Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 525 TDS 1992 Novērtējums: 6 Komentāri [20]
Esmu ruudiits BMW lietotaajs jau kopsh 1995. gada. Kopsh taa laika esmu nomainiijis daudzus a/m, bet BMW man ir iipasha vieta ...
Kopsh mans 525i E34 tika nezinaamaa virzienaa aizbraucis un vinja vieta kljuva vakanta es iepazinos ar no Fracijas atbraukusho 525TDS E34.

+ 525TDS, ekanomisks auto, nav probleemu ar rez dalju iegaadi. Lielaako tiess viss ir uz vietas veikalos.
Mehaanikji servisos zin ko dara un kaa.

- Visas raksturiigaas probleemas, kuras ir E34 virsbuuvei.
1) Logu tiiriitaaju mehaanisms. Daargas birstes (Ls30)
2) Vaajas tuvaas gaismas.
3) Sameeraa daagas piekares daljas. Uz muusu cljiem intesiivi braucot jaareekjinas reizi divos gados shchirties no Ls 300 piekares remontam.


Atvars @ 23.novembris 2002 0:00
BMW 325i 1985 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Šī bija mana pirmā mašīna, tiesi tāda kaadu gribēju ātra un maza!!
Motors - 2.5 6 cil ~170 zs, motors salīdznoši ar to gadu labs, bet virs 3000 apg skaļš un nemierīgs kā sporta mašīnai, tāpēc arī nebija nekāds prieks to ikdienā griest virs 3000, vēl auto diezgan izteikti skanēja vārsti, kas arī nedaudz bojāja prieku, un patēriņš izteikti pieauga ja mašīnu mocīja līdz 20 l!! kopumā var teikt ka motors labs, ja vien nav vecs un nojāts, bet ikdienas braukšanai neekanomiks!!
Piekare - galīgi nepiemērota latvijas ceļiem praktiski der tikai asfaltam, proncipā ir katru gadu viņai kautkas jātaisa!! No sportiskā viedokļa laba un komfortabla!! Manam modelim bija sēdināta priekša kas to vēl mazāk padarīja ikdienā lietojamu toties pilsētā un asfalta viss bija SUPER, bet uz bruģa vilkos uz 20!!
Kuzavs - virsbūve nav cinkota līdz ar ko rūsa to pamatīgi skādē ik pa laikam mašīna ir jāpiešpaktelē!! Arī Latvijai nepiemērota!!
Salons - priekš tiem laikiem moderns un sportisks!!

Principā 325i ir viena laba lieta un tas ir motors!!
Joman @ 19.novembris 2002 0:00
BMW E30 318i 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Auto nopirku 2000. gadā, nobraucu 85 000 km. Pa šo laiku pakāpeniski nomainīta praktiski visa ritošā - bukses, šarnīri, amortizatori, jo gribēju lai auto ir vislaik teicamā kārtībā un var braukt ātri un droši. Rezultātā auto uz ceļa tiešām turējās labi, lai arī nebija sēdināts.
Detaļu cenas normālas, pirku gan pa'matā Lemforder, lai nebūtu pēc gada atkal jāmaina kaut kas, kas jau mainīts. šāda taktika tiešām atmaksājas, un vienīgā lieta, ko dabūju šajos 2,5 gados mainīt 2x bija BOGE eļļas amji, ko nomainīju pret tās pašas firmas gāzes un bez probl. braucu 1,5 gadus līdz auto pārdošanai. Vienīgā lieta, kas no daļām ir neadekvātyi dārga, ir stūres tjagas - ~ 20 Ls + pirksts vēl ~ 10 Ls.
Benzīna patēriņš ārpus pilsētas, braucot ~100km/h - 7 litri.
Pilsētā variē ļoti plašās robežās, atkarībā no braukšanas stila, no 10 līdz bezgalībai (joks, protams, bet ar smagu kāju un griezhot līdz galam nav problēma dabūt arī ~15 - 18 litri. Tas gan speciāli ārdoties).
Mans auto tika pārdots, jo nespeeju tikt galā ar progreseejošo koroziju sliekšņos un aizmugurējā kreisajā stūrī, kas izrādijās sists vēl Vācijā.
Motorā netiku mainījis neko, tikai sveces + vadus, jo viss bija perfekti, eļļu ēda ~ 400 grami starp apkopēm, tā kā pieliet nebija vajadzība.

Tagad braucu ar Ford Escort. Uzrakstīšu arī par to, bet jau tagad zinu, ka mana nākamā mašīna atkal būs BMW 3 sērija.


Raicha @ 15.novembris 2002 0:00
BMW 635 1980 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Nopirku sjo auto taalajaa 1995. gadaa. Laika zobs un kaktu meistari vinju nebija saudzeejusji, bet taa kaa auto bija iegaadaats ar meerkji pacakareeties, tad tas bija pat pozitiivi. 3 meenesju laikaa vinjs tika izjaukts liidz blekjiem, paarkraasots, paarjaukts un turpmaakos 3 gados es nobraucu ar to apm. 70 tkst. km.
Sjajos km. bija sekojosji defekti (protams neskaitot tos kuri tika noveersti autinju atjaunojot): Sajuuga cilindrs, kardaana mufe un guultnis, stuures pirksti, galvas bliive un veel sjaadi taadi vecuma izsaukti siikumi.
Pirms paardosjanas bija beigusjies arii prieksjeejie amortinji un saaka plaisaat kuzovs visai nepatiikamaas vietaas - lonzjeroni utt, kaa arii radaas sajuuta ka tas staigaa. Taapeec arii tas auto tika paardots
Vislabaakais kas bija sjajaa auto, tas bija motors - superiiga vilme pie maziem apgriezieniem un pietiekosja pie lieliem. Degvielas pateerins arii nebija aarkaarteejs - 9 liidz 16 l uz 100 km. Un protams auto aura. Nepatiik man kaut kaatie modernie autinji...
uldis @ 15.novembris 2002 0:00
BMW 524td 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [12]
Nu tā pārvietojos ar BMW kopš 2001. gada maija. Daudz neizplûdîšu apraxtos kas ir darîts un kas nē, bet par cik uzskaitu ekspluatācijas izdevumus ar mēríi noteikt kurā brîdî man auto sāks "ēst" nepārmērîgi daudz naudas. Un ekspluatācijas cipars uz šo brîdi pēc nobrauktiem 38130 km ir šāds: 1,87 Ls uz 100 km noskrējiena. Tas bija ~ 1000 km atpakaļ, uz šo brîdi tas cipars ir vēl nokrities jo neesu neko remontējis. šinî ciparā ir viss, izņemot CASCO. Tas nozîmē pilnîgi viss, izņemot protams auto mazgāšanu, spuldzîtes, etc - sîkumus lîdz 2 Ls. Vēl varu piebilst, ka daudzus darbus daru pats, jo NETICU servisa večiem - viņi vēl joprojām nav iemācîjušies strādāt.
Visumā uzticams auto, un komforts.... mmmm vēl neesmu braucis ne arko citu, kas bûtu tik kluss un lîganu gaitu, neskatoties uz dîzeli. Patēriņš 7,8 l/100 km tikai pa pilsētu. Vairā nevaru dabût. Bija viena problēma - gļuki ar dzesēšanas sistēmu, bet tad atradu vainu, savedu kārtîbā un tagad viss rullē. Eļļu nēēd vispār, neskatoties uz to ka ir turbîna un tas ir dîzels.
Verdikts: ja auto nav nokauts un sists, problēmu daudz nevajadzētu bût. Nezinu, vismaz es esmu apmierināts un pagaidām tirgû neredzu nevienu citu auto, ko varētu pa šādu naudu es atļauties. Pagaidām ij nedomāju pārdot....
Chrysler @ 15.novembris 2002 0:00
BMW 325i 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Vienkārš sakot - maza lidmašîna(iznîcinātājs ;)). Nopirku apmēram pirms 2 gadiem, un vēl joprojām esmu sajûsmā. Motors 2.5l, motronic, 170hp, 222Nm (motora resurss ļauj viegli jaudu paaugstināt lîdz kādiem 190-200hp). Vairāk nekā pietiekami mazajai virsbûvei (pašmasa 1150 Kg), kautgan vienmēr jau varētu bû vairāk ;). Ar motoru nekad nekādas problēmas nav bijušas, lec momentā pat visbargākajā ziemā. Nekopti motori var rît eļļu diezgan spēcîgi, ja iedeguši eļļas gredzeni un beigti vārstu blîvslēgi. Bet ja tos nomaina, tad ilgi neēdîs.
Piekare izturîga, vienîgais mînuss aizmugurējo amortizatoru atbalsta bukses bieþi izsitas, ja ir cieti amortizatori (Bilstein, Koni Sport). Vēl aizmugurējie sailentbloki jāmaina apmēram reizi 5 gados, citādi aimugurējais tilts izskatās tā: /- - Virsbûve rûsē samērā maz, bet gadās (kā jau vecai mašînai), kritiskās vietas - aizmugurējās arkas, numura pagaismojums pie bagaþnieka, daþiem priekšējās amortizatoru glāzes.
Nedaudz jāpierod braukt, jo lîdz 3000RPM motors ir pakalusîgs, bet pēctam nezvērs mostās. R6 arî skan krietni savādāk kā kautkādi 4 vai 5 cilindru motori. Iesaku ziemā iesācējiem bût uzmanîgiem, jo griezes moments ir liels. Uz šosejas ēd 8-9 l/100, pilsētā ap 12-13l, pie mana braukšanas stila 15-16l ;)
Mašîna mierîgi tur lielas slodzes, neko nopietnu vairāk kā 2 gadu laikā neesmu mainîjis (viena šara, stûres priksts, citi sîkumi). Tiesa, tā kā mans ir sēdināts, tad 3 reizies mainîju karterus : ). Nu nav tā mašîna domāta lai braukātu pa augstām ietves apmalîtēm un dziļām Rîgas bedrēm.
Ir ļoti grûti atrast lîdzîgu mašînu, ar tādu jaudas/masas attiecîbu, tik izturîgu, un samērā lētu.
šî mašîna mani ir padarîjusi par nelabojamu BMW fanu uz visu mûþu!
tigers123 @ 14.novembris 2002 0:00
BMW 325 TD 1993 Novērtējums: 10 Komentāri [14]
Esmu diesel dzinēju cienîtājs. Esmu divus gadus lietojis VW GOLF II 1.6 diesel un, kad prasîbas auga pēc nopietnāka auto, izvēli liku uz BMW ar dîzeļdzinēju. Kāpēc? Nostaļìija pēc pakaļpiedziņas (þiguļu laiki), dîzeļdzinējs ar labu dinamiku un labu degvielas patēriņu - 8 litri/100 km, braucot visādos veidos. Gribēju ar manuālo kārbu, bet ši modeļa izvēle bija tik niecîga, ka nācās ņemt automātu. Autiņu iegādājos 02.12.2001. Braucu jau gadu un lietoju katru dienu. Pa šo laiku esmu nomainîjis divas kvēlsveces, aizmugures tilta lielās bukses, priekšas piekares šarnîrus abus, stabilizatora stieņa zaldātiņus abus un vēl divas bukses priekšā (nezinu kā sauc) Protams - eļļa un fitri.
Esmu ļoti apmierināts ar mašînu. Nepatîk viena lieta - kad es atbîdu savu sēdekli tā kā man vajag, aizmugurē neviens nevar iesēsties, bet tas tāds sîkums. Pārējais ir super!
Iesaku šādu auto!
Marex @ 14.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti