Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi cOLT 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Colts tika iepirkts š. g. februārī, ir nobraukti jau kādi ~ 8kkm, līdz ar to pirmie iespaidi, plusi un mīnusi : )
Auto patiešām neliels gan pēc ārējiem gan iekšējiem izmēriem, ne ta īsti kompaktklase, ne mazā klase, ja braukā 2- atā ir OK gan priekš pilsētas gan arī ārpus. Šis modelis manuprāt ir vizuāli daudz labāks izdevies kā iepriekšējais('92- '96). Motors 1.3i,12V 75HP. Nekāds skrējējs nav bet ikdienas braukāšanai uz/no darba pa Rīgu pietiek. Kaut kur dzirdēju frāzi: "nav mazu motoru, ir tikai pārāk mazi apgriezieni" - uz šo agregātu tas tiešām attiecas par 100%, turklāt zem slodzes parādās tāds sportiskāks rūcieniņš : ). Motorīc priecē ar labu ekonomiju, pa visu ekspluatācijas laiku rēķinot pēc čekiem sanāca 7,1 l/100km, pie tam noteikti vairāk kā puse noskrējiena ir pa Rīgas korķiem. Motors kā tāds vienkāršs, z- siksnas nomaiņa tika veikta paša spēkiem bez jebkādām problēmām, pati zobsiksna maxā tikpat cik golfam. Aprīkots ar veselām 2 L- zondēm un lērumu visādu datčiku u. c. pričendāļu, tomēr šķiet japāņu izpildījumā šīs "mantiņas" reti rada problēmas
Vispār laikam projektējot vairāk orientēts uz skaistā dzimuma auditoriju, jo viss spaidās, grozās un slēdzās ļoti viegli, turklāt spogulītis ir uz abiem saulessargiem : ), ritošā daļa ļoti cieta, vienkārša, bet klusa, šķiet ka arī LV ceļi tai ilgi neko nespēs kaitēt. Vadītāja vieta no redzeslauka viedokļa es teiktu tā ne visai, lielākiem cilvēkiem par 185 cm neiesaku, man ar saviem 187 cm kreisā "stoika" un jumta mala pārāk aizsedz skatu, tomēr sēdekļa un stūres(augstumā) regulēšanas iespējas ļauj justies ērti pie stūres. Aizmugurē vietas stipri mazāk, reāli tur var puslīdz ērti justies tikai bērni, jo vietas kājām ir maz un griesti ir zemi. Bagāžnieks mazs, precīzāk sakot īss un augsts, jo rezerves ritenis ir pilnizmēra. Arī pats auto līdz ar to īsāks, un var iemanevrēt visādās mazās kabatās, kur ar "normālu" auto būtu jābrauc garām. Extru gandrīz nekādu, tikai elektriskie logi, kas turklāt strādā patīkami ātri. Salons skaļš, skaņu izolācija ir lieta uz ko japāņiem diemžēl patīk ietaupīt, bet problēma ir risināma paša spēkiem, kaut vai ar tādiem "tradicionāliem" materiāliem kā pašlīpošā bitume lente u. c. Kopumā ņemot esmu apmierināts, ja vēl ņem vērā ka šādu salīdzinoši jaunu auto var iegūt pa diezgan nelieliem $..
Galvenie +si:

+ vizuāli pievilcīgs
+ tehniski vienkāršs un pietiekoši uzticams
+ laba cenas/kvalitātes attiecība
+ ērts no vadītāja viedokļa
+ ar 1.6 16V motorīti pieņemu ka patīkami žiperīgs
+ ekonomisks

Mīnusi:

- maz vietas aizmugurē un bagāžniekā
- diezgan s. ūdīga redzamība ja vadītājs augumā padevies
- zema un pārāk cieta balstiekārta
- pagaidām šķiet vēl ir problēmas ar atsevišķu neoriģinālo ejošo detaļu iegādi, jo modelis vēl salīdzinoši jauns

Tas īsumā viss
Archie @ 10.jūnijs 2005 0:00
Mitsubishi GALANT 2.0 TD 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [19]
Sveiki visiem!!!
Gribētu dzirdēt dažādu par "akula" galant 2.0 TD pikapu viedokli. Šo mašīnu nopirku es šogad 15, martā un jau nobraucu 17000 km. Iepriekš man bija AUDI 100 2,6E 1992, gada izlaid. Protams pie mūsu degvielu cenām pienācās mainīt automašīnu draugi ieteica galantu paņemt dīzeli. PAr šo peridu nomainīju eļļu, filtrus, siksnas un kvēlsveci.
PAr šo laiku periodu, es varu secināt šādus trūkumus:
1) Skaņas izolācija salonā, sajūta tāda ka japāņiem ir bijis žē nedaudz metāla biezāka, jo kad brauc lietus laikā liekas ka caurums grīda būs.
2) Samērā zema, neiesaku braukāt ar R14 diskiem, obligāti vajag R15 vai R16 tad būs augstāka un neķersies, jo bieži sanāk braukāt pa lauku ceļiem.
3) ļoti dārgs priekšējais šofera stikls, kā arī Rīgā dabūju tikai divās vietās lietotu , maksā Ls 40, tad es domāju cik jauns maksā,,,,, ?
4) Ik pēc kāda laika pazūd no radiotora antifrīzs apmēram 0,5L un viss, biju servisā šie saka ka caur radiotora krišku izspiež , nevaru saprast.
PAr šo laiku esmu secinājis ar labumus:
1) Dizains labs
2) MOtors kluss, un ļoti labs uzrāviens priekš dīzeļa
3) PAtīkams degvielas patēriņš sākot no 6,2-8 l/100 km, vislielākais patēriņs bija kad vilku piekabi un kad spidometrā rādīja 190km/h
4) Esmu pāsrteigts ka no šīs mašīnas var izspiest 190, bet uz spidometra ir 200, tas ir baigi forši!
5) Ļoti mīksta padveska un stabila pie lieliem ātrumiem.
6) Mikroklimats un kondiška labi strādā.
Es domāju ka gadu pabraukāšu un būs redzams. grivbētu dzirdēt kolēģu viedokli, kas braukā ar 2.0 dīzeli, kādas ir šīs mašīnas vēl trūkumi, jo esmu samērā vēl mazs braukājis. Foto būs vēlāk.
Vilis @ 3.jūnijs 2005 0:00
Mitsubishi Sigma 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Gada saakumaa iegaadaajos shaadu auto. No pirmaa acu uzmetiena dizaina zinjaa mashiina ir ljoti pat OK. Priekshaa seedoshajiem salons ir eerts, savukaart aizmugureejiem gan ne visai. Jokaini sanaak - it kaa liela mashiina, bet aizmugureejiem ar kaaju vietu ir kaa ir. Manam auto ir pilnaa elektropakete salonaa - viss kustinaams un apsildaams ar elektriibu. Pie shaada auto iegaades silti iesaku paarbaudiit visu liidz peedeejam - vai viss straadaa- gan luuka, gan logi, gan seedeklju biidiishana utt. maneejam kaac ir rakaajies pa elektrosisteemu un daudz kas nestraadaa: (
Motors V6 3l. Noskreejiens diezgan liels - apmeeram 222000km. Tachu ar dzineeju viss pusliidz OK (cik nu var buut shaada vecuma mashiinai) - eljljinja makjeniit suucaas garaam, bet nu minimaali. Uzraaviens - apmeeram 8 sekundes. Tas gan ir padaudz...
Ritoshaa dalja. Te nu gan ir daudz probzu. Gandriiz visaam Sigmaam, ko ir naacies redzeet, ritoshaa dalja ir ljoti nolietota. No taa izdaru secinaajumu, ka taa ir vaajaa vieta shai mashiinai. Maneejai jaamaina gandriiz visas bukses un abas stuures atsaites. Taapat arii diezgan pardziivojushi ir bremzhu diski. Plus naacaas nomainiit aizmugureejo kreiso gultni, kas saaka kaukt neilgi peec iegaades (starp citu, gultnis mainaas uzreiz ar pusasi - kaarteejais nevajadziigais teerinjsh).
Nu vispaar taa - ja peerkat, noteikti aizvediet uz Mitsubishi servisu, lai notestee ritosho! Motoru manupraat var netesteet - shaadiem lieliem motoriem ir liels resurss, maz ticams, ka motors buus nokauts. Bet nu ritoshaa gan visbiezhaak ir ljoti nolietota.
P. S. Labpraat satiktos un pakomuniceetu ar veel kaadiem Sigmas iipashniekiem, jo ir ljoti daudz lietu, kuras veel neesmu izkodis shajaa mashiinaa.
 
ELVX @ 3.maijs 2005 0:00
Mitsubishi Colt 2004 Novērtējums: 9 Komentāri [17]
Pozitiivaas:

1) ekonomiska - zem 5 litri pa shoseju
2) neskatoties uz mazajiem izmeeriem, daudz vietas salonaa, arii aizmuguree
3) dazhaadi nolokaami un transporteejami seedekli
4) pateicoties ritenu izvietojumam, stabila uz dazhaadiem cela segumiem dazhaadaas situaacijaas
5) patiesi moderns dizains, aareejais un ieksheejais

Negatiivais:

1) cenas kritums, ja peec triis gadiem vai garantijas beigaam grib mainiit
2) neredz prieksheejo kapotu, no saakuma gruuti pierast
3) diezgan zema, nezin kaa pa labi bedrainiem, dublainiem celiem ies ?

Kopumaa mashiins uz goda par pienemamu cenu 12 500 EUR.
kaupeens @ 17.aprīlis 2005 0:00
Mitsubishi L200 2001 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
2001 vai 2002. g. 2.5TD ar 115Zs, 4 durvju versija, tātad 4/5vietīgā. Tika aizlienēts uz pāris brīvdienām no senča darba kolēģa (darba mašīna).
Aprīkojumā: ABS, klimatkontrole, 16 collu vieglmetāla diski, durvju centrālā atslēga, drošības spilveni vadītājam un pasažierim, elektriski regulējami visu logu pacēlāji (kaut gan spaidot šamos, ja uz loga bija kaut kādi putekļi, tad šie mēdza ieķerties), konkrētajam džipam vēl bija kravas kastei uzliekamā "būda" ar stikliem [varbūt vēl kaut kas].

+ auto augstums - pilsētā stāvot teiksim korķī varēja redzēt pāri visām mašīnām, ja vienīgi negadījās kāds autobuss/smagais
+ auto klīrenss - nav nekāds parketa džips. Tika arī joka pēc patestēts nadaudz off- road. Man no sākuma bija šaubas vai vēl neisēdīsimies, bet pēc neliela gabaliņa sapratu, ka tad jabūt dubļiem auto salonā : P
+ cienja - tas izriet no tā, ka auto ir auksts, nav nekāds īpašs stila objekts (kā teixim Outlander vai Pajero), izskatās tāds baismīgs, itsevišķi no sāniem un mugurpuses, ja brauc/atrodas blakām, līdz ar to pilsētā neviens nelien virsū : ) Tāpat braucot pa šoseju, ja kāds velkas pa priekšu, tad pielienot pie pakaļas uzreiz pamūk nost : ) (Man pat gribētos redzēt, kā spogulī izskatās, kad tas džips pie pakaļas. Drošvien neko vairāk par džipa purnu redzēt nevar : ))
+ celtspēja, kravas kastē var ielikt kaut kādus 9XX kg (gandrīz tonnu)
+ bagāžnieks nav kopā ar salonu, tā kā tur nav bailes/nav žēl "mest" visādus sūdus (kaut kādus bleķa gabalus no šķūnīša, un visādus citus mēslus, kas bija vedami uz svalku). Pēc tam to kasti vienkārši ar birsti iztīrīja (vai arī var vienkārši izmazgāt).
+ āra temperatūras rādīklis un auto sasvēruma rādīklis
+ 3 režīmi: pakaļa high/4x4 high/4x4 low
+ bagāžnieks veras divdaļīgi - uz augšu stikls, ja vajag iemest kādu lāpstu teiksim, uz leju - durvis. Durvis laikam spēja turēt 100kg (varbūt vairāk)
+ neskatoties uz salīdzinoši lielo masu (kaut kas zem 2 tonnām) un mazo dzinēja jaudu, priekš pilsētas pietiekoši žiperīgs. Uz šosejas 0-100 nesasniedz baigi fiksi, bet ar apdzīšanu problēmu nav.
+ spoguļi - ļoti lieli, var ļoti daudz redzēt. Sencis pat jokodamies teica, ka derētu tādus pielikt fordam : )

- ātrumu pārslēgšanas kloķis bija tāds ļurļīgs un pirmajā ātrumā vispār bija tā pagrūti iespraust (varbūt vienkārši nemācēju). Tāpat arī pedāļi. Tā viegli spiedās, un īsti sajūtams, ka to pedāli spiež bija tikai tad, kad tas bija līdz 1/3 izspiests
- abs darbība bremzējot - baigi skaļš tas "trrr", pat ne īsti "trrr", drīzāk "DDD"
- bagāžniekā tomēr nevar ielikt tādas mantas, ko nopērk veikalā, jo tās vai nu tur noplandīsies šurpu turpu pa visu bagāžnieku, vai arī bagāžnieka izskatas liek domāt, ka paliks netīras.
- tukšgaitā viss dreb (tā kā traktorā kādā), kratās abi pārslēgi (ātrumu un asu), stāvot pie krustojuma pat kaitinoši, ja roka uz stūres un ātruma pārslēga, tad abas divas dreb līdzi
- skaņa - tukšgaitā skan pēc traktora, kad ieskrienās tad normāli. Uz šosejas līdz 110-120 ciešami, pie 130-... jau troksnis tāds kā braucot krievu bumvedējā pie pacelšanās
- priekšā vietas pietiekoši, kaut gan garākam cilvēkam (>1.90) varētu būt arī pamaz. Bet nu aizmugurē vispār pasēdēt ilgāk par 1/2h tiešām nevar. Es vismaz nespēju, jo man kājas ir priekšējos sēdekļos iespiestas un aizmugurējie sēdekļi arī tādi beņķi vien ir - pacieti diezgan
- lai gan auto masa diezgan paliela nav īpaši līgans uz bedrēm. Priekša iet pāri līgani, bet pakaļa, ja ir tukša, tad lēkā. Ja piekrauj, tad gan iet līgani. Tas gan tāpēc, ka amortizatoriem jāspēj turēt ~9XX kg starpība (tukšā un piekrautā režīmā)
- salīdzinoši ar pajero garšs, pāri 5 metriem, līdz ar to arī liela riteņu bāze un liels apgriešanās rādius, kas pilsētā beidzās ar dīdīšanos (griežamies, tad slēdzam atpakaļgaitu, tad atpakaļ, tad atkal uz priekšu), kas aizņem laiku. Dažreiz gan lielais klīrens atļauj šo manevru neveikt uzbraucot bez problēmām arī uz augstas apmales nebaidoties neko aizķert : )
- bija grūti pierast pie lielā mašīnas augstuma, itsevišķi kaut kur noparkojoties. Likās, ka kaut ko paķers. Kaut gan patiesībā mašīna ir pat šaurāka par Ford Mondeo, bet tas augstums lika domāt ka paķers, kaut gan bija vēl kāds metrs vismaz : )

Degvielas patēriņu ar tā grūti noteikt, bet bija pēc mūsu mērījumiem laikam 13litri - tika notērēta ~1/2 bākas braucot 3x~50km vedot mantas (piekrauts) un 3x~50 braucot pēc tām (tukšā). Pamatā pa šoseju. Vēl laikam vienā tūrē tika ņemta arī piekabe (piekrauta, protams)

~ +/- viss, ko atcerējos.

Auto zemniekam. Bagāžniekā varēs sakraut daudz kartupeļu maisu, nebūs jābaidās, ka paliks uz kartupeļu lauka vai arī braucot uz mežu pēc malkas. Kā ģimenes auto īsti neder, jo aizmugurē var sēdēt vienīgi mazi bērni, ja brauc tālākus ceļa gabalus. Un ilgāk pa stundu pa šoseju arī pabraukt nevar, baigais troksnis tomēr.

Kā alternatīvu šim auto vienīgi varu minēt Nissan - 2.5 motors, vienīgi ~130Zs. Citus pikapus nezinu, ja neskaita pie mums nepārstāvētos, no ASV ievestos Chevrolet un Ford 350.
sdanm @ 11.marts 2005 0:00
Mitsubishi gt 3000 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Sveiki visi!
Gribu pastastit par autinu kuru pusotru gadu atpakal atdzinu no vacijas ar 285000km nobraukumu. Kopuma ar masinu tiku nobraucis pa gadu ap 45000. Tad tas tika nopardots manam pazinam lietuvaa. Tad nu taa... Masina 96 gada, 3,0 V6 automatiska karba, bez turbinam, visas extras, 218 zs. Teiksu taa, kadus divus gadus atpakal es ari biju to kliedzeeju sarakstaa, kas gudri breeca, ka gt 3000 ir labs tikai ar turbiinaam. Kaadu nedeelu palietojot vr4 biturbo micuku, man nacas nedaudz aizdomaties. Protams, automobilis super, uz goda, bet tikai brauksanai pa vacijas autobaniem. Ja tev ir kaads uzticams darba zirdzins un tev tada masiina vajadziiga tikai lai "attjanutsa pa polnoi", tad ta ir, neapsaubami, lieliska izveele, bet taka es velejos masinu ikdienas lietosanai, tas taa ir kaa ir. Nu, bet tagad izskaidrosu siikaak. Salidzinam: VR4 biturbo, 6pak manuala karba. 4wd un 4ws. Lidz simtam ieskrienas apmeram 5,9/6,2. Kataloga noraditie 5,5 laikam ir sasniedzami tikai jaunai masinai un uz stenda. Sajuga spaidiisanai vajadziiga loti satreneta kreisa kaja, robiem patikami iiss gaajiens, bet jaagruuzh ar speeku, pilnpiedzinjas versijai apgriesanas radiuss vienkarsi katastrofals, kautkur noparkoties loti gruti, benzina pateerinjsh pa trasi uz 120kmh apmeeram 11l pa pilseetu atkariigs no brauksanas apmeeram 15-18l. Motors tuuneejas nejeegaa. Var aizforseet liidz loti lieliem zirgspeekiem. Standarta nak laikam 286zs. Maneejam atkal ir taa: lidz simtam 7,8/8,2 pirms motora tuninga un apmeeram 7sek pec tuninga. Tikai partaisita ieplude/izplude un uzlikts cips. Sanaca ~260zs. Degvielas pateerinjsh pa trasi braucot 100/120 apmeram 8,5/9l pa pilseetu lidz 13. Automats strada vienkarsi perfekti. Ja pats stepselee dragaa atrumus nevis vienkarsi tur drive tad pilnigi vienadi iet ar tadu pasu tikai ar 5 pakapju manualo prieksinieku. Apgriezties un noparkoties ari var daudz vieglak. Principaa pirms spriest, vajag kaartiigi pameeginaat. Gan vienam, gan otram ir savi plusi un minusi. Par gaumeem nestriideesimies, es tikai dalos personigajaa pieredzee. Bet nu kopumaa par 3000. Ritoshaas detalas nebut nav parak dargas, lielaakaa dala der no sigmas un cenas ari ir samera demokratiskas. Motors ir forseets pajero motors nolikts skeersaam. Ar detalaam arii nav probleemu. Ja nu vieniigi gadaas kas specifisks. Motorresurss ir diezgan liels. Liidz 300/400000 nopietnu iejauksanos dzili motora neprasa. Ari automatiska karba nelauj vinu tik atri nomocit. Man pa 45000 ir sanacis mainit: gaisa filtrs 6ls, kalodkas priekseejaas 12ls, pakaleejaas 14ls, ellas saljniki 24gab 12ls, varstu vaka blive 8ls, kondishkas gultnis 60ls plus 10 nomainja. Nevaru ta uz sitiena neko vairak atcereties. Darbus var veikt jebkura normala servisa, bet ja kas nopietnaaks, tad labs ir karats auto uz slokas ielas. Jaapiebilst, ka ziemaa masiinu labaak neekspluateet, jo nedo dies kaads uzskries virsu vai pats kautko izdariisi ar virsbuuves detalaam ir vaaks. Pavarotniki maksa 80Ls, viena priekseja lampa lietota 600ls jauna 1500ls... Kopuma par brausanas izjutam var teikt tikai to labako. Salons ir eerts, kad vinaa iekaartojas. Un, protams, tikai prieksaa. Aizmugureejaas silees laikam tikai ziidaini var seedeet. Salons arii visaa visumaa sameeraa mazinsh. Bet toties tas ir loti labi nopakots, nekas negrab. Neviens daciks ari nekad nebij melojis un visa elektronika ari strada nevainojami. Stures mehanisms loti ass un preciizs, bet ari samera pasmags. Kliirenss arii ir diezgan liels, nekur nav gadiijies apaksu ussist. Piekare no salona regulejama divos veidos tour un sport. Ar tour var mierigi braukt pa bedres vai brugi un nebus sajutas, ka plombes birst ara, bet sport atkal padara piekari loti cietu. Brauksana ari ir loti stabila un patikama. Benki reguleejas loti daudzas pozicijas. Muzika originala nak infiniti kasetnieks ar chendzeri, pastuzis un cetras tumbas. Ja nav parak liels melomaans, tad pietiek, lai gan parasti kaads jau vinas ir labi pamocijis un sur tur jau saak carksteet. Tas nu pagaidaam no mana viedokla viss. Ja kadam ir kadi jautajumi, rakstiet. Peace!
Alcatrazz @ 30.augusts 2004 0:00
Mitsubishi Galant 1998 Novērtējums: 5 Komentāri [3]
Sveiki visiem!
Paldies tiem kas centaas paliidzeet un fuj tiem kas tikai to vien vareeja kladzinaat kaa "NAV IESPEEJAMS; NESAVIENOJAMAS PRASIIBAS; utt", jo galu galaa es atradu kompromisu un tas ir MITSUBISHI GALANT.
Uzreiz pateikshu ka atdevu 4000 Eiro, bet auto ir 1996 gada izlaiduma (nevis regjistraacijas) ar origjinaalo noskreejienu 105 tkst!!! (paarbaudiits peec papiiriem gan diagnostikaa un arii peec faktiskaa nodiluma), diemzheel nav "haizivs" kuzovs, bet tadi arii cena buutu cita Toties staav "jaunaa tipa" 2.0 V6 24v dzineejs, kursh peec papiriem attiista 150 zs. Jaa jaa pilniibaa to izbaudiit liedz automaats, bet visu cienju ir arii OVERDRIVE rezhiima podzinja....
Piekare pacieta, bet toties pat pie saliidzinoshi liela aatruma laba vadaamiiba. Salons nav protams kaa mersim, bet prieksh sedana ljoooti ietilpiigs bagazhnieks.
Trukumi ir:
1. diezgan skopaa skanjas izolaacija (to es domaaju noveerst ar jaudiikaas muzikas iekaartas paliidziibu!)
2. Pie aatruma virs 130 km/s motora apgriezieni ir paari 3000 min. kaa rezultaataa videejais paterinjsh 10-12 l/100km (diemzheel automatam tikai 4 robi un ekonomija (7-8l/100km) kaa taada ir pie 90-110 km/s kad apgriezieni nepaarsniedz 25000).
3. Nav kruiza kontrole.
4. Mikroklimata vietaa ir kondicionieris
5. Nav aada
(bet peedeejie 2 varbuut nemaz nav tik slikti)

Kopsavilkumaa varu teikt, ka shii mashiina nav protams tas ko es pirms pusgada biju iedomaajies iegaadaaties, tomeer kameer neesmu miljonaars buus vien jaapriecaajas par to kas ir.

Ja nu sho lasiis kaads kuram ir ko teikt par galantiem, vai vienkaarshi taapat ir kaada infomaacija, droshi rakstiet uz feik@one. lv

Ataaa!

Bastardo @ 1.jūnijs 2004 0:00
Mitsubishi LANCER 2.0 DIESEL 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
2.0 D 50 kw max.165 km/h
Made in Japan.
Kvalitatiivi salikts
Nekaadu elektronisku defektu
Motors pielec burtiski momentaa(arii ziemaa;tikai jaauzsilda kveelsveces apm.3sek. ), neraustaas, nav bijushas probleemas ar degvielu, vid. diizelja pateerinsh vasaraa braucot uz Slovaakiju( 5 personas un bagaazha) 5.2l uz 100 km.
simpaatisks dizains;lieli spogulji;el. logi, luuka, spog.
preciiza aatrumu sleegshanaas
4 gados un 45 t. km kopsh pirkshanas(it kaa 159t. km bija)nekaadu piekares, motora detalju mainja neprasiijaas
cieta , stingra piekare
iipashi laba kraasojuma noturiiba pret ruusu
griezes moments labs tikai sameeraa augstos apgriezienos(no 2200);taapeec gribeetos TD vai 1.6 vai 1.8 benziina motoru
pasmaga prieksha (deelj diizelja)
gribeetos lielaaka diametra ritenjus(deelj musu jaukajiem celjiem), lai auto buutu iespeejami augstaaks
paaraak stingra aatrumu paarsleegshana (2. robs un atpakaljgaita)
Lai izietu TA veelams uzlikt jaunu gaisa filtru (duum. koef.1.50 /ar gadu lietotu filtru 2.64!/ protams pie 111t. km nobraukuma Vaacija bijis pat 0.59 , bet tur jau meera pie zemaakiem apgr. ! Pie mums prasa 5220-5375 rpm.
Ellju labaak mainiit ik peec 5000 km nobr. (liidz7500)
Origjinaalaas detaljas ljoti daargas
Pie 205 t. km paardega pirmaa origjinaalaa kveelsvece ( Ls30) labaak pirkt orig, jo pameegjinaaju ISKRA(Ls3.50) un taa tik aatri uzsilt nepaspeej!

Ipashi var ieteikt cilveekiem , kas neveelas biezhi remonteet auto, bet toties speej nopirkt origj. detaljas un neveelas biezo auto! VEEL labaaks vareetu buut 93. g. Galant!










driver N1 @ 7.maijs 2004 0:00
Mitsubishi Galant 1994 Novērtējums: 10 Komentāri [8]
Nu vaagjiitis cepuri nost... Gribeeju jau saakumaa Mazdu 626 ap shito pashu gadu njemt, bet labi, ka Ugis Viitols no Provento paarliecinaaja par Mistubishi Galant. Pie vinja arii nopirkaam. Pusotra gada laikaa nopliisis (tfu, tfu, tfu) nav ne reizi! Peec pirkshanas uzreiz protams nomainiijaam visas siksnas, elju un ielikaam signalizaaciju (150 Ls). Tad peec laika principa peec nomainiijaam amiishus jo itkaa pie pirkshanas diagnositkas teicaas, ka bojaats viens amiits gan priekshaa gan aizmuguree. Nomainiijaam tikai aizmuguree! Tikko (kad gads pagaajis) noleemaam peec diagnostikju ietiekumiem mainiit arii priekshaa, bet aidzenot vaagji tagad uz diagnostiku - nekas nav jaamaina - aizmugure vienaada ar priekshu - viss OK! Nu mans staraa! Arii tehnsiko februaarii izgaajaam uzreiz bez ieprieksheejas gatavoshanaas. Biku rokjene jaapielabo un tas arii viss!!! Esmu sajuusmaa par sho mashiinu un ptagad jau par Mitsukem kopumaa! Gribu jaunaaku Galantu! Cinu Japaanjus!!!
Lynx8 @ 29.aprīlis 2004 0:00
Mitsubishi Lancer 1.8d universaals 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Braucu ar so auto jau triis gadus. Nobraukums ir 300 000km.
nekaadu iipashu probleemu nav bijis, remonteeju maz, rezerves daljas arii leetas. Aizmuguree ZZigulja amortizatori, prieksaa golfa "stavkas". Diizeli visu laiku leju leeto, taapeec ekspluataacijaa sanaak ljoti leets. Ienaakumi man nav nekaadi lielie, taapeec man tas ir svariigi. Ziemaa liidz -25 iedarbinaat nekaadu probleemu(auto staav aaraa).
Miinuss taads, ka kaarba "iisa", aatraak par 130 neiet.
ozo @ 8.aprīlis 2004 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti