Opel Astra 2.0 16 V
1993
Novērtējums: 9
Priekštats par Opeli mainījās nopērkot šo spridzekli! Gribējās sportisku auto, bet priekš Selicas naudiņas bija par īsu : ) Izvēļe krita uz Astru, sapratu ka autiņš jāņem izbraucot ar to. Uzliku 17 collu diskus (no Calibras) uzlaboju nedazudz motoru, un izskatu. Braucu trīs gadus, bijuši nelieli remontiņi, kopumā ap ~500 Ls. Bieži esmu vedis lielas kravas, ietilpīgāks nekā Golfs III. Esmu apmierināts gan ar komfortu gan ar gaitas īpašībām. Vienvārdsakot gribu aizmugurē uzrakstu " TU jau gribētu lai TAVS auto arī būtu OPELS?!"
TIGER
@ 19.novembris 2002 0:00
Opel Astra
2002
Novērtējums: 9
Man kādreiz bija bail no šīs markas automobīļiem, galu galā arī aura bija ne tā labākā , taču ...
Nopirku Astru ar Jauno dīeļdzinēju- 1,7 Tdi un nevaru nopriecāties, par to naudiņu kas paliek man kabatā , jāpiezīmē ka šādu auto jāpērk tikai ar lieliem riteņiem, vēlams lai auto būtu visas ekstras.
Nav jābaidās no burlakiem, mazas ekspluatācijas izmaksas.
Biju aizbraucis uz Eiropu , jāatzīst ka autobāņi ir viņam pa zobiem -160-170 km. h.
Tā kā atsauksmes visnotaļ pozitīvas.
doks
@ 17.novembris 2002 0:00
Opel Corsa 1,2
1993
Novērtējums: 6
Pirkts 2002. gada aprīlī.
Pozitīvais - ekonomisks (pilsētā kā brauc 7-10 l, uz šosejas 5-7 90-120km/h). Virs 120 nav ieteicams, jo patēriņš pie 145 jau stipri pārsniedz 10l uz 100 km/h. Ļoti ērts pilsētā, manevrīgs. Motors labs, remontu nav bijis. Stabils uz ceļa, arī ziemā pa sniegu. Smuks. Labs auto ar ko sākt.
Negatīvais - Latvijas ceļi nav gatavi Corsai. Ļoti jūtamas ceļa segumu maiņas, gandrīz nelietojams pa bruģi (personīgais auto, kā nekā). Skaļš, vietām pie attiecīga vēja nāk salonā ūdens (konstrukcijas defekts), bet mans auto ir viens no pirmajiem Corsa B variantiem, vēlāku gadu modieļiem tas noteikti ir atrisināts. 1,2 motors normāli velk tikai 1,5 cilvēkus (nelielus). Ja ir vairāk, vai lielāki cilvēki, švaki ar to uzrāvienu un visu pārējo. Jaudas dēļ kādu laiku jāmācās braukt pa šoseju, jo virs 80 km/h uzrāviena nav vispār, jāapdzen uzmanīgi. Nav ekstru, vispār (ja par ekstru neskaita stūri un 4 riteņus). Silst lēni, bet es arī nesildu : P
Runcs
@ 15.novembris 2002 0:00
Opel Senator
1998
Novērtējums: 9
Pirku par 3000$ pirms 4 gadiem. Esmu braucis ar daþādiem spēkaratiem, cenas un piedāvātā komforta atbilstîba Senatoram vislabākā.
Plussi
- kondicionieris, apsildāmie spoguļi, apsildāmie beņíi, no salona regulējama amortizātoru cietîba un lukturu augstums, 5pakāpju automāts ar sporta reþîmu, pakaļējais diferenciālis bloíējas ziemas reþîmā uc. ekstras.
Var kaitināt bembistus, jo ar trîslitrîgu dzinēju, ieslēdzot sporta reþîmu automātam - cēliens no krustojuma grezns. Maks. ātrums, ko izdevās izmocît no vectētiņa - 220 km/h.
Mînusi
- ļoti daudz elektronikas, kura cienîjamā vecuma dēļ sāk lēnām, pa vienai lampiņai atmirt. Tendence rûsēt raksturîgajās vietās - ap pakaļējiem riteņiem. Pilnîgi nejût ātrumu - bieþi jāsubsidē ceļu satiksmes drošîbnieki...
Vienvārdsakot - auto uz goda! Biju iekāpis jaunajā Lexusā - visas tās pašas ekstras un komforts, tikai apdauzîju galvu pret durvju augšējo stenderi : -0)
Ja mainîšu auto - pirkšu jaunāku Senatoru.
Laps_Cilveks
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Vectra
1992
Novērtējums: 6
Pēc Mazda323 meklēju Mazda323f (ar atveramām acîm), bet atradu Opel Vectra. Nopirku dārgi, bet tas bija sen un nav taisnîba. Pārbaude Autofavorîtā uzrādîja, ka reālais nobraukums varēja bût 200tkm (uzrādîto 120tkm vietā). Iepirku tā pat. Braucu un priecājos. Ar 1.8 monošprices dzinēju (90zs) šî mašîna nebija no dinamiskākajām, bet toties šosejas reþîmā zem 6l/100km benzîna patēriņu varēja izspiest bez liekām problēmām. Nobraucu ar auto 2 gadi, bet biju spiests pārdot, jo:
1) 2 ziemas pēc kārtas krāsns sāka laist dzesēšanas šíidruma tvaikus salonā. Kaites novēršanai vienreiz tika lodēta krāsns, vienreiz nomainîta uz lietotu Vectras, vienreiz uz lietotu cita Opel. Katru reizi izjaucot priekšējo paneli.
2) Savas muļíîbas dēļ nosvilināju lûkas elektromotoru - šrotos tādu nevarēja man meistari atrast, uz manuālo pārtaisît bija slinkums.
3) Kaut kur nopuva vadi un auto sāka neþēlîgi patērēt elentroenerìiju ~48 stundās stāvot izēda labu jaunu akumulatoru tukšu.
Pārdodot auto pēc 1.5gadiem, zaudēju ~66% no sākotnējās cenas daļēji dēļ nodokļu politikas maiņas, daļēji tirgus îpatnîbu, daļēji paša auto dēļ.
Jāpiebilst, ka auto tomēr bija savi spēcîgi plusi:
1) Mîksts, ļoti kluss un komfortabls
2) Laba standarta audiosistēma (6 skaļruņi)
3) Izcili ekonomisks
4) Gaņìene bija gana gara un ļāva ekonomiski un klusi braukt arî ar ātrumiem pie 140kmh (~3250rpm 5. ajā pie šāda ātruma)
Gasjs
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Corsa Van 1.4
1997
Novērtējums: 4
Darba auto neizveelas bet njem un gaazh.. : D nu labi tik traki jau nav, bet kaadu nu iedeva ar taadu braucu... Cik noprotat, auto nav mans personiigais, bet dienesta un proti Opel Corsa Van 1.4 benziins (kravas corsa : P). Kopsh pagaajushaa gada septembra esmu nobraucis apm 40tk gan pa pilseetu gan laukiem. Probleemas ar motoru cik zinu nav bijis. Uz servisu dziit biezhi nav naacies (par briinumu) un par remontiem pateikt neko nevaru, jo pats neremonteeju, vienîgi par gaitu.. Pashmasa autinjam ir 850(!)kg un ar savu 1.4 un 90(??) zirgiem iet zveeraa.. Pashmasa maza, jo ir tikai 2 seedvietas un izolaacija ir ljoti shtruntiiga, liidz ar to auto ir ljooti skaljsh. Pa brugji braucot nedzird ne radio ne blakusseedeetaaja teikto, arii virs 120km/h liels troksnis. Degvielas pateerinjsh videeji 5,5l/100km aarpus pilseetas, 7-8l/100km pilseetaa.
Uzraavienu pats meeriju ar hronometru ~10s liidz simtam
Plusi: "dienesta", nav eedeliigs, mazinjsh, diezgan zhiperiigs, liels bagaazhas nodaliijums, labs motors.
Miinusi: nav pilniigi nekaadu ekstru, ilgi uzsilst, aatri atdziest, ljoti skaljsh, shvaki turas uz grunts celjiem.
he he
Galdnieks
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Kadet
1984
Novērtējums: 8
Pirkts pirms 4gadiem. Motors 1,2. ēd ap6l. Pa šo laiku nomainîts: Pakaļējie(kad nopirku) amortizātori, ûdenssûknis,1pusass gumija, priekšējie supporti(šogad uz tehnisko) 1pr spārns, viss izplûdes kompl. kolodkas, eļļas filtri.
Ritošā daļa visa orìināla(aporas uz kniedēm stûres meh nav aiztikts. Nedaudz rûsē pakaļ, arkas(sametināju)
Tenisko eju ar pirmo, gatavoju pats. Servisā, tikai un vienîgi braucu regulēt CO.
Plusi- lētas daļas, nesāp galva ka nozags, vienkārši remontējama
Mînusi: Îsti nezinu, varētu bût šerpāks motors, vienam nekas, bet ìimene+bagaþnieks tad ir kā ir!!!
P/S Pirkta par 700$, esmu apmierināts, braukšu kamēr ies!!!
ZOGA
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Astra G 1.4 16V
1999
Novērtējums: 7
90 ZS. Ar trim durviim. Manuprat ljoti normala videejaas klases mashiina. Nopirkta tika pirms gada ar 45.000, tagad ir ap 70'000. Nobraukums radies - 70 % pilseeta, 30% shosejas. Shajaa laikaa bez tehniskaas apkopes nekas netika atsevishkji dariits, (remonteets vai mainiits)
Shajaa gadaa jau naaca pilniibaa cinkotaas virsbuuves.
Miinusi - saak pamazaam visaadi grabeejumi paraadiities, panelis negrab, bet aizmuguree tur kur apshuvums. Bet nu pieciest var. Ik pa pus gadam jaamaina tuvaas gaismas lampinjas - esot slikta izolaacija un jamaas aatri deg aaraa.
Paterinjsh ljoti pienjemams - vienmeeriigi uz 100-110 braucot - var paliist zem 6 litri/100 km, Pilseetaa, diezgan asi braucot - liidz 9 litriem. Tas taads maximums cik ir sanaacis. Uzraaviens - taa ap 11 sek meerot ar hronometru.
Salonaa vietas pietiek priekshaa seedoshajiem, lai es eerti justos (1.88m) gan naakas atbiidiit benjkji liidz galam. aizmuguree ta kaajas kur likt iisti nav. 2 nelieliem cilvjiem tur ir diezgan normaali.
Motora jauda apmierina tad ja braucu viens vai 2 ataa. Ka vairaak cilveeku mashiinaa unveel mantas, ta galiigi nekust.
apriikojums visai normaals gadiijaas - aadas stuure, el. logi, luuka, spogulji, lampu reg., termometrs, veel nekas no elektronikas nav atteicis. Panelis paarskataams un visas lietas izkaartotas taapat kaa Audi apmeeram.
Mazliet traucee tas ka ritenji ir mashiinai pashos stuuros, gruutaak parkoties. mashiina visai pacieta - uz kalnaina celja riktiigi var izkratiities.
Vissaa visumaa, ljoti piemeerots auto cilveekam kam 1. vietaa ir ekonomiskums un praktiskums.
Kaneelis
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Omega 2,0 16V
1997
Novērtējums: 7
Auto originalais nobraukums ir 130 tukst. km. braukaju visu gadu. Divlitriga Omega protams nav draiverscar prieks apdauzitiem pokemoniem. Auto, manuprat, deres cilvekam, kuram pirma vieta ir komforts. 136ZS pie merena atruma lauj veikli parkartoties un apdzit. Salons ir loti plass, uz aizmugureja divana (savadak to nosaukt nevar) ar ertibam izvietojas tris mani nevajie draugi, adas sture un adas atrumkarbas klokis rokturis loti erti. Efektiva salona apsilde un jaudigs kondicionieris, kaut gan iesledzot var just jaudas zudumu, ka neka motors nav nekads spridzeklis.
Degvielas paterins pilseta ~10-11l/100km, uz sosejas ~7l/100km (protams atkarigs no videja atruma, bet lenak par 140km/h ar so masinu braukt negribas). Loti labi turas uz cela, no otras puses salidzinot ar agrako MB ~124~ vairak kratas sikos grumbulos, piemeram uz bruga). Loti klus salons, ja neskaita Opelim raksturigo nelielo plastmasu pagrabesanu sad tad (kaut sadas klases tik vecai masinai tas tomer ir nepiedodami). Mits par letam detalam ir tikai mits, jo kvalitativs nevar but lets. Kaut gan nozimigi remonti nav bijusi nepieciesami. Reizi gada nakas nomainit izpludes kolektora blivi un pasu noslipet. Ir parjaukts stures pastiprinataja reduktors un nomainitas blives.
Pamata ar masinu esmu apmierinats tomer taisos nomainit, vel neesmu izlemis pret ko...
Martins
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Vectra 2.0 GT
1989
Novērtējums: 7
Aizmirsu piebilst nobraukumu (cik nu tad ir objektîvs rādîtājs, bet ja tauta vēlās lai bûtu)
~150 000 km pirkshanas briidii, nobraucu kaadus 40 t km, jo ziemās praktiski nebraucu ar šo auto.
Pilsētas (Rîga) un šosejas reþims.
Marx
@ 14.novembris 2002 0:00