Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo C70 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Tātad, 2007. gada decembrī tika iegādāts no "Auto Jums" Tukumā. Kā noskaidroju, tad mašīna nākusi no Francijas un tur viņi ir skopi ar info, jo apkopes nav veiktas pie dīlera. Tas nu tā. Kad nopirku bija 188000 km nobraukums. Esmu kādus 5000 jau nobraucis un nekas briesmīgs nav noticis. Ir nomainīts termostats un Priekšējais labais ABS devējs. Motors ir tīrs, nav nekādu eļļainu smērējumu vai kaut kur eļļa spiesta garām un motors arī nav mazgāts. Uz motora bija eļļas maiņas uzlīmes nesaprotamā valodā ... Mašīnai ir 2.4 turbo motors un 193 zirdziņi. Pa Jelgavu dzīvojot mašīna panelī rāda, ka vidējais patēriņš ir 11,5 litri, bet reāli ir kādi ~13, jo bākā var ietilpināt 70 litrus benzīnu un var nobraukt 500 kilometrus jauktajā režīmā. Pa šoseju braucot kruīzā uz 100KM/h mašīna patērē ~ 7-8 litrus.
Tā kā esmu Jelgavā, tad korķos nav jāsēž un baigi arī netrakoju - braukāju mierīgi. Ja nu reizēm pie luksofora iespiežu jo nākas mainīt braukšanas joslu ... Mašīnai ir automāts un ir diezgan dinamiska - vispār jau viss atkarīgs kā brauc. Vēl ir STC un tad, kad bija sniegs, tad tā fīča ļoti labi noderēja. Mašīna principā nebuksē un arī slidinoties pa stajanku mašīna turējās labi. Salonā ir smilšu krāsas ādas salons, klimats, elektriski bīdāmi sildāmi krēsli, rūpnīcas maģītis kas skan tā neko, kruts jau nav bet kaut ko saklausīt jau var : ) vispār salonā par komfortu nevarētu sūdzēties. Pie 0 grādu temperatūras pēc celsija no rīta temperatūra sāk kāpt pēc ~7-8 minūtēm. nezinu vai tas daudz vai maz ...
Mašīna kā kupeja ir OK. bagāžniekā daudz vietas, aizmugurē arī daudz vietas, vienīgi tas, ka aizmugurē oficiāli ir 2 sēdvietas. Ja vien autiņam būtu D5 dīzelis būtu laimīgs un negribētu viņu pārdot : ) ... mēnesī sanāk nobraukt ~1000 KM tas ir 2 bākas (~90 LS)
Maziņš mīnusiņš varētu būt tas, ka elektriskie krēsli lēni kustas, lai kāds no aizmugures izkāptu/iekāptu. Tā kā pārsvarā braukājam divi, tad tas lielas problēmas nesagādā. Ja vēk ko vēlaties zināt, tad komentāros.
 
imo @ 25.februāris 2008 0:00
Volvo V70 D5 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Turpinājums rakstiem no Mb 190E un Volvo S70 2.0
Pagāgājušajā gada vairāk tā kā nogalē tika iepirkts otrs auto, kurš vairāk paredzēts ģimenes izbraucieniem, lai gan tāpat tiek katru dienu izmantots.
Pirms šī auto tika arī iztestēti A4 Avants ar 1.9tdi un Volvo V50, bet tiem kkas tomēr nebija.
Auto no Beļgijas, kā par brīnumu ar visām servisa grāmatām un orģ. nobraukumu, un pilnīgi visām exstrām, kas var būt.

Par pozitīvo:

Liels, komfortabls, drošs, ērts tālos braucienos, pat es ar savu augumu 1.90m varu aizmugurē itin ērti sēdēt, mazs degvielas patēriņš, pa šoseju uz 95km/h tikai 4-5l, pilsētā vidējais vairāk par 7.5 nav bijis, auto iet līgani, klusi, eleganti, auto pietiekami sprigans.
Patīk arī tas, ka autiņam ir liels bagāžnieks, automātiskā kārba ar manuālo režīmu, kurš ir tāds nekāds, pašaptumšojošais spogulis naktī ir ideāls, aizmugurējās mašīnas lampas acīs nespīd.
Ksenona lampas, bez komentāriem - ideālas, bet... (skatīt negatīvo)

Par negatīvo:

Ksenona lampas ziemā nesilda lampas stiklu, tādēļ tās apledo, kas man nozīmēja to, ka man lampu tīrāmās slotiņas uz ziemu ir jānoņem, jo tās piesalst.
Auto ir liels apgriešanās rādiuss, pilsētā parkoties ir kā ir.
Ir liela aklā zona (salīdzinoši), piekare, ka man teica, esot krietni neizturīgāka, lai gan ar iepriekšējo S70 nobraucu 42t. km. un ar piekari nekas nenotika.
Vasara riepas- R-17, izskatās forši, bet viņas ir plānas un pa risēm auto tākā peld, ziemenes ir uz 16, krietni labāk, pietam, līdzarto auto cietāks, un bojā piekari.
Pagaidām nekas vēl nav noticis, redzēs kā būs.

Skaitļi:

2.4 dīzelis
5 cilindri
163 z/s
0-100km/h - 9.5s.
vidējais patēriņš - 6.5l
nobraukums 148. t. km. (servisa grāmata ir, bet neticu, jo tik maz neviens ar dīzeļiem nebrauc)

apraksts nesakārtots (piedodiet), turpinājums būs.

Paldies!



 
Guntis @ 16.janvāris 2008 0:00
Volvo V70 T5 1997 Novērtējums: 6 Komentēt
sveiki! Mans volvo stāsts ir tāds, ka pēc ilgu gadu braukāšanas ar vācu un japāņu 90to gadu kupejveida mašīnām nissan 100nx, Calibra, Mazda 626 coupe, Celica, golf3 gti , ģimenes pieauguma dēļ esmu pārsēdies Volvo, V70 T5 2.0 Turbo 20 Vārstu motors. (226zs) 97. gads, Uzsveru- mans konkrētais modelis ir Krietni Pabraukts un iespējams ne T5 versiju V70 nopirkt daudz sakarīgākā stāvoklī!!! Nu jau gads būs riņķī-
Mīnusi- braucot pa bruģi čīkst salona tapsējums kautkur aizmugurē. Ir pārtapsēts nejēgā, bet tāpat čīkst!
Izteikti jūtama turbobedre, līdz 3500rpm gurdens, pēc tam paliek zvērīgs.
priekšpiedziņa, jo ar smagu kāju vai mitrā laikā ļoti izbuksē (nav traction control)
ļoti vārīga elektronika, pazūd bākas vāciņa attaisāmai pogai elektrība, tad logu pacēlāja poga vadītāja durvī, tad vienkārši zem paneļa dūmi izsit...
Tosolu, eļļu noplūdes ir ikdiena.
Plusi- Liels bagāžnieks, kur nolaižot beņķus iegūstam gludu grīdu.
Kas ir izbraucis, sapratīs- Jauda, ko var sajust iespiežot pedāli...
Nerūsē Vispār!
Kamēr viss darbojas- Dalītā klimatkontrole un elektroekstras praktiski visas, kas tādam modelim iespējamas.
Ja pats ko skrūvē, diezgan vienkārša un pārdomāta konstrukcija, kur nav daudz mātes vārdu jāpielieto skrūvējot(daudzkur var viegli tikt klāt, kas nu jau paliek retums)

Degvielas patēriņš ārpus pilsētas 7-8l/100km, pilsētā, kā brauc... var 12, var 30... grūti vienīgi iekļauties pilsētas ātrumos... detaļas ja zin kur pirkt maksā vidēji tikpat cik daudzu slavētajam Audi C4, šis tas pat lētāk, ritošā daļa elementāra, apm. tikpat vienkārša kā golf2/3. Ja patīk daudzus pārsteigt ar ''Vilku aitas ādā'' un pakaitināt jauniešus ar ''caurajiem izpūtējiem'' tad šis ir tiešām apsvēršanas vērts auto. Es gan izvēlētos nākamo T5R versiju ar pilnpiedziņu un 250zs. Obligāti tikai pirms tam nepažēlojiet naudu diagnostikai,
 
andz @ 26.oktobris 2007 0:00
Volvo 940 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Nu jau mans otrais volvo pēc kārtas. 940. sērijas volvo, arī balts, arī sedans. Turbodīzelis ar interkūleri. Neesmu dīzeļu fans nu nemaz, bet mani uzpirka ar to, ka sūknis un turbīna ruupnieciski atjaunotie, tika uzlikti pagājušogad, siksnas un ūdenssūkni nomainīja "manā acu priekšā". Cena ja kādu interesē-1000 ls. Dzinējs vecais vw LT busa 6cilindrinieks, ar nelielām izmaiņām. Sūknis un sprauslas pilnībā mehāniskās un bez jebkādas elektronikas. Bloks tas pats, kartera vāks cits, un galva arī nedaudz savādāka. Sūknis pavisam cits, no LT busa neuzliksi, vismaz TDIC versijai ne. Grāmatā rakstīts, ka jābūt 124 zs jaunam. Cik ir tagad- nezinu. Uzrāviens no zemiem apgriezieniem atkrīt kā tāds, turbīnu sāk just ap 2500 rpm. Principā varētu teikt, ka uz šosejas apdzīt nav problēmu, bet braucot nelielā ātrumā ir jāpiešaujas. Un nav jau arī nekāda raķete, bet komfortabls pakaļas pārvietotājs. Komfortabls arī tiem, kas sēž aizmugurē. Patēriņš mīcoties pa pilsētu un ap to- vasarā 8 , saakoties vēsakam laikam un sildīšanām būs visi 9 litri.
Ātrumkārba- mehāniskā 4 robu M46 ar piekto ātrumu jeb overdrive, kas ir hidropievads. Laikam tāpēc, lai klusāks.
Virsbūve cinkota, izgatavots Gēteborgā, nevis DAF rūpnīcā Holandē. Gēteborgas izstrādājumi esot kvalitatīvāki. No ekstrām- el. antena, el logi un spoguļi, kuri ir arī apsildāmi. Klimata kontrole, divdaļīgā lūka, pakaļstikla apsilde ar iestrāāto sildelementu. Apsildāmie sēdekļi. Nav ne jausmas, kā tas tur ir nokļuvis, bet pakaļtiltam ir pašbloķējošais reduktors. Lukturu slotiņas ar mazgātājiem. ABS
Plusi-
Nav problēmas ar rūsu kaa 200 un 700 modeļiem līdz 88. gadam.
900 volvo būtībā ir feisliftēts 700, tā ka ļoti daudz kas ir atrodams šrotos, ja vajag, bet dārgās lietas (optika, virsbūves detaļas) tomēr ir savādākas.
Respekts no apkārtējiem uz ceļa, vismaz neviens nav riskējis iespiest apmalē, arī tad, ja pie stūres sēž sieviete: D
Bamperis vēl jo projām tur līdz 30 km/h frontālu triecienu, un pateicoties amortizatoriem nenodod sitienu uz virsbūvi.
Pagrieziena rādiuss kā jau pakaļpiedziņai- apm. 6 metri. Var apgriezties 4 joslās bez mīcīšanās.
komfortabls un kluss.900tajam jau arii vairs netraucē aerodinamiskie trokšņi virs 100 km/h.
Stabils jebkuros ātrumos un uz jebkura seguma.
Detaļu cenas nav dārgas, un to detaļu nav nemaz tik daudz.
Mīnusi-
tas arhaiskais dīzelis : ( skaļš un grabošs, un kā izrādās, grab ne tik daudz pats dzinējs, kā mehāniskās sprauslas, bremžu pastiprinātājs u. c. trokšņi.
Kā jau visiem vecajiem volvo vājais punkts ir stūres pastiprinātājs. Tek, un zobstienis arī varēja būt jaunāks. :D
Vismaz konkrēti manējam mazliet streiko tas bremžu pastiprinātājs. Ja daudz un aktīvi tuksgaitā spaidīsi bremžu pedāli- paliks ciets un bremzes neefektīvas.
Kas izdarīts uz 5000 km
nomainītas vārstu gumijas, pie viena noregulēti vārsti ar šeibēm.
Noregulēts sūknim "aizdedzes moments".
Nomainīta eļļa un filtri. vēl jo projām mēģinu izprast, cik tas dzinējs ēd eļļu. :D: D: D Tāpēc arī tās gumijas mainīju. Un kaut kādi sīkumi. Uz bedres ar lomiku testējot izskatījās, ka piekare ok...
tas pamatā arī viss.
Volvo ir volvo... it kā jau ļoti pacietīga mašīna, bet nevajag to pacietību pārbaudīt un jāt santīmu. Finālā ja bruks, tad viss uzreiz. Tāpēc reizi 2 nedēļās atveram motora pārsegu un paskatāmies kas tur notiek, daram kas darāms , un atkal aiztaisam ciet. Un braucam ar vēju matos un smaidu sejā;)


Ozz @ 15.oktobris 2007 0:00
Volvo S80 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Nu iepirku nesen Volvo S80 2,9i. Tīri labi griežas. Protams dažādi sīkumi jānovērš, salons jāiztīra. Komforts jau ahūns, sildi savu pakaļu ādas beņķos un nestreso, ka kāds lohs aizmugurē braucot domā, ka esi opis, jo prātīgi laid. Vienkārši feini tā kruīzējot rullēt pa rīgu un kad vajag tad iespiest grīdā. Visumā teikšu, ka simpatizē šis autiņš. Jautājums- Braucot ātrāk par 70 un tad bremzējot sajūtama kaut kāda vibrācija, liekas ka saistīts ar pakaļējām bremzēm, jo ja brauc un parauj roķeni, tad arī jūt to vibrāciju. Tikko nokrīt līdz kādi 50km/h tā vibrācijas nav. Ko sakat? Un kur normāli servisi Rīgā volvikam? Un vēl, automātam mainot eļļu kārbā tur ir kāds maināms filtriņš? Un cik var maksāt motora un kārbas eļļu nomainīt.
 
Intars @ 4.oktobris 2007 0:00
Volvo S70 2.0 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Labdien, vēlētos dalīties pieredzē par Volvo S70 2.0 10v.
Konkrētais auto tika iegādāts pirms 2gadiem par 5700Eur, ar 120000km orģ. nobraukumu.
Pozitīvās īpašības ir tās, ka auto ir liels, drošs, komfortabls un arī pietiekami respektabls.
Negatīvais ir tas, ka auto ir diezgan vājš motors, bet tas tika nedaudz labots ar čiptūninga palīdzību. Pa šiem diviem gadiem autiņam ir apmainītas visas siksnas, eļļas (pie pirkšanas) un vēl elektrisko logu bloks šofra durvīs.
Citiem ieteiktu nepirkt Volvo S70 ar 2.0 10v motoru. Atzīme 9, jo neviens auto nav ideāls.
Paldies.
 
Guntis @ 27.augusts 2007 0:00
Volvo 240 1986 Novērtējums: 10 Komentāri [7]
Nekā labāka šai pasaulē nav!
Man ir 240 2,3 Šprice, Automātiskā kārba (3robi), kondicionieris ASV variants.
esmu nobraucis 4 gadus, remonts no skates līdz skatei.

Vienvārd sakot, ja būtu iespējams nopirkt tādu pašu jaunu no salona, bez mīkstināšanās to darīt. Kaut vai viņš maksātu tikpat cik s80.

To arī gribēju pateikt!
Ivars @ 8.augusts 2007 0:00
Volvo S70 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Te būs mazliet retrospektīvu pārdomu.

Manā lietošanā 1998. gadā ražots, ASV tirgum domāts Volvo S70 ar automātu un 2.5 20V motoru sabija divus gadus, un par šiem gadiem varu teikt tikai to labāko - mašīna ne reizi nepievīla, ieguldījumus automašīnas uzturēšanā vērtēju kā ļoti samērīgus, servisu bija jāapmeklē ļoti reti, lai gan arī auto tika lietots praktiski katru dienu.

Piekarē šo lietošanas laikā nomainīta viena stabilizatora atsaite, pakaļējie amortizatori, un ja atmiņa neviļ, tad arī viens lodbalsts un stūres pirksti, kā arī visas bremžu uzlikas, protams, pēc pirkšanas mainīta zobsiksna. No pārējām lietām, neskaitot plānveida eļļas un filtru maiņas - uzstādīts jauns kondicioniera radiators, kā arī vienreiz bija sīks remonts drošības jostas spriegotājmehānismam (neveikli uzsēdos virsū siksnai, un kabelis atvienojās).
Nekad neesmu sasprindzis ar tēriņu uzskaiti, bet kopumā lēšu, ka apkopēs un remontdarbos būs ieguldīti kādi aptuveni 600 Ls.

Vēl laika gaitā uzpeldējuši sekojoši gļuki - ABS/Traction control lampiņa pa laikam iedegas, vaina zināma un viegli, lēti novēršama, tikai jāpārvar slinkums un tas jāizdara : ). Vēl kādas trīs reizes gadījās, ka iedegās "Check Engine" lampiņa - divreiz ziemā mežonīgā augstumā, vienreiz - pēc mazliet šaubīgas degvielas ieliešanas. "Check Engine" lampiņa tika nodzēsta, noņemot akumulatora klemmi uz dažām minūtēm - no tā nosecināts, ka nekas no ierindas nebija izgājis.

S70 braukšanas komforts nav izcils, bet tomēr gana labs - ergonomika, pēc manas gaumes, laba. Automāts pietiekami atsaucīgs un kombinācijā ar motora sniegtajiem 165 zs , lai gan nav nekāda raķete, tomēr nodrošina komfortablu braukšanu, nepieciešamības gadījumā nav jāuztraucas par apdzīšanu un tamlīdzīgām lietām. Piekare - salīdzinot ar tagadējo Volvo S80, uz Latvijas draņķīgajiem ceļiem, šķiet pacieta, bet vienlaikus arī piemērotāka līkumainiem ceļiem vai "sportiskākai braukšanai". Braukšana ziemā - ļoti stabila, prognozējama, tiem, kas mīl baudīt sniegotu ceļu un sānslīdes, nederēs, bet mierīgai braukšanai būs ļoti ok.

Ekstru apjoms - manām vajadzībām bija pietiekošs (pilnais ādas salons, apsildāmi beņķi, klimatkontrole, elektriski vadāma lūka, logi un vadītāja sēdeklis, lukturu apmazgāšana. No ekstrām pietrūka vienīgi borta datora. Audiosistēma - man šķita pietiekami normāla, lai neko ar to nedarītu, neskaitot to, ka oriģinālā "galva" ar kaseti tika nomainīta pret "aftermarket" CD atskaņotāju, un vēlāk - pret MP3 atskaņotāju.

Salona apdares kvalitāti raksturošu kā apmierinošu - nav BMW, Mercedes vai Lexus, bet nu pieņemami. Uz ļoti nelīdzena asfalta vai grants dzirdama dažu paneļu grabēšana, bet ikdienā - normāli. Salona un bagāžnieka ietilpība - manām vajadzībām (3 cilvēku ģimenei) absolūti pietiekama.

Auto, dizains un imidžs, protams, ir konservatīvs un mietpilsonisks, bet tas ir gaumes jautājums - ja nav vēlme pēc liekas uzmanības, tad S70 ir pašā laikā.

Secinājumi pēc divu gadu lietošanas: Starp šāda vecuma un klases automašīnām S70, balstoties uz cenas un kvalitātes attiecību, ir nopietni apsverama izvēle kā alternatīva, piemēram, MB E- klasei, BMW E39 vai Audi A6.

Protams, E39 un E- klase "kotēsies" augstāk un arī sniegs lielāku komfortu, tomēr Volvo tam var likt pretī zemāku cenu, ļoti zemas apdrošināšanas izmaksas, mazu apdraudējumu no zagļiem, kā arī mazāk kreņķu par remontiem.

Vecais Audi A6, jau ir par novecojušu, lai konkurētu ar S70, savukārt jaunais A6 atkal ir par jaunu un par mazliet par dārgu, lai būtu konkurents S70.
Black @ 30.jūlijs 2007 0:00
Volvo 245 D 1986 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Pirms dažiem gadiem, radās nepieciešamība pēc lēta ikdienas transportlīdzekļa.
Starp nedaudzajiem kandidātiem, apstājos uz VOLVO 240 D. Izvēle netika bāzēta uz racionāliem pamatiem, drīzāk uz simpātijām.
Iepatikās pirmais, kuru apskatīju. Servisa mehāniķis, ja neskaita dažus sīkumus, neatrada, kur piekasīties. Acīmredzami, iepriekšējais saimnieks nebija knauzeris un mašīna bij kopta.
Jau esot kā īpašniekam, pirmās sajūtas iesēžoties iekšā – auto, kas nomierina. Stabili krēsli, pamatīgas durvis, iespaidīgs motora pārsegs, utilitārs panelis, slēdži un pogas. Sēdpozīcija augsta, atgādina sēdēšanu klasiskajos apvidniekos. Universālim – milzīgs bagāžas nodalījums. Dzinējs 6 cilindru, 2,4 dīzelis no VW ( pēc leģendas, dzinējam uz pirkšanas brīdi ~ 40 000 km pēc kapitālā remonta).
Uzsākot braukšanu tīri subjektīvi liekas, ka 1ais pārnesums ir no pazemināto sērijas, līdzīgi arī ir, kā vēlāk pārliecinājos, tad uzbraukšanai noslidinātos pakalniņos neveicot ieskrējienu, pietiek tukšgaitā, pirmajā pārnesumā atlaist sajūgu, auto bez noslāpšanas pazīmēm, neizprovocējot ratu izbuksēšanu, pārliecinoši rāpjas augšā.
Auto nav pretenciozs, tāpēc vadīšanu var uzskatīt par ērtu
Braucot ātrāk - pēc 95 km/h, vairāk nevajag. Arī neprasās. Auto ir šaurs un augsts, pie straujākiem manevriem virsbūve jūtami sverās uz sāniem. Ceļa nelīdzenumos, grantsceļos 240tais cieš no garensvārstībām, saistīts tas ir ar salīdzinoši nelielo attālumu starp asīm, taču asās bedres tiek pārvarētas mīksti.
Neiedziļinoties niansēs. Nobraucis esmu ap 2 gadi, auto nokalpoja godam. Neiztika bez neveiksmēm, taču nekas hronisks. Detaļas pieejamas un nav dārgas.
Kas nogalina VOLVO 240? RŪSA. Kad nespēju fokusēt uzmanību uz visu ģimenes auto uzturēšanu un papildus cīņu ar VOLVO koroziju, noliku to pie sētas. Priekš manis, nebūtu īsti korekti braukt ar šāda segmenta auto, ja tas nav labā vizuālā un tehniskā kārtībā.
Pašlaik ar manu volvo brauc mans kolēģis. Naudu par auto es no viņa neņemu, vienīgā prasība – auto dzīvības funkciju uzturēšana un regulāras apkopes. Tas tiek ievērots.
Rezumējot, trīs labas un trīs ne tik labas VOLVO 240 īpašības:
(+) īpašā sajūta
(+) drošība
(+) klasiska vērtība
(- ) korozija
(- ) šaurība aizmugurējā sēdeklī
(- ) bremzes


ranger @ 9.jūlijs 2007 0:00
Volvo 960 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Nu, jā- Volvo ir līmenis. Dārgs tik, maita. Te viens rakstīja par tikšanu avārijā ar Volvo 740- pilnīgi piekrītu- es arī reiz pats redžeju, kad, laika, 760 bija ieskrējis kokā (šoferītis aizmiga) un bija principā izmetams- motors bija uzsists apmēram tur, kur logu tīrītāji atrodas, a šoferītim "tikai" lauztas kājas un priekšā sēdētājai pārsista piere. Bet, nu tas tā.
Par 960- nooormāls braucamais. Biki goviigs, smagnējs, bet ar 2,4 l benzīna dzinēju pilnīgi pietiek. Ērts, nu un protams, dažādie navaroti. Īpaši patika antena, kas pakāļā izstumjas laukā tā stilīgi un novācas, kad radio izslēdz un tas, ka uz durvju slieksnīšiem uzrakstīts- "960"- tipa- lai zin, kad kāpj iekšā, ar ko brauc : ).
80- litrīgo benzīnbāku gan nebija viegli pilnu pieliet : ))
Ar ātru braukšanu neaizraujos, bet sanāca pāris reizes tā veiklāk pavizināties. Biju patīkami parsteigts- pie 190 km/h nekas ne vibrēja, ne grabēja- mašīna klausīja. Ideāli. Tik vējš ap spoguļiem skaļāk drusku svilpoja un mušas no lampām pēc tam bija grūti notīrīt...
Par lampām runājot- slotiņas ir riktīgi laba lieta. Stipri labāk par tiem risinājumiem, kad ar augstspiediena sūkni mazgā, jo pēdējais NEŽĒLĪGI tērē margājamo šķidrumu.
Vispār, kad varēšu atkal "pacelt"- noteikti izvēlēšos Volvo.
Vai, varbūt Mersedesu vēl..
Balamute @ 20.janvāris 2007 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti