru reizi kaadi 20 - 30Ls remontaa aizgaaja. Karoch bija taada sajuuta, ka kuraa katraa briidii kaut kas nojuks: ) Ar detaljaam gan nebija nekaadu probleemu, gandriiz visas, kuras man vajadzeeja, dereeja ari no 626 un bija dabuujamas.
Taa ka es daudz braukaaju, tad benziina pateerinjsh man iipashi nesimpatizeeja - ap 11L/100km pa pilseetu. Aarpus gan bija ok - ap 7L/100km.
Salons bija ok, pat labaaks nekaa dazham labam 10 gadus jaunaakam auto. Tur gan visas podzinjas un sledziishi darbojaas, kaut gan lasiiju i- netaa, ka ja kaukas nojuuk, tad var buut saapiigi remonta zinjaa.
Secinaajums taads, ka savaa laikaa tas ir bijis kruts auto, bet nu man nepaveicaas deelj ikmeenesha servisa apmekleejumiem. Paveicaas, ka veiksmiigi to nopaardevu: )
argis @ 5.jūlijs 2006 0:00
Mazda Xedos 9 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Jau no laika gala esmu bijis tikai un vienīgi Mazdas īpašnieks, man ļoti patika mans pirmais ieguvums - 88. gada 626 wagons ar 2.2 motorīti. Burtiski iemīlējos šajā mašīnā un tā arī mana Mazdošanās panesās. Gāja laiks, no wagona pārgāju uz 95. gada 626 sedanu ar 2.0 motorīti. It kā jaunāks, bet stipri vieglāks pa veco, īsāks, mazāks utt. Grūti bja pierast pie jūtama diskomforta braucot pāri simtiņam, skaņas izolāciju arī cerēju drusku labāku, bet nekā. Protams, ka pirkšanas brīdī pa pilsētas ieliņām pabraukājot likās, ka viss ir labi, bet ilgākas ekspluatēšanas laikā sapratu, ka auto nav priekš manis. Tad dzima doma par Xedos 9. Kāpēc? Tāpēc, ka tā ir liela, smaga, stabila, komfortabla mašīna ar daudz labāku izolāciju un vēl kas man nebija mazsvarīgi - automātisko kārbu. Esmu rīdzinieks, tāpēc arī automātisko kārbu īpašnieki mani sapratīs. Komplektācija mani arī pilnībā apmierināja. Sīkāk - 2.5 V6 DOHC dzinējs bez turbīnas, automāts, oriģināli lietie diski, elektriskā lūka, logi, spoguļi, kas ir arī apsildāmie, elektriski nolokāmie, klimats, kruīzs, elektriski regulējams vadītāja beņķis, lampiņas, podziņas, nu vienvārdsakot viss komfortam, izņemot ādu, sēdekļu apsildi, parksensorus, nu visus jaunos izgudrojumus. Man tas nelikās visai vajdzīgas lietas.
Braukt ar šo auto man sagādā ļoti daudz patīkamu emociju, vienvārdsakot pieķēru sevi pie domas, ka pats jau sāku gudrot, kur aizbraukt, nevis nepieciešamības vadīts, bet gan vēlme braukt.
Auto nav lēts uzturēšanā, tas ir viennozīmīgi. Nopērkot uzreiz dzinu mainīt zobsiksnu, ruļļus, vēl dažus sīkumus - 350 Ls. No ritošās daļas pagaidām viss normāli.
Benzīna patēriņš, nu tas ir atkarīgs no ļoti daudziem aspektiem. Ar manu braukšanas stilu apmēram vidēji 13-15l/100 km, bet vienalga - tas ir tā vērts.
Ko es par šo auto rakstīšu ziemā, nav zināms, bet es ceru, ka ilgi šo auto nemainīšu pret citu.
Gribu vēl piebilst, ka optika šim auto mani patīkami pārsteidza, lai gan nav xenoni, bet gaisma ir ļoti laba. Arī lukturu augstums regulējas no salona.
Obligāti iesaku visiem, kas nopērk šādu auto, izdarīt visu iespējamo, lai pēc iespējas grūtāk būtu zagļiem izcelt lukturus, jo tie ir skrūvējami no ārpuses. Dabonami ir tikai oriģinālie par ļoti lieliem cipariem.
scorps @ 15.jūnijs 2006 0:00
Mazda 626 2.0 TD 1999 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
1999 gada pašas beigas, autiņs iegādāts ar 150 000km, kas visticamāk nav reālais nobraukums.
Manuprāt ir ok, vienīgi dažreiz kaitina auto gurdums uzsākot braukt ar pirmo robu, tā visai negribigi kustina to lielo masu.
Citadak jau visnotaļ patikami, klimatkontrole, visi pribampasi elektriski, utt utjp.

Kas jadara tas jadara, nomainita zobsiksna - 37ls kopā ar darbu.
That's all uz doto bridi, nu protams ella.

Braucu 50 % pilseta, 50 % arpus - visu baku noed pa 950km, bakaa nezin kapec lien ieksa tikai 50ls, kaut gan sitiem modeljiem bija jabut 70l bakaam, manupraat, hvz.
varbut dauzits, nu nez.

Kasko tiri demokratiski, bez pasriskiem, BTA 230Ls.
Nav daudz, nav mazs.

Vardu sakot priecajos par mazo paterinju, un ar saubigu skatu gaidu pirmo ritosas daljas remontu, kuru gan noverteja paistams un zinos cilveks un tipa esot loti loti ok.
Ja nu luksemburgaa ieprieksejais saimnieks nav bijis SIA, jeb GMBH vai kaa vinjus tur sauc, tad jau bus ok.


Vertejums 8 tapec, ka kaitina smagnejaa gaita uzsakot braukt un tapec ka galu galaa nav jauns auto.
dreipis @ 26.maijs 2006 0:00
Mazda 626 D 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
°Saksu drusku pastastit par savu Mazda 626 D nopirku 550 Ls Tagat nobraucu bez ne bedam motors ira idalniks nau nekdau problemu bijis iet labi esmu braucis 160 bet iet 170 km var ispiest ta jo pabraucu nesen bija mainits aizmugurejasi Amuzotors un otra puse atspere 1g es nesmu tikai atsperi nomainijis un Amuzotoru un vis tas ira braucu bez ne bedam tagat ira viena kibelite ar Karbu nestrada 2,4, R atpakal gaita strada 1,3,5 Bet briziem sak stradat visi atrumi nezinu kas varetu notikt laikam jau ira kads kega izrugulejusies vai ari kautkas cits.
Sobrid noversisu visu defektus un Tirgosu auksa esmu pats nobraucis 10000 km loti esmu apmierinats . Nevar salidzinat ar manu Passat vinam gan vis lets bet man mazdai ira dargs ka jau Japanu masina . Ta patere 7Lit 100km

Latvija es nezinu cik vins ira bijis. ja kadam intrese numurins 9972612. tel (Martins)
 
Martins (mazais) @ 27.aprīlis 2006 0:00
Mazda 323F BA 1.8 AT 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
IEGĀDES VĒSTURE...
Meklēju Mazdinju 323Fku. Apskatīju pāris variantus "tikko no Vācijas" ar 1,5 16V 88ZS bīdelīti. Sapratu kad priekš auto ar pilnu masu ~1690kg šis dzinējs ir krietni par vāju. Turtklāt tehniskais stāvoklis bija ne īpaši spožs.
Tad vienu rītu auto. delfos ieraudzīju vinju, 323, 1.8 dzinējs, automāts. Kondicionieris. elektro spoguli, lūka logi, airbagi... Pusdienā apskatīju, vakarā pēc darba jau CSDD pārrakstījām. : )
Auto latvijā ievests pēc pasūtījuma no Vācijas. Oriģinālā servisa grāmatiņa par apkopēm Vācijā kopš pirkšanas un pēc atvešanas Latvijā. Ar autiņu braukāja sieviete kura tad pusotru gadu ar šo auto arī ir braukusi.
TA izieta pa nullēm, nobraukums 180 000 +/- ticams, par cik automāts- dzinējs mocīts nav. (Latvijā nobraukts ap 85 000)

PIRMIE IESPAIDI...
Auto ir labs. Salons puslīdz OK, kā jau japāņu standartauto ap 90. gadu vidu. Virsbūve nav rūsējusi, dauzīta nav. Skaņas izolācija ir baigi OK. Dzinējs pats par sevi ir paskaļš, bet salonā to nedzird. Sēdēšana vadītāja sēdeklī ir "interesanta", ne nu pusguļus, bet stūre sanāk pie pašiem ceļgaliem... Sāni pārredzami, aizmugures logs- lai arī paliels, bet slīpi novietots nenodrošina pietiekamu pārredzamību braucot atpakaļgaitā. Bagāžnieks nav super liels, bet pilnībā pietiekams manas ģimenes vajadzībām.
DZINĒJS
Dzinējs DOHC, kubatūra ir 1840cm3, 114ZS, griezes moments 157Nm. Degvielas patēriņš oficiāli ir 8l/100km, praktiski sanāk vidēji savi 9-10l/100km. Degviela E-95 vai E- 98
ĀTRUMKĀRBA
Auto ir aprīkots ar 4pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Kārtīga slinķu mašīna. Automāts darbojas nevainojami. Arī uz šosejas, pie apdzīšanām, nospiežam podziņu HOLD, (automāts pārslēdzas 3 robu režīmā) un aiziet...
RITOŠĀ DAĻA
Pagaidām sūdzību nav. Cik lasītas atsauksmes krievu saitos- ir jāseko līdzi, tad arī lielas šaizes nebūs. Riepas no rūpnīcas nāk vai nu R14/185/65 vai droši var likt R15/185/55 (Mazdas ar 1.5 dzinēju attiecīgi aprīkotas ar 13'' un 14'' riteņiem.
ELEKTRONIKA
Viss darbojas bez problēmām. Audio sistēma, lai arī standarta, bet manām vajadzībām pietiekami atbilsotša. Elektriskie logi darbojas nevainojami. Lūka arī. Spoguļi regulējas- viss OK. ABS šancē. Elektriskā antena arī godīgi ievelkas- izlaižas. Lukturi, neskatoties uz savu nelielo izmēru, ceļu izgaismo labi. Tuvās gaismas 100% mani apmierina, tālās gaismas varēja būt nedaudz labākas, bet praktiski gan pilsētā gan uz šosejas sanāk braukt tikai ar tuvajiem.
SALONS
Salons ir gaumīgs. nav izteikti sievišķīgās apaļās apdares formas, bet nav arī vāciskais kantainums. Skaņas izolācija ir baigi OK. Salons ir gaumīgs. Visi kloķi un pogas aizsniedzamas. Nopērkot bija problēmas ar salona gaisa filtru- kurš bija aizsērējis- bet to nomainot arī ventilācijas/apsildes problēmas tika atrisinātas.
Instrumentu panelis pārskatāms un viegli saprotams.
Aimugurē vieta ir pietiekami normāla izmēra latvietim. Ja sanāk vest basketbolistu, tad gan tā pašaurāk. Visur visādas lielākas un mazākas kabatiņas, bardačoki kur var sabāzt visādas ikdienā nepieciešamas lietas. Šur tur beržas salona plastmasas, bet to vasarā novērsīšu
BRAUKŠANAS ĪPATNĪBAS
Auto uz ceļa turas ļoti labi. Apdzenot uz šosejas auto saglabā savu stabilitāti. Stūres nepietiekamība nav novērota. Nav arī novērota automāšinas purna peldēšana. Pa sniegu kārpās labi. Auto ir pietiekami labi izsvarots. Auto ir salīdzinoši augsts klīrenss- par cik sanāk braukt daudz pa lauku ceļiem- to uzskatu par lielu plusu. Automātiskā kārba krietni uzlabo braukšanas komfortu. nav tās nepārtrauktās štepselēšanas pa robiem. Protams būs oponenti kuri uzskatīs kad automāti domāti tikai invalīdiem : D , bet uzskatu kad tehnoloģijas ir jaizmanto, ja jau ir izdomāts tāds automāts, tad nav ko stresot un izmantot šo auto priekšrocību.
ĀRĒJAIS DIZAINS
Auto ir diezgan zems pēc izskata. Dizainā ieturētas tādas agresīvas vadlīnijas. Šaurie priekšējie lukturi, plakanie gabarīti, paceltā hečbeka pakaļdaļa.... Man patīk. Protam viedokļi dalās.
_
PLUSI UN MĪNUSI
PLUSI
- Skaists dizains gan salona apdarē gan arī auto ārejā izskatā.
- Dinamisks (tiesa tikai ar 1,8 vai 2.0 dzinēju)
- Pietiekami liels bagāžas nodalījums+ transformējamie aizmugurējie sēdekļi.
- Ļoti laba vadāmība gan uz šosejas, gan pa sniega putru braucot.
- Ļoti OK elektropakete priekš "tautas" auto.
- Stingra ritošā daļa.
- Oriģinālā skaņas sistēma ir pietiekami kvalitatīva.
- Augsts klīrenss.
- Nerūsē.

MĪNUSI
- Nepietiekami pārredzama auto aizmugure.
- Kā jau visas Mazdas lēni uzsilst.
- Priekš hečbeka varēja būt vairāk vietas aizmugurē sēdošajiem gara auguma cilvēkiem.
- Standarta vaina- sulojoša vārstu vāka blīve (Nomaiņa ap 20LVL)


 
mazdainis @ 22.februāris 2006 0:00
Mazda 626i GT 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Pamatā sakarīgs auto. Priekš 86. gada pietiekami daudz extras. Daudz elektronikas. Braucu mazliet vairāk kā gadu. Iegādājoties šādu auto iesaku uzreiz visus defektus novērst, tad auto arī labi kalpos un reti kas plīsīs. Tikai gadījumā ja brauksiet normāli. Tas ir 86 gada, tāpēc iesaku pievērst uzmanību priekšējiem un aizmugurējiem "barabaniem"(parasti tie jau laikus ir nokalpojuši)Neiesaku gaidīt brīdi līdz tie nudilst pārlieku, jo tie kļūst trausli, sāk plaisāt un tādejādi var braucot nobloķēt ritenis(barabans ieķeras suportā)Protams rūsa arī dara savu, liela slimība ir aizmugurējo arku pārlieku izrūsēšana. Tāpat arī sliekšņi, grīda un durvju apakša. Var atgadīties arī problēmas ar elektroniku. Pašam ir bijušas problēmas ar degvielas sūkņa releju un komatatora defekts. Nereti problēmas ar el. logu pacelšanu un nolaišanu. Bija problēmas ar aizmugurējo bagāžnieku atvēršanu no salona, tāpēc ierīkojoju el. mehanismu, ko iesaku arī citiem. Ziemā slikti silda pečka(vajadzīgs arī ilgs periods lai kāptu temp. )Priekš 2.0. l ekanomisks auto 7-10l uz 100km. Pietiekami dinamisks, kas ļauj braukt augstos pārnesumos ar maziem apgriezieniem. Pieklibo stabilitāte uz ceļa, ja brauc virs 100. Ieteiktu nomainīt atsperes uz cietākām.
 
Droopy @ 19.februāris 2006 0:00
Mazda xedos6 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Tā ir baigi laba mašīna. Es braucu ar to jau 3 mēnešus un nav nekādu problēmu. Konfortabla, labi manevrē utt. Detaļas ir nedaudz dārgākas bet to jau es zināju kad pirku šo autiņu. Esmu ļoti apmierināts. Starpcitu man ir viens no retajiem modeļiem ar 1.6 motoru un mehānisko kārbu. Ir bijis kad zvanu uz servisu un prasu cik kas maksā, man atbild ka xedos6 nav tāda motora. Degvielu ēd vidēji 7 litri.
Raivis @ 18.decembris 2005 0:00
Mazda 323F 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Auto tika iegādāts jauns pirms 2- iem gadiem M- motors salonā. Pa šo laiku ir noripināti 46 000 km, tā ka ar šo to varu padalīties pieredzē.
Konkrētajam auto ir 1.6 16v dzinējs (ja nemaldos 98zs), diezgan bagātīgi aprīkots ar ekstrām. Pie tām var pieskaitīt kondicionieri, el. regulējamus un apsildāmus spoguļus, sēdekļu apsildi, el. logus, ādas stūri u. c. sīkumus, bet tas, laikam, japāņu autiņiem ir raksturīgi.
Šis modelis ir izdevies samērā ietilpīgs. Cik zinu, tad būvēts uz mazda 626 bāzes, vienīgi šaurāks. Arī aizmugurē sēdošajiem sanāk vietas kājām, ja priekšā nesēž ļoti liela auguma cilvēks. Bagāžnieka ietilpība arī pietiekoša, turklāt aizmugurējo sēdekļu rinda bīdās uz priekšu līdzīgi kā priekšējie sēdekļi, tādejādi, nenolokot sēdekļus, ir iespējams būtiski palielināt bagāžnieka tilpumu.
Par gaitas īpašībām:
Auto ir samērā līgana gaita, kas, laikam, ir raksturīgi visām mazdām, taču kombinācijā ar nevisai sportisko 1.6 dzinēju, ir ok. Dzinēja jauda ļauj ar auto bez problēmām iekļauties normālā pilsētas satiksmē, arī ārpus pilsētas, ja nebrauc ar pilnu auto un nav slinkums pārslēgt ātrumus uz zemākiem, var panākt pietiekamu dinamiku. Vienīgi tā 1.6 motora skaņa virs 3 tk apgriezieniem atgādina skaļu putekļu sūcēju. :) Patīk kā šis auto uzvedas ziemā uz ceļa, tas varētu būt pateicoties tam, ka auto ir būvēts uz 626 mazdas bāzes un starpasu attālums tam ir 2,61m, kas ir netipiski daudz šādas klases autinjam.
Par uzturēšanas izdevumiem:
Precīzus skaitļus par izmaksām nenosaukšu, jo auto ir darba un no savas kabatas nemaksāju, bet auto ir veiktas 3 tekošās apkopes, nomainīti priekšejie bremžu kluči un viens aizmugurējais gultnis! Par bremžu klučiem un gultni mani nomierināja servisā ar tekstu- tā ir pilsētas mašīna.
Ar degvielas patēriņu ir tā, ka vasarā izdodas iekļauties 8 litros uz 100 km. Braukts tiek pārsvarā pa pilsētu (šeit neiet runa par Rīgas centru sastrēgumu stundās). Piebildīšu, ka mans braukšanas stils ir nedaudz agresīvāks par vidējo braucēju stilu, taču auto cenšos nedarīt pāri. :) Ziemā benzīna patēriņš, protams, ir nedaudz lielāks.
Auto plusi:
samērā ietilpīgs salons;
salīdzinoši daudz ekstru;
diezgan komfortabla gaita;
labas gaismas;
diezgan pievilcīgs dizains komplektācijā ar lietajiem diskiem;
Auto mīnusi:
nepārāk sportisks dzinējs (bet tas ir mans subjektīvais viedoklis);
diezgan slikta skaņas izolācija;
kaut kas grab ritošajai, kad brauc pa bedrēm, bet tas jau no dzimšanas šim auto;
neērti priekšējie sēdekļi, kas turklāt apvilkti ar neizturīgu audumu;
Tātad par auto kopumā:
Manuprāt labs, nepārāk lielas, jaunas ģimenes auto..
 
evon @ 13.novembris 2005 0:00
Mazda 626 2.0 hečbeks 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Nopirku pirms 2 mēnešiem pa 1400eur apriikotu ar gaazes iekaartu. Pāarejnieks. Līdz šim neko iipashi neesmu mainiijis - tika piegriezta benziinbaakas nolieshanas skruuve, piereguleeta rocene ka arii nomainiits gazes iepildes uzgalis. Veel jānomiana tekošais radiators (~50 Ls) Šī ir mana pirmaa automashinna. visumaa sis autins mani apmietina.
Plusi:

+gazes iekaarta
+eerts salons
+negrab salons
+nav ruuseejis
+sportiska stuure
+ekstras: elektriskie logi, stuureslifts, centraalaa atsleega

miinusi;
- nav iipashi dinamiska


marchs @ 10.novembris 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti