Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626i 16V dohc 1994 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
kad nopirku 2.5 gadi atpakal, bija daarga , un reti kam bija. tagad pilns un cena leeta, ja saliidzina ar audi vai vw. motoram itkaa nav ne vainas tikai vajag labu ellu , lai nesaak grabeet hidrokompensaatori, benziina pateerins normaals , nemot veeraa 2l motoru, nomainiju stuures pastiprinaataaju, pret citu lietotu, jo saaka sirsinaat, nepatiik hetcbeka bagaaznieka durvis, baigi smagaas . kad palika auksts , amortini netur vaaks kriit virsuu uz galvas . baigi neerti ielikt vai iznemt ko no bagaaznieka, jo visu laiku jaaliecas paari bampera malai, citaadi , piespiezoties , noziediisi bikses.
masiinas piekare liekas mazliet passkidra. detalas arii daargas.
mazduks @ 18.decembris 2003 0:00
Mazda 323 GT 1989 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Nu tā nesen tika iegādāt trīdurvju hečbeks, motorīcs tas 1.8 16V, tā jau nav ne vainas vienīgi atsevišķas detaļas tā pagrūti iegādāties. Tā kā šis ir mans pirmais auto, grūti salīdzināt ar līdzīgiem. Bet tehniskā puse viss tagad ir OK. Uz iegādes brīdi motors milēja eļļu visai lielā daudzumā, bet problēma bija ar vārstu saļņikiem, kurus iepriekšējais saimnieks, vai viņa mehāniķis bija nemākulīgi nomainījis, tā rezultātā uz 1000 km tika notērēta vismaz 0,5l eļļas. Citi saka ka vecai mašīnai tas normāli, bet man gan tā nelikās. Ātrumkārba slēdzas kā nākas, piekarē arī vis OK. Pilsētas režīmā man tērē ap 8l , bet uz šosejas normālā režīmā pat mazāk, sportojot virs 120 degvielas patēriņš krietni palielinās. Ļoti jūtamas atšķirības dinamikā kad sasēdina pilnu mašīnīti, ja viens pārvietojas tad gan vis kā nākas. Kārba ļoti piemērota tieši pilsētas ciklam, tas domāts īsie pārnesumi. Gribētu palasīt līdzīgu auto īpašnieku atsauksmes, bet tā pagrūti atrast.
Lieku deviņas balles, jo pilnībā ideāls manuprāt tik var būt ........................, tas lai paliek noslēpums.
Tas nu būtu īsumā viss.
Ja kādam kas vaicājams, centīšos atbildēt.
crow @ 27.novembris 2003 0:00
Mazda 626, karb 8V 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Nopirku 1998. gadā apt.1600Ls, sedans. Dzinējs 2litri karburators 8 vārsti. Praktiski uzreiz nomainītas pusass granātas apt.40Ls katru ar darbu. Nomainīts viens aizmugurējais amortizators apt.35Ls. Diviem riteņiem nomainīti gultņi, gultnis dārgs apt.30Ls+darbs nomainīt 5Ls. Ik pa posmam mainīts izpūtejs, pirku aluminizētā meāla, saka ka nebūs caurumu vismas 3gadi, parastais metāls 1 gads... . Nesen bija nojucis ģenerators, izjaucu pats nomainīju jaunu sprieguma reg. ar sukām 25Ls tagad kā jauns, šrotos lietotu piedāvā par 30-35Ls(un nezin vēl kā ies). Ja siltai mašīnai uzņemot ātrumu tā raustās visdrīzāk sveču vadi vainīgi, nevelciet mainīet ātri jo var sabojāt sadalītājā tukšgaitas "datčiku", būs jāmaina viss sadalītājs apt.30Ls lietots, par šo defektu liecina tas, ja nometot apgriezienus mašīna nepaliek tukšgaitā, bet noslāpst. Nobraukts jau kādi 300000km korozija minimāla, sudrabaina metālika krāsa, no apakšas bija kaut kāds melns gumijots slānis pret koroziju, bet nu sāk jau iet nost... . Piekrītu ka salons "grab" vairāk kā citās mašīnās.
Benzīns jārēķinās 10l/100km, pa šoseju 8L. chau.
Māris @ 30.oktobris 2003 0:00
Mazda 626 (kupe) 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Tagad braukāju ar Mazdu, bet nu ģimene gaidāms jauns loceklis un domāju nomainīt autiņu pret ko citu. Tā saucamo ģimenes auto. Kopumā ar MAZDU esmu apmierināts, bet nu 89 gads dod par sevi zināt un arī 2 durvis paliek nēertas ar mazo bērniņu. Pabraukāju pa plačiem paskatījos vairākus variantus MAZDA 626 (hečbeks) 1993/94 gada. Pēc tam uzdūros BMW 520i/1993. g. Jauns dzinējs (pļita) no Vācijas, nav sists. Vobsčem bembis kā bembis. Saimnieks gatavs mainīt manu autiņu pret šo BMW ar piemaksu no manas puses. BMW maksā 3650E. Es atdodu savu pa 1400E un piemaksāju vel 2000E. Gribu zināt vai tas ir to vērts?
Olegs @ 28.oktobris 2003 0:00
Mazda 626 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
MAnai mazdinai ir 2.0 karbiratos aprikots ar gaziti.

nOPIRKU PA VISAM NESEN un ka vienmer pec pirkuma izradijas paris interasantas lietas ka piemeram caurum sbaka un radiators tek ka nelabais. Vispar nezinu pat cik bendzuku sis vel eed kaa arii par gazi nezinuc cik bet uz prieksu iet.

PLUSI mana skatijuma
Lets autins un samera labs vizualais
Normals salons
Poasums
Normals uzraviens


Minusi
Grab ka nelabais
Ruse ka nelabais

JAUTAJUMS

KO LABU VAI SLIKTU VAR MAN PATEIKT PAR GAZI SIJ MASINAI UN CIK VINAM NORMALI VAJADZETU EST TO GAZI.
MAZDINIEKSSSS @ 24.oktobris 2003 0:00
Mazda 626i GT 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Autiņam tiešām nav ne vainas. Braucu ar savu mazdu jau 4 gadus, esmu norullējis vairāk par 100000. Remonti? Samērā minimāli. Ir plīsuši visādi piļņiki (esmu nomainījis uz pusasīm kādus 4 gab., uz reikas un amīšiem kādus 3 gab. ), bet viņi arī maksā kapeikas. 10-15 Ls ar visu darbu. Ja būtu pašam laiks mainīt - tad tikai gumiju cena - 2-4 Ls/gab. Autiņam ir 120 zirgi - nav jau nekāds monstrs, bet nevar arī kaunā palikt, esmu izkodis nevienu vien 2 ar kapeikām litrīgu mašīnu. Patēriņš 10 l pa pilsētu, 7 l pa šosi uz 90, ja ātrāk, attiecīgi vairāk. Pa 4 gadiem esmu nomainījis pakaļējos amīšus, 2 reiz gultni, pusasi, stūres pirkstu un jau minētos piļņikus. Nu jā, šogad nācas sametināt papuvušo grīdu aizmugurē. Tas arī viss, eļļas un filtrus un riepas es neskaitu pie remontiem. Varu pareklamēt servisu "Milvoks" uz Laimdotas ielas - normāli veči un sakarīgas cenas.
+ pietiekoši daudz extras priekš 86. gada mašīnas
+ lūzt pietiekoši reti, lai sāktu krist uz nerviem
+ normāls uzrāviens
+ nav nemaz tik dārgas tās detaļas - mazda jau esot japāņu opelis
+ pietiekoši ērta braukšana un normāls degvielas patēriņš
+ iekrāmēt var daudz, ja vajag - aizmug. beņķi nolaižas

- paskaļš salons
- rūsē kā jau opelis (kaut ari japāņu)
- diski der tikai no mazdas
Nu nevaru es neko sliktu pateikt. Varbūt man vienkārši ir paveicies ar konkrēto mašīnu.
Robezsargs @ 18.septembris 2003 0:00
Mazda 323 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Ģimenē iegādājāmies 323 Mazdu ar (pēc papīriem) 1,4 inžektoru. Vēlāk secinājām, ka tas ir tas pats 1,3i. Kad nopirkām, spidometrā bija 133 000 km. Tagad pēc (novembrī būs 3 gadi) braukšanas 196 600 km.
Auto pēc kvalitātes ļoti labs. Samērā maz ir nācies remontēt. Bet tagad ir vajadzība nedaudz ielikt.

Ir nācies nomainīt izpūtēja gofru - 8 Ls, jo nebija oriģinālā un pieliku savādāku(oriģinālā ir uz 20 Ls), labo stūres šarnīru - 11 Ls, zobsiksnu - 16 Ls, izpūtēju - 17 Ls, aizmugurējās bremžu kalotkas - 11 Ls, priekšējos bremžu klučus - 12 Ls, un , protams, eļļa un filtri ik pa 10 tk - 10 Ls, kā arī riepas, laikam kādas 10 tas ir 5 pāri, jo kaut kā ir sanācis, ka nepieciešams mainīt pa 2. Bet autiņam ir 13 ripuļi, kas nav īpaši dārgi. Saplīsa arī spidometra trose, bet to nevarēja nekur nopirkt un nācās taisīt pašiem, tā arī izdarījām. Kopumā autiņā pa gadu ir ielikti apmēram 30 Ls + apkopes un riepas.

Tagad ir vajadzība nomainīt labo mironeni un vidējo izpūtēja trubas gabalu. Kā arī pa zemes ceļiem ir nodauzīta visa auto apakša, un tur ir spīdīgs bleķis, ko vajag krāsot, jo apskati vairs neizlaidīs.

Visā visumā sanāk, ka diezgan daudz ir ielikts, bet braukts arī daudz. Ja ņem vērā to, ka kādi 70-80% ir nobraukti pa zemez ceļiem. Ir zināmi gadījumi, ka tā pat braucot ar VW vai Audi ir lielākas problēmas, jo netur Amīši un citas ritošās daļas detaļas.

Bet pats pilnībā neesmu ar to apmierināts. Ir diezgan neērti priekšējie sēdekļi. Tad kad vairāk jāpabrauc tad ir problēmas ar muguru. Motorītis ir pa knapu, ja jābrauc pa lauku ceļiem un vēl ir vajadzība pielikt piekabi, tad vispār vajag 5 km, lai uzņemtu ātrumu. Salons ir diezgan skaļš, bet graboņa ir niecīga atšķirībā no II Golfa un Audi 80, kas līdz 87 g, kā arī VW Jetta un par Opel Kadett 91 g vispār nerunāsim. Vēl viens trūkums ir tahometrs. Samērā sliktas tuvās gaismas, bet varbūt ja uzliek miglas lukturus, ir daudz labāk. Jau tika minēts, ka problēmas ir ar rokturiem arī man ir beigts labais.

Benzīna patēriņš (pa zemes ceļiem braucot) ziemā ap 7,4 L vasarā ap 7 L.
Autiņš ir samērā stabils pat uz zemes ceļa ir vālēts uz 150 km/h. Bet uz asfalta ir tāda lieta kā tendence diezgan sasvērties. Cik no šāda autiņa var izspiest gan nevaru īsti pateikt, jo neesmu izspiedis max, bet uz 160 pa šoseju ir spiests. Vēl nedaudz iet, bet diez vai vairāk kā 170-180 var izspiest (vismaz ar konkrēto auto). Cēliens ar konkrēto auto ir apmēram 12 sek. līdz 100 km/h, bet tad jāspiež līdz galam. Ar piedarbināšanu nav bijis problēmu pat tad ja autiņš nostāv pa nakti laukā -30 grādu salā. Kā griež tā ir, bet citreiz uz kādām 5-10 sek liekas ka neiet 1 cilindrs (tas ziemā).

Esmu braucis ar daudziem auto un varu pateikt ka šis nav no tiem sliktākajiem autiņiem priekš lauku ceļiem. Tikai daži ar ko esmu braucis ir labāki.
Master @ 18.augusts 2003 0:00
Mazda 626 1985 Novērtējums: 5 Komentāri [8]
Izdomaaju, ka jaapastaasta par savu bijusho 626 mazdeli ar kuru tika nobraukaati gandriizvai 3 gadi.
Taatad par pashu mazdeli - 626 mazda ar 2 litru karburatormotoriiti un divaam durviim. Bija gan elektriskie logi, gan elektriskaa luuka, gan stuures pastiprinaataajs, gan vareeja stuures augstumu reguleet, gan arii reguleejamie!!! amortinji, kurus vareeja piereguleet gan normaalam gan spoooorta reziimam!
Nekas iipashi neluuza un pa visu lietoshanas laiku nekad nebij sanaacis palikt uz celja. Tiesa gan beigaas jau vinja tika pamatiigi lauzta un tad arii auto padevaas un saaka luuzt. Auto tika paardots un kaa par briinumu veel tagad ripo pa Latvijas shosejaam.
Degvielas pateerinjsh gan nebij no mazajiem, tachu tas vareetu buut deelj tam, ka auto tika diendienaa ciitiigi lauzts

Plusi
- daudz vietas bagazniekaa neskatoties uz to, ka 2durvju auto, kad nolaida aizmugureejos benkjus, tad vareeja veel vairaak mantiibas sakraameet
- var leeti salabot
- uzticams auto

Miinusi
- motors rija ellju kaadu 1l/1000km
- ruusa miileeja sho auto, it sevishkji pakaljeejaas arkas
- aukstumaa negribeeja lekt
- lietotus lietos diskus gandriizvai neiespeejami dabuut prieksh shii auto
- paaraak cieta piekare prieksh komfortablas braukshanas pa brugji
Mareks @ 11.augusts 2003 0:00
Mazda 323F Exclusive 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
yo!

Smuka jauna mashiiniite! Neliela ar 1.6 beziindzineeju!


+ Ekonomiska
+ Diezgan dinamiska
+ Aizmuguree daudz vietas
+ Salonu diezgan eerti var paartaisiit par 2- guljamo gultu.
+ ietilpiigs bagazhnieks

- Viegla (pie liela aatruma nevar savaldiit)
- Pietrukstas 6 aatrums
- Drausmiigi daargas detaljas
- Leens serviss (>2 meeneshi taisiija, kad uz jumta noliku)

Vigants @ 8.augusts 2003 0:00
Mazda 626 2.2i universāls 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku pirms gada par 1500 USD. Bija jau kādu 1.5 gadi lietota Latvijā.

Aprīkojums: centrālā atslēga (ar pulti, bet nav pakaļējām durvīm - pikapam), signalizācija, stūres lifts, stūres pastiprinātājs, bremžu pastiprinātājs, elektriskie logi, lūka (verama divos veidos), elektriskie spoguļi, kruīza kontrole.

Motors: 2.2 litru OHC (laikam 16 vārsti - neko daudz no tā nesajēdzu), patēriņš pilsētā 10-15 l/100km (15 ja spiez grīdā un izved no pacietības videejaas jaudas bemberistus), ārpus pilsētas 7-9 (atkarībā no ātruma).

Braukšana: priekšējā piedzīņa, uzrāviens labs, max esmu izspiedis 180 km/h (iespējams var vairāk), līdz 150 km/h uzrāviens normāls, tālāk jau sliktāks. Līdz 130 km/h braukšana normāla, ap 140-150 sāk just ka mašīna nav paredzēta tādam ātrumam (varbūt noņemot jumta reliņus paliktu labāk taču nedomāju ka daudz). Ja brauc divatā tad par jaudas trūkumu nevar sūdzēties, braudzot ar piekrautu mašīnu (5 cilvēki + pilns pikaps ar pekelēm uz kādu nepilnu 100 kg) braukt var taču pārāk pārliecināts nejūtos (varbūt ka neesmu pieradis - pārāk ar savu šofera talantu nelielos)

Tehniskais stāvoklis: izrūsējis (ne pārāk, taču baltai redz labi, pārkrāsota it kā neesot), rūsa tradicionālajās 626 unioversāla vietās (pakaļējā arka, pakaļējām durvīm stūrīts zem gumijas - netālu no roktura un stikla). prasās pēc piekrāsošanas (tik vecai krāsot laikam neatmaksājoties). Piekare varētu būt arī labāka (pac arī gan neesmu taupījis), taču iztikt var.

Labošana: mainīts viens pakaļējais amortizators (20 Ls ar darbu, lietots), labota rocene (jaunā trose - tā īsiņā 2 reizes plīsa tad atradu +/- ciešamu servisu kur mazdas taisa un uzlika pa lēto lietotu, jaunās troses vismaz īso nekad nepērkat), nomainīts 1 pakaļējais supports un visi bremžu kluči (kopā ap 30), vienreiz nocakarējās kaut kāds bloks (nerādīja vienas puses pagriezienus - 4 lati), atteica ventilators (bojāti kontakti, kaut kādu herņu nomainīja - 5 lati), un vienu gultni (25), jauns akulomotors (25) - kopā ap 115 Ls. Tas viss bija reālie defekti, tad es pats uzsitu lukturīti (priekšējais pagrieziens - 6 lati), un tad man izdauzīja pakaļējo stiklu 140 lati ar darbu (tas ir pats sāpīgākais 626 universāliem).

Papildus labošanai varu teikt, ka ja atrod +/- vietu kur labot tad nav īpaši dārgi, bet tik veca kā mana jālabo ir. Kā var redzēt sāpīgākā lieta bija huligānu izdauzītais stikls nevis piekares vai elektronikas remonts.

Mašīnas mīnuss ir ka pilna masa skaitās 1900 (tēvam līdzīga biku jaunāka ar pilnu masu 1700) - it kā starpība ceļu nodoklim.

Pašam mašina vairāk vai mazāk patīk (mana pirmā mašīna, braucis gan esmu pirms tam ar passat, sierra vairāk vai mazāk). Samērā dinamiska, ja prātīgi brauc pietiekami ekonomiska, pikaps viduvēji ietilpīgs (var salikt vairākus izjauktus velo, ja atloka benkus var arī gulēt). Tādas klases mašīnai netipiski daudz pribambasi (kruiza kontrole, el. logi, spogulji). Taču varēja būt labāka apkure, ziemā, ļoti uzmanīgi ar regulēšanu, ja pirms braukšanas var iesildīt 3-5 min tad ideāli, ja nevar tad kādu laiku jāciešās. Taču ziemā pie -30 leca ļoti labi (slēdzās vaļā tikai puse durvju - taču jutos ļoti labi uz pārējo fona jo varēju braukt)


Plusi:
dinamiska,
ērta lietošanā,
stabila, viegli vadāma,
ar rezerves daļām nav lielu problēmu (tipiskās mazdas detaļas par pieņemamu cenu)

Miinusi:
veca (un no tā izrietošās sekas)
sākas korozija (labi redzama un kaitinoša uz baltās krāsas)
dārgas pikapiem raksturīgās detaļas
piekare varētu būt labāka


Galavārds:
Ja būtu jāpērk jauna mašina pirktu atkal mazda 626 universālu (esmu universālu fans aiz to ietilpības), tikai jaunāku ap 93 gada un pērkot lielāku uzmanību pievērstu tehniskajam stāvoklim, kā arī censtos iztikt bez baltas krāsas. un vēlams tomēr būtu DOCH motoru.
askoldes @ 21.jūlijs 2003 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti