Opel Vectra
2003
Novērtējums: 3
Šovasar jūnijā ar Adam Auto strapniecību iegādājos jaunu Opel Vectra. Pēc pavisam neilga laika mana skaistā mašīna vairs negribēja darboties. Sajūta bijā tāda, ka ir izlādējies akumulātors.
Izsaucu vīrus no servisa, kas laipni atbrauca un „piešķīla”. Nosmaidīja vēl, ka es esot mašīnā klausījusies mūziku.
Un nepagāja ne divas nedēļas, ka man atkal nācās saukt tos pašus vīrus, lai novērstu to pašu kaiti, bet šoreiz viņi man ar atbraukšanu vairs nevarēja palīdzēt, jo atbildīgais darbinieks ar mobilo akumulātoru bija devies atvaļinājumā. Nācās izlīdzēties ar kaimiņu palīdzību un uz servisu doties saviem spēkiem. Tur speciālisti ar auto nodarbojās diennakti un atgrieza to tā arī defektu nekonstatējot.
Pagāja vēl pāris nedēļas un uzminiet kas notika, es atkal meklēju palīdzību Adam Auto un atkal ar izlādētu akumulātoru. Šoreiz par mani jau smīkņāja mazāk. Auto atkal paturēja līdz nākamajai dienai un pat saprata, ka vienā brīdī akumulātors tiešām izlādējas pilnīgi pat tad, ja es mašīnā neklausos mūziku un tā stāv servisā uz stenda. Tad servisa vīri lika galvas kopā un izlēma nomainīt akumulātoru.
Bet nekā, pēc pāris nedeļām es jau atkal biju klāt. Izrādijās, ka tā tomēr nebija akumulātora vaina. Tad nu tika pasūtīta smalka detaļa no Vācijas (cena ap EUR 1000,00). Atkal auto bija jāatstāj servisā, pie tam ne reizi netika piedāvāts cits auto uz remonta laiku. Laimīgi devos prom, jo vaina tika atrasta un novērsta.
Kā jau solīts augstāk minēto detaļu arī nomainīja, bet tas atkal nebija īstai defekts, jo pēc neilga laika vīrs ar mobilo akumulātoru gozējās manā pagalmā. Atkal „piešķīla” un aizbrauca.
Nu jau izdevās nobraukt kādas trīs nedēļas līdz nākamajai vizītei pie Adam Auto servisa speciālistiem. Tagad jau mani pazina un apkalpoja bez rindas. Pat zināja, ka vainu es neesmu pati izdomājusi un defektam ar jauno detaļu un akumulātoru nav nekāda sakara. Cik es sapratu, tikai tagad sākās īstā izmeklēšana. Atkal atrada vainu. Šoriez pie vainas esot motora dzesēšana, kas notiekot pēc motora izslēgšanas. Akumulātoru man uzlādēja un palaida mājās. Teica, ka pāris nedēļas, kamēr no Vācijas atsūtīs motora vadības bloku, braukt varēs. Atsūtīja arī un nomainīja. Servisa vīri mani pavadīja ar vārdiem „cerams, ka būs labi” un tas manī radīja šaubas, ka viņi paši ir pārliecināti par to, ko viņi dara. Un atkal viņiem nebija taisnība...
Mans auto kura cena ir virs LVL 10000,00 stāv manā pagalmā un nav kustināms. Servisā un manu satraukto zvanu (es no rīta kavēju darbu) bez mazākā satraukuma paziņoja, lai es izsaucot evakuācijas dienestu un attransportēju auto pie viņiem.
Pagaidām auto vēl ir garantija un servisa ļaudis iznieko vāciešu naudu un manu laiku, bet bail pat iedomāties, kas notiks, ka tā beigsies. Tā vien liekas, tad vīri auto sāks remontēt „pa īstam”.
Uz maniem aicinājumiem šo problēmu risināt man servisā atbild, ka pati zinot kādu mašīnu esmu nopirkusi, bet tirdzniecības daļā, ka viņi nav serviss un mašīnas nelabo, bet pārdod. Esmu iekļuvusi apburtajā lokā no kura netieku ārā. Varbūt kādam ir zināms kāds ceļš, kā risināmas šādas problēmas vai arī šo rakstu galu lasa kāda Adam Auto amatpersona, kas nodarbojas ar šādām problēmām.
baiba
@ 30.decembris 2003 0:00
Opel Kadett
1981
Novērtējums: 4
bija man kadreiz opelis vārdā kadets. nopirku 99 gadā pa 200Ls. un tapat pa daargu tas bija prieksh tāda lūžņa. sliekšni sapuvuši nav kur pieķerties lai salabotu, grīda var teikt ka vairāk pēc sieta izskatījās nekā pēc normālas grīdas. ļitaki viņam bija virsū, opel orģinālie un 185/65 riepas. skates nebija. vienīgais iemesls kaapēc nopirku bija motorīc. tas tipa bija pārlikc no jaunāka opeļa, tipa 88. gada 1.6 ar karburatoru, tam jauda 90 zs deffaultaa + vel kaut kas tur vel bija savīlēts - moš kādi 100 lopi kopā sanāca, kārba bija no 1.3lmotora(laikam orģinālā). nu gala rezultātā tas kadets gāja baigi labi, un tas ar bija galvenais iemesls to nopirkt. (pirmā mašīna tomēr, un naudas nekam krutākam ar toreiz nebija). kārba bija konkrēti stiepjama, spēj tik spraust ātrumus. Ar otro gāja 90km/h, trešo 140, ceturto 180 pie max. apgriezieniem (ap 7k). un tas ar viss, būtu 5ais robs varetu vel ātrāk.. pāris reižu, sava jaunības maksimālisma iespaidā ar tiem 180 km/h arī atvilku, bet teikšu godīgi, tajos brīžos sajūtas diezcik foršas nebija, ņemot vērā ka tie sliekšņi bija izpuvuši un sēdekļi varēja izkrist cauri grīdai.. bet cik labi ar viņu bija riepas svilināt, ai! motorīc tiešām bija labs! 100km/h - ap 9sekundēm + vēl uz sliekšņu rēķina atvieglota virsbūve: D . un vēl tam kadetam bija melni samta sēdekļi, baigi ērtie. degvielu tērēja ap 9l/100km pie diezgan nervoza braukšanas stila.
nu ta rezumējums:
+labs motors, varēju skrieties ar bembjiem.
+labi sēdekļi
+sagādāja kaudzi adrenalīna (+vēl sajūta, ka srien pa "naža asmeni, jo vari izkrist kopā ar sēdekļiem uz ielas: D)
- baigs lūznis(sarūsējis galīgā nejēgā)
- vispār bīstams dzīvībai pārvietošanās līdzeklis, labi ka nenositos.. ja kautkur iebrauktu, tad motors toch būtu salonā iekšā, iespaids tāc ka tas opelis kopā salīmēc ar puņķiem.. joc;igi ka nesadalījās pa sastāvdaļām..
- salons grab
- vienā jaukā dienā pamanīju ka degvielas šļauka caura un degviela pil virsū izplūdes kolektoram... varēju uziet gaisā..
P. S Patiesībā es pieņemu ka vecais kadets D, ja vien izdodas tikt pie nesarūsējuša, un ja iepriekšējais saimnieks to ir kopis (tobiš, ja virsbūve ir labā stāvoklī ), varētu būt tīri jēdzīga mašīna, jo, piemēram, manējam, kurš bija diezgan nojāts, gada laikā samainīju tik vien kā priekšas amortizatorus, starteri, bremžu klučus un vēl tur sīkumi, vars pat neatceros, ak pareizi, sajūgu arī nosvilināju, vajdzēja mainīt. kopumā gan nav tik traki, lūza it kā diezgan maz priekš saviem gadiem. detaļas lētas, šrotos visu varēja dabūt. vo tā.
Tāds normāls eksemplārs varētu vēl šobaltdien ripināties apkārt.. bet cik var saprast lielākā daļa līdz mūsdienām ir paspējusi nopūt, tāpē uz ielām to ir palicis galīgi maz.
es te štukoju moš ielikt 5nieku, bet izdomāju ka nē, lūznis paliek lūznis..
OpelBastards
@ 8.decembris 2003 0:00
Opel Senator 3.0i cd
1988
Novērtējums: 7
Lietoju auto 3iis gadus. Izveeleejos so modeli, jo gribeejaas komfortablu auto, kaadu nav daudz uz ielaam. Pirku leeti, bet bija saadas taadas vizuaalas nepilniibas, izruuseejusas aizmugureejaas ritenu arkas, vadiitaaja durvis, saskraapeets kapots, uc siikumi. Peec 100(cigaara) audi un siermasiinas tas likaas ritiigs limuziins, dzineejs un automaaatiskaa kaarba bija ljoti labaa kaartiibaa, atrumi paarsleedzaas peec tahometra pie 2100 apgrieziniem, kas ir ljoti labs kaarbas staavoklja raadiitaajs, darboojaas pat orginaalaa piekare ar izmainaamo amiishu cietiibu, un bija ljoti patiikama stuures pastiprinaataaja darbiiba, 80ito gadu haiteks - digitaalais panelis, koka apdare, toneetie logi, samta salons, kompis, diezgan normaala audiosisteema ar astonjiem skaljruniem, visi elektro navaroti kas arii straadaaja u. c. fiichas. Vienuvaardu sakot par to naudu gatavaa konfektiite. Protams naacaas metinaat un krasot "saapiigaas" vietas, veelaak bija jaapaarmetina aimuguree griida, jo TA atklaajaas baigais caurums: ).
Dzineejs darbojas ideaali, vieniigais kas mainiits - startera ievilceejs, protams filtri, ellas, sveces. Par siem dzineejiem lasiits un dzirdeets, ka pie normaalas apkopes noejot entos simtus tukstoshus kilometrus(chuguna konstrukcija).
Taa kaa iepriekseejais saimnieks nebija apgruutinaajis sevi ar bieziem servisa apmekleejumiem, tad, veel bija jaamaina dzineeja spilveni, dazi sailentbloki piekaree, peec 1,5 gada naacaas mainiit priekseejos stabilizatorus, stuures pirkstus, nobeidzaas arii dzimtie pakaleejie amiishi, nomainiiju uz divkameru sachs gaaziniekiem.
Piekare shim auto ir veidota ar lielu drosiibas rezervi, par to liecina vien jau tas, ka orginaalie amiishi iztureeja no 1988 - 2002. gadam! Arii tas, ka servisus naakas apmekleet reti: ) (es neesmu no taadas brauceeju sugas, kas brauc kameer auto iet, nekad neko nelabodams)
Jaatziimee ka baigais pluss ir ljoti leetaas rezerves daljas, daudz kas ir unificeets ar omegu, shis tas der no wv (dzineeja spilveni piemeeram) - ar remontu nekaadu probleemu!
Auto ljoti komfortabls, un labs taalos paarbraucienos, ljoti kluss salons, eerti diivaani, lieliska redzamiiba. Iesleedzot sporta reziimu diezgan labs uzraaviens, protams tas jau nau nekaads sporta auto, bet prieks 2t "limuziina" labs.
Uz shosejas kompis raada 6,8- 7,6 l/100km pie 94-98 km/h, pilseetaa gan tas pateerins ir lielaaks(tomeer 3 litri tas biidelis tilpumaa)-16l ja normaali brauc, a ja mauc griidaa tad 18-20l iznaak. Man videejais paterins ir 12l uz 100km.
Rezumee:
+ laba cenas/kvalitaates attieciiba, komforts, braukshanas sajuuuta, leetaas remontizmaksas, patiik kaa izskataas, visaadas fiichas, sho modeli uz ielaam biezi neredzeesi.
- ruusa, degvielas pateerins, nekvalitatiiva plastmasa salona apdaree, aprobezotu cilveeku radiita "sliktaa" opel aura (par pieredzi ar opeliem, arii citiem modeliem, ar kuriem iznaacis braukt, diskusiju topikaa piedaliijos jau ieprieksh, kaa anoniimais).
automociic
@ 30.oktobris 2003 0:00
Opel Omega 2.5 V6 sedans
1998
Novērtējums: 8
Dzinējs ir 2.5 benzīns, 170zs. Auto nopirku no sava drauga, noskrējiens īstais 150'000. Auto ir īsts limuzīns (lai man piedod limuzīnu īpašnieki), vācieši tā arī sauc to - salons ir liels un ietilpīgs, uz aizmugurējā dīvāna trīs cilvēki sasēžas mierīgi, pats dīvāns ir ērts, kājām daudz vietas. No ekstrām ir kondicionieris, el. pr. logi, el. apsildāmi spoguļi, divi airbagi, stūres pastipr., stūres augstuma regulēšana, ABS, luktura augstuma reg. no salona, vad. sēdekļa augstuma el. reg., centrālā atslēga, pretizslīdēšanas kontrole, pr. sēdekļu apsilde, elkoņbalsts, tonēti logi, REMUS izpūtējs (+6zs un beauty of sound : )), motora vadības čips (+13zs). Auto ir dinamisks un jaudīgs, domāts vairāk komfortablai braukšanai nevis gonkošanai, lai gan kārtīgi pagriežot (ar oriģinālo garo kasti) var arī paskriet ;) Plusi ir lielais motors, kas ļauj "kruīzēt" 5tajā ātrumā pa pilsētu ~50km/h iztiekot bez pārslēgšanās, lielais salons, liels bagāznieks, vadīšanas vieglums un ērtums. Mīnusi ir sīkumi, jo lielu problēmu nav - mitrā laikā bez kondicioniera svīst ciet logi, jo ventilācija ir apgrūtināta. It kā citus mīnusus uz sitiena nevaru iedomāties : ) Traction kontrole ir realizēta kā gāzes nedošana nevis riteņu piebremzēšana, tādejādi sanāk raustīties, jo, riteņiem izslīdot tiek noņemta gāze un saķerei atjaunojoties gāzi atkal iedod. Taču tā nav bēda un ja gribas paālēties, tad traction controli var atslēgt. Benzīna patēriņš protams nav konfekte, pa pilsētu kruīzējot ap 10-11 litri sanāk, ārpus zem 9 sevišķi nesanāk. Ļoti laba skaņas izolācija, ārpuses trokšņi nav dzirdami, Omega tiešām ir labi nostrādāta. Nekas arī negrab (ja nu vienīgi kas ielikts bagāžniekā), grabēšana manuprāt ir vairāk atkarīga no auto uzturēšanas un apkopšanas.
Murlis
@ 29.oktobris 2003 0:00
Opel Omega Caravan
1991
Novērtējums: 5
dzinējs 2.6 , kārba automāts, no navarotiem trūkst kondicionieris, el. logi, el. lūka un kruizkontrole. Darba zirgs. Neaistājams. Mērījos ar citiem, ja nu vienīgi Volvo ietilpības ziņā turās līdz. Citi ir butaforijas. Autiņš tika nopirkts par smiekla cenu leišos pirms kādiem 4 gadiem. samaksāju 1250 USD (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), uz robežas vēl 770 USD (!!!!!!!!!!!!!!!!!! maitas). kā vēlāk izrādījās, šim bijusi sista priekša un pa leišu modei iztaisnota, par laimi ģeometrija bija teicama - trieciena rezultātā tikai bleķi bijuši deformēti un radiators nobīdīts no savas vietas. Pa trim ar pus gadiem nobraucu 150'000 km pie mums un teikšu, ka dzinējs ir labākais ko esmu redzējis. Kārba arī super - labāka kā citu marku jauniem modeļiem. kombinācija 2.6 dzinējs plus šitā kārba ir vienkārši super. Bleķi rūsē, tāpēc Opel braukt ilgi nedrīkst ( man tas bija trešais Opelis - Ascona 1.6, Omega Caravan 2.0). Dzinējs ir zvērs - es ar to zārku ieskrējos 9.6 s līdz 100, pie tam sākumā pat nedaudz izslīdēja, tā kā piestrādājot varētu kādu desmitdaļu dabūt nost. Tas tiešām bemberistu kaitināšanai - ja bija garastāvoklis krustojumā varēja ēsties uz nebēdu - vienreiz gan ar sporta golfu pie Alfas kodos un man josla beidzās, tāpēc nevaru pateikt , kuram tas gals labāks. Vispār jau tā nav gonku mašīna masa liela, šasija gara. Vilku 1.5 tonnu piekabi diezgan bieži, bet eļļu tā arī nevajadzēja pieliet (kopējais nobraukums bija beigās 330000), tā kā nevaru teikt, ka dzinējam būtu kāda vaina. Ekspluatēju nežēlīgi, tāpēc arī salons sāka grabēt uz beigām. Pirms diviem mēnešiem pārdevu mašīnu un sliktā ziņa - it kā kārba beigusies. :( Šobrīd braucu ar 2.5 benz. Omegu Carvan, navaroti pilnīgi visi (nav ādas salona) - autiņš super, bet dzinējs nav tik jaudīgs... Tas nekas es vecāks palieku, ieslēdzu kruizkontroli un dudinu. Par ātrumu ar jauno autiņu vēl neesmu ne reizi uzrāvies, ar veco kādas 16x gadā - mentenē arhīvs vesels savācies. No vecās Omegas izspiedu 210, palika žēl - galā dinamika pavāja, ātrums klāt nāk lēni, tāpēc labāk paliku nezinot galu ( mani servisā sabaidīja, ka 2.6 mēdzot nobrukt dzinējs). No jaunās pabaraucu 180 un esmu priecīgs, ka gals tas nebija. Man pietiek, lai citi pastāsta cik velk 2.5 benzīnieks. Tagadējai Omegai piekare patīk. Vēl man patīk paneļa izvietojums Omegām - varbūt pieradums, bet man liekas super. Vispār es braucu mašīnas līdz galam. Atlikusī vērtība parasti nepārsniedz 1000 USD, tāpēc mani diez vai var uzskatīt par labu īpašnieku. Remontējos gan tikai Opel servisā - tā iznāk lētāk nekā visu zinošajiem eksperimentus taisīt ļaut. Vispār jau es varētu arī citu marku pamocīt, bet Omegai Caravan nav alternatīvas.
JPS
@ 14.oktobris 2003 0:00
Opel Vectra
1989
Novērtējums: 7
Mekleeju labu mashiinu par sapraatiigu cenu izveele krita uz Opel vectras 1989. par 770 ls.
Shis tas jau nomainiits
amortizzatori abi prieksheejie jauni 20 ls gab + uzlikshana 10 ls gab
Stures rumbas gultnis
plitinja nomainiita jauna 45 ls
termostats 6 ls gab
termostata korpuss 4ls
Rusa vel nav kjerusi kartiigi, tika sametinaata pakaljeejaas atsperes caurums mashiinas apakshaa 15ls
Ja nav ljoti biezs naudasmaks opel vectra ir laba izveele
Benziina pateerinsh
speedman
@ 22.augusts 2003 0:00
Opel vectra
1991
Novērtējums: 7
Zinu jau zinu gandrīz visu, ko saka par opīšiem un gan jau prātnieki izdomās vēl kaut ko. Niansētos tehniskos aprakstus nerakstīšu, jo nēesmu nedz inženieris, nedz vīrs, kam plaukstu vietā rorene.
Izdomāju šajā vasarā aizlaist uz turieni, kur mēs teorētiski pēc 20. septembra ja ne fiziski, tad virtuāli jau nu skaitīsimies, resp. ES.
Kādu laiciņu gan šaubījos vai 4500 km vasaras karstumā un alpu kalnu serpantīnos ar šādu pavecu kumeliņu maz laisties. Tā, ka daudz maz nopietnos kalnos vizinājies nebiju un pat sapņos nerādījās, ka +40c tur šovasar būs norma... braucu ar.
Nu gāja visādi, bet nedaudz par auto:
Dzinējs 1.8 mono benzīns, sedans
1. Nobraucu 4330 km
2. Divas reizes starpposmos aprēķināju benzīna patēriņu - 5,9 un 5,92 l uz 100 km
3. Nu piekasīgajiem - 6l uz 100 km... vairāk nebija noteikti.
Nevienas tehniskas problēmas. Jāatzīst, ka pirms tam biju notestējis ritošo un bremzes un viss šaubīgais tika nomainīts - 95 Ls. Un paldies dievam, ka pietika prāta to izdarīt, jo skatoties 2km dziļā ieplakā, kura sākas pie pašām durvīm sākumā bija neomulīgi.
4. Degvielai iztērēju 130 Ls
Trūkumi:
Tā, ka auto bija piekrauts un salonā 4 cilvēki (2bērni), tad tā sirsniņa tam kumeliņam prasās spriganāka
Pluss:
Novietojot auto jebkurā Šveices pilsētas autostāvvietā (kurās jau nu gadījās būt) to var ļoti ātri sameklēt, jo redzams jau pa gabalu starp visiem spīdīgajiem Z3, TT, u. t. t.
Secinājums - nav sliktu auto, ir slikti saimnieki. Jāmīl savs zirdziņs un viņš atbildēs ar to pašu.
Veiksmi un uz priekšu.
lauku vecis
@ 22.augusts 2003 0:00
Opel Ascona
1974
Novērtējums: 6
Ehh... saakam... mana pirmaa aarzemju mashiina. Iegaadaajos attaalajaa 2000. gada augusta saakumaa, kopumaa nobraucu liidz 2000. gada novembrim, kad par 500$ iegaadaatais vaagis tika paardots par 450$.
Pilniigi nejaushi tika uzzinaats, ka kaads onkuliits paardod savu OPEL, un taa kaa mashiinu vajadzeeja, saznaudzis rokaa 500$ ar triicoshu sirdi devos peec sava pirmaa megaruulza.
un izraadiijaas..... ka asaka ir ar 1,8i, GT kaarbu, un veel, ka onkakopsh atdziishanas no vaacijas mashiiniiti ir visu laiku puceejis un laiziijis, par teerauda diski bija nokraasoti ar alumiinija kraasu.
Pozitiivie momenti
a. loti kopts vaagis
b. motors no saakotneejajiem 115 zs neko zaudeejis nebija
c. reaals raaviens
d jauni amortizatori
Negatiivie
a. ar jaunajiem gaaziniekiem amartinjiem pa brugi kratiijaas plombes aaraa
b. benziina pateerins pilseetaa ~11 l/100km, pa straasi 9-10
c. opel salons
d. shausmiigi cieta struure
Taa, kaa iepriekshmineetaa gada 4. septembrii pakaljaa ielidoja 20t kravinieks, remontaa tika ieguldiits 70 ls, lai vizuaali pasleeptu visu saliekto, un tas tika paardots
Remonta izmaksas 25 ls 2 prieksheejie gultnji
Kopsavilkums...... Reaals Remarka KAARLIS
mincis
@ 30.aprīlis 2003 0:00
Opel Kadet GSi 2.0 DOHC
1989
Novērtējums: 6
Ok noleemu uzrakstiit sho to arii par savu mashiiniiti.
Pozitiivaas iipashiibas:
ekonomisks;
(pateerinjsh pa shoseju pee kopja raadiijumiem 6.5,
videejais 7-7.5)
(Tukums- Riiga turp atpakalj testeets ~3.5 Ls : ) )
straujsh, sportisks;
daudz visaadu ekstru (tik vecai mashiinai);
- el. logi
- el. spogulji
- apsildaami spogulji
- digitaalais panelis
- stuures pastiprinaataajs (no vektras - vismaz taa man servisaa teica : ) )
- borta kompis
viegli dabuut un leetas rezerves daljas, lielaaka dalja no citiem opel modeljiem
pietieksohi liels bagaazhas nodaliijums
Negatiivaas iipashiibas:
grab (kaa jau kadets);
sameeraa ciets;
ieksheejais panelis nav tas acij patiikamaakais : )
nav paaraak daudz vietas aismuguree;
Axel
@ 29.aprīlis 2003 0:00
Opel Vectra 2.0i
1989
Novērtējums: 8
Autiņu nopirku 2 gadus atpakaļ ne par lielu un ne arī par mazu naudiņu. Ne vairāk un ne mazāk kā - 1700$. Cenas ziņā tobrīd varēja dabūt arī lētākas vektras, bet no apskatītajām 5 mašīnām šī bija vispieņemamākā kvalitātes un aprīkojuma ziņā. Aprīkojumā pa šo cenu ietilpa kondicionieris, ABS, elektriskie spoguļi un spoguļu apsilde, orģinālā ļoti labas kvalitātes audiosistēma, bamperī orģinālie miglas lukturi, REMUS sporta izpūtējs, katalizators pilnīgi jauns bija uzlikts. Mašīnai Vācijā pēc dokumentiem spriežot bija taisīts diezgan pamatīgs motora remonts (vai tā ir taisnība vai ne, to protams neuzzināt, jo kā mēs visi labi zinām, pulciņš "Čaklās rokas" strādā ļoti labi, un var uztaisīt jebkādus papīrus). Principā braucu jau otro gadu, tehniskajā ziņā nevaru sūdzēties. Remontizdevumi ir bijuši tikai 50Ls, radiātoram kautkādā rakā nolūzā ievadcaurulītes plastmasas gals un līdz ar to dabuju mainīt radiatoru. Tā citādāk ir bijuši tikai ekspluatācijas izdevumu, tas ir sveču maiņa, svečvadu maiņa, eļļas maņa, zobsiksnas maiņa u. tt. Tos es uzskatu par ekspluatācijas izdevumiem, jo eļļu mainu ik pēc 10000km, sveces, svečvadus, gaisa filtru mainu ik pēc 30000km. Tā teikt autiņu cenšos uzturēt kārtībā.
Konforta ziņā arī mani šī mašīna ļoti apmierina, opeļi vispār izceļās ar audio kvalitāti. Reti kurām lētā gala mašīnām orģinālā audiosistēma ir tik kvalitatīva, tiešām kaifs. Ļoti ērti krēsli un ergonomika vispār ir ļoti labi pārdomāta. Var braukt garus gabalus, tikpatkā nenogurst.
Ļoti liels mīnuss ir rūsēšana. Protams konkrēti manā gadījumā tam ir pastiprinoši apstākļi: 1) Kondicionieris mašīnā; 2) Mana mašīna stāv garažā, kurā ir bedre un slikta ventilācija. Tas protams dara savu, un rūsēšana ir opeļu vājā vieta, bet ar to es pērkot mašīnu rēķinājos.
Plusi:
1) Ļoti stabila, maksimālais, ko esmu mēģinājis ir 200km/h, uz ceļa uzvedās tikpat stabili kā braucot ar 80km/h
2) Ērta mašīna, viss ir ļoti labi panelī pārskatāms, un viss ir ļoti labi aizsniedzams.
3) Mazi uzturēšanas izdevumi.
4) Izturīga mašīna, manējā pat dīvainā kārtā neslimo ar tādām Opel izplatītām slimībām, kā mūžīgi sulojošas blīves.
Mīnusi:
1) Rūsēšana
2) Ne pārāk kvalitatīvs krāsojums
Kopsavilkums: ar mašīnu esmu ļoti apmierināts, gribētos jaudīgāku motorīti, bet tirgū diemžēl VECTRA 2000 parādās ļoti reti, un tad kad es meklēju autinju, tad krietnu brīdi nevarēju atrast VECTRA 2000, tad arī nopirku ar parasto 2.0i motoru.
Opelists
@ 27.marts 2003 0:00