Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Rekord 1985 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Dikti daudz es te neizplūdīšu, jo daudz ko pastāstīju jau komentāros zem JASA Opel Rekord. Taču neskatoties uz visiem jaukumiem tomēr apmēram pirms diviem mēnešiem sākās šaize un neviens mehāniķis Jelgavā nevar neko secināt, kas manam autiņam noticis.
Vobšem - ir problēma elektrolīnijā, kas atbild par motora palaišanu. Situācija ir tāda: starteris aukstu motoru labi iegriež, uzsildītu arī (ar ieslēgtām lampām un plīti uzsildīšanas laikā), bet pietiek nobraukt kādu gabaliņu, tad noslāpētu motoru starteris griež tā itkā aķis būtu tukšs. Stareris zem slodzes ir pārbaudīts uz stenda, ģenerators (delco - remy) lādē perfekti - 13.8 līdz 14.0 v, pašizlādes nav. Kā mašīnu noliek uz nakti ar ampermetru zaļajā zonā, tā arī no rīta tikpat arī rāda. Bet pēc brauciena siltu negriež. Vakar nomainīju releju, kas atbild par šprici (vecais tā jocīgi oda), bet rezultāta nekāda. Pirms šitās problēmas mašīna 7 mēnešus stāvēja garažā - varbūt kāds relejs vai kompis atņirdzies. Tiešām, ja kāds kautko sakarīgu var ieteikt, es labprāt uzklausītu. Mans e- mail : moceklis@tvnet. lv
Renegāts @ 18.marts 2003 0:00
Opel Senator 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
3,0 24V
Auto tika iegadats pilnigi nejausi, savu pirmo masiniti nevelejos ne tik lielu izmeros, ne dzineja tilpuma. Noteicosais bija cena (pazinam steidzami vajadzeja naudu) un auto tika iegadats par loti draudzigam naudinam.
Japiebilst, ka popels ir apgadats ar labu italu gazes pliti (preteja gadijuma nabaga students tai benzina kapsetai virsu neskatitos : )). Aparats ir loti divaina komplektacija: kondicionieris, automats un... vairak neka! Pat stikli jaskruve ar roku... Bet, nemot vera, ka viss uzticamakais agregats ir tads kura nav, tad tas ari ir labi. Tas gan visdrizak nav markas un modela, bet bijuso saimnieku nopelns, ka auto ir tiesam laba i tehniska, i vizuala stavokli. Rusa bija tikai uz vienam aizmugurejam durvim, bet tas bija acimredzami sistas un neparak labi sataisitas.
Pa 9iem menesiem, cik juzoju to brinumu, daritsi ir tik, praktiski ne cik : ). Nomainiti amortizatori, to jau chomaks teica sakuma, ka vajadzesot. Ar tiem ir viena interesanta fiica, tie ir ar mainam stingribu un resp. maksa ~reizes 4as dargak, problema risinas metodom 'vtika' ieliekot parastus gaziniekus. Kad vasara uznaca tropu tveice sapratu, ka nebutu pa skadi pacelt kondicionieri. Nacas iepildit freonu, nomainit paris trubinas un apmainit radiatoru. Nu principa tas ari pagaidam viss. Divaini, bet fakts : ). Kas vel divaini - salons tikpat ka negrab : -0, atskiriba no citiem sis burvigas : ) markas modeliem. Kas vel, ir ieteikusi uzmanit lai neuzvaritu, tas lielajiem R6 nemaz nepatik.

Plusi:
- lieliskas gaitas ipasibas, uz 160km/h, pa nevisai labu asfaltu iet ka vilciens pa sliedem. (max. cik ir braukts 220km/h)
- kluss (pie tiem pasiem 160km/h var klusi sarunaties... ).
- der daudz dalu, it ipasi ritosai, der no Omegas, ar kuram pilni shroti.
- esot samera uzticama APK, ritosa un dzineji (ta runa : ))

Minusi:
- liels degvielas paterins (gaze): pilseta 14-17l, uz trases zem 10l nesanak, tur daleji vainigs mans brauksans stils, bet vispar sai benzina kapsetai viennozimigi jaliek gazes plits, tad var rullet.
- neprestiza marka, daziem tas esot svarigi : )
- rusejot (ta runa : ))
TlakaisKamis @ 11.februāris 2003 0:00
Opel monterej 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Džipu izvēlējos apzināti, OPELi piespiedkārtā.
Patiesībā OPEL MONTEREY ir tīrasiņu japānis, kurš mūsu platuma grādos tirgojas zem OPEL zīmes, un ne jau pats OPEL ir slikts, bet kā apvidnieks...
Vienpadsmit gados kuros esmu fiksēts kā autobraucējs, esmu valdījis 12 dažādu firmu, dažādu piedziņu, dažādus braucamos. Taču tikai četrus gadus pieskaitu sevi pie džipistu kastas. Negribu aizvainot reālo apvidus braucēju svētākās jūtas, vienkārši apsverot visus plusus un mīnusus, par sev piemērotāko izvēlos apvidus auto.
Manis nospraustie kritēriji:
- braukšanas drošība un stabilitāte,
- paaugstināta caurgājamība,
- ietilpīgs, universāla tipa kuzovs,
- ekonomiskums (dīzelis),
- daļēja imunitāte pret ceļu nelīdzenumiem (lasi - bedrēm),
- laba pārredzamība.
Mans auto atbilst šiem kritērijiem ar uzviju. Kā pirmajam manā rīcībā esošajam apvidniekam viņam ir pakaļas tilta "bloķis", kas uzlabo manas izredzes bezceļu apstākļos, taču nav ne patstāvīga pilnpiedziņa, ne starpasu diferenciāls kas liedz braukt patstāvīgā 4x4 (tāpēc kā treniņu klasiskās piedziņas braukšanas sacensībās izmantoju Menģeles ledus apļus, kur cietu pilnīgu fiasko).
Priecājos, kad priekšējā tilta pieslēgšana nav automātiska (ISUZU TROOPER īpašnieki zin kas par hemoroju ir automātiskās muftas). Braukšanu daudz gludāk šim modelim atšķirībā no iepriekšējā, nodrošina pakaļas tilta resoru nomaiņa uz atsperēm.
Zinot latvisko tieksmi kritizēt, neiedziļināšos tehniskajos sīkumos, tacū rādītāju par mašīnas pozitīvajām īpašībām un uzticamību minēšu faktu - esmu atteicies no otra auto, un zinātāji mani par mazohistu viss nenosauks.
Mans pieņemamais braukšanas stils ir pieklājīgs un pārdomāts, esmu īsts ģimenes braucējs. Taču ārpus lielceļa izmantoju mazāko treniņa iespēju, lai slīpētu savas braucēja iemaņas. Diemžēl nevaru atļauties braukt nopietnos bezceļus.
Kā vairums AUTONET lasītājiem auto man nozīmē vairāk kā pārvietošanās līdzeklis.
Ranger @ 1.februāris 2003 0:00
Opel Ascona GT 1985 Novērtējums: 3 Komentāri [9]
Nu ja...
Vispaar dranjkjiigs auto, nav ko citu pateikt. Vairaak remontee, nekaa brauc. apskreejis jau shamais bija savus 300tk. Bet nu taadus pigorus kaa shitam luuznim, nekad veel nebiju piedziivojis.

Motors 1.8 115Zs 0-100kmh 9,5s. benzhu rija bezjeegaa~ 13 litrus pa pilseetu, zem 10 pa shosi bija gruuti paliist, par cik es ar vinju vienmeer normaali atvilku. Vispaar jau par motorinju nevaru suudzeeties, tas gaaja labi. bija tam opelim kaukaada jociiga aatrumkaste. pie 100kmh ar 5to robu 3,2 tk apgriezieni : o taapeec pa shosi bija diezgan normaali braukt, vajag kaadu apdziit, iespied tik un spidjikaa jau 150!!!
bet viss paareejais tam opelim riktiigi nerulleja. piekare kautkaada supervaarga, cieta, pats autinsh zems, raavu visur pufinju nost. Kaa brauc uz copi ar to luuzni, taa peec copes pie meistara strokji metinat. reaali piebesiija... paarluuza plaukts, vienkarshi taapat. braucu pa celju un juutu ka kaukas pie bremzeeshanas taisa klik. izkaapu, skatos plaukts uz puseem : E un nekaadaa bedree neieliku, apmali nepanjeemu... vopshem godiigi braucu. Peec tam konstateeju, ka otrs plaukts arii galiigi saspreegaajis un tuuliit luuziiis. nu un pasakiet, ka opel nerazho suudiigus auto : E nomainiiju abus plauktus.
ruusee, grabazhniex pilns ar uudeni visu laiku. pechka nesilda kaa vajag. salons grab.

iemetu tajaa trapakaa gaazes iekaartu. nu vismaz pikji nevajadzeeja gaazt iekshaa. pa kaadi Ls10 vareeja savus 400km/h norulleet. vispaar ar to gaazi biju apmierinaats, auto ripoja tikpat labi kaa pirmstam.
tad veel visaadas pretiigas "fiichas" tam opelim bija. suuknis meedz "sasalt", visas gaismas, lampinjas meedza pazust, saiet uz iiso utt. vopshem shitaadu nepeerciet. janu vieniigi normaali ar vinju paardiities, deelj motoriisha ar diezgan sakariigo griezes momentu. tas arii viss.
shearer @ 18.janvāris 2003 0:00
Opel Vectra 2.0 GT 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Nu taa!
Par shaada tipa auto ir rakstiits arii ieprieksh taapeec neko daudz arii nerakstiishu, bet iisteniibaa es te veershos peec padoma!!!
nu taa vispirms par auto:
Recaro salons, pati melna, hechbeks, elektro ekstru nekaadu , vieniigaa ekstra stuures pastiprinaataas, disku bremzes aizmuguree, elektro antena, forshi miglinieki, signalizaacija, salons, 15" (lietie diski kaadi tajos gados naaca GTI Golfiem 195/50 (vasaraa), tagad ziemaa 14" parastie metaala diski 185/70
nopikru 2002. gada septembrii turpat rumbulaa pa 1500 dolaaru
esmu mainiijis ellju (FUCHS 10W40) gaisa, elljas filtrus, uzliku jaunu akji un nomainiiju sveces, rokjenes kluchus un vienu trosi, jaamaina arii otra trose nesmu to veel izdariijis un veel jaamaina taa gofreetaa gumijas truba kas iet no shprices un gaisa filtru, kaa arii svechu vadi un benziin filtrs, jau 2 meeneshu braucu bez peedeejaa bundulja (vienreiz uz shosejas nokrita), pechka straadaa labi un korkjos nepaarkarst. uzraaviens ir labs eed 6,5-7,5 l pa shoseju un pilseetaa 10-12 l. leju iekshaa statoil 95 ultima.
nu tas par autinju.
man ir taadas probleemas, ka uzsilst autinsh uz 2-3 tuukstoshi apgriezienu tas raustaas, bet ja dod gazi griidaa vai atlaizh vispaar valjaa tad taa nav, nu luuk un tad taads jautaajums no ka tas vareetu buut? varbuut no tiem pashiem svechu vadiem vai aukstuma?
un briizhiem viens cilindrs neiet, bet cik pats domaaju tas no tiem svechu vadiem vareetu buut, un tad kads tas cilindrs neiet pa izpuuteeju naak smaka, kas atgaadina seeru vai ko taadu kads shauj tos spridzekljus!? nu taadas manas probleemas un ja kaads ko var ieteikt luudzu atrakstiet uz gjk@one. lv vai vienkaarshi tepat komentaaros!
Bet taa autinsh normaals celjaa neesmu palicis iet labi, izskataas labi, daljas leetas, diezgan ekonomisks un tajaa pashaa laikaa sportisks! miinuss grabosh salons, par ruusu gan neko nevareetu teikt manai pat arkas nav saruuseejushas un paarkraasota ar nav! taa luuk!
X-block @ 7.janvāris 2003 0:00
Opel Vectra 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
1.6i mono, stūres past, samta salons, centraalaa atsl., sedans, ir bijusi sista, bet tas neliek sevi manīt.


pirkta pagājušā gada augustā, rumbulā, padārgi - 1100Ls (priekš šī gada), bet labā stāvoklī.

Uz šo brīdi ieguldīts:
- siksnas (13Ls)
- degvielas, ellas filtrs (~5LS)
- sajūga trose (8Ls)
- signalizaacija (80Ls)
- ūdensūknis (~15Ls)
- puteklju gumijas (12LS)
- sadaliitaaja vilciņs (~3Ls)
- sveces, svečvadi (~15Ls)
- izpuutēja aizmugurējais bundulis (12Ls)
- logu toneshana (20Ls)
- sānu spoguļi - lietoti(25Ls) (idioti nolauza)
- antena elektriskā (18Ls)
- izņēmu katalizatoru (8Ls)
- CD magnetola - lietota (145Ls)
+ nopirku jaunas ziemenes ~150Ls.

tuvaakaja laikaa jaapeerk vasaras riepas- vareetu buut ap 200Ls (15'', 205/50), jaumaina sailenbukses, arii audio (pastipr, sabs)
Detaljas censos pirkt lietuvaa, sanaak leetaak. remontu censos veikt pats. Leju Statoil 95E.

Plusi:
ekonomiska (6-9l uz100)
vienkaarsi remonteejama
leetas ekspluatācijas izmaksas (lētas rezerves daļas, viegli atrodamas veikalos)
saliidzinosi ļoti ietilpiigs bagāžnieks
stabila uz ceļa
ērta braucot garus gabalus
prieks gada ciešams aareejais izskats

Mīnusi:
nu ļoti nīkulīgs dzinējs, īpaši, ja pilna mašīna.
rūsē mēreni, bet domāju, ka trakākais vēl priekšā, jo mašīna ir nesen pārkrāsota
liekas nedaudz par cietu
praktiski nav ekstru
grūti pārredzama aizmure, (jūtams, kad jāparkojas)
pārējais it kā o. k.

Ar mašīnu esmu apmierināts, ekspluatācijas izmaksas mazas. Iepriekšējā mašīna bija mazda323, ko atceros kā murgu- detaļas dārgas, dabūt nevar, plīsa un rūseeja arī drausmīgi.
Domāju, ka vēl vismaz pāris gadu braukšu ar šo opeli.

Secinājums: auto vairāk paredzēts tiem, kam svarīgāk ir vienkārši nokļūt no punkta A uz punktu B, pie tam izdarīt to pēc iespējas lētāk, tai pašā laikā nebaidoties palikt uz ceļa. Mašīna atbilst savai cenai.








pauls @ 6.decembris 2002 0:00
Opel Rekord 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Nu ko varu teikt. Uzticams, bet antīks vāģis. Tika nopirkts 1996. gada, bet Latvijā bija jau no 1993. gada.
Daudz tika dzīts pa lauku ceļiem(priekš tiem ideāla mašīna).

Kā plusus varu minēt: ideāla gaita pa grants ceļu, šoseju, ļoti mīksts(aizmugurē bija gāzes amartiņi), negrab, ietilpīgs salons, mīksti sēdekļi, diezgan ņiprs motors(2.0i).

Mīnusi: nenoturīgs pret rūsu(priekšējie lanžeroni, arkas. durvju apakšas). Kā vienu no mīnusiem braucot pa grants ceļu var minēt lielos lukturus(priekšā), jo tie tika izsisti 2 gab. Bet tur priekšā tika uzkonstruēta restīte un šī problēma atkrita. Vienīgais paradoks ka 2001. gadā dēļ šīm restītēm neizlaida cauri skatei: )Teica ka tādas var būt tikai apvidus mašīnām: )

Varu teikt, ka tā ir riktīga lauku mašīna, jo ritošā daļa tur ideāli pa lauku ceļiem. No 1996 - 2002. gadam dzenoties pa lauku ceļiem tika nomainīta viena bukse un viena motora paduška kā arī stūres pirksts.

Protams tika veiktas regulāras eļļas un filtru maiņas.

Vis beidzas ar to, ka nesen noklājās motors(iet vēl gāja, bet viens stobrs vienkārši skrēja līdz, nebija kompresijas). Par motora remontu servī presīja aptuveni 150Ls, t
āpēc vecais Opelitis tika noņemts no aprites: (

Īstenībā bija žēl, jo lidz tam auto kalpoja ideāli.

Jasis @ 5.decembris 2002 0:00
Opel Calibra 2.0 16v 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [27]
Opel Calibra 2.0 16v (motora kods C2.0XE) jauda 150zs, paatrinaajums 0-100 kmh 8,5 sek. videejais degvielas pateerinjsh ~8l/100km. Zems degvielas pateerinjsh saglabaajas arii braucot aatri (peec papiiriem braucot ar 120km/h pateerinjsh ir 7,2l/100km). Prieksh shaada auto sameeraa daudz vietas aizmuguree seedoshajiem. aiz manis (~194cm) var arii kaads apseesties. Jaaatziimee, ka aimuguree seedoshajiem ir liela iespeeja nonaakt saskarsmee ar griestiem, ja tiek uzbraukts uz kaut kaa trampaliinveidiiga : )
Piekare ir cieta, un auto zems. Laba stabilitaate lielaakos aatrumos. Ziemaa ir veerts atziimeet, auto neveeleeshanos sagriezties saaniski - ljoti pozitiiva iipashiiba uz shosejas, tachu veikliibas braucienos tas var nedaudz trauceet (iespeejams, ka te var vainot arii man roku "taisnumu" un citi ar sho probleem lieliski tiks galaa).
Parasti Calibras ir saliidzinoshi labi apriikotas - el. logi, el. luuka, stuuures pastiprinaataajs, ABS, lukturu augstumu reguleeshana.
probleemas meedz buut ar elektriskajiem logiem, taadeelj peerkot tos noteikti vajag paarbaudiit. Remonts nav iipashi vienkaarsh, jo ir diezgan sarezhgjiiti tik klaat paceelaaja mehaanismam.
Peerkot Calibru 16v iesaku paarbaudiit vai dzeseeshanas sisteemaa nav ellja, jo tas liecina par saveerpushos galvu - attieciigi vismaz 70 ls remontam... Neiesku taupiit arii uz siksnu reekjina, un to nomainju labaak veikt pie uzticama meistara, jo savaadaak var iedziivoties pamatiigaa kapitaalajaa remontaa : ) Jaaatziimee, ka shiis remonta izmaksas ir stipri mazaakas kaa liidziigiem japaanju auto.
Daudz probleemu man sagaadaaja dzeseeshanas sisteemas trubas, taaas burtiski izshkjiida... turklaat taas nevareeja pielaagot no citiem auto - naacaas pasuutiit orgjinaalaas...
Secinaajums, manupraat shajaa cenu kategorijaa laba izveele, njemot veeraa jaudas / degvielas pateerinja / remanta izmaksu attieciibas...

P. S. siikaaku infu par Calibraam var ieguut http://calibra. image. lv

O_Calibra @ 27.novembris 2002 0:00
Opel Ascona 1.6i 1987 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Nu absoluuti nav nekaadas vainas. Nu jaa ruuseeshana ir taada Opel kaite, bet, ja katru pavasari peec lielaas ziemas saals dushas shameejo uzfrishina ar jauniem blekjiem, vai vismaz pielaapot vecos, tad nav nekaadas vainas. Motors man liekas preks taadas 1000 kg kastiites ir par shvunciigu. Pilniigi pietiktos ja buutu 1.3i. Nee nu ja neesi sportiskas dabas brauceejs. Detaljas nav nemaz diezko daargaakas par VAZ, bet komforts neatpaliek no Audi. Taa kaa kaada jeega izgaazt naudu. Viena lieta kas man gadiijaas. Elektriiba sagaaja galiigaa kjiiselii, bet nu jau esmu pielaapiijis. Taa kaa elektriskaas lietas man galvassaapes nesagaadaa, par to neuztraucos. Ja vien cilveeki zinaatu cik lielas probleemas var radiit nemaakuliigi ieriikota signalizaacija. Saakot ar to ka salonaa nevar izleegt gaismu, un beidzot ar to ka nevar aizsleegt durvis. Ja redzat ka Juusu signalizaacija ir ievilkta peec taa saucamaa vadinju pietiishanas principa un nav lietotas nekaadas skavinjas, vai vadu iespiedeeji- savienotaaji, tad saaciet domaat par to vai bija veerts izgaazt naudu par signalizaaciju un uztraukties par to vai kaadas bedres rezultaaraa nesaaks degt Juusu mashiinas elektrosisteemu (man taa gadiijaas) Peec tam ir taads chakars, jo jaapaarvelk ir ne tikai signalizaacijas vadi un tie vadi pie kuriem taa bija pievienota, bet arii visi tie vadi kas bija blakus "karstajam punktam". Tagad man pa laimi izdevaas to signalizaaciju nolikvideet, bet veel jaasaved kaartiibaa origjinaalaa eketroiekaarta. (Varbuut kaadam ir Opel Ascona 1.6i 1987 gada elektrosheema). Signalizaacija jau laba, bet tikai vinju vajag ielikt pienaaciigi.
Par pashu autinju.
Pie motora visam super viegli tikt klaat. Gjeneratoram ogliites nomainiit nav pat jaasasmeereejas un uz bedres jaabrauc, sveces izskruuveet no priekshpuses nekas netraucee.
Ir arii truukumi.
Sajuugs liekas taads ar baigi mazu paarejas gaajienu, vai nu valjaa vai ciet. Bremzes gan labas, kaut arii nav ABS. Rokasbremzes spriegoshana gan var izveersties murgaa, it sevishkji, ja reguleejamaa skruuve ir saruuseejusi. Naacaas arii paarmetinaat aizmuguree un priekshaa zem bamperiem esoshos blekjus. un pakaljaa bagaazjnieku.
Nevaru atrast nekur taadu prieksheejo rezjgji, kuraa buutu iebuuveeti miglas lukturi. Aaa. Ir viens liels pluss. Siltums salonaa ir pamatiigs. Arii ventilaacijai nav ne vainas. Ja veel buutu bijusi luuka, bet to jau var ielikt, ja nav. Bremzju uzlikas neesmu mainiijis. Sveces arii smukas gaishi bruunas. Vieniigi kad motors darbojas tukshgaitaa ir dzirdama ik pa briidim kaada cilindra nenostraade. Labs motora paatrinaajums un jauda arii nopietni aug. No 20 km/h ar 3 aatrumu liidz 70 km/h paceljas par kaadaam 3 sekundeem. Man ar to piniigi pietiek.
Ja ir veel kaadi iipashnieki ar savaam probleemaam, ieteikumiem, priekshlikumiem - labpraat uzklausiishu. 6766282 vai ritvars@macro. lv, ritvar@one. lv
Ritvars @ 25.novembris 2002 0:00
Opel Astra 1.7 D 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Iegādāts šis auto tika pirms 1.5 gada, dizeļu cenas Astram ir par kadiem 500$ dargakas nekā benzīniekiem. Auto paguvuši nobirt: stūres pastiprinātāja sūknis, ūdensūkņa gultnis, termostats, u. c. sīkumi. Liels pluss, ka detaļas salidzinoši lētas. Protams šis auto ir ar lielu tieksmi uz rūsu, it sevišķi pie mūsu sālītajiem ceļiem. Dotajam modelim ir vācu motors (otra iespēja Isuzu). Runājot par ekonomiskumu, jāsaka ka vasarā, kad nav jābrauc ar aukstu dzinēju patēriņš ir ap 5 l/100km. Ziemā jāvaktē kvēlsveces, savādāk aķis baigi ātri nobeidzas, bet tas laikam visiem auto. Tomēr laiku pa laikam domāju par auto maiņu. Esmu braucis ar VW Golf 3. Šis auto ir lieliska alternatīva, lētāks, salona ietilpība tāda pati, nav pārāk jābaidas ka nozags.
P. S. Noteikti laikus mainiet gan zob, gan ķīļsiksnas, plīsuma gadījumā liela iespēja izlikt apaļu ciparu!!!

+ mazs degvielas patēriņs
+ pieejamas, lētas detaļas
+ mazs zādzības risks
+ normāls salons

- rūsa
- dažas modeļa slimības
JJ @ 25.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti