Opel Astra F Caravan
1995
Novērtējums: 7
Nu ko - vairāk nekā gadu krāju pieredzi lai šeit kaut ko jums uzrakstītu. Auto nobraukums ~170000 km (no tiem Latvijā kādi padsmit tūkstoši). Auto aprīkots ar 1,6 16 V Ecotec benzīna dzinēju (100 Zs). Dzinējs ir šīs mašīnas lielākā problēma. 1995. g Opel Astra sāka izlaist ar nedaudz izmainītu facelift. Redzamākais no tiem ir balti priekšējie pagriezinlukturi. Arī 1995. gads ir tas, kurā sāka uzstādīt Ecotec dzinējus. Jāatzīst, ka pirmajos gados šie dzinēji nebija izdevušies. To arī izjūtu es - pie lieliem motora apgriezieniem dzinējs daudz tērē eļļu. Pēc vairākām diagnostikām un eksperimentiem esmu nonācis pie slēdziena, ka visticamāk ir piedegušī eļļas gredzeni. Mirstama vaina tā nav, bet tomēr nepatīkami. Esmu dzirdējis, ka Ecotec sērijas dzinēji ir jūtīgi pret pārkaršanu. Iespējams, ka šis dzinējs ir bijis kādreiz pārkarsēts, kas varēja veicināt gredzenu piedegšanu. Par to liecina kaut vai kaļķakmens nosēdumi dzesēšanas šķidruma bāciņā - vāciets būs taupījis uz tosola un iespējams lējis ūdeni. Dzinējam dzīvība sākas tikai pie 3000 apgr/min. un uz augšu. Dzinēja ekspluatācija manā skatījumā ir samērā padārga- zobsiksnas maiņa lētākajā variantā ap Ls80 (materiāli un darbs). Izejot no visa ieprikš minētā tagad es pirktu auto ar gadiem pārbaudīto 1,6 8V dzinēju (75Zs).
Degvielas patēriņš šadam auto ir ap 6l uz 100km pa šoseju un 8-8,5 l uz 100km (pilsētā). Jāpiebilst, ka auto ir aprīkots ar kondicionieru. Līdz ar to degvielas patēriņš ziemas un vasaras laikā būtiski nemainās. Vidēji (īpaši nepiedomājot pie braukšanas stila) tas ir ap 7,5 l uz 100km.
Runājot par aprīkojumu jāteic, ka tas ir visai interesants (no mana viedokļa) kondecionieris, lūka, ABS, 2 drošības spilveņi, lukturu augstumu korekcija, centrālā atslēga, Recaro tipa sēdekļi. Mani izbrīna tas ka vācietis ir atļāvies pasūtīt kondicionieri, bet nav varējis paņemt kā opciju lelektriskos logus un spoguļus) un priekš kam ir vajadzīga lūka, ja ir kondicionionieris.
Ritošā daļa nav sgādājusi problēmas. Uz ceļa turās pietiekoši labi. Varbūt tas ir mans subjektīvs skatījums, bet daudzim Opeļiem ir problēmas ar priekšējām atsperēm - tās laika gaitā nosēžas un līdz ar to klīrens paliek šausmīgi mazs. Šķiet, ka Opel kompānijai ir problēmas ar atsperu piegādātāju. Atsperu nomaiņa ieskaitot darbu ir ap Ls 60-70.
Salons ir pietiekoši kvalitatīvi izveidots - tas negrab. Tiesa gan Recaro tipa sēdekļi priekšā rada šaurības sajūtu. Man nepatīk - citi ir stāvā sajūsmā. Panelis ir arī pietiekoši interesants. Ļoti laba orģinālā audiosistēma.
Lai gan pēc 1995. gada skaitās ka ir uzlabota antikorozijas apstrāde- tomēr problēmas vēl paliek ar aizmugurējām arkām - iesaku tās apstrādāt ar kādu mastiku (pirms tās vēl nav sākušas rūsēt). Vietām piemēram ir nekvalitatīvi uzklāts šis antikorozijas pārklājums (piem. benzīnbāka).
Ir daži sīkumi kas kaitina piem. nevar izslēgt salona apgaismojumu pie atvērtām durvīm, braucot ar laiku skrūvējas vaļā aizmugurējo durvju stikli).
Kapēc es ivēlējos šo auto (konkurenti F Escort Turnier, VW Golf III)?
1) ļoti patīk ši universāla dizains;
2) lielākais bagāžas nodalījums savā klasē;
3) gandrīz neiespējami ir dabūt par labu cenu Golf II ar kondicionieri.
Auto kopumā labs pret Opeli man pretenziju nav ārī nākošais auto varētu būt Opel. Jāatzīst, ka Opel Astra nedaudz tehniski kopumā atpaliek no Golf III, bet tas nav tik būtiski lai neiegādātos šo auto. Pie tam Astra noteikti būs lētāka nekā Golf III.
Lielākie mīnusi:
- dzinējs;
- rūsa;
- zems klīrens;
lielākie plusi;
- nav zagto auto topā;
Ja ir jautājumi par Opel Astra, tad rakstiet.
- skaists sportisks izskats;
- tomēr maliet interesantāks par Golf III.
taro
@ 8.maijs 2004 0:00
Opel Vectra 2.0
1993
Novērtējums: 9
Ir man vien fein mašīnite - vectra. 2litrīgs motorīc. Ekonomisks (7-9L, atkrībā kā brauc). Patīkams dizains. Vectrām ļoti labi izskatās spoileris aizmugurē. Tikko aizdzinu uz servisu nomainīt atsperes, pielabot roceni : ) un pārkrāsot. Kā jau noprotat tā ir mūžīgā problēma - rūsa. Ok, nau tik traki, manim drīzāk izskatās, ka šī tur tikai skata pēc izlīdusi. To pat par rūsu nevar nosaukt. Bet vienalaga neglīti izskatās. Gada laikā ritošai daļai pieskāries nebiju. Domāju, ka tur viss būs rihtīgi izdauzīc pēc ziemas un Latvijas ceļiem, spriežot pēc skaņas salonā. Bet izrādījās, ka tā atkal ir vien cit problēm - salons vienkārši grab. Ok, to ar var pieciest.
Mīnusi - balta, līdz ar to rūsiņš redzama. Plusi - ļoti labi iet, kaut gan pietrūkst bikin dinamikas un vairāk stabilitātes līkumos. Bet ir ok. Ekonomisks, lētas detaļas, ja vajag var ar arī paraļļot. Gribētos tādu pašu 2.0 16v.
Rotts
@ 8.maijs 2004 0:00
Opel Astra
1992
Novērtējums: 7
Pirms diviem gadiem manā īpasumā nonāca OPEL ASTRA 1.7D, baltā krāsā, divas durvis. 2000USD. Pēc divu dienu braukšanas nojuka ģenerators. Lādēšana viņam nojūk vispār reizi divos mēnešos, sāku jau pie tā pierast. Tad oglītes, tad siksna.
Ziemā lec slikti. Kā ārā mīnus 10, jāmeklē ir vadi, bet bieži vien pat vadi nav palīdzējuši, tad ar vilkšanu kādus 200 metrus.
Pavasarī ievēroju, ka OPELIS patiešām rūsē. Arkas, sliekšņi, bagāžnieks. Ar motoru ari ir bijušas problēmas. Gredzenu nomaiņa, šāles, visi saļņiki, sadaleni vēl slīpēja. Eļļu tagad ēd vairāk.
Hadene vispār izturīga. Neesmu nekāds mierīgais braucējs (ja patrāpās kāds zemes ceļš, tad patīk paskriet, bet kur ar dīzeli normāli līkumu izņemsi, neceļ viņš ārā) pirksti, bukses, aporas reizi gadā mainītas ir.
Pārsvarā nedēļā sanāk apmēram 1500 km nobraukt un noskrējiens tagad ir apmeram 320 000.
Ekonomisks: pilsētā 7L, ārpus 5.5L
Bet grab.
Koljan
@ 5.maijs 2004 0:00
Opel Manta
1977
Novērtējums: 10
Nezinu vai atrodaas te cieniitaaji, vai nee, bet man jau ljoti patiik mans auto! Veel daudz kas daraams, jo man ir lieli plaani, kurus gribeetu realizeet ar Mantu, bet aprakstiit, kaads tas ir tagad es varu:
Nedaudz vairaak kaa pirms gada dabuuju tikai ejoshu bundzu. Shii gada laikaa ir sataisiiti visaadi siikumi (aizmugureejaa loga apsilde, logu tiiriitaaji utt). Ir sportisks izpuuteejs. Toneeti logi, maza astiite uz bagaazhnieka. Baltaa kraasaa. Pagaajshvasar arii paarmetinaaju visu griidu - kopsh tiem laikiem man vairs nav risks izkrist uz celja!!: )
Pavisam nesen savedu pilniigaa kaartiibaa ritosho dalju - ideaali amiishi, visas bukses jaunas, kuras nebija dabonamas, pat ir no jauna izvirpotas - labais!!! Iet stabili, lbi turaas uz celja. Bet veel pirms ritoshaas remonta paguvu oficiaali iziet tehnisko!!!! - Pirms tam man tas likaas nereaali ar '77. g. auto! Bet redz taa ir realitaate: )
Motoriits nav ideaals - vareetu shoto meegjinaat dariit, labot utt, bet pagaidaam nedeg! Iet taa pat labi - raaviens labs (ir pakaljeejaa piedzinja), eed arii normaali (tikko izmeeriiju - aptuveni 9l un 100km) prieksh 2.0i motora.
Tagad uz ko visvairaak gaidu ir nauda, kas ljaus man uzsaakt virsbuuves remontu - plaans ir nonjemt visas ruusinjas, apstraadat, un tad arii paarkraasot labaa kraasaa. Pagaidaam nevaru izlemt kaadaa, bet melni dzeltenais aadas salons jau man saka priekshaa kaadu kraasu vajadzeetu izveeleeties!!!!: )
Runaat veel vareetu daudz, bet.. ljaushu Jums izteikt savas domas...
gba3
@ 29.aprīlis 2004 0:00
Opel Kadett 1.6 D
1985
Novērtējums: 4
Automašīna (izmaksāja ap 1400 $ ar ceļa izmaksām, nodokļiem) tika atdzīta no Vācijas 1998. gada aprīlī. Tēvs braucot ciemos pie radiem, nolēma iegādāties auto, bet par nelaimi nebija pietiekami izglītots mašīnu izvēles mākslā.
Pirmo reizi ieraudzījis kādu mašīnu tēvs atdzina (man bija 16 gadi), biju pārsteigts, kādēļ viņš vispār pirka auto, ja neko normālu nevarēja atrast. No ārpuses automobilis izskatījās pietiekami labi, neskaitot to, ka bija apputējis no tālā ceļa. Apskatot salonu, konstatēju, ka mašīna ir ļoti intensīvi lietota – ātruma pārslēdzējs, stūre, sēdekļi stipri izdiluši, vienā sēdeklī caurums no cigaretes, aizmugurē nav plaukta (hetčbekiem parasti tāds ir), aizmugurē virs loga norauts apšuvums. Braucot salons grab pat uz līdzena asfalta.
Dzinēju iedarbināt varēja pēc ilgas startera darbības, tikai vēlāk uzzināju, ka dīzelis ir „jāuzsilda” un par uzsilšanu informē lampiņa, kas kaut kādu iemeslu dēļ nestrādāja. Vēlāk papētot noskaidroju, ka šī lampiņa ir speciāli izņemta no tai paredzētās vietas panelī un tā normāli strādāja novirzīta sānis. Iemesls lampiņas izņemšanai ir bijis tāds, ka pēc nepieciešamās uzsildies, motoru tāpat ar grūtībām varēja iedarbināt (vajadzēja vēl kādas 5 sekundes uzsildīt, lai normāli lec).
Braukšana ar Opeli nav diezko patīkama, motors nav pietiekami jaudīgs. Braucot vienam vai divatā vēl ir kaut kāds paātrinājums, bet braucot vairākiem auto kļūst pavisam lēnīgs. Arī motora vibrācija bija ļoti liela, kamēr nenomainījām motoram sānu gumijas spilvenu (36 Ls). Nomaiņa prasīja motora daļēju izcelšanu. Vadāmība Kadetam ir pietiekami laba – labi jūt ceļu, arī pagriezienos turas stabili. Pilsētā sagādā problēmas tas, ka stūres rata apgriezienu skaits ir apmēram 4, tādēļ grūtāk atgriezt stūri taisnā pozīcijā pēc pagrieziena. Protams, vadāmību nevar salīdzināt ar sporta auto, bet, salīdzinot ar Audi 100 2.3 (1986. g. ), vadāmība pie maziem ātrumiem (līdz 100 km/h) bija vienādi laba. Virs 100 km/h automobili ir grūtāk kontrolēt, iespējams pārāk cieto aizmugures amortizatoru dēļ (tie vēl nav mainīti, kamēr priekšējie tika 2 reizes nomainīti). Savukārt priekšējie amortizatori ir pārāk mīksti. Maksimālais ātrums kāds tika sasniegts ar Kadetu bija 155 km/h (tehniskajā pasē 157 km/h).
Pēc kāda laika sākās problēmas ar auto palaišanu aukstā laikā. Tika izmērīta kompresija un konstatēts, ka motors ir stipri nolietots, jo nevienā cilindrā nebija kompresija normas robežās. Tika nomainīti gredzeni, kā rezultātā motoru vairs nevajadzēja sildīt tik ilgi (pietika ar kontrollampiņas degšanas ilgumu). Jaudas ziņā praktiski nekas neizmainījās.
Tā kā tēvs daudz nebraukāja (pavisam 6 gadu laikā nobraukti kādi 50 000 km) un visu laiku uzturēja Opeli labā kārtībā, nekādas lielas izmaksas nebija, bet iespējams, ka tās varētu būt pat ļoti lielas, lietojot to intensivāk.
Remonti:
eļļas maiņas, siksnas - ģeneratora un pievadsiksna, u. c. regulāra apkope,
motorā sānu spilvena nomaiņa,
dzesēšanas sistēmas sūkņa nomaiņa,
2 reizes tika mainīti priekšējie amortizatori,
līmēts saplīsušais radiators (plīsa vecuma dēļ),
gredzenu, motora galvas blīves maiņa,
metināta grīda, līmēti caurumi sliekšņos un aizmugures spārnos,
nomainīts izpūtējs.
Remontos samaksāts ap 400-500Ls, kas praktiski ir šādu 3 kopā ņemtu auto cena.
Pozitīvais:
mazs degvielas patēriņš (4,5-5l pie 90-110km/h, pilsētā ap 8l),
akumulators, kas bija atdzīšanas brīdī, vēl kalpo šodien,
mazs nodoklis.
Negatīvais:
rūsē, ļoti stipri rūsē pat pēc preventīviem pasākumiem (tika apstrādāta visa virsbūve no iekšpuses ar pretrūsēšanas līdzekļiem),
maza jauda,
rezerves daļas nav tik lētas kā varētu iedomāties priekš Opeļa.
Secinājums:
Nepērciet šādu auto, ja negribat bieži nodarboties ar metināšanu špaktelēšanu un laiku pa laikam ar citiem remontdarbiem.
risKs
@ 27.aprīlis 2004 0:00
Opel Ascona 1,6 S
1986
Novērtējums: 6
Nu tad tā: mašīnīte tika iegādāta par 500$. Latvijā ekspluatēta 7 gadus ar jaunu sievieti pie stūres. Extru nekādu, izņemot automātisko ātrumkārbu, piedevām 3- pakāpju, trešajs pārnesums tiešais. Dinamika 0-100 18 sek. Normāli iet tikai uz 98 benzīnu, kas arī ir oriģināli paredzēts. Krāsa balta, biku aprūsējusi, kā parasti arkas, salons par lielu brīnumu, gandrīz ideālā stāvoklī. Remonti:
benzīna sūknis -25 ls, centrālais bremžu cilindrs 28 ls, eļļas maiņa kārbā 50 ls : (((, motorā - 16 ls, cirkulācijas sūknis 15 ls, pretkorozijas apstrāde 40 ls.
Detaļas tika saliktas jaunas un nu jau 3 mēnešus : )) nekas netiek taisīts , tikai braukts. degvielas patēriņs 10 litri pilsētā, 8 litri uz štrāses ~ 110 km/h. Dzinējs saglabājies ļoti labi, dinamika 0-50 ļoti ciešama, joprojām ir ļoti labā kārtībā, joprojām dzīvi un labā kārtībā pirms 7 gadiem uzliktie gāzes amartiņi. Salonā dranķiga skaņas izolācija.
Vārdu sakot : mašīna sevis pārvietošanai no A līdz B, kas notiek neraustot kloķus un spaidot tikai 2 pedāļus. Laba pirmā mašīna nepašpārliecinām iesācējam (kā mana draudzene: ))).
mincis
@ 6.februāris 2004 0:00
Opel Combo Tur
2003
Novērtējums: 3
Kādas problēmas sagāda man ši mašīna? Pirmo amartizatoru nomainiju uz 6000km, to pašu apmainīto pēc 2000km, uz 25000 km bija beigts jau trešais amartizātors. Šai mašīnai amartizātori plīst tapēc, ka rūpnīca nav padomājusi par azsardzību un amartizātorus sasit priekšējo riteņu mestie akmeņi, ja manītu pa garantiju būtu pupu mizas, bet nemaina viss piķo. Viņu komentārs ka neesot pa grants ceļu jābrauc. Šie paši akmeņi visu rokas bremzes trosei apvalku nokapājuši un tagad ziemā rocene salst iekšā. Degvielasun bremžu trubiņu turētāji arī nokapāti. Tas nekas ka es maksāju naudu par dīleru ieteiktajām dubiltām gumijām, lai putekļi salonā nenāk. Kā beigās izrādās es nemaz nedrīkstu braukt pa grants ceļu, priekškam man vajag dubultās gumijas durvīm. Un pie pirkšanas Hansa Auto man neteica, ka ar mašinu aizliegts braukt pa grantētiem ceļiem, amartizātoriem garantija nav. Un dubultās gumijas renes slēdzenē līst ūdens kas sala laikā aizsalst tā ka bezcers dabūt bīdāmās durvis vaļā. Super attieksme no Opel puses. Tā arī viņi pasaka, ka tā ir mana problēma. Tiem kam ir jaunie Opel kombo aplūkojiet cik daudz ir jūsu amartizātors ielocijies pie apakšas, kad plānojas eļla līt ārā. Kam vel ir bijušas šādas problēmas?
An 15
@ 4.februāris 2004 0:00
Opel Omega
1990
Novērtējums: 8
Prieksh saviem gadiem vienkaarshi IDEAALA mashiina. Ar elekrtiskajiem logu paceelaajiem, no salona reguleejamu lampu apgaismeshanas augstumu, piecu pakaapju manuaalaa aatrumkaarba, 2.4 litru dzineejs, videeji 13l/100km, ljoti speeciigs uzraaviens, neliels displejs, kondicionieris, lieliska stereo sisteema ir 90 vatu spiikeriem. miinuss taads ka pamazaam saak ruuseet durvju apmales. bet kopumaa l8ieliska mashiina ar labu skanjas izolaaciju un labie amortizaatoriem, pa bedreem braucot juuties kaa uz asvalta.
R Rider
@ 3.februāris 2004 0:00
Opel Astra Caravan 1.6i
1992
Novērtējums: 7
Pirku 4 dienas pirms Jaanjiem 2003. gadaa, nekaads iipashais apriikojums nebija (pareizaak sakot nebija vispaar, iznjemot centraalo atsleegu un stuures pastirpinaataaju). Ieliku signalizaaciju, nomainiiju ellu un filtru, nesen apriteeja 10000 un nomaniiju visus filtrus kaa arii ellu. Ko vee esmu dariijis?? Aidzinu uz servisu nobalanseet ritenjus (1 reizi), 1 paarmonteet riepas, un uz ritoshaa diagnostiku. Tas arii viss.
Mainiijis papildus esmu tikai zobsiksnu (taa kaa nezinaaju cil ilgi ir kalpojusi) un ielicis radio (skaljrunji sjkjiet ir origjinaalie).
Pie luksoforiem esmu izkodis pat dazhu labu mersi, nenoliegshu protams ka shie varbuut nemaz necentaas iipashi.
Miinus ir jaudas truukums uz shosejas, sevishkji ja ir 4 cilveeki.
Pagaidaam uz Liepaaajas shosejas esmu braucis ar 150km/h, kaut arii vareetu arii aatraak, bet tas asfalts nav paaraak gluds.
Pa grants celjiem iet stabili, izbraukaaju Igauniju, pa grants celjiem nobraukaaju aptuveni 150km, paarsvaraa aatrums ap 90km/h ieskaitos arii liikumus pat liidz aptuveni 60 graadiem. No saansliides nebija ne veests, njemot veeraa ka tajaa laikaa bija lietains un dubljains.
Veel viens pluss RECARO tipa seedeklji (priekshaa protams).
Elvis
@ 19.janvāris 2004 0:00
Opel Combo Tour
2003
Novērtējums: 3
Kādas problēmas sagāda man ši mašīna? Pirmo amartizatoru nomainiju uz 6000km , to pašu apmainīto pēc 2000km, uz 25000 km bija beigts jau trešais amartizātors. Šai mašīnai amartizātori plīst tapēc, ka rūpnīca nav padomājusi par azsardzību un amartizātorus sasit priekšējo riteņu mestie akmeņi, ja manītu pa garantiju būtu pupu mizas, bet nemaina viss piķo. Viņu komentārs ka neesot pa grants ceļu jābrauc. Šie paši akmeņi visu rokas bremzes trosei apvalku nokapājuši un tagad ziemā rocene salst iekšā. Degvielasun bremžu trubiņu turētāji arī nokapāti. Tas nekas ka es maksāju naudu par dīleru ieteiktajām dubiltām gumijām, lai putekļi salonā nenāk. Kā beigās izrādās es nemaz nedrīkstu braukt pa grants ceļu, priekškam man vajag dubultās gumijas durvīm. Un pie pirkšanas Hansa Auto man neteica, ka ar mašinu aizliegts braukt pa grantētiem ceļiem, amartizātoriem garantija nav. Un dubultās gumijas renes slēdzenē līst ūdens kas sala laikā aizsalst tā ka bezcers dabūt bīdāmās durvis vaļā. Super attieksme no Opel puses. Tā arī viņi pasaka, ka tā ir mana problēma. Tiem kam ir jaunie Opel kombo aplūkojiet cik daudz ir jūsu amartizātors ielocijies pie apakšas, kad plānojas eļla līt ārā. Kam vel ir bijušas šādas problēmas?
An72
@ 8.janvāris 2004 0:00