Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel vectra b 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Hello!
Gribeeju padalities pieredzee par savu opeliiti ar kuru braucu nu jau 2 gadus un esmu pilnigi apmierinats. 97 gada vectra b, motoriitis 1,6i, manuala karba, sedans. Peerkot bija originalais noskreejiens 88000km, tagad peec vairak neka 2 gadiem jau 144000km. Lietots gan diendienaa pa Riigu, gan braucieniem uz laukiem pa grants celju, gan ari talakiem celojumiem pa eiropu. Nekadu problemu. Protams, 1,6 motoram trukst dinamikas uz trases, bet tas kompenseejas ar mazo degvielas pateerinju(videji pilseetaa 7-7,5l un pa trasi 6l). Pilseetai dinamikas pilniigi pietiek. Taakaa dinamiskai brauksanai man ir cita masiina, tad par vectras raavienu es ipasi neuztraucos. No remontiem: 1. Motors pagaidam nav pievilis ne reizi. Samera klusi un vienmerigi strada, peec 3000apgr saak ruukt taa diivaini itkaa vinam jau spiestu pedejo sulu ara. No vienas ellas mainjas lidz otrai kautko mazliet norij, bet loti nenozimigi. Lec no pus apgrieziena gan ziemaa, gan vasaraa. Nav ecotec, lidzarto vienkarshs kaa pieckapeika. Rezerves dalas katraa shrota un par zemu cenu. Mainijis esmu tikai siksnas, ellu un sveces. 2. Ritosha dalja: salidzinoshi ar a4, kas bija man pirms tam, luuzt mazak un ari maksa detalas uz pusi letak, bet kad saluzt, tad uzreiz dod par sevi maniit. Samera miksta un stabila. Nekas pardabisks, bet pa brugi un bedram iet miksti un pagriezienaa arii var ieiet bez problemam. No remontiem man sanaca nomainit prieksejas atsperes 2x7ls lietotas, kalodkas 8ls priekseejaas un mirongalvu ar pilniku par 22ls. Tagad drizuma jamaina stures pirksti, nezinu vel cik maksaas. Kaarba arii sleedzas viegli un bez problemam. Vairaak itkaa nekas. Vienigi pa ledu bremzeejot saacis loti skali gaudot abs, kad iesleedzaas. 3. Salons: Liidz 185 vietas pietiek prieksaa taalaak ir jau gruutaak. Aizmuguree salidzinoshi plashs. 3jataa var sedet, ja vajag. 2vataa pat ir mazliet eerti : )Materiali samera kvalitativi prieks auto klases un cenas, lai gan par plastmasas trukumu salona nevar sudzeties. Dabuju remonteet benjki jo tas tik traki ciiksteeja un darbniicaa vinu visu izjauca liidz noveersa vainu atsperees : ) Citaadi jutos kaa uz omites diivaana. Salona apdare kopuma nav no tam sliktakajam, tacu vasaraa, kad ir karsts taa plastmasa izzhuust un berzeejoties viena gar otru saak radiit debiilas skanjas : ) un tad sanaak paraapot pa visu salonu jaucot un smerejot, lai nedabutu nervu sabrukumu. Bagaznieks arii paliels. Sedekli nolokaas, var vadat diezgan daudz ja vajag. Ielida divi lieli sabvuuferi ar kasteem un veel palika daudz vietas paari. Interesanti, ka nekas negrab no basiem. Pat pec 2 gadu ekspluatacijas. 4. Virsbuve: Vectra b no 98 gada naca pilniiba cinkota. Manai ir tikai cinkota apaksdala. Soziem uz arkas paradijaas mazs ruusas plekiitis, bet ar lupatinu nopuleejaas un tagad vairs nekaa nav. Citur neko neesmu maniijis. Uzskatu, ka peec dizaina auto ir simpatisks. Vieniigi tie stiliigie spoguliishi vareeja buut lielaaki. Toties ir apsildami : ). Nav zaglu iekaarota. Leets casco. Kaa lielaakais miinuss tas, ka tas ir opelis un , lai gan vinam kaa auto nav ne vainas, sanaak itin biezi uzklausiit kaadu nievaajoshu izteikumu. Bet nu... Kopumaa vareetu secinaat, ka auto ir loti labs soliidai un sameeraa eertai sevis parvietosanai no punktam a lidz punktam b. Neapshaubu BMW, MERCEDES UN AUDI parakumu daudzaas jomaas, bet no praktiskuma viedoklja vareetu striideeties. Taapeec taakaa taa nav mana vieniigaa masiina, esmu ar to pilniba apmierinats, ka ar loti uzticamu parvietosanaas lidzekli, kas neko daudz neprasa. Ambicioziem cilvekiem un ziimuljiem laikam taads nederees. : ) Lai Jums labi ripo! Ja ir jautajumi, prasiet. Atbildeesu.
Neutral @ 20.decembris 2004 0:00
Opel Astra Caravan 1,6 mono 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [17]
Auto nopirku no skolasbiedra 2004. g. aprīlī par EUR 2250, -. Latvijā viņš bija pirmais a/m īpašnieks, auto ievests 02-2003. Dzinējs X16SZ mono inžektors, īpatnība - dzinējs ir bez klasiskās augstsprieguma sadalītāja sistēmas, uz svecēm dzirkstele tiek padota viena cikla laikā divas reizes: vienu reizi ,, īstajā reizē", otru - izplūdes takts laikā.
Plusi: 1) mazs degvielas patēriņš, pilsētā - max 7,5L/100 km, pa šoseju - max 6L/100 km; 2) ļoti ietilpīgs un ērts (var ērti sēdēt mašīnā uz bagāžnieka malas - vāks kalpo kā jumts) bagāžas nodalījums; 3) nav bijušas lielas, būtiskas tehniskas problēmas; 4) riteņu izmērs R13 - zemākas izmaksas riepām, diskiem; 5) ērti t. s.,, Recaro" sēdekļi, ķermenis cieši fiksēts sēdeklī, sēdekļu (un apšuvuma) materiāls nav no samta, bet no cita materiāla, kas mazāk nosmērējas; 6) nav nekādu problēmu ar priekš. bremzēm (tipisks Opel defekts - mēdz ieklemmēties). 6) oriģinālais audio ,, Blaupunkt" pilnīgi apmierina - skaņa ir o. k., arī FM uztvērēja jūtība ir laba. 7) viegli pieejamas un salīdzinoši lētas rezerves daļas. 8) korozijas apstrāde ir veselu pakāpi augstāka kā piem. Opel Kadett pēc 1988. g. izlaiduma. 8) nesalst ciet durvis (tipisks Opel Kadett + Vectra defekts). 9) jumta sliedes - piestiprinot piem. koka škēršļus - var pārvadāt garus priekšmetus bez īpaša apgrūtinājuma.
Mīnusi: 1) Korozijas apstrāde ir sliktāka kā līdzīga vecuma piem. VW Golf. Nelielas rūsas pēdas uz priekš. spārniem (spārnus gan var samērā vienkārši noskrūvēt, nokrāsot un atlikt vietā), arī uz aizmug. riteņu arkām. 2) Korozija degvielas tvertnei (tipiska Opel vaina, īpaši Caravan tipa virsbūvēm). Bāku pats noņēmu, nožāvēju, rūpīgi notīrīju, salīmēju ar īpašu epoksīdtepi, bāku pilnībā nokrāsoju ar krāsu, kas paredzēta klāšanai arī uz rūsas. Pēc remonta degvielas patēriņš - kā augstāk norādīts. 3) termostata maiņa - Ls 16, -. 4) Iestājoties laika apstākļiem ap (nedaudz virs) 0 grādiem svīst ciet logi, tai skaitā priekšējais logs, iespējams, ka ir apgrūtināta gaisa apmaiņa salonā. Pa kurieni gaisam ir jāizplūst ārā no salona (jāventilējas)? 5) Motora jauda 52 KW nav paredzēta ,, asai" braukšanai, pa šoseju piem. 140 km/h nav problēma. Lai gan šo trūkumu var kompensēt ar braukšanas stilu izvēloties attiecīgu (zemāku) pārnesumu. Katrā ziņā šis nav sporta auto. 6) ritošā daļa varēja būt izturīgāka, kad 04-2004 iegādājos - tā bija pavisam klusa, tagad 12-2004 pēc 9 000 km jau ir izdiluši priekšējie svārstsviru gumijas sailentbloki, bet iespējamas, ka es viņus vienkārši ,, piebeidzu". 7) kādu rītu (t bija ap +5) ieplīsa priekš. stikls - bez redzama iemesla, plaisa ap 15 cm. Vēl pēc nedēļas - otra plaisa, arī it kā bez iemesla, arī no rīta. Zinot, ka stikls bija jau mainīts, iespējams defekts ielīmējot. Līdz tam nobraucu 6 mēn. pa dažādiem ceļiem - bez priekš. stikla defektiem.
Šai laikā (04-2004 līdz 12-2004) ir nomainīts, labots:
1) sveces, 2)termostats, 3) tosols, 4) celiņu siksna (kas piedzen ģenerātoru), 5) priekš. bremžu kluči, 6) eļļa + filtrs, 7) benzīna filtrs, 8) bākas remonts + krāsošana + jauni degvielas vadu savilcēji. 8) zobsiksna tika nomainīta jau 02-2003.
Slēdziens: Auto mani pilnībā apmierina izmaksu ziņā, ikdienu nobraucu ap 60 km, mēnesī ap - 1200 km. Komforts, ērtības - o. k., varētu vēlēties labāku dinamiku, bet, ja pierod, tad arī ir o. k.
Ieteikums: Ja nav no svara ,, zīmēties" ar auto un ir svarīgas finanses - ideāls auto. Protams, eļla + filri jāmaina regulāri.
Atkāpe par līdzīgu tēmu: Līdz 04-2004 braucu 6 gadus ar Opel Kadett 1988 1.6, dzinējs - C16NZ , mono ,, lāsīte".
Plusi: ekonomiskums, dinamika labāka (!) kā Astra Caravan, izturīga ritošā daļa(!) ne reizi nemainīju nevienu daļu (izņemot vienu un to pašu stūres pirkstu 2 reizes), ietilpība (hečbeks tomēr), lētas, pieejamas rezerves daļas un remonts.
Mīnusi: bremžu problēmas, salst ciet durvis ziemā, korozija aizmug. arkās., bākas korozija.
Auto pārdevu 06-2004 ar TA par Ls 300, -.

Sniedziet padomu par ventilēšanas sistēmu Caravan virsbūvē, kādēļ neventilējas? Paldies.
 
Opel Astra Caravan @ 10.decembris 2004 0:00
Opel kadett 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Pirku pagājušo gad decembrī Tuķī(Tukumā)1.3L, 4- ātr. no viena auto plača atslēdznieka. Auto bija viņa, bet ne plača. pa 345Ls. Izskatijās kopt, arkas un sliekšņi metināti. Atbraucu uz Rīgu. kādu menesi pabraucu un te viens man ieblieza pa priekšējo spārnu. Redzu izlūza caurums(rūsu)ar švammi pielikts un nošpahtalēts!!! Tas OK! Dabuju apdroš. ap 70Ls ir OK. ap 25Ls kabatā. Gribēju braukt uz Itāliju ar OPEL KADETT. jā, jā! ieliku(meistars) 5- ātr. kārb nopirku lietos diskus ar svarkām pa 35 Ls. Ēd ap 5-5,5L uz 100Km. Ieliku radio, apmainija siksnas, eļļas, bukses, bremžu kluķus. šotkas,
un ap 06 oktobri dodos ceļā uz Italiju.
Polijā pēc liela gabala skan gultnis kārbā, bet braucu. Tiku Vīnē, Venecija, Florencē, atpakaļ- Minhene. Prāga, RĪGA
Un nesen pārdevu pa 575Ls.

+ ekonomisks
- RŪSA
 
Andersons @ 17.novembris 2004 0:00
Opel Senator A 2.3TDi 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Autiņš ir pa prīmo!!
Protams tik vecam auto rūsa spēlē savus noteikumus, bet tagad, kamēr man ir atņemtas tiesības, strādāju pie tā, kā negudrs!!
Domājat, kas tas tāds TDi ? (OPELIM)??????
Jā: 2.3L dīzeļa motors, ar zemspiediena turbīni, interkūleri un mazliet elektronikas, tā kopā sanāk ~130Zs
(Precīzāk tas skan OPEL SENATOR 2.3 Comprex Diesel)

PLUSI:
Senis, tas tomēr nav opelis tas ir GM, amerikāņu komforts un drošība! Skaņa ir kā lidmašīnai, dīzeļa klakšķa praktiski vispār nav, tikai pirmās 2 sekundes pēc iedarbināšanas, pēc tam nemaz nepateiksi ka tas ir dīzelis. Varbūt tādēl, ka motora pārsegs no iekšpuses ir tapsēts, apakšā jau no oriģināla ir tā sauktā panna, kas nosedz visu motortelpu no apakšas. Pat spārni no iekšpuses ir izlieti ar 5mm biezu gumijas kārtu!
Salons ir pat ērtāks nekā man ādas dīvāns pie televizora, it īpaši aizmugures sofā. Tādu kvalitāti auto salonam es nebiju redzējis. Laikam jau šie ir padomājuši par cilvēka vēlmēm un labsajūtu. Bet ja tomēr gadās, ka kāda detaļa salonā ir novecojusi, vai vienkārši sabojājusies, tad nekādas problēmas nesagādās kautko izjaukt, un mazliet padomājot tik pat veikli sastelēt atpakaļ. Kā man piekēram tas gadījās ar durvju rokturi, kas mazliet iesprūda!, Tas pat nebija jāmaina, vajadzēja tikai atlikt vietā un tas man prasīja ~1/2 stundu! Elementārs auto, bet tomēr smalks!!
Nekas nekur negrab, panelis pat tagad izskatās diezgan stilīgs, ja ņem vērā to, ka auto ir 85. gada izlaidums!!!

Jāņem vērā viens liels pluss, kas dīzeļu cienītājiem patiks! Tehniskajā apskatē manu dīzelīti negriez pilnos abarotos, jo viņi redz nezinot cik tādam zvēram esot jāgrieās!!!
Nezinu, manējam uz tahometra ar gāzi grīdā bija 4700apgr./min., un pēc filtra maiņas pat dūms galā nebija!

MĪNUSI:
Tomēr visiem šiem jaukumiem pāri tomēr sliecas viens nelāgs fakts: detaļas dārgas! Mainīju gaisa filtru, tas maksā virs 20Ls
Ja detaļu var nopirkt, tad tā ir dārga, bet ja nevar, tad vienkārši to nevar nopirkt (jāmeklē netā)
Arī pumpējamie amarttizātori, jau kā pāris gadus ir izbeigušies, jo tās gumijas gofras, laikam galīgi netura mūsu grants ceļs, bet tas jau nemazina braukt prieku, jo cik tad bieži tos amīšis izmantojam!!
Protams rūsa dara savu, bet ar to var tikt galā izmantojot mazliet izlietotās eļļas un kur nepieciešams metinātāja pieredzi!!
Mazliet traucē auto lielais svars, kas ir mazliet zem 2 tonām, tai svarā arī pazūd tie 130Zs, bet nav jau tik traki, var paciest var pat salikt dažam labam benzīniekam!
Arī Km/h rādītājs nav slikts tikai mazliet zem 200, un pus tāds, ka trokšņa nav itin nekāda un uz ceļa arī labi turās (kā nekā neatkarīgā piekare visiem 4- riem ratiem)

Tādus galīgi lielos mīnusus ar nemaz nevaru atrast!!
Bet tā jau sakot, ka katrs jau savu auto slavējot!!!
 
Zjaks @ 9.oktobris 2004 0:00
Opel Vectra 1.7D 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Kopumaa njemot auto ljoti labs. Kaa jau visiem Opeljiem zem 1995. gada ir klasiskaa puushanas kaite, kas arii ir pats kaitinoshaakais shim auto. Ir savas muljkiibas un aizmaarshiibas peec divreiz naacies palikt uz celja - 1. aizmirsu laikaa samainiit degvielas filtru, tas aizgaaja ciet, auto noslaapa un pieshkjilt vairs neizdevaas, naacaas evakueet uz tuvaako servisu, kur to probleemu atrisinaaja, kopeejaas izmaksas 15Ls; 2. Shad tad ir veerts paskatiities uz vadiem, kas atrodas zem kapota, ko es nebiju kaadu laiku dariijis un taa nu sanaaca, ka vienu vakaru braucot maajaas no darba nokrita masas vads no gjeneratora un izraavu tukshu akji, izmaksas - garazhaa samekleets papraavs vada gabals un mazliet lodalva. Nenjemot veeraa shos divus atgadiijumus probleemas man ar sho auto nav bijushas, tikai atliek shad tad paklausiities vai nav kaada jauna skanja pienaakusi klaat un laicigi noveerst trokshnjotaajus : ). Iegaadaajos aptuveni pirms gada, ir shur tur pa kaadam ruusas plekjiitim (baltam auto redz katru siikaako ruusas punktinju), ir paspeeta samainiit zobsiksna (sen tas bija, neatceros preciizu cenu, bet ja nemaldos, tad 12Ls), gjeneratora siksna (~4Ls), abi aizmugureejie gultnji (2x4Ls), loga tiiriitaaji (2x4Ls), kalotkas priekshaa (5Ls), ielikts pieticiigs audio apriikojums (~260Ls, btw. esmu ieveerojis, ka Opeljiem kaut kaa laba akustika salonaa, liec kaadu dranjkji gribi, skan taapat labi, manaa gadiijumaa viss ir no Pionieriisha, iznjemot subs), vasarai iepirku 15"diskus, tikai riepas bija virsuu pa traku tam motoram - 205/55 (80Ls komplekts), logu toneeshana (~15Ls, leetaas pljonkas nekam neder, pa vasaru baisi izbalee), vienai pusasij gumija bija pushu (3Ls), lai izietu apskati naacaas sametinaat vienu slieksni un aizmugures lonzheronu, kur atbalstaas atspere (10Ls) un vienreiz dabuuju cauru izpuuteeju (2Ls).
Dinamika shitam motoram uz to bundzhu nav nekaada, lai tiktu liidz 100km/h ir vajadziigas nPadsmit sekundes un vairaak par 190km/h es vinjam neesmu vareejis izspiest (un tas arii pa kalnu uz leju ar mugurveeju, pa taisnu shtraasi iet liidz 170km/h). Toties pati braukshana ir leeta, pateerinjsh ir ~5 l/100km, ja brauc atljautos 90km/h, tad mieriigi rakstaas arii zem 5 l/100km (ar vienu baaku bez raizeem varu izbraukt divas nedeeljas ~1000 - 1200km). Turaas uz celja teicami, vadaamiiba arii ar 205/55 galoshaam ir gana laba (bez stuures pastiprinaataaja), piekare turaas godam (mainiiti tikai gultnji) arii pie mana braukshanas stila (laikam mazinjsh IQ) tikai pie 150km/h saak prasiities peec kulturaalaakiem amiishiem, tie kas tagad virsuu laikam vinjam no dzimshanas tur staav (beigties veel nedomaa, tikai manam braukshanas stilam pa miikstu). Kad tikko nopirku likaas, ka motors paskaljsh, bet ar molibdeena disulfiida kuuri arii tas tika noveersts (+3Ls pie katras eljas mainjas).

Veerteejums:
Dinamika - 2 (ko gan var gribeet no 60Zs uz 1080Kg)
Komforts - 5 (baazes versija, eerti kreesli, ar A6 gan nevar nesaliidzinaat)
Pateerinjsh - 9,9 (prieksh 14 gadiigas mashiinas domaajams, ka 5l/100km ir gana labs raadiitaajs, nav 10 tikai deelj taa, ka Toyota Prius eed mazaak (3,7l/100km ja pareizi atceros) un ir tak arii VW Lupo 3L, kas iztiek ar 3l diizelja uz 100km, tikai neviens no vinjiem nerakstaas 1990. gada Vectras cenas kategorijaa : D).
Rezumee - ideaals auto, lai brauktu no punkta A uz punktu B, priecee leetums, ne tik ljoti priecee puushana un dinamika (taas truukums, respektiivi).
Hmmzis @ 7.oktobris 2004 0:00
Opel MERIVA 2004 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Auto iegādājos šā gada marta sākumā, t. i., pirms 1. maija :0)

Dati:

Z 1.6 XE- DOHC 74 kW, 100Zs
Opel Meriva Essentia - standarta aprīkojumā ietilpst pilnībā cinkota virsbūve ar 12 gadu garantiju pret caurrūsēšanu, standarta krāsojums; iekšējā apdare – pēc izvēles no piedāvājuma; disku bremzes priekšā un aizmugurē; bremzes ar ABS un pretizslīdēšanas kontroli, izņemot modeļus ar L55, L91 un LR6 dzinēju; 5- pakāpju mehāniskā ātrumkārba; EHPS – elektrohidrauliskais stūres pastiprinātājs; tērauda diski 14 x 5.5 ar uzlikām (L55 dzinējam), tērauda diski 15 x 6 ar uzlikām(L91;LR6;LPZ;2H9) dzinējam) ; pilna izmēra rezerves ritenis, riteņu atslēga; mehāniski regulējama priekšējo sēdekļu atzveltne; aktīvie galvas balsti priekšējiem sēdekļiem(tikai ar sānu drošības spilveniem); Flex Space Syste – aizmugurējo sēdekļu konfigurācijas maiņa; 3- spieķu stūre; drošības gaisa spilveni priekšā sēdošajiem; ISOFIX sistēma bērnu krēsla nostiprināšanai aizmugurē;radioinstalācija, trīsdaļīgs info displejs – laiks, datums, ārējā gaisa temperatūra; salona apsilde; sfērisks ārējais spogulis vadītāja pusē; stikli viegli tonēti; viena toņa skaņas signāls, imobilaizers;smēķētāju pakete.
Kā papildaprīkojumu es ņēmu:
Divu kārtu sudraba metallic krāsojums, Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, Elektriskie logu pacēlāji priekšējām durvīm, Apsildāmi elektriskie spoguļi, vadītāja pusē asfērisks, Radio CDR 2005, CD atskaņotājs (6 skaļruņi, papildus radio daļas), Radio vadība stūrē, optimāli radio CDR 2005, Gaisa kondicionētājs, Centrālā atslēga ar tālvadību un signalizāciju.
Sanāca diezgan palšs saraksts, bet patīkamākais ir tas, ka samaksāju par visu šo tikai 13.000 EUR
Auto iegādājos protams uz nomaksu operatīvajā līzingā no OPEL dīlera ADAM AUTO.
Nobraukti jau 10.000 km, tādēļ pretenzijulīmenis nebūs diezko liels, it īpaši, ja vēl nav izzieta 1. garantijas tehniskā apskate.
Šī brīža vērtējums man ir:
+ auto ir ļoti ietilpīgs un daudzfunkcionāls;
+ degvielas patēriņš atbilst dotajiem tehniskajiem rādijumiem;
+ stilīgs ārējais dizains, vismaz atšķiras uz citu auto fona;
+ pietiekoši augsta;
+ stabila uz ceļa.

- varētu būt labāks uzrāviens, jo jauda it kā vajadzētu pietikt;
- jāpierod pie salona cietības;

Vēl pēc 10.000 km, es varēšu jums ziņot kaut ko vairāk : o)
Ak jā, ļoti veiksmīgi par šo auto ir aprakstīts šeit :
http://www. iauto. lv/article. php?sid=6248&id=15&str=







 
Norcha @ 22.septembris 2004 0:00
Opel Kadett GSi 2.0i 1985 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Nu taa. Nopirku apmeeram pusgadinu atpakal. No skata taa nekas. Bet bet bet. Pec nopirksanas uzbraucu uz stenda. Trali vali. Tur ruusa tur ruusa Slieksnu kaa taadu visp. nava! ;) utt utp. Bet za to kaads raaviens ak sausmas. Motors Paarlasiits jauna klokene, virsuzli, klani, galva, benzolisuuknis, udensuknis, pusasis, Pipercross gaisa filtrs, 15" diski ar plaanaam riepinaam 55mm, Jaunas prieksejas bremzes un visi supporti, Uzmetinaaja man lielas platas arkas jo vecajaas ngaaja riepas iegsaa ;).. Motoram u jaudas stenda virs 140HP. Uzlikti jauni slieksni utt utp. Bet grabulis gan baigais. Tagad mekleju orginalo GSi spoileri. Masiina bijusi bik sista un staav parastais spoilers. Isteniibaa loti labs auto ar nenokaujamu motoru. Bet ruuseklis gan baigais. Iesaku visiem parmonteet Logu apsmidzinasanas bacoku uz citu vietu tas i viens no iemesliem kapeec russee taja pusee spaarns ;)

+ stabila uz cela
+ jaudiigs
+ samera viegls un mazins auto
+ luuka
+ el. spidometeris

- nav el. paketes
- ruuseklis (Vienigais kas laikam neruusee ir rezerves ritena nodaliijums ;)
- nav stures pastiprinataja
- judzas ta pati elektronika kas jau ir iegsa nerunajot par jebko citu!
FunnyBoY @ 7.septembris 2004 0:00
Opel kadett 1985 Novērtējums: 5 Komentāri [7]
Nupat esmu atbrīvojies no sava kadeta...
Tā bija mans pirmais auto.
Nopirku par apmēram 200ls kautkad 2001 gadā, ja nemaldos. Tobrīd "lāsīte" man likās foršs auto pēc izskata, arī tagad vēl patīk. Bet tas arī bija gandrīz viss, ko par to auto zināju. Lietie diski 13" : ), 3 durvis, sarkans. Velāk uzzināju, ka 1.3l motors. Karburātors. Virsbūve sista 1x stipri, daudzreiz mazliet ... 4 ātrumi.
Pirkšanas dienā kautkas ieklemmējas karbulī, bija vai nu par mazu , vai par lielu apgriezieni, tikai ne normāli. Nekas, atradu vainīgo kloķi un braucu mājās.
Pāris mēnešus pabraukāju bez remontiem...
pēc tam 20-50Ls mēnesī uz remontiem.

nomainīju:
akumulatoru
sveces
svečvadus
visas motora blīves sulojās - nomainīju
gultņus 3 riteņiem
3 amortiņus
labo miroņgalvu ar visām putekļu gumijām
priekšējos stāvābolus, bremžu diskus
visus bremžu klučus
pakaļējo bremžu cilindrus, mehānismus
galveno bremžu cilindru. (pēc bremžu remonta - "naži", ne bramzes ;)
izpūtēju pārmetināju
2 metināti sliekšņi, 1 nomainīts pavisam ar cita auto slieksni : )
priekšējā grīda uzmetināta praktiski no jauna
uzliku askonas spidometru ar tahometru
Stūres stieņa putekļu gumijas jaunas
spidometra trose (jauna grabēja gandrīz tāpat, kā vecā, kas satrūka)
pielēju jaunu transmisijas eļļu, izpiedu 150km/h
radiātors pilēja, pielēju kautkādu suslu, lai aizsit ciet
ik pa laikam bija kautkādi nekontakti elektrosistēmā, bet tos varēja viegli atrisināt, jo nav jau tur nekā no elektronikas, pat aizdedzē : )
2x tīrīts un regulēts karbulis, kautkur rāva smiltis iekšā
Vēlakautkas, ko neatceros.

Auto bija ļoti ekonomisks uz šosejas - 6l uz 100km pie 110 km/h
Pilsētā lidz 10l/100km, jo braucu "agresīvi", cik nu 1.3 ļauj : )

Tagad braucu ar FORD escort universālu, 1.4i mono, kadetā vairs ģimenei nebija vietas.

klope @ 2.jūnijs 2004 0:00
Opel Omega 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Reku pirms paaris meeneshiem tika iegaadaats shaads luuk aparaats – Opel Omega 93’ ar 3.0 24 V 204 ZS motoru un automaatu. Saakumaa gan gribeeju ar parasto kaarbu un shito motoru, bet nu traapiijaas automaats, un par cik lielaakoties pa pilseetu jaabrauc, tad izveele krita pa labu tieshi automaatam. Veel it kaa alternatiiva buutu E34, (cena daudz neatshkjiras) bet nu salona komforts nospeeleeja pa labu omegjim, turklaat biedeeja BMW detalju cenas.
Nobraukums mashiinai spidometraa ir 240 k km, es pats esmu 3.5 k km nobraucis. Drīz peec iegaades ieriikoju mashiinaa gaazes iekaartu, kas, kaa raadaas atmaksaajas arvien aatraak un aatraak .
Ar ruusu ir taa, ka taa ir saakusi paraadiities uz aizmugureejaam durviim no iekshpuses, pie sliekshnja, bet citur nekur nekaa nav. Par to kaa opel iipashniekam liels prieks : DDD
Pateerinjsh – nav taa patiikamaakaa teema J - pa pilseetu benziins ap 14-15 litri, gaaze – 17, turklaat vasaras rezhiimaa. Ar to mashiinu ir taa, ka pamataa gribaas braukt mieriigi un praatiigi, bet dazhreiz automaatam nospiezhaas S poga, un aiziet! Pie taadas kombinaacijas kopaa ar kickdownu naakamais aatrums paarsleedaas pie apmeeram 6200 apgriezieniem. Skanja diezgan laba, bet nu biezhi shito dariit negribaas – mashiinu zheel J . Ar ljoti provizoriskiem meeriijumiem liidz 100 ieskrienas 8.3 sek. Bet nu jaareekjina, ka mashiinai pashmasa jau ir 1500, pilna – 2000.
Salons ljoti eerts, un laikam aada ir vieniigaa no ekstraam kas nav. Visi el. Logi, luuka, spogulji, autonomaa apkure, kondic., samta salons, borta kompis, diezgan eerts lietoshanaa, visaadi elektroraadiitaaji, gan par spuldzeem, logu mazgaajamaa daudzumu, vairaak pagaidaam neesmu iepazinis.

Braukshanas komforts tieshaam labs – ir braukts uz 170 pa Liepaajas shtraasi, bez probleemaam. Taa kaa pashlaik nav iisti piemeerotas riepas, tad nekaadus aatrumtestus veikt nevar.
Ir pa nakti guleets mashiinaa, uz atlaista priekshaajaa seedeklja – man 187 garam pat bija vietas kur izstiepties.

Probleemas – saakumaa grabeeja kompensatori, peec iebaroshanas ar liqui molly (?) klabeeshana beidzaas, un viss itkaa ir normaali. Ta veel sagriezhot stuuri drusku ieklabaas laikam jau stuures kjega. Hvz. Buus jaaved pie aarsta. Taa arii vairaak probleemu nav, un esmu ar mashiinu apmierinaats, taadeelj arii 9 balles. !



Kaneelis @ 20.maijs 2004 0:00
Opel Vectra caravan 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Nopirku pagājšgad salīdzinoši lēti - 6250 EUR, acīmredzot tāpēc, ka auto divus gadus braukts Latvijā. Dzinējs 2,0 DTi ekonomisks - 4,8- 5,5 un 100km, pa Latviju eļlu praktiski neēd. Vācijā pa bāni 2000km un un puslitrs jāpielej, bet tas laikam normas robežās. Ziemā problēmu nav - pie mīnus 25 lec kā zaķītis. Ir kondicionieris, jau biju dabūjis angīnu. Ikdienā tiek ekspluatēts pa grambainu zemes ceļu, pagaidām nomaiņa bija vajadzīga tikai aizmugures tilta balansiera buksēm un tas izmaksā Ls 1,40 gab. (kaimiņš par to pašu savam Mitsubishi maksāja Ls 6,40). Lielākā šize bija ar ģeneratora siksnas skriemeli uz kloķvārpstas- tas ziemā startējot aukstu dzinēju sadalījās divās daļās un nomaiņa izmaksāja Ls 50 (no šrota, jauns maksā Ls 170). Vēl ir nomiris gaisa mērītājs un tas maksā Ls 200 . Braukt jau it kā var, tikai negrib labi vilkt līdz 1800 apgriezieniem, tāpēc ir jāpiešaujas braukt pa pilsētu- jadod lielāki apgriezieni. Servisā teica, ka nevar garantēt, ka mērītāja nomaiņa dos efektu, tāpēc pagaidām braucu tāpat, kamēr atradīsu lietotu detaļu, par kuru droši zinu, ka tā darbojas. Pa bāni no 120km/h līdz 170 ceļ bez problēmām. Salons pieņemams - nedaudz grab , bet pa mūsu ceļiem reti kurš auto neizgrab. Jāpiebilst, ka pirms tam man bija Audi-100, kurš niķojās tikpat daudz, tikai viņa niķi izmaksāja vismaz divtik.
garais @ 15.maijs 2004 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti