Mašîna tika izvēleta meklējumus starp sakarîgu cenas un kvalitātes apvienojumu un kā primāro paturot prātā - tiks braukts katru dienu un pamatā pa Rîgu.
Plusi:
1) salona ietilpîba - ērtāks vai vienāds nekā daudzās apskatîtās vid. klases mašînās
2) laba kvalitāte pie raþošanas (krāsojums, virsbûves detaļu savienojumi)
3) vienkārš, pat nespeciālist var saprast kas zem faubes ir kas un ko skatîties un ko likt mierā
4) 1.3 motoram jau ar ilgspēlējoša risinājuma reputāciju un spēju pie krustojuma "apēst" arî kubatûrā bagātākus konkurentus
5) degvielas patēriņš uz šosejas ~6L (pie vid. 120km un 4 pasaþieriem)
6) trîs gadu garantija
7) neinteresē zagļus
Mînusi:
1) jā, jā - detaļu cenas (piem. miglas lukturu komplekts ar slēdþiem ~ 250 Ls)
2) dinamiski braucot(vienosimies, ka tā ir 1.3 dinamika) degvielas patēriņš lîdz 9l, tāpēc vai izvēlēties 1.3, ja aptuvei tāds pat patēriņš ir kvalitatîviem 2l dzinējiem
3) dinamiskas braukšanas izbeigšanās pie 110-120 km (var ātrāk, bet nepieciešams skreiceļš)
4) skaņas izolācija viduvēja
5) tuvās gaismas viduvējas (tāpēc arî izveidojies saraksta 1) punkts), ar tālajām gaismām viss OK
6) klaudz puspavērts pasaþiera logs(tikai priekšā sēdošam)
Trîs eksplotācijas gadu íibeles un ieguldîjumi(70,000 km nobraukums):
1) eksplotācijā nesalûza nekas(veikti remonti tikai pēc avārijas)
2) bremþu kluču maiņa pēc vid. 30,000 km
3) apkopes ik pēc 15,000 km (30-60 Ls)
4) daþādas lampiņas(gabarîtu, u. t. t. ) nomainîtas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam