Volvo S 40 T4
1997
Novērtējums: 8
Pirms pusotra gada nopirku šo mašīnu no Itālijas tīri intereses pēc, jo audi toč negribēju. Nākamais moments bija ekstras un dizains. (Audi arī tas nav sliktākais... )
Vārdu sakot- tāds Eiropas pensionāra auto, tikai vienīgā piezīme - daudz ātrāks par Audi TT 1.8 T QUATRO, EAGLE TALON, AUDI A4 T QUATRO, BMW 525, SAAB 9000 2.0 i.
Tas tā - statistikai, bet protams, ka šim auto ir arī vājās vietas.
Pirmais iespaids visnotaļ pozitīvs. Ērta, Teicami aprīkota, nekas negrab, izieta TA pa nullēm. Pēc pirmās patstāvīgās mašīnas apskates dabūju nomainīt sailentblokus pakaļā un labo priekš. bremžu šļauku (nekvalitatīva uzlikta) un viss. Pēc 150000 km dzinējs sāka rīt eļļu (vārstu gumijas), bet tā visā visumā ir ok. Braucu un raustu lauvas aiz ūsām...
Atis
@ 30.oktobris 2006 0:00
Volvo S60 T5
2000
Novērtējums: 9
Tā kā nav neviena apraksta par S60, nolēmu labot situāciju.
Subjekts tika iegādāts pirms gada. Meklēts patiesībā tika līdzīga gada Legacy, taču neizdevās atrast labi nokomplektētu par sakarīgu cenu. Volvo pietika ar vienu izbraukšanas reizi, pārliecināja.
Plusi - visai atraktīvs dzinējs (250 ZS), pilnīgi muļķu droša stabilitātes sistēma, atšķirībā no Subaru nav turbobedres - paātrinājums ir vienmērīgs gandrīz visā apgriezienu diapazonā, efektīva duālā klimatkontrole - ziemā sāk sildīt gandrīz tūlīt pēc iedarbināšanas, lieliski anatomiski sēdekļi, labākā stock audiosistēma, kādu esmu dzirdējis - 13 skaļruņi + Dolby prologic, 300W, 4 disku changeris. Pasīvā drošība - statņi dzelzceļa sliedes izmēros, Airbagi visās malās. Visai simpātisks dizains, kas gan ir gaumes jautājums. Izskatās analoģiski http://www. autoreview. ru/new_site/year2000/n15/news/Volvo-2. Patēriņš 8/12 arī ir visai apmierinošs. Patīkami sīkumi papildaprīkojumā - el. pielokāmi spoguļi, el. nolokāmi aizmugurējie galvas balsti, iebūvēts telefons, utt. 0-100 ar manuālo kārbu 6.8, ar automātu 7.2 s. Visai pieklājīgi.
Mīnusi - liels apgrieziena rādiuss, salīdzinot ar līdzīgu izmēru RWD, visai platie pakaļējie statņi manāmi pasliktina redzamību parkojoties. Geartronic ātrumkārba manuālajā režīmā pārslēdzas ar nelielām aizturēm, kickdown toties notrādā momentāli. Aizmugurē maz vietas, ja brauc 4 pieaugušie, priekšā sēdošajiem nav ieteicams aizbraukt līdz galam atpakaļ. Salona skaņas izolācija ir laba, bet ne izcila. Stūre precīza tikai ar stock 225/45 17 riepām, ar ziemas 16" uz asfalta lielos ātrumos mēdz nedaudz "peldēt". Iebūvētai telefons izceļas ar visai stulbu menu, varbūt tādēļ, ka Ericsson, bet visu mūžu lietotas tikai Nokias.
Ekspluatācijas izmaksas. Patēriņu jau minēju, manuprāt 10 l/100 km vidējais pie 250 ZS ir pilnīgi ok. Pie nobraukuma 40-50 000 km gadā jārēķinās ar attiecīgu skaitu eļļas un filtru maiņu, kā arī apkopēm summāri ~100 Ls, kas arī nešķiet pārmērīgi daudz. Tipiskus defektus neesmu novērojis.
Būtisku izmaksu daļu diemžēl sastāda CP protokoli, pārāk jau šis Volvo ir provocējošs un neskatoties spidometrā, ļoti ātri var iebraukt jau kriminālos ātruma pārkāpumos - ātrumu vienkārši nejūt.
Nav pieredzes ar bāzes komplektāciju, vājākajiem dzinējiem un manuālo kārbu, bet šo komplektāciju noteikti varu rekomendēt visiem, kam patīk maksimāls komforts. Un iespēja "izģērbt" faktiski jebkuru BMW ar automašīnu, kurai vēl nesen bija izteikts pensionāru vāģa imidžs.
Tehniskie dati šeit - http://www. autoreview. ru/new_site/year2000/n20/volvo/volvo2. htm.
if
@ 8.oktobris 2006 0:00
Volvo v70Tdi
1997
Novērtējums: 8
Turpinājums rakstam. no 25.04.2006. Pagājis gandrīz pus gads kopš iepriekšējā raksta, un nobraukti 12000 km. pa mūsu brīnišķīgajiem ceļiem un ielām. Ar autiņu esmu apmierināts. Nekādi īpaši defekti nav parādījušies. Pēc nobrauktiem 7000 km. nomainīju eļļu motorā, un atjaunoju kārbā. Neticami, eļļas zudums 0 gr. Sākoties vasarai un putekļainajam laikam motors brīvgaitā pasāka peldēt un pēc brīža noslāpst. iedarbināt var bez problēmām. Uzreiz nevarēju konstatēt, kas par vainu. Visi iespējamie filtri tika nesen mainīti. Domāju ka aizsērējies filtriņš degvielas sūknī, bet viss izrādījās stipri vienkāršāk. Braucot garāžā sanāca tā straujāk uzgāzēt, uzsita riktīgi kvēpā. Padomāju, nu draudziņ pagaidi. Izņēmu gaisa filtru un padarbināju bez tā, uz vietas protams. Motors strādā normāli nekāda peldēšana, vai domas par slāpšanu. Secinājums viens manai mašīnai patīk tikai tīrs gaiss.
Pēc kādiem 3000 km. braukšanas konstatēju ka griežot pa kreisi parādās īpatnējs metālisks troksnis domāju ka dēlī iet priekšējais riteņa gultnis, bet nē. Savu nokalpojis bij labais apakšējais motora balsts, nomainīju arīaugšējo(apaļo) Kā izrādās šada vajadzība esot nepieciešama aptuveni reizi četros gados(to raksta za ruļom) abi apakšējie(apaļie) problēmas neradot un tātas arī ir. Pēc 8000km. nomainīju labās puses stūres stieņa galu unatbalstšarnīru ar visu plauktu un abām gumijas buksēm. (atsevišķi vairs nekas nemainās. varot kautko kombinēt, bet tas nav to vērts) Detaļas visas orģinālās. Citas vienkāršī nav. Izgatavošanas kvalitāte perfekta. Cena kā to ņem. Zviedrijā cenas nedaudz augstākas kā Latvijā.
Motora bukse augšējā- Ls 9
Apakšējā labā- Ls 73
Plaukts ar šrnīru unabām gumijas buksēm Ls75
Stūres uzgalis Ls 15
Dzinējs un kārba super. Bremzes, elektro sistēma, gaismas, mūzika un citas sistēmas pretenziju nav. Sanāca pa vasaru nobraukt 3256Km pa Eiropu, Polija, Slovākija, Aaustrija, čehija. Nobraucu 220l dīzeļdegvielu Patēriņš6,75l uz 100km. Noslogojums 3 pieaugušie un bērns+ personīgās lietas. Manuprāt super.
Eļļu leju kvalitatīvu pussintētiku un mainu pie kādiem 8000Km. Baigi viņam patīk. Čau uz redzi
uldis
@ 31.jūlijs 2006 0:00
Volvo 240
1988
Novērtējums: 8
Labdien!
Nobraukti jau 3 mēneši jeb 4 tūkstoši kilometru, tāpēc varu pastāstīt par savu medījumu. :)Bija uznākusi mānija, ka man vajag VOLVO. Vēlams divsimtās sērijas. Sedanu. Meklēju 2 gadus!. Visi kas tika apskatīti, bija vai nu sapuvuši, vai nojāti līdz kliņķim. Tad , kad cerības šķita zudušas, viens it kā parādījās. Spidometrā 400 000, lai gan ir aizdomas, ka spidometrs jau Vācijā ir nomainīts. Pēc CSDD izziņām 10 gadu laikā pa Latviju noripojis 60 000 km. Viens saimnieks. Nobraukums varētu būt mazāks par tiem 400 000. Iepriekšējais onkulis rūpīgi veicis pierakstus, kad un kas mainīts pēc spidometra. Tas liels bonuss. Var redzēt, ka regulāri maināms labais priekšējais sailentbloks (reizi 2 gados) Kreisais nav mainīts. Acīmredzot gadās bortiņus paņemt ar labo pusi: )Tagad grāmatvedība tiek turpināta.
Dotais eksponāts- volvo 240 sedans. Razots Gēteborgā(tas esot retums).2,3litru 8 vārstu dzinējs. B230K. Divkameru solex karburators.4 ātrumu manuālā kārba. (neoriģinālā. Sākumā esot bijusi 5 ātrumi, bet tad iepriekšējais saimnieks savas muļķības pēc nomainījis vēl tajā laikā, kad volvo daļas bija baigi dārgas. )Gāzes iekārta. Uzlikta ne- Latvijā, bet jau Tur. Iespējams, ka oriģinālā. Rūsa ir, bet tā kā virsbūve cinkota, caurumu nav.
Pilsētas režīmā ēd 12 litri gāzes. Liels- no bampera līdz bamperim gabarīti tādi kā Kraislerim Grand Voyager. 'Bet krietni manevrētspējīgāks. Pagrieziena rādiuss ka golfam.9 metri ar kapeikām. Dinamika ar gāzi diezgan nekāda, taču braukšanai pietiek. Ja pārslēdzas uz benzīnu, tad gan turies. :DElektronikas nav, taču nenožēloju. Gaita līgana, klusa, kā amerikāņiem. Viegli gāzelējas, manuprāt tur amortiņi vainīgi. Beigti nav, bet pamīksti gan. Automašīna neprovocē pārkāpt CSN, drīzāk gribas izturēties zolīdāk, nekā citi pelnījuši. :DUz ielas jūtams zināms respekts pret sito dzelzs kluci, lai gan tik smags nemaz nav. Pašmasa 1270 kg. Man patīk, un po, ka citi uzskata, ka ir citas, labākas mašīnas. Kad bus cita, tad arī skatīsimies. Bet liekas, ka ar volvo var inficēties tāpat kā ar SAAB. :D. Neskatoties uz klucīgo izskatu, un ķieģeļa aerodinamiku, 140 izspiedu pie vienas apdzīšanas, iespējams, ka turot ilgāk, kādi 160 vajadzētu iet.
Šaizes-
Pie pirkšanas izbeidzās benzīnsūkņa membrāna. (Vajadzēja tak pārbaudīt, kā ar benzīnu iet: D). Benzīna sūknis jauns - 16 lati.
Pārtrūka sajūga trose-10 ls.
Izbeidzās izpūtēja bikses. Jaunas- arī kaut kur ap 20 ls Samainīju visas sveces, svecvadus, sadalītāja vāciņu, eļļas utt. Tek stūres pastiprinātājs. Tur cipars būs ap 70 ls. Taču uzlēju citu eļļu, un it kā vairs netek?Hmmm?
Rudenī gaidāma cīņa par labāku izskatu.
Plusi-
Klasiska forma un dizains. Maz viņu Latvijā palicis.
Kluss, mīksts, ērts.
VOLVO drošība- bamperis iztur 30 km/h pret sienu bez deformācijas.
No grilla līdz dzinējam- centimetri 30 tuksas telpas.
Samērā ekonomisks bet ar norunu, ka viss kārtībā ar barošanu un elektrību.
Vienkāršāka uzbūve laikam ir tikai moskvičam. Var remontēt pļavas vidū, praktiski bez grūtībām augstā klīrensa dēļ var palīst apakšā. :D
Mīnusi-
Atkarīgā pakaļējā piekare. Līkumos riepas kauc: DKā amerikāņu bojevikos.
Aerodinamiskais troksnis salonā virs 90 km/h.
Pakaļējie lukturi neizjaucami, un maksā naudu: D
Varētu uzskatīt par mīnusu diezgan kūtro dabu, bet varbūt tā ir pat labāk. Nav kur jāskrien!
Tas pats par elektroniku- it kā gribas logus, spoguljus, kondicionieri utt, bet tik vecām mašīnām labi ka viņu nav: D
Gadi, gadi!Lai gan klīst baumas, ka volvo rūpnīcā varot vēl pasūtīt sev jaunu 240. volvo. Cik tas maksā- nav ne jausmas: D
Rezumē- ar ko saslimi, ar to jāārstējas. Izdevās īstenot to, ko gribēju, un vīlies neesmu. Interesants ir fakts, ka volvim kā vecam ōpim katru dienu kaut kas kaut kur pačīkst, bet kopā vēl turas: D: D: D. Pie tā tad arī paliksim: D
Bildes iauto galerijā.
Ozz
@ 17.jūlijs 2006 0:00
Volvo 855
1994
Novērtējums: 7
Un taa 850 ar 2.5 140 hp motoru, automaatu, kruiizi un seedeklju apsildi, mazgaajamiem lukturiem un to augstuma korektoru. vagons. noskreejiens 300 tkm, izskataas reaals.
patlaban mans noskreejiens ar to sastaada 2 tkm - itkaa nav daudz, bet nu tomeer. taa kaa ieprieksh paarvietojos ar granadu un eskortu rst, saliidzinaashana buus paarsvaraa ar tiem...
sliktumi: orig detalju nenormāla dārdzība:
prieksh. bremzu diski ieksh MM ar atlaidi bija 104 ls par abiem. zimmerman man izmaksaaja kautkaadus 48 ls, liekas...
diezgan zemi griesti bagaazas nodaliijumaa ( jebshu augsta griida) - suns normaali seedeet nevar, galvu jaanoliec ;)
pats pa sevi autoo zems - nostaajoties tuvu bordjuuram nopleesu plastmasas fignju kas no apakshas piesedz motortelpu, kopaa ar dalju prieksheejaa spoilera. eskorts gan apmeeram tikpat augsts bija, bet tam nekaa nopleeshama apakshaa nebij ;) granada stipri augstaaka.
ceeliens saliidzinot ar granadu, diezgan pavaajsh ( masas apm liidziigas, granadas motors par 10 hp un 20 Nm stipraaks), bet nu tas vareet buut automaata nopelns...
labumi: motors ljoti aatri uzsilst, un noslaapeets leeni dziest. salons ar saliidzinaajumaa ar gra / eskortu labi nopakots - siltums diezgan labi saglabaajas.
stabils uz slidena celja - bet tas imho vairaak no auto masas atkariigs. granada ar bija gana stabila...
kruiizkontrole gana eerta garaakos gabalos.
automaats reaali eerta manta, izraadaas. jauniibaa biju liels manuaalo kaarbu piekriteejs, bet nu... ;)
nez pat ko veel pierakstiit... auto gana eerts, kaut gan nevareetu teikt ka eertaaks par granadu...
interesants aizmuguree seedosho izvietojums - vinju benkji atrodas augstaak, aiz kam ir paarredzams celsh un situaacija uz taa...
kad gjimenes pieauguma deelj saaku mekleet naakamo auto, vispirms skatiiju skorpi un mondeo, jo par saviem fordiem neko sliktu teikt nevaru.
bet pa cik skorpji liidz 94 bij necinkoti, un no 95 vinjiem dizains drausmiigs, saaku skatiit mondeo. tiem atkal cena un uztureeshana neleeta. beig beigaas panjeemu volvo - necik daargaak par mondeo nesanaak, bet taki lielaaks, un kas nav mazsvariigi muusu laikos - droshiiba.
degv pateerinju pagaidaam iisti sameeriijis neesmu, bet pilseeta izskataas peec 12 - 13 l / 100 km, trase ( 85-100 kmh) -8.5 - 9 litri. kaa jau shaadas massas auto pieklaajas. saliidzinaajumam granada man rija 13 / 8 pilseeta / trase...
veel interesanta lieta prieksh manis izraadiijaas airmix - iespeeja pa diviem centraalajiem deflektoriem mikseet salonaa padodamo gaisu ar aara gaisu, vai pat pilniigi veikt aara gaisa padevi. teiksim, pa salonu puush siltu gaisu, a sejaa - veesu.
taapat ir sadaliita gaisa temp reguleeshana shofera un blakusseedeetaaja puseem, kaa arii gaisa padeve zem prieksheejiem benkjiem prieksh aizmuguree seedoshajiem. benkji gana eerti, apm kaa granadaa. standartaa paliktniitis beerniem no 3 gaduu vecuma - iebuuveets aizmugures benkja elkonju balstaa.
draco
@ 25.maijs 2006 0:00
Volvo v70Tdi
1997
Novērtējums: 8
Automašīna iegādāta šā gada februārī. Spidometra rādījums 122000km, noteikti reālais noskrējiens ir cits. Mašīna ievesta no Itālijas, ražota Beļģijas tirgum. Patreiz nobraukti 5000 km. Ipriekš ar VOLVO automašīnām saskāries nebiju. Pirmais iespaids visnotaļ pozitīvs. Ērta, Teicami aprīkota, nekas negrab, izieta TA (ar piebildi par stabilizātora stieņa atsaites bojājumu), automātiskā kārba strādā teicami Tdi motors apmierina. Lasītā informācija par VOLVO dārdzību, gan rezerves daļu, gan servisa, lika aizdomāties, bet kā izrādās problēmu nav. Ir tikai viena piebilde ir jābūt tehniskām iemaņām un rokām jāaug no īstās vietas. Pēc pirmās patstāvīgās mašīnas apskates nonācu pie secinājuma, ka Ialijas īpašnieks pirms pārdošanas par tehniskajām apkopēm vispār ir aizmirsis, vainav zinājis. Nomainīju visas siksnas, filtrus. Nestrādāja neviena kvēlsvece, Itālijā gan ir silts. Dīzeli bez kvēlsvecēm iedarbināju normāli, -7 . Nomainīju arī stbilizātora atsaiti, veikalā orģinālās uz vietas nebija, uzliku no Chrusler Ls 7. Kā Jus saprotiet remonti, aļļas maiņas un citi sīkumi netika veikti autorizētajos servisos. Dzinējs strādā teicami., degvielas patēriņš super. Pēc teh. par dotos 8l jauktajā ciklā nav izdevies dabūt. vidēji 6,8-7,6. Braucot pa šoseju ar Latvijā atļautajiem 90-100 patēriņšno 4,8-5,6, ieslēgta kruīzkontrole. Motoram jaudas pietiek, max.200 paceļ viegli. Piekare pacieta, bet netraucē. Par dzinēju nekā īpaša piemīnēšanas vērta nav. Jā nevajag īpaši uztrauktiespar mazliet nosulojušu motora apakšu mēdzot tecēt kloķvārpstas blīvslēgs, VOLVO slimība, kura izslimota no1998. gada. kārba strādā teicami. Vajagot uzmanīties no sitieniem pa radiātora apakšu. Jo dzinēja dzesēšanas sistēmā ir ievietots kārbas dzesēšanas radiātors. Pēc tādiem nejaušiem sitieniem var sabojāt šo radiātoru un transmisijas eļļa sajaukties ar ūdeni tad ir s- i. Kārbā eļļu nomainīt vienkārši, cik par apakšējo izliešanas caurumu izlej, tik pa mertausta caurumu ielej. Filtrs nemainās, atrodas dziļi kārbā iekšā. Proces saucas eļļas atjaunošana. Automašīna un Zviedru tehnoloģijas apmierina pilnībā, 8p tāpēc ka ir tikai 1997 gada. Pabrauksim paskatīsimies. Lai veicas!!!
uldis
@ 25.aprīlis 2006 0:00
Volvo S80 Bi Fuel
2001
Novērtējums: 5
Nu tā, nedēļa nobraukāta ar jauno auto.
Pirmā vilšanās, ritošās daļas remonts - nācās diezgan daudz ko pamainīt – sveces, priekšējo plauktu bukses, stabilizatora stieņi, stūres stieņi grabēja, balsta šarnīrs utt. Plānotā motora siksna ar spriegotājiem, priekšējie kluči (V4 Motors rullē!!). Kopējā tāme (darbs+materiāli) 427 Ls un paši izlaida skati.
Sava cemme uz Provento ir, akli uzticējos, taču pats vainīgs – vajazdēja pirms pirkšanas aidzīt uz stendu.
Vēl jānomaina thermostats – atteicās strādāt un nu salonā tā pavēsi ir.
Auto auksts negrib lekt vaļa – jāveic diagnostika, lai saprastu kas par vainu.
Katrā ziņā pērkot vajag visu sīki izložņāt – man salonā arī ir šādi tādi defekti – vadītāja puses saulessargs krīt vaļā, bardačoks turas ciet tikai aizlsēgtā stāvoklī un zem pasažiera beņķa nezin kādu motīvu pēc ir uzplēsts grīdas apšuvums.
Par gāzīti runājot, ir jau patīkami vienā uzpildes reizē maksāt 6,11 – 6, 70 Ls (100 kubikmetri maksā 29,11 Ls, vienā uzpildē ielien 0,18 – 0,24 kubiņi), taču solītos 300 km gan nobraukt nevar, man sanāk tikai 210 – 240 km. Viens civlis skaidroja, ka problēma esot uzpildes stacijā, ja spiediens zemāks vai bāka tukša, tad mazāk iedabūjot iekšā un rzultāts – mazāk kilometrus var nobraukt.
Gāzes baloni atrodas – viens zapaskas vietā, divi zem aizmugurējā beņķa. Tā kā zapaskas viņam nav, ja nu vienīgi bagažniekā erzacnieku vadā līdziJ)
Benzīnna bāka ir 30 litru liela, pēc ražotāja vārdiem ar pilnu uzpildi var nobraukt savus 630 km – kas man gan nesanāk.
Dinamika braucot ar gāzi vai benzīnu nemainās. Uzrāviens ir normāls, tikai pie automāta jāpierod, tas tomēr kādu laiku padomā pirms dara. Automāts vispār mani dara bažīgu, jo pārslēdzoties ir diezgan labi rāvieni.
Tā jau auto ļoti stabils, iet līgani, arī borta telefons ir ērta lieta, tikai jāpērk otra karte jo katru reizi raut ārā no savējā SIM karti un spraust auto telefonā nav interesanti.
Raksts varbūt emocionālāks sanāca, bez tehnikas, taču varbūt kādam noder.
Citur S80- Bi Fuel tirgotājus Latvijā neesmu atradis.
Alternatīvas ir:
Opel Zafira (Labāk braukt pašam pakaļ uz Franciju, taču Latvijā jau Adamā vajadzētu būt ienākušām jaunām Zafirām arī)
Fiat Multipla (strādā tikai uz ģazes, varot nobraukt līdz pat 1400 km)
Honda civic (?) – esot gan tāda nenopietna gāzes iekārta.
Caupo
@ 24.marts 2006 0:00
Volvo S80 Bi-Fuel
2001
Novērtējums: 8
Un tā, S80 Bi- Fuel 2,4i, 2001. gads, šādas tādas ekstras.
Auto ripo ar dabas gāzi un ar benzīnu. Kopumā var nobraukt kādus 640 km, tajā skaitā ar gāzi 300 km.
Gāzes uzpildīšana apmēram 6,00 - 6,70 Ls.
Tika iegādāts Provento marta sākumā.
Pirmās sajūtas nebija viennozīmīgas, pēc Sebringa Coupe, šis likās kā tāds liels lamzaks, atču ilgāk pabraucot iepatikās komforts un lēzenā gaita.
Katrā ziņā šito briesmoni uz šosejas var apgriezt ātrāk nekā Sebringu.
Pirmā vilšanās gan bija ejot skati - jāmaina divas plaukta bukses un šarnīrs.
Aptaujājot potenciālos daļu tirgotājus bija skaidrs, ka Mūsa cenas nav man pieņemamas, Ape Motors rullē!
Laba ekstra - telefons on_board, jau ievēr`tets un atzīts par labu esam.
Salonā `daži sīki defekti, pat nesaprotami, kā tādus iepriekšējais dabujis gatavus, bet tas nu tā.
Patīk uguņi, gan tuvie gan tālie nu ļooooti labi.
Lai gan viena pakalējā riepa bija iesmērēta vasarene, taču uz ceļa turas labi, STC gan strādā katrā līkumā.
Neesmu paspējis notestēt reālo patēriņu. bet tas nākamreiz tiks prezentēts.
Caupo
@ 13.marts 2006 0:00
Volvo 960i
1992
Novērtējums: 9
kad sasitu savu veco 740 sapratu ka mana nakošā mašīna būs volvo. ar opeli es nebutu ticis sveika cauri. varu tikai pateikties šai mašīnai. nakošo volvo es nopirku 960i diezgan pavecu bet ļoti labā stāvoklī. bija liela atšķiriba no dīzeļa iesēsties 3 litrīgā benzīniekā. protams ka šim ministru vāģim bija visas ekstras: aps. sēd., ādas sal., kondic. laikam šie modeļi ar 3 l. dzinēju nenāk bez automāta. varu tikai teikt ka šajās mašīnās ir ērta un droš braukšana.
airbruscher
@ 2.septembris 2005 0:00
Volvo 460 GL
1992
Novērtējums: 5
Sis stasts sakas kad aizbraucu pirms apmeram 6 gadiem uz rumbulu jaunu autinu lukoties un atradu ari placi staveja tads tumsi zals volvikis ar 1.8 motorinu. Pirmais vizualais iespaids bija labs un tiem laikiem laba komplektacija pusadas salons, stures pastiprinatajs, elektriska luka, izbraucu test draivu un nolemu iegadaties so aparatu cena bija 1400 Eur. Tad kad nopirku likas ka esmu izdarijis veiksmigu pirkumu, bet smagi kludijos. Jo tadus moku pilnus gadus, ko sagadaja sis auto nekad neizmirsisu. Pirmo gadu nobraucu gandriz bez jebkadam problemam. Pec tam sakas no sakuma radjators caurs, tad atklaju ka izputejs jau ir ta izpuvis ka apskati ar tadu neiziet, ari korozija darija savu. Apskates iziesana prasija krietnu naudas summu 90 par izputeju(tas bija sarusejis tik daudzas vietas ka bija viss jamaina, radiatoru ari nacas mainit jo tiko it ka ir sataisits atklajas kada jauna suce tas maksaja 70 Ls nu vel protams bija jamaina kalotkas, ela pec tadiem remontdarbiem apskati kaut ka izgaju. To gadu nobraucu bez lieliem remontiem un tad tikai sakas lai izietu apskati vajadzeja nomainit bremzu caurulites, kreiso sarmiju. Ta jau nekas traks bet ar to es nonemos krietni ilgaku laiku neka biju planojis jo viss buja tik kapitali izrusejis ka neko nevar atskruvet gandriz visas skruves vajadzeja ar fleksi griezt nost trubinu maina sagadaja lielas problemas bet galu gala izdevas apskati izgaju bet ta bija ari pedeja apskate sim autinam. Pedejais gads ko nobraucu bija viss sliktakais. No sakuma priekseja atspera saplisa kada veida nezinu bet tikai vienu dienu pamaniju ka no prieksejas atsperes ir noluzusi viena detala, atsperi nemainiju jo nebija verts vairs investet saja grabaza jo autins bija tik stipri izrusejis ka bagazniekam noplisa nost apaksa vel kapitali bija izrusejusi apaksa un grida saka veidoties caurumi. Un ta nobraucu ar autinu lidz apskates beigam un tad pardevu pa 350 Ls Vispar sajos gados ko nobraucu ar so autinu biju apmierinats, bet domaju so marku vairs nepirkt, jo detalas ir loti loti dargas un eksplotacija ir loti neizdeviga.
Andris
@ 28.jūnijs 2005 0:00