Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo S40 1.9D 1999 Novērtējums: 8 Komentēt
Esmu braucis ar dažādām auto markām, bet nesen iegādājos savu pirmo VOLVO S40 1.9d dīzeli 1999. gada maija izlaiduma - par 3000 Euro. Tas vēl ir vecais modelis pirms atjaunošanas. Aprīkojumā ir pusādas salons, ādas stūre, stūres lifts, koka apdare, (AAC) klimatkontrole, automātiskās gaismas, el. logu pacēlāji arī aizmugurē, el. spoguļi ar apsildi, oriģinālie lietie diski, el. lukturu korektors, SRS AirBag, abs, asr. Nav kruīzes un Webasto.
Salīdzinot šo eksemplāru ar iepriekšējo gadu ražojumiem, tad manējas vairs nav S40 Td, bet gan S40d, kas līdzinās TDI, t. i. jaudīgāks un klusāks dīzelītis. Sakarā ar to arī tehniskie dati būs konkrēti no mana modeļa, jo dzinēju gamma ir liela. Sākot ar 2000. gadu S40 tika atjaunināts, interjers, eksterjers, dzinējs un piekare, tāpēc šo gadu modeļi ir krietni vērtīgāki, neskatoties uz to, ka tie ir tie paši S40 (I) nevis S40 (II).
Tātad, tehniskie dati Volvo S40 1.9d (1999-2000):
jauda: 95 z. s. (70 kW) pie 4000 apgr./min.
griezes moments: 190 Nm pie 2000 apgr./min.
degvielas sistēma: Bosch (Volvo direct injection)
dzinējs: Renault
piekare: Mitsubishi Carisma 1:1
piedziņa: priekšas
dzinēja tilpums: 1870 cm3
tips: 8 vārsti
aspirācija: turbo + interkūlers
ātrumkārba: 5 manuāla
pašmasa: 1260 kg
pilna masa: 1780 kg
maks. ātrums: 180 km/h
0-100 km/h: 12.5 sek.
degvielas patēriņš: 4.6/5.6/7.4 L
degvielas tvertnes tilpums: 60 L
vidēji var nobraukt: 1071 km
bagāžnieks: 415-853 L (nolokāmie aizmugurējie sēdekļi)
Lietojot šo auto izbrīnīja degvielas patēriņš, jo vasaras laikā varēja iekļauties 4.9 l/100 km ar Šūmahela braukšanas stilu. Pārsteidza arī tā ietilpība, kad varēju tajā iekraut celtniecības materiālus 2.2 m garumā un aizvērt bagāžnieka vāku. Rūpnīcas tonējums ir krietni tumšāks nekā citām mašīnām, nemaz nerunājot par japāņu ražojuma auto, kur tādas fīčas nav. Braucot, salonā valda klusums.
Lieta, kas reāli nepatīk – ātruma pārslēgšanas kloķis. Tas ir tāds vaļīgs un godīgi sakot krīt uz nerviem. Sākumā domāju, ka problēma ir kulisēs vai buksītēs, taču servisa spečuki apskatījās un nosprieda, ka S40 esot vairāku auto marku „hibrīds” un nekāda vaina tam neesot. Tā, lūk...
Kopumā, pie normālas a/m ekspluatācijas un regulārajām apkopēm, nopietnām problēmām nevajadzētu rasties.

Plusi:
+ laba komplektācija
+ ļoti ekonomisks
+ laba skaņas izolācija
+ praktisks, nolokāmie aizmugurējie sēdekļi
+ diezgan jaudīgs un iespējams vēl pārčipot
+ remonta izmaksas ir vidējas

Mīnusi:
- dārgas oriģinālās rezerves daļas, bet iespējams nopirkt aizvietotājus
- ātri izdeg lampiņas
 
Johanss @ 20.decembris 2009 0:00
Volvo S80 T6 2000 Novērtējums: 10 Komentēt
Braucu kopš 2007. gada oktobra. Nopirku ar 115000km (nav kruķīts), šobrīd tuvojas 190000km. Pirku, zinot ko gribu - ātru, ērtu, ietilpīgu, drošu un izturīgu auto ar saprātīgu patēriņu. To arī esmu sagaidījis. Kalpo labi, turklāt ņemot vēra, ka gadā savi 40000km noskrien un ne tikai pa Latviju vai Eiropu - šobrīd vairāk pa Krieviju. Par visu pēc kārtas. 1. Par dinamiku daudz nav ko stāstīt. Labs cēliens ne tik līdz 100, dēļ priekšpiedziņas baudāmāks pat ir 100 - 200. Spidometram līdz jāseko, viegli iebraukt ne vien punktos, bet arī e- talonā. 2. Sēdekļi ļoti ērti braucot arī 1000km. Komforts apmierina. Ja ceļš labs, tad sajūta kā zofā, vien nezinu dēļ kā - vai 17" ripuļi, vai laiks pārbaudīt amortizatorus - asāk reaģē uz ielāpiem, pat sīkām bedrēm. Tās varēja slāpēt labāk. Ar 16" ziemas diskiem tā nejūt. 3. Ietilpība salonā ļoti laba - 4 brauc kā erceni. Arī 5 nebūs kā siļķes mucā. Bagāžniekā vietas gana. Nolaižot sēdekļus, 2 pieaugušie var arī gulēt gluži kā universālī, ja netraucē, ka kājas jābāž bagāžniekā. 4. Drošība - te nav ko piebilst, Volvo trumpis. Par laimi nav nācies to pārbaudīt, vien varu teikt, ka pie vajadzības tāds DSTC strādā perfekti. Kāds ledus vai sasalusi špūre, ja gadās - visu ātri pielabo. 5. Izturība - šim apgalvojumam pamats ir. Reizi gadā nomainu pāris stūres pirkstus, pārējais – regulārie: filtri, eļļas. Tik tālu neizputēsiet. Ja gadās, kas nopietnāks, tad var nākties atstāt vairāk. Līdz šim tāds sevi ir pieteicis droseļvārsts – nopiķoju 380 latus par detaļu. Bet mierina tas, ka viņa mūžs ir 5 – 7 gadi. Turklāt, ir vērts uzreiz nemainīt, bet mēģināt tīrīt, par ko uzzināju pēc tam. Šādā gadījumā izmaksas 25 lati, bet izredzes – droseļvārstu pēc tīrīšanas tomēr jāmaina 1 no 5 gadījumiem. Dīleris, protams, uzreiz teiks, ka jāmaina. Visbeidzot par degvielas ekonomiju – 11 litros ir iespējams iekļauties un visai mierīgi. Viss noslēpums tajā, ka dzinējs nav jāgriež. Viss notiek jau pie maziem apgriezieniem, bet pie vajadzības var arī „pacelties”. : )
SG @ 21.septembris 2009 0:00
Volvo 440 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
lasu šausmu stāstus par 460 un brīnos - man pašam bija reiz 1989. g. 440 1.7i kas ir praktiski tas pats un lietošanas pieredze ir pavisam cita:
tātad remonti 2 g. laikā:
radiators (no šrota 25Ls)
aizmugurē bukses (2 x 12Ls)
aizmugures garenstieņi (2 x 15Ls (neatceros precīzi))
aizmugurējās atsperes (2 x 25Ls)
aizmugurējie amīši (2 x 30Ls).
tad vēl zobsiksna maiņa.
šīs ir normāli dilstošas un nolietojosās lietas(izņemot radiatoru) un laikam tika mainītas 1. reizi - a ko cienījamie volvo īpašnieki vēlas - auto kuram viņas nav jāmaina vispār??
no metināšanas darbiem - bija aizmugurējā arka jāmaina.
Durvīm apakšā stūrīšos arī rūsa bija ieperinājusies (šrotā durvis iet pa tiem pašiem 25-30Ls)
no remontiem tas viss.

Par gaitas īpašībām - ģimenes auto, pietiekami dinamiska, salona komforts normāls, apdares kvalitāte normāla (ar to domāju normāla - ne laba, ne slikta - kautkur varbūt bišķi piegrabēja, bet salīdzināšana ar to pašu golf2 vispār nav iedomājama).
Degvielas patēriņs - ap 8.7 - 9L - jā samērā daudz, vēlētos mazāk, servisos nekādas kaites neatrada, atgāzes labas utt. nezinu kas par lietu. (nē es negonkoju un tas bija aptuveni tā 30% rīga, 70 - štrāse).
Patika pečka - jaudīga, tik jaudīgu nesmu vairs sastapis.
Patika bamperis - tas bija reāls bamperis un nebaidījās traumu - bija gadījies šo to aizķert un bamperim ne vaigas, - nu varbūt kāda skramba plastmasā vairāk,
nepatika pedāļi - sajūgam liels gājiens un pats pedālis
pārāk tuvu ar bremžu pedāli (gadījies spiežot sajūgu aizķert bremzi - paši saprotiet kā tas ir, sajūgu taču parasti spiež samērā strauji).
Vēl nepatika gaismas, kautkā atmiņā palicis, ka tuvās bija draņķīgas. šrtotā baisi dārgas - neatceros cik, bet bija dārgi.

Par ko bija škorbe - par to, ka viņu nevarēja pārdot, un ne jau tādēl pārdevu, ka pašam nepatika - vnk. biju iegādājies savu sapņu auto un volvo kļuva lieks. Bet pārdot nevar. beigās aizgāja ar jaunu skati, jaunām ziemenēm komplektā uz diskiem un ar lietajiem diksiem un zemprofila riepām komplektā vasarai, pa 500Ls, pilnīgi normāls visur kur vajag sametināts auto pa kapeikām, tajā pašā laikā srani Golfi2 tirgojās pa 700Ls.
Ar šo visu gribu pateikt, ka auto ir pilnīgi normāls un nav pelnījis ka tiek tirgots pa grašiem kā tāds šrots.
Iespējams, ja vajadzētu auto, pirku arī otreiz - jo cenas is smieklīgas uz šitajiem, bet tākā lēti parasti pērk tie, kam nav naudas, tad jāskatās, vai dampis ir normāli uzturēts.
Summā - vis ir normāli, piekares kontrukcija gan nav izturīga pa mūsu ceļiem (nu tā konstrukīvi pēc uzbves skatoties), rūsē tāpat kā visi citi necinkotie auto, dzinēji renim gan ir tīri normāli (nupat atcerējos, ka mainīju arī saplaisājušo gaisa ieplūdes gumijas gofru - ja neklūdos pirku grosā par 50Ls - itkā baisi dārgi, bet vectrai maksā aptuveni tāpat, taka varbūt objektīvi)

tā, vēl atcerējos:
mainīju lamda zondi - 40Ls
izpūtēja pēdējo daļu ~ 20 vai 25LS.

Par detaļām jāsaka ka viņas ir atrodamas bez problēmām - nav jau kā golfam 3, kad ieej 1. veikalā un nevis prasi "vai jums ir.. ", bet gan saki "man vajag ... ", bet apzvanot 3-4 veikalus vienmēr var atrast. visas detaļas vienmēr dabūju uzreiz, bez sūtīšanas - taka nav tik traki.

itkā jau te prāvs saraksts savācies - hmm, bet tas drīzāk no tā, ka iepriekšējais saimnieks to nebija savlaicīgi labojis. nezinu, kautkā mīļš man šitais auto - t;ada neliela nostaļģija lai arī nekādas spilgtās personības iezīmes viņā nav. - drīzāk no tā ka visādos ceļos un neceļos daudz laika kopā pavadīts: )
 
lops @ 26.septembris 2008 0:00
Volvo 850 1994 Novērtējums: 7 Komentēt
Auto iegādājos pirms gada, par 2000e
nobraukums 235000km (domāju atbilst patiesībai)
dzinējs 2,4l 10v benzīns , 103kw/144Zs , mehāniskā
Degvielas patēriņš:
Pilsētā – 12,5-13,0 L/100km
Šoseja – 7,5-8.0 L/100km
aprīkojums standarta Zviedrijas ziemas: apsildāmie sēdekļi, regulējami un apsildāmi spoguļi, lukturu slotiņas un mazgāšana.

Esmu nobraucis jau ~10000km, braucu 80% pa Rīgu, 20% ārpus Rīgas. Ar pirkumu esmu apmierināts. Agrāk ar Volvo nebiju saskāries, tikai pēc rakstiem internetā par volvo spriedu par tā kvalitāti.
Pirmie iespaidi, no ārpuses smuks, bet iekšā kantains.
Nu jau esmu pieradis pie salona kantainuma, jo to atspēko kvalitāte, visi materiāli ir mīksti un kvalitatīvi, nekas negrab, izņemot palaikam bagāžnieka durvis. Par ritošo nekādu problēmu nav bijis, iepriekšējais saimnieks visu mainījis savlaicīgi, un kad pirku autiņu uzreiz gāju tehnisko un ielika tikai vienu 1 par ierūsējušu dzinēja pārsega stiprinājumu, tagad pēc 1 gada un 10000km nobraukuma servisā (autogross) nomainīju:
Dzinēja spilvens (apakšējais) 11Ls
Aizmugurējās bremžu uzlikās 11Ls
Aizmugurējā bremžu suporta remonts ar materiāliem 25Ls
Sveces 5gab. 12,5Ls
+ darbs = kopā 90Ls

Vēl pats nomainīju antifrīzu un servisā 2x mainīju eļļu.

Plusi:
+droša a/m, SIPS sānu aizsardzība trieciena gadījumā
+daudz vietas arī aizmugurē sēdošajiem
+daudz vietas bagāžai (universāls)
+ērti sēdekļi
+izcila pretkorozijas aizsardzība, pat nekādas rūsas tipiskākajās vietās uz arkām un bagāžnieka durvīm.

Mīnusi:
- grabošas aizmugurējās durvis (tipiska kaite universāliem)
- kantains salons (bet kad pierod tad viss OK. )
- izdilusi bagāžnieka durvju slēdzene, stipri jācērt (nomainīju slēdzeni 35ls)
- kad vēsāks rīts un auksts dzinējs klaudz hidrokompensātori, bet kad uzsilst viss kluss, servisā teica ka jēga mainīt nav.

Droši iesaku pirkt VOLVO 850 sākot no 1993. gada beigām (jo tika novērstas ‘bērnu slimības ar ko slimoja 1991-1993 gada VOLVO 850 a/m) vai vēl labāk V70 līdz 2000. gadam, jo tās tiešām ir kvalitatīvas, drošas un īstas zviedru automašīnas.
Pēc 2000. gada VOLVO pārgāja FORD īpašumā un palielinājās atteikumu skaits utt.
Par detaļu dārdzību , varu teikt tas ir mīts, jo laiks iet uz priekšu un 90- to gadu a/m rezerves daļas jau ir normālās cenās. Cenu līmenis detaļām apmēram BMW līmenī.
Volvo mašīna ģimenei : -)
 
tims @ 22.jūlijs 2008 0:00
Volvo S60 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Volvo S60 2.0TS tika iegadats 2007. gada janvara pirmajos datumos. Tika pirkts Lielbritanija par 5 000 GBP.
Vispar stasts Sakas ar to ka toreizejais bmw 535 tika norakstits metalluznos, Ta nu gaju pirkt nakamo bmw.
Noskatitais modelis bija 320se. Diena kad devos pirkt noskatito auto, placi ierudziju s60. Vizuali patika.
Tad luk vispirms izbraucu ar Volvo. Kad tika izmeginatas abas automasinas, un savelkot visus plusus un minusus nosliecos par labu VOLVO.
Masinai ir 2.0 litrigs pieccilindru rindas motors ar 20 varstiem un turbinu. Piecpakapju mehaniska karba. Loti apmierinaja masinas salona ergonomika prieks vaditaja.
Auzmugure erti tikai diviem pasazieriem. Salona kvalitate viduveja. (vismaz parsezoties no bmw) Laba paredzamiba soferim. Viegli nolasams instrumentu panelis.
Kvalitativa audiosistema ar patikamu skanejumu.
Skanu izolacija prieks klases pietiekama, bet ne laba. "Vaciesi" tomer ir klusaki.
Bagaznieks nav no tiem lielakajiem klase.
Piekare ir diezgan pacieta un paskala. Pie maza atruma jutamas cela risas un nelidzenumi. Parliecinosa stabilitate pie lieliem atrumiem, ari virs 200km/h.
Pagrieziena radius ir liels.
Automasinas dinamiskas ipasibas ir labas. Sevisti pie lieliem atrumiem.
0-100km/h 8.5sek
Maksimalais atrums 225~230km/h
Videjais degvielas paterins 9-10 litri.
Pa pusotru gadu jau nobrauts ap 35 000km. Pasreizejais radijums 122 000 judzes (195 000km)
Automasinai bija pilna tehniska vesture.
Pa so laiku tika veikti sekojosi remontdarbi un apkopes:
101 000 judzes- eljas mainja £55
112 000 judzes- eljas mainja £55
Ap 118 000 judzem- Lamda zonde £230 Prieksejas piekares plaukts (vaditaja puse) £130 Motora apaksejais sabilizators £65 Visi cetri bremzu diski ar bremzu kluciem £194 Svecu un filtru mainja £60
Nakama eljas mainja pec 2 000 judzem izmaksas sekojosi:
Eljas mainja £55, Prieksejais gultnis (vaditaja puse) ap £140.
Tatad kopejie remonta un apkopju terinji sanaks £984
Apkopes un remontdarbi tiek veikti pie volvo specialistiem.
Remonta cenas noradiju kopa ar mainju. Serviss pazino visas izmaksas jau ieprieks, lidz ar to nav bijusi nepatikami parsteigumi.
Piekares plaukts tika sabojats pasa vainas delj noslidot no cela. Iespejams ari gultnis, jo saka gaudot pec negadijuma.
Masinai vajadzetu nokalpot nakamos 30 000 km bez remontdarbiem. Tehniskais stavoklis pec nakama servisa tiks savests lidz idealam.
Vel pa so laiku tika nomainits viens riepu paris pirelli p6000. Un pirms 3 000 judzem tika nomainits pilns riepu komplekts uz GOOD YEAR NTC5.
Kopejas izmaksas liekas pienemamas, ja protams nebus javeic vel kadi negaiditi remontdarbi.
Ar automasinu esmu apmierinats. No desmit ballu sistemas es lieku 8. Lai cik laba butu, tomer nav perfekta.
Ja ir vel kadi jautajumi, rakstiet.
Guntis @ 24.maijs 2008 0:00
Volvo S60 D5 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Sākumā nevarēju izvēlēties starp vairākiem auto- Audi A6, Mersedes E klase vai Volvo S80.

Iegādājos šo auto tieši dzinēja dēļ, lasīju ļoti daudz labas atsauksmes par šo dzinēju, jaudīgs un bez īpašām problēmām, kā tas ir VW ražojumiem. Pakonsultējoties ar servisa kungiem, teica, ka arī hadene nav tā neizturīgākā un mainot oriģinālās detaļas, iespējams, ir labāks variants nekā VW alumīnija brīnumi. Kā vēl viens liels arguments pret VW ražojumiem ir automātiskā ātrumkārba, ja par VW multitronicu ir dzirdēts un lasīts ļoti daudz negatīvu atsauksmju, tad par šo kārbu nekas tāds nav dzirdēts. Mersedes savukārt atbaidīja ar it kā ļoti nestabilo elektroinstalāciju un augstajām uzturēšanas izmaksām, piedevām, labus W211 par to pašu naudu bija praktiski nereāli atrast, visi nodzīti un pārkrāsoti taksīši! Nedaudz pieliekot īpaši nekas nemainās, it kā ir ekstras utt, bet noskrējieni zvērīgākie!

Tā nu cītīgi meklēju labu S80, izrādās, tirgū to ir ļoti daudz, bet lielākā daļa jau savu laiku nodzīvojuši un stipri vien nolietoti. Tā nu izlēmu doties uz MMR, lai aplūkotu pie viņiem esošo piedāvājumu, cenas ziņā virs tirgus cenām, bet it kā drošāk, oriģinālie noskrējieni, pirmspārdošanas apkopes utt. Tie arī bija iemesli kāpēc auto iegādājos tieši tur.

Nedaudz papētot tuvāk S60 un S80 sapratu, ka manām vajadzībām labāks būs S60, it kā tā gaita S80 ir čut mīkstāka, bet toties 300kg liekais svars nemaz ne tik i jaudīgo motorīti noslogo vairāk un auto ir kūtrāks par S60. Kā galvenais arguments pret S60 spēlēja katastrofāli mazā salona ietilpība šādas klases auto- aizmugurē aiz 193cm gara vadītāja vispār nav ko darīt, arī bagāžas nodalījums nepretendē uz klases etalonu, toties vadītāja sēdpozīcijas iekārtošana gan ir līmenī- ērti var iekārtoties gan pilsētas rallijam, gan arī lielceļu kruīzam! Principā, S80 vadītājam vietas nav atvēlēts daudz vairāk, nedaudz vecmodīgāk noformēts kokpits un ne tik ērta viduskonsole, tas arī viss, kas atšķiras no S60. Vieta aizmugurē ir par aptuveni 5cm vairāk, it kā jau ir nedaudz ērtāk, bet ņemot vērā, ka es 95% gadījumu braucu viens, 4% esam divatā, bet tikai 1% gadījumu ir nepieciešamība pēc aizmugures sēdvietām, tad nolēmu, ka S80 man galīgi nav vajadzīgs un tāpēc arī iegādājos S60.

Aprīkojums- nav pats lielākais Bling- Bling, bet ir pietiekami- klimata kontrole; cd/tape atskaņotājs HU-603 ar 9 skaļruņiem; pusādas salons- iespējams kādam arī mīnuss, bet man pilnā ādā diez ko neiet pie sirds; ir arī sēdekļu apsilde, iebūvēta BT brīvroku sistēma, visi elektriskie logu pacēlāji; ādas stūre ar kruīza pogām, žēl, ka šim nav iekļautas arī audio vadības podziņas; tad vēl ir iekļauts arī automātiski pašaptumšojošs atpakaļskata spogulis un lietussensors, kura nozīmi es līdz šim īsti nebiju sapratis, bet tagad manas domas ir krietni vien mainījušās. Kā trūkumus aprīkojumā varētu minēt spoguļu elektrisko pielocīšanu, ausis tādas garas un var redzēt, ka parkingos ir apskrāpētas! Arī autonomā apsilde šim nav iekļauta, kas ir S80(vismaz visiem manis apskatītajiem bija), kā jau minēju, nav audio vadības podziņu uz stūres. Ak jā, sākumā nebūtu skādējuši arī atpakaļgaitas parking sensori, bet pēc pāris mēnešu braukšanas vairs nejūtu vajadzību pēc tiem!

Dinamika. Auto ir uzstādīts 2.4l dīzelis ar 120Kw jaudu- nosaukts par D5. Apvienojumā ar automātisko kārbu, parasto, ne tip- tronic viedīgo, auto kustas pārliecinoši un īpaši nav vajadzības pēc papildus čipošanas, ieskrienas normālā ātrumā un arī uz šosejas neliek vilties, apdzīt var salīdzinoši droši, katrā gadījumā, arī ar pilnu mašīnu, tas ir 5 pasažieri, pilna degvielas bāka un dažas somas bagāžniekā, auto kustas visai ņipri un īpaši svara pieaugumu nejūt, vienīgi čut pieaug degvielas patēriņš. Šis ir vēl viens faktors, kas stāstot par šo auto man liek smaidīt- 50/50 režīmā ir 6.5l uz 100km. (borta datora rādījums) Nu gluži pa Rīgas centra sastrēgumiem man nesanāk braukāt, bet dienā nevejag arī lielus sastrēgumus, lai ieskrietos un bremzētu pie katra luksafora. Uz šosejas braucot kruīzā ap 100-110 km/h uz datora aktīvais patēriņš ir ap 5.0l, smieklīgi, bet uz Jelgavas šosejas, kur visbiežāk braucu, iebraucot Olainē un stumjot ar 60, degvielas patēriņš nokrītas vien pa pāris litriem- aktīvais ir 3.0l. Paātrinoties, protams, skaitļi ir feini un uzkāpj visi 20l : ) Runājot par ātrumiem- 210km/h šis sasniedz visai cienījamā ātrumā, bet vairāk gan, diemžēl, nevelk, bet nu, nav jau mums arī kur ar šādu ātrumu braukt : ) Visā visumā, lai arī ar automātu, ātrumu uzņem ļoti līgani un bez rāvieniem, strauji paātrinoties kārba ļoti ātri noreaģē un CSN atļauto ātrumu pārsniedz vienā mirklī. Arī draugi kas ir izbraukuši, ir pārsteigti, cik ātri šī kārba noreaģē uz „pedālis grīdā” un tad atpakaļ uz mierīgu režīmu. Kārbai nav atsevišķa S režīma, bet principā neesmu arī izjutis vajadzību pēc tā.

Auto vadāmība- kā jau priekšpiedziņas tanks, apgriežas 16m smagās automašīnas cienīgā aplī : ) Pie liela ātruma ejot kādā 90’ līkumā grīļojas kā tāds kucēns- nav jau īsti sporta piekare (laba vieta, kur to pārbaudīt ir Rīgas apvedceļs, kur iebrauc Babītē, tur kā reiz ir zīmes 70>50, bet nu ar 110 izbraukt ir tīri interesanti : ) Bet ja grib braukt cilvēcīgi, tad neko sliktu nevar teikt, arī īpašas uzslavas nē.
Salonā- pārsteidzoši, bet dīzeli jūt tikai tukšgaitā un arī tad ļoti minimāli. Atšķirībā no Audi V6, kura mazais traktoriņš ir dzirdams visu laiku, šeit dzinējs ir patiešām kluss un nezinātājs salonā pat nepamanīs, ka tas ir dīzelis. Strauji paātrinās ar tādu dobju rūcienu, Audi gadījumā tas ir tarkšķošāks. Savukārt mierīgi braucot, motoru vispār nedzird, bet nu, Audi dīzelīti dzird arī pie mierīga paātrinājuma. Salona materiālu izvēli gan varētu apšaubīt, tur Audi ir labākā pozīcijā, mazāk nieciņu, kas čirkst, bet neteikšu, ka tie ļoti traucētu, bez tam, arī Audi salonos nav kapa klusuma! Auto varētu patīkamāk pārvarēt asus nelīdzenumus, bet cik esmu braucis, tad šis vēl tīri labi to izdara, kompaktklases autiņi uz tiem reaģē daudz daudz sliktāk.

Remonti. Nu, pagaidām ir mainīta tikai zobsiksna ar visiem līdzi nākošajiem pričendaliem, ieskaitot ūdens sūkni, kopā 210Ls ar visu darbu! Nu, tūlīt būs eļļas un filtru maiņas, man tas izmaksās tikai materiālu cenu, jo viss nepieciešamais aprīkojums šim darbam man ir garāžā un atdot kādam 30Ls nav ne mazākās vēlēšanās. Cita runa ir, ja jāmaina kārbai eļļa, to neesmu darījis un iespējams arī nedarīšu, bet tas tik drīz vēl nebūs jādara. No ikdienas lietām ir nomainītas slotiņas- aptuveni 15Ls, jo šim vēl ir vecā tipa slotiņas, par ko esmu ļoti priecīgs, jo īsti neredzu vajadzību pēc tiem banāniem, kuri maksā ap 40-50Ls par komplektu! Prasītos tā kā vējstiklu nomainīt, bet tas lai pagaida. Pirms pirkšanas automašīnai pārdevējs nomainīja bremžu diskus un klučus, tā ka arī tas uz kādu laiku atliekas! Visā visumā remonta izmaksas redzēšu pēc gada, kad iespējams pa mūsu ceļiem jau būs nokalpojusi kāda nepavisam svaigā piekares detaļa, bet tad jau redzēs, cik esmu lasījis Volvo forumā, tad jaunās piekares detaļas ir izturīgākas par vecajām un kalpojot ilgāk!
Kopsavilkumā- ar auto esmu ļoti apmierināts, varbūt pat vairāk nekā sākumā gaidīju. Es neesmu dīzeļu fans, vienkārši pašlaik ir tāda situācija, ka dīzeli ir iespēja un to arī iegādājos par 0.5Ls litrā (tas nav kreisas kuģu variants, tīra manta no Lukoil tankiem, ko tālbraucēji uz vietas salej), tas arī krietni mazāk patērē un salīdzinot ar E98 cenu tankā un 2x lielāko patēriņu šādas pat dinamikas auto... tas ir nopietns arguments par labu dīzelim, ja ņem vērā, ka mēnesī nobraucu vairākus tūkstošus km! Auto ir neuzkrītošs, cilvēkos tas neraisa negatīvas emocijas, kā tas ir, piemēram, ar BMW! Ņemot vērā auto sākotnējo cenu, tad pat motora kapitālā remonta gadījumā es krietni ietaupu, jo tas nemaksās tik dārgi, kā vērtības zudums pa šiem gadiem pērkot šādu auto salonā. Protams, nevajag pārspīlēt ar lietotiem auto un nopirkt vienkārši nobrauktu eksemplāru un it kā ietaupot naudu iegādē uzreiz to atdot remontos!

Rezumē:
(+)
Vadītājam ļoti ērts auto
Pietiekami komfortabla gaita
Ekonomisks un atsaucīgs motors
Pietiekami daudz servisu, kur labā līmenī apkalpo šos auto un neplēš MMR cenu
Auto ar pozitīvu tēlu
Nav KASKO riskā
Iegādes cena- kā bija rakstīs kādā auto žurnālā- laba Mercedes alternatīva!

(- )
Stereotips, ka Volvo ir opīšu mašīnas
Tieši šim eksemplāram nav dažu varbūt pat būtisku extru
Zems klīrenss
Liels apgriešanās aplis


crazy @ 25.aprīlis 2008 0:00
Volvo S60 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Sveicināti.
Auto tika pirksts 2 gadus atpakaļ ar noskrējienu ap 150 000km.
Tātad, benzīns 2,4 litri bez turbīnas. Jauda 140z/s. Tas laikam drusku pa mazu.
ļoti patīk automašīnas aprīkojums un dažādu sīkumu izvietojums, kas padara ērtu un komfortablu braukšanu.
Autiņam ir gan kruīzkontrole, klimatkontrole, automāts, silti beņķi, apsildāmi spoguļi, stabilitātes kontrole utt.
degvielas patēriņš man sanāk vidēji ap 8l/100km.
Rezerves daļas labi pieejamas, un nav dārgas.
Praktiski nobraucot 80 000 km par mūsu ofroadiem esu nomainijis tikai priekšējos šarnīrus un bremžu klučus.
zobsiksna eļļes, riepas filtri protams arī.
tā, kā plusu ir daudz labāk rakstīšu tikai mīnusus:

* aizmugurē pamaz vietas, bērniem OK, bet pieaugušajiem varētu būt vairāk.
* salonā troksnis tomēr ir.
* lai gan bagažnieks ir liels, tur grūti ko ievietot mazā vāka atvēruma dēļ.
* liels pagrieziena radiuss.
VOLVO @ 7.aprīlis 2008 0:00
Volvo S40 1.9TD 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Braucu jau 2 gadus ar S40 dīzeli (nobraukti 30 000 km), ir klimata kontrole, kondicionieris u. c. ekstras. Patiesībā viņam ir viss, kas nāk šiem modeļiem pilnībā, izņemot ādas salonu. Kad pirku nevarēju izšķirties par šo braucamo un līdzīga gada Audi A4 ar tāda paša tilpuma motoru. Bet beigās esmu priecīgs, ka nopirku šo auto, jo tie Audi tagad ir tik daudz, ka manuprāt viņus gan tagad, gan pēc kāda laika vispār neiespējami būtu pārdot, savukārt, s40 ir tāds interesantāks dizaina ziņā (man, piemēram, ļoti patīk), kas varētu nozīmēt to, ka ir cilvēki, kam patīk tikai šis auto un citus viņi nemaz negrib (pie noteiktas cenas u. c. kritērijiem) un ir tādi, kuriem šis auto galīgi nepatīk. Man piemēram dizains patika, tapēc arī iegādājos. Zināju, ka ir ekonomisks, bet nu braucot šos gadus sapratu, ka tas ir vēl ekonomiskāks kā biju domājis.
Patēriņš varētu būt ap 5l pa šoseju un pilsētā vidēji 7.5l. Bet nu precīzi nepateikšu, jo kompis nav, kas rāda patēriņu (un arī kompji nevienmēr rāda pareizi : )).
Braucot daudzi bieži vien palaiž, laikam auto tāds godīgs izskatās, kaut gan neesmu meitene ar skaistām acīm : )
Vasarā šis trūkums gan nav, bet ziemā ir pamanāms - kad auto ir auksts tas ir diezgan skaļš, bet nu nav jau pēdējās paaudzes dīzelis. Nobraucot +/- 3km ir uzsilis un daudz klusāks, bet man, piemēram, tas skaļums netraucēja, nebija tik traki.
Par rezerves daļām grūti spriest, jo nezinu cik maksā citiem attiecīga gada autiņiem remonts. Varu tikai pateikt kas ir mainīts:
1) zobsiksna + ruļļi 95Ls (Mūsa motors prasīja laikam 200Ls)
2) 4 bremžu diski + 4 bremžu kluči, laikam bija 140 vai 170 Ls, precīzi neatceros.
3) Eļļa, eļļas filtrs, gaisa f. un degvielas f. kopā bija 85Ls
4) Nojuka ģenerators, remonts 147Ls, Mūsa motors bija ap 300Ls jauns.
5) Kvēlsveces - mainīju divas reizes, katru reizi pa divām. Dīzeļcentrs R prasīja
Nekas cits nav darīts pa diviem gadiem, neskaitot vēlreiz eļļas maiņu, logu šķidrumus utt : ))
Nobraukums ir 250 000, liekas oriģinālais. Patīkami, ka nav nejauki pārsteidzis garākos braucienos. Izbraukāta Latvija, ir būts Lietuvā un viss ok. Protams, tas nav tas, kas aizbraukt uz Vāciju un atpakaļ, bet domāju, ka arī ar to problēmu nebūtu nekādu problēmu.
Par servisiem: nepatīk, ka Mūsa Motors ir divas reizes dārgāks par pārējiem, kas noveda pie tā, ka iekš MM pirmo reizi tikai apmainīju eļļu un eļļas filtru un vairāk tur neiegriezos : ) Pārējie servisi bija pietiekami lēti, divas ādas neplēsa un man cenas likās normālas par to, ko maksāju.

KOPĀ:

Plusi:
+ patīk dizains
+ laba komplektācija
+ ļoti ekonomisks
+ nav dārgs remonts, bet nav arī lēts
+ drošs, gan sadursmēs, gan pret zagļiem, ar kuriem problēmu nebija (par laimi)
+ policija divos gados apturējusi tikpat reizes

Mīnusi:
- skaļš ziemā
- dārgs oficiālais dīleris - Mūsa Motors
- dažreiz ir grūti apdzīt (piemēram ja brauc smagais uz 80, tad ar piekto tā grūtāk, labāk ielikt 4. ātrumā)
Volvo saimnieks @ 28.marts 2008 0:00
Volvo 940 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Tika izdomāts mainīt veco pasātu ar dzimšanas gadu vēl Čerņenko laikos un ņemt kaut ko "ne - folksvāgenisku", jo, lai arī lēts un taisāms, visādi citādi tas '94. plus mīnus gada ražojums ir vienkārši subjektīvā skatā kaste ar apaļām riepām un stūri bezjūtu transportam. A gribas ta ekstras... Gribas kaut ko. Drošu. Lielu. Ērtu. Ar auru. Un Klimata kontroli. Un Zviedru asinīm, nē, tēraudu.
Budžets tika iegrožots pie 5t EUR, jo nauda no gaisa ne 2004. gadā, ne tagad arī īsti nekrīt. Vismaz LV austrumu daļā noteikti.
-850! - A kas vainas? - Dārgs maita! - Nu ja, ar dīzeli gan pasālīts... - A ko es saku? - A bet paskatīsimies!
Skatījāmies 850tos. Protams, bez baigiem servisu kontaktiem un bez privātā auto- no- vāczemes- atvedēja. Turpat, Rumbulas apkārtnē, pie večiem treniņbiksēs un laķenēs. Kandidāts bija. 850. T5, smuks, ka maz nelikās. Bet rīma. Un 5100. Paskatīsimies vēl...
Nomalē aiz citām mašīnām stāvēja noputējis 940tais. Bez cenas. Polar uz vāka rakstīts. Tā arī nekad neuzzināju, kādu jēgu tas īsti piešķir. Bet skan labi, priekš pavēsās gada puses.
4600, jo nebija mazgāts. Būtu pienākuši nākamajā dienā, būtu 4800.
Dīzelis, 2,4 turbo, no VW busa, hehe. Āda, automāts, elektronika, silti beņķi, silti spoguļi(lieliska ekstra!) un, protams, klimata kontrole. 159 000 teica odometrs (un klusi smīnēja pie sevis... )
Joks bija ar akumulatoru, jo tas vēl stāvēja Volvo oriģinālais, spriedām - 10 gadus vecs. Protams, tukšs. Mājās braucot, dīzeli pildījām ar ieslēgtu dzinēju.
Pirmie 200 km uz māju pusi, un, goda vārds, tik ātri nebija nekad paskrējuši. Mašīna - cietoksnis! Dīzeļa urkšķis līdz ar simtu nolīdzinās, ceļa un vēja trokšņi turas pa gabalu, un īstie brīnumi - autiņš savā gaitā pilnīgi piedrāž baļķinieku rūpīgi dzītās špūres šosejā un visas sānvēju izvirtības! Ar šitām divām tonnām joki nav!
Aizvizinājāmies uz Signālu Madonas rajonā, dabūjām sarakstiņu ar maināmām mantiņām - gan zobsiksnu un aksesuāriem, gan bremžu klučiem un diskiem, kas paplāni bija(i bez visām maiņām izturēja!), gan arī pāris citiem niekiem. Vecis nokomentēja kaut ko par nobrauktu dzinēju, bet ej nu saproti, jo salons bija tiešām labā ordnungā. Moš pārlikts motors; ar to domu arī nodzīvojām tos gadus 3.
Mainītas tika uz ziemu dažas kvēlsveces, jo izrādījās, ka aukstie rīti šam par šerpu. Tāpat arī viens stūres pirksts. Pirms skates autiņš pastāvīgi bija jāizripina uz pilniem apgriezieniem, lai dūmu testu noliktu, bet savādāk jāatzīst, ka pa dzimtenes bedrēm ar asfalta pēcgaršu tika savi 60000 noskrieti bez īpašiem, nē, jebkādiem tehniskiem ieguldījumiem! Ja neskaita šķidrumu maiņas un eļļas patēriņu litra apjomā uz pāra tūkstošiem kilometru un to, ka uz pārdošanas laiku draudēja priekšējie amortizatori.
Gāja auto, kā spieda. Normālam uzrāvienam pedālis bija jāiegremdē, sportisks uzrāviens tam volviķim vienkārši nepastāvēja. Ar mūžīgi aktīvu klimatkontroli un automāta esamības faktu dīzelis zuda pa 10 uz simta, turklāt vienalga, vai pa šoseju vai pilsētu. Iespaids vismaz tāds palika. Gribējās jau tahometrā uz simta redzēt mazāk par 2,5t apgriezienu, bet arī tante vēl nav tramvajs bijusi...
Kopts, tīrīts un lolots polārais tika uz nebēdu. Laikam tāpēc, ka pat ar visu savu kastainību deva tādu īpatnēju šarmu un fīlingu, tādu "iekāp manī, iekārtojies un pabrauksim pāris simtus!" attieksmi. 120 bija pareizais ātrums volviķim - pilnīgi nekādu kompleksu un ne skaņas no ārpuses kopā ar vieglumu un klinšainu stabilitāti reizē.
Audiosistēma gan bija sūdīgāka par jebko citu, kas dzirdēts. Tās tumbas, kas viņam durvīs iemontētas, droši vien var nopirkt par aizdedzinātu cigareti un diviem litriem kefīra, pretī vēl saņemot nedaudz atlikuma.
Pārdošanas motīvs? Briestošās izmaksas, ja vēlētos mašīnu tiešām saķīlēt kā (pus)jaunu ritošās daļas un motora ziņā apvienojumā ar viena no braucējiem uzstājīgo dinamikas iztrūkuma piesaukšanu un dīzeļa apetīti, ko tomēr gribējās mazāku nedaudz. 3 gadi bija nobraukti. Patika. Reizēm iedomājos, ka "varētu izbraukt vēlreiz". Labas atmiņas, kaut laiks arī iet uz priekšu.
 
Polar @ 27.marts 2008 0:00
Volvo S80 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Nopirku 2007- novembrii. Komplektacija laba viss iznemot aadu: ( 2.5 TDI audi/volkswagen motors, automaats (kautkur lasiju ka automatrs FORDa). uz spidometra ap 249 000 km: ) un protams ka bija patiits atpakal pa kaadiem 100 tkst km: ), bet nu tik vecam gadam 350 000 km liekas loti labs cipars.
Kad mekleeju nopirkt masiinu skatiijos pat uz 2001 gadu un pat ar aadu: ) bet kad masiinas VIN kodu aizsuti uz paarbaudi uz Musa motors... atbild ka tai masinai jau 2003 gadaa bija ap 300 000 km pierekinam veel 4 gadus atkariibaa no lietosanas tempa tad reali paari pusmilionam jabuut: ) bet masiina bija looooooti smuka un taa gribeejas ehh... Sitada veidaa paarbaudiju vairaakas masinas: ) Taa kaa tautaa ja peerkat volvo ... zvanam uz MMr un prasam par realajiem km uz pedejo apkopes momentu kaadaa no volvo servisiem. :) savaadak tajos plachos staav visaadi loti smuki nopuceeti vaagji...
nu tad talak par savu masinu.
uz doto momentu nobraukti ap 15 000 km.
uzreiz peec pirksanas nomainiita motora ella - Repsol
gaisa un degvielas nemainiju - bija veel lietojami
atrumkaarbas ellu ap 65 LS (ap 10L) (shell), suloja viens bliivsleegs, nomainiju ar visu mainu sanaaca ap 80 ls
aizmugures atsaite - ap 17 Ls, prieksas atsaite - arii ap 17 ls, viena liela bukse ap 10 Ls un stuures pirksts...
ar to pirkstu man sanaca interesanti ... peerku jau 3. bet vienalga neder: ) saka ka ritosaa no cita modela var buut: )
Biju nesen ari uz TA, protams ka piesejas pie pirksta: ) un aptiecinas ar nebija: ((( bet nekas labosos: )
Protams ka jau dzirdeju par sitaam masinam.. kompis visu laiku raada visaadas kluudas: ) veel netiku taas nomest, bet brauksanas procesam netraucee.
PLUSI
- prieks sitas klases un izmeeriem saliidzinosi leeta ekspluataacija
- ekonomisks- bet protams kaa braukt... 6.5 ja godiigi bet man taa ap 10 sanaaca ziemas periodaa ar visam garaam sildisanam un 50-90-120-180 kmh
- prieks diizela loti aatri sasildaas salons
- cinkots kuzov nekur nav ruusas: ) nu vismaz neesmu redzeejis: )
- liels bagaznieks un atmetot aizmugures seedeklus var paarvadaat gana daudz buuvmateriaalu: )
- protams plass salons
- iebuveta audi sisteema, gana skala un kvalitatiiva un protams ka zagliem pilnigi neder: )
- zviedru kvalitaate un drosiibas sajuuta - zviedru tanks
- uz cela stabila
- dzirdeets ka ir gana izturiiga ritosaa, pagaidaam cik nobraucu liekas ka loti izturiiga jo tie 15 000 ir pa riiktiigam bedreem izbraukti: )
- pietiekosi laba dinamika atomats+dizelis, ar apdziisanu nav probleemu: )
- looti leets KASKO, jo nav riska grupaa: )
aj pietiks te slaveet... :)
MIINUSI
- nav miinusu: )
- pasmaga stuure, bet tas drizak kaads no pastiprinataja defektiem
- skals motors, bet ja pagriezh skalaak muuziku tad ir OK: )
- salona apdare kautkur mazliet chiikst, bet nu taa ir veca masina: )
- pie kautkaadiem -20 kompis nogljukoja, noblokeja vienas durvis, neradija temperatuuru aaraa, utt... bet iedarbinaat vareeja: )
- ne visi servisi nemaas remonteet taadu masiinu
P. S. : kopumaa pagaidaam plusu vairaak nekaa miinusu

VolvoS80 @ 10.marts 2008 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti