Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 530d Touring 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [20]
Pirms gada iegādājos šo auto, tāpēc varu nu jau daudz maz apstāstīt kas ir kas. Pārsēdos viņā no 525 TDS sedana un atšķirība bija vairāk nekā jūtama. Bet nu sākšu ar faktiem.
1999. gada modelis, lai gan ievadot šasijas numuru BMW programmās tas uzrāda, ka mašīnai ir 2000. gads. Pēc papīriem 184 zirgi, kas manuprāt ir samērā pietiekami. Auto rūpnīcā aprīkots ar savstarpēji savienotu un saintegrētu radio, borta datoru, TV, GPS navigācijas sistēmu un telefonu kopā ar hands- free sistēmu. Automātiskā triptronic (tā laikam to sauca) kārba, kas ļauj braukt arī sporta režīmā vai arī manuālajā režīmā pārslēdzot katru robu atsevišķi. Ir arī lietus sensori, kas automātiski ieslēdz logu tīrāmās slotiņas pie mitruma nokļūšanas uz stikla, kā arī parkinga sensori. Kseona gaismas komentārus neprasa.
Par mīnusiem.
Ziemā tomēr bija problēmas ar piestartēšanu, bet tas vairāk tā kā uz startera bendiksa rēķina, ko nesen nomainīju. Vēl samainīju visus amortizatorus, jo esošie likās par mīkstu un auto šūpojās kā liela airu laiva. Ik pa laikam jāpieskata ritošās daļas, jo šad tad kāda no n- tajām svirām beidz pildīt savas funkcijas. Gada laikā esmu nomainījis 2 (dažādus) šarnīrus.
Diemžēl elektronika ir elektronika un ļoti daudz kas no tās nestrādā - parkinga sensori, telefons, autonomā apkure.. Lietus sensors kādu laiku funkcionēja, bet arī drīz vien izbeidzās. Bail interesēties par remontēšanu, jo ir nelabas aizdomas, ka cipars par remontu varētu pārsniegt manas algas iespējas. Jā, diemžēl auto remonts ir padārgs. Taču tas neatsver "baudu braukt" : )
 
Glupais @ 24.oktobris 2006 0:00
BMW 525ix 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Šo autiņu ar automātisko kārbu nopirku kādu gadu atpakaļ, nobraucu visu ziemu, kā jau visi rati velkošie , braukt pa apledojušajiem ceļiem viens prieks, un pa dziļāku sniegu arī nebij problēmas, jā kārbai ziemas, sporta un ekonomiskais rezhīms, bet pie -20 grādiem sākās kreņķis ar aķiņu(jauns), bij problēmas ar pielaišanu, pareizāk sakot NEVARĒJA, aizbraucu pie elektriķiem un atklājās, ka ir kaut kur strāvas noplūde, pareizāk sakot imobilaizers zacē nost, kaut ko tur pārtaisīja un viss aizgāja, tas viss pupu mizas, kad pirms tehniskās atklājās , ka jāmaina apakšēji lodbalsti, kuri maksā 140 Ls(viens) ar visu ričagu, un plus vēl 4 bukses 40Ls, arī tas sīkums, bet sāka grabēt priekšējā pusass, tad nu atklājās, ka Auto Pluss tās piedāvā pa 400Ls gabalā, bet Latbema 300Ls ar pasūtīšanu, un piegādi 2 nedēļu laikā, lietotas nevar dabūt, jo 525ix ir diezgan liels retums mūsu zemītē: (tas nu tā par hadeni, plus visiem šitiem tēriņiem sāka gļukot dzesēšanas sistēma, te temperatūra turas normāli, te pēkšņi nokrīt uz zilo iedaļu, pilsētā stāvot krustojumā, bultiņa šaudās no vidus uz zilo, kā metranoms, aizbraucu uz servi, tur rausta plecus un ir nesapratnē, gan atgaisoja, gan vel ko tur darīja, bet viss pa vecam, es savā nemehāniķa prātiņa domāju , varbūt termostats. Arī tas vēl nav VISS, sāka karst viens aizmugurējais disks, domāju suports ieēdie, vai roķenes diski, viss kārtībā, bet karst un viss, džeki servī melnu muti noņēmas, atkal bez rezultāta, suportu noņēma, notīrija saeļļoja, roķeni arī atlaida lai nebremzē, bet karst , kā karsis!
Eļļas maiņa kārbā izmaksā 45 ls, tikpat arī motorā, jo iepriekš bij lieta 5W eļļa, benzīna patēriņš pilsētā ap 15 litriem, uz trases var arī 10 vidēji iebraukt, tāds lūk stāsts, jā visa elektropakete, un visi logi un dubultā lūka , ja ir palikusi vaļā, pēc signalizācijas nospiešanas automātiski aizveras, zinu jau zinu, ka spečuki tūlīt sāks te mani aplikt, un lamāt: )), bet varbūt kāds var ieteikt , kur un kā var tās pusasis lētāk dabūt?
volume @ 2.oktobris 2006 0:00
BMW 524TD 1987 Novērtējums: 8 Komentāri [17]
Tad nu seatbelt beidzot aprakstīs savu auto, kas šodien tika ieripināts garažā, bet pirms tam izmesti līkumi, tā teikt, join ride ;).. Tātad šis jau man ir 2. pēc skaita 524 e28, pirmais bija bik labāk aprīkots, taču to nopārdevu, biju vēl skolnieks, taču bija jāgulda, lai būtu kārtīgs.. bet tas jau ir cits stāsts.
Tātad konkrētais ir 87. gada, viens no pēdējiem 524 ar automātisko kārbu un el. logiem +pārējās ekstras protams. Es šim auto LV esmu otrais saimnieks, no Vācijas ievests 03'gadā, lietojusi sieviete, pirms tam arī, it kā. Auto ir servisa grāmata, pēdējais ieraksts tur pie 295000km, 2002. gadā plus vēl tonna ar apzīmogotām lapām par remontiem un apkopēm, tagad nobraukumu rāda 370000km, kam nav pamata neticēt. Par cenu runājot, neko zema 1500e, taču sirds kliedza "Jā" un bija vien jāņem ;), komforts super, ērti velūra sedekļi, salonā kluss(protams, motoru dzirds, bet tā 6stobru dziesma man tik un tā baigi patīk) un plašs, par dinamiku sūdzēties nevar, paātrinās pat ļoti ok, agregāts gana ir jaudīgs-115z. s, 220nm.
+ekonomisks, 8l pilsēta bez problēmām(paša pieredze)
+komforts, plašums, tomēr masīvs auto, īsts tanks.
- pieļauju, būs arvien grūtāk sadabūt detaļas, jo tas tomēr ir rets auto..
+, kas atsver visus mīnusus, man tas auto patīk, kā jau minēju, sirds kliedza "Jā" un savu izvēli nenožēloju un domaju, ka nenožēlošu. Ja godīgi, vēl arvien nespēju iebraukt, kā man tā izdevās, turklāt pavisam nejauši, atrast šitādu eksemplāru.. Protams, ir daži sīki kasjaki, piemēram, rūsa uz kreisā stūra šofera durvīm, taču tas ir viss, ko tagad uz siteinu atceros.
Seatbelt
 
seatbelt @ 11.augusts 2006 0:00
BMW e 328 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
pus gadu jau braucu ar 328 cupi.96... vispar esmu apmierinats. Pirms tam bij 320, nu ar tadu vairs nepabrauktu, vienigi pie jaudas atri pierod, tagad jau kauko specigaku gribas. vispar nemaz jau tads spridzeklis nav. neko grandiozu remontejis vel nesmu, sikumi.. ella.. vispar izturigs auto. Benzinu pa pilsetu kadi 12.. pa strasi 10 videjais, likas bus trakak... vispar gaumes lieta, ir ari komfortablaki auto... Tomer bmw ir un paliek bmw.. citu negribu!
Vilss @ 31.jūlijs 2006 0:00
BMW 750 IL 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [20]
Nu super. Straadaajam Vaacijaa pie Diseldorfas vasaraa, mazaa pilseetaa Schmeisenburg lasiijaam zemenes, un kad nebija ko dariit, staigaajaam pa pilseetas 4 placiem un skatiijaamies mashiinas. Man pasham 18 un diviem draugiem 20 un 21. Tiesiibas dabuuju 2 dienas pirms Vaacijas brauciena. Aizbraucaam ar Opel Ascona, ko 3jataa arii nopirkaam. Brauciena meerkis bija atgriezties maajaas ar lepniem braucamajiem. .... un tad vienu dienu es ieraudziiju vinju..... melnu, spiidoshu, ideaalaa kartiibaa, pie viena frica maajas... ar lapinju logaa Zu Verkauf. 1991 gads 5 litru W12 motors..... kopts un lolots, ar 3 LCD ekraaniem, navigaaciju uz liela ekraana, LPG(kaut kaada gaazes iekaartu), loti labu. extras visas, pilniigi visas. Mashiinai ir forseets motors, nonemts apgriezienu ierobezotajs, uz baanja iet 295 kmh. Tas ir taads kaifs taadaa aatrumaa braukt, vieniigi kompis raada pateerinju 58 l uz taa atruma. Uz gaazes iet tikai 265 kmh. Gaazes balona pietiek 2 stndaam uz baanja, jo ir mazais, zapaskas vietaa. Shajaa mashiinaa var pilniigi dziivot. Vakaraa es skatos TV , klausos diskus un radio seezjot mashiinaa, jo stereosisteemu uz pilnas jaudas neesmu meeginaajis uzgriezt, baidos, ka izbirs mashiinai logi. Tehniskaa zinjaa mashiina ir perfekta, 3 meeneshus neko neesmu taisiijis. TUV tika iziets pirms paardoshanas(vaacu tehniskaa apskate), bez nevienas pieziimes, es pats biju liidzi, un paarbauda mashiinas te daudz stingraak kaa Latvijaa.
Peec apskates mashiina par 4900 eiro nonaaca manaa iipashumaa. Man pasham bija tikai 2000e sakraati pa 2 meeneshiem, bet draugi aizdeva un bija skaudiigi, ka pashi pirmie mashiinu neieraudziija. Tagad iedodu vinjiem pabraukt un visur braucam kopaa.
Tehniskie parametri:
5 l W12 dzineejs.... jauda 300 Zs pie 5200 rpm, grieze 450 nm pie 4100(cik ir peec forseeshanas nezinu, bet liidz 100 kmh uzrauj 6 s. Ar hronometru 5x meeriijaam : ))
Nobraukums(originaals).....213400 km.
Riepas R17 225/35 Pirelli, veel galiigi jaunas, jo spoleejaam tikai pirmajaa vakaraa mazliet: )), tagad ASR iesleegts visu laiku.
Automaatiskajai aatrumkaarbai ir tikai 4 paarnesumi, bet seedeklii iespiestu tur liidz 170 kmh !!!!
Baakaa var ieliet 100 !!!!!!! l 95(super) benziina
Kad mees braucam vizinaaties gaazi ielejam par kopaa samestu naudu.
Pilseetaa benziinu teeree 13 l/100 km.
Uz straases: 100kmh....8,5l, 120 kmh.....9 l, 160 kmh....16 l, uz 295 juus jau zinaat: ))))
Vaardusakot ideaala mashiina, vadaas tik viegli un briivi, ka pat taadam iesaaceejam kaa man nav probleemu.
Es esmu sajuusmaa.
Tagad paarvaacaamies aabolus lasiit, maksaa 2500e meenesii+istaba un komunaalie. Driiz jau buushu mashiinu nomaksaajis, tad iekraashu veel naudu un braukshu uz Latviju vizinaaties. Jau sheit meitenes atskataas, ta Latvijaa buus super.
Vai kaads var izstaastiit kaadas shai mashiinai ir raksturiigaas kaites un kas buutu jaasaudzee un jaaskataas??
Paldies.
Uzdodiet jautaajumus, atbildeeshu.
Edgars @ 24.jūlijs 2006 0:00
BMW 318i 1998 Novērtējums: 5 Komentāri [3]
Buus jau kaa 2,5 gadi kaa braukaaju un dziivoju ar savu autinnu pa Vaaciju.. Autinnss tika pirkts Hondas centraa - Vaacijaa... taa tad ar 1 gadu garantiju un labi kopts... noskreejiens vien bija 91 000... Visas extras iespejamaas iznnemot aadas kreesli, Skaista koku apdare .... Benziina pateerinnss nu gruuti teikt peec papiiriem pa baani 8-9 l ar visu kruizkontroli... Pa pilseetu kaa brauc. Spidometraa raada jau 121 000, bet taadi nopietni remonti nav bijussi... tik vien kaa inspekciju lielo uztaisiju.. bremzzu kluccui, bremzu diski, ellas un visaadi citaadi nieki lai vareetu iziet TÜV.... Agraak ir bijussi dazzaadi autinni ...300M, 323 mazdinna un arii Ecalipse... bet ne kaads no Vaacu brendiem. Teikssu taa arii iipassi neesu apmierinaats, zinaamu iemeslu deell.... bet nu tomeer kopsumaa:

+Kluss salons
+Labs priekss maza motora uzraaviens
+Dizains
+Vadaamiiba
+Apsildamie kreesli
+Audio+telefona un navigacijas kontrole no stuures

- Extra.. Extras ssad tad kautkas nenossancee liidz galam
- Reduktors pat ja paseets tipiska slimiiba (ar laiku kauc.. Vaacija nomainiitt lllloooti daargi))
- Akis netur buus jau otrais
- Tracina biezzi kad priekssa lampas izdeg...
- Reti bet kluudaina navigacija.... nereti uz taisna baanna .... "peec 5 metriem griezieties pa kreisi": -(....

.. nu kaut kaa taa..... bildes sekos...
 
pavaars @ 13.jūlijs 2006 0:00
BMW 318 Touring 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Nesen tika pārdots auto, vajadzēja domāt par cita auto iegādi. Cenu kategorijā no 4000-5000 euro nebija daudz auto, kas atbilstu izvēlētām prasībā: gads >95, hečbeks vai universālis, jo ģimenē ir suns, markai bija jābūt vācu, dīzeli negribēju, jo ar auto netiek braukts katru dienu, bet tomēr motoram jābūt vidēji ekonomiskam. Vispiemērotākais likās BMW 318 TOURING. Dizains pārdomāts, glīts un klasisks. Ietilpības ziņā nemaz nav tik mazs, kā bieži tiek runāts, vidēj auguma cilvēkiem vietas pietiek gan priekšā, gan aizmugurē. Aprīkojums ir labs, kaut arī nav koka apdares un borta kompis, un arī sēdekļi nav ādas, tomēr ir klimata kontrole un elektriskie logu pacēlāji. Salonā valda sportiska aura. Panelis, kaut arī nemainīts no 91. gada, tomēr neizskatās vecmodīgi arī pēc 15 gadiem. Bagāžnieks nav liels kā Audi 100 Avant vai Ford Mondeo universālim, taču pietiekiekami sunim vai kādai nelielai mēbelei vai kartueļu maisiem. Aizmugurējie sēdekļi atliecās, radot pat iespēju 2 cilvēkiem sagulēt.
Runājot par gaitas īpašībām, tad kā jau visiem BMW modeļiem, tās ir labas.1.8 motors ar 115 zirgiem ir ekonomijas un jaudas līdzsvars. Patēriņš pilsētā ap 10 litriem. Ārpus pilsētas 6-7L/100 km. Ātrumi nav gari un pirmais ātrums tāds vārgs, taču jau ar otro ātrumu un no 3500 apgriezieniem paātrinājums jūtami pieaug. Nav nekāds sacīkšu auto, bet ātri pabraukt ar to arī var. Vairāk par 180 km/h neesmu ar to braucis, bet neliela rezerve vēl bija jūtama. Mašīna ir cieta, bet tāpēc jau tā arī ir 3. sērija. Uz ceļa turās labi, bet bedres labāk apbraukt vai izbraukt mierīgi, jo ritošās daļas šim modelim nav no lētajajām, taču nevarētu arī teikt, ka briesmīgi dārgas, to saku no citu pieredzes, jo vēl neesmu neko mainījis. Motoram ir ķēde, nav jāmaina siksnas. Salona izolācija viduvēja, tomēr 3. modeļiem nav tas klusākais salons, bet tas jau nav luksus modelis, tāpēc motora skaņas salonā dažreiz pat ir patīkamas. Platās riepas ar lietajiem diskiem padara auto izskatu par masīvu un agresīvu. Manuprāt viens no labākajiem universāļiem tajos gados un savā klasē. P. S. Audi 80 avant izskatās neglīti salīdzinot ar šo, arī C klases Mersedes ir netik spilgts, tas izskatās arhajiski universāļa izpildījumā.
 
autofa @ 15.maijs 2006 0:00
BMW 318d 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
Mani iepriekšējie auto apskatāmi zem BMW 320d
Esmu viens no tiem, kas uzķērās un 8. aprilī nopirku auto par tā saucamām "rūpnīcas"(BM auto) cenām, kas izpaudās kā -12% no veikala ceņņika.
Izdomāju atjaunot savu auto parku, jo sajutu ka iepriekšējā(320d touring) sāka prasīt biežākas apkopes. Iepriekš pateikšu ka bija plānots nākamgad nomainīt pret trīsgadīgu X3, bet upe tek - viss mainās. Galu galā jauns ir jauns un nākamgad būtu žēl pārdot, jo būtu daudz ielikts(tāda iemesla pēc vēl jo projām otrais auto 1992gada 525i touring ir manā īpšumā).
Pirms pirku - netestēju, jo mašīnas masas ir vienādas, dzinēji arī līdzīgi(320d-318d), tamdēļ jau iepriekš zināju ka nekas sliktāks nevar būt, jo iepriekšējās mašīnas gaita apmierināja. Cena sanāca 20300 Eiras, jo 4000 atlaide, 9700 vecais auto. Garantija tikai 2gadi.
Varu pateikt, kad nobraukts pirmais 1000, stipri klusāka iekšā, bet skaļāka ārā, teica ka pēc 10tkm palikšot klusāka. Gaita mīkstāka, dinamika tāda pati, patēriņš 5,8 l/100km(kompī)- ar pilnu bāku 1200km.
Salons stipri lielāks, aizmugurējie beņķi augstāki, līdz ar to ērtāki.
Sonora(zaļa toņmaiņa) krāsa ļoti praktiska - neredz putekļus. CD atskaņotājs(proffesional) saprot arī MP3 - pieminu to tamdēļ ka mani vienkārši izbesīja 320d KASETNIEKS. Klima - katrai pusei sava temperatūra.
Par likstām, kuras notiks vēlāk rakstīšu un protams zemināšu atzīmi, bet pagaidām 10 balles atbilst. Nu jā, nošausminājos ka Runflat (R16 225/50)riepas maksā 170 Ls gab. Tā ka jau iepriekš paredzu ka nākamo autiņu pirkšu pirms būs jāmaina riepas. Ziemā likšu parastās riepas, jo dzīvoju Rīgā, ja kas, tad palīdzēs savākt, jo zapaskas ta nav(7 gados ne reizi nav nācies sadurt riepu).
Bilde atbilst patiesībai, diski arī manējie. Turpinājums sekos.
 
Ekspluatators @ 29.aprīlis 2006 0:00
BMW M5 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [20]

Sveiki!

Pagājušajā viesojos Ninbergā, Vācijā ar nolūku iegādāties jaunu autinju. Jau iepriekš zināju, ka tas būs BMW markas auto, jo par spīti auto "sliktajai slavai" jau aptuveni 15 gadus esmu uzticams šai automarkai. Faktiski esmu izmēģinājis gandrīz visus modeļus un līdz braucienam uz Vāciju 3 gadus pārvietojos ar 1997. gada 740i, ko nesen nopārdevu. Šis autins mani pilnībā apmierināja - jaudīgs, elegants, neuzkrītošs, drošs, uzticams utt., bet laikam ejot gribējās, ko asāku, bet tai pašā laikā elegantu un neuzkrītošu, lai nepiesaistītu apkārtējo uzmanību. Par cik bavārieši neražo M7, tad protams, ka izvēle krita tieši uz pēdējo gadu M5 E39. Meklēju līdz mazā BMW placī nejauši uzdūros vecajam M5, kas mani burtiski apbūra. Kā vēlāk izrādījās šī autinja vienīgais saimnieks bija autoplača īpašnieks. Vienīgais, kas mani attūrēja no auto iegādes bija cena, kas sasniedza labā stāvoklī esoša M5 E39 cenu. 2 dienas domāju, štukoju, apstaigādams neskaitāmus plačus, bet beigās atgriezos un paņēmu.. un nenožēloju! Nedaudz sīkāk par autinju: viens īpašnieks, 56k nobraukums, Hartge kantorī modificēta piekare un izplūdes sistēma un palielināts motora tilpums no 3,8 līdz 4,0l kā arī citā tuningā kantorī uzmontēta turbīna, kas BMW M modeļiem ir sevišķi reta parādība, jo autinjam jaudas pietiek jau standartversijā bez tās.

tehniskie dati īsumā:
-4,0 forsēts (standartā - 3,8L, 340 ZS) //M motors
- Greddy T88h turbīna (maximālais boost - 30psi!, bet motora taupīšanas nolūkos pašreiz noregulēts uz 18psi)
- Bosch aizdedze
- Brembo bremzes
- Borla izplūdes sistēma
un daudz kas cits..
- jauda - 610 Zs
- uzrāviens 0-100 - 4,5 s
- max ātrums - 330km/h (teorētiski)
- degvielas patēriņš - 20l - 30l

Līdz šim ar tik jaudīgu autinju vēl nebiju braucis. Sajūtas ir fantastiskas. Salīdzinot ar manu iepriekšējo 740to - kā diena pret nakti. Jāsaka, ka ir pagājis jau gads, bet vēl joprojām esmu sajūsmā par tā straujo raksturu - braukšanas uzsākšana un parkošanās jāveic ļoti uzmanīgi, jo aizmugurējie riteņi izspolē ļoti bieži! Kustību no vietas itin mierīgi iespējams uzsākt un paātrināties arī ar 4 ātrumu!

Plusi:
- unikalitāte
- jauda
- skaņa
- pārāk neuzkrītošs

Mīnusi:
- degvielas patēriņš
 
Tormans @ 12.aprīlis 2006 0:00
BMW 525 24V 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [17]
Jau gadu braucu ar BMW 525 ( E34 ) Pārsēdos no AUDI A4. Kontrasts iespaidīgs. Lai gan BMW ir vecāks pēc izlaiduma gada, tomēr braukšana tajā ir ērtāka.
Pirms pirkšanas painteresējos pie zutolietās zinošākiem džekiem. Vairāki brīdināja no aizmugures piedziņas, kas īpaši izpaužoties ziemā. Saku godīgi - braucu visu ziemu, bet problēmu nav bijis. Tieši otrādi - liekas, ka aizmugures piedziņa ir pat vieglāk paredzama un stabilāka par priekšas piedziņu. Es gan netriecos ar to autiņu ar 100 km/h katrā līkumā, tomēr arī "opīšu metodes " piekritējs neesmu. Braucu dinamiski.
Iekšā BMW 525 ir vienkārši fantastisks. Nav visu to acis žilbinošu, foršo, bet principē nevajadzīgo knibuļu. Toties ir klusums, un komforts. Viegli vadāms, ērts auto.
Par degvielas patēriņu varu teikt vienu - ziemā, ar visām sildīšanām, un, apmēram 30/70 % tālie gabali/piepilseta un pilsēta mans bemberītis tērē 9.5 litrus. Šis skaitlis sanāca izdalot uz nobrauktajiem 840 km patērēto bendzīna daudzumu. Tas nav maz, bet nav arī daudz. Tomēr, es pilnīgi atbalstu tos, kas saka - no punkta A un punktu B var nokļūt arī ar žiguli. BMW turpretī sniedz lielisku baudu no paša braukšanas procesa.
Īss kopsavilkums par vienu BMW 525 24 V ekspluatācijas gadu: ērts, drošs, uzticams auto. Ļoti nenožēloju, ka nopirku BMW, un tieši 525 24V.
BMW rullē.
Besī ārā auni, kas ir ieciklojušies par to BMW patēriņu. Tiem, kas ir īpaši tupi, es paskaidrošu:
Tā bultiņa ar patēriņa mērītāju nav diezcik pareiza. Toties, ja pietiek prāta, var pieliet pilnu bāku līdz lūpai, un nobraucot, piemēram 700 km, tad nākošreiz pielejot bāku ( atkal līdz lūpai) jūs uzzināsiec, cik tā zupa ir nobraukta. Tālāk jūs izdaliet šo degvielas litru skaitu uz nobrauktajiem simtiem kilometru un uzzināsiet, cik tad jūsu kaste tērē un benzīna litrus uz 100 km. Tā es mēru arī patēriņu savam BME 525 24V (E34). To esmu darījis sešas, vai septiņas reizes un rezultāts vienmēr ir bijis no 9.3-9.8 litri uz 100 km. Pie tam braucu apmēram tā 35%- piepilsēta, 35% - pilsēta, 30% garie gabali.
Oluhiem pieleca? Tā vietā, lai īdētu par kautkur saklausītu lielu BMW degvielas patēriņu, vajag pašam iesēsties mašīnā, pabraukt un pamērīt.
Abdulla @ 16.marts 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti