Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda Xedos 6 2.0 V6 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
ar sho autinju braucu jau apmeeram 4meeneshus! autinju iegaadaajos atvestu no vaacijas! pirmajaa briidii biju sajuusmaa.. utt... likaas nu kur veel labaaks... servisaa biju tikai peec nopirkshanas un pateica, ka viss ok, nav ne vainas un skati izieshu, bet skati neizgaaju deelj balstsharniira, tomeer paardeveejs bij teicis, ka ja neiziesi, tad salaboshu to kaiti deelj kuras neiziesi! par to arii paldies, vaardu tureeja! nu pabraukaaju kaadu meenesi, saaka kaut kas sist cauri uz bedreem! serviss = otrs sharniirs un stuures pirksts + savirze = 50ls braucu brauc, saakaas probleemas ar gjeneratoru un nebiju drosh par zobsiksnas staavokli, atkal servis = gjeneratora mainja + zobsiksna+ rullji + stuures pastiprinaataaja siksna + veel shaadi taadi siikumi = 300ls... taa kaa detalju zinjaa mezoniigi daargi.. pat servisaa teica, ka xedosi ir ljoti daargi! saliidzinot ar to pashu audi diezgan zems autinjs un ciets.. bet prieksh shiem tas ir dabiigi.. uz celja labi turaas.. dinamisks.. jaudiigs.. skanjas izolaacija laba.. citreiz pat nejuuti ka vispaar ir pieshkjilts, eerts un ietilpiigs, braukt ljoti patiikami.. elektronikai arii nav ne vainas, viss ok! benziina pateerinsh, iipashi nepieveersu uzmaniibu.. pa 30ls ielej tukshaa baakaa un tad jau liidz luupai pilns : ) man nelikaas ka ir ljoti eedeliigs : ) arii ruusu nekur nemana.. visaa visumaa labs autinsh, bet nu daargaas kopshanas deelj.. nav veerts!
Aigars @ 24.novembris 2006 0:00
Mazda 323F 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Brucu ar savu mazdu 323F 1.6 16V. ar atverama acim(lukturiem) nu jau gadu. Autins nav slikts, ir braukts ar daudz sudigakiem. Minuss ir tads, ka skals, galigi nav skanas izolacijas, ja uzliek ziemas riepas tad tas dzird perfekti, tas pats attiecas uz padveskas garbesanu, kaut ari visu padvesu beigto samainiju tiklidz nopirku autinu, tapat jut un dzird katru lielaku bedri, ko nevaretu teikt par audi 100, tas ta salidzinajumam. Rezerves dalas padargas bet jamaina reti, hadene ir izsturiga. Plussi- smiekligs degvielas paterins uz sosejas 5,5. pilseta 10. Samera labi turas uz cela. Jocigi liekas tas, ka autins vairak par 160kh negrib skriet, kaut gan pedalis vel tik puse ari apgriezieni rada tik 4500, jocigi, jo motors nav nojats kompresija ok., nedumo ar. Bet ir viena problema ar kuru cinos, ta ir siltums salona, ziema. Nu nav ta vajadziga siltuma un viss, ienakosa un izejosa slauka uz pecku abas vienlidz karstas, bet siltuma nav. Vot vienigi nezinu kada stavokli jabut temperaturas dacikam pie darba temperaturas man vins stav rovna pa vidu, tas liekas jocigi, jo visiem autiniem kas bijusi ir krietni pari vidus atzimei tuvu pie sarkana. Ja kadam ir viedoklis, ka varetu atrisinat so problemu, rakstiet, jau ieprieks paldies!
janco @ 18.novembris 2006 0:00
Mazda 6 GT 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Šis ir turpinājums stāstam

http://www. iauto. lv/mansauto. php?modid=77&marka=27

Šobrīd esmu otro reizi laimīgs – ir izdevies Mazdu pārdot. Tas populāra joka kontekstā. Bet nu par lietu.
Auto tika iepirkts 2002. gada jūlijā. Pirkšanas līgums bija noslēgts jau vairākus mēnešus pirms tam, neredzot auto. Šobrīd domāju, ka tas ir neprāts, bet toreiz biju tajā vāgenā reāli ieķēries. Rezultātā viens no pirmajiem LR dabūju savā īpašumā Mazda6. Sajūtas patīkamas – uz ielas daudzi atskatījās. Tagad ir mainījusies i paša domāšana, i situācija uz ielām – starp katrām 2ām Mazda6 pa vidu var atrast 3. o Mazda6.

Īsumā par +/-
+ Ietilpīgs salons, ietilpīgs bagāžnieks
+ Pietiekami dinamiska (pēc papīriem 8.9s līdz 100kmh)
+ Pietiekami ekonomiska (man vidēji līdz 9l/100km)
+ Pilns ar ekstrām GT aprīkojumā
+ Samērīga cena
+ Uzticama ekspluatācijā (līdz 100k km noteikti)
+ Man patīk Inchape un iepriekš arī Mmotors serviss un attieksme
+ Salīdzinoši sakarīga audio sistēma (Bose ar 7 skaļruņiem un 6 CD mainītāju konsolē)
+ Salons ir ergonomiski iekārtots (man un pasažieriem ērti sēdēt, visas pogas elementāri saprotamas un ērti aizsniedzamas)
+ Labi saglabājas vērtība (aprēķinu skatīt tālāk)
+ Laba vadāmība

- Paskaļa (daļēji novērsts jaunajā Mazda6)
- Jaunajā Mazda6 smukāk noformēta viduskonsole
- Pilnas ielas ar šitādām
- Pacieta. Ko var gribēt ar 215/45 R17 un abreviatūru GT (GT gan tāds simbolisks par vienkāršu ģimenes sedanu)

Par ekspluatāciju.
Līdz 100k km tas auto ir ļoti uzticams. Ej tikai apkopes (salīdzinot ar auto cenu, vai nobraukto benzīnu, tāds štrunts vien ir). Bremžu uzlikas (~Ls300, jo tobrīd priekšējās bija tikai oriģinālās dabonamas) man izturēja 80k km, salona gaisa filtrs mierīgi tur 60k km. Dārgāka (~Ls400) ir 100k km apkope – siksnas un platīna sveču maiņa. Līdz 100k km neizturēja viens riteņa gultnis (~Ls40), tika nomainīts (ne pa garantiju), pārējie kalpo vēl šobrīd. Bija, protams, arī defekti līdz 100k km. Nomira kondicioniera radiators (mainīts par garantiju), nedaudz savērpās sajūga bundulis (mainīts par garantiju. Nez vai tie 2 mācībnieki, kuri ar Mazdu trenējās braukt varētu būt pie vainas? ;) ), pie 100k km bija jāvirpo savērptie bremžu diski (ilgstošu labumu nedod, iesaku mainīt), mainīts droseļvārsts (to gadu Mazda6 konstruktīvs defekts), laboti sasisti 17” diski. Nekādā gadījumā neieteiktu mīcīt Mazda6 virsbūvi bez Kasko tas ir dārgi. Priekšējais lukturu bloks viens maksā pāri par Ls700 (labāk pašam meklēt I- netā).
Pēc 100k km izlīda daži defekti. Vienā ziemas rītā bez kādu triecienu palīdzības aizgāja plaisa pāri visam priekšējam vējstiklam. Jauns maksāja ap Ls120. Nomira viena riteņa piekarei kaukādi pirksti, kurus bija jāmaina kopā ar attiecīgām svirām ~Ls600 vienam ritenim. Pie 120k km beidzas ksenona lukturi. Gan spuldzēm, gan blokam mūžs skaitās ap 3000h. Oriģinālā cenas neatceros, bet bija daudzos simtos LVL. Ieliku neoriģinālās spuldzes pa ~Ls100 pāri, blokus (katrai spuldzei savs) nemainot. Vienvārdsakot, posms 100k km – 120k km izvērtās padārgs.

Par vērtības krišanos.
Tagad jauna Mazda6 2.3 maksā EUR 23’200 vai LVL16’320. Tas gan ir par jauno modeli ar 6- pakāpju gaņģeni, dažām papildus ekstrām un uzlabojumiem. 2002. gadā es savējo nopirku par ~EUR 18’500 vai LVL 11’000 (kurss toreiz bija 0.595). Vairāk nekā 4 gadus vecu un 123k km noskrējušu es pārdevu par EUR 10’355 (tas ir tik, cik es saņēmu). Itogo vērtības kritums ir robežās no 34% (samaksātie EUR toreiz un saņemtie tagad) līdz 55% (šobrīd jaunas Mazda6 2.3 cena mīnus manis saņemtā summa). Manuprāt, diezgan labi, ja ņem vērā, ka šobrīd operatīvajos līzingos jaunam auto pēc 100’000km un 3 gadi atlikusī vērtība tiek rēķināta kā 35% (65% kritums!!!).
Arī kolēģa koptais Ford Mondeo 2.0 Ghia jauns maksāja toreiz dārgāk un pēc pusotreiz mazāka noskrējiena tika pārdots jūtami lētāk.

Resume: Jauna Mazda6 2.3 ir lielisks, ērts, ietilpīgs, pietiekami dinamisks, pietiekami ekonomisks, uzticams (līdz 100k km noteikti) ar kuru braukt kādus 3 gadus un tad sist gaisā, neieguldot papildus līdzekļus. Labs konkurents Hyundai Sonata 2.4, Opel Vectra 2.2, Škoda Octavia (skaitās gan klasi zemāk, bet nav tik traki). Bez kaunēšanās ir salīdzināms (neteicu ka labāks) ar Honda Accord, Toyota Avensis un arī to pašu BMW e46 320i (pēdējais gan cita cenu un prestiža klase, bet ir jomas, kurās zaudē Mazda6, un ir jomas, kurās vinnē. To es saku kā e46 lietotājs)

Iespējams esmu kaut ko aizmirsis, par to komentāros
Gasjs @ 16.novembris 2006 0:00
Mazda 323F 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Pašlaik braukāju ar mazdiņu kurai ir atveramās acis (lukturi) būtiba at auto esmu apmierinats iet labi dzinejs ir 1.6 16V nesen ieliku ari gazes iekartu un par izbrinu tiem kas saka, ka maziem motorim gazes iekartu nevar likt(nevilks). iet loti labi, jaudas zudums ir minimals ap 10%. Nu dazas rezerves dalas gan ir padargas, ka piemeram pakalejie gultni, viens gab.40ls. Ir viena nepatikama problema ar kuru netieku gala, varbut kads var lidzet ar padomu! Lieta tada, ka pecka nedod praktiski nekadu siltumu pie -10 gradiem knapi atsilst logi. motora temp ir ok., ari termostats ir kartiba. jau ieprieks paldiem par padomiem!!!
janco @ 14.novembris 2006 0:00
Mazda 626 2.0 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
braukāju ar Mazdu 2 gadus, vienu no tiem bez tiesībaam, vienkaarssi veel nebija 18. Šī ir mana pirmā mašina un esmu ar to samērā apmierināts, mašinas uzraaviens arī bija normāls 100 km/h sasniedz 9-10 sekundēs, dragā citai šada vecuma Mazdiņai nebiju zaudējis, liku massinas arī ar lielāķiem motoriem, nesaprotu neko daudz no motoriem, bet liekas nočakarēts nebija, jo spidometru arī varēja izspiest mierīģi. Remontu ziņa bij vairākas reizes nomainītas riepas un tas itkaa buutu viss. Pa vasaru biju atstājis mašinu paziņs ziņa, kurš solijās to vienkārši nesabojāt. OK tagad atgriežos, paskatos uz mašinu un nepazīstu vairs izsists aizmugurējais stikls, nestrādā priekšējie amīši, sajugs buksē, nezinu kas noticis, bet strādā tik 2 cilindri - vārdu sakot daudz dažādu bojājumu, liekas, ka mašina it nemaz nav cienita. Iesaku neuzticiet mašinu nevienam, jo mašina ir kā meitene kura uzticēta citam var tikt izmantota. Mašina nes tās vadītāja dvēseli, tā atspoguļo to...
nesaku tikai par Mazdām - mīliet mašīnu, lai kā jūs brauktu!
Mazdu iesaku izvēleties cilvēkiem, kuri vēlas iemācīties braukt labi, un tā ir lieliska pirmā mašina kuru cienīt...

man pat nedaudz kauns pašm par sevi kā var būt tik stūbs un iedot mašinu tāpat...

RESPECT vīriem kas mīl un kopj savas mašinas, jo ieguldita nauda mašinā ir ieguldijums sevī!!!
andris @ 4.novembris 2006 0:00
Mazda 656 hečbeks 2.0 1995 Novērtējums: 5 Komentāri [6]
sākumā tīri jauka braušana, pirmo tehnisko izgāju neko neremontējot!!! otrais ekspluatācijas gads bij daudz sliktāks, nomainīju visas eļas, filtrus siksna, sanāca 150, - LVL, nācās nomainīt izpūtēju jo vecais jau nebij lāpāms.. pēc tam sāka dūmot no rīta (pagalmā daudzstāvu māju migla nevarēja neko redzēt!! : )) mēģināju nomainīt eļas noņemšanas uzgalīšus, samakšju kopā ar darbu 50, LVL nekā... : ( izjaucām dzinēju - beigas... : ( gredzenus mainīt nav jēgas un remontēt veco arī ir lieka naudas tērēšana. Jameklē jauns dzinējs (kopā ar maiņu sākot no 250 LVL)... pie komforta var teikt, nekā īpaša nav, salons grab, sēdekļi neērti... vienīgais pluss - nekādu problēmu ar ritošo daļu!!! Taču remonta izdevumi ir daudz lielāki par tās tirgus vērtību un ja lūzt nav jēgas taisīt, labāk pārdot!!!
Brabus @ 12.oktobris 2006 0:00
Mazda 626 2.0 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
hečbeks, automāts, klimatkontrole, el. logi, pērkot bija 100000 noskrējiens. "Kompjūters" rāda 7l uz šosejas, bet 12l pilsētā. Pirms pirkšanas taisīju diagnostiku motoram un ritošajai. Motors iet kā pulstenis - domāju, ka tas dēļ automāta, jo grūti nojāt. Ritošajai vajadzēja mainīt abas priekšējās bukses un aizmugurē vienu stabilizātoru, tas viss kopā maksāja ~140Ls. Mainīju arī zobsiksnu, tas maksāja ~80Ls. Mainīju bremžu klučus - kādi 40Ls. Gan jau Gega ar stellatslēgu visu izdarītu divreiz lētāk, bet man slinkums meklēt, skaidroties un neko nejēdzu - tādēļ maksāju vairāk un ticu, ka viss ir ok. Katrā ziņā, tās visas ir dilstošas detaļas un ar laiku nokalpo.

Sliktumi, varētu būt ņiprāks. Domāju, ka tas dēļ automāta, jo ja automātu iemāna virs 4K apgriezieniem, tad arī jauda un dziesma parādās.
Varētu būt klusāks, bet tas jau visām mazdām un japāņiem.
Kas vēl? Stūre velk nedaudz uz vienu pusi - viss ir saregulēts - iespējams riepas nav labas. Uzlikšu ziemas riepas un tad skatīšos tālāk.
Besī ārā, ka nevar bagāžnieku attaisīt bez atslēgas, bet to var izdarīt no salona. Šī problēma novērsta vienu gadu vai pat pusgadu jaunākai šai pašai mazdai.

Visā visumā, laba un riktīga braucamā mašīna. 3 mēnešos degvielā esmu salējis ~500Ls, tagad nezinu cik rāda spidometrs tādēļ nevaru pateikt uz cik kilometriem. Komentos varbūt ierakstīšu.

Ā, kuriozs. Vienreiz aizbraucu uz auto mazgātuvi. Iebraucu iekšā un mazgātājpuika uzreiz otram "Što eta za tačka?". Neatpazīst marku no priekšas.
Otreiz aizbraucu uz to pašu mazgātuvi, bet nezinu vai bija tas pats džeks vai cits. Jautājumus neuzdeva, bet pēc tam paskatoties kvītī ierakstīts VW. : )
Pēc tam pats skatījos uz priekšu - ja labi grib tad mazdas vilnīti ar VW var arī sajaukt.
Braucējs @ 11.septembris 2006 0:00
Mazda 323F 2.0TD, 16v 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Neilgu laiciņu atpakaļ izšķīros par šāda autiņa iegādi( 2litru dīzelis, 16 vārsti, turbīna). Vāģis bija tikko atdzīts no Fričiem, ar pavisam nelieliem vizuāliem defektiem (kaut kur bija punktiņi, kaut kur nelielas švīkas), bet visumā labā stāvoklī gan ārpusē, gan salonā. Pirmā piedarbināšana protams atsauca atmiņā veco "labo" mazdas dīzeļa saņu (kādus pāris gadus atpakaļ bija 92 gada 323 1.7D), ne par mata tiesu skaņa neatšķiras no vecajiem mazdas dīzeļmotoriem. Odometrs rādija ~160000, arī bija Friču atzīmes par mainītām zobsiksnām un filtriem ar visai līdzīgiem cipariem. Pēc motora skaņas un citiem faktoriem arī liekas ka noskrējiens ir robežās līdz 200000, ta ka tas būtu o`k. Viens no vislielākajiem mīnusiem vismaz manam autiņam - liela vibrācija (ātrumkloķis kratās un stūre vibrē diezgan), uzreiz meklēju kādu beigtu padušku motoram, ar cerību, ka šo vibrāciju varēs novērst - bet nekā. Vēl no mīnusiem - diezgan skaļš salonā. Apmēram nedēļu pēc pirkuma palīdu apakšā palūrēt kas notiek: pufa trubā caurums kulaa lielumā, rūsējis nav nekur ne kripatiņas, un bijusi visa priekša nogriezta pēc avārijas un piemetināta no cita autiņa. Pārdevējs dievojās, ka kondiška tikai jāuzpilda un viss būs o`k. Es nu savācos un laižu pie meistara - šis pieliek šlangas un nu tik pildīs. Friči izrādās maitas nav pielikuši atpakaļ šlangu no radiātora līdz salonam, un uz kompresora nav siksna, kā arī šķivoks kompresoram metas. Karoče šī vasara bez kondiškas : (.
Runājot par pašu braukšanu - biju uz dirsas. Motoram pēc 2.5 apgriezieniem, kad pierubās turbīna sākas atrakcijas par dīzeļa cenu. Rāviens tāds ka man smaids ilgi vēl no lūpām nepazūd. Radiniekam ir Gredzenu pavālnieks (audi) 93 gada, 1.9TDI un man pašam bija Golfiks III, arī 1.9TDI - salīdzināt ar mazdas motoru vienkārši nav ko - kaut kādi putekļusūcēji. Protams kad piesperas turbīna spoguļos ir redzams tikai melns mākonis, bet tas ir to vērts - liekas ka priekšu ceļ augšā.
Patēriņš - šoseja 5-5,5 litri uz 100km. (jau neskaitāmas reizes izmēriju Rīga- Ventspils- Rīga= 20-25litri) Pilsēta : ( jau daudz vairāk - ap 9l.
Vienīgais (cerams uz ilgu laiku) kas bija jāmaina - kalotkas priekšā - 13Ls (pats mainīju). Ā jā - nojūdzās termometrs salonā - rāda pilnīgas auzas (žēl protams, bet laikam būs jāsamierinās). No aprīkojuma - kondiška, el. logi(tikai priekšā), airbegi, el. spoguļi un tas laikam viss.
Tāds kā kompsavilkums:
+ Patēriņš, patēriņš, un vēlreiz patēriņš
+ Dzinēja dinamiskums
+ Konfortabli sēdekļi
+ Salonā salīdzinoši daudz vietas
+ Viesādi japāņu kosķaki - blakussēdētāja beņķis pārtaisāms par galdiņu, glāžu turētājs, utt
+ Stūres augstuma regulēšana
+ Dizains (tas jau personīgi)

- Diezgan slikta vibro un skaņas izolācija
- Mazs bagāžnieks
- Blins, vairāk neko nevaru izdomāt : )
Viens paziņa paņēma tādu pašu autiņu, tikai 1999. gada - šim bišķi mazāk paveicās - sliktākā stāvoklī un vairāk nodzīts. Ā nu protams cena - nokaulēju līdz 4800 Eur.
Nu karoče esmu apmierināts

 
Eds @ 10.septembris 2006 0:00
Mazda 626 2.0 16v 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Neko gari neraxtiishu. Nekad nebija bijusi mazda. nopirku pa 800 eiro. nokaushanai. paaris defekti virsbuuvee. Lidmashiina. aatri beidzas pusasis. ljoti miiksta. bedriites nejuutu. diezgan nestabila. braucu 6 meeneshi. degvielas pateerinju nezinu(esmu Irija). salons eerts. ap prieksheejo stiklu ruusas kaarta. saak paraadiities motora raustiishanaas- nestabili apgriezini(leekaa). vaarstu gumijas pagalam. kaarba saak gaudot.
defektu ir diezgan, bet braut tiiri patiikami. paspeet var visur kur vajag. driiz uz izgaaztuvi.. naakamaa buus civic. tad redzeesim ko tas teiks par manu braukshanu(cik ilgi nez izturees) ;)
archibalts @ 10.augusts 2006 0:00
Mazda 121 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Modris. Apbrīnojami sakomponēts mini auto ar lielisku gaitu un uzrāvienu. Manevru pilsētā nodrošina gan izmēri, gan vilkme. Tanī pat laikā ir pietiekoši ietilpīgs un komfortabls 4 braucējiem ieskaitot protams šoferi. Lieliski veidotais bagāžas nodalījums(jā tieši nodalījums), ko var savienot ar salonu nolaižot pakaļējo sēdekļus, dod iespēju pārvadāt diezgan iespaidīga izmēra lietas. Atveramais jumts karstajās vasaras dienās padara braukšanu lielisku īpaši lielos attālumos, neticami, ka tanī pat laikā esam braukuši zienā pie -25 un salonā ir patīkami. Ekspluatācijas izdevumi arī ir vieni no zemākajiem sākot ar benzīna patēriņu un beidzot ar sajūga nomaiņu servisā. Rezerves daļās ieteicu lietot pazīstamākos ražotājus jo var jau atrast it īpaši caur Internetu izplatītājus par demokrātiskām cenām. Jo par nervu šūnām jūs cenu nenoteiksiet, bet par skopumu reizēm ar tām tiek maksāts daudz! Japāņu kvalitāte pilnībā garantē noteiktos ekspuatācijas termiņus ar uzviju
Tomēr tas nav sporta auto un ir zināmas ātruma robežas.
Uz mūsu ceļiem 90-100km/h var braukt bez ierobežojumiem. Lielākā ātrumā sava izmēra, svara un klīrensa dēļ vadītājam ir jāievēro gan ceļa, gan meteo apstākļi. Jā svars jeb "vieglums" padara auto uzvedību diezgan jūtamu, tas ir ja ritošajā daļā ir kādas kļūmes to Jūs momentāli izjutīsiet, pat neliela akmentiņa iesprūšana riepas protektorā atsaucās uz stūri.
Novēlu visiem izbaudīt braukšanas prieku ar šo auto.
Laimīgu ceļa vēju!!!

Modris @ 28.jūlijs 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti