Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 525 TDS 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Avtomobilj BMW horowij! Vizhimal na nem 180km/h! Stabilen, mjagok, no iz za malenjkih diskov i boljwoj visoti rezini mawina imeet neboljwuju raska4ku na povorotah! Na dizeljke predeljno trudno sdelatj probuksovku, no na vtoroj i tretjej pereda4e, posle 3000 ob. min. do 4500 ob. min. mawina tjanet, kak raketa i s ljogkostju obgonjaet AUDI 80 1.8S, BMW 520 E34, Ford Mondeo Diesel, v 4em vpro4em ubedilsja sam!!!
TuRBo DieSeL @ 7.septembris 2005 0:00
BMW 750i 2003 Novērtējums: 3 Komentāri [24]
Autiņš bija tieši 4 mēnešus lietots kad nopirku (tagad kvēli gribu nopārdot, jo lai taupītu nervus pārvietojos ar savu jauno autiņu, kurš nav BMW).
Tā nu sanāca, ka sakārojās pamēģināt šo vācu autobūves lepnumu, kurš tik daudziem izsauc sajūsmu (vai pamatotu?)
Jāsaka uzreiz, ka salons diez ko nepatika - ne sēdekļi ērti, ne arī paneļa dizains normāls.
Pirmais izbrauciens`likās OK, auto bija ar pieteikamu uzrāvienu un likās, ka uz šosejas arī ķadu varēs nodzīt.
Pirmā nedēļa pagāja nemitīgā vērtēšanā - sajūsma lēnām plaka - borta dators nemitīgi sakoja, arī izvēlnes ļoti neparocīgas. Motora jauda arī nešķita BMW markas cienīga. Nedēļas beīgās trosē devos uz servisu, auto ņēma un vienkārši noplīsa - elektronika nodzisa un viss.
Servisā kasija pakausi un teica ķa kāda tur datora komponente esot izgājusi no ierindas, taisija divas nedēļas.
Saņēmu autiņu un priecājos, taču pēc divām nedēļām sāka gaudot izpū`tejs, izrādī`jas ka pie bikses izpūsta blīve (blj: jauns autiņš un šitāda šaize?!!).
Un tā visu laiku, tad viena tad otra ķibele - kur te kvalitāte?
Pašlaik auto stāv atstutēts pret sētu. Pats braukāju ar MB.
kaupo @ 22.februāris 2005 0:00
BMW 320i 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Kad gribēju sev autiņu, izvēlējos starp Mazdu 626 un BMW 316-320. Pirmkārt gāju izmēģināt Mazdu. Nu jā, kip OK. Pēc tam izmēģināju pelēko 316 Bembi. Nu jā, kip OK. Pēc tam vēl vienu šarkanu 316- to. Kip OK. Pēc tam paskatījos uz balto 320i. Balts- tas tachu ir FUI! Bet nekaa, apsēdos, biku pabraukāju - vo tas bij autiņš! Vēlk - izcili, tikai ēd izcili : ( Tāpē arī gribu to samainīt vai pārdot. Ir arī viena problēma, kas atkārtojas gandrīz visiem šāda modeļa bembīšiem: sailentbloki, stūres šarnīri un vēl viens stienis apakšā pie riteņiem.. neatceros kā saucās : ) Vot vilcieniem tie sailentbloki ir SAILENTBLOKI, bet mašīnām - pē kaukac komerciāls. Es ar to bembi izbraukāju Latviju un Igauniju (ap 70 000 km) un tagad esmu pārliecināts, ka varu izbraukāt vēl tikpat daudz... Nu jā, varbūt vēl pa ceļam kaukas jāsamaina būs, bet nejau motors un salons..
Krēsli BMW320i baigi komfortablie. Ja kaut kam ķermenim vēl ilgstoši saglabājas M- izmērs (kip, vidējais), tad šie krēsli ir piemēroti šāda veida locekļu saliktiem homosapiensa subjektiem. Žēl, ka kaukadi narkomani izvilka no mašīnas 7- latu magnitolu, ko es ieluiku pēc tam, kad salauzu oriģinālo Bawaria. A! Protams! Akustika BMW 320i, cik es dzirdēju tika atzīta par vislabāko! Tā kā subjektiem, kuriem patīk vazāties ar meičām 320i modeļa bembī (pārejas modeļa), ir jāatceras, ka meičas var saņemt preorgasmu no skaņas. Protams, arī ir kur subwoofiņu ielikt : ) Balc- balc.. Bet ja pāris līnijas uz korpusa, tad jau balc ir kūl, vai ne. Mjā, žēl, ka jāmazgā daudz, bet es arī daudz nemazgāju. Protams, kad nopirku, vismazākos putekļus ar visāda veida preparātiem likvidēju. Tagad redzu, ka varbūt man vienkārši tolaik meičas nebija.. Bet nē, bija tak. Kur ir problēma? Ai.. Karoč, BMW- foršs autiņš, tikai ēd daudz un ir maziņš iekšā, ka golfix kaukac : )
b0b @ 6.decembris 2004 0:00
BMW 325 coupe 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Auto ir perfekts, jo nopirku vinju marta pa 4800 Eiro, tikko izgaju apskati un bez jebkadiem defektiem, tas nozimee, ka 8 men. laikaa praktiski neko neesmu mainijis, ka ellju, filtrus un dazadus sikumus... vienigais ko nomaniju, t. i. pakalejas bukses Ls 50, jo vasara njemot likumaa ar lielu atrumu gribejas paslidinaties, ka ziemaa, tik ilgi slidinajos kamer bukses izmaucas, bet laikam tapec, ka bija vecas. parejais perfekti, iesaku sho auto, jo pirms tam bija bmw 520, nu galigi garam, gan jaudas zinjaa, gan ekspluatacijas zinjaa. un es tomer esmu pie tiem, ka drikst pirkt tikai mashinu no vacijas, jo tur tomer celi ir labaki un tas ir acim redzami. degvielas paterinjs videji ir 10 l, ja grib brauk ekonomiskak var ieklauties 9 l. vienigais, ka ar laiku pie jaudas pierod, jo nakamo domaju pirkt, kurai ir virs 200 zs noteikti. vienigais auto ir pacietaks un mitra laika chikst panelis, jo pret stiklu berzejas, kas nekad nebija noverots 520 bmw. bet cietiba zinama meraa ir laba, jo ir n- tas reizes iebraukt bedree, taa ka izsit cauri par panelim un domaju, ka bushu jau sachakarejis kadu priekshejo buksi, bet servisaa un apskate pateica vis cikiniekaa, ar 5 seriju atri vien bija jamaina ritoshas dalas. varu viennozimigi pateikt ka 3 serija coupe ir daudz izturigaka piekare un visa ritosha dala neka 5 serija.
insane @ 26.novembris 2004 0:00
BMW 318 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Tika iegādāts 2004. g vasaras vidū pa 900Eirām. Protams biju dzirdējis ka ar 1.8 neiet utt, bet man par pārsteigumu iet visai ņipri.. Apdzīšana ir ātra, tik jāmin grīdā. Salons negrab, ir diezgan kluss. man ie doma noizlēt durvis un bagažnieku, tad būs vēl klusāks. Patēriņš ar manu visai smago kāju vidēji sastāda 7.5-8l/100km. Tagad auto tiek pārkrāsots un vizuāli uzfrišināts.. Pie motora ķeršos pēc ziemas.
Tehniskās Izmaksas šajā periodā lidz 17. oktobrim
Bremžu diski, kolodkas + nomaiņa -43Ls kopā
Gabarītlampiņa aizmugurē un tuvā priekšā - 2.50Ls
Izpūtēja metināšana 10Ls

krāsošana - ap 150Ls (metināšana 10Ls, krāsa 30ls, kameras izmantošana ~20Ls, krāsotājs - 1 litrs : ), materiāli ap 50Ls (grunts, špaktels, smilšpapīri), jauni spārni 20Ls, dažādi loriņi vēl 20ls
Jaucu, lieku kopā, gatavoju, gruntēju Pats.

Vēl mūzika ap 200Ls..

Rezumē - ir ko darīt, bet RWD atsver visu : )

 
Delerium @ 17.oktobris 2004 0:00
BMW 320 24V 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Sveiki. Pirms gandrīz gada biju spiest pārdot savu veco auto un tad sākās jauna transporta meklējumi. Principā murgains pasākums ja nezini īsti ko gribi, bet bija skaidrs, ka taj jābūt četrdurvju mašīnai. Tāpēc pēc lielām pardomām un šaubām Maskavas ielas placī tika iepirkts konkrētais BMW. Latvijā nobraukusi gadu, noskrējiens 220000 km, ekstras: kruīzkontrole, pilns ekipējuma komplekts no BMW (atslēgas trīstūris ....... ) Pie diagnostikas tika konstatētas eļļas noplūdes, uz beigām ejoši prieksējie amortiņi, bremžu uzlikas, bet remonta summa tika noņemta no cenas, tāpēc ok. Tad pirmie remonti (sorry par neprecizitātēm) bremžu uzlikam, priekšējie balsti, saļņiki viss ~120Ls, eļļas maiņa + visi filtri ~40Ls un viss, vairāk nav nekas taisīts. Eļas noplūde izrādijās nenozīmiga.

Par plusiem, manā versijā:
- pietiekoši plašs salons,
- pietiekoša jauda,
- patīkama salona ergonomika,

Par mīnusiem:
- cilvēki saka ka aizmugurē maz vietas,
- padārgi remonti,

Benzīna patēriņš:
šoseja 90 - 110 km/h ar kruīzu ~7.5 l/100km
pilsētā no 10l/100km līdz bezgalībai, normāli 12l/100km

Man patīk, nenožēloju.
Gatis @ 1.oktobris 2004 0:00
BMW 525i Touring 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Iepirku jamo 2004. gada februārī. Uz doto brīdi noskrējis pa Latviju autiņš ir 10k. Laboti ir tikai daži sīkumi motorā kā arī pāris lampiņas nomainītas, taču tuvojas vidēji nopietns piekares remonts uz apmēram 100-150 Ls. Arī motors jāsāk labot. Tiko nopirkts, autiņš gāja klusi, kas ir raksturīgi 5 sērijai. Tagad daudzkas jānomaina, lai atkal varētu izbaudīt klusumu salonā pat pie 90 km/h.
Salons ērts un vizuāli pievilcīgs. Tikai aizmugurē vietas mazāk kā pasātam. Visādi elektoniskie sīkumi atstāj patīkamu iespaidu(kamēr strādā). Virsbūves konstrukcija neļauj baudīt īpašo sedana klusumu, jo tomēr tas'bagāžnieka pārvalks grab, lai arī kā es to censtos nostiprināt.
Degvielas patēriņš(autom. kārba) atbilstoši auto izmēriem un dzinēja izdilumam - šoseja ~8 l, pilsēta ~13 l, vidējais ~10 l.

Rezumē:
+skaists auto(gaumes lieta)
+ērta sēdpozīcija vadītājam un blakussēdētājam
+var daudz ko iekraut
+jaudīgs un dinamisks(pat ar padilušu dzinēju)
+labi padodas vizuālai uzlabošanai
+nākošais auto arī būs BMW
- tomēr sit pa kabatu degvielas patēriņš
- samērā dārgi remonti(zinu no cik Ls jau būs jāšķiras)
- kaut kā tomēr ātri lūzt(varbūt vienkārši nepaveicās)

Atzīme dota uz konkrēto laika posmu, taču gribas domāt, ka tā uzlabosies.
Tridents @ 17.septembris 2004 0:00
BMW 316 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
Autiņš man jau ir 2 gadus - esmu ieguldījis kaudzi naudas un joprojām esmu neapmierināts. Kā jau padsmit gadus vecam autiņam, ja birst, tad viss pēc kārtas.
Benžu rij daudz, jo beigts gaisa mērītājs, kurš jauns maksā ~200Ls - neceļas roka mainīt.
Joprojām esmu sajūsmā par auto dizainu, lamāju sevi par to ka nopirku ar 1.6l bīdeli. Labāk uzreiz nopirkt ar 2.5l, lai nav galvassāpes.
Lai nu kā - JA REIZ IEKĀPI BMW, TAD NEKO CITU VAIRS NEGRIBAS.
BI @ 6.septembris 2004 0:00
BMW 520i 24V 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Pagajšgad novembrī nopirku savu BMW. Pirmstam braucu ar Mazda 626/2L/kupeja (89), bet ņemot vērā ģimenes apstākļus (bērna dzimšanu) nolēmu nomainīt pret ko lielāku un ērtāku. Tā sanāca, ka uzdūros tieši šim autiņam. Pirms tam bija tikai negatīvas domas par šo marku un viss pateicoties "trakiem skūtajiem idiotiem", kuri nēsājas pa ielām, domādami, ka atrodas uz autobāņa. Bet no pirmāsekspluatācijas dienas sapratu, ka bembis nav ne pa visam slikta mašīna (labāka par manu Mazdu ir). Patīk: Izturīgs agrigāts (japiebilst, ka es arī baigi ytraki nedzenāju viņu, bet garajos gabalos sanāca pabraukt ne maz - Krievija, Lietuva, Igaunija). Es esmu cilvēks neliela auguma tapēc jūtos tu diezgan ērti, ko neteiksi par dažiem maniem draugiem virs 180. Tiem kāja priekša īpaši nav kur likt (īpaši šofera vietā - stūre un paneļa vidējā daļa traucē). Pārsteidz arī ekonomiskums: ap 6,5-7l/100km braucot pa štrāsi ātrumā ap 120km/h un 8-9l/100km braucot pa pilsētu (ja normāli vālē). Protams krustojumos nēesmu pirmais (necenšos un arī dzinēja jauda neatļauj, bet toties tā pat visur paspēju un arī ekonomija sanāk, kas ir ļoti patīkams moments). Ļoti laba pečka (ziemā ātri uzsilst). Vasarā bez kondicioniera pūš diezgan vēsu gaisu salonā (brīnos). No detaļam faktiski esmu uzreiz nomainījis balsat stieņus, kas man izmaksāja 14Ls un lemdazondi +20Ls ar darbu. Visi mani izdevumi (paldies Dievam). Nesen zagļi gribēja izvilkt maģi, kuru es savas aizmāšibas dēl atstāju mašīnā, bet pasoēja tikai izsist priekšejo labo stiklu (protams nepatīkami). Aizbraucu uz Latbemu un nopirku tur citu pa 10Ls (uzskatu, ka diezgan lēti, Rumbulā pa 20Ls piedavāja). Kādi tad trūkumi: es biju domājis, ka autiņš būs ietilpīgāks (bagažnieks). Ņemot vērā, ka jāvadā līdz bērna ratiņus, tad brīvas vietas paliek diezgan maz. Protams ja pērk BMW ģimenei ar bērniem tad jāņem pikaps (silti iesaku 525 TDS). Dārgi logu tīrītāji. Problēmas ar degvielas rādītāju, nav precīzs. Kopsummā esmu apmierināts. Protams vienmēr gribās ko labāku...
olegsan @ 19.augusts 2004 0:00
BMW 318SI 1993 Novērtējums: 10 Komentāri [8]
Nu vienkaarshi fantastisks auto "na ljubitelju" t. i. cilveekiem, kuriem patiik braukt nevis vienkaarshi paarvietoties no vienas vietas uz otru.. Esmu izbraukaajies ar diezgan daudziem auto un varu droshi teikt, ka shim neviens ne liidzi nestaav... Tas nu ir viennozimiigi.
Ideaali sabalenseets auto.. gan dizains, jauda (nenoliedzami), salons un viss paareejais.
Man jau shis ir krietnu laicinju, bet veeljoprojaam es uz sho skatos ar lepnumu un zinamu cienju...
Jaasaka gan ka lielais vairums 318IS, kas ir Latvija ir stipri vien nojaati, jo parasti tiek nagos pabiezu cilveeku beerninjiem, kuri lai kautkaa kompenseetu savus kompleksus un aizmirstu par pumpaino feisu, satonee labi tumshus stiklus un visu savu briivo laiku (taatad visu) nesaajaas rinkjii pa pilseetu ar maksimaali iespeejamu aatrumu, lai nepiechuraatu biksheles un tad gaida ka blondas meichas skries shameejam no pakaljas cik jaudas. Nu protams tas neraksturo visus 318IS shoferus, bet ljoti lielu dalju gan. Parasti shaadu BMW kaads paardod tikai tad, kad ir nojaajis liidz pedeejam, jo citaadi jau nav gribeeshana paardot. Gruuti atrast normaalu, peerkamu shaadu auto, bet ja krietni vien papuulaas, tad bauda garanteeta.., kaut vai tikai iekaapjot un pagrizjot aizdedzes atsleegu liidz galam.. mmm.. Ieshu pakaifot...
Marts @ 16.augusts 2004 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti