Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Lancer 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Mašîna tika izvēleta meklējumus starp sakarîgu cenas un kvalitātes apvienojumu un kā primāro paturot prātā - tiks braukts katru dienu un pamatā pa Rîgu.

Plusi:
1) salona ietilpîba - ērtāks vai vienāds nekā daudzās apskatîtās vid. klases mašînās
2) laba kvalitāte pie raþošanas (krāsojums, virsbûves detaļu savienojumi)
3) vienkārš, pat nespeciālist var saprast kas zem faubes ir kas un ko skatîties un ko likt mierā
4) 1.3 motoram jau ar ilgspēlējoša risinājuma reputāciju un spēju pie krustojuma "apēst" arî kubatûrā bagātākus konkurentus
5) degvielas patēriņš uz šosejas ~6L (pie vid. 120km un 4 pasaþieriem)
6) trîs gadu garantija
7) neinteresē zagļus

Mînusi:
1) jā, jā - detaļu cenas (piem. miglas lukturu komplekts ar slēdþiem ~ 250 Ls)
2) dinamiski braucot(vienosimies, ka tā ir 1.3 dinamika) degvielas patēriņš lîdz 9l, tāpēc vai izvēlēties 1.3, ja aptuvei tāds pat patēriņš ir kvalitatîviem 2l dzinējiem
3) dinamiskas braukšanas izbeigšanās pie 110-120 km (var ātrāk, bet nepieciešams skreiceļš)
4) skaņas izolācija viduvēja
5) tuvās gaismas viduvējas (tāpēc arî izveidojies saraksta 1) punkts), ar tālajām gaismām viss OK
6) klaudz puspavērts pasaþiera logs(tikai priekšā sēdošam)

Trîs eksplotācijas gadu íibeles un ieguldîjumi(70,000 km nobraukums):
1) eksplotācijā nesalûza nekas(veikti remonti tikai pēc avārijas)
2) bremþu kluču maiņa pēc vid. 30,000 km
3) apkopes ik pēc 15,000 km (30-60 Ls)
4) daþādas lampiņas(gabarîtu, u. t. t. ) nomainîtas
UgisK @ 14.novembris 2002 0:00
Mitsubishi Galant 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Loti labs auto (manaa skatiijumaa). Laba vadaamiiba, eerts salons. Vieniigi aizmuguree vietas taa pamaz. Pavajs logu tiiriitaaja paarsleedzeejs- aatri saluuzt. Eerts panelis, labi paarskataams. Manupraat neertaa vietaa novietota aizmugureeja stikla sildiitaaja poga- stuure traucee. Seedeklus varu tikai slaveet- reguleejami dazaados virzienos. Lielaakie truukumi?Taadu nav, vien dazaadi siikumi!Nu bet kur bez taadiem. Autins loti normaals. ar taadu tikai braukt un braukt...
Kasis @ 14.novembris 2002 0:00
Mitsubishi Pajero 2800 TDI 1997 Novērtējums: 2 Komentāri [12]
Braucu ar 3durvjaino iso versiju. Nopirku masinu vispar neko nejedzot un nezinot par dziposanu. Viennozimigi sis bus mans pirmais un pedejais dzips. Protams apskauzams bezcela apstaklos. Tomer sis noteikti nav mans auto, ar vardu komforts to nevar asociet... Nepatik nestabilitate uz cela - noliku uz jumta pagajuso ziemu testa brauciena, kadel ari nacas vinu nopirkt. Drausmiga kratisanas, principa var sakost meli un izsist zobus braucot pa brugi, loti nekomfortabala brauksana liela atruma pa soseju, galigi netur celu un pie mazakas grambas maina kursu un leka. Prasts, graboss salons, leta plastmasa, cieti benki. Samera nerazigs kondicionieris. Loooti neerta izkapsana un iekapsana aizmugure, prasa iepriekseju sagatavosanos un labu fizisko attistibu, pie tam nesasmerejot drebes si manipulacija praktiski nav iespejama(par cik 3durvis) prieksejie benki pec pacelsanas nesaglaba savu sakotnejo poziciju - vienmer japieregule. Ja prieksa sez pagaraki cilvji tad aizmugure nav ko darit. Pie tam apkope ir visai darga, un 'Skandi Auto' ar labu reputaciju neizcelas...
Pozitivas protams ir bezcela ipasibas, bet ta ka neesmu fermeris tad tas perkot nebija primarais.
Viennozimigi no si auto pavasari kratisos vala. Auto noteikti neatbilst savai parmeru augstajai cenai. Samaksaju pagajuso rudeni par sito aparatu $15000, jasaka godigi - nozeloju!
Palichs @ 14.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti